Forum >> A jövő Alfái
Dömpi (il dottore)04-12-2013 22:18:55 // 20642
Svéd? Mire is gondosz? Saab - hol van? Volvo - az meg már kínai!
.......................04-12-2013 15:37:51 // 20641
Kazes☻03-12-2013 21:15:29 // 20640
Nyilván nem Ő vezette be, csak rá tett egy lapáttal, nagyon helyesen. :)
Tedi03-12-2013 20:44:07 // 20639
Már? Évtizedek óta ezt csinálják, nem Mario Monti vezette be :)
Andy03-12-2013 20:37:21 // 20638
Kinek a pap, kinek a paplan! ;)))
VKG231!!! (156+75)03-12-2013 20:15:37 // 20637
Pl két hete hétvégén Medvegyevet is Quattroportéval vitték a Trieszti reptértől a városig, előtte mögötte Polizia 159, a sor végén meg egy 166...
Csak húsz percet vártam rá, hogy elhúzzák a csíkot :D
Csak húsz percet vártam rá, hogy elhúzzák a csíkot :D
ystuc03-12-2013 19:58:51 // 20636
Bajor? Részemről semmiképp! Akkor már inkább valami hűvös svéd. :-)
Kazes☻03-12-2013 19:08:01 // 20635
Az nagyon dícséretes, ezekszerint még betartják Monti rendelkezését. :)
Tedi03-12-2013 18:59:18 // 20634
Ők ezt nagyjából meg is teszik, csendőrök, rendőrök, fináncok, helyi zsaruk alfákat, fiatokat, land rovereket használnak, és akkor ott van az államapparátuk Maserekkel, Lanciákkal, Alfákkal. meg nyilván pár dojccsal.
Kazes☻03-12-2013 18:17:07 // 20633
Ez a Hilgert mondja a tutit. "Az Alfa Maseratiéhoz hasonló újraélesztését is pozitívan látja: szerinte működhet a hasonló stratégia. A Maseratit úgy ismerik világszerte, mint egy prémium gyártót. Az Alfát szintén mindenki ismeri a világban, de olyan gyártóként, amelyik prémium, sportos éleményautókat gyárt - fogalmazott."
Mondjuk az állam is tehetne annyit (akárcsak itthon), hogy csak hazai autókat rendel...
Mondjuk az állam is tehetne annyit (akárcsak itthon), hogy csak hazai autókat rendel...
Grando03-12-2013 17:54:37 // 20632
Csak egyetérteni tudok.
Tedi03-12-2013 17:49:50 // 20631
Azt, hogy a Maserati jobb brand, mint az Alfa, nem Marchionne mondta, hanem egy piaci elemző.
Amúgy jah.
De azt azért nem szabad elfelejteni, hogy Marchionne a szakadék széléről hozta vissza a komplett Fiat-konszernt 2004-ben. Ha ő nincs, akkor az egész cégcsoport már sehol nem lenne. Ezt azért érdemes észben tartani, függetlenül attól, hogy amit mostanában csinált, az inkább volt kontraproduktív.
Abban igazad van, hogy pénzember, ezt folyamatosan felróják neki. Meg - ha már az identitásnál tartunk - azt, hogy félig kanadai és nem olasz, nem nézi Olaszország érdekeit. Ehhez egy adalék információ: a Fiat gyárainak 40 százaléka van éppen kihasználva, de a mindenkori olasz kormány nyilván folyamatosan maradásra ösztökéli, mert az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója. De neki meg rohadtul nem éri meg az olaszoknál gyártatni, mert hülye a rendszer, drága és szar a munkaerő. Na, mindez kb. azt mondatja velem, hogy OK, goto Volkswagen.
Szóval két tűz között vagyok, mármint saját magammal :D
Amúgy jah.
De azt azért nem szabad elfelejteni, hogy Marchionne a szakadék széléről hozta vissza a komplett Fiat-konszernt 2004-ben. Ha ő nincs, akkor az egész cégcsoport már sehol nem lenne. Ezt azért érdemes észben tartani, függetlenül attól, hogy amit mostanában csinált, az inkább volt kontraproduktív.
Abban igazad van, hogy pénzember, ezt folyamatosan felróják neki. Meg - ha már az identitásnál tartunk - azt, hogy félig kanadai és nem olasz, nem nézi Olaszország érdekeit. Ehhez egy adalék információ: a Fiat gyárainak 40 százaléka van éppen kihasználva, de a mindenkori olasz kormány nyilván folyamatosan maradásra ösztökéli, mert az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója. De neki meg rohadtul nem éri meg az olaszoknál gyártatni, mert hülye a rendszer, drága és szar a munkaerő. Na, mindez kb. azt mondatja velem, hogy OK, goto Volkswagen.
