Forum >> A jövő Alfái

GTPeti16-03-2010 22:39:45 // 14742
Ahhoz képest, hogy a Bangle BMW-k szinte rekordeladásokat produkáltak, most eléggé más irányt vett a márka. (Lásd mostani cikk a TotalCar-on.) Úgy állítják be szegény Bangle-t, mintha nem lett volna sikeres. Pedig dehogynem... (Persze nekem sem tetszik a munkáinak egy része.)
mesa16-03-2010 22:32:35 // 14741
A Bravo csak áttételesen, Centro Stile főnök is volt. Igazából senki sem tudja, hogy miért kellett mennie, illetve miért mondott fel. Rendkívül ügyes mérnök, Chris Bangle és Frank Stephenson a modern idők legzseniálisabbnak tartott főtervezői. Utóbbi legalább maradt az autótervezésnél.
GTPeti16-03-2010 22:20:36 // 14740
Szép kis lista pedig. Ha jól látom a Bravo-t is ő tervezte. Tulajdonképpen lett volna benne még tartalék.
mesa16-03-2010 21:54:11 // 14739
Frank Stephenson tervezte a MiTot és nem az, akit most kineveztek



Az ő munkája az X5-ös BMW, a MINI, Maserati Mc12, a MiTo, az 500-as,F 599 GTB,F 430 legújabb munkája pedig a McLaren Mp4-12c

Mivel már nem dolgozik egyik olasz márkánál sem, úgy tűnik a MiTo irányvonal tiszavirág életű marad ...
GT Ɨ|ѯ16-03-2010 18:09:51 // 14738
Ha laposabb és szélesebb lesz jelentősen, akkor baj nem lehet:-))
Kau16-03-2010 18:00:27 // 14737
Majd jön egy nagy MiTo, aztán leshetünk :))
Annak a tervezője lett a főtervező az Alfánál. Vagy valami ilyesmi :)
Kazes☻16-03-2010 17:56:05 // 14736
Miva', miva', miva'??? :DDD
Buksi16-03-2010 17:52:33 // 14735
Ne szójjá' be! :-DDD
Kazes☻16-03-2010 17:51:04 // 14734
Na, már számolni sem tudsz?! Általános iskola 1. osztály! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8!!! :DDD
Buksi16-03-2010 17:34:20 // 14733
1, 2, 4, 6, 8 ;-)))
GT Ɨ|ѯ16-03-2010 13:02:59 // 14732
az első, az nagyon:-)
Kazes☻16-03-2010 12:18:24 // 14731
Bármelyikben! :D
Putyesz16-03-2010 12:17:02 // 14730

