Forum >> A jövő Alfái
GTPeti09-09-2010 22:42:35 // 15651
Jön az. De amilyen hülyék, csak két év múlva az utódban... Pedig a 159-ben még igenis lenne potenciál.
Tom1209-09-2010 22:41:44 // 15650
Erre én is kíváncsi lennék...
Lehet, hogy jön a 3.0 dízel, meg a 3.5 benzines. ;-)))
Illetve csak remélem...:-)
Lehet, hogy jön a 3.0 dízel, meg a 3.5 benzines. ;-)))
Illetve csak remélem...:-)
GTPeti09-09-2010 22:35:36 // 15649
"Szerintem a 159-esbe legalább egy 250 - 300 LE-s motor lenne a sportos"
Ennélfogva aug. 1-től már nem lehet sem 3.2-vel sem 2.4-gyel rendelni. Nem tudom mi a céljuk...
Ennélfogva aug. 1-től már nem lehet sem 3.2-vel sem 2.4-gyel rendelni. Nem tudom mi a céljuk...
Tom1209-09-2010 22:28:35 // 15648
Az extrém helyzetet csak azért hoztam fel, mert normális esetben ritkán adódik olyan egy autó pályafutása alatt, de ott azon múlik minden és nagyon nem mindegy, hogy olyankor hogy viselkedik, ebben a 156 5csillagosra vizsgázott nálam.:-)
Igen, "tompább" a futóműve, érezni, hogy nehezebb /nagyobb/ autó, mint a 146, de ott, ahol más autónak "vége", ott még mindig bőven irányítható /talán még egy fokkal a 146-tól is jobban/. Én pl. ugyanabban a kanyarban próbáltam a 146-ot is, meg a 156-ot is, nem nagy különbség volt, csak annyi, hogy a 146 hátulja hajlamosabb volt "megindulni".
Az egyébként nekem is nagyon tetszett benne /az első pillanattól/, hogy olyan nyers volt minden szempontból...:-))
"én egy igen rosszindulatú autón tanultam meg túlélni a necces szitukat"
Én is, de nem is bánom, most veszem csak hasznát.;-) /pl. Wartburggal is álltam fejre "annak idején".:-)
A 159 Ti-t még nem próbáltam, én valahogy még mindig "idegenkedem" az ilyen 1.4 - 1.8-as turbóktól...:-) Szerintem a 159-esbe legalább egy 250 - 300 LE-s motor lenne a sportos, mondjuk, egy 2.5 TBi...:-))
Persze, normál használatra biztos bőven megfelel az 1.8 TBi is, a kérdés már csak az, hogy milyen lesz az élettartamuk ezeknek a "kis turbóknak"...
Igen, "tompább" a futóműve, érezni, hogy nehezebb /nagyobb/ autó, mint a 146, de ott, ahol más autónak "vége", ott még mindig bőven irányítható /talán még egy fokkal a 146-tól is jobban/. Én pl. ugyanabban a kanyarban próbáltam a 146-ot is, meg a 156-ot is, nem nagy különbség volt, csak annyi, hogy a 146 hátulja hajlamosabb volt "megindulni".
Az egyébként nekem is nagyon tetszett benne /az első pillanattól/, hogy olyan nyers volt minden szempontból...:-))
"én egy igen rosszindulatú autón tanultam meg túlélni a necces szitukat"
Én is, de nem is bánom, most veszem csak hasznát.;-) /pl. Wartburggal is álltam fejre "annak idején".:-)
A 159 Ti-t még nem próbáltam, én valahogy még mindig "idegenkedem" az ilyen 1.4 - 1.8-as turbóktól...:-) Szerintem a 159-esbe legalább egy 250 - 300 LE-s motor lenne a sportos, mondjuk, egy 2.5 TBi...:-))
Persze, normál használatra biztos bőven megfelel az 1.8 TBi is, a kérdés már csak az, hogy milyen lesz az élettartamuk ezeknek a "kis turbóknak"...
