Forum >> A jövő Alfái
Benőke02-04-2008 13:53:43 // 7542
Talán vicces de igaza van. Hát kemény világban élünk :o)
Benőke02-04-2008 13:52:10 // 7541
mesa02-04-2008 11:54:47 // 7540
Kemény szavak ezek... Most aztán biztosan igazad is van ettől :)))
TarP02-04-2008 11:51:56 // 7539
Részben egyetértek.
Azzal pedig teljesen egyetértek, hogy amíg nem látta az ember élőben, illetve nem vezette, addig kép alapján elég halovány dolog lekutyázni.
Pl képen nem mutat egy Brera, vagy akár egy F550 sem. A valóságban pedig aki csúnyának látja bármelyiket, az elenyésző kissebbség...sőt!
Azzal pedig teljesen egyetértek, hogy amíg nem látta az ember élőben, illetve nem vezette, addig kép alapján elég halovány dolog lekutyázni.
Pl képen nem mutat egy Brera, vagy akár egy F550 sem. A valóságban pedig aki csúnyának látja bármelyiket, az elenyésző kissebbség...sőt!
Atesz198702-04-2008 09:57:29 // 7538
Nem tudom mit rinyál mindenki azon, hogy hasonlítanak az autók. Az AUDI, BMW, Merci trilógiára jellemző, hogy markánsan külömböző autókat csinálna? Laikus BMW fan haverom nem tudja megkülömböztetni a 3-as 5-ös 7-es bömcsiket. A merciknél, meg az Ódiknál meg Én is rendszeresen elvérzek, ha meg kell mondanom, mikor gyártották, meg melyik típusról van szó... Aztán még is fogy mindegyik, pedig azért vannak hasonlóságok a 3 márka között is, nemhogy a saját típusaiknál.
Szal azért ne nézzétek már ennyire birkának az olaszokat, csak jobban tudják, hogy mit csinálnak... Esetleg azért lehet rinyálni, hogy nem a 2000 amores igényeinek megfelelő autót csináltak, hanem a saját, és más nagy piacoknak szánják az autóikat...
Szal azért ne nézzétek már ennyire birkának az olaszokat, csak jobban tudják, hogy mit csinálnak... Esetleg azért lehet rinyálni, hogy nem a 2000 amores igényeinek megfelelő autót csináltak, hanem a saját, és más nagy piacoknak szánják az autóikat...
mesa01-04-2008 23:17:28 // 7537
mesa01-04-2008 23:15:07 // 7536
Vikking 31101-04-2008 15:42:06 // 7535
Akkor csak én nem látok... De tényleg nagyon nagyo nritkán..
ystuc01-04-2008 15:14:46 // 7534
Igaz, ezek négyen voltak. De azt még ritkábban látom, mint a másik hármat. Bár Lancia a legritkább, Fiatból és Pözsóból azért van...
Bati01-04-2008 15:12:52 // 7533
Inkább az ára miatt agodjunk
Benőke01-04-2008 10:44:38 // 7532
Hát előbb nézzük meg már élőben a Gnómodat :) Mért kell előlre temetni mindent? :)
Georgee01-04-2008 10:38:54 // 7531
Van valami hír a 147 utódjáról?Mostanában nem követtem a történéseket.
zolee14501-04-2008 10:33:52 // 7530
Tudom, hogy az Alfa kezdte a viccelődést az orral, de muszáj folytatni?:D
zolee14501-04-2008 10:32:22 // 7529
Szerintem az utolsó, de majd úgyis a most még nem ismert nyolcadik verzió fog rákerülni.:)
mesa01-04-2008 09:05:38 // 7528
A GP meg a MiTo két külön világ! Az előbbi szép, a másik gnóm.
Ehhez jön a Lancia, amit 1:1 MiTo Elég a C oszlopot megtekinteni...
Az emberek ha ránéznek sosem mondják meg, hogy a MiTo a Grande Puntoból van. Viszont az Y és a MiTot ha egymás mellé rakják... Lehetett volna több fantáziájuk a digóknak.
