Forum >> A jövő Alfái
Tom1216-03-2008 04:49:00 // 7342
Nagyjából erre utaltam a 7298-as h.sz.-om végén...:-)
Junior16-03-2008 01:21:05 // 7341
Semeddig! : ) De az már egy kicsit elcsépelt lenne. Se Milánóhoz, se Torinohoz nincs semmi közöm.
zolee14516-03-2008 01:12:45 // 7340
Meddig tart átírni a nevedet Mi.To-ra?:D
Giorgio16-03-2008 00:12:08 // 7339
Te arra mondanád. Én meg erre.
Számomra azokra még nem találták ki a megfelelő mélységű becsmérlő szavakat. :)))
Számomra azokra még nem találták ki a megfelelő mélységű becsmérlő szavakat. :)))
Junior15-03-2008 23:35:27 // 7338
Jah : ) Gondoltam is rá, hogy bepróbálkozom, de szerintem szándékosan változtatták meg a nevét nehogy adniuk kelljen nekem egyet!: )
zolee14515-03-2008 18:40:41 // 7337
A GPunto legnehezebb 1,9mjet verziója 3/5 ajtós 1205/1220 kg. Ennél sokkal nehezebb a Mito sem lehet, annak ellenére sem, hogy a gyáriak közel maximális pontszámot várnak a törésteszten.
Mondjuk az 1,8turbo sem lehet sokkal nehezebb az 1,9 mjet-nél, sőt. A lényeg, hogy szerintem a GTA újra méltó lehet a névre, vagyis könnyű marad. Mondjuk ~1250 kg / 230 LE az nem olyan szar.:)
Hogy a kérdésre is válaszoljak: ennyit változott a világ. A 156 idejében a 250LE elég volt csúcsmodellnek, ráadásul a 156 nem is volt alkalmas 4WD-re, és első kerékre meg elég volt a 250LE. Véleményem szerint az a hátsóra is elég lenne, mert egy autóval nem csak egyenesen kell menni, vagy rajtolni. Kanyarba elektronika nélkül az átlag autósnak sok lenne a 250 is. 4WD és kész.
Ha jól emlékszem voltak olyan híresztelések, hogy a Mito GTA Q4-et kap majd. Ha a fentebb említett tömghez hozzáadjuk a Q4-et akkor sem megy 1300kg fölé.
Na az elég brutál gyorsulógép lenne. Mondjuk egy 155Q4-hez képest - ~100 kg, + 44 LE. +egy kifinomultabb futómű, és egy robotizált váltó, ami esetleg gyorsabb mint a kézi váltás. Ez utóbbi nem nagy dolog, a Ferrari lassabb váltója is 0,15mp alatt vált. A VW DSG-je 0,2-t tud.
Ráadásul kicsi, mozgékony, fordulékony. legalábbis a méretek alapján. Ha így belegondolok szerintem szlalomversenyen Micu Evo, vagy Impreza STi sem jelentene gondot, alapváltozatban biztosan nem. Szerintem.
Mondjuk az 1,8turbo sem lehet sokkal nehezebb az 1,9 mjet-nél, sőt. A lényeg, hogy szerintem a GTA újra méltó lehet a névre, vagyis könnyű marad. Mondjuk ~1250 kg / 230 LE az nem olyan szar.:)
Hogy a kérdésre is válaszoljak: ennyit változott a világ. A 156 idejében a 250LE elég volt csúcsmodellnek, ráadásul a 156 nem is volt alkalmas 4WD-re, és első kerékre meg elég volt a 250LE. Véleményem szerint az a hátsóra is elég lenne, mert egy autóval nem csak egyenesen kell menni, vagy rajtolni. Kanyarba elektronika nélkül az átlag autósnak sok lenne a 250 is. 4WD és kész.
Ha jól emlékszem voltak olyan híresztelések, hogy a Mito GTA Q4-et kap majd. Ha a fentebb említett tömghez hozzáadjuk a Q4-et akkor sem megy 1300kg fölé.
Na az elég brutál gyorsulógép lenne. Mondjuk egy 155Q4-hez képest - ~100 kg, + 44 LE. +egy kifinomultabb futómű, és egy robotizált váltó, ami esetleg gyorsabb mint a kézi váltás. Ez utóbbi nem nagy dolog, a Ferrari lassabb váltója is 0,15mp alatt vált. A VW DSG-je 0,2-t tud.