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2010 21:56:46 // 15647
khmm vicces félreértelmezni amit írok, és műszaki általánosításokat tenni :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2010 21:55:23 // 15646
Mivel mások autóját próbáltam, a 156-ról extrém helyzetben nem tudok nyilatkozni, másét nem gyilkoljuk..:-) A 146 számomra jóindulatú, én egy igen rosszindulatú autón tanultam meg túlélni a necces szitukat. Meg tud indulni, de nagyon precízen fogható. Én készséggel elhiszem, hogy a 156 ebben jobb, egyelőre nem volt olyan helyzet, hogy eldobtam volna a 46-ot, pedig lett volna rá alkalom. De nem ez a fő szempont egy autó cserénél. Ha ez lenne a szempontom, akkor épített 155 v6-tal járnék :-)
Az erő az kevés volt a 46-ban, ezért csippeltettem. Most szerintem korrekt, és olcsóbb volt, mint lecserélni az egész autót.
Én másféle előrelépésre vágyok. Ha meg kéne fogalmazni, nekem a 146 szekérsége és nyersessége kellene egy műszakilag fejlettebb, biztonságosabb bódéjú autóban. Az őszinte futómű mellesleg irónikus kifejezés lett volna, stabil mint a kő, meg olyan kemény is, amin átmész azt érzed.Lehet én vagyok a kretén, de én ezt élvezem :-). Az 56-nak pont a tompasága nem jött be, ahogy Te fogalmazod, az "öltönyössége".
Szóval valószínűleg nem lesz 156-om, mert nem fogott meg. A 146 meg igen. Amiben megtaláltam amit keresek, az a 159, TI futóművel. Ilyet volt alkalmam nyaggazni, az az amit keresek :-) Baromi feszes, és könyörtelenül precíz. Valami komolyabb motorral kéne megpróbálni már...:-) Alig várom, hogy kiakciózzák az utolsó darabokat a tbi-ből...:-)
Az erő az kevés volt a 46-ban, ezért csippeltettem. Most szerintem korrekt, és olcsóbb volt, mint lecserélni az egész autót.
Én másféle előrelépésre vágyok. Ha meg kéne fogalmazni, nekem a 146 szekérsége és nyersessége kellene egy műszakilag fejlettebb, biztonságosabb bódéjú autóban. Az őszinte futómű mellesleg irónikus kifejezés lett volna, stabil mint a kő, meg olyan kemény is, amin átmész azt érzed.Lehet én vagyok a kretén, de én ezt élvezem :-). Az 56-nak pont a tompasága nem jött be, ahogy Te fogalmazod, az "öltönyössége".
Szóval valószínűleg nem lesz 156-om, mert nem fogott meg. A 146 meg igen. Amiben megtaláltam amit keresek, az a 159, TI futóművel. Ilyet volt alkalmam nyaggazni, az az amit keresek :-) Baromi feszes, és könyörtelenül precíz. Valami komolyabb motorral kéne megpróbálni már...:-) Alig várom, hogy kiakciózzák az utolsó darabokat a tbi-ből...:-)
Tom1209-09-2010 11:22:58 // 15645
Érzettre = érzetre
Tom1209-09-2010 11:16:05 // 15644
Én éreztem.:-) Jártam egy jó darabig 146 Ti-vel is, mialatt a 156-ot is használtam, mindkettőben 2.0 TS volt /van/.
