Forum >> A jövő Alfái

TarP29-04-2011 10:14:57 // 18192
A lényeg hogy a Mercedes, BMW megteheti, hogy a 26 modelljükön felül kiadnak egy ilyen 45Milliós valamit viccből.
BeeGee29-04-2011 09:56:58 // 18191
Engem ez nem zavarna, ha lenne pénzem rá :)
Gyártsanak mindenből 100 db-ot, kis műhelyekben, helyre állna az Alfák értéktartása.
Mondjuk ez a Zagato nem kéne, nem tetszik.
TarP29-04-2011 09:41:30 // 18190
Van 3 vékonyréteg modellünk: 8C, Zagato, 4C.

Nincs egy coupen-k, nincs egy nagylimuzinunk... És rinyálunk, hogy nincs elegendő darabszám, így lassú a fejlesztés.
Vikking 31129-04-2011 09:40:31 // 18189
Egytértek, talán exkluzívabb így az imidzs ámerikában...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2011 09:26:03 // 18188
tényleg okosan csinálják... 3 modellnél járunk mi a terv jövőre kettő?
Cgo29-04-2011 09:18:56 // 18187
szerintem meg nincs igazad. naponta vannak ilyen hirek, azok kozott siman elveszne egy "ujabb kozeposztalyu, sima utcai gep az Alfatol" hir, viszont a ezekre a (gondolom nagyreszt kezzel keszult) modellekre

1. mindenki felkapja a fejet es a gyerekek elkezdik az ágyuk fole ragasztgatni
2. foleg amerikaban felkapjak a fejuket es fejben csinalnak egy refresht, hogy az Alfa Romeo nem ujfajta hamburger, hanem automarka
3. nem kell gyartosort csinalni, gyarat epiteni, munkasokat fizetni
4. osztott koltseg a Zagatoval (gondolom)
5. nagyszerias modell johet, ha mindez lefutott es kesz a terep

Szerintem okosan csinaljak.
BeeGee29-04-2011 09:12:15 // 18186
Ezt Zagato gyártja Alfa emblémával.
Azon kívül semmi köze hozzá a Fiatnak, szerencsére :)
Kn[.]xX29-04-2011 09:01:28 // 18185
azért nekem ez jobban tetszett:)
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2011 08:53:28 // 18184
a fennmaradáshoz vagy előrelépéshez darabszám kell nem koncepció autók vagy limitált szériák...8C-t is lehetett volna csinálni V6-tal olcsóbb pénzért ....
mesa29-04-2011 08:48:43 // 18183
Nem a darabszám a lényeg, hanem maga a lépés. Ezt kell benne látni
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2011 08:47:04 // 18182
9db-bal? nagy hódítás....miért nem széria????
mesa29-04-2011 08:36:01 // 18181
Nagyszerű! Megvalósult az elképzelésem :) Mondtam én az előzőnél, hogy hiába 8C alapú, de az arányai erősen Viperre hajaznak. És lám-lám, meg is lett Amerika meghódítása az olasz mester által :))
TarP29-04-2011 08:31:56 // 18180
Jogos. Nem értem miért kell ilyen sok vékonyréteg-0 réteg modell.

Egy GT utód kellene 1750TBi-val, meg némi 3.6V6-tal!

Villogtatjuk a design-okat csak épp megvenni nem lehet... Akkor minek, hogy legyen mit másolnia a Mazdának, Seat-nak??? Majd ők adnak belőle 7 milliós változatot és 150.000 példányt, mi meg mondjuk, hogy de a 9 darab előbb volt... és???
Blade29-04-2011 07:01:13 // 18179
Kapják be a kilenc példányukat....
GT Ɨ|ѯ29-04-2011 06:05:37 // 18178
9db...:-)

hm...max 1:43-ban majd talán....
Xixo29-04-2011 01:43:03 // 18177
Ha minden igaz, akkor ez az Abarth lesz az! És akkor majd amikor azt megveszed, a mostanit eladhatod nekem! :)))
Buksi29-04-2011 00:13:24 // 18176
Szerintem sem csúnya! ;-)
vm28-04-2011 21:21:22 // 18175
Úgy bizony, rendben van. Nagyon ;-)
Vikking 31128-04-2011 21:16:51 // 18174
Ez így senkinek nem keltette fel az érdeklődését? :D

Bemutatták a V10-es Alfa sportkocsit.

Én ha vájper, ha nem, csurgok tőle. Mindenhonnan.
Tedi20-04-2011 21:44:44 // 18173
:DDD Deal :)
KGBMAN20-04-2011 21:18:29 // 18172
Megelőztél :)))
Belga20-04-2011 20:59:43 // 18171
mesa19-04-2011 20:45:25 // 18170
Még valami az OFFoláshoz:
egy jó állapotú, bőr belsős Tipo GT-t, vagy egy Coupet bármikor második hétvégi autónak elfogadnék :)
mesa19-04-2011 20:41:39 // 18169
OFF
Barchetta >> Fiat Punto MkI.
Tipo / Tempra >> Alfa 155. Annak még az ajtaja is megegyezik.Fel--le csavarozhatod mind a két autón. Viszont az 55 után volt egy 64-em, és most van egy 56-om

it is sufficiently different from the original "Tipo" one to be seen as a new platform
A 156 elől kettős keresztlengőkaros, a Tipo meg MacPherson. Elég erősen áttételesen sem Tipo
Ellenben The Punto Mk 1 of 1994 was derived from the Fiat Tipo, with the same suspension configuration - MacPherson struts at front, trailing arm at the rear. A Barchetta viszont egy az egyben az Mk 1 Punto-n alapszik. Kettőnk közül tehát Neked van áttételesen Tipod :P

