Forum >> A jövő Alfái
Whiteskull01-03-2008 21:03:23 // 7092
Szerintem meg tök mindegy, hogy melyik kereket hajtják. A normális autózásnál nincs különbség. Aki meg érezni akarja a különbséget, az meg menjen versenypályára. :)))
mesa01-03-2008 20:59:49 // 7091
Volt már RWD autód ? Vagy 2 FWD után osztod bölcsen az észt ? :))
Hidd el, teljesen más vezetni. Jobb. Nyugodtan mondhatom.
És nem a pénz miatt, hanem mert jobb konstrukció.
A BMW pedig nem FWD-ket gyárt (aláköpésre mondom), hanem 4WD-ket. Amik alapból az RWD-re hasonlítanak. És egyáltalán nem hasonlítanak azokra a pszeudo 4WD rendszerekre, amik egy Hladex kuplunggal ha megforog az elsőkerék, megforgatják a hátsót is :DD Az csak parasztvakítás
Amire te hivatkozol, az húsz évvel ezelőtt lehet, hogy igaz volt, de ma már az elektronika világában ESP ASR stb. egyáltalán nincs télen sem hátrányban egy FWD autó, sőt!
Q2 ? : nem tudom ki hogy figyelt, de amit ezentúl megkap minden 159, Brera, Spider, az nem egyenlő az eddigi Torsen differenciálművel, hanem egy ún. "elektronikus differenciálművel" szerelik. Ami semmi egyéb, mint hogy az elforgó kereket megfékezi.
A ketőnek egymáshoz semmi köze. Mondhatni a második megint csak egy parasztvakítás! Kanyarban nem fog csikorogni a kerék, ennyi.
Hidd el, teljesen más vezetni. Jobb. Nyugodtan mondhatom.
És nem a pénz miatt, hanem mert jobb konstrukció.
A BMW pedig nem FWD-ket gyárt (aláköpésre mondom), hanem 4WD-ket. Amik alapból az RWD-re hasonlítanak. És egyáltalán nem hasonlítanak azokra a pszeudo 4WD rendszerekre, amik egy Hladex kuplunggal ha megforog az elsőkerék, megforgatják a hátsót is :DD Az csak parasztvakítás
Amire te hivatkozol, az húsz évvel ezelőtt lehet, hogy igaz volt, de ma már az elektronika világában ESP ASR stb. egyáltalán nincs télen sem hátrányban egy FWD autó, sőt!
Q2 ? : nem tudom ki hogy figyelt, de amit ezentúl megkap minden 159, Brera, Spider, az nem egyenlő az eddigi Torsen differenciálművel, hanem egy ún. "elektronikus differenciálművel" szerelik. Ami semmi egyéb, mint hogy az elforgó kereket megfékezi.
A ketőnek egymáshoz semmi köze. Mondhatni a második megint csak egy parasztvakítás! Kanyarban nem fog csikorogni a kerék, ennyi.
zolee14501-03-2008 19:35:15 // 7090
Persze, mert alapvetően a hátsókerék hajtásra van kitalálva a súlyelosztás, és nem is tudna több erőt az útra vinni az első keréken.
Tommi01-03-2008 19:20:40 // 7088
Nem tisztem megítélni vagy felülbírálni a BMW marketing stratégiáját :)
De asszem az összkerék náluk is úgy van, hogy a nyomaték többsége azért hátra meg (ahogy pl a Porsche-nál is).
De asszem az összkerék náluk is úgy van, hogy a nyomaték többsége azért hátra meg (ahogy pl a Porsche-nál is).
zolee14501-03-2008 19:16:09 // 7087
Ja, aztán a BMW felköpött egyet a levegőbe majd aláállt, és csinálják számolatlanul az összkerekes autókat.:D
Ha egy kicsit is adnának a szavahihetőségre akkor az összkerekes BMW-k csak egyenesen tudnának menni, mivel hajtott kerekeket nem illik kormányozni.:D
Azért annak is van oka, hogy az E46-os 3-ast még lazán adták tekerős ablakkal, de már a fullfapad verzióban is benne volt az összes létező hárombetűs, hogy azért valamennyire használható legyen.
Ha egy kicsit is adnának a szavahihetőségre akkor az összkerekes BMW-k csak egyenesen tudnának menni, mivel hajtott kerekeket nem illik kormányozni.:D
Azért annak is van oka, hogy az E46-os 3-ast még lazán adták tekerős ablakkal, de már a fullfapad verzióban is benne volt az összes létező hárombetűs, hogy azért valamennyire használható legyen.