Ahogy írod, a 146 tényleg nyers volt a 156-hoz képest, a fékek tényleg úgy fogtak, hogy könnyen a szélvédőre lehetett tapasztani az utast, ha nem volt becsatolva a bizt. öve, olyan gokartos volt az egész. Hogy "jóindulatú" volt-e, abban már nem vagyok olyan biztos, mert tudott okozni meleg helyzeteket "extrém" kanyarokban, nagyon el kellett találni a kanyarsebességet, hogy a végén ne az árokban landolj. Persze egy offoshoz képest tökéletes, de a 156-os súlyelosztása sokkal jobbra sikerült /nem csak szerintem/, szinte lehetetlen kiprovokálni egy irányíthatatlan csúszást. /ép ésszel/ Persze mindebből semmit nem érzékel az, aki nem szokta kipróbálni a határokat, csak normális hétköznapi autónak használja bármelyiket. Érzettre is jobban gyorsult /talán még a hangja is "vadabb" volt/ a 146, de 160 után mintha részben elszállt volna az ereje /más áttételezés/. Szóval a 156 egy jobban kisportolt "öltönyös vagány" /nem szájhős/, akihez nem neked kell alkalmazkodni. Egy nagy lépés előre. /természetesen lehet, hogy ezzel csak én vagyok így :-)/
Ja, a fékek tényleg "puhábbak" a 156-ban, talán a 146 és 156 keveréke lenne az ideális.:-)
Ahogy írod, a 146 tényleg nyers volt a 156-hoz képest, a fékek tényleg úgy fogtak, hogy könnyen a szélvédőre lehetett tapasztani az utast, ha nem volt becsatolva a bizt. öve, olyan gokartos volt az egész. Hogy "jóindulatú" volt-e, abban már nem vagyok olyan biztos, mert tudott okozni meleg helyzeteket "extrém" kanyarokban, nagyon el kellett találni a kanyarsebességet, hogy a végén ne az árokban landolj. Persze egy offoshoz képest tökéletes, de a 156-os súlyelosztása sokkal jobbra sikerült /nem csak szerintem/, szinte lehetetlen kiprovokálni egy irányíthatatlan csúszást. /ép ésszel/ Persze mindebből semmit nem érzékel az, aki nem szokta kipróbálni a határokat, csak normális hétköznapi autónak használja bármelyiket. Érzettre is jobban gyorsult /talán még a hangja is "vadabb" volt/ a 146, de 160 után mintha részben elszállt volna az ereje /más áttételezés/. Szóval a 156 egy jobban kisportolt "öltönyös vagány" /nem szájhős/, akihez nem neked kell alkalmazkodni. Egy nagy lépés előre. /természetesen lehet, hogy ezzel csak én vagyok így :-)/
Ja, a fékek tényleg "puhábbak" a 156-ban, talán a 146 és 156 keveréke lenne az ideális.:-)
mesa09-09-2010 10:30:51 // 15643
"a 146 őszinte futóművét"
Khm. Vicces egy MacPhersonos tagot egy kettős lengőkarossal szemben előnyösebbnek gondolni! :))
A fék meg annyira harap, hogy csak lábújjheggyel lehet hozzá érni. Lehet amit próbáltál, az már egy leharcolt darab volt ?
Khm. Vicces egy MacPhersonos tagot egy kettős lengőkarossal szemben előnyösebbnek gondolni! :))
A fék meg annyira harap, hogy csak lábújjheggyel lehet hozzá érni. Lehet amit próbáltál, az már egy leharcolt darab volt ?
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2010 22:06:03 // 15642
Nem érzem azt a nagy ugrást. Belül a hely hasonló. Többet csillapít a 156 futómű, kultúráltabbnak modott a menetkomfortja. Biztonsági szempontból egykutya a kettő, törik mint a ropi, fogjunk rá egy szűk 3 csillagot...Van néhány modernebb dízelmotor hozzá, de alapvetően komoly érvet nem tudnék hozni egy 156 csere mellett. Engem nem fogott meg a 156. Én birom a 146 őszinte futóművét, és alapvetően a jtd-vel egy csendes, kultúrált autó, mégis őszintén nyers. A fék pedig nekem igen gyenge pontnak tűnik a 156 esetében, szerintem kevés, vagy puha, de nem harap úgy mint a 146-é.
A kinézete pedig kinek hogy. Szép a 156, de nekem a 146 jobban bejön.