Van még az a keveredés, hogy létezik padlólemez is "Tipo" néven, és létezett egy FIAT modellis, Tipo néven. De ezt persze tudjukjól ;)

De ahogy mondod, pont ugyanennyire lehet, hogy nekem áttételesen egy Ferrarim van, mivel a Selespeed a Ferrari 355 F1 elektro-hidraulikus váltóját kapta. Szóval, Ferrari az! ;DDD

Ezt így gyorsában levezettem,remélem érthető voltam ! :)
De ha nemtudtalak meggyőzni, akkor legyen igazad:

mind a kettőnknek Tipoja van, csak a tiedről lefújhatja egy erősebb szél a tetőt.
Tedi19-04-2011 11:49:19 // 18168
Nagyon zárójelben jegyezném meg, hogy várok egy barchetta utódot ;)
Xixo19-04-2011 11:42:38 // 18167
Ezt az Abarth formát még a Barchetta utódjaként emlegették jó néhány évvel ezelőtt...
Tedi19-04-2011 11:18:24 // 18166
Mesa, a helyedben én hallgatnék, mert Neked meg áttételesen egy Fiat Tipód van :D
Grando19-04-2011 11:11:01 // 18165
Én is attól tartok, hogy hamarabb fogunk ilyesmit látni tőlük az utcán, mint az Alfától (Fiat csoporttól). Bárcsak ne lenne így. ://
mesa19-04-2011 10:44:26 // 18164
Figyelj, nem fijátos vagy? :D Akkor Neked nincs is választási lehetőséged :P
Tedi19-04-2011 10:33:05 // 18163
Menjünk vissza a homokozóba? :D Najó, de az enyém az alfás lapát, Neked már csak az ójdis marad :P
mesa19-04-2011 10:30:40 // 18162
Kabbe. Pedig lehetett volna fikázni az ódisokat, hogy utánozás-majomszokás :D
Tedi19-04-2011 10:14:51 // 18161
Nekem is inkább az Abarth kéne. Ciki, de evvan :)
Tedi19-04-2011 10:14:03 // 18160
Olvastam tegnap, de nem éreztem nagyon ütősnek. Megmarad háttérsztorinak, egyszer majd elsütöm :)
BeeGee19-04-2011 10:13:20 // 18159
Azzal várjunk még, nehogy beelőzzenek.. Ebben a tempóban még az is esélyes lehet :(
mesa19-04-2011 10:01:17 // 18158
Akkor a következő hír lehetne, amit ajánlottam, hogy Piech-ék már kiadták az ukászt a 4C Audi megfelelőjének tervezésére! ;) Kissé felpezsdült a kompakt sportkupé kategória :))
Selmak19-04-2011 10:01:12 // 18157
Skoda többek között annak köszönhette a sikerét hogy malaccá, szappantartóvá gömbölyített jürgenekkel ellentétben a konzervatív szögletes formavilágot hozta, ráadásul nem török és szerb bolgár vendégmunkások villázták össze, ezért jobb volt az összeszerelés minősége mint a anyavállaltnál.
mesa19-04-2011 09:59:09 // 18156
Szerintem az Abarth sem kutya :) Nekem még jobban is tetszik a széles "szája"
BeeGee19-04-2011 09:54:12 // 18155
Az kell mondjam, a roadster Abarth ebben a formában jobban néz ki, mint a 4C. Pedig az is bejön..
Selmak19-04-2011 09:52:07 // 18154
Piech milyen anyagra állt át újabban? XD
Tedi19-04-2011 09:42:56 // 18153
Detto. De erős a gyanúm, hogy egyidejűleg vezetik be. Legalább is Wester szavaiból én ezt olvastam ki még a premieren.
SKrisz19-04-2011 09:36:59 // 18152
Ez tök jó... Engem mondjuk jobban érdekel, hogy Európában mikor lesz (ha lesz...) piacon a 4C :)
Tedi19-04-2011 09:34:57 // 18151
Bedobok egy csontot a vita kellős közepébe, hátha...:))

Marchionne: a 4C lesz az első Alfa az USA-ban
Public Enemy19-04-2011 09:32:35 // 18150
Ugye, ezt te sem mondod komolyan??
140-170 LE motorokkal nem ritka a 4-4,5l/100km fogyasztás??
Akkor az 1.3 70 PS MultiJet Fiat Panda mennyit fogyaszt szerinted??
Hagyjuk már a meséket!!
Tom1218-04-2011 14:54:11 // 18149
Úgy is lehet mondani, a lényeg ugyanaz..:-)
Tom1218-04-2011 14:53:36 // 18148
Kábé...:-)
GTPeti18-04-2011 14:29:13 // 18147
Én meg erre azt mondom, hogy bénán hangolt. B)
Cgo18-04-2011 14:20:10 // 18146
atmeneti az elkovetkezo 16,5 evre :)
Tom1218-04-2011 14:19:14 // 18145
Ez csak átmeneti állapot, ha majd lesz saját autója a "gyereknek", nem fog hiányozni az a 10 - 10 cm. ;-))
Cgo18-04-2011 14:16:25 // 18144
ehhez mar nincs mit hozzafuznom, lenyegeben megegyeztunk :)

talan meg a praktikum lehet tema - ami nem volt a gyerek, ez eszembe se jutott, de azota egyre gyakrabban, hianyzik 10 cm a hatso reszben es 10 cm a csomagterben :)
Tom1218-04-2011 13:19:44 // 18143
ia = is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.