De csodálkozva néz!
Hiába, még gyerek, minden új. :)
Forum >> A jövő Alfái
GTPeti21-03-2008 12:04:04 // 7442
mesa21-03-2008 10:12:30 // 7441
Kacorka21-03-2008 10:06:38 // 7440
Szerintem ez az autó élőben fogja igazán kiadni magát.
Meg kell érteni azt is, hogy nem lehet mindíg húzottszemű aggresszív méregzsákokat tervezni, mert az is uncsi egy idő után. Az alfa pont azért tud hosszú időn át a legjobb lenni a formaterveivel, mert ugyan nem akar erőltetten újszerűt vagy extravagánsat csinálni, de ennek ellenére keresi az új utakat és megoldásokat. Higgyétek el kell az olaszos könnyedség és nagyvonalúság. Semmi baj a lámpákkal meg a krómkerettel, most szokatlan, de hamarosan beérik ez a forma.
Szerintem ami elsőre nagyot üt az előbb-utóbb gáz. Nézzétek meg a civic-et. Hogy odavolt mindenki és mennyire uncsi ma már a forgalomban.
Meg kell érteni azt is, hogy nem lehet mindíg húzottszemű aggresszív méregzsákokat tervezni, mert az is uncsi egy idő után. Az alfa pont azért tud hosszú időn át a legjobb lenni a formaterveivel, mert ugyan nem akar erőltetten újszerűt vagy extravagánsat csinálni, de ennek ellenére keresi az új utakat és megoldásokat. Higgyétek el kell az olaszos könnyedség és nagyvonalúság. Semmi baj a lámpákkal meg a krómkerettel, most szokatlan, de hamarosan beérik ez a forma.
Szerintem ami elsőre nagyot üt az előbb-utóbb gáz. Nézzétek meg a civic-et. Hogy odavolt mindenki és mennyire uncsi ma már a forgalomban.
Tom1221-03-2008 09:35:02 // 7439
mesa21-03-2008 09:13:32 // 7438
ImO21-03-2008 09:06:03 // 7437
Igen, a statisztika szerint is az jön be a legtöbb szavazónak, köztük nekem is. :-)
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 09:02:24 // 7436
Talán a második...:-))
Tom1221-03-2008 08:56:48 // 7435
Így "mozgó képen" is már sokkal jobb, habár még mindig túl keskenynek "érzem"...
ImO21-03-2008 08:54:43 // 7434
Egy újabb "szavazósdi" vette kezdetét a legkisebb Alfával kapcsolatban. Most 7 MiTo logó közül lehet kiválasztani a legjobban tetszőt.
7 Logos
7 Logos
Tom1221-03-2008 08:54:13 // 7433
Túlságosan alacsonyról fényképezték, ezt az autót nem "vadítja", ez a beállítás inkább kis megszeppent, de kissé "lenéző" törpe...
Tényleg kíváncsi vagyok, milyen is lehet élőben...
ja, kicsit körülnéztem króm lámpakeret ügyben és ez elég menő volt az 50 - 60 - 70-es években /Porsche 911, Jaguar E-type.../, csak már megfeledkeztünk róla, meg lehet, hogy így, sokkszerűen, "töményen" még nehezen emészthető, DE lehet, hogy /sőt biztos/ rövidesen megjelenik a Mazdákon, Toyotákon, béemwéken, skodákon, stb., stb., stb... .-)
Most kezdem érteni, miért is takargatták annyira az utolsó pillanatig.:-)
Tényleg kíváncsi vagyok, milyen is lehet élőben...
ja, kicsit körülnéztem króm lámpakeret ügyben és ez elég menő volt az 50 - 60 - 70-es években /Porsche 911, Jaguar E-type.../, csak már megfeledkeztünk róla, meg lehet, hogy így, sokkszerűen, "töményen" még nehezen emészthető, DE lehet, hogy /sőt biztos/ rövidesen megjelenik a Mazdákon, Toyotákon, béemwéken, skodákon, stb., stb., stb... .-)
Most kezdem érteni, miért is takargatták annyira az utolsó pillanatig.:-)
GTPeti20-03-2008 18:13:08 // 7431
OFF
Ami a külsőt illeti, én nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. (Nyílvánvaló, hogy non-Alfához mérten.) A fickó bizonyára az őrült és zseni határán van, és sztem a dizájnjai is. A ma divatos "drabálisságot" szépen beledolgozta, meg német autóhoz mérten merész is a forma. De valami mégis furcsa bennük.
Ha jól láttam a német honlapon, a legkisebb motor is R6-os. Na ehhez képest csak botorkált a tegnapi autó.