...srácok...már csak egy év és érkezik a 166 utód(a kis optimista:D),vmelyik formában!úgy érzem nagyon ütős lesz:D!!!!!!
Putyesz16-03-2010 12:04:35 // 14729
5-en már...:D
GT Ɨ|ѯ16-03-2010 11:57:53 // 14728
eddig:-)
Kazes☻16-03-2010 10:57:02 // 14727
4-en? :)))
GT Ɨ|ѯ16-03-2010 10:55:06 // 14726
Na végre valami normális(abb) cikk:-)
Kazes☻16-03-2010 10:53:18 // 14725
Akkor már ketten vagyunk! :) Vagy hárman Balázs156SW-vel. :)))
mesa16-03-2010 10:51:16 // 14724
Így van, én is ezt kívánom! :)
Kazes☻16-03-2010 10:28:35 // 14723
Pozitív! Váljanak is valóra! :)
Balázs156SW16-03-2010 09:52:45 // 14722
Az a5.hu pozitív véleménye Genf után az Alfáról: http://www.a5.hu/cikkek/7/39281.shtml
Alfa Romeo
Az olaszok kitűnően viselték a válságot, olyannyira, hogy egész éves eladásaik 8,1 százalékkal nőttek. Végre bemutatták a 147 utódját, a Giuliettát, amely tovább növelheti a márka népszerűségét. A Fiat-Chrysler házasságnak köszönhetően egyre közeledik az amerikai visszatérés, míg a hírek szerint Jeep alapokon hamarosan egy Alfa Romeo szabadidő autó is érkezik, valamint a 166 utódjáról is egyre több pletyke kering. Ezek a modellek tovább színesítheti az olaszok kínálatát.
Verdikt: Pozitív
GTPeti14-03-2010 05:50:36 // 14721
(És ez a lánctalpas verzió elmegy akárhol. De főleg a lenini úton. :)
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2010 23:23:00 // 14720
Ez komoly...A lánctalpas verzió tiszta metró dizájn. :-) Kíváncsi lennék, hogy valóban működött e és mennyire üzembiztosan. A ruszkik komoly dolgokat összepakoltak csak sok emberélet látta kárát. Egy két ilyen elpukkant kísérleti fázisban, gondolom nem csináltak ügyet belőle..
GTPeti13-03-2010 16:22:50 // 14719
GTPeti13-03-2010 16:17:13 // 14718
A ruszkik állítólag már a 60as években építettek mobil atomerőművet. Nagyon rá voltak kattanva a témára, az biztos.
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2010 23:17:03 // 14717
A két dolog (fúziós reaktor és ingyenenergia) nem ugyanaz! Fúziós reaktor már létezik több is, ú.n. tokamak reaktorok (ruszki találmány :-) ). Ezekben erős mágneses térben tartják össze a forró (100millió fokos!) plazmát, ahol a fúzió lejátszódik. És lejátszódik, és energiát termel. Csak egyelőre kevesebbet, mint amiből be lehet izzítani a cuccot, vagyis egyelőre játékszer az egész. De dolgoznak az ügyön, szupravezető technológiát és egyéb okosságokat vetnek be, előbb utóbb legaláb önfenntartó lesz a folyamat, már amíg üzemanyagot (deutérium, trícium) kap. Nagyon komoly dolgokat művel a tudomány mostanság....
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2010 23:02:18 // 14716
Nem is megvalósítható egyelőre autó szinten, ilyen kis atomerőmű még nem létezik. Lehet nem is fog. Ellenben egy amcsi cég fejlesztett egy "mini" atomerőművet, ami csak (hehe :-)) konténer méretű, és alkalmas társasházak, lakóközösségek áramellátására. Zárt blokk, ha kimerül egyben cserélik. Nem tudom árulják e, vagy adtak e el egyet is, de ha van otthon egy ilyen blokk, akkor már igen célszerű az autót is ennek az energiájával hajtani. Hogy ez akku töltés, vagy házi vízbontóegység, az már mellékes. Mondjuk nem mondom, hogy kéne a kertembe, de végülis a pöcegödör helyét valamivel ki kell tölteni :-))
GTPeti12-03-2010 22:51:49 // 14715
Most alaposan át kell szervezni a programodat emiatt, nemde? :)))
GTPeti12-03-2010 22:50:29 // 14714
Nagyon remélem, hogy nem lesz fúziós reaktor (vagyis kvázi ingyen energia) egyhamar, mert az alaposan fel fogja forgatni a világot. És nem feltétlenül pozitív irányba. (Természetesen nem a mai energiaszolgáltatókat féltem. Ennél sokkal többről van szó.)
Tom1212-03-2010 15:15:50 // 14713
Brááávóóó, csupa jó hír mostanában, csak így tovább.

/remélem, lesz is belőle valami - legalább a fele ;-)/
Tom1212-03-2010 15:10:21 // 14712
Ezt én is néztem, teljesen le voltam törve...:-)

Hohó, nem kihül, hanem elkezd haldokolni és 250-szeresére is tágulhat, tehát a Föld bőven el fog tűnni benne, valami ilyesmit mondtak - szép jövő.:-)

Addig is, "nekem" talán még kitart a "koszos" benzin és még a tőzsdén is lehet a kőolajon keresni, egy darabig.:-))
Tom1212-03-2010 15:06:23 // 14711
Ja, Van de Nincs, mint egy holland név.:-)))

...hát igen, a nap elég nagy reaktor és biztonságos távolságban van - még.:-)
mesa12-03-2010 14:50:11 // 14710
Szavaznék rá egy ötöst, de azt mondja csak belépve tudok :DDD

Teddy én ebben teljesen biztops vagyok! A Masernak nyitnia kell a kissebb kategóriák felé, amik pont jól jönnek az Alfának.
Pénz megtakarításról van szó, az pedig mindig megvalósul :)
Tedi12-03-2010 14:27:50 // 14709
Állítólag új padlólemezt fejleszt a Maserati és az Alfa.