A kinézete pedig kinek hogy. Szép a 156, de nekem a 146 jobban bejön.
mesa08-09-2010 14:34:59 // 15641
Elég kilátástalan: Németországban az olasz (és francia) modellek eladásai majdnem felére estek vissza a tavalyihoz képest! Egyedül a Giuliett nőtt 20%-ot, de maga "sportos" autók piaca is esett 27%-ot tavalyhoz képest ...
GTPeti07-09-2010 23:28:24 // 15639
Tudjátok mi a furcsa?
Az italiaspeed.com Future Models menüpontja nem működik. Ennyire bizonytalan lenne a jövő?
Az italiaspeed.com Future Models menüpontja nem működik. Ennyire bizonytalan lenne a jövő?
kando.06-09-2010 12:18:45 // 15638
Nekem max 164, ennél nagyobb nem kell :P :) (A 33/145 után)
Cgo06-09-2010 11:55:53 // 15637
amugy meg nagyon optimista vagy, mert 100e km alatt szerintem 1.5m-val akkor takarod be egy 156/159 szervizkoltsegeid, ha sajat magad fogod kalapalni ;)
ystuc06-09-2010 11:00:05 // 15636
Bizony, ez tényleg így van. Szintén tapasztalat.
Cgo06-09-2010 10:53:11 // 15635
marad a 146, mert alapvetően jó kis autó.
... amig at nem ulsz a 156-ba. A 156 a 146 utan akkora hatalmas ugras, hogy nagyobbra nagyon sokaig nem fogsz vagyni. Hidd el, tapasztalat.
... amig at nem ulsz a 156-ba. A 156 a 146 utan akkora hatalmas ugras, hogy nagyobbra nagyon sokaig nem fogsz vagyni. Hidd el, tapasztalat.
Balázs156SW06-09-2010 10:13:43 // 15634
A 166-ra épülő új kínai "Alfa". http://www.autonavigator.hu/gepjarmu_tavirati_iroda/gac_trumpchi_alfa_166_kinaiul-3298?hk
Tommi02-09-2010 23:36:27 // 15633
Látom megint újautó-mizéria van :)
Gyerekek, egy autó soha nem befektetés - kivéve, ha Ferrari 250 GTO-t vesz az ember :))) Csak viszi a pénzt...
Kedvencem az "azért nem veszem meg, mert kitolom a szalonból és máris 2 millióval kevesebbet ér" - aki új autót vesz, az nyilván azért teszi, mert hosszabb távon kívánja használni, éveken keresztül. Tisztában van vele, hogy ráfizetés. De nyilván nem azért vette, hogy utána rögtön eladja milliókkal olcsóbban és pontosan tudja, hogy egyetlen autó sem tartja az értékét. De cserébe ott van az, hogy jó eséllyel nem kell rá költeni a kötelezőn kívül pár évig, míg lehet, hogy egy használtat megvesz olcsóbban és utána többet költ rá, mert ki tudja milyen volt az előző gazdája.
A családomban sokféle autó volt már, a szalonból kitolt nullkilométerestől a 17 évesig minden. Újnál és használtnál is voltak kellemes és kellemetlen meglepetések, úgyhogy kategorikusan egyik vagy másik oldal mellé állni, szerintem nem lehet okosnak lenni :)
Gyerekek, egy autó soha nem befektetés - kivéve, ha Ferrari 250 GTO-t vesz az ember :))) Csak viszi a pénzt...
Kedvencem az "azért nem veszem meg, mert kitolom a szalonból és máris 2 millióval kevesebbet ér" - aki új autót vesz, az nyilván azért teszi, mert hosszabb távon kívánja használni, éveken keresztül. Tisztában van vele, hogy ráfizetés. De nyilván nem azért vette, hogy utána rögtön eladja milliókkal olcsóbban és pontosan tudja, hogy egyetlen autó sem tartja az értékét. De cserébe ott van az, hogy jó eséllyel nem kell rá költeni a kötelezőn kívül pár évig, míg lehet, hogy egy használtat megvesz olcsóbban és utána többet költ rá, mert ki tudja milyen volt az előző gazdája.
