Forum >> A jövő Alfái
Xixo26-06-2008 01:03:31 // 7941
Úgy értem, hogy én a címen + fotón kívül nem látok semmit....
Giorgio25-06-2008 20:28:55 // 7940
Permanens magömlésem van ettől a hangtól....... :DDD
Legyen ilyen a Mi.To GTA én arra szavazok!
Legyen ilyen a Mi.To GTA én arra szavazok!
Somez25-06-2008 16:54:40 // 7939
Szavazzatok, nehogy már a Berlingo lenyomja a Mi.To-t! :-)
koz25-06-2008 16:50:17 // 7938
Akkor csak nekem volt az...:)
Stef25-06-2008 16:20:15 // 7937
Na és szavaztatok már az
Év Autójára ?
Év Autójára ?
Somez25-06-2008 14:19:43 // 7936
Nem láttam a teljesítménygörbéjét még :-(
NaTo25-06-2008 13:44:38 // 7935
aha. És milyen fordulaton tudja azt a 170 pacit? elég meredek az a teljesítménygörbe, nyomaték meg sehol...
NaTo25-06-2008 13:43:17 // 7933
igen. Az 1.5-ös volt 1498 :) és volt belőle 105 lovas is!
Somez25-06-2008 13:14:57 // 7932
Na de itt két feltöltőt alkalmaznak, a T-Jet pedig csak 1 turbóval rendelkezik. Tehát abszolút nem egy kategória a kettő. Meg azt sem tudom igazából, hogy a kompresszor + turbó megoldással mennyit fogyaszt az autó. Meg ezzel az erővel akkor a Hondát miért nem válaszották ki, mert a VTi feltöltés nélkül is majdnem tudja azt a 170 pacit :-)
Bati25-06-2008 12:53:45 // 7931
És ugye tudjuk ha van ezeknek 1 ilyen motorjuk akkor azt minden 4kerekü szarukba beleteszik
Bati25-06-2008 12:51:02 // 7930
International Engine of the Year Awards 2008: Volkswagen TSI engines clean up in a double victory
Class victory for 140 PS and 170 PS TSI's with twin charging
Second place for the newest 122 PS TSI in its first competition
Wolfsburg, 7 May, 2008 – The winning streak continues: for the third time, Volkswagen's dual charged TSI engines have won the "International Engine of the Year Award" in the category "1 litre to 1.4 litres". It is no coincidence that the 103 kW (140 PS) and 125 kW (170 PS) TSI's, which are charged by both a turbocharger and a supercharger, are among the most efficient petrol engines in the world. The motto for these engines is "maximum dynamics with minimum fuel consumption". And that's also how the jury, comprising 65 journalists from 32 countries, saw it. According to one jury member, 'This engine does everything right and fits into the most diverse types of vehicles.' Moreover, the new 122 PS TSI took second place in the same category in its first attempt. The "International Engine of the Year Awards 2008" will be presented today in Stuttgart.
Class victory for 140 PS and 170 PS TSI's with twin charging
Second place for the newest 122 PS TSI in its first competition
Wolfsburg, 7 May, 2008 – The winning streak continues: for the third time, Volkswagen's dual charged TSI engines have won the "International Engine of the Year Award" in the category "1 litre to 1.4 litres". It is no coincidence that the 103 kW (140 PS) and 125 kW (170 PS) TSI's, which are charged by both a turbocharger and a supercharger, are among the most efficient petrol engines in the world. The motto for these engines is "maximum dynamics with minimum fuel consumption". And that's also how the jury, comprising 65 journalists from 32 countries, saw it. According to one jury member, 'This engine does everything right and fits into the most diverse types of vehicles.' Moreover, the new 122 PS TSI took second place in the same category in its first attempt. The "International Engine of the Year Awards 2008" will be presented today in Stuttgart.
Somez25-06-2008 09:37:28 // 7928
Most, hogy mondod, ez tényleg korrekt különbség :-)
Somez25-06-2008 09:33:50 // 7927
Hát nem tudom. A Polóból nincs is turbós, már pedig a Mi.To ellenfele a Polo lenne. Golfból a TSI motorok turbót és kompresszort is kaptak, ha nem tévedek. Vagy a TSI csak turbó, a TFSI pedig turbó+kompresszor? Akárhogy is van, az 1.4 TSI-ből 90 és 140 lóerős van, 155 nincs... A TFSI-t már a GTI kapja meg, ami 200 paci.
Bati25-06-2008 09:29:14 // 7926
ez az " elözö "helyesirásilag igen jol sikerült hozzászolás
:))
de csak értitek mit akartam mondani
:))
de csak értitek mit akartam mondani
Bati25-06-2008 09:23:20 // 7925
Kicsit utána néztem a konkurenciáknak és szomoruan konstatáltam hogy
HÁTRÁNYBAN VAGYUNK !!!!!!
a volkszvágennél az 1.4 turbos 160Le
a turbotlan meg 122Le
ugyhogy ha teszeni is fog minden képen kell az a "ABARTH" féle tuning mert a gyáriak ugytünik leszarják hogy csak behuzott farokkal sunnyoghatunk lassan a konkurencia melett a teljesitmény adatainkal
HÁTRÁNYBAN VAGYUNK !!!!!!
a volkszvágennél az 1.4 turbos 160Le
a turbotlan meg 122Le
ugyhogy ha teszeni is fog minden képen kell az a "ABARTH" féle tuning mert a gyáriak ugytünik leszarják hogy csak behuzott farokkal sunnyoghatunk lassan a konkurencia melett a teljesitmény adatainkal
BeeGee25-06-2008 09:03:26 // 7924
Nagyobb teljesítmény = nagyobb fék, intercooler, más futómű, stb.
hamar összejön a 65 Kg.
hamar összejön a 65 Kg.
Somez25-06-2008 08:47:23 // 7923
Mondjuk 9,9 alatt van százon a dízel, pedig 50 kilóval nehezebb, mint az 1.4 T-Jet. Tehát ha ezt nézem, akkor kb úgy megy, mint a 145 1.6 TS (10,2 sec százig), csak kerreg és gondolom majd feleannyit fog enni :-)
Viszont a szívó és a turbó 1.4 között lesz valami turpisság, mert a turbós 1145 kg tömegű, a sima szívó pedig 1080 kg. Lehetséges, hogy az a csiga 65 kilót nyom? Vagy lehet, hogy nem ugyanaz a két 1.4-es blokk?
Viszont a szívó és a turbó 1.4 között lesz valami turpisság, mert a turbós 1145 kg tömegű, a sima szívó pedig 1080 kg. Lehetséges, hogy az a csiga 65 kilót nyom? Vagy lehet, hogy nem ugyanaz a két 1.4-es blokk?
Xixo25-06-2008 00:02:36 // 7922
Az 1,6-os Mjet nem gáz, a 120 paci csak elég lesz. Aztán idővel majd biztos lesz 1,9-es is idővel.
Viszont ennyi pénzért már adhatnának egy 100 lovas 1,4-est, mert nem hiszem, hogy az előállítása sokkal drágább lenne a 78 lovasnál.
No de mindegy is, nekem úgyis Tjetem lesz!!! :))))))
Viszont ennyi pénzért már adhatnának egy 100 lovas 1,4-est, mert nem hiszem, hogy az előállítása sokkal drágább lenne a 78 lovasnál.
No de mindegy is, nekem úgyis Tjetem lesz!!! :))))))
Somez24-06-2008 23:40:15 // 7921
Hát akkor ennyi. Bár tényleg érthetetlen, hogy miért nem tudja legalább az 1.4 TS teljesítményét. Meg a 120 lovas dízelt sem teljesen értem. Ott van a Fiat Multijet, ami baromira bevált minden autójukban, erre csak egy 120 pacisat tesznek be. Talán a nagyobb tömeg miatt lett csak 1.6-os, vagy tudják előre, mennyi lesz a gázolaj ára az elkövetkező 5-10 évben :D
Kazes☻24-06-2008 23:22:26 // 7920
1.2 - 65Le, 1.4-77Le. :)))
Somez24-06-2008 23:18:36 // 7919
Kell egy olyan verzió is, amit a tömegek megvesznek, mert olcsó, és "biztos nem fogyaszt sokat a kicsi motor". Nem tudom, hogy Grande Puntóban van-e sima 1.4-es szívó, és ha igen, akkor mennyi a teljesítménye...
Xixo24-06-2008 19:43:08 // 7918
Főleg, hogy a következő lépcsőfok már 155 lovas, szal még csak nem is konkurálnának vagy mi...
ystuc24-06-2008 19:27:01 // 7917
Nem is tudom, hogy mikor volt utoljára ilyen kisteljesítményű Alfa. Az 1,4-es 33-as 89 pacis volt...
Xixo24-06-2008 19:17:44 // 7916
Lehet putter változatot csinálni, de akkor miért nem a 100 lovas egynégyest rakják bele legalább???
zolee14524-06-2008 19:15:02 // 7915
"Mondjuk az a 78 lovas verzió, akkor is gáz."
Arra rárakják az Alfa emblémát? Vagy lesz egy külön "Autó" embléma? ne vicceljünk már...78LE...mi ez, kismotor?
Mellesleg nem azt mondták, hogy kizárólag torbós motorokkal adják, legyen az benzines vagy dízel?
Na mindegy.
Arra rárakják az Alfa emblémát? Vagy lesz egy külön "Autó" embléma? ne vicceljünk már...78LE...mi ez, kismotor?
Mellesleg nem azt mondták, hogy kizárólag torbós motorokkal adják, legyen az benzines vagy dízel?
Na mindegy.
BeeGee24-06-2008 17:15:18 // 7914
Vadállat :)
Olyan mint ez.
Olyan mint ez.
GabCsi24-06-2008 16:03:45 // 7913
NaTo24-06-2008 14:45:31 // 7911
Végre újra hátul hajt majd a kerék...! :)
GT Ɨ|ѯ23-06-2008 11:39:56 // 7910
nem olcsó tömegtermékre gondolok,csak 1 komolyabb piaci sikerre,mert nagyon kellene a gyárnak!:-)
gondolom ebben 1et értesz:-)
gondolom ebben 1et értesz:-)
Somez23-06-2008 11:18:56 // 7909
A megbízhatatlanság vélt vagy valós mítoszát kéne inkább ledöntenie az Alfának, mert kis hazánkban is ezért nem vesznek sokan. Nem tudom, külföldön milyen a megítélése ilyen szempontból...
Tedi23-06-2008 09:26:28 // 7908
A 156 nagy durranás volt, mégsem az volt a legolcsóbb autó a szegmensében.
GT Ɨ|ѯ23-06-2008 08:25:12 // 7907
Tehát:
-mégis csak kellene valami nagy durrantást csinálniuk:-)
( szerintem )
-mégis csak kellene valami nagy durrantást csinálniuk:-)
( szerintem )
Tibe22-06-2008 21:57:37 // 7906
Hogy érted hogy elszámolták magukat a 159-essel?
BeeGee22-06-2008 16:51:58 // 7905
A siker nem az áron múlik. Mini is jól fogy, máshol, és nem éppen olcsó.
Legyen minőségi az autó, és nem lesz baj az árával.
Húzomodellnek a 159est szántá szerintm, de elszámolták magukat. Azon a piacon nagyobbat tudna kaszálni a cég, mint a Mito piacán. Ott sokkal nagyobb az árrés.
Legyen minőségi az autó, és nem lesz baj az árával.
Húzomodellnek a 159est szántá szerintm, de elszámolták magukat. Azon a piacon nagyobbat tudna kaszálni a cég, mint a Mito piacán. Ott sokkal nagyobb az árrés.
Xixo22-06-2008 01:57:36 // 7904
Az nem volna baj. Mert szerintem itt az Amorésok 90%-a sem engedhet meg magának egy új Alfát. :(( Használtan meg (az értékvesztés miatt) úgyis boldog-boldogtalan megveheti...
De pl én személy szerint szívesen vennék egy új autót, amibe én rakom be először a s.ggem és nem egy "apukapicifia" álltal levetett 2-3évest, amivel már ki tudja mit műveltek...
Mondjuk mindezek ellenére se tűnik túl drágának, ha azt vesszük, hogy a 120 lovas Tjet Grande is 3 millió felettről indul a MiTo pedig "csak" egy millel drágább már 155 lovasan és gondolom egy picit gazdagabban összerakva.
Az is lehet, hogy jó ez így, ahogy van!?!!???
Mondjuk az a 78 lovas verzió, akkor is gáz. Főleg, ha már van a Fiatnak ugyanekkora 100 lovas motorja is. Azért biztos nem adnék 3,7 pénzt... :((
De pl én személy szerint szívesen vennék egy új autót, amibe én rakom be először a s.ggem és nem egy "apukapicifia" álltal levetett 2-3évest, amivel már ki tudja mit műveltek...
Mondjuk mindezek ellenére se tűnik túl drágának, ha azt vesszük, hogy a 120 lovas Tjet Grande is 3 millió felettről indul a MiTo pedig "csak" egy millel drágább már 155 lovasan és gondolom egy picit gazdagabban összerakva.
Az is lehet, hogy jó ez így, ahogy van!?!!???
Mondjuk az a 78 lovas verzió, akkor is gáz. Főleg, ha már van a Fiatnak ugyanekkora 100 lovas motorja is. Azért biztos nem adnék 3,7 pénzt... :((
GT Ɨ|ѯ21-06-2008 21:40:10 // 7903
ez mind igaz,1etértünk:-)
de akkor is kell ( ene ) 1 sikermodell amivel túlélő marad szeretett gyárunk.
minőséget,mennyiséggel 1szinten az Alfa is tud csinálni,de jelenleg nem áll fényesen eladások tekintetében.A 3- 4 milla közé belőtt árral sem lenne tömegautó,de mindenképpen ( anyagi ) siker is kell a gyárnak.
Nem véletlenül vettünk Alfa-t:-)
de akkor is kell ( ene ) 1 sikermodell amivel túlélő marad szeretett gyárunk.
minőséget,mennyiséggel 1szinten az Alfa is tud csinálni,de jelenleg nem áll fényesen eladások tekintetében.A 3- 4 milla közé belőtt árral sem lenne tömegautó,de mindenképpen ( anyagi ) siker is kell a gyárnak.
Nem véletlenül vettünk Alfa-t:-)
LeZo21-06-2008 21:13:52 // 7902
:)
Én értem mit írtál és Te is érted én mit írtam! :)
De legyünk már egy kicsit az átlag felettiek, mert nem hiszem hogy Te szereted a "szokééé occcó" terméket, én nem:) Mennyiséggel is lehet keresni egy ideig, de a minőség az kifizetődőbb - szerintem.
Ahogy Alfát fettünk nem GM emblémás modelt :)
Én értem mit írtál és Te is érted én mit írtam! :)
De legyünk már egy kicsit az átlag felettiek, mert nem hiszem hogy Te szereted a "szokééé occcó" terméket, én nem:) Mennyiséggel is lehet keresni egy ideig, de a minőség az kifizetődőbb - szerintem.
Ahogy Alfát fettünk nem GM emblémás modelt :)
GT Ɨ|ѯ21-06-2008 20:20:53 // 7901
nem tömegautót írtam,hanem --" ezt a modellt "
az életbenmaradáshoz a gyárnak kellene 1 sikeres eladásokat produkáló,olcsóbb ( bevételt is hozó ) húzómodell.
szerintem:-)
az életbenmaradáshoz a gyárnak kellene 1 sikeres eladásokat produkáló,olcsóbb ( bevételt is hozó ) húzómodell.
szerintem:-)
LeZo21-06-2008 19:28:28 // 7900
Huhh...fogalmazni meg nem tudok :)
LeZo21-06-2008 19:21:23 // 7899
Nem kéne tömegáron a MiTo-t forgalomba hozni, hiszen maga az Alfa nép se tömegek autóját gyártja.
Kell egy csöpp egyediség, hiszen nem tömegautókban ülünk:D
Kell egy csöpp egyediség, hiszen nem tömegautókban ülünk:D
Somez21-06-2008 19:01:44 // 7898
Elmúlna a sznobhatás, és boldog-boldogtalan Mi.To-t venne, az Alfa meg elveszíteni azt a kis presztízsét is, ami otthon van neki.
Halesz21-06-2008 17:09:57 // 7897
Én azért nem örülnék, ha lenne olyan olcsó Alfa, ami Suzukikkal, meg Opel Corsákkal versenyez....
GT Ɨ|ѯ21-06-2008 16:36:10 // 7896
nemrossz....csak az ára.....
ezt a modellt be kellet volna lőni 3-3.5 millára,akkor lenne ( talán ) 1 sikeresebb története a gyárnak,amiből alkot6na valami komolyabbat ( is )...
ezt a modellt be kellet volna lőni 3-3.5 millára,akkor lenne ( talán ) 1 sikeresebb története a gyárnak,amiből alkot6na valami komolyabbat ( is )...
Tom1221-06-2008 15:11:58 // 7895
Na, végre, újra egy IGAZI Alfa.;-)
Tom1221-06-2008 15:10:24 // 7894
...de csak a "fogyi" miatt.:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?