Forum >> A jövő Alfái
mesa23-02-2008 19:37:11 // 6892
Erre azt tudom mondani, hogy ismerősöm kérte, hadd próbálja ki a családi egyterűt, mert szeretnének a gyerek miatt olyat venni, és legyen kis tapasztalatuk,stb.. Aztán a megbeszélt idő előtt közölte, hogy mégsem jön, mert otthon eldöntötték, hogy Suzukit vesznek, mert az olcsó. Kérdezte, hogy mi a véleményem, milyen kocsi az?. "Kicsi." - volt a rövid válaszom...
zolee14523-02-2008 19:36:46 // 6891
Nem azért, de engem meg az első 156-ostól nem kerülget a hanyattesés. Az is csak a fészlift óta tetszik, pont úgy mint pl a 147-es, vagy épp a 166-os. Akkor most én hülye vagyok?:)
Mi van akkor, ha az új Alfák neked nem jönnek be, de sok más embernek meg igen? Ezt csak arra írom, hogy nem biztos, hogy a saját ízlésed alapján le kellene hülyézned a gyárat, olyat úgysem fognak tudni csinálni ami mindenkinek tetszik.
Mellesleg, ha már túlnyúlás: kéne a 8C, sőt, ha lenne rá pénzem és jutott volna vettem volna. De ettől függetlenül a hátsó túlnyúlás szerintem nem okés, nagyon hamar vége van az autónak.
Mi van akkor, ha az új Alfák neked nem jönnek be, de sok más embernek meg igen? Ezt csak arra írom, hogy nem biztos, hogy a saját ízlésed alapján le kellene hülyézned a gyárat, olyat úgysem fognak tudni csinálni ami mindenkinek tetszik.
Mellesleg, ha már túlnyúlás: kéne a 8C, sőt, ha lenne rá pénzem és jutott volna vettem volna. De ettől függetlenül a hátsó túlnyúlás szerintem nem okés, nagyon hamar vége van az autónak.
Satti23-02-2008 19:29:12 // 6890
Tul.képpen Att most a szolgálati géppel nyomja, az meg egy suzuki swift, attól kissebb, nem nagyon van!:-))
mesa23-02-2008 19:22:50 // 6889
Te atti! Megfigyeltem, hogy te mindig kisebb autót veszel az asszonynak ...
Nincs harag otthon ezért ? :))
Nincs harag otthon ezért ? :))
Satti23-02-2008 19:12:06 // 6888
Nem kövezek, mert van egy kicsi ilyen bennem is:-))
Mondjuk veszek egy új, nagyon extrásnak, kb. 14-15 millás árat, annyért pl. van újszerű Maserati Quattroporte is, és az , azért valljuk csak be, komolyabb gép!:-)
Mondjuk veszek egy új, nagyon extrásnak, kb. 14-15 millás árat, annyért pl. van újszerű Maserati Quattroporte is, és az , azért valljuk csak be, komolyabb gép!:-)
BeeGee23-02-2008 19:07:58 // 6887
Hát, kövezz meg, de nekem a Brera már az "ára-jobban-kéne" kategória, ami nem éppen egy bók :)
Satti23-02-2008 18:59:02 // 6886
Az biztos, hogy aki tágas autót akar, vegyen kisbuszt!:-)
Nekem az a véleményem, hogy egy igazi gran turismo az olyasmi, mint egy Aston Martin vanquish, vagy egy Ferrari 612 Scaglietti, azok már igen, a Brera prototíp. is olyasmi volt, csak utána egyszerúbb lett, nem mondom, természetesen így is beletenném magam, de csak egy V6-os Q4-be, de mégsem igazi gt.
Nekem az a véleményem, hogy egy igazi gran turismo az olyasmi, mint egy Aston Martin vanquish, vagy egy Ferrari 612 Scaglietti, azok már igen, a Brera prototíp. is olyasmi volt, csak utána egyszerúbb lett, nem mondom, természetesen így is beletenném magam, de csak egy V6-os Q4-be, de mégsem igazi gt.
BeeGee23-02-2008 18:45:01 // 6885
Meglepődtem, de januárban annyi brerát és spidert legyártottak előre valahol, mint az egész éves 2007 eladás. Szóval felkészütek a szezonra.