Szóval két tűz között vagyok, mármint saját magammal :D
BeeGee03-12-2013 16:21:25 // 20630
Tök jól összefoglaltad :)
Egy dologgal vitáznék csak, az Alfa és a Maserati brand szinten összehasonlítható a kettő, ahogy a Coca Cola név is összemérhető egy IBM felirattal. Viszont nem állítanám, hogy a Maserati értékesebb brand lenne mint az Alfa. Persze ki lehet hozni ezt is, meg azt is nyertesnek :)
Off: minap felbukkant mögöttem egy 300C Chrysler, sőt mellém is állt a lámpánál. Mivel feltűnő amcsi dög, nézegettem, és kellett jó pár perc, mire rájöjjek, hogy ez Lancia.. Ez kb a legalja, amit tehettek azzal a márkával..
Azt el tudom képzelni, hogy Marchione kiszorítva érzi magát a kontinensről és a szarban lévő Olaszország támogatni sem tudja (vagy akarja). Nem úgy, mint a németek, ahol rogyásig lobbiznak a gyárak hogy úgy legyen, ahogy nekik jó.
Egy dologgal vitáznék csak, az Alfa és a Maserati brand szinten összehasonlítható a kettő, ahogy a Coca Cola név is összemérhető egy IBM felirattal. Viszont nem állítanám, hogy a Maserati értékesebb brand lenne mint az Alfa. Persze ki lehet hozni ezt is, meg azt is nyertesnek :)
Off: minap felbukkant mögöttem egy 300C Chrysler, sőt mellém is állt a lámpánál. Mivel feltűnő amcsi dög, nézegettem, és kellett jó pár perc, mire rájöjjek, hogy ez Lancia.. Ez kb a legalja, amit tehettek azzal a márkával..
Azt el tudom képzelni, hogy Marchione kiszorítva érzi magát a kontinensről és a szarban lévő Olaszország támogatni sem tudja (vagy akarja). Nem úgy, mint a németek, ahol rogyásig lobbiznak a gyárak hogy úgy legyen, ahogy nekik jó.
quasimoto03-12-2013 16:13:41 // 20629
Köszönöm Atti! Sajnálom a dolgot, imádom az Alfát, tényleg bánt ez az egész. Lassan minden kedvenc márkám a múltból él.
tipoatti03-12-2013 16:05:24 // 20628
:) Tökéletes meglátások, respect! ;)
quasimoto03-12-2013 16:02:04 // 20627
Valószínűleg jobb helyen lenne az Audinál szerintem is. Ez a Winterkorn megrögzött olasz mániás. Szívügye a Ducati és imádja az Alfát. Ha már fos kerül a motortérbe akkor inkább kerüljön Audi fos mint Fiat fos. De nem kerülne fos, ugyanis nincs nekik sportos középkategóriájuk, kell nekik egy ilyen márkanév és nem hülyék, nem egy átmatricázott VW lenne. Mellesleg az mennyivel lenne ócskább egy átmatricázott Fiatl?... A Lambóba semilyen VW motor nem került. Bajuszkapcsolókat meg más cuccokat kapnak az Auditól , mellesleg 5 - ször jobbak mint a Fiat szarjai. És kaptak logisztikát ( magyar munkaerővel akik 5 - ször profibbak mint az olaszok ), így már nem rohad a félkész Gallardó 7 hónapot az esőn mielőtt befejezik. Nyilván sejtitek, hogy nem légből kapott infó ez (sem). Marchione annyira olasz mint bármelyikünk. Ez nem lenne baj, ha nem szarházi pénzügyi befektetőként működne. Neki egy dolog számít: a pénz. Semmi más. Aki Zagato - t akaszt egy Viperre és Flavia - t egy retek Sebringre ( ami még az USA - ban is szarnak számít ) attól mit várhatunk Alfa szinten? Aki azt mondja a Maserati jobb "brand" mint az Alfa az nem ismeri sem ezt, sem azt. A 2 márka súlyosan eltérő célcsoporttal bír, nagyon sajnálatos, ha ezt egy vezetőségi tag nem érti. Ez nekem csak azt mutatja, hogy a Fiatnál a pozíciókat nem a tehetség alapján osztogatják, ha ilyen dilettáns döntéshozói pozícióban lehet, ez pedig sok jót nem sejtet. Az egész Fiat csoportnál nincs egy márka sem akinek teljes, működő termékpalettája van. Nincs húzómárka ami a pénzt hozná. A Ferrari megy egyedül, de az ilyen márkák minden valamirevaló cégcsoportnál a bónuszt hozzák , nem az alapot. Kapkodnak ide oda, nincs koncepció, súlyos aduászokat játszanak ki a semmire, elpocsékolják a múltban felépített imidzset szarra és húgyra, ne haragudjatok, ha durván fogalmaztam.