Tommi01-03-2008 18:48:48 // 7086
Igen, igazatok van, nem lehet egyértelműen kimondani melyik a jobb, de az általános 200 LE határ azért többé-kevésbé elfogadható szerintem.
A BMW-nek volt anno az a reklámszövege, hogy "nem jó a meghajtott kereket kormányozni" - vagy valami ilyesmi és szerintem van benne valami.
Nyilván az elsőkerék előnye, hogy olcsóbb, praktikusabb és az átlag plankton is úton tudja tartani (mert a vásárlók mondjuk 90%-a azért veszi, hogy eljusson A-ból B-be, a maradék 10%-nak kell csak az, hogy játszani is lehessen). Viszont aki komolyabb autót akar, többszáz lóerőset, az meg nyilván nem csak arra használná, hogy eljusson innen oda, hanem maga az út megtétele lenne a lényeg :) És ehhez már az RWD/AWD jobb.
Szerintem :)
A BMW-nek volt anno az a reklámszövege, hogy "nem jó a meghajtott kereket kormányozni" - vagy valami ilyesmi és szerintem van benne valami.
Nyilván az elsőkerék előnye, hogy olcsóbb, praktikusabb és az átlag plankton is úton tudja tartani (mert a vásárlók mondjuk 90%-a azért veszi, hogy eljusson A-ból B-be, a maradék 10%-nak kell csak az, hogy játszani is lehessen). Viszont aki komolyabb autót akar, többszáz lóerőset, az meg nyilván nem csak arra használná, hogy eljusson innen oda, hanem maga az út megtétele lenne a lényeg :) És ehhez már az RWD/AWD jobb.
Szerintem :)
zolee14501-03-2008 18:42:40 // 7085
A "jobb" az egy elég nehezen behatárolható fogalom. Jobb...persze, száraz úton gyorsításnál, meg mondjuk a versenypályán avatott kezekben. Jobb vele állatkodni, mondjuk egy forgalom elől elzárt területen.
A hétköznapi sofőrök közt viszont elég kevés Sumaher van...konkrétan egy.:D A többiek csak bénáznak mint sün a drótkefén.
Nem azt mondom, hogy nem lehet vele közlekedni, mert ez hülyeség, de kevésbé számít az, hogy a-ból b-be mennyi idő alatt jutsz el (ráadásul itt még pályán is csak másodpercekről beszélünk), mint az, hogy mindenféle időjárási körülmény között biztonságosan eljuss oda.
Szerintem teljesen jó az a rendszer, hogy 200LE-ig FWD, fölötte meg AWD. Mondjuk most a saját elméletüket készülnek megkefélni az Alfánál, mert a V6-hoz adják a Q2-t.:)
Már pár napja írtam, de újból: az Audinál miért nem kérdőjelezi meg senki az FWD létjogosultságát?
Az meg a másik kérdés, hogy bár a hajtás számít a kanyarvételnél (leginkább a hajtás miatt szükséges súlyelosztási különbségek miatt), de a futómű a lényeg. Ez jól kijön az unalomig idelinkelt jávorszarvas-teszten, ahol a 159 jobb volt a 3-asnál is, nem beszélve a többiekről. Ehhez még egy Q2 és tényleg nincs miről beszélni.
Persze az is igaz, hogy nem lehet vele hülyegyerek módjára forogni.:)
A hétköznapi sofőrök közt viszont elég kevés Sumaher van...konkrétan egy.:D A többiek csak bénáznak mint sün a drótkefén.
Nem azt mondom, hogy nem lehet vele közlekedni, mert ez hülyeség, de kevésbé számít az, hogy a-ból b-be mennyi idő alatt jutsz el (ráadásul itt még pályán is csak másodpercekről beszélünk), mint az, hogy mindenféle időjárási körülmény között biztonságosan eljuss oda.
Szerintem teljesen jó az a rendszer, hogy 200LE-ig FWD, fölötte meg AWD. Mondjuk most a saját elméletüket készülnek megkefélni az Alfánál, mert a V6-hoz adják a Q2-t.:)
Már pár napja írtam, de újból: az Audinál miért nem kérdőjelezi meg senki az FWD létjogosultságát?