Fam már készül az MY2008 fogadására, most épp a szalonautóit söpri ki. Kicsit most látszik koncepció a dolgokban.
Bocs, de egy gt ne is legyen tágas, még így is magas a brera :)
Fam már készül az MY2008 fogadására, most épp a szalonautóit söpri ki. Kicsit most látszik koncepció a dolgokban.
Bocs, de egy gt ne is legyen tágas, még így is magas a brera :)
Vikking 31123-02-2008 18:42:22 // 6884
Elég elkeserítő... A 8C lett helyette Az Alfa...
Satti23-02-2008 18:42:09 // 6883
Azt tudtad, hogy az "A" abban az esetben azt jelenti, hogy Autópótló?:-))
Satti23-02-2008 18:40:44 // 6882
A prototípus az klasszisokkal komolyabb, szebb volt, mint a széria kivitel lett, nem is lehet összehasonlítani sajnos.
tipoatti23-02-2008 18:24:21 // 6881
Nana! Az "A" Mercit ne bántsd - most vettünk egyet az Asszonynak, úgyhogy azzal elfogult vagyok... :))))
Vikking 31123-02-2008 17:02:40 // 6880
A prototípus elvileg egy 4 literes Maserati motorral volt szerelve, Transaxleval ................
mesa23-02-2008 12:58:09 // 6879
Nem bizony. Főként ha lenne 'értelmes' motoral szerelve, mint a 135 BMW.
Az 5 mp alatt van százon, 306 LE és 400 Nm. MIndehhez csak 11 misi!
Ha lenne ilyen Brera, akkor sansza sem lenne 135, 335 bimmereknek, TT coupéknak!
Csak egy átkozott dupla turbot csavarnának már a V6-osra...
Az 5 mp alatt van százon, 306 LE és 400 Nm. MIndehhez csak 11 misi!
Ha lenne ilyen Brera, akkor sansza sem lenne 135, 335 bimmereknek, TT coupéknak!
Csak egy átkozott dupla turbot csavarnának már a V6-osra...
koz23-02-2008 12:55:04 // 6878
Azért engem így sem lehetne kirugdalni egy Brerából és a tököm se böngészgetne audi árlistákat, még ha megtehetném se.
koz23-02-2008 12:51:58 // 6877
Hát ja. Nem tudom, a prototípuson elöl volt-e a hajtás, de rwd-vel nem kellett volna annyira hátrahozni az első kereket. Máris kedvelhetőbb lenne (a forma is).
mesa23-02-2008 12:38:11 // 6876
Mert a széria Brera hátsó túlnyúlása az elsőhöz képest ugyanolyan aránytalan, mint a 159-esé alapból. Pont ilyeneken lehet elcsúszni, ilyen banánhéjakon...
Ami a prototípuson megvolt, és ami a szériáról hiányzik az nem más, mint a HARMONIA
Ami a prototípuson megvolt, és ami a szériáról hiányzik az nem más, mint a HARMONIA
koz23-02-2008 12:29:05 // 6875
Gyártották is, úgy hívják, hogy Montreal. :) Csak a scudettos változat szebb! :)
koz23-02-2008 12:26:40 // 6874
Azért én inkább félretologatom a csigabelet és bevállalom, ha túl borsos, minthogy éjjel-nappal brassóit egyek. Amit bárki meg tud csinálni. :) Amúgy a Brera nekem egy szívfájdalom. Mikor megláttam a koncepciót, úgy éreztem, hogy ez az esszenciális Alfa Romeo. Ami lett belőle, az meg egy utánérzés. Csak tudod, mi miatt rontották el? A rohadt marketing miatt. Nem tudom a megoldást, de nem lesz jó vége sehogyse. Talán más marketing könyvből kéne dolgozni. Olyanból, amiben sokszor szerepel a "fenntartható", meg a "hosszútávú" szó.
mesa23-02-2008 12:17:15 // 6873
szóval azt akartam érzékeltetni, hogy terveztek már nekik szebb autót is, ha akartak és volt fantázia!
Ezt a kupét pl. AR emblémával, scudettoval simán gyárthatták volna az olaszok és ma büszkék lennénk rá!