ON
Ami a külsőt illeti, én nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. (Nyílvánvaló, hogy non-Alfához mérten.) A fickó bizonyára az őrült és zseni határán van, és sztem a dizájnjai is. A ma divatos "drabálisságot" szépen beledolgozta, meg német autóhoz mérten merész is a forma. De valami mégis furcsa bennük.
Ha jól láttam a német honlapon, a legkisebb motor is R6-os. Na ehhez képest csak botorkált a tegnapi autó.
ON
Don Gombóc20-03-2008 15:34:23 // 7430
Hát ez a 5-ös kriszbangle forma nekem sem jön be de volt szerencsém egy 335 cupéhoz azért az ott van a szeren, és kívülről sem olyan böszme. De szerintem a régebbi kasznis 5-ös még jobban néz ki mint ez az Amcsi tervezés. Vagy két éve az digok csináltak nekik egy kaszni tervet, nagyon Olaszos volt nekik, szerintem, inkább lehetett volna egy Maserati tanulmánynak nézni mint Német autónak. Már nem tudom hol van az újság ami közölte de király volt.
GTPeti20-03-2008 15:25:01 // 7429
Apropó, bajor Alfa...
Tegnap volt szerencsém utazni egy új dízel-automata ötösben. Eddig nem volt számomra egyértelmű, most már az: nem kéne.
Ultrasivár belvilág (nem elegáns, hanem ötlettelen), halk, de nyers motorhang. Az automata váltó meg egy külön történet... Valami botrány. Értem, hogy nem kell kuplungolni, meg kapcsolgatni, nade, hogy feleslegesen pörgesse a motort, mint süket a kereplőt, az már érthetetlen. Ami a menettulajdonságokat illeti, sokkal többet vártam. (Még akkor is, ha ez egy 520D volt, de nem hiszem.)
Tegnap volt szerencsém utazni egy új dízel-automata ötösben. Eddig nem volt számomra egyértelmű, most már az: nem kéne.
Ultrasivár belvilág (nem elegáns, hanem ötlettelen), halk, de nyers motorhang. Az automata váltó meg egy külön történet... Valami botrány. Értem, hogy nem kell kuplungolni, meg kapcsolgatni, nade, hogy feleslegesen pörgesse a motort, mint süket a kereplőt, az már érthetetlen. Ami a menettulajdonságokat illeti, sokkal többet vártam. (Még akkor is, ha ez egy 520D volt, de nem hiszem.)
Don Gombóc20-03-2008 15:23:12 // 7428
És milyen igaza volt addig amíg a bömösök is Bosch cuccokkal operáltak. :)
griff20-03-2008 14:51:32 // 7427
Abszolút! Én (igaz újban) de teljesítmény és szín miatt választottam ezt. (És azt a kérdőívet is kitöltöttem, ezekkel a kritériumokkal! :) Azért kíváncsi leszek a következő részre, ahol a benzin-gázolaj párharc eredményéről is beszámolnak!
count M20-03-2008 14:51:01 // 7426
Az biztos hogy a bmw-sek most jó idegesek... Rácz simán "lebajoralfázta" a bömöst. :DDD
GEORGE20-03-2008 14:37:17 // 7425
Akkora csomagtartója minden Alfának lesz amiben egy bankkártya el tud kallódni :-)
GTPeti20-03-2008 14:34:49 // 7424
Nálam a csomagtartó is számít.
(van vagy nincs? :)
(van vagy nincs? :)
mesa20-03-2008 09:23:50 // 7423
Szerintem jó a kimutatás ! Egyértelmű, hoyg az alfásoknál a jó műszaki állapot, a teljesítmény, és a szín számít! :)))
Grando20-03-2008 08:19:48 // 7422
Na de azzal kapcsolatban? ;))
Grando20-03-2008 08:08:15 // 7420
Mire gondolsz? ;))
Alfista20-03-2008 08:01:36 // 7419
Hi!
Remélem Milánóban is olvassák a Totalcar-t!!!
Mert nagyon megszívlelendő lenne betartani azt, ami lejön a közvéleménykutatásból!
A mostani trend nagyon el van baltázva.:(((
Remélem Milánóban is olvassák a Totalcar-t!!!
Mert nagyon megszívlelendő lenne betartani azt, ami lejön a közvéleménykutatásból!
A mostani trend nagyon el van baltázva.:(((
Grando19-03-2008 16:24:55 // 7418
Vagy egy alapos mosás, mint a Nagymenőkben. ;)))
Gegee19-03-2008 16:12:36 // 7417
Nekem annyira nem tetszik..:-(
Fiat puntós kicsit. De ez csak az én véleményem illetve ízlésem.
Fiat puntós kicsit. De ez csak az én véleményem illetve ízlésem.
zolee14518-03-2008 19:13:15 // 7416
Meg valamivel kibélelni a csomagtartót.:D
Grando18-03-2008 16:27:22 // 7415
Lehetne ebbe dögöt vinni, de ahhoz komolyan át kéne szabni az orrát.
Tedi18-03-2008 16:17:52 // 7414
Oje, Bernard az elmebeteg medve :D Nagyon bírom :D
Koz
hát nem :)
Koz
hát nem :)
koz18-03-2008 16:02:18 // 7413
zolee14518-03-2008 15:56:29 // 7412
Tedi18-03-2008 15:49:17 // 7411
Detto. A Brera segge is tök ronda képeken, élőben meg nagyot üt.
Grando18-03-2008 15:48:21 // 7410
Élőben csak mást mutat. Legalábbis ebben bízok. ;)))
Tedi18-03-2008 15:45:00 // 7409
A kis 500-as is puncibusznak készült, az Abarth verzió mégis elég ütős szerintem :) Ennek ellenére kiváncsi leszek, hogy mit sikerül kihozni majd a GTA-ból, elsősorban spoiler/felni téren.
Grando18-03-2008 15:43:40 // 7408
Minél többet látom az elejét, egyre inkább az az érzésem, hogy ez egy kis puncibusznak készült... Ebben a pirosban meg pláne... (230 ló ide vagy oda) :(((
Tedi18-03-2008 15:37:40 // 7407
Igen, a 145-ben pont az tetszik, hogy olyan mélyen van az orra :) De a régi GTV-k is olyan földtúrók.
A MiTo csak szemből mikiegeres, ezen a képen pl abszolút nem az.
A MiTo csak szemből mikiegeres, ezen a képen pl abszolút nem az.
koz18-03-2008 15:21:32 // 7406
Pl. a miénk. Múltkor kilógott az orra a parkolóban, és mikor oldalról közeledtem felé, hát durván nézett ki...
A scudetto még amúgy elmegy sztem, bár tényleg élőben kell majd látni az egészet...
Ahogy nézegetem, az is baj sztem, hogy a lámpában a projektoros rész tök lent van és pontosan szembemegy a "morcos" kinézettel. És még "morcosítani" se lehet. (de utálom ezt a szót...) Csodálkozó "tekintete" van.
Viszont a mikiegér kinézetet erősíti még a visszapillantó (az a füle), ami hasonló hatást okoz a GPuntonak is - fényképen. Élőben viszont nem érzem annyira macifejnek a GPuntot, ezért reménykedek.
A scudetto még amúgy elmegy sztem, bár tényleg élőben kell majd látni az egészet...
Ahogy nézegetem, az is baj sztem, hogy a lámpában a projektoros rész tök lent van és pontosan szembemegy a "morcos" kinézettel. És még "morcosítani" se lehet. (de utálom ezt a szót...) Csodálkozó "tekintete" van.
Viszont a mikiegér kinézetet erősíti még a visszapillantó (az a füle), ami hasonló hatást okoz a GPuntonak is - fényképen. Élőben viszont nem érzem annyira macifejnek a GPuntot, ezért reménykedek.
Tedi18-03-2008 14:58:12 // 7405
Meg az egész orra nagyon magasan van, hála a kibaszott EuroNCAP gyalogosbiztonsági teszteknek. Qrva anyjukat. Asszem kezdhetjük visszasírni azokat az autókat, amiknek az orra túrta a földet...:((
Satti18-03-2008 14:55:13 // 7403
Na, ez most így, egy eléggé előnytelen kép. Mosdt tényleg, mennyivel szebb lenne olyan kis húzott lapos lámőákkal, tök agresszív, szigorú lenne a pofája:-)
koz18-03-2008 14:52:50 // 7402
Meg hogy magasan vannak a lámpák az alsó légbeömlőhöz képest. V.ö. 8C.
Tedi18-03-2008 14:49:17 // 7401
Igen, szerintem is. Nem azzal van a baj, hogy ezt alkalmazták, hane, hogy arányaiban nem kicsinyítették le...hát most már mindegy :) De innen nézve tényleg elég bamba. De ez a pofa is mag úgy jön ki, ha guggolsz előtte. Egyébként nem vészes. Meg kell szokni.
Emlékszem nekem először a 156 sem tetszett, apont a nagy scudetto meg a lámpái miatt.
