Forum >> A jövő Alfái
Buksi30-07-2010 22:28:03 // 15542
Jó pofa, csak rohadt csúnya! :-/ :-DD
Kazes☻30-07-2010 22:01:07 // 15540
Ilyen is készült:
legalábbis egy, 145 Avventura.
legalábbis egy, 145 Avventura.
Kazes☻30-07-2010 20:32:55 // 15539
Ez csak modell, de milyen púpos kis hátulja van. Jó pofa. :)
Selmak30-07-2010 09:52:27 // 15538
Nem akarlak elkeseríteni de 147 a TI már csak felszereltségi szintet jelentett mert volt 1.6 TS motorral is.
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 09:45:13 // 15537
Inkább Kamal..:-)
Kazes☻29-07-2010 21:42:17 // 15536
Ha nem jó a Kamal, majd visszanyúlnak az 1997-es 4x4 SUV koncepcióhoz. Szvsz, nem túl szép. :)
Érdekes, hogy már akkor volt ötletelés róla és azóta sem történt semmi.
Sportut (Bertone)
Sajnálatos. :(
Érdekes, hogy már akkor volt ötletelés róla és azóta sem történt semmi.
Sportut (Bertone)
Sajnálatos. :(
GTPeti29-07-2010 14:51:34 // 15535
Mostanában egyre több (fotosop) képet mutatnak az AutoBild-ben a Giulietta-szerű Spider-ről. Ami szép-szép "de otthonra nem kéne". Nagy kár, hogy a jelek szerint ignorálják Alfáék a közönség hangját...
Tedi29-07-2010 10:36:31 // 15534
Egy "érv" még talán szól az Abarthosítás mellett, nevezetesen az, hogy az Alfának is és az Abarthnak is ugyanaz az Harald J. Wester az elnöke. Ha valaki, akkor ő mindent tud a két márkáról és nem feltétlenül csinálna hülyeséget. De ez csak az én összeesküvés elméletem :)
pityke28-07-2010 22:46:43 // 15533
azért a vw-vel inkább ne járjunk jol : )
zolee14528-07-2010 22:03:18 // 15532
"Miért is jó ha tuningcég csinálja a legerősebb változatokat."
Mert akkor végre ki lehet dobni a lóherét, meg a TI-t meg a GTA-t. Azt hiszem ezt már minden alfás régóta várja...
Komolyan mondom lassan tényleg jobban járnánk a VW-vel, mert amit a FIAT művel vagy művelni akar annál sokkal rosszabb már nem jöhet.
Mert akkor végre ki lehet dobni a lóherét, meg a TI-t meg a GTA-t. Azt hiszem ezt már minden alfás régóta várja...
Komolyan mondom lassan tényleg jobban járnánk a VW-vel, mert amit a FIAT művel vagy művelni akar annál sokkal rosszabb már nem jöhet.
Selmak28-07-2010 20:15:54 // 15531
Miért is jó ha tuningcég csinálja a legerősebb változatokat. Nem kell a nagyszériás gépsor pár autóért átállítani, a kis szériás gyártásnál van idő a precízebb összeszerelésre, a bugok kijavítására, a jó minőségű alkatrészek összeválogatására és attól se kell félni hogy nyakukon marad.
mesa28-07-2010 16:19:56 // 15530
Csak ez nem terv, hanem koncepció autó, amit ráadásul nem is az Alfa készített
Runner / Red-Devil28-07-2010 16:10:00 // 15529
Runner / Red-Devil28-07-2010 15:58:36 // 15528
Azért még reménykedjünk :) Hátha.... 2010-s terv Nem valószinű,hogy wv-vel kiviteleznék...
Szabeee28-07-2010 12:46:37 // 15527
"Miben rejlik az Alfák vonzereje? Stílus, lendület, kézzelfoghatatlan aura? Vagy egyszerűen csak a benzin elégetésének mámorától üvöltő motorok? Ki tudja. Egy biztos, az autós történelem nagykönyve egy hatalmas fejezettel, és sok izgalmas történettel lenne szegényebb a márka nélkül."
VW vs AR ...... én sem gondolkodnék...... amikor beülök egy vw-be és nem hallom se a motort, se a kipufogót (nem gti változat) vagy amikor beültem a 146 1.4 TS-be még a kereskedésben, és első gázfröccsnél meghallottam a motort és kipufogót, úgy éreztem ki sem szeretnék szállni belőle.... ez nekem sokat számít..... és akkor.... golf gti vagy 147 gta?? :))) én gondolkodás nélkül a 147-et vinném!