Ráadásul kicsi, mozgékony, fordulékony. legalábbis a méretek alapján. Ha így belegondolok szerintem szlalomversenyen Micu Evo, vagy Impreza STi sem jelentene gondot, alapváltozatban biztosan nem. Szerintem.
ystuc15-03-2008 17:26:17 // 7335
Kicsit elfogultan írsz. De én is elfogult vagyok. Tetszik amit olvastam. :-)
Vikking 31115-03-2008 16:57:33 // 7334
(mellékszál : az hogy lehet, hogy 2002-2003ban egy középkategóriás autóba volt túlmotorizált a 250 lóerő és most egy kisautóba tesznek 230 pacit Alfáék? Sztem nem megy szarul a 156 GTA... Súly-lóerő viszonyban lenne a kulcs? Ennyire nehéz lett a Mito? (Adja Isten, hogy neeeeee....) Nektek erről mi a véleményetek?)
Vikking 31115-03-2008 16:55:17 // 7333
Jó értem én :) Valahogy én is így vagyok vele :D Nekem nagyon tetszik. a GTA meg még durván is fog menni :P
Giorgio15-03-2008 14:07:57 // 7332
Előre bocsátom, hogy úriember ízlésről nem vitatkozik....
A MiTo egy jóvágású, megdöbbentő, karakteres formájú prémium kisautó.
Olyan amilyen még nincs a világon másik. Nincs ellenfele, az elkövetkezőeket pedig hozzá fogják majd hasonlítani. Ez lesz az etalon. Az etalon valódiságát, meglétét nem kérdőjelezik meg......nem kell megmérkőznie mással, mert már nyert. Szerintem.
A MiTo egy jóvágású, megdöbbentő, karakteres formájú prémium kisautó.
Olyan amilyen még nincs a világon másik. Nincs ellenfele, az elkövetkezőeket pedig hozzá fogják majd hasonlítani. Ez lesz az etalon. Az etalon valódiságát, meglétét nem kérdőjelezik meg......nem kell megmérkőznie mással, mert már nyert. Szerintem.
Satti15-03-2008 14:06:12 // 7331
Ez elég konkrét volt, de azért picit túlzol, ezt inkább egy suzukira mondanám, vagy hasonlókra:-)
Giorgio15-03-2008 14:01:31 // 7330
A Mini (mindegy melyik változat) egy naaagy büdös gőzölgő kupac szar.........ennyi.
Tom1215-03-2008 13:25:37 // 7329
Amíg nincs ellenfele...:-)
Satti15-03-2008 13:15:17 // 7328
Persze ez így van, ez egy eddigi ismeretlen kategória az Alfától, talán ezért is nagyobbak az elvárások, de reméljük beváltja az ígéreteket, és nem olvashatunk majd róla negatív teszteket.
tipoatti15-03-2008 13:14:56 // 7327
Azért bizonyos színekben és felszereltséggel vaddisznó kis autó a MINI... volt szerencsém vezetni a kompresszorost, hát nem szar... Az biztos, hogy igazán nagy nyugalomban nem tudnék hosszú távon ücsörögni benne - túl sok lenne a kételkedő a nemi identitásommal kapcsolatban, ebben igazad van.
Na meg aztán nekem mindig a Túró Rudi-díler csini szexmalacok jutnak eszembe róla... :)
Na meg aztán nekem mindig a Túró Rudi-díler csini szexmalacok jutnak eszembe róla... :)
Satti15-03-2008 13:12:42 // 7326
Azért a Miniből a Cooper S kivitel az nagyon mutatós kis gép, a John Cooper Works-ről már nem is beszélve, a kisautók közül sztem is a legkomolyabb verda.
Satti15-03-2008 13:10:11 // 7325
Mint mondtam is a formavilága az tetszik, csak ezekkel a lámpákkal nem tudok egyenlőre megbarátkozni, de majd élőben kiderűl, hogy milyen is az összhatás.