Ezt a kupét pl. AR emblémával, scudettoval simán gyárthatták volna az olaszok és ma büszkék lennénk rá!
Zool23-02-2008 12:14:40 // 6872
Mit mondjak továbbra sem a szívem csücske a Béla. Élőben szép fényképen gáz. De nem mehetek minden hétem a szalonba, hogy felfrissítsem az emlékeimet... Persze votl az idézett mdonatomban némi túlzás, de a lényeg az, hogy nem mindegy milyen alapanyagokból kell valamit kifőzni. A Lanos egy szarból csinált elfogadható eredmény (brassói aprópecsenye), a Brera meg egy szuper elemekből összeszedett nem jó sikerült valami (őzgeric avocadószósszal, csigabélkörettel szétfőzve és elborsozva)...
mesa23-02-2008 12:13:01 // 6871
Ehhez képest a Lanos még egy nagyon is jó eredmény Master G.-től...
Ja. Csak épp simán lehetne lépcsőshátú C Corsa is :) Vagy Hyundai Pony II vagy mi :))
Az egyik 19, a másik egy híján 20.
Ha már OFF és Hyundai, itt egy '74-es Hyundai Coupe.
(tervezte az Italdesign)
Ja. Csak épp simán lehetne lépcsőshátú C Corsa is :) Vagy Hyundai Pony II vagy mi :))
Az egyik 19, a másik egy híján 20.
Ha már OFF és Hyundai, itt egy '74-es Hyundai Coupe.
(tervezte az Italdesign)
Zool23-02-2008 12:09:16 // 6870
Szerintem pedig te azt nem fogod megérteni, hogy nincs annyi alfa fan, hogy eltartsa a spidert (mármint hogy az Alfa megéljen belőlük). Aki kicsit körülnéz a 159 és Brera tulajok és hozzászólásaik között, ott azért azt látja, hogy kicsit körülnéztek mielőtt leperkálták a 8-10 millát. De a 2-3 tagú GT szekció sem volt valszeg másként amíg komoly pénzt kellett értük adni. Egy Törülköző, sapka-póló vagy egy használtan jó vétel 2-4 millás 156/147 (utóbbi még jó üzlet is) ok, de egy ÚJ alfa 10-12 millárt brutális értékvesztéssel, megnézem ki az aki úgy veszi meg, hogy nem vet egy pillantást más márkák árlistájára.
Mellesleg, ha mondjuk csak 10%-át átcsábítják az A4 (és nem az A3) kabrió vagy a Saab93 cabrió vásárlóinak (az új keménytetősökről nem is beszélve), már meg tudják többszörözni az eladásokat. Próbálj meg egyszer a Gyár fejével gondolkodni, nem csak a saját helyzetedből...
Mellesleg, ha mondjuk csak 10%-át átcsábítják az A4 (és nem az A3) kabrió vagy a Saab93 cabrió vásárlóinak (az új keménytetősökről nem is beszélve), már meg tudják többszörözni az eladásokat. Próbálj meg egyszer a Gyár fejével gondolkodni, nem csak a saját helyzetedből...
Vikking 31123-02-2008 12:09:07 // 6869
Szerintem rakják a 159es formáját egy 75ös padlólemezre, azonos súllyal mint a 75ös, hozzák vissza az Aresei V6okat, meg a NORD TS 8V-t, meg persze minden alfába sperrt hátra. Azt levanszarva mindenki. Turbó felára meg legyen mondjuk 50.000 ft. Ennyi. Ezzel így mindenki megelégedne? (én meg:D) Vagy: mindenkinek gyártsa az Alfa a saját kedvenc autóját egy szabadonválasztott valaha gyártott Alfa motorvariánssal, és választott meghajtással. Na. Ne vesszetek má össze mindig ezen... Szarban vagyunk, ez tény... Majd ijövünk belőle, mint már annyiszor...
koz23-02-2008 12:07:14 // 6868
:)))))))))))))))))))))))))))))
sokkal zseniálisabb, mint a Brera
kész
sokkal zseniálisabb, mint a Brera
kész
Zool23-02-2008 12:00:23 // 6867
Mesa: amit a 147ről írtál abban van egy érdekes elem. Amikor az eredeti 147 kijött, nekem volt pár fenntartásom a túl apró és "nem eléggé alfás" hátsó lámpák, illetve a szomoró lehúzott spániel első lámpák miatt. Aztán megszoktam megtetszett, és sajátként kifejezetten rajongtam érte. Amikor megvettem, épp kijött a facelift, és én 2004ben a kifutó raktári akciózott vagy a picit drágább konfigurálható faceliftes között vacilláltam.