VW vs AR ...... én sem gondolkodnék...... amikor beülök egy vw-be és nem hallom se a motort, se a kipufogót (nem gti változat) vagy amikor beültem a 146 1.4 TS-be még a kereskedésben, és első gázfröccsnél meghallottam a motort és kipufogót, úgy éreztem ki sem szeretnék szállni belőle.... ez nekem sokat számít..... és akkor.... golf gti vagy 147 gta?? :))) én gondolkodás nélkül a 147-et vinném!
Tommi28-07-2010 12:32:19 // 15525
Ne is mondd, nekem eredetileg azt volt a terv, hogy jövőre, a gyártás leállítása előtt még beújítok egyet, Brera 1750 TBi, TI csomag és vagy fehér (bár G-Mannak is az van, úgyhogy az már nem egyedi :) ), vagy 8C bordó színben :) De lehet "kénytelen leszek" 159-est venni ezek után :)))
Tommi28-07-2010 12:30:30 // 15524
Pontosan tudom, hogy házi tuningcége a Fiatnak, hidd el :)
2006-ban volt szerencsém San Marinoban látni az akkor még nagyközönség számára nem megnyitott családi Abarth gyűjteményt, ami egyben a világ legnagyobb Abarth gyűjteménye is.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az Alfának van saját tuning-múltja és miért kéne "átvenni" az Abarthot és rátenni az Alfákra. Az Abarth név összeforrt a Fiattal az elmúlt évtizedekben, ne variálják.
2006-ban volt szerencsém San Marinoban látni az akkor még nagyközönség számára nem megnyitott családi Abarth gyűjteményt, ami egyben a világ legnagyobb Abarth gyűjteménye is.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az Alfának van saját tuning-múltja és miért kéne "átvenni" az Abarthot és rátenni az Alfákra. Az Abarth név összeforrt a Fiattal az elmúlt évtizedekben, ne variálják.
atish28-07-2010 08:56:36 // 15523
Ezt inkább egy fosvágen fórumba kellett volna írnod...ott Te lennél az Isten. Itt....ááá...inkább nem írom le.
Tom1228-07-2010 08:50:52 // 15522
Aaaaz igen, esetleg az új Thalia, az is negyon frankóra sikerult...:-DD
GT Ɨ|ѯ28-07-2010 07:27:46 // 15521
Azért még múlthéten 75 db Spider tetőt legyártottak minálunk, láttam a soron..:-)
Selmak28-07-2010 07:00:26 // 15520
Házi tuning cége a FIATnak.
WarbiRunner (Gyuri)28-07-2010 06:49:55 // 15519
Ezen ne múljon. Ha véletlenül Abarth Alfát veszek,hazajövök, leszaggatom a skorpiókat, rendes Alfa jelet teszek rá, meg valamelyik régi Alfissimoban volt lóherés matrica, azt feltapasztom :-) A skorpiók meg mennek vaterára..:-))
Halesz28-07-2010 01:38:36 // 15518
Ebben tényleg az a szörnyű, hogy csak egy évet, vagy még annyit sem élt a legjobb motorral a Spider/Brera páros (1750)...
Bár én csak a 159-essel próbáltam ezt a motort, abban nem győzött meg, de amikor Baloccoban vittek a (8C fényezésű) Tbi Spiderrel, az elég morcos volt :)
Bár én csak a 159-essel próbáltam ezt a motort, abban nem győzött meg, de amikor Baloccoban vittek a (8C fényezésű) Tbi Spiderrel, az elég morcos volt :)
Tommi28-07-2010 01:03:27 // 15517
Tényleg, Bogi mondta még júniusban, hogy jött a gyártól a körlevél, hogy ennyi volt... Ami azért furcsa, mert ahogy Te is mondtad és én is említettem, nem volt öreg és nincs utód...
Tommi28-07-2010 01:02:36 // 15516
Ennek az Abarth-Alfának őszintén szólva nem látom sok értelmét... Ott van a QV, a TI, a Super jelzés, bármelyiket lehetne használni. Minek a lóherét skorpióra cserélni? :(
Kazes☻27-07-2010 22:59:18 // 15515
Naaa, az már brutál! :)))
Kazes☻27-07-2010 22:58:29 // 15514
Szééép lenne! :)))))
GTPeti27-07-2010 22:58:09 // 15513
(...ja és persze nekem is. - a szerk. :))
GTPeti27-07-2010 22:55:32 // 15512
Engesztelésül vennie kell neked egyet a szóbanforgó autókból. :))))
Szabeee27-07-2010 22:51:19 // 15510
akkor bocs az újralinkelésért!!
Kazes☻27-07-2010 22:49:17 // 15509
Volt, volt! :)
Selmak27-07-2010 21:12:43 // 15505
Gratulálok hozzá.