Az meg a másik kérdés, hogy bár a hajtás számít a kanyarvételnél (leginkább a hajtás miatt szükséges súlyelosztási különbségek miatt), de a futómű a lényeg. Ez jól kijön az unalomig idelinkelt jávorszarvas-teszten, ahol a 159 jobb volt a 3-asnál is, nem beszélve a többiekről. Ehhez még egy Q2 és tényleg nincs miről beszélni.
Persze az is igaz, hogy nem lehet vele hülyegyerek módjára forogni.:)
Don Gombóc01-03-2008 18:38:31 // 7084
Jobb feeling talán, de az ETCC Vagy a WTCC a maga sper diffijeivel vagy az akár a mai nap sláger Q2 hajtáslánccal bizonyított már,azért ez az első kerekes dolog nem olyan szar na. :) Talán vezetni kellene megtanulni sok embernek, mert a több száz lóerős hátsó kerekes verdákkal hamar összetörik magukat a pénzes rétegből az emberek. Az egyik húzza a másik tolja a verdát, ezt kell megtanulni. A merketing ehhez kevés. :) Persze más érzés de ha megtanulod akkor ugyanolyan határokon lehet autózni ezzel is meg azzal is. Pro és kontra, a mindennapi használatban mindegyik mellett ugyan annyi érv szól. Szerintem. Az összkerekes meg nekem nem gyere be, inkább az eleje vagy a vége mozgassa a verdát. Télen az eleje nyáron a hátulja. :))
Zool01-03-2008 18:24:16 // 7083
Volt mitfárere? Mert szerintem annak nem sok esélye lett volna...
Ameddig én elolvastam a reakciókat, nekem pont az ellenkezője jött le. Ha esetleg nem ugyanaz lenne kettőnknél a "biztonságos utascella" fogalma, az összenyomott ülés nálam nem tartozik bele. Inkább a hírhett pozdorja harakiri rizsrakéták (pl 92es Civic) jellemzője.
Egyébbént ebben a versenyszámban a 147 is nagyon erős volt az NCAP nél. Egyes 5csilagos autók is kevesebbek kaptak. Csak szemből ne találozz semmivel...
Ameddig én elolvastam a reakciókat, nekem pont az ellenkezője jött le. Ha esetleg nem ugyanaz lenne kettőnknél a "biztonságos utascella" fogalma, az összenyomott ülés nálam nem tartozik bele. Inkább a hírhett pozdorja harakiri rizsrakéták (pl 92es Civic) jellemzője.
Egyébbént ebben a versenyszámban a 147 is nagyon erős volt az NCAP nél. Egyes 5csilagos autók is kevesebbek kaptak. Csak szemből ne találozz semmivel...
Tommi01-03-2008 14:36:49 // 7082
Tibe!
Bizonyos teljesítmény felett lehet bármilyen Q2 vagy egyéb okosság, egyszerűen nem megfelelő az elsőkerekes hajtás. Nem véletlen, hogy a többszáz lóerős kocsik mindegyike RWD/AWD. És nem azért, mert a "pénzes embereknek" ez a heppje, hanem mert egyszerűen ez a jobb.
Bizonyos teljesítmény felett lehet bármilyen Q2 vagy egyéb okosság, egyszerűen nem megfelelő az elsőkerekes hajtás. Nem véletlen, hogy a többszáz lóerős kocsik mindegyike RWD/AWD. És nem azért, mert a "pénzes embereknek" ez a heppje, hanem mert egyszerűen ez a jobb.
Tommi01-03-2008 14:35:09 // 7081
Ezt mondtam én is előtte, hogy szinte mindenki mögé kell mögéjük egy tőkeerős mamut, mert egyedül nem állnának meg. Bár ugye a drága autókon a haszon is nagyobb, szóval a "közös haszon" egy szép részét ők szállítják. A Fiat elad 100 autót és annyit keres rajta, mint a Ferrari 1 eladott gépen :)
count M01-03-2008 14:34:10 // 7080
A második az csak a bőrös kocsi alapján készült Photoshop.
Putyesz01-03-2008 14:19:01 // 7079
Zool01-03-2008 13:47:52 // 7078
A hülyeség terjed.
http://www.a5.hu/cikkek/52/24826.shtml
"Ha az együttműködés létrejön, akkor a Fiat és a GM európai modelljeiben is megtalálhatjuk az 1,4 és 1,6 literes négyhengereseket"
http://www.a5.hu/cikkek/52/24826.shtml
"Ha az együttműködés létrejön, akkor a Fiat és a GM európai modelljeiben is megtalálhatjuk az 1,4 és 1,6 literes négyhengereseket"
ystuc01-03-2008 13:42:57 // 7077
Nekem tetszik. Nem mondom, hogy elvagyok ájulva tőle, de annyira nem csúnya. A kis békaszemei a leggázosabb pontja, de ha nem lesz rajta az álcázás, talán erről is megváltozik a véleményem. A hátsója amúgy nekem bejön, a kipuff nem annyira jó így, az lehetett volna egy egyszerű ovál, vagy nem ilyen egymásba fonódó kör.