Emlékszem nekem először a 156 sem tetszett, apont a nagy scudetto meg a lámpái miatt.
mesa18-03-2008 14:45:51 // 7400
Ööö. Innen nézve a legrondább. Az elejét nagyon eltolták.
Szerintem arányaiban meg akarták tartani a 8C lámpa/scudetto arányt, csak elfelejtették, hogy a 8C 'picivel' szélesebb ...
Szerintem arányaiban meg akarták tartani a 8C lámpa/scudetto arányt, csak elfelejtették, hogy a 8C 'picivel' szélesebb ...
Tedi18-03-2008 14:39:08 // 7399
Speckó én sem tudtam, hogy az a hely, ahonnan Zolee írta az adatokat wiki rendszerű, de ettől még nem kell elhordani a másikat a francba...
nade, hogy ne offoljak, erről volt a beszélgetés: (lsd első lámpák)
Most tűnik csak fel, hogy nem a lámpákkal van a nagyobb gebasz, hanem a scudettoval, az az, ami elég böszme. Ebből a szemszögből legalábbis. vagy a kettő együtt teszi olyan töketlenné
nade, hogy ne offoljak, erről volt a beszélgetés: (lsd első lámpák)
Most tűnik csak fel, hogy nem a lámpákkal van a nagyobb gebasz, hanem a scudettoval, az az, ami elég böszme. Ebből a szemszögből legalábbis. vagy a kettő együtt teszi olyan töketlenné
mesa18-03-2008 11:50:57 // 7398
aki hülyékre hivatkozik ... :)))
Ezt a web oldalt, amire hivatkozol, bárki szerkesztheti. A bárkin van a hangsúly.
Gondolom elképzelted, hogy mekkora a 162 cm.
Gondolom megnézted a gyári manuált, hogy mi a 162 cm.
Gondolom megnézted az EVO gyári blueprintjét is, amiben ott a pontos adat.
Ezek után nem értem felháborodásod :)))
Ezt a web oldalt, amire hivatkozol, bárki szerkesztheti. A bárkin van a hangsúly.
Gondolom elképzelted, hogy mekkora a 162 cm.
Gondolom megnézted a gyári manuált, hogy mi a 162 cm.
Gondolom megnézted az EVO gyári blueprintjét is, amiben ott a pontos adat.
Ezek után nem értem felháborodásod :)))
zolee14518-03-2008 10:47:09 // 7397
Elnézést kérek, hogy ilyen hülyefasz vagyok, hogy még az adatokat sem tudom normálisan leolvasni egy oldalról. Köszönöm, hogy kijavítottál. Innentől kezdve az összes hozzászólásomat először neked fogom mail-ben elküldeni, hogy mégegyszer ne csinálhassak magamból hülyét ekkora nyilvánosság előtt.
Ez meg nem tudom mi a fasz...
Ez meg nem tudom mi a fasz...
mesa18-03-2008 09:02:54 // 7395
OFF
Zolee! Nem tudom honnan vettél ilyen buta adatokat, de magad is beláthattad volna hogy butaság az, hogy csak 162 cm széles lenne az Integrale, ami az egyik legmokányabb kiszélesítés :D
162 cm az a SIMA DELTA :))
Lancia Delta manual (pdf) 104. oldal
Lancia Delta Integrale Evoluzione II (1993):
Length: 3898mm
Width: 1767mm
Height: 1365mm
Wheelbase: 2479mm
Weight: 1340Kg
Tehát a MiTo-ből hiányzik még 5 cm szélesítés, és 6 cm ültetés.
Meg 11 cm túlnyúlással is több a MiTo.
Zolee! Nem tudom honnan vettél ilyen buta adatokat, de magad is beláthattad volna hogy butaság az, hogy csak 162 cm széles lenne az Integrale, ami az egyik legmokányabb kiszélesítés :D
162 cm az a SIMA DELTA :))
Lancia Delta manual (pdf) 104. oldal
Lancia Delta Integrale Evoluzione II (1993):
Length: 3898mm
Width: 1767mm
Height: 1365mm
Wheelbase: 2479mm
Weight: 1340Kg
Tehát a MiTo-ből hiányzik még 5 cm szélesítés, és 6 cm ültetés.
Meg 11 cm túlnyúlással is több a MiTo.
zolee14518-03-2008 09:01:24 // 7394
Szerintem a GPunto és a Mini közé, de ez csak tipp.
GEORGE17-03-2008 23:40:13 // 7393
:-)
A Mitoig meg simán kihúzod vele .-)
Így már nem OFF :-)
A Mitoig meg simán kihúzod vele .-)
Így már nem OFF :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?