Mindenesetre nekem mindegy, hogy néz ki, egyenlőre nem fenyeget az a veszély, hogy vegyek egy ilyet, majd gondolom elég borsos áron. Kis 500-as Fiatot is sztem kb. 5 év múlva veszek 2. autónak, akkor már normális ára lesz:-)
Mindenesetre nekem mindegy, hogy néz ki, egyenlőre nem fenyeget az a veszély, hogy vegyek egy ilyet, majd gondolom elég borsos áron. Kis 500-as Fiatot is sztem kb. 5 év múlva veszek 2. autónak, akkor már normális ára lesz:-)
zolee14515-03-2008 13:04:14 // 7324
Mellesleg nem értem ezt a Minivel történő összehasonlítást. A Mini egy homokos/plázapitcha retro autó, köze nincs az előző Minihez. A Beetle dettó, és talán még az 500-as is ez a kategória, bár azzal elfogult vagyok.:)
Nade a Mito nem ez. Ez egy kiskategóriás Alfa. Nem egy retro akármi, nem valaminek a feltámasztása. Egy kisautó, amit az Alfa gyárt.
Majd 10-15 év múlva nyekeregni fogunk az akkor bemutatott Alfa láttán, hogy bezzeg a Mito, az még igazi Alfa volt, de ez az új...ááá, ez már csak közlekedési eszköz. :)
Nade a Mito nem ez. Ez egy kiskategóriás Alfa. Nem egy retro akármi, nem valaminek a feltámasztása. Egy kisautó, amit az Alfa gyárt.
Majd 10-15 év múlva nyekeregni fogunk az akkor bemutatott Alfa láttán, hogy bezzeg a Mito, az még igazi Alfa volt, de ez az új...ááá, ez már csak közlekedési eszköz. :)
Vikking 31115-03-2008 12:17:28 // 7323
De Satti, ne felejtsd el, hogy ez egy teljesen új, gyökértelennek mondható Alfa modell. Nem a 147 -145- 146 sor folytatása.
Az majd a 149 lesz.
Mégis, mit szóltál volna, ha kijön a 8C és úgy néz ki, mint egy RZ-SZ vagy egy Brera (koncepció)... Nem egy kategória, újat kellett mutatni.
Ha azt vesszük, a 159 segge egyértelműen a 156 folytatása. Ez se tetszik sokaknak, "nincs fejlődés" - mondják... Hát akkor mégis mit tervezzenek Alfáék? ...
Nem lehet mindenkinek egyformán tetsző autót csinálni.
Az orrát meg reméljük úgy csinálták, mint a Brera arányait, hogy képen megjeleníthetetlen, szinte csak szar képet lehet róla csinálni, de élőben elképesztően gyönyörű. Én még ebben bízom. A segge sztem jó! Nagyon. Főleg ha olyan kerekded is marad, amilyen a fotókon. Oldala meg nehogymá' ne tetsszen valakinek :D
Nem lesz ez olyan rossz, mint amit gondolnak sokan. Nem itt fogják venni, az biztos, de nyugaton, ahol a minit viszik mint a cukrot, biztos befutó. Stílusosabb a mininél. Már csak a belsőben kellett valami nagyon nagyot alkotniuk.
Az majd a 149 lesz.
Mégis, mit szóltál volna, ha kijön a 8C és úgy néz ki, mint egy RZ-SZ vagy egy Brera (koncepció)... Nem egy kategória, újat kellett mutatni.
Ha azt vesszük, a 159 segge egyértelműen a 156 folytatása. Ez se tetszik sokaknak, "nincs fejlődés" - mondják... Hát akkor mégis mit tervezzenek Alfáék? ...
Nem lehet mindenkinek egyformán tetsző autót csinálni.
Az orrát meg reméljük úgy csinálták, mint a Brera arányait, hogy képen megjeleníthetetlen, szinte csak szar képet lehet róla csinálni, de élőben elképesztően gyönyörű. Én még ebben bízom. A segge sztem jó! Nagyon. Főleg ha olyan kerekded is marad, amilyen a fotókon. Oldala meg nehogymá' ne tetsszen valakinek :D
Nem lesz ez olyan rossz, mint amit gondolnak sokan. Nem itt fogják venni, az biztos, de nyugaton, ahol a minit viszik mint a cukrot, biztos befutó. Stílusosabb a mininél. Már csak a belsőben kellett valami nagyon nagyot alkotniuk.