Atesz198701-03-2008 13:40:04 // 7076
Aszem elmarad a családalapítás pár évvel. :DDD Na jó, azért nem, de használtan ilyennel fog furikázni az asszony. :)
Halesz01-03-2008 13:32:50 // 7075
Yeah :) még egy keretnélküli ajtós Alfa :)
BeeGee01-03-2008 13:02:41 // 7074
Na ja, csak ezek a gyártók mind egy mammut alá tartoznak, nem egy mamutot birtokolnak :)
BeeGee01-03-2008 13:01:46 // 7073
Talán ez lesz az első Alfa, ami nem zörög majd télen? :)
Tedi01-03-2008 12:58:24 // 7072
Zool01-03-2008 08:40:43 // 7071
Leírtam hogy egyet értek vele de ez a cikk nem arróé szól amit írtál. Valszeg a szerző olvasta az autoblog.com cikkét és rosszul kombinált (ami egyébbként nem nevez meg motort, csak hogy senki sem kommentál, ami végre jó jel)...
http://www.autoblog.com/2008/02/28/bmw-in-talks-to-sell-engines-and-transmissions-to-gm-and-fiat/
Alapjában véve ha mondjuk californiában élnénék, csak röhögni tudnék az elsőkerekes lúzereken. De Európában elégszer láttam izzadó BMW sofőrt télen. Amióta bevezették az elektronikát, már nem ölik meg a túlerős hátsókerekesek a tulajaikat száraz úton, de ha nincs súly a hajtott keréken, és leesik a hó, az elektonika semmit sem tud csinálni, legfeljebb teljesen elveszi a nyomatékot.
http://www.autoblog.com/2008/02/28/bmw-in-talks-to-sell-engines-and-transmissions-to-gm-and-fiat/
Alapjában véve ha mondjuk californiában élnénék, csak röhögni tudnék az elsőkerekes lúzereken. De Európában elégszer láttam izzadó BMW sofőrt télen. Amióta bevezették az elektronikát, már nem ölik meg a túlerős hátsókerekesek a tulajaikat száraz úton, de ha nincs súly a hajtott keréken, és leesik a hó, az elektonika semmit sem tud csinálni, legfeljebb teljesen elveszi a nyomatékot.
Ferko29-02-2008 22:35:19 // 7070
A múltkor szó volt itt arról hogy milyen szar az Alfáknak a töréstesztje. Nos ajánlom figyelmébe mindenkinek, de főleg azoknak, akik szerinte szar a törésteszt:
Balesetek topic 11313 sz. hsz.
Tudni kell, hogy a Cartársnak szerencsére alig lett baja.
Balesetek topic 11313 sz. hsz.
Tudni kell, hogy a Cartársnak szerencsére alig lett baja.
mesa29-02-2008 22:26:34 // 7069
Az a baj, hogy nem érted! :)))
A következő Minihez kell nekik moci, cserébe amit adhatnának, az a saját RWD hajtásláncuk, amiből a motorokat a szerző szerint jelen formában sem a FIAT, sem az OPEL nem tudná felhasználni, lévén nincs ilyen platformjuk.
Érted már ? :)
A következő Minihez kell nekik moci, cserébe amit adhatnának, az a saját RWD hajtásláncuk, amiből a motorokat a szerző szerint jelen formában sem a FIAT, sem az OPEL nem tudná felhasználni, lévén nincs ilyen platformjuk.
Érted már ? :)
Zool29-02-2008 18:30:49 // 7068
Egyet értek, de ez itt pont az ellenkezőjét mondja:
"ezúttal is a Minihez kifejlesztett, keresztben beépíthető négyhengeres motorcsalád lehet a téma, mivel a többi BMW-motort sem a Fiat, sem az Opel nem tudná használni, hátsókerék-hajtású tömegmodellek híján. "
Tehát mintha a Fiat egyedül a mini mociját tudná átvenn...