A családomban sokféle autó volt már, a szalonból kitolt nullkilométerestől a 17 évesig minden. Újnál és használtnál is voltak kellemes és kellemetlen meglepetések, úgyhogy kategorikusan egyik vagy másik oldal mellé állni, szerintem nem lehet okosnak lenni :)
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2010 23:21:17 // 15632
Nekem a 156 inkább kortárs mint előrelépés. És a 146 jobban is tetszik. Nyilván valamivel erősebb, de nem igazi előrelépés. Szóval én sem veszem meg :-) Alfi 156-osa anno nagyon megkísértett, de akkor ott eldöntöttem magamban, hogy a 156 kimarad az életemből. Ha lépünk, lépjünk rendeset :-D
GTPeti02-09-2010 23:11:10 // 15631
"felfelé szeretnék csak lépni."
Milyen meglepetés. :)
(Ha már előrelépés: Ott van pl. Piritu 156SW-je. 4évesen lesz eladó a lízing lejárata miatt. Csak azért nem veszem meg, mert már van egy SW-m.)
Milyen meglepetés. :)
(Ha már előrelépés: Ott van pl. Piritu 156SW-je. 4évesen lesz eladó a lízing lejárata miatt. Csak azért nem veszem meg, mert már van egy SW-m.)
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2010 23:07:16 // 15630
Ahogy nézem 6-7M körül kifutóban meg lehet csípni a 159-eket. Gondolom a Tbi is így jár 1-2 éven belül, sőt ami itthon alapáron 9M, az már bárhol máshol inkább 7. Kíváncsi lennék, hogy amikor majd pl 6,5-ért akciózzák itthon a tbi-ket, akkor a mobile.de-n mennyiért lesznek még 0km-esek. Egy frankó kis lízinggel, német rendszámmal cégesen teljesen jó lehet. Azért ha veszek pl 3.5-ért egy használt vasat, 4év/100e km alatt szervízköltséggel szerintem az 5-öt biztos eléri, és kisebb a maradvány értéke.
de franc tudja...egy szempontom van igazából, felfelé szeretnék csak lépni. Amíg nem megy, marad a 146, mert alapvetően jó kis autó.
de franc tudja...egy szempontom van igazából, felfelé szeretnék csak lépni. Amíg nem megy, marad a 146, mert alapvetően jó kis autó.
GTPeti02-09-2010 22:29:30 // 15629
Ezzel a 0km-es dologgal én is így vagyok. Csak luxus.
GT Ɨ|ѯ02-09-2010 17:05:26 // 15628
Csak győzzük kivárni....:-)
Kazes☻02-09-2010 10:28:02 // 15626
Azt hiszem, ez sokunk álma. :)))
Tom1202-09-2010 09:51:00 // 15625
Ideje lenne...
MarcoSimone02-09-2010 09:39:21 // 15624
Uraim, nemtom néztetek-e már ma reggel totalcar-t, van egy kis hír a Maserati Biturbo felélesztéséről. Első hallásra elég offnak hangzik, de az utolsó bekezdésben van egy rendkívül biztató fordulat:
"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd".
Reménykedhetünk? (esetleg abban is, hogy az Alfában turbó helyett valami faszogányos V6 lesz?)
"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd".
Reménykedhetünk? (esetleg abban is, hogy az Alfában turbó helyett valami faszogányos V6 lesz?)