Ehhez jön a Lancia, amit 1:1 MiTo Elég a C oszlopot megtekinteni...
Az emberek ha ránéznek sosem mondják meg, hogy a MiTo a Grande Puntoból van. Viszont az Y és a MiTot ha egymás mellé rakják... Lehetett volna több fantáziájuk a digóknak.
Grando01-04-2008 08:34:22 // 7527
Sztem te tudsz vmit... Esetleg nem áll szándékodban láttatni velünk ezeket a képeket? :DD ;)))
GEORGE01-04-2008 08:25:35 // 7526
Hát pdig szép számmal futkosnak az utakon ezekből az egyterüekből....
GEORGE01-04-2008 08:24:35 // 7525
és a citroen C8-at kihagytad az is ebbe a csoportba tartozik :-)
TarP01-04-2008 08:19:59 // 7524
Ezzel a hozzáállással a Ferrari F430, a Maserati GranSport, az Alfa 8C Competizione, a Maserati Gransport... mind ugyanaz az autó...
Pedig Ég-és Föld különbségek vannak közöttük.
Ha jól csinálja a konszern, akkor a Punto lesz a legegyszerűbb, a MiTo a legsportosabb, a KisLancia pedig a legluxusosabb/legcsajosabb.
De meg kell nézni közelebbről és utána megmondom.
Mikrával meg haggyatok má' pixába...
Pedig Ég-és Föld különbségek vannak közöttük.
Ha jól csinálja a konszern, akkor a Punto lesz a legegyszerűbb, a MiTo a legsportosabb, a KisLancia pedig a legluxusosabb/legcsajosabb.
De meg kell nézni közelebbről és utána megmondom.
Mikrával meg haggyatok má' pixába...
zolee14531-03-2008 18:27:48 // 7523
Meg aztán alapból onnan indul a történet, hogy a Grande Puntora épül a MiTo. Na most az, hogy ehhez még jön majd egy Lancia változat már nem oszt nem szoroz. Sőt, végülis hülyén nézne ki egy olcsó tömegMiTo, egy sportos MiTo meg egy elegáns MiTo, így jó is, hogy van GPunto, meg jön egy Lancia verzió. Szerintem.
Vikking 31131-03-2008 18:25:04 // 7522
Azért túlzásokba ne essünk :D Én kb két kezemen meg tudom számolni, hogy a 3 típusból mennyit láttam eddigi életem során :D De különbség valóban volt köztük, ez a lényeg!
ystuc31-03-2008 18:01:10 // 7521
Ha belegondolsz, akkor a Fiaz Ulysse, a Peugeot 806 és a Lancia Phedra is szinte ugyanaz, de mégis mind más. És mindet veszik/vették.
Bckk31-03-2008 17:46:45 // 7520
remélem ha majd a realis képek napvilagot látnak merevedésetek lesz
Bckk31-03-2008 17:46:15 // 7519
hogy nektek mindig lekell vmit ocskarolnotok
Georgee31-03-2008 12:33:29 // 7518
No,sajnos úgy látom mostanában nem kell új Alfát vennem,ha ilyen lesz mint ez akkor az utcára sem mernék kimenni vele,sokkal olcsóbb lenne 1 Nissan Micrát venni.El sem hiszem,hogy olaszok tervezték.Ja,és én imádom az Alfát,képzeljétek el mit szólnak majd hozzá a dajcseüberwagenfanok.
mesa31-03-2008 11:30:59 // 7517
Allah akhbar! :))
zolee14531-03-2008 11:25:23 // 7516
Meg nem ártana betelepíteni néhány millió németet, akik a szakértelmükkel meghonosítanák a német minőséget, és akkor végre nemcsak szarok jönnének ki a gyárból. Vagy törököt, hiszen Németországban is azok garantálják a német minőséget.:)
mesa31-03-2008 11:14:46 // 7515
Inkább kebelezzük be Magna-Hungariaba! :)
zolee14531-03-2008 11:00:19 // 7514
Bontsuk le egész Olaszországot?:)
GEORGE31-03-2008 10:58:20 // 7513
....Nen értem mire alapozzátok.....