Atesz198715-03-2008 09:16:28 // 7322
végülis, izlések és pofonok. :) Nekem teccik. :)
Satti15-03-2008 09:08:47 // 7321
Ennél én személky szerint nem érzem azt, mint amit az eddigieknél, mikor '95 narán először láttam meg olaszban a nyaraláson az új 145, 146-ot és a GTV-ét, leesett az állam, annyira egyedi volt, áés tul.képpen a mai napig a mostani autók között is megállja a helyét a forma. Ugyanígy voltam később a 166-al, és a 156-al is, teljesen elképedtem a maegjelenésüktől, és a 166, a facelift előtti is, mind a mai napig az egyik legszebb nagyautó, de pont ez volt az érzés, mikor a mostan 159-ről láttam először képeket, azonnal az ugrott be, hogy álomszép, tényleg csak a kormányával nem vagyok kibékűlve, abból egyedűl a TI kormánya a szép. Pont ezt nem érzem egyáltalán most, mikor meglátom a kis Alfát, sőt nemtetsző érzéseim vannak, pedig amikor a cég másik kisautóit először megláttam, mint a Grandepuntot és az 500-ast, azok is elsőre nagyon bejöttek, ennek maga a formavilága tetszik, bár a belsejére is kíváncsi leszek, de ezek a lámpák, elől is hátul is nagyon nemjók sztem, vmi teljesen más karakterű megoldást tudnák elkápzelni, ami hasinló az előző Alfákéhoz.
Atesz198715-03-2008 08:58:08 // 7320
Na ugye, tradíció! :))
Georgee15-03-2008 08:15:14 // 7319
" a fauvé csoport szarhatárjainak lámpája,"
Öreg,ezért irodalmi nobel díj járna neked,hogy ilyen szépen megfogalmaztad a tömegizlésficamos dajcse rettenetek definícióját.Ja,meg néha írhatnál az olaszautó fikázós fórumokra is,biztos nagy sikere lenne.
Öreg,ezért irodalmi nobel díj járna neked,hogy ilyen szépen megfogalmaztad a tömegizlésficamos dajcse rettenetek definícióját.Ja,meg néha írhatnál az olaszautó fikázós fórumokra is,biztos nagy sikere lenne.
Tom1215-03-2008 00:04:29 // 7318
Atesz198714-03-2008 23:32:36 // 7317
Bármibe lefogadnék, hogy akármilyen autót is hoztak volna ki, az ugyanígy nem tetszett volna senkinek... De emlékezzünk csak vissza: hányan vagytok olyanok, akik kapásból azt mondjátok a 166 régi, vagy akár a 156 régi lámpáira, hogy "Ezek aztán gyönyörűek!", aztán nézegeted tovább, látod többször, végignézed az autót újra és újra, és a végén valahogy még is Alfa, még is más, még is gyönyörű... Ez sem lóg ki a sorból, engem megfogott, és egy Alfánál mindig ez a cél. :)
A 155-el kapcsolatban nem érzitek úgy például, hoy vannak bizonyos szögek, amikből nézve kicsit esetlennek, aránytalannak tűnik? Pedig összeségében az is kurva jól néz ki. Bánom, hogy nem azt vettem.
Ez csak vélemény, de szerintem sokat vártatk ettől az autótól. Ez nem Honda Civic. :))) Az Alfa szerintem a hagyományai miatt nem teheti meg... Egy tradicionális márka, ne csináljon tredni, futurisztikus autókat... :)
A 155-el kapcsolatban nem érzitek úgy például, hoy vannak bizonyos szögek, amikből nézve kicsit esetlennek, aránytalannak tűnik? Pedig összeségében az is kurva jól néz ki. Bánom, hogy nem azt vettem.