És ami furcsa: a facelift módosításai pont azok amiket hiányoltam, mégsem tetszettek. Ez a külömbség a tehetséges és a szorgalmas művész között. A hiányolt módosításokat nem harmóniára törekedve rajzolták rá, hanem utólag, öncélúan érzéketlenül. A 147 A szinte minden színben tetszik, a 147B szinte csak sötét színekben. Ennél picit jobb munkát végzett Giuggaro a 156 faceliftnél. De ott sem olyan egységes az orr és a többi összhangja, mint a 159en.
Még egy apróság: az általad belinkelt dévú nem csúnya. Szerintem ez a munka sokkal zseniálisabb, mitn a Brera, mert egy fokozottan hátrnyos heryzetű koreai törpe lépcsőshátúból csinált arányos autót, ami ráadásul olyan országból származik ahol hagyománya van a randa autóknak. A Sangyong, vagy Hyundai paletta a bizonyíték, hogy azok ilyen formákat várnak el. Ehhez képest a Lanos még egy nagyon is jó eredmény Master G.-től...
És ami furcsa: a facelift módosításai pont azok amiket hiányoltam, mégsem tetszettek. Ez a külömbség a tehetséges és a szorgalmas művész között. A hiányolt módosításokat nem harmóniára törekedve rajzolták rá, hanem utólag, öncélúan érzéketlenül. A 147 A szinte minden színben tetszik, a 147B szinte csak sötét színekben. Ennél picit jobb munkát végzett Giuggaro a 156 faceliftnél. De ott sem olyan egységes az orr és a többi összhangja, mint a 159en.
Még egy apróság: az általad belinkelt dévú nem csúnya. Szerintem ez a munka sokkal zseniálisabb, mitn a Brera, mert egy fokozottan hátrnyos heryzetű koreai törpe lépcsőshátúból csinált arányos autót, ami ráadásul olyan országból származik ahol hagyománya van a randa autóknak. A Sangyong, vagy Hyundai paletta a bizonyíték, hogy azok ilyen formákat várnak el. Ehhez képest a Lanos még egy nagyon is jó eredmény Master G.-től...
mesa23-02-2008 11:52:07 // 6866
Bizonyára k.va sok ember van a Földön, aki Alfa Spidert akar vásárolni nyárra, de mivel nem kapja meg azonnal, elmegy és vesz helyette mondjuk A3 kabriót ...
Szerintem te soha nem érted meg milyen Alfa fannak lenni! Csak az Ár/Érték arányt nézed folyton :P
Szerintem te soha nem érted meg milyen Alfa fannak lenni! Csak az Ár/Érték arányt nézed folyton :P
mesa23-02-2008 11:48:58 // 6865
De ha nekem nem tetszik, azért elmondhatom, nem?!
Szerintem a 147 frissítése óta elvesztették a helyes irányt.
Én így látom. Te máshogy. Különbözőek vagyunk.
A Daewoo Lanost Giugiaro tervezte. Na pech. Olasz az is :P
Mi történne ha az "A" Mercire is csak azért fognánk hogy szép, csak mert Mercedes rajongók lennénk? Ámítás. :DDD
Szerintem a 147 frissítése óta elvesztették a helyes irányt.
Én így látom. Te máshogy. Különbözőek vagyunk.
A Daewoo Lanost Giugiaro tervezte. Na pech. Olasz az is :P
Mi történne ha az "A" Mercire is csak azért fognánk hogy szép, csak mert Mercedes rajongók lennénk? Ámítás. :DDD
Zool23-02-2008 11:41:59 // 6864
Ha azt vennék tuti hogy más beenevet nem kapna...
koz23-02-2008 11:37:17 // 6863
Az a Béla a Brera? hm... :-/
Zool23-02-2008 11:24:24 // 6862
Nekem úgy tűnt hogy az 5 centis külmagasságkülömbség egésze a fejtérben csapódott le.