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2010 23:43:52 // 15623
Most megkímélt használtam van :-) Teljesen elégedett vagyok vele, és tudom, hogy ez a logikus döntés. De ha egyszer megtehetem majd..akkor más szemmel látom majd a dolgot :-))
Robiik01-09-2010 23:22:31 // 15622
igen ez kb olyan is, egyszer kipróbálod aztán rájössz mennyivel jobban megéri egy megkímélt használt :D
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2010 22:04:20 // 15621
Naná :-)
Illetve attól függ..van az a konstrukció ahogyan cégesen külföldről értelmes összegből új autóba ülhet az ember. Ha egyszer beérik a sok munka gyümölcse, akkor biztosan szeretnék egy saját 0km-es autót. Amiről én hajtogatom le az Alfalogós leplet..csak egyszer szeretném az érzést kipróbálni, hogy új autóm van. Aztán többször nem :-)
Illetve attól függ..van az a konstrukció ahogyan cégesen külföldről értelmes összegből új autóba ülhet az ember. Ha egyszer beérik a sok munka gyümölcse, akkor biztosan szeretnék egy saját 0km-es autót. Amiről én hajtogatom le az Alfalogós leplet..csak egyszer szeretném az érzést kipróbálni, hogy új autóm van. Aztán többször nem :-)
GTPeti01-09-2010 21:01:32 // 15620
"Előbb egy tisztességes kinézetű családi autóval rukkoljon már elő az Alfa! "
De nagyon hamar, hogy megvehessük használtan fél áron! :)
De nagyon hamar, hogy megvehessük használtan fél áron! :)
Kazes☻01-09-2010 20:59:38 // 15619
Nem is, írom! :D
Kazes☻01-09-2010 17:49:25 // 15617
Egyelőre ott a159 és az új Juliska! :)
Nincs izom és szabadidő autó.:)
Nincs izom és szabadidő autó.:)
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2010 17:07:56 // 15616
Előbb egy tisztességes kinézetű családi autóval rukkoljon már elő az Alfa! De most komolyan. Ez így kevés, egyre kevesebb.
Most még úgy gondolkodok, hogy a következő autócsere talán lehetne egy 159 1.8 tbi TI 2012-ben a Giulia bevezetése körüli raktárseprésből (ha lesz ilyen), de elég szűkös választéknak érzem én ezt.
Most még úgy gondolkodok, hogy a következő autócsere talán lehetne egy 159 1.8 tbi TI 2012-ben a Giulia bevezetése körüli raktárseprésből (ha lesz ilyen), de elég szűkös választéknak érzem én ezt.
Kazes☻01-09-2010 16:18:35 // 15615
Alfa Romeo! :DDD
GT Ɨ|ѯ01-09-2010 16:14:06 // 15614
jöhetne!:-)
ezmiez különben?
ezmiez különben?
Buksi30-08-2010 15:59:45 // 15612
Azt azért nem hiszem! :-)))
GT Ɨ|ѯ30-08-2010 09:43:41 // 15611
1xrre meglesz akkor minden?:-)
Buksi29-08-2010 09:16:58 // 15610
Már annyi mindenre gyúrok! :-D
GT Ɨ|ѯ29-08-2010 07:45:44 // 15609
gyúrjál rá vazz:-D
Buksi28-08-2010 16:59:05 // 15608
Hát ez az, de nincs! :-((
GT Ɨ|ѯ28-08-2010 05:37:58 // 15607
Ha lenne...:-)))
Buksi28-08-2010 03:46:38 // 15606
Legyen úgy, ahogy akarod! :-D
Kazes☻27-08-2010 21:11:27 // 15605
Valóban volt, de még mindig klassz! :) Viszont előbb valósuljon csak meg pl. a Duettottanta! :)))
Buksi27-08-2010 19:49:45 // 15604
És ha lenne rá pénzem akkor vennék is egyet! :-)
GT Ɨ|ѯ27-08-2010 19:48:56 // 15603
Így van, egy kis kerekítéssel, finomítással eladható lenne..:-)
Buksi27-08-2010 19:45:13 // 15602
Ebben a formában nem tudom, hogy volt-e már, de beszélgettünk már erről párszor! :-)
Nekem még mindig bejönne ez a forma! :-)
Nekem még mindig bejönne ez a forma! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10