GEORGE31-03-2008 10:57:35 // 7512
Miben van valami, Az hogy halálra van itélve a Mito???? Na ne máááááá még a gyárat el sem hagyták az első széria modellek ti meg már temetitek??? ben értem mire alapozzátok....
mesa31-03-2008 10:55:06 // 7511
Az az egy hibázik, hogy a MiTot nem az Alfa gyárban fogják gyártani, hanem a FIATban. Sőt az Y-t is :)
Ha már mindenképpen bontani akarsz, Torinóban kezd! :)))
Ha már mindenképpen bontani akarsz, Torinóban kezd! :)))
zolee14531-03-2008 10:45:01 // 7510
Nincs mese, le kell bontani az Alfa gyárat. Ennek vége, Mesa megmondta.
:D
:D
mesa31-03-2008 10:24:28 // 7509
Nekem tetszik a műszerfala!!!
Á, csak vicceltem :))
Remélem ez a retek ezüst szarság lekerül a kormányküllőről. Viszont a carbon hatású műszerfal sportossá teszi
Á, csak vicceltem :))
Remélem ez a retek ezüst szarság lekerül a kormányküllőről. Viszont a carbon hatású műszerfal sportossá teszi
GT Ɨ|ѯ31-03-2008 09:23:30 // 7508
Van benne valami,de azért majd az eladásokra kíváncsi leszek...:-))
GEORGE31-03-2008 06:05:49 // 7507
Azért még kár temetni a Mitot!
Az Y sem tömegcikk mostanság sem......
Várjad már meg mig a szalonokban lesz a Mito és azt hogy hogyan fogy majd.....
Az Y sem tömegcikk mostanság sem......
Várjad már meg mig a szalonokban lesz a Mito és azt hogy hogyan fogy majd.....
pityke31-03-2008 00:58:25 // 7506
szerintem élöben jol fog kinézni, az alfa most nem kockáztathat ütös gépet kell piacra dobniuk : )
Tedi31-03-2008 00:52:38 // 7505
Nekem a kialakításával van bajom, nem az anyagminőséggel, mert az egy próbamodellé. :) Azé, ami bőrrel volt fedve. Ezeket az autókat meg kell semmisíteni, ezért nyilván nem hazsnálják fel bennük a fullos anyagokat, de a dizájn, a kialakítás az véglegesnek mondható. na ezért van némi aggályom :)
pityke31-03-2008 00:43:19 // 7504
mondjuk a légbeömlök nem a legszebbek mint egy dobloban : )
pityke31-03-2008 00:41:57 // 7503
ez az alap müszerfala a digitklimás fullosé biztos szebb lesz, de szerintem ez sem rosz ha jo árban adják majd : )
Tommi31-03-2008 00:17:33 // 7502
"Már most halálra ítéltetett"
Ezt azért ne jelentsd ki ennyire magabiztosan :)
Ezt azért ne jelentsd ki ennyire magabiztosan :)
Tom1231-03-2008 00:10:21 // 7501
Ráadásul már 6500-nál "kezdődik a piros", mint valami offosnál...
Tedi31-03-2008 00:04:39 // 7500
Nemtom mi van mostanában Veled, de nagyon világvége hangulatod van :))) Ez egy szaros kis rajz, szerintem túlzottan messze menő következtetéseket ne vonjál le belőle :)
De ha már csapásokról beszélsz, akkor íme egy, a a MiTo műszerfala :)
Nekem annyira azért nem jön be...egyelőre :)
De ha már csapásokról beszélsz, akkor íme egy, a a MiTo műszerfala :)
Nekem annyira azért nem jön be...egyelőre :)
Tom1230-03-2008 23:50:21 // 7499
...meg, gondolom nem lesz annyi "kalória" sem bennük... Remélem.:-)
Grando30-03-2008 22:58:30 // 7498
Lancia Y-ból nagyon sokat láttam arrafelé. Na már most ha ugyanakkora lesz, mint a MiTo, akkor a szűk városi utcácskákra venni fogják az Alfát is, effelől nyugodtak lehetünk sztem. ;))
Már megint egy kicsit túltoltad a borulátást... ;)))
Már megint egy kicsit túltoltad a borulátást... ;)))
mesa30-03-2008 22:31:51 // 7497
Újabb csapás!