Tedi03-12-2013 14:31:03 // 20626
Én is, mindkettő TS 16V vót', a szíjas :) De azért szét nem hullottak. De értem, amit mondani akarsz ;)
Andy03-12-2013 14:27:40 // 20625
TS 16V, nem keverendő össze a TS 8V láncossal.
És mi a baja??? Minden! :) Pláne hogy igen gyakorta hullik szét, menthetetlen módon.
Csak tudom! :)))))
És mi a baja??? Minden! :) Pláne hogy igen gyakorta hullik szét, menthetetlen módon.
Csak tudom! :)))))
Tedi03-12-2013 14:24:30 // 20624
A TS pont a régi korszakból jön. Amúgy mi is a baj a TS mocikkal? :)
Andy03-12-2013 14:00:21 // 20623
mex8603-12-2013 13:49:27 // 20622
gondolom a benyás DPF-et :)
meg a räkkeltést
meg a räkkeltést
WarbiRunner (Gyuri)03-12-2013 13:47:12 // 20621
Woooowww. Ha ilyet valaha gyártanak, esküszöm kivárom, megveszem :-) Ez talált.
.......................03-12-2013 13:42:10 // 20620
"Pláne amit tegnap olvastam róluk. :))"
mesélj mit?
mesélj mit?
Andy03-12-2013 13:33:56 // 20619
Az Alfának is vannak (voltak) szar motorjai TS 16 V meg JTS. Szóval ha így nézem mindegy.
Meg ezek a túrós benzinesek se hagynak mély nyomot bennem. Pláne amit tegnap olvastam róluk. :))
De sorolhatnánk sokáig. Nincs meg semmi már a régi korszakalkotó dolgokból.
És talán ha valóban sportos márkaként kezelnék az Alfát akkor nem a TSI szutykot raknák bele. Persze ha szerinted pl a CRDI jobb motor, akkor maradhat az ámerikai vonal. :P ;)) Meg az ámerikai formaterv is klassz....
A Seat szvsz más kávéház, soha nem járt az Alfa magasságaiban. Semmi presztizse nem volt soha. Azért ez is sokat számíthat fócvágenéknek.
Ám ahogy a dolgok manapság állnak, ha lesz is igazi olasz autógyártás azt mi nem érjük meg! :))))
Én sem égek az eladási vágytól, de ebben a formában rohamosan közeledik a vég. :((
Oszt akkó' mégis jöhet majd a 166 helyett egy Bajor. :)
Meg ezek a túrós benzinesek se hagynak mély nyomot bennem. Pláne amit tegnap olvastam róluk. :))
De sorolhatnánk sokáig. Nincs meg semmi már a régi korszakalkotó dolgokból.
És talán ha valóban sportos márkaként kezelnék az Alfát akkor nem a TSI szutykot raknák bele. Persze ha szerinted pl a CRDI jobb motor, akkor maradhat az ámerikai vonal. :P ;)) Meg az ámerikai formaterv is klassz....
A Seat szvsz más kávéház, soha nem járt az Alfa magasságaiban. Semmi presztizse nem volt soha. Azért ez is sokat számíthat fócvágenéknek.
Ám ahogy a dolgok manapság állnak, ha lesz is igazi olasz autógyártás azt mi nem érjük meg! :))))
Én sem égek az eladási vágytól, de ebben a formában rohamosan közeledik a vég. :((
Oszt akkó' mégis jöhet majd a 166 helyett egy Bajor. :)
Tedi03-12-2013 13:13:40 // 20618
Ebből a szempontból elég konzervatív vagyok. Bár asszem teljesen tökéletesen mindegy, hogy mit gondolok, mert még Alfám sincs már, és ahogy a dolgok állnak, nem is lesz. Innentől kezdve talán max. egyéni szoc probléma, hogy, ha ránéznék egy VW alkotta szedánra, akkor az jut eszembe: baszki, ezt a dojcsok hozták össze. :)
Ezt mondom a szívemmel, de az eszemmel meg azt mondom, amit te, hogy oda kellett volna adni Winterkornnak. Csak nem tudom, hogy a téli kukoricáék mi a pélót akarnak az Alfával, ha ott van nekik a Seat, amivel így is szenvednek.
Ezt mondom a szívemmel, de az eszemmel meg azt mondom, amit te, hogy oda kellett volna adni Winterkornnak. Csak nem tudom, hogy a téli kukoricáék mi a pélót akarnak az Alfával, ha ott van nekik a Seat, amivel így is szenvednek.
.......................03-12-2013 13:07:44 // 20617
biztos jó ötlet?
TSi egy fos
TDI vel is vannak gondok
a VW szerintetek hagyná hogy legyen Tjet ,meg Multijet?
beletenné az Alfákba a sok fos VW motort,
ahogy az Audi is csinálja a Lambóval
oda is VW blokkok kerülnek szépen lassan a motