Forum >> A jövő Alfái
Ferko16-01-2010 19:50:08 // 13192
NA de egyre hülyébb lesz.:-))))))))))))))))))))
Youri16-01-2010 19:49:33 // 13191
Köszönöm szépen a hosszú monológot.:-))) Írhatsz most már könyvet is.:-)
Nem hiába ül a suliba:-DDDD
Nem hiába ül a suliba:-DDDD
BeeGee16-01-2010 19:35:31 // 13190
Én ezt sosem hallottam. Miben hasonlít a 159es a GT-hez? Max a Brerát veszélyeztetné, de az is másik kategória már. A GT már egy oldschool iskola szerint épített szép autó, szar motorokkal :)
A 2.0 JTS még rendelhető, számok alapján inkább az lenne a "csúcsmotor", nem?
A 2.0 JTS még rendelhető, számok alapján inkább az lenne a "csúcsmotor", nem?
Ferko16-01-2010 19:35:01 // 13189
Köszönöm szépen a hosszú monológot.:-))) Írhatsz most már könyvet is.:-)
Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Itt nem csak rólam van szó. VAn aki adna érte nyugodt lehetsz, de átmegy akonkurenciához, mert ott van bika motor.
És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával.
Mert sze4rinted az aresei V6 megmardt volna ott annál a teljesítméánynél, ahol anno volt?:-)
Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.
Akkor vedd meg. Nekem nem kellene ha utánam vágnák sem.:-)
Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...
Az uitóbbi mondatot már korábban is mondtam Neked. Örülök, hogy megértetted.:-)))
Na ez a baj, hogy az 59 és a Brera csak átlagos és nincs átlagon felüli motor.
Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Köszönöm, hogy Bölcsességed megint felnyitotta a szememet. Pedig már írni is akartam, hogy a szemét Fiat mit művel.
Vikk! Nem írtam azt, hogy Fiat tehet róla. :-P Kiváncsi lettem volna azért, hogy hányan vettek volna blőle. De Vikk, én nem csak a 3.2 V6 mellett vagyok. MIért nem volt 2.0 V6 TB, 2.5 V6, 3.0 V6? Ezek a motorok sajna eltűntek. Pedig a GT-be, 159-be mehettek volna simán.
Akkor meg minek gyártsanak bele?
Mert mondjuk nem csak Magyarország van a világon.
A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével
Hát nem toom. Nekem elég lenne asszem. Amúgy meg ezt is lehetett volna fejleszteni, mint ahogy a konkurencia tette és teszi mind a mai napig.
És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul.
Az Alfának is ott lehetne amerika, csak be kellene törni. De oda nagy motorok kellenek. No meg itt van Európa. Nos igen, a BMW-nek legalább van marketingje. Még a k*rva gyógyszertárban is BMW reklám meg az LCD TV-n.
Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el,
Vikk! Ha valakinek akkor az Alfának volt presztízse. Idősebbektől igen jól esik, amikor azt hallom, hogy "Alfa Romeod van? Az igen, tudsz élni" Volt presztízs nem is kicsi anno. (BMW-ről hány nótában énekelnek amúgy?:-DDDD)
...de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.
Ugye most érzed, hogy ellentmondásba kevered saját Magad? Az előbb arról írsz, hogy nem kell nagy motor, most meg arről, hogy a konkurenciának van; amiről én is beszélek.:-)
A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezn
Na ná, hogy nem, hiszen bűűűűn ronda szegény. Nem 159 orr kellett volna rá, hanem valami hasonló.
Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Itt nem csak rólam van szó. VAn aki adna érte nyugodt lehetsz, de átmegy akonkurenciához, mert ott van bika motor.
És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával.
Mert sze4rinted az aresei V6 megmardt volna ott annál a teljesítméánynél, ahol anno volt?:-)
Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.
Akkor vedd meg. Nekem nem kellene ha utánam vágnák sem.:-)
Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...
Az uitóbbi mondatot már korábban is mondtam Neked. Örülök, hogy megértetted.:-)))
Na ez a baj, hogy az 59 és a Brera csak átlagos és nincs átlagon felüli motor.
Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Köszönöm, hogy Bölcsességed megint felnyitotta a szememet. Pedig már írni is akartam, hogy a szemét Fiat mit művel.
Vikk! Nem írtam azt, hogy Fiat tehet róla. :-P Kiváncsi lettem volna azért, hogy hányan vettek volna blőle. De Vikk, én nem csak a 3.2 V6 mellett vagyok. MIért nem volt 2.0 V6 TB, 2.5 V6, 3.0 V6? Ezek a motorok sajna eltűntek. Pedig a GT-be, 159-be mehettek volna simán.
Akkor meg minek gyártsanak bele?
Mert mondjuk nem csak Magyarország van a világon.
A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével
Hát nem toom. Nekem elég lenne asszem. Amúgy meg ezt is lehetett volna fejleszteni, mint ahogy a konkurencia tette és teszi mind a mai napig.
És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul.
Az Alfának is ott lehetne amerika, csak be kellene törni. De oda nagy motorok kellenek. No meg itt van Európa. Nos igen, a BMW-nek legalább van marketingje. Még a k*rva gyógyszertárban is BMW reklám meg az LCD TV-n.
Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el,
Vikk! Ha valakinek akkor az Alfának volt presztízse. Idősebbektől igen jól esik, amikor azt hallom, hogy "Alfa Romeod van? Az igen, tudsz élni" Volt presztízs nem is kicsi anno. (BMW-ről hány nótában énekelnek amúgy?:-DDDD)
...de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.
Ugye most érzed, hogy ellentmondásba kevered saját Magad? Az előbb arról írsz, hogy nem kell nagy motor, most meg arről, hogy a konkurenciának van; amiről én is beszélek.:-)
A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezn
Na ná, hogy nem, hiszen bűűűűn ronda szegény. Nem 159 orr kellett volna rá, hanem valami hasonló.
BeeGee16-01-2010 19:30:38 // 13188
Nem akartam a tulajok lelkébe tiporni :)
Mint alfás, szerethető autónak tartom, de a sajtó és a piac kikezdte.
A nehéz kasztni felemésztette a menettulajdonságokat, amin a nem különösebben izmos, ám sokat evő holden blokkok sem segítettek. Formán kívül a tartalom nem állja ki a versenyt a prémium piacon. Cégautónak nem viszik, sportautónak gyenge, presztízs piacon nincs semmi különlegesség, amit fel tudna mutatni extra listában. Szóval azért írtam azt amit, mert azon a piacon nem rúg labdába, ahova szánták, máshol meg drága. Ergo nem lett húzómodell, mint azt szerették volna.
Mint alfás, szerethető autónak tartom, de a sajtó és a piac kikezdte.
A nehéz kasztni felemésztette a menettulajdonságokat, amin a nem különösebben izmos, ám sokat evő holden blokkok sem segítettek. Formán kívül a tartalom nem állja ki a versenyt a prémium piacon. Cégautónak nem viszik, sportautónak gyenge, presztízs piacon nincs semmi különlegesség, amit fel tudna mutatni extra listában. Szóval azért írtam azt amit, mert azon a piacon nem rúg labdába, ahova szánták, máshol meg drága. Ergo nem lett húzómodell, mint azt szerették volna.
Vikking 31116-01-2010 19:09:14 // 13187
Ferko, ne nyafogj, menj ki németbe, hozz magadnak 3.2 V6-os GT-t azt kész ... :D
Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Mer ha nem, akkor nemmindegy, hogy milyen új modellek vannak? Választék a régiekből van, megfizethető áron ráadásul... :P
Spider 3.2 V6, GTV 3.2 V6, GT 3.2 V6, 166 3.2 V6, 147 GTA -156 GTA...
Mind 240-250 lovas autók, relatíve könnyű kasztnival. Mennek mint az ökör.
És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával. Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.
Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...
A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még.
Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Tudtommal mo-i GTA-k az egykori tesztautókon kívül nincsenek is. (Vagyisegy-kettő van, pl talán a Kod volt 147-ese nem tesztautó volt, de nagyon kevesen rendelték meg újonnan)
Akkor meg minek gyártsanak bele? A V6TB-t lehetetlen lett volna korszerűsíteni, vagyis lehetett, ott is van a Thesisben százhetvenakárhány lóval.
Alfába minek? Olyan teljesítményhez ott volt a 2.0 JTS a 156-osban, a GT-ben, a GTV-ben, a Spierben.
Most ott a 2.2 JTS 185 lóerővel, ami gyakorlatilag ugyanannyi mint a régi 2.5 V6 192 lóereje. Rendben, nem ugyanaz a karakterisztika, és a V6 az véhat, de ha észnél akarunk maradni, akkor teljesen logikus volt olcsón ugyanolyan erős motort csinálni, mint a drága, saját fejlesztésű és gyártású, relatíve korszerűtlen és semmi másba nem jó V6-osokat.
A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével, ahelyett belement a 3.2 V6, amin a közvetlen befecskendezés még erősített is 10-20 lóerőt. (A blokk változástól teljességgel eltekintve!!!)
Az, hogy a 159 és a Brera áldozatául esett az ötcsillagkellmindenáron, meg tankérzet koncepciónak, arról nem a motorok tehetnek.
És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul. Nekik "nem számít" az, ha egy M5-ös kifejlesztése többe kerül mint amennyi megtérül belőle, mert a fapad mezei ötös bimmerek is tizenhuszon millák, és akkora nyereség van a gyárnak rajtuk mint 4-5 Fiaton vagy 2-3 Alfán a Fiat konszernnek. Tehát -> megéri, nagyon.
Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el, és itt nem az igazi értékekről van szó, mindenki tudja, hogy a 159 legalább olyan jó mint az E90-es bömös, hanem arról, hogy ha valahol szóbakerül hogy béjembé, akkor mindenkinek folyik a nyála, ha valahol pedig esetleg előjön az, hogy Alfa, rögtön mindenkinek van szerelő ismerőse akinek az egyik haverjának a sógora egyszer hallotta a fogorvosnál, hogy a tévében volt, hogy szar az összes Alfa..........
Szóval itt van a kutya elásva. Ha megnézed, az E90 sem jelentősen könnyebb súlyra mint az 59, ahogy az A4 sem, vagy főleg a C merga vagy a Lexus IS, de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.
És még egy adalék: Van ám 316-os BMW... Meg 116-os bmw... Viszik is, mint a cukrot!!!
Miért? Mert a "klubban" az a lényeg, hogy bömös, nem az, hogy legyorsul-e egy jobb kondiban lévő kispolszki a piros lámpánál...
(Arról ugye meg ne is beszéljünk, ha az alfa 1.4-esnek adná el az 1.8 -as motorját, mindjárt jobban tetszene a teljesítmény. Ugyanis a 116-os BMW-ben két literes (!!!) motor van újabban........ )
Szóval teljesen logikus volt a motorpaletta, és ha nincs elbuszva a 159 a súllyal, akkor brutálul menne is. Hiszen a 156-ban az 1.6 TS volt az alapmotor, mégsem dévúmatyiz szinten volt, és nem is evett tizenlitereket mint az 1.9 JTS.
160, 185, meg 260 lóerő egyáltalán nem kevés. Sajnos feláldozták a biztonság oltárán a súlyt. Ez van. A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezni (már amúgyis eladták 3 típuson ugye... Meg a faceliftes 147-156-166-oson...:S), más tanulmányautó a 8C-n kívül nem volt, egyértelmű volt tehát a 8C orr ráfaragása. Ez van.
Viszont: könnyű, megy, és brutális. Amilyennek egy Alfának lennie kell. Persze, nem 849490 lóerős, de teljesen ésszerű.
Az már egy másik kérdés, hogy az árral picit fölé lőttek...
Az egy másik esszé témája is lehetne :D
Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Mer ha nem, akkor nemmindegy, hogy milyen új modellek vannak? Választék a régiekből van, megfizethető áron ráadásul... :P
Spider 3.2 V6, GTV 3.2 V6, GT 3.2 V6, 166 3.2 V6, 147 GTA -156 GTA...
Mind 240-250 lovas autók, relatíve könnyű kasztnival. Mennek mint az ökör.
És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával. Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.
Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...
A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még.
Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Tudtommal mo-i GTA-k az egykori tesztautókon kívül nincsenek is. (Vagyisegy-kettő van, pl talán a Kod volt 147-ese nem tesztautó volt, de nagyon kevesen rendelték meg újonnan)
Akkor meg minek gyártsanak bele? A V6TB-t lehetetlen lett volna korszerűsíteni, vagyis lehetett, ott is van a Thesisben százhetvenakárhány lóval.
Alfába minek? Olyan teljesítményhez ott volt a 2.0 JTS a 156-osban, a GT-ben, a GTV-ben, a Spierben.
Most ott a 2.2 JTS 185 lóerővel, ami gyakorlatilag ugyanannyi mint a régi 2.5 V6 192 lóereje. Rendben, nem ugyanaz a karakterisztika, és a V6 az véhat, de ha észnél akarunk maradni, akkor teljesen logikus volt olcsón ugyanolyan erős motort csinálni, mint a drága, saját fejlesztésű és gyártású, relatíve korszerűtlen és semmi másba nem jó V6-osokat.
A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével, ahelyett belement a 3.2 V6, amin a közvetlen befecskendezés még erősített is 10-20 lóerőt. (A blokk változástól teljességgel eltekintve!!!)
Az, hogy a 159 és a Brera áldozatául esett az ötcsillagkellmindenáron, meg tankérzet koncepciónak, arról nem a motorok tehetnek.
És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul. Nekik "nem számít" az, ha egy M5-ös kifejlesztése többe kerül mint amennyi megtérül belőle, mert a fapad mezei ötös bimmerek is tizenhuszon millák, és akkora nyereség van a gyárnak rajtuk mint 4-5 Fiaton vagy 2-3 Alfán a Fiat konszernnek. Tehát -> megéri, nagyon.
Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el, és itt nem az igazi értékekről van szó, mindenki tudja, hogy a 159 legalább olyan jó mint az E90-es bömös, hanem arról, hogy ha valahol szóbakerül hogy béjembé, akkor mindenkinek folyik a nyála, ha valahol pedig esetleg előjön az, hogy Alfa, rögtön mindenkinek van szerelő ismerőse akinek az egyik haverjának a sógora egyszer hallotta a fogorvosnál, hogy a tévében volt, hogy szar az összes Alfa..........
Szóval itt van a kutya elásva. Ha megnézed, az E90 sem jelentősen könnyebb súlyra mint az 59, ahogy az A4 sem, vagy főleg a C merga vagy a Lexus IS, de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.
És még egy adalék: Van ám 316-os BMW... Meg 116-os bmw... Viszik is, mint a cukrot!!!
Miért? Mert a "klubban" az a lényeg, hogy bömös, nem az, hogy legyorsul-e egy jobb kondiban lévő kispolszki a piros lámpánál...
(Arról ugye meg ne is beszéljünk, ha az alfa 1.4-esnek adná el az 1.8 -as motorját, mindjárt jobban tetszene a teljesítmény. Ugyanis a 116-os BMW-ben két literes (!!!) motor van újabban........ )
Szóval teljesen logikus volt a motorpaletta, és ha nincs elbuszva a 159 a súllyal, akkor brutálul menne is. Hiszen a 156-ban az 1.6 TS volt az alapmotor, mégsem dévúmatyiz szinten volt, és nem is evett tizenlitereket mint az 1.9 JTS.
160, 185, meg 260 lóerő egyáltalán nem kevés. Sajnos feláldozták a biztonság oltárán a súlyt. Ez van. A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezni (már amúgyis eladták 3 típuson ugye... Meg a faceliftes 147-156-166-oson...:S), más tanulmányautó a 8C-n kívül nem volt, egyértelmű volt tehát a 8C orr ráfaragása. Ez van.
Viszont: könnyű, megy, és brutális. Amilyennek egy Alfának lennie kell. Persze, nem 849490 lóerős, de teljesen ésszerű.
Az már egy másik kérdés, hogy az árral picit fölé lőttek...
Az egy másik esszé témája is lehetne :D
Ferko16-01-2010 18:35:49 // 13185
Ezt úgy tudom azzal indokolják, hogy ne veszélyeztesse a 159-et...
HA ez így van, akkor nem is csoda, hogy itt tart az Alfa Romeo. Hogy lehet ekkora baromságot kieszelni. A BMW-nél miért lehet izom motorokkal kérni egy rakat típust? Pontosan jobban vinnéá a GT-t ha lenne benne egy jobb és erősebb motor. Nekem személy szerint egy 3.2 V6-os kellene.:-D
HA ez így van, akkor nem is csoda, hogy itt tart az Alfa Romeo. Hogy lehet ekkora baromságot kieszelni. A BMW-nél miért lehet izom motorokkal kérni egy rakat típust? Pontosan jobban vinnéá a GT-t ha lenne benne egy jobb és erősebb motor. Nekem személy szerint egy 3.2 V6-os kellene.:-D
Ferko16-01-2010 18:31:48 // 13184
Ezek valóban szépek; szó se róla. Csakhogy a konkurenciához képest a motorválaszték enyhén szólva is nem valami nagy.
Ferko16-01-2010 18:29:01 // 13183
No igen. Nem egyszer hallottam, hogy hát igen, az Alfa pörgős motorokat gyárt. Voltak, akik az 1.6 TS 120 LE hallatán is azt mondták, hogy az igen. Most meg.....:-(
GTPeti16-01-2010 15:30:44 // 13182
Hmm... Én úgy tudtam, hogy abban is Ferrari eredetű V8-as volt. De ezexerint tévedtem.
Rumi16-01-2010 15:08:15 // 13181
maserati motort nem rakhatnak alfaba, ki vesz akkor maseratit ha ugyanazt a teljesitmenyt megkapja feleannyiert? csak a keves presztizs majom, de ok meg inkabb ferrarit vegyenek
Rumi16-01-2010 15:06:21 // 13180
mindezt a 310forintos benzin arakhoz, mikor az osszes komolyabb gyarto raallt a hibrid de mindenekelott a fogyasztas temara... lenne ertelme
max egy konszernen beluli motornak lenne ertelme
max egy konszernen beluli motornak lenne ertelme
Tom1216-01-2010 15:00:07 // 13179
Azért lehetett volna még mit kezdeni azzal a 3.2-essel is, pl. a Maseratiban /3200/ a 3.2-es 368 ló mindenféle megeröltetés /"tuning"/nélkül...
GT Ɨ|ѯ16-01-2010 14:47:38 // 13178
az már nem gazdaságos:-DD
Tedi16-01-2010 14:39:26 // 13177
Van hát, csak ők nem az Alfánál kötöttek ki :) Vagy ha jött valaki, akkor az pár hónap múlva távozott is...
AdamV616-01-2010 14:37:47 // 13176
ez a bevált módszerem! :) találkoztunk már vmelyik lámpánál?:)
Kau16-01-2010 14:18:19 // 13175
Ja. Meg arra egy turbó ;)
Csak, hogy mégis legyen pár igazi erőgépünk is ;)
Csak, hogy mégis legyen pár igazi erőgépünk is ;)
GTPeti16-01-2010 14:13:39 // 13174
Na jó, de már 3.2-es motor sincs egy ideje. Az még vmennyire méltó volt a csúcsmotor státuszra.
Kau16-01-2010 14:12:57 // 13173
Ilyenkor kell, hogy felhajoljon egy csaj az öledből :)))
AdamV616-01-2010 14:11:06 // 13172
dieselek szempontjából az 1,9...
de nem értem mit akarunk a 3,2 essel. reggelire megeszi a régebbi m3as is...pedig azokat kéne lenyomnunk! nem azt mondom h versenyezni kell de azért ismerjük be h olyanok vagyunk mi alfások h nem kell kétszer mondani ha két lámpa között versenyre kerül sor. most meg fülem farkam behúzom ha egy sima 3as coupé beáll mellém és átnéz h na mi van? szép az autód de megy is? :(
de nem értem mit akarunk a 3,2 essel. reggelire megeszi a régebbi m3as is...pedig azokat kéne lenyomnunk! nem azt mondom h versenyezni kell de azért ismerjük be h olyanok vagyunk mi alfások h nem kell kétszer mondani ha két lámpa között versenyre kerül sor. most meg fülem farkam behúzom ha egy sima 3as coupé beáll mellém és átnéz h na mi van? szép az autód de megy is? :(
GTPeti16-01-2010 14:07:20 // 13171
Ezt én is így látom. És az 1.9-es csúcsmotor a GT-ben tényleg egy vicc. Ezt úgy tudom azzal indokolják, hogy ne veszélyeztesse a 159-et... Agyrém. El kéne dönteniük, mit akarnak. Hogy nyugodt legyen az "igazságérzetük", vagy autókat eladni!
AdamV616-01-2010 14:02:47 // 13170
ezzel sajnos nekem is egyet kell értenem! szépek az alfáink de sajnos kurva gyengék! minden német autó még a diselek is 250 ló körül vannak mi meg egy épkézláb nagy motort nem tudunk összeszenvedni! Szerintem a mostani "csúcs" modellnek kikiáltott V6osok max a 90években állták meg a helyüket. ide már V8 as vagy V6 turbo,kompresszor kéne, min 300ló fölötti teljesítménnyel!
én beérném egy 3 literes dieselel és egy 3,2 V6 turbóval! és természetesen hátsókerékhajtással! kizártnak tartom h ne vinnék őket!
én beérném egy 3 literes dieselel és egy 3,2 V6 turbóval! és természetesen hátsókerékhajtással! kizártnak tartom h ne vinnék őket!
Putyesz16-01-2010 13:18:44 // 13168
egyetértek veled....nekem is csak dicsérik a 166-ot,persze vannak akik szúrkálodni akarnak és kérdezgetnek hogy húú,minek ilyen nagy autó,biztos 10 liter fölött eszik meg ilyenek.de én szinte várom ezeket a kérdéseket és mikor elmondom hogy 5 literrel is el lehet vele jári,kívül belül szép és sportos,a jtd a legmegbízhatóbb dízel,a 17-es kerekekkel és a sportos futóművel élmény vele menni, szinte lelke van és kibaszott ritka....stb.!
és ezután csak bólint egyet...nem tud mibe belekötni mert ő is látja hogy milyen szép:D....és ezután citromba harapott pofával beszáll az offos verdájába és elhajt:D:D:D...na ezért is érdemes élni:D
és ezután csak bólint egyet...nem tud mibe belekötni mert ő is látja hogy milyen szép:D....és ezután citromba harapott pofával beszáll az offos verdájába és elhajt:D:D:D...na ezért is érdemes élni:D
Vikking 31116-01-2010 11:13:55 // 13167
Mondjuk nekem az A5 pont nem jön be... :) Viszont a Brera az nagyon. Bár igazából abból is a Spider... Az van teljesen eltalálva szerintem. (Abba meg nem is kell olyan bika motor, elég az 1750 TBI... Szerintem )
tipoatti16-01-2010 10:29:37 // 13166
De egyre gondoltunk... ;)
tipoatti16-01-2010 10:29:12 // 13165
Örök téma... :) Igazad van sajnos, azzal a kivétellel, hogy én a Brera-tól egyáltalán nem vagyok elájulva, sokkal jobban tetszenek a "klasszikus GT" formák. Lásd A5, új 3-er coupe. A GTV/Spider formája hibátlan a mai napig, és a maga idejében az is sokkolóan egyedi volt. A GT tetszik, de 1,9-es tádé motor a full (?!)... hááát.... De ez a téma is lerágott csont. Ha valakit soraimmal megbántanék, sorry! :)
Kau16-01-2010 10:25:12 // 13164
A design miatt megnézik mindet, de nem vennének. Ott voltak pl. a GTV-k. Még ma is utána fordulnak az utcán, olyan jól sikerültek és nem mondaná meg senki, hogy pl. 95-ös.
Kau16-01-2010 10:21:07 // 13163
Maradjunk annyiban, hogy ezek csak szépek ;)
Az 1.8-2 tonnás autókhoz a max 260 lóerő ma már kevés a csúcskategóiához vagy sportkocsihoz. Az Audik, BMW-k alapból is 3-400 ló fölött vannak. És akkor nem is szólok a Japán márkákról...
Az 1.8-2 tonnás autókhoz a max 260 lóerő ma már kevés a csúcskategóiához vagy sportkocsihoz. Az Audik, BMW-k alapból is 3-400 ló fölött vannak. És akkor nem is szólok a Japán márkákról...
tipoatti16-01-2010 10:16:54 // 13162
Ebből a szempontból "szerencsés" típus a 166, ha egy szebb, jobb megjelenésű darabról van szó. Az én vasamat általában jóval drágább autónak gondolják a valós értékénél, és nem szokták igazán lesajnálni sem szóban, sem szemmel... Ennek a feelingnek valószínűleg a ritkasága is sokat segít még itt, Bp.-en is.
tipoatti16-01-2010 10:13:04 // 13161
Olvasgatom jó ideje itt is-ott is ezt a cirkuszt az Alfa körül... Személy szerint semmi jóra nem számítok sajnos. Őszinte véleményem, hogy szeretett márkánk talán tényleg egy eladással járna a legjobban, maybe éppen egy VW gruppéval ( bárki bármit mond, a Lamborghinivel sem történt semmi diabolikus - hogy stílszerű legyek. A Totalcaron látható a Murcioélago esetleges utódja, és úgy tűnik, a "szemét friccek" még a V12-t is megtartják. Degetzik, mi? :) ). Ha szentségtörés, ha nem. Lenne mindjárt ( talán ) mellbevágó, legalábbis köztetszésnek inkább örvendő design ( da Silva ), meg "normális" motorok. Mondjuk ez a "downsizing" faxság nagyon dívik most mindenütt. Ebből a szempontból egy BMW sem jött volna rosszul, mint anno nemrégen az komolyan felröppent...
Kau16-01-2010 09:59:21 // 13159
Régen felnéztek más márkák tulajdonosai is, hogy Alfa Romeo! Most inkább lenézve mondják. Lassan már minden márka elhalad mellettünk. Az erőssége a cégnek a design mellett az volt, hogy erős gépeket csináltak. Az utóbbi években senki nem tud olyan Alfát mondani, ami megvédené a cég becsületét. Ezért is lett az Alfa inkább divatautó :(
Balázs156SW16-01-2010 09:51:39 // 13158
Nem igazán értem Teddy cikkét, mert a cím nincs összhangban a tartalommal. USA: NINCS FELFÜGGESZTVE.
Ferko15-01-2010 21:57:32 // 13157
Ebbe nem érné meg belefejleszteni egy jólhangzó mocit, amit alig többen vennének meg, mint a 3.2est.
Azért megnézném, hogy az aresei V6-okkal mennyit vennének.:-DD Valszínű, hogy többet.
Nagyobb motorpaletta kellene, mert a konkurencia simán elhalad mellettünk. Ha már el nem haladt. Régen azért volt miből választani. Most meg?
Azért megnézném, hogy az aresei V6-okkal mennyit vennének.:-DD Valszínű, hogy többet.
Nagyobb motorpaletta kellene, mert a konkurencia simán elhalad mellettünk. Ha már el nem haladt. Régen azért volt miből választani. Most meg?
Ferko15-01-2010 21:55:02 // 13156
No ezt én sem értem. Nekem pl lehet, hogy az lesz az utód majd.:-)
Ami félresikerült az a MiTo. szvsz.
Ami félresikerült az a MiTo. szvsz.
Ferko15-01-2010 21:53:56 // 13155
Amúgy a bambaképű kiskocsi jelenleg a legjobban fogyó modell. Itthon is.
Majd jön az ódi áegy és mindenki összefossa magát.:-DDD
Majd jön az ódi áegy és mindenki összefossa magát.:-DDD
Ferko15-01-2010 21:46:24 // 13154
Szerintem csak beleuntak, hogy az Alfa egy feneketlen pénznyelő vállalat. 3x futottak neki, hogy rendbehozzák, ami általában jól is indult, aztán az első lépések után nem jöttek a többi jó lépések.
Na de Teddy!
Nem igaz, hogy évek alatt nem tudtak találni egy olyan szakembert, aki gatyába tudta volna rázni az Alfa Romeot. Azért van a világon egy pár ember szerintem, aki ehhez ért és fel tud hozni egy veszteséges céget a mélyből.
Na de Teddy!
Nem igaz, hogy évek alatt nem tudtak találni egy olyan szakembert, aki gatyába tudta volna rázni az Alfa Romeot. Azért van a világon egy pár ember szerintem, aki ehhez ért és fel tud hozni egy veszteséges céget a mélyből.
Kompressz úr15-01-2010 17:53:48 // 13153
Aztán miért félresikerült a 159? Meg, ha 2011-ig nem lesznek új modellek, akkor hány napja van megszámolva? ;-)
Tedi15-01-2010 14:57:23 // 13152
Teddy tényleg csúnyán beszélt, amiért ezúton is elnézést kér. Megárt a hajnalozás...
BeeGee15-01-2010 14:06:13 // 13151
Hát több dolgot is jelenthet:
- új piacra szánták, és nem a rajongóknak. Ez esetben bejött. Csak nem annyira, hogy egyedül megmentse a gyárat.
- rajongóknak készült, akik kínjukban nem tudnak mit venni, hisz a 47es már kiöregedett, az 59 meg nagy. De ez hülyeség :)
Engem nem zavar, ha divatból veszik meg. Rajongókból úgysem tud megélni egy gyár, csak egy köenigsegg max. Egyébként a legjobban integető nép mi vagyunk, máshol csak elvétve köszönnek az alfások. Attól függetlenül, hogy nagy a klubok és a rajongók száma.
- új piacra szánták, és nem a rajongóknak. Ez esetben bejött. Csak nem annyira, hogy egyedül megmentse a gyárat.
- rajongóknak készült, akik kínjukban nem tudnak mit venni, hisz a 47es már kiöregedett, az 59 meg nagy. De ez hülyeség :)
Engem nem zavar, ha divatból veszik meg. Rajongókból úgysem tud megélni egy gyár, csak egy köenigsegg max. Egyébként a legjobban integető nép mi vagyunk, máshol csak elvétve köszönnek az alfások. Attól függetlenül, hogy nagy a klubok és a rajongók száma.
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2010 13:49:47 // 13150
Azért az jelent valamit, ha a "bambaképű kiskocsi" fogy legjobban. És nem sok jót szerintem. Nem véletlen, hogy még egyetlen egyből sem köszöntek vissza, pedig bármennyire nem tetszik ,kiemelt figyelemmel integetek, villogok nekik, hogy hátha...és nem...:-(
Vinnie15-01-2010 13:36:18 // 13149
Pár gondolat...a prémium kategória hiányához.
Régebben az olasz vezetők, cégek vezetői, nem német nagyvasakkal járkáltak, hanem az olasz gépekkel. 166, 164, stb.
Most ugye a Lancia Thesis sem játszik már...
Ez szerintem kicsit reklám is volt, amit most nem tudnak kihasználni az Alfánál sem. Lassan már saját pályán sem tudnak játszani, nemhogy másén...Merci, Audi..ezeket látni fent. Is....
Nem mellesleg be kell vállalni az agyonerősített gépeket. Nem azért mert azok nyereségesek lennének, hanem mert ezek vevőket generálhatnak. Piacot erősíthetnének vele, visszatérhetne az emberek tudatába, hogy az ALFA!
Csak az én véleményem...
Régebben az olasz vezetők, cégek vezetői, nem német nagyvasakkal járkáltak, hanem az olasz gépekkel. 166, 164, stb.
Most ugye a Lancia Thesis sem játszik már...
Ez szerintem kicsit reklám is volt, amit most nem tudnak kihasználni az Alfánál sem. Lassan már saját pályán sem tudnak játszani, nemhogy másén...Merci, Audi..ezeket látni fent. Is....
Nem mellesleg be kell vállalni az agyonerősített gépeket. Nem azért mert azok nyereségesek lennének, hanem mert ezek vevőket generálhatnak. Piacot erősíthetnének vele, visszatérhetne az emberek tudatába, hogy az ALFA!
Csak az én véleményem...
BeeGee15-01-2010 13:22:27 // 13148
Ja, és Teddy tényleg csúnyán beszélt :)
BeeGee15-01-2010 13:22:06 // 13147
Egyet is értünk meg nem is :)
1) Azért Te sem gondolhatod komolyan, hogy Mazdáéknál is egy túlórázó mérnök oldotta meg a turbósítás kérdését. Tömeggyártás kissé bonyolultabb, mint egy kis tuningműhely ténykedése. Beszállítókat keresni, centre kiszámolni a költségeket, garanciális és szervizigényeket belekalkulálni az árba, megfelelni a környezetvédelmi előírásoknak, stb stb.
2) V6 JTD-t csak a 159esbe tudnák bele tenni, ami pedig félresikerült modellnek számít, napjai meg vannak számlálva. Ebbe nem érné meg belefejleszteni egy jólhangzó mocit, amit alig többen vennének meg, mint a 3.2est.
3) nincs mit hozzátennem. Engem spec hidegen hagy hogy nyer-e vagy sem. Igazad is lehet, meg nem is.
4) jogos
5) jogos, ám jelenleg ezt nem érzem mentőővnek. Ez presztízs kérdés, amit most nem engedhet meg magának sajnos a gyár.
Nem hiszem hogy a prémium gyártókat a nagykategóriában kell megfogni egyből. Egyrészt az az előny kb behozhatatlan ma, másrészt nekik is jobban fáj a tömegmodellek piaca. Először elég, ha A3, A4, 1er, 3er típusoknak legalább alternatívája lehetne valamelyik Alfa.
Abban is egyetértek, hogy első hibás lépés DaSilva volt. Az első javító lépésnek őt hívnám vissza bármi áron. Aztán dobnék egy nagy FL-t a 159esre és kisebbeket a MiTo és a Giuliettára, ebben a sorrendben. Főleg tartalom tekintetében. Ezzel párhuzamosan kirúgnék mindenkit a marketingről és az ügynökségeket leváltanám. Ja, és szerződtetnék pár német PR-est. Aztán várnám a hatást mert tovább nem tudnám :)
Amúgy a bambaképű kiskocsi jelenleg a legjobban fogyó modell. Itthon is.
1) Azért Te sem gondolhatod komolyan, hogy Mazdáéknál is egy túlórázó mérnök oldotta meg a turbósítás kérdését. Tömeggyártás kissé bonyolultabb, mint egy kis tuningműhely ténykedése. Beszállítókat keresni, centre kiszámolni a költségeket, garanciális és szervizigényeket belekalkulálni az árba, megfelelni a környezetvédelmi előírásoknak, stb stb.
2) V6 JTD-t csak a 159esbe tudnák bele tenni, ami pedig félresikerült modellnek számít, napjai meg vannak számlálva. Ebbe nem érné meg belefejleszteni egy jólhangzó mocit, amit alig többen vennének meg, mint a 3.2est.
3) nincs mit hozzátennem. Engem spec hidegen hagy hogy nyer-e vagy sem. Igazad is lehet, meg nem is.
4) jogos
5) jogos, ám jelenleg ezt nem érzem mentőővnek. Ez presztízs kérdés, amit most nem engedhet meg magának sajnos a gyár.
Nem hiszem hogy a prémium gyártókat a nagykategóriában kell megfogni egyből. Egyrészt az az előny kb behozhatatlan ma, másrészt nekik is jobban fáj a tömegmodellek piaca. Először elég, ha A3, A4, 1er, 3er típusoknak legalább alternatívája lehetne valamelyik Alfa.
Abban is egyetértek, hogy első hibás lépés DaSilva volt. Az első javító lépésnek őt hívnám vissza bármi áron. Aztán dobnék egy nagy FL-t a 159esre és kisebbeket a MiTo és a Giuliettára, ebben a sorrendben. Főleg tartalom tekintetében. Ezzel párhuzamosan kirúgnék mindenkit a marketingről és az ügynökségeket leváltanám. Ja, és szerződtetnék pár német PR-est. Aztán várnám a hatást mert tovább nem tudnám :)
Amúgy a bambaképű kiskocsi jelenleg a legjobban fogyó modell. Itthon is.
Kazes☻15-01-2010 12:08:39 // 13146
És mi ez a vulgaritás? :)))
mesa15-01-2010 12:08:01 // 13145
Jól van, sok mindenben közeledett az álláspontunk :))
De ha már itt tartunk az amorén elharapózódó csúnyabeszéd oltárán most te is jelentős mértékben áldoztál. Én már felvetettem, hogy bad word-özni kellene a hsz-eket!
Személy szerint büszke voltam rá, hogy errefelé tudunk kultúrált formában is értekezni
De ha már itt tartunk az amorén elharapózódó csúnyabeszéd oltárán most te is jelentős mértékben áldoztál. Én már felvetettem, hogy bad word-özni kellene a hsz-eket!
Személy szerint büszke voltam rá, hogy errefelé tudunk kultúrált formában is értekezni
Kazes☻15-01-2010 12:04:47 // 13144
Az utolsó mondat kivételével csak egyetérteni tudok veled. :)))
Tedi15-01-2010 12:02:37 // 13143
1. A Mazda nem az Alfa. Még jó, hogy nem. Ha az lenne, akkor meg az lenne a baj. Az Autodelta meg kibaszottsok pénzt kér azért a pár darab alkatrészért, amit gyárt és forgalmaz.
2. Nem nyugtat meg, de mi a faszér pörögjek azon, ami nincs és úgy tűnik úgysem lesz? A legkisebb bajom is nagyobb annál, minthogy azon fossam össze magam, hogy úristen az Alfának nincs 3 literes motorja.
3. De komolyan gondolom. Versenyképes, épkézláb autójuk nincs. Az AvtoVAZ-t meg ne hasonlítsuk már az Alfához! Ha az Alfa ottlenne, de ott kullogna, ahol a Lada, akkor meg nincs értelme. Szerintem.
4.miért is lenne...
5. Ez nem arrogancia, de ha annak vetted, akkor bocsivagyok. Azért a példád elég sarkos, egy márka nem = egy modellel. Az AR-re igenis szükség van még akkor is, ha veszterséges. Csak be kéne látni, hogy ezzel a pénzügyi helyzettel nem lehet pattogni.
Mesa, amit írsz, hogy ezekkel a lépésekkel nyereségessé lehet tenni, minimum megkérdőjelezhető. Ez édeskevés szerintem ahhoz, hogy nyereséges legyen.
Abban viszont tökéletes egyetértek Veled, hogy rossz döntéseket hoznak. Erre írtam azt, hogy kilincsátadás-átvétel idején nemis lehet jó döntést hozni. És azzal is egyetértek, hogy nem a gazdasági válság oka, ha buta lámpát tesznek egy autóra.
2. Nem nyugtat meg, de mi a faszér pörögjek azon, ami nincs és úgy tűnik úgysem lesz? A legkisebb bajom is nagyobb annál, minthogy azon fossam össze magam, hogy úristen az Alfának nincs 3 literes motorja.
3. De komolyan gondolom. Versenyképes, épkézláb autójuk nincs. Az AvtoVAZ-t meg ne hasonlítsuk már az Alfához! Ha az Alfa ottlenne, de ott kullogna, ahol a Lada, akkor meg nincs értelme. Szerintem.
4.miért is lenne...
5. Ez nem arrogancia, de ha annak vetted, akkor bocsivagyok. Azért a példád elég sarkos, egy márka nem = egy modellel. Az AR-re igenis szükség van még akkor is, ha veszterséges. Csak be kéne látni, hogy ezzel a pénzügyi helyzettel nem lehet pattogni.
Mesa, amit írsz, hogy ezekkel a lépésekkel nyereségessé lehet tenni, minimum megkérdőjelezhető. Ez édeskevés szerintem ahhoz, hogy nyereséges legyen.
Abban viszont tökéletes egyetértek Veled, hogy rossz döntéseket hoznak. Erre írtam azt, hogy kilincsátadás-átvétel idején nemis lehet jó döntést hozni. És azzal is egyetértek, hogy nem a gazdasági válság oka, ha buta lámpát tesznek egy autóra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
564
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?