A 15 centis tegelytáv meg arra jó, hogy kiüsse a hosszabb német ellenfelekkel szemben és a GT-vel tegye egy súlycsoportba. Ami nem tesz jót az összeladásoknak. A Brera buktáját a Marchione jegyezte meg egyszer. A mosatni eladásoknál nem a igazán 159cel van a baj, hanem kb az összes többi modellel. A 147 öregszik, a Brera nem fogy annyira, a 166 kihalt. A Spidernek meg még nincs szezonja. Azon kívül hogy pont tavaszra lesz kapacitáshiánya a gyárbezárás miatt a márkának, tehát aki nyárra akar spidert, lehet hogy más márkához kell mennie...
A 15 centis tegelytáv meg arra jó, hogy kiüsse a hosszabb német ellenfelekkel szemben és a GT-vel tegye egy súlycsoportba. Ami nem tesz jót az összeladásoknak. A Brera buktáját a Marchione jegyezte meg egyszer. A mosatni eladásoknál nem a igazán 159cel van a baj, hanem kb az összes többi modellel. A 147 öregszik, a Brera nem fogy annyira, a 166 kihalt. A Spidernek meg még nincs szezonja. Azon kívül hogy pont tavaszra lesz kapacitáshiánya a gyárbezárás miatt a márkának, tehát aki nyárra akar spidert, lehet hogy más márkához kell mennie...
Halesz23-02-2008 11:12:36 // 6861
Két centi az két centi!!! :)
Zool23-02-2008 10:53:40 // 6860
De hogy ne csak csípőből írjak:
Béla 159
Hosszúság 4413 mm 4654 mm
Szélesség 1830 mm 1828 mm
Magasság 1372 mm 1425 mm ezt érezni is belül sajna
Tengelytáv 2525 mm 2700 mm ezt is
Béla 159
Hosszúság 4413 mm 4654 mm
Szélesség 1830 mm 1828 mm
Magasság 1372 mm 1425 mm ezt érezni is belül sajna
Tengelytáv 2525 mm 2700 mm ezt is
Zool23-02-2008 10:05:44 // 6859
Szerintem laposabb a Béla. Ezzel dinamikusabbnak hat, de egyúttal szerintem a belmagasság is megsínyli.
Poló23-02-2008 09:25:33 // 6858
A Brera sokkal szélesebb is a 159-nél?
GT Ɨ|ѯ23-02-2008 09:16:04 // 6857
Csatt!-lakozom:-)
GEORGE23-02-2008 03:16:51 // 6856
Igen apró eltérés hogy tök más a két autón a pajzs és két apró eltérés van a lökösön....tuti az is hogy komoly tömeg ezt észre sem veszi....de ettől még szerintem komolyat mutat mindkettő az utcán....
Peti16V22-02-2008 15:07:12 // 6855
Nincs is sok értelme annál kisebb kategóriában. Legálábbis egy ilyen 2,4-es mellett.
Peti16V22-02-2008 15:04:06 // 6854
Ilyet csinálni, bazzz :(((
Most tedd rá egy új passzátra a 159 orrát! Fogadjunk hogy vmi nagyon nem fog stimmelni.
Pont az egyszerűsége és a letisztultsága teszi széppé a 159-est. Nem feltétlenül kell egy autó formatervének különlegesnek lennie, elég ha simán csak szép. Eltalált arányok, harmónia a krómozott műanyagkupacok és vicces LED-kacskaringók helyett.
Nehogy már olyan témában húzzuk le az olaszokat, amihez a legjobban értenek!
Szerintem a 159-es és a Brera is tökéletes formaterv, de persze megértem, ha valaki nem így gondolja.
Most tedd rá egy új passzátra a 159 orrát! Fogadjunk hogy vmi nagyon nem fog stimmelni.
Pont az egyszerűsége és a letisztultsága teszi széppé a 159-est. Nem feltétlenül kell egy autó formatervének különlegesnek lennie, elég ha simán csak szép. Eltalált arányok, harmónia a krómozott műanyagkupacok és vicces LED-kacskaringók helyett.
Nehogy már olyan témában húzzuk le az olaszokat, amihez a legjobban értenek!