Ez csak vélemény, de szerintem sokat vártatk ettől az autótól. Ez nem Honda Civic. :))) Az Alfa szerintem a hagyományai miatt nem teheti meg... Egy tradicionális márka, ne csináljon tredni, futurisztikus autókat... :)
Tom1214-03-2008 22:59:35 // 7316
Adrián14-03-2008 22:47:02 // 7315
Halesz14-03-2008 22:24:32 // 7314
Nemtom, pont mostanában nézegettem a Miniket, és már nem tetszik annyira... olyan kis semmilyen már némelyik. Persze 17-es felnivel, elöl plusz ködlámpákkal nagyon pofás tud lenni. De egy alapmodell tök unalom már - főleg az eleje. Valahogy nem lett olyan klasszikus forma, pedig amikor megjelent, azt gondoltam, hogy az lesz.
Ebben a MiTo-ban ezerszer több stílus van. Kívülről. Belülről majd kiderül!
Ebben a MiTo-ban ezerszer több stílus van. Kívülről. Belülről majd kiderül!
Satti14-03-2008 22:13:49 // 7313
Az a krómkarikája, meg az a fura fénymegoldása az pont olyan mint a vw passat golf polo stb-ben:-)
Tom1214-03-2008 22:06:42 // 7312
Tedi14-03-2008 20:44:29 // 7311
Lassan annyi féle dizájnmegoldást alkalmaznak az autókon, hogy elkerülhetetlen lesz, hogy egy alkatrész (lsd lámpa) emlékeztessen valamelyik másik offosére. Egyébként nekem eszembe nem jutott a fauvé csoport szarhatárjainak lámpája, inkább csak a 8C-é, de lehet én vagyok elfogult :)
zolee14514-03-2008 20:36:41 // 7310
Biztos vannak páran, akik szerint nem ezek az "igazi" Alfák.:)
Szerintem meg jól néz ki. Persze meg kell nézni majd élőben is, de így képen szerintem fasza.
Szerintem meg jól néz ki. Persze meg kell nézni majd élőben is, de így képen szerintem fasza.
Tedi14-03-2008 20:35:11 // 7309
A Mininek van egyetlen egy nagy előnye (ami az 500-as Fiatnak is megvan). Van egy óriási népszerűségnek örvendő, kultusz-elődje. A MiTo meg gyökerek nélküli. Ok, hogy ott van a 8C meg a blabla, de nagyon jó előd kell ahhoz, hogy nagyot üssön egy autó. Lsd. 145/147 und so weiter...
Kivételek persze akadnak, pl a 156-ami semmiben nem hasonlított a 155-re, mégis ütött. De nem is a 155-től vették az ötletet, hanem a hatvanas évekből.
Ha ezen a vonalon megyünk, akkor a 60-as években kisautója az Alfának talán nem is volt. A Sud volt az első, abból meg ihletet meríteni elég nehéz.
Kivételek persze akadnak, pl a 156-ami semmiben nem hasonlított a 155-re, mégis ütött. De nem is a 155-től vették az ötletet, hanem a hatvanas évekből.
Ha ezen a vonalon megyünk, akkor a 60-as években kisautója az Alfának talán nem is volt. A Sud volt az első, abból meg ihletet meríteni elég nehéz.
Tom1214-03-2008 20:25:05 // 7308
Mire való a facelift? ;-)
13714-03-2008 20:23:24 // 7307
Egy Grande Puntohoz képest jó, egy Alfához képest erős közepes nekem ez az kinézet. Viszont plusz pont a felnikért, végre képesek voltak egy normális, lyukmintás, Alfás felnit összedizjánolni az olaszok, a 159-hez csak ronda vagy Audi felni volt/van.
Sajnos a Mininek dizájn téren a nyomába sem érhet. Nem baj, majd 6 év múlva a következő generációnál....
Sajnos a Mininek dizájn téren a nyomába sem érhet. Nem baj, majd 6 év múlva a következő generációnál....
Tom1214-03-2008 20:23:21 // 7306
Milyen szép is lenne 2 kisebb...:-) /mint pl. a 430-ason - ha már kerek...:-)/
Tom1214-03-2008 20:19:47 // 7305
Ja, nincs összhang, skizofrénia, vagy mintha 2 autót vennél egyben, akkor biztos olcsó lesz "ahhoz képest"... Az eleje szocialista realista mondjuk kb. 50-es évek /Pobeda/, a hátulja pedig a kis cyber vadóc.:-DD
Na, jó ezt az előző 2 mondatot nem kell komolyan venni - lázas vagyok, fáj a torkom...;-)
Na, jó ezt az előző 2 mondatot nem kell komolyan venni - lázas vagyok, fáj a torkom...;-)
Satti14-03-2008 20:18:26 // 7304
Nekem azzal a hátsó nagy kerek lámpákkal is van némi bajom, olyasmi, mint a vw csoport autóin.