GTPeti27-07-2010 20:29:31 // 15504
Tényleg leállították a Brera/Spider gyártását? Az kemény...
Érdekes dolog, ha még nincs utód és mégis leállnak. És amúgysem hatottak öregnek. Főleg nem TBi-vel...
Félek, mi jön még...
Érdekes dolog, ha még nincs utód és mégis leállnak. És amúgysem hatottak öregnek. Főleg nem TBi-vel...
Félek, mi jön még...
Zoszko27-07-2010 20:22:10 // 15503
Hát inkább a VW vegye meg minthogy a Fiat művészkedjen.. Ez a 2 új modell mitől Alfa? Kb egy pözsónak elmenne.... Amőgy ha jelenleg aztmondá a VW hogy a 156-ot becserélhetem egy Golf GTI-re vagy a HPA által épített Jetta/Passat-ra nem gondolkoznék.
mesa27-07-2010 14:45:10 // 15501
Mivel jelen pillanatban az Alfának semmiféle saját fejlesztésű motorja sincsen, nyilvánvalónak tűnik, hogy VW egyen szíveket kapna.
Szintén e mellett szól az egységes struktúra - szervízek, tapasztalat, későbbi fejlesztések... stb.
Ha a VW megszeri az Alfát, csak egy új logóval forgalomba hozott wolfsburgi termék leszünk, kb annyi önállósággal, mint volt a SAAB-nak a GM mellett
Szintén e mellett szól az egységes struktúra - szervízek, tapasztalat, későbbi fejlesztések... stb.
Ha a VW megszeri az Alfát, csak egy új logóval forgalomba hozott wolfsburgi termék leszünk, kb annyi önállósággal, mint volt a SAAB-nak a GM mellett
Béci Ɨ|ѯ27-07-2010 14:41:44 // 15500
Engem akkor is kiráz a hideg ettől a dologtól... még ha csak pletyka is.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2010 14:38:00 // 15499
A hír itt is olvasható. Az utolsó bekezdést ajánlom elolvasni. Csak remélni tudom, hogy kacsa...
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2010 14:33:55 // 15498
Ez is igaz, a VW feltételezhetően csak egy márkanevet venne. Illetve el se tudom képzelni, hogy milyen szerződést tudnak kötni, hogy az Alfa pénzügyi befektetője a VW legyen, de a Fiat technológiáihoz ne férjen hozzá. Mert a MultiAirt és egyéb friss fejlesztéseket így tálcán kínálva átadni az őrületes baromság volna. Ezért is gondolom azt, hogy ez a hír erősen kacsa....
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2010 14:28:22 // 15497
Hát ööö..nem cserélnék :-)) A nyomatékkirályság is viszonylagos, szerintem megy úgy az enyém turbonyomás alatt, mint egy szívódízel, csak fölötte meg jobban. Szívódízelt rémálmaimban se lássak....akkor inkább villanymotor, az tényleg nyomatékkirály kis fordulaton :-))))
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2010 12:12:50 // 15496
Jajjj már....a VW arra van beállva. Gondolod átállítják a gyártásukat? AZ kerül sokba.
Tommi27-07-2010 12:08:58 // 15495
Csatlakozom az újságos kollégához :)))
"Fiat csoport" - a Fiat messze nemcsak autógyár, a gépgyártástól kezdve az ingatlan befektetéseken át a bankig sokminden tartozik hozzájuk. És lehet, hogy a többi szegmens nyereségéből átcsoportosítva tudták finanszírozni az autógyártás veszteségét.
De mindegy, a lényeg, hogy pozitívban állnak, mindegy mi van mögötte :)
"Fiat csoport" - a Fiat messze nemcsak autógyár, a gépgyártástól kezdve az ingatlan befektetéseken át a bankig sokminden tartozik hozzájuk. És lehet, hogy a többi szegmens nyereségéből átcsoportosítva tudták finanszírozni az autógyártás veszteségét.
De mindegy, a lényeg, hogy pozitívban állnak, mindegy mi van mögötte :)
mesa27-07-2010 12:03:12 // 15494
Igen, tartós, mint minden szívó dízel. Ja és nyomatékkirály, nem kell kavargatni a váltóval. Pont ezek az erények hiányoznak a mai közös nyomócsöves turbó dízelekből
Tedi27-07-2010 11:38:18 // 15493
Nagyon OFF
Azokat az 1.7 szívódízeleket meg az Isuzutól vették. Az egyik taxis arc, aki ilyet hajt annyit mondott róla, hogy rémegyszerű és szétnyűhetetlen.
Azokat az 1.7 szívódízeleket meg az Isuzutól vették. Az egyik taxis arc, aki ilyet hajt annyit mondott róla, hogy rémegyszerű és szétnyűhetetlen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?