Szerintem a 159-es és a Brera is tökéletes formaterv, de persze megértem, ha valaki nem így gondolja.
Benőke22-02-2008 15:02:40 // 6853
A V6 -os Dizel viszont sehol sem látszódik csak a 169 -ben 2009 től. Ami nem 3.0 hanem "csak" 2,9 -es.
Peti16V22-02-2008 14:39:45 // 6852
Az új motorok egy része bemutatkozik az új Lándzsában: Delta
Ezek hivatalos gyári információk, tehát nem nevezném bizonytalannak őket. Valszeg ezek a motorok egytől-egyig bekerülnek "A jövő Alfái"-ba.
Nekem egyébként nagyon tetszik az új Delta. Szépen lehúztak még egy bőrt, vagy inkább ráhúztak egy elegáns zakót a Bravo-ra. Mondjuk a műszerfal formáján itt sem sokat változtattak, de azért teljesen más lett a hangulata belül is.
Lehet, hogy pont a Delta miatt késik a 149-es, mivel egyrészt ezt is ki kellett fejleszteni, tehát erre ment az idő, az energia meg a pénz, másrészt elég nagy butaság lenne két modellt egy időben bemutatni ugyanabban a méretkategóriában.
Ezek hivatalos gyári információk, tehát nem nevezném bizonytalannak őket. Valszeg ezek a motorok egytől-egyig bekerülnek "A jövő Alfái"-ba.
Nekem egyébként nagyon tetszik az új Delta. Szépen lehúztak még egy bőrt, vagy inkább ráhúztak egy elegáns zakót a Bravo-ra. Mondjuk a műszerfal formáján itt sem sokat változtattak, de azért teljesen más lett a hangulata belül is.
Lehet, hogy pont a Delta miatt késik a 149-es, mivel egyrészt ezt is ki kellett fejleszteni, tehát erre ment az idő, az energia meg a pénz, másrészt elég nagy butaság lenne két modellt egy időben bemutatni ugyanabban a méretkategóriában.
Benőke22-02-2008 11:55:04 // 6851
Szerintem ez valami nagyon bizonytalan forrás.
Nézd nem tudom, de autóipari beszálítók kapják. Ami a tény hogy pontos dátumok és darabszámok nem vehetők ki belőlle, mert azt a vevőink is teljesen máshogy kalkulálják. Ez a kiadvány negyedévente jön, mostanra sikerült kikönyörögnöm :D
Azért bizonyos dolgok érdekesek benne.
A 2.0 literes Dizel tuti hétszentség, már gyárttunk hozzá kipufogó csonkot :o)
Az hogy valójában melyik autóba teszik bele azt nem tudom. Lehet továbbra is 1.9 nek hívják majd.
Nézd nem tudom, de autóipari beszálítók kapják. Ami a tény hogy pontos dátumok és darabszámok nem vehetők ki belőlle, mert azt a vevőink is teljesen máshogy kalkulálják. Ez a kiadvány negyedévente jön, mostanra sikerült kikönyörögnöm :D
Azért bizonyos dolgok érdekesek benne.
A 2.0 literes Dizel tuti hétszentség, már gyárttunk hozzá kipufogó csonkot :o)
Az hogy valójában melyik autóba teszik bele azt nem tudom. Lehet továbbra is 1.9 nek hívják majd.
Zool22-02-2008 11:28:25 // 6850
Szerintem ez valami nagyon bizonytalan forrás.
Ami a tapasztalataim szerint viszonylag hiteles forrás:
http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
rendszeresen frissítik, és általában kivárnak a bizonytalan/hihetetlen hírekkel.
Eszerint 2008ra semmilyen új moci nem jön a 159be, a brerához ír 1.8T-t
Amúgy ha van marketing szempontból ideális időpont új dolgok bevezetésére, az most lenne:
1. a gyárbezárást követően most lenne idális a műszaki átállás.
2. Genfi szalon: azt ne felejtsük el, hogy ez az igazi nemzetközi fórum az olaszoknak. Gyakran több údjonsággal jönne elő, mint mondjuk a torinói/bolognai szalonon együtt. Ennél nagyobb hírverést nem fognak kapni az év végéig (asszem most Párizs aktuális).