"ezúttal is a Minihez kifejlesztett, keresztben beépíthető négyhengeres motorcsalád lehet a téma, mivel a többi BMW-motort sem a Fiat, sem az Opel nem tudná használni, hátsókerék-hajtású tömegmodellek híján. "
Tehát mintha a Fiat egyedül a mini mociját tudná átvenn...
Tibe29-02-2008 16:21:57 // 7067
Mert hülyék a pénzes emberek :)) Nekem jobban bejön az elsőkerekes gép mint a hátsó, pláne télen csúszós úton jön ki a különbség. Sztem egy elsőkerekes Alfa Q2-vel simán felveszi a versenyt minden körülmények között egy hátsókerekessel.
mesa29-02-2008 15:14:30 // 7066
Úgy látszik kimaradt neked a hír, hogy a kicsi Alfák kivételével mind RWD platformra fognak épülni.
És ennek egyetlen oka van: VAN rá kereslet ! :)
A pénzes emberek szemében semmit sem ér egy elől kaparós autó.
És ennek egyetlen oka van: VAN rá kereslet ! :)
A pénzes emberek szemében semmit sem ér egy elől kaparós autó.
koz29-02-2008 14:59:54 // 7065
És egyre inkább, (Ld. top 100-as vagyonlisták) tőlünk nyugatra egy mezei ablakpucoló dolgozik pár évet, aztán összedob egy műhelyt, csinál egy pillekasztnis v8-as dögöt, beárazza jó magasra, és szépen betegre keresi magát. 1 millió dollár már nem is számít nagy pénznek...
Tommi29-02-2008 14:52:09 // 7064
BeeGee!
Nézd meg a többi "réteggyártót", aki a Porsche mellett még szóba jöhet: a Ferrari évek óta hulla nyereséges; a Lamborghini évről-évre egyre több autót gyárt és döntögeti a saját eladási rekordjait; az Aston Martin kapacitáshiánnyal küzd, mert akkora a kereslet az autóik iránt; a Bentley hatalmasat dobott a Continental GT-vel, kis túlzással élve a gazdagok viszik, mint a cukrot :)
Szerintem a drága, ekkluzív és különleges dolgok (nemcsak autóban, hanem pl karórában, öltönyben, ékszerben, Vertu telefonban, akármiben) iránt mindig is volt és mindig is lesz kereslet és ezek a cégek mindig meg fognak tudni élni.
Nézd meg a többi "réteggyártót", aki a Porsche mellett még szóba jöhet: a Ferrari évek óta hulla nyereséges; a Lamborghini évről-évre egyre több autót gyárt és döntögeti a saját eladási rekordjait; az Aston Martin kapacitáshiánnyal küzd, mert akkora a kereslet az autóik iránt; a Bentley hatalmasat dobott a Continental GT-vel, kis túlzással élve a gazdagok viszik, mint a cukrot :)
Szerintem a drága, ekkluzív és különleges dolgok (nemcsak autóban, hanem pl karórában, öltönyben, ékszerben, Vertu telefonban, akármiben) iránt mindig is volt és mindig is lesz kereslet és ezek a cégek mindig meg fognak tudni élni.
Benőke29-02-2008 13:50:37 // 7063
Az olaszok ingyen is adnák az 1.4T, 1.4 JTD motorjaikat is -gondolom-, ha cserébe hajtáslánccal megkapnák a hőn áhított V8 motorokat...
Ez azért erős túlzás. Egyrészt ingyé semmit se, aztán meg nem is hőn áhított, sokkal jobb is van csoporton belül. A harmadig dolog hogy nincs nagyon hova betenni, illetve kétes lenne a kereslet irántuk...
Ez azért erős túlzás. Egyrészt ingyé semmit se, aztán meg nem is hőn áhított, sokkal jobb is van csoporton belül. A harmadig dolog hogy nincs nagyon hova betenni, illetve kétes lenne a kereslet irántuk...
mesa29-02-2008 13:35:15 // 7062
Valamit nagyon félreolvastál, mert pont arról szól, hogy a kis mocik kifejlesztése kruvasok pénzbe kerülne a Bimmernek, ezért szövetkeztek tapasztalt gyártókkal, csak ebből a Peugeottal nem szimpatizálnak, már csak azért sem, mert túl sokat kérnek a franciák.
Az olaszok ingyen is adnák az 1.4T, 1.4 JTD motorjaikat is -gondolom-, ha cserébe hajtáslánccal megkapnák a hőn áhított V8 motorokat...