Kicsit hiszem, ha látom kategória, a Maserral 2005-ben már volt együttműködés, semmi sem lett belőle...
TarP12-03-2010 14:01:42 // 14708
Akkor majd igaz lezs, hogy a Napra lehet nézni... :)
Ferko12-03-2010 13:22:48 // 14707
Banyek. Akkor nem veszek tartós tejet.:-))))))
mesa12-03-2010 13:15:39 // 14706
Azta! Most legalább két napif rosszul alszom, hogy már csak ennyi időnk van hátra ... :D
zolee14512-03-2010 12:24:46 // 14705
A Napra nem kellene alapozni a jövő energiáját. 5 milliárd év és kampó, kihül... Újabban olyanokat mondanak a Nat Geo-n, hogy lehet, hogy csak 4.
Szóval valami más után kell nézni, amivel lehet hosszú távra tervezni.:D
TarP12-03-2010 11:36:51 // 14704
Van. Fúziós reaktorhoz nem kell ólom.
Csak még nincs fúziós reaktor. 2025-re ígérgetik. Bizakodunk.

Ha viszont sose lesz, akkor is ott van nekünk a Nap. Annak az energiája talán elegendő lesz :)
KGBMAN12-03-2010 11:21:19 // 14703
Csak a lámpái nem tetszenek...
mesa12-03-2010 10:32:56 // 14702
Mind a kettő privát gyártmány, a lambos 3Ds render, a másik photoshop, de egyik sem Alfa gyári promo
a 300C platformmal én is egyet értek, 99%
Tom1212-03-2010 10:30:16 // 14701
Nem tetszik nekem ez a "atom meghajtás". Ráadásul egy csomó ólom kéne a sugárzás csökkentésére, ami, ugye megint csak súly...:-)
...vagy van már valami más megoldás is /könnyebb "szigetelés"/?
Ferko12-03-2010 10:27:22 // 14700
Na jóóóó, kicsit közelebb van, mint az Április 10:-DDD
Tom1212-03-2010 10:26:34 // 14699
Mondjuk úgy, hogy május 29 már erősen nyár gyanús...;-)))
Ferko12-03-2010 10:19:18 // 14698
Május 29 az még tavasz.:-))))) Júni 1 már nyár.:-DDD
Ferko12-03-2010 10:17:01 // 14697
Köszönjük Öveges professzor.:-DDD
Ferko12-03-2010 10:15:46 // 14696
Háááááát..............., hogy férfias..........?:-DDDDDDDDDD
Alfista12-03-2010 09:36:10 // 14695
Végül is összefoglaltad a lényeget! A firkászok írhatnak amit akarnak, szubjektíve, vagy objektíven, de mindenki maga dönti el, hogy mi a jó neki. És ez itt a lényeg!!!
Tedi12-03-2010 09:35:07 // 14694
A 4C-hez: most olvastam az egyik autós blogon, hogy anno a Montreal 5.7 millió lírába került, ez mai áron 50 ezer eurónak felel meg, magyarul ugyanannyiba került, mint amennyire a 4C-t tervezik. Más kérdés, hogy a Montreal V8 volt, viszont csak 4000 darabot csináltak belőle.
TarP12-03-2010 08:47:06 // 14693
Még az elektromos ótó témához:
Renault nyilatkozta, hogy a Li-ion akku drágáb a jelenleg futó kisautóknál (2,5-3millióFt! 8 évre tervezhető, ha nem gyorstöltik) és az előállítása-elbontása környezetszennyező, így nem kíván hibridet csinálni, hacsak a közvélemény rá nem kényszeríti.

Ez kb. igazolja, amit régebben írtam.

Szerintem itt nem arról van szó, hogy a VW, Fiat, Renault, BMW, Mercedes mind hülye, hanem arról, hogy a Japánok marketingdumája és agymosógépe sokkal hatékonyabb, mint az Európaiaké.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.