3. Vásárlási szezon vége, errefelé legalábbis sok-sok ember várja a február végét póker arccal, melyik kereskedő/forgalmazó enged még. Van aki márciusig is kiterjeszti az akciókat, hátha pár kicsúszott/megtért vevő még bekopogtat.
Röhej, hogy 2008 febnruárjában még homályos foltok vannak a MY2008 tekintetében. elvileg 2007 szeptemberétől csak 2008as modelleket lehet(ne) rendelni. Amúgy decemebr óta raktárkészletet értékesítenek, de itt pl öngyilkos felszereltséggel. Pár értelmes opció egy distinctivere sokkal jobb lett volna. 3 éve fényévekkel ügyesebben csinálták a 147 átállást. Meg is lett az eredménye az utcaképben...
A 170LE JTD helyett 180-190 az ikertubósra gondol szerintem.
Ami a tapasztalataim szerint viszonylag hiteles forrás:
http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
rendszeresen frissítik, és általában kivárnak a bizonytalan/hihetetlen hírekkel.
Eszerint 2008ra semmilyen új moci nem jön a 159be, a brerához ír 1.8T-t
Amúgy ha van marketing szempontból ideális időpont új dolgok bevezetésére, az most lenne:
1. a gyárbezárást követően most lenne idális a műszaki átállás.
2. Genfi szalon: azt ne felejtsük el, hogy ez az igazi nemzetközi fórum az olaszoknak. Gyakran több údjonsággal jönne elő, mint mondjuk a torinói/bolognai szalonon együtt. Ennél nagyobb hírverést nem fognak kapni az év végéig (asszem most Párizs aktuális).
3. Vásárlási szezon vége, errefelé legalábbis sok-sok ember várja a február végét póker arccal, melyik kereskedő/forgalmazó enged még. Van aki márciusig is kiterjeszti az akciókat, hátha pár kicsúszott/megtért vevő még bekopogtat.
Röhej, hogy 2008 febnruárjában még homályos foltok vannak a MY2008 tekintetében. elvileg 2007 szeptemberétől csak 2008as modelleket lehet(ne) rendelni. Amúgy decemebr óta raktárkészletet értékesítenek, de itt pl öngyilkos felszereltséggel. Pár értelmes opció egy distinctivere sokkal jobb lett volna. 3 éve fényévekkel ügyesebben csinálták a 147 átállást. Meg is lett az eredménye az utcaképben...
A 170LE JTD helyett 180-190 az ikertubósra gondol szerintem.
Benőke22-02-2008 10:33:28 // 6849
A Héten a kezembe akadt egy előlrejelzés az Európában gyártandó motorokról. 2013 -ig, de szerintem mind a darabszámok amiket olvastam, mind a motorok, és az időszakok képlékenyek, mindenesetre találtam benne érdekes dolgokat a Fiat háza tájáról. Csak az Európában készülő motorokról esik szó. pl a 3.2 V6 Európán kívülről származik így egy sor nincs rólla. Hasonlóan a 2.2 -es motort illetően.
Ami érdekesség lehet hogy az 1,9 -es Dizelek mellé jön a 2.0 -s és lassan fel is fogja váltani ahogy látom. 2008 Első negyed évére tették az első bevezetését, mármint a gyártás. Hasonló Módon a 2,4 -es mellé jön a 2.5 -s és lassan leváltja. Motorok paramétereit illetően nincs infóm... Azt leszámítva hogy a hengerek száma marad :)
1.6 Diesel ből nem látok 150 lovasat csak 120 -as van. 1.9 ből viszont gyártani fognak 180 és 190 lovasokat viszont 170 lovasat nem látok. Ami azért fura mert ugye árulják. Persze a teljesítmény adatokat nem venném készpénznek. Mármint hogy nem lesz 150 -es 1,6 os, mivel a 170 -es 1,9 sincs jelezve.
Benzines motoroknál ahogy vártuk jönnek az 1,4 - és 1,8 -as Turbómotorok, viszont az JTS mint olyan 2008 ban megszünik létezni. A Jelenlegi formályában teljesen.
Modelleket illetően.
Junior nál a már tudott 1,4 -es és 1,8 -as Benzines Turbó motor illetve 1,6 Dizel valamint 2.0-s Dizelt is jelzik...