ystuc14-03-2008 20:14:28 // 7303
Nekem ezek az elnyújtott első pilácsok nem nagyon jönnek be. Lassan az "A" oszlopig ér a lámpa... :-/ Akkor már inkább a kicsit gülü. A Subaruknak is jól állt, itt sem lesz gond. :-)
Tedi14-03-2008 20:10:41 // 7302
Szerintem nem azzal van a baj, hogy a 8C orrát erőltették rá, úgy néz ki, hogy most ez lesz az új irányvonal. A baj inkább az, amit a többiek is írtak, hogy aránytalanul gülü szemei lettek szegénynek. Nem értem, hogy a seggét hogyan tudták tökéletesre eltalálni, az elejét meg elrontani ezzekkel a nagy szemekkel. Na mind1, én elkezdtem dobálni a 100-asokat a malacperselybe :D
Tom1214-03-2008 20:05:10 // 7301
Nem kellett volna ráeröltetni a 8C "frontot", annak jól áll, ennek nem igazán, egyszer "elborul az agyam" és úgy átszabom az elejét, hogy a Centro Stile-ben is megnyalják utána a 10 ujjukat...:-DD
Satti14-03-2008 19:58:33 // 7300
A régebbi igazi Alfáknak éppen az tetszik az elején, hogy olyan kis szigorú lámpái vannak, mint a 145, 146, 166 még a facelift előtt, 147 a facelift előtt, az ilyen nagy gülüszem, nem illik hozzá vhogy.
Grando14-03-2008 19:52:41 // 7299
Vhogy én is így vagyok ezzel. Majd élőben meglássuk. ;)))
Tom1214-03-2008 19:52:05 // 7298
Nagyjából nekem is ez a véleményem. "Deréktól felfelé" kimondottan izgalmas, a hátsó lámpák talán nem azzal a króm /vagy milyen/ kerettel, hanem matt feketével /...ha egyáltalán kell az oda...?/ komolyabb autó benyomását keltenék, szerintem az elsőket még inkább felesleges volt kihangsúlyozni, az eleje meg jobban hasonlíthatna a "skicc" verzióra, az tényleg nem mindennapi volt, még, ha kicsit "orros" is volt..-)
...vagy talán így sem lenne nagy baj vele, ha nem ilyen nagy "ártatlan szemeket" kreáltak volna rá. Azért, ha a jelenlegi kategóriája beli kínálatot veszem alapul, így is egész más, mint a többi "unalmas kisautó"- tényleg élőben kell látni...:-))
...vagy talán így sem lenne nagy baj vele, ha nem ilyen nagy "ártatlan szemeket" kreáltak volna rá. Azért, ha a jelenlegi kategóriája beli kínálatot veszem alapul, így is egész más, mint a többi "unalmas kisautó"- tényleg élőben kell látni...:-))
Georgee14-03-2008 19:47:58 // 7297
.Ez a gép egy pöttyet aprócska nekem.Én azért még várnék egy kicsit az alsó-közepes Alfára.Az talán tetszeni fog.Addig meg el Tjet-ezgetek.
Tom1214-03-2008 19:37:05 // 7296
Aztaaaaa, V9, az már legalább 550 LE...:-D
Satti14-03-2008 19:36:43 // 7295
Nem is tudom, jó is meg nem is, ezt élőben kéne látni, ahhoz hogy el lehessen dőnteni, hogy tetszik-e, nem tűnik rossznak, de nem is tudok határozottan jót mondani sem rá.
Tom1214-03-2008 19:35:21 // 7294
Majdnem kaptál is egy Special Edition-t, saját nickre, kár, hogy nam Junior maradt, hanem MiTo lett a végén... Lehet, hogy kaptál volna rá valami bommmmmbbbbasztikus engedményt.;-))
GTPeti14-03-2008 19:27:45 // 7293
Ha legalább annyira jó vezetni, mint az etalon Mini-t, akkor azért sokat segíthet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
583
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?