Forum >> A jövő Alfái

zolee14507-07-2008 19:23:37 // 8142
Hogyne lenne nagyobb? Adottak a külső méretek, viszont belül minden spórolós. Nézd meg az ajtók vastagságát, a műszerfalat, stb. Minden arról szól, hogy funkcionális legyen, és kész. Egy Alfában nem a helyspórolás az elsődleges. Ahogy írtad vastagabb ülések, de mondjuk vastagabb ajtók, és ajtó borítás, vastagabb műszerfal... Ha egy 159-est az Uno tervezői csinálnának meg belülről a világ legnagyobb belterű autója lenne az eredmény.
A dizánynak ára van. Gondolj bele, csak egy ív a műszerfalon. Annak valahol el kell kezdődnie, valahol véget ér, közben pedig hogy ő ív legyen ívesnek kell lennie. Ez eleve néhány centi, ami az Unohoz képest a térdednél hiányozni fog. Sebaj, a külső méretekbe belefér.

A másik, az elsőkerék hajtás. Mivel előre kell rakni a súlyt az első kerék a kocsi alá kerül, jobban mint rwd-nél. Igen ám, de nem ártana az utasoknak is elférni, vagyis kell a tengelytáv. Hátrébb csúszik a hátsó kerék. Rendben, de akkor hol érjen véget az autó? Hát ott ahol az összes többi, vagyis azért nagyjából maradjona kategórián belül. Így aztán a dolgot a csomagtér szenvedi meg.

Pl az Octavianak azért nagy a csomagtere, mert a Golf padlólemezére épül, így a tengelytáv nem akkora mint a kategóriában szokásos, viszont a csomagtér hossza a kcsi hossza miatt nagy.
ystuc07-07-2008 19:13:25 // 8141
Volt már, aki ezt mondta. Állítólag nem nagyobb, mint a 145-ös bele.
GTPeti07-07-2008 19:09:30 // 8140
(Az ok tényleg az ülések vastagsága és a magas "padló lehet." Úgy értem a csomagtartó szintje van magasan. Ráadásul még ebbe sem simulnak bele rendesen az ülések. A barátomnak Rover 75 kombija van. Na a tágasság vhol ott kezdődik. Amúgy amióta közelebbről ismerem azt az autót, azóta vallom: Bizony hiányzik az autós palettáról. Volt stílusa és - mint írtam - mérete is.)
GTPeti07-07-2008 19:02:03 // 8139
Sokan hülyének néznek, de akkor is leírom: Komolyan az az érzésem több fullrapakolás után, hogy lehajtott ülésekkel az Uno-mnak nagyobb a csomagtartója, mint a 156 SWnek. Ez komoly.
(Sokaknak, most az ugrik be, hogy az Uno egy kisautó. De annyira nem kicsi, viszont szögletes, a hátsóülés pedig alig foglal helyet, ellentétben az SW vastag üléseivel. És kétszer előrehajtva teljesen vízszintes raktér keletkezik. A tv állványunk pl. lazán befért.)
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 18:56:40 // 8138
mekkora igaz:-))))))))))))))
Grando07-07-2008 18:49:10 // 8137
Majd jól tenni kell rá vonóhorgot meg tetőcsomagtartót, azt mehet a cűgölés. :DDD
zolee14507-07-2008 18:42:19 // 8136
Ez tényleg jelentős probléma, hiszen már most is rengeteg alfást zavar, hogy a kombi 156/159-esbe csak lehajtott üléssel fér be 4 zsák cement.:D
GTPeti07-07-2008 18:01:50 // 8135
Azt viszont nem tudom, hogy ha ez lesz az irányvonal, akkor milyen lesz a 159 utódja. Mondjuk kombiban... Ha ennyire szépen "lágy vonalú", akkor csomagtartója nem sok lesz. :)))
GTPeti07-07-2008 17:50:14 // 8134
Nagyon sirály!!! Csak valósulna meg... (Kicsit Aston Martin-os oldalról. De az annyira nem nagy baj... Sőt.)
Putyesz07-07-2008 17:46:02 // 8133
áááá,brutál!
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 10:40:03 // 8132
Veszel akkor 1-et Te is?:-)
Kau07-07-2008 10:10:52 // 8131
Egy jó kis 2.0-ás turbós, 3.2-es V6-os mocit bele, aztán kialakul a vevőkör is :)
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 10:04:10 // 8130
ez tecc!
csak ne radírozzák le ezerrel,mire elkészül:-))
zolee14506-07-2008 18:46:01 // 8129
Na ez nagyon szép! Ha csak hasonlít a széria már elég is!:)
Csak nehogy addig ellopják, és így nézzen ki az új Sevrolé Aveo, vagy ilyesmi.
Xixo06-07-2008 01:54:36 // 8127
Akkor én kérek elnézést!! :)))
Grando06-07-2008 00:16:55 // 8126
Azt a quuuuvamindenségit! Ha ez csak közel ilyen lesz..... :)))
Whiteskull06-07-2008 00:11:41 // 8125
A Brera is vadul nézett ki az első rajzokon. :))))

Ez simán bevállalható lenne. :))))
Belga06-07-2008 00:10:13 // 8124
169:

zolee14505-07-2008 18:25:48 // 8123
Azoknak nem akik még emlékeznek az alapabbnál is alapabb mégis 100LE körüli Alfákra.:) A 78LE még fűnyírónak is kevés:))
Grando05-07-2008 17:14:33 // 8122
Vagy: 15 év múlva bármilyen MOTOR isten dolog lesz. :DDD
Halesz05-07-2008 16:31:20 // 8121
15 év múlva BÁRMILYEN benzinmotor isten dolog lesz :)
zolee14505-07-2008 11:14:42 // 8120
Igen, erre mondták Bazsóék egy Audi teszten, hogy lehet venni 6milláért egy autót, de amit Audinak hívnak az 12 millió. Értem én ezt a politikát is, csak nem szimpatikus.

Olyasmi mint amit a múltkor a pihent agyúakba írtam. Láttam egy E36 M3 BMW-t... legalábbis annak nézett ki, csak a hátsó dobfék rontott kicsit az összképen.

A fenti persze házituning volt, de a BMW-nél van gyári szemfényvesztés is, az alaplófasz 5-ösre is lehet rendelni M külsőt...hurrá.

Remélem majd a 78LE-s Mitohoz is lehet kérni GTA külsőt.:D

Ami a lényeg, hogy ha már sikerült kitenni a német palit az Alfától akkor ezzel legyen is vége a németes vonalnak. Egyedül talán a német minőségnek lenne létjogosultsága, ha nem lenne az is porhintés. Olasz autót gyártson az Alfa, japán megbízhatósággal. Szerintem:)

Nagyon sok olyat olvastam itt, hogy van valakinek egy akármilyen öreg Alfája, de közben büszkén mondja, hogy már akkor is ez meg az volt a motorterében, a felszereltség meg hűha. Ez így is van rendjén.
Ha majd 15 év múlva valaki elmondja, hogy 2008-ban vettem egy 78LE-s Mitot azt hiszik hogy valami robogóról beszél.:)))
Alfa Amore05-07-2008 11:05:50 // 8119
Kéretik a MiTo-ról szóló postokat ezentúl a típus saját topicjába elhelyezni :)

Köszönjük
zolee14505-07-2008 11:05:49 // 8118
Semmi baj, csak mondtam, hogy már észrevettük, hiszen nem is tudtuk volna nem észrevenni.:)))
Halesz05-07-2008 11:04:19 // 8117
Erről van szó, rengeteg embernek csak a külsőség számít. Megveszik, mert BMW, de nincs pénzük nagy motorra. De azért a lakótelepen irígykednek a szomszédok, mert BMW-vel járnak...

Szóval nézzen ki jól, legyen nagy márka, de közben meg ne fogyasszon sokat, és ne legyen rá nagy az adó. Egy 78 lovas MiTo is jól fog mutatni a diszkó előtt, amikor kiszállnak belőle a csajok.
Grando05-07-2008 11:02:33 // 8116
Teljesen igazad van abban, hogy egy ilyen gyengécske autócska presztízsveszteséget jelent. Viszont valszeg az a cél, hogy az Alfa - mint mostohagyerek a csoporton belül - tartsa el saját magát. Ehhez pedig kell egy ilyen "fapadosabb" verzió is. Főleg, hogy a többi modellt felfelé tolják. Aztán majd kiderül, hogy az eladások igazolják-e ezt az elgondolást...
Tedi05-07-2008 11:02:10 // 8115
Van valami problémád a keret nélküli ajtó fétisemmel? :D
Tibe05-07-2008 10:44:49 // 8114
Erre egy példát tudok felhozni, 3-as Bömöt is lehet kapni 1.6-os 110 körüli lovas mocival. Az is szarlassú mégis sokat eladnak belőle mert "olcsó" és BMW! :) Amit te írtál is igaz, de az érem másik oldala hogy fúú kapok egy Alfa Romeót 4 misiért és feszíthetek benne, bár kompromisszumok árán.
zolee14505-07-2008 10:39:34 // 8113
Nem jó. Nem illik az Alfához. Nem a 78LE, hanem maga a felfogás, hogy csináljunk egy belépő fullfapad harmatgyenge verziót.
Ha veszel egy suzukit nem vársz mást, minthogy elvigyen a-ból b-be. Eleinte biztos jó, hogy fasza kis kocsi, meg Alfa, és "úgyse megyek gyorsan". Csakhogy később majd az embert elkapja az Alfás érzés, és nem azt mondja, hogy hülye voltam amikor ezt vettem, ahnem azt hogy szar ez az Alfa, mi ebben a sportos?
Ez az autógyár felelőssége. Komolyan. Olyan autót kell adni a varangynak amit később sem bán meg. Ha ez csak úgy megy, hogy buknak 10 vevőt, akik a 78LE-s verziót megvennék, de a 100LE-s verziót már nem mert drága akkor így. Ezzel buknak 10 vevőt, vagy akármennyit, amúgy meg buknak tízszer ennyit akiknek elmondja a tulaj, hogy szarlassú, meg akik lámpánál legyorsulják és felvihognak, hogy na ezért nem kell Alfa, stb.
Biztos van olyan 100LE körüli motor ami nem kerülne lényegesen többe, és a kis súly miatt az már egészen sportos lenne, nem bánná meg a varangy hogy azt választotta.
Tibe05-07-2008 10:07:45 // 8112
Sztem teljesen oke hogy 78 lovas mocival is lehet kapni a gépet. Ez nem égő, hanem egy szükséges rossz! Ki kell terjeszteni a vevőkört, akár tetszik nekünk, akár nem mert így maradhat életben a márka. Ezzel a kisautóval az Alfa célja az hogy nagy példányszámban tudja értékesíteni és ezért kell egy viszonylag olcsó kis motorral szerelt változat is.
Grando05-07-2008 09:49:06 // 8111
Tudod! A sok felhasználói nick mögött nem egy ember van. Ezért lehet. :DD ;))))
Tibe05-07-2008 09:43:42 // 8110
Ahogy nézem 6 misiért egész jól felszerelt 155 lovas MiTo-t lehetne venni. Ha ebből sikerül alkudni 7-8 százezret akkor már nem is rossz. Kár hogy nem tetszik az orra :) Szal talán a 149.... :)
zolee14505-07-2008 09:20:18 // 8109
"Hmm, most akkor hogy is van ez? :)"

Ezt hívják VÁSÁRLÓ-nak.:DDD
zolee14505-07-2008 09:19:10 // 8108
Kb a Mito fejlesztésének a kezdetén, a papírra vetett vázlatokkal egyidőben írta tele Teddy az összes létező topicot a keret nélküli ablakokkal.:))) (Nem tudom miért van ennyire ráindulva?:D)
Mondjuk ez talán túlzás, de az első kémfotókon már látható volt.
HaNGyA05-07-2008 03:10:12 // 8107
Szia Mindenki!

Most találtam!
Ha volt már, bocs...

MiTo Promo :-))
Xixo05-07-2008 02:41:18 // 8106
Én pl annak örülnék, ha a 47esemért kapnék egy Ferrarit és mellé egy Mitot (a hétköznapokra), de más nem, hogy ne legyen mindenkinek ilyen!! :)))

De komolyabban, szerintem elég jól felszerelt az árához képest. Ha úgy lenne pénzem, biztos nem az 1 millel olcsóbb Grandét venném (gyengébb motorral) -turbós változat, mert a 78asról nem is beszélünk- mert mire felszerelem kb ugyanott tartok árban, de műszakilag meg mégse...
Halesz05-07-2008 02:28:42 // 8105
Nem akarom a védelmembe venni a MiTo-t, de azért vicces, hogy egyszer azt írjátok, túl drága, legyen olcsóbb, máskor meg elvárjátok, hogy a legkomolyabb fejlesztéseket rakják bele.... Hmm, most akkor hogy is van ez? :)
Xixo05-07-2008 02:14:50 // 8104
A keret nélküli ajtó fel se tűnt nektek!!! Pedig az zsivány!!! :)))
Mondjuk nekem az egész nagyon bejön!! Mondjuk 5+ millem nincs rá (mert a 78lovas nemkell), szal majd egy-két év múlva talán egy használtba belerakhatom az ülepem. Persze előtte még élőben is látni kéne... Kíváncsi vagyok mennyivel kisebb a 47esnél?!?
zolee14505-07-2008 00:43:59 // 8103
Annyira nagy gáz nem lehet ha az überdajcs jürgenwagenek csúcsmodelljeibe is berakják, de jó lett volna a torsen, vagy méginkább a Ferrari féle cucc, bár ez utóbbi elég nagy darab. Mondjuk lehet azért nagy, mert egybe van építve a váltóval.
Na mindegy, szóval jó lett volna valami egyedi cucc, de ezek szerint beálltak a sorba.
A torsen Q2 elég rövid életű lett...kár.
.:Medve:.05-07-2008 00:27:26 // 8102
Alkohol szonda (3 db, egyszer használatos)


lol:)
BeeGee04-07-2008 23:08:17 // 8101
Ezt szerintem nem úgy kell elképzelni, mint a menetstabilizáló fékezést.
A fékkel verik át a normál diffit, annyira nem gáz ez.

A régebben nem cikk volt erről, hanem csak találgatós hozzászólás egy röntgen rajzból kiindulva.
Grando04-07-2008 22:48:33 // 8100
A videókat látva, egyre inkább azt mondom, hogy szemből SEM szabad fotózni. Na de sebaj, kis boltba meg fodrászhoz szaladgálós ótónak jó lesz az olaszoknak a szűk utcákra (bár annak meg túl drága), hátha hoz pénzt a nagyobbak fejlesztésére, és azokat nem csapják össze így, és nem sikerülnek ilyen karikatúraszerűre. Azért élőben még kíváncs vagyok rá, de egyre kevésbé.
Kacorka04-07-2008 22:01:43 // 8099
Oké, de hát a 8c egy szupersportkupé....
Attie04-07-2008 21:54:14 // 8098
Hát azért a 8C-nek jobbak az arányai. A Mito olyan mintha fél méterrel szélesebbnek kéne lennie, csak valaki összenyomta volna kétoldalról.
Ez a videón is jól látszik, amikor a 8C-vel mennek egymás mellett.

Szemből nem szabad fotózni a Mitot :)
Kacorka04-07-2008 21:43:43 // 8097
video

Továbbra is azt gondolom, hogy ez egy komisz kis autó és kurva jó a design is.

Nekem kimondottan bejön a buta kisegér tekintet, örülök, hogy végre mert az alfa az agresszív szemek helyett kicsit játékos is lenni. Néha a kevesebb több, higgyétek el.

A brera 2X2 kipufogója például szerintem kimondottan ciki.
Attie04-07-2008 20:10:46 // 8096
Hmm az 1.4 turboból nincs progression :(
Attie04-07-2008 19:57:20 // 8095
Nekem is ez jutott eszembe rögtön :)
GTPeti04-07-2008 19:29:24 // 8094
Simán lehet a kuplung "kapcsolója". Sőt, sztem nem kapcsoló, hanem inkább potméter. A cucc érintéstől függően "nyomja" ki a kuplungot. Így tud a tag finoman váltani. Így fogja váltáskor a kormányt. A másik kezével meg kezeli a váltót.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)04-07-2008 19:27:07 // 8093
Mondjuk a váltón lévő piros gomb az a nitro-t inditja bizta :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.