149 2009 első negyedévtől van jelezve, benzin 1,4 és 1,8 Turbóval is. Dizel 1.6 és 2.0.
GT -t 2009 től nem jelzik. Legalábbis Európában nem készül hozzá a tervek szerint semliyen motor. Sem benzines sem dizel :o(
159 Megkapja az 1,8 Benzines Turót Még idén, Illetve az 1,6 Dizelt is, na meg az összes eddigi 1,9 - 2,0 - 2,5 Dizel
Brera és a Spider megkapja az 1,8 Benzines Turbót illetve a 2,5 Dizelt.
A 169 es 2009 től van jelezve 1,8 Benzines Turbóval és 2,5 Dizelel.
X-over 2010 től 2,5 Dizelel
Ezek csak halovány előlre jelzések, ne vegyétek készpénznek...
Ami érdekesség lehet hogy az 1,9 -es Dizelek mellé jön a 2.0 -s és lassan fel is fogja váltani ahogy látom. 2008 Első negyed évére tették az első bevezetését, mármint a gyártás. Hasonló Módon a 2,4 -es mellé jön a 2.5 -s és lassan leváltja. Motorok paramétereit illetően nincs infóm... Azt leszámítva hogy a hengerek száma marad :)
1.6 Diesel ből nem látok 150 lovasat csak 120 -as van. 1.9 ből viszont gyártani fognak 180 és 190 lovasokat viszont 170 lovasat nem látok. Ami azért fura mert ugye árulják. Persze a teljesítmény adatokat nem venném készpénznek. Mármint hogy nem lesz 150 -es 1,6 os, mivel a 170 -es 1,9 sincs jelezve.
Benzines motoroknál ahogy vártuk jönnek az 1,4 - és 1,8 -as Turbómotorok, viszont az JTS mint olyan 2008 ban megszünik létezni. A Jelenlegi formályában teljesen.
Modelleket illetően.
Junior nál a már tudott 1,4 -es és 1,8 -as Benzines Turbó motor illetve 1,6 Dizel valamint 2.0-s Dizelt is jelzik...
149 2009 első negyedévtől van jelezve, benzin 1,4 és 1,8 Turbóval is. Dizel 1.6 és 2.0.
GT -t 2009 től nem jelzik. Legalábbis Európában nem készül hozzá a tervek szerint semliyen motor. Sem benzines sem dizel :o(
159 Megkapja az 1,8 Benzines Turót Még idén, Illetve az 1,6 Dizelt is, na meg az összes eddigi 1,9 - 2,0 - 2,5 Dizel
Brera és a Spider megkapja az 1,8 Benzines Turbót illetve a 2,5 Dizelt.
A 169 es 2009 től van jelezve 1,8 Benzines Turbóval és 2,5 Dizelel.
X-over 2010 től 2,5 Dizelel
Ezek csak halovány előlre jelzések, ne vegyétek készpénznek...
Zool22-02-2008 09:40:51 // 6848
Egyébbként meg az alábbiak miatt inkább igaz az, hogy ha letakarod az új impreza egyébb ráészeit, az oldala tipikus 147es, mint a 159 emlékesztetne más modellekre.
Zool22-02-2008 09:35:39 // 6847
Mellesleg talán azért szerepel ez az övonal alatti törés az imprezán "is" (hol még máshol?), mert a szerencsétlen agyament zapatimas nem volt képes valami eredetit bevinni a subarukba... OK, Da Silva rúgni akart egyet az Alfába a seat ibiza lámpájával, de utána alkotott valami újat vagy legalább szépet az audinál. De a zapatinas? Egy diszharmónikus elmebeteg alien SUV meg egy kaotikus jellegtelen impreza. Meg egy törpe szörnyszülött. Amikor az impreza kijött, még a fanok is röhögtek rajta.
Zool21-02-2008 15:02:45 // 6846
Gratula, ügyesen bánsz a fotóbóttal.
De én ugyanazt a törést látom az övvonal alatt, mint a 166nál, még az "álcák" ellenére is...
De én ugyanazt a törést látom az övvonal alatt, mint a 166nál, még az "álcák" ellenére is...
mesa21-02-2008 12:32:37 // 6844
GEORGE21-02-2008 12:04:49 // 6843
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?