Nem akarnám lelőni a poént, de jövőre már kinnt lesz a legújabb Lancia Y.
De nézzétek meg! És lássatok csodát! 1:1-ben Alfa Mito, csak más lámpával, meg scudettoval, helyi igény szerint formálva.
Éljen a Globalizáció! :(
A vége az lesz, hogy 10x annyi Y-t fognak eladni mint MiTo-t, mert az jobban fog kinézni...
Arról már ne is beszéljünk, hogy teljesen elértéktelenedik a MiTo, ha többszázezer Y fog ugyanolyan ruhában azt utáckon felbukkanni.
SOHA nem lesz ellenfele a MINInek a MiTo. Soha. Már most halálra ítéltetett. :(
Nem akarnám lelőni a poént, de jövőre már kinnt lesz a legújabb Lancia Y.
De nézzétek meg! És lássatok csodát! 1:1-ben Alfa Mito, csak más lámpával, meg scudettoval, helyi igény szerint formálva.
Éljen a Globalizáció! :(
A vége az lesz, hogy 10x annyi Y-t fognak eladni mint MiTo-t, mert az jobban fog kinézni...
Arról már ne is beszéljünk, hogy teljesen elértéktelenedik a MiTo, ha többszázezer Y fog ugyanolyan ruhában azt utáckon felbukkanni.
SOHA nem lesz ellenfele a MINInek a MiTo. Soha. Már most halálra ítéltetett. :(
GT Ɨ|ѯ30-03-2008 20:17:42 // 7496
de az még 4 év....::-)
Grando30-03-2008 11:46:26 // 7495
Rájöttem a megoldásra! (Mit nekem a tanult olasz dizájnerek... :DDD )
Az ajtókat kellett volna alacsonyabbra tervezni. Így az orrész is alacsonyabbról indulhatott volna, és nem lenne az egész ilyen idétlen tapírorrú golyó. Arról nem is beszélve, hogy emiatt a tetőt is lejjebb kellett volna hozni, ami szintén ezt a szerencsétlen golyóságot ellensúlyozná. (Nagy dömper emberek kevésbé férnének el benne, na de ők majd vesznek vmi buszma teLepjárót... :DDD )
Az ajtókat kellett volna alacsonyabbra tervezni. Így az orrész is alacsonyabbról indulhatott volna, és nem lenne az egész ilyen idétlen tapírorrú golyó. Arról nem is beszélve, hogy emiatt a tetőt is lejjebb kellett volna hozni, ami szintén ezt a szerencsétlen golyóságot ellensúlyozná. (Nagy dömper emberek kevésbé férnének el benne, na de ők majd vesznek vmi buszma teLepjárót... :DDD )
ystuc30-03-2008 11:40:20 // 7494
Én két dolgon változtatnék. Az első lámpa ugyebár furi, azon lehetne javítani. Valamint a hátsó szélvédő alja. Lehetett volna kicsit jobban ötszögesíteni, úgy, mint a 145-nél. Túl egyenes az alja. Ezeken kívül szerintem rendben van, talán majd a facelift megoldja ezeket. :-)
Grando30-03-2008 11:33:41 // 7493
Ezen a videón találkozhatunk a külső dizány két elkövetőjével is. Majd Esztergom után eldöntjük, hogy mit érdemelnek. Mondjuk az eddigi vélemények alapján nem sok jóra számíthatnak... :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?