Az olaszok ingyen is adnák az 1.4T, 1.4 JTD motorjaikat is -gondolom-, ha cserébe hajtáslánccal megkapnák a hőn áhított V8 motorokat...
BadBoy29-02-2008 10:43:52 // 7061
De az italiaspeed.com-on egy szó sincs a kislökettérfogatú motorokról. Az utolsó mondat kapcsolatos az Alfával, ahol az van, hogy:
"It also further suggests that the talks with Fiat would most likely be centring around technology relevant to the Alfa Romeo and Maserati brands."
Ezt leforditva, én nem gondolnék kis lökettérfogatú motorokra. Mert ugye az Alfaba beépithető motorok ami a Junior és a 149-et illeti, nem nagyon hiszem, hogy külsős beszállitótól fognak venni motorokat. De a 159, 169, Kamal és a Maserati modelljeibe elférne a 6 hengeres motor. És ahogy a szövegből szerintem inkább sejteni lehet, hogy itt nem a Mini motorjairól lenne szó.
Mert a Maseratiban is elférne a 6 hengeres biturbó, ami az árat lejjebb tolhatná, és a dizel is felkerülhetne a palettára, de hát ugye ott még szóbajöhet a 8 hengeres dizel is. És ezzel az eladások is felfelé bővülnének.
Az alfa esetében pedig egyes modelleknél a 6 hengeres benzin, dizel motorok jöhetnének szóba dupla turbóval.
"It also further suggests that the talks with Fiat would most likely be centring around technology relevant to the Alfa Romeo and Maserati brands."
Ezt leforditva, én nem gondolnék kis lökettérfogatú motorokra. Mert ugye az Alfaba beépithető motorok ami a Junior és a 149-et illeti, nem nagyon hiszem, hogy külsős beszállitótól fognak venni motorokat. De a 159, 169, Kamal és a Maserati modelljeibe elférne a 6 hengeres motor. És ahogy a szövegből szerintem inkább sejteni lehet, hogy itt nem a Mini motorjairól lenne szó.
Mert a Maseratiban is elférne a 6 hengeres biturbó, ami az árat lejjebb tolhatná, és a dizel is felkerülhetne a palettára, de hát ugye ott még szóbajöhet a 8 hengeres dizel is. És ezzel az eladások is felfelé bővülnének.
Az alfa esetében pedig egyes modelleknél a 6 hengeres benzin, dizel motorok jöhetnének szóba dupla turbóval.
Zool29-02-2008 09:08:22 // 7060
Engem az akasztott ki, hogy több mini fogy mint Alfából összesen...
Amőúgy ez a cikk pont az ellenkezőjét mondja (tehát nem nagy motort adna a bömö, nanem a FIatnak kcisit ), és ezért is sántít.
Amúgy meg nem értem minek a Fiatnak olyan mtor, amit nemrég fejlesztett ki, és van olyan jó, mint a másiké (ráadásul a FIat meg a GM miliós tételben gyárt). Ha valaminek értelme is lenne, az továbbra is az hogy a FIat adjon kis mocot a bömönek (a Pug heylében) és ahogy mesa javasolta, a bömö adna nagy mocit a Fiat csoportnak.
Amőúgy ez a cikk pont az ellenkezőjét mondja (tehát nem nagy motort adna a bömö, nanem a FIatnak kcisit ), és ezért is sántít.
Amúgy meg nem értem minek a Fiatnak olyan mtor, amit nemrég fejlesztett ki, és van olyan jó, mint a másiké (ráadásul a FIat meg a GM miliós tételben gyárt). Ha valaminek értelme is lenne, az továbbra is az hogy a FIat adjon kis mocot a bömönek (a Pug heylében) és ahogy mesa javasolta, a bömö adna nagy mocit a Fiat csoportnak.
Putyesz29-02-2008 07:39:51 // 7059
rem hogy ez felejtős lesz,mert olyan alfát se vennék már........
Tom1229-02-2008 07:36:19 // 7058
"Kövezzetek meg, de minél többet nézem ezeket a fotókat, annál jobban tetszik :)"
Valahogy én is így vagyok vele, a "kivételeket" meg remélem nagyon gyorsan orvosolják.:-) Érzem, hogy nem lesz ez olyan "ronda kisautó"....-))
Valahogy én is így vagyok vele, a "kivételeket" meg remélem nagyon gyorsan orvosolják.:-) Érzem, hogy nem lesz ez olyan "ronda kisautó"....-))
Tom1229-02-2008 07:32:12 // 7057
Azért nincs benne Junior, mert Mito. :-))
Tom1229-02-2008 07:30:57 // 7056
Érdekes kombináció lenne... Talán mésem csak a keresztben beépíthető motorokat lehetne használni - a jövő "hátsókerekes" Alfáiban, igaz, lehet, hogy azok sem lennének tömegcikk kategória...
mesa28-02-2008 21:35:58 // 7055
BMW erőforrások kerülhetnek a következő felsőkategóriás Alfa Romeokba ?
A bajorok partnerséget keresnek a Peueot helyett, mert elégedetlenek velük.
A bajorok partnerséget keresnek a Peueot helyett, mert elégedetlenek velük.
zolee14528-02-2008 15:39:29 // 7054
Szerintem az egész cég csak egy pénzmosó.:DDD
koz28-02-2008 15:26:31 // 7052
Flottaértékesítések és jó törésteszt. :)
Tom1228-02-2008 15:22:45 // 7051
Talán, ha a Fiatnál az Alfa lenne többségi tulajdonos, akkor ők "diktálhatnának", meg a nagyobbik zsák pénzből gazdálkodhatnának...
koz28-02-2008 15:08:34 // 7050
Értem amit írsz, és igazad is van. Amit én írtam, azzal arra akrtam utalni, hogy én spec. túl tudnám magam tenni azon, hogy bezár az AR. Néha eljárnék az Alfa múzeumba, és megnézném azokat az autókat, amiket sem most, sem akkor nem tudnék megvenni. A kis 45-öst meg megtartanám életem végéig. Vagy ha már nem lenne benzin, akkor szerelnék egy kést én is a hátsó lökhárító alá.
De nem állítom azt sem, hogy inkább a gyors halál, mint a hosszú agónia, mert nem erről van szó. Tetszenek az új Alfák is, csak valahogy már kezd elveszni belőlük az élet.
De nem állítom azt sem, hogy inkább a gyors halál, mint a hosszú agónia, mert nem erről van szó. Tetszenek az új Alfák is, csak valahogy már kezd elveszni belőlük az élet.
koz28-02-2008 14:53:29 // 7049
Pl. a GM-Száb jobb lenne, mert most kb. olyan az Alfának a fiat, mint a Seat-vw. Ne várjanak el kisautót, csak azért, mert van a polcon padlólemez hozzá.
BeeGee28-02-2008 14:52:37 // 7048
Jaguárra még kenném fel az utolsót, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a vége.
Többi márka szomorú és jogos.
Most ez off lesz
Azt árulja el valaki, hogy a porsche hogy a tökbe tudott fentmaradni úgy hogy a mai napig rétegautókat gyárt homlokegyenest már irányzatban mint a többiek És nem hogy fentmarad, hanem a vw többségi tulajdonosa. Honnan van ezeknek pénzük? :) Ez télleg érdekelne.
Többi márka szomorú és jogos.
Most ez off lesz
Azt árulja el valaki, hogy a porsche hogy a tökbe tudott fentmaradni úgy hogy a mai napig rétegautókat gyárt homlokegyenest már irányzatban mint a többiek És nem hogy fentmarad, hanem a vw többségi tulajdonosa. Honnan van ezeknek pénzük? :) Ez télleg érdekelne.
Zool28-02-2008 14:31:33 // 7047
Nagyjából Tommi a lényeget megválaszolta, én csak annyit fűznék hozzá hogy a szokásos újautós beszólásom nem személyek ellen, hanem a márka melett szól. A világ egyik legjobb autóközösségében (a neten párját ritkítja az amóre) Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy ez a kiterjedt baráti kör teljes létszámával kb annyi új alfát vesz évente, mint egy db közepes német vagy olasz vállalat a flottájába. Tehát nem véltelen, hogy nem egyeznek a márka fejlesztései a hardcore amórsok igényeivel. Lehet hogy a bömöcsinált olyan autókat, amit említettél (pl Z4), de nem az adja a fő hasznot, ráadásul teljesen más a piaca (mind fölrajzi, mind emberi értelemben).
És egy apróság. Lehet álmodozni önálló márkáról,de a valószínű scenárió inkább az alábbi:
mondjuk a Fiat csődbe megy vagy felszámolja az alfát,
Garantálom neked, hogy nem egy kézi manufaktúra jön létre a lassan minimális önálló technológiával bíró márkának, hanem megveszi valami kínai vagy indiai multi, és könyörteleneül szétfogácsolja, elviszi a gyrátósort hazulra, összehoz valami gyér 159 klónt csuanhua vagy mittomén milyen néven és röhög a markába, Jó példa erre a Rover. De elég megnénzi, hogy mi lett Lotussal KIA! uralom alatt... Mi lesz a Jaguárral? Pedig mekkora név, a Ford egyik márkája sem fog soha akkora presztízsre szert tenni, a Lincoln Európában egy vicc lenne.És a Tata már most tervezi a bezárást, szerintem a Landi is csak addaig marad, amig lezárul a technológiai transzfer.
És egy apró kiegészítés, a Saab most is elég frankó és szerintem a szükséges mértékig önálló mdoellekkel jött ki. A 95 jó volt a 93 is. Csak a 20 éves kporsók tulajainak nem volt elég retró. A német sajtó mellett a saját (ráadásul kibic, lásd Karotta) rajongói nyírták ki a márkát.
Azzal meg én is egyet értek, hogy a könnyítés elkerülhetetlen, de egy ekkora autónál, mint a 159 ilyen súly miért lenne nehéz? A 166 sem sokkal nagyobb, és hasonló súly. A könyebb konkurensek kisebbek is általában.
És egy apróság. Lehet álmodozni önálló márkáról,de a valószínű scenárió inkább az alábbi:
mondjuk a Fiat csődbe megy vagy felszámolja az alfát,
Garantálom neked, hogy nem egy kézi manufaktúra jön létre a lassan minimális önálló technológiával bíró márkának, hanem megveszi valami kínai vagy indiai multi, és könyörteleneül szétfogácsolja, elviszi a gyrátósort hazulra, összehoz valami gyér 159 klónt csuanhua vagy mittomén milyen néven és röhög a markába, Jó példa erre a Rover. De elég megnénzi, hogy mi lett Lotussal KIA! uralom alatt... Mi lesz a Jaguárral? Pedig mekkora név, a Ford egyik márkája sem fog soha akkora presztízsre szert tenni, a Lincoln Európában egy vicc lenne.És a Tata már most tervezi a bezárást, szerintem a Landi is csak addaig marad, amig lezárul a technológiai transzfer.
És egy apró kiegészítés, a Saab most is elég frankó és szerintem a szükséges mértékig önálló mdoellekkel jött ki. A 95 jó volt a 93 is. Csak a 20 éves kporsók tulajainak nem volt elég retró. A német sajtó mellett a saját (ráadásul kibic, lásd Karotta) rajongói nyírták ki a márkát.
Azzal meg én is egyet értek, hogy a könnyítés elkerülhetetlen, de egy ekkora autónál, mint a 159 ilyen súly miért lenne nehéz? A 166 sem sokkal nagyobb, és hasonló súly. A könyebb konkurensek kisebbek is általában.
BeeGee28-02-2008 14:10:22 // 7046
Eddig nem tetszett a Brera/Spider ülése, de ez már nagyon döfi. Valahol itt kezdődik a szék nálam :)
koz28-02-2008 14:00:07 // 7045
Világos, én kiegyeznék lazább gyeplővel is.
zolee14528-02-2008 13:44:34 // 7044
Majd rendelhető lesz egy "hagyományos" csomag, amibe bele fog tartozni a normális kipufogó.:D
Amúgy meg szerintem nem kell befosni, csak tudnunk kell helyén kezelni a dolgokat. A Junior (Mito?) nem egy kicsi sportkocsi - pl. Opel Tigra - lesz, hanem egy kisautó. Mellesleg én is egy kis sportkocsira számítottam, ahhoz képest nem nagy szám. Punto kategóriában viszont már teljesen rendben van. Még azt sem mondom, hogy nagyon a Minivel meg a Beetle-vel kellene versenyeznie, elég ennyi "meleg-autó" a piacon.:)
Amúgy meg szerintem nem kell befosni, csak tudnunk kell helyén kezelni a dolgokat. A Junior (Mito?) nem egy kicsi sportkocsi - pl. Opel Tigra - lesz, hanem egy kisautó. Mellesleg én is egy kis sportkocsira számítottam, ahhoz képest nem nagy szám. Punto kategóriában viszont már teljesen rendben van. Még azt sem mondom, hogy nagyon a Minivel meg a Beetle-vel kellene versenyeznie, elég ennyi "meleg-autó" a piacon.:)
Putyesz28-02-2008 13:42:49 // 7043
egyetértek!a 169-ről nem tudtok vmi új infót vagy képeket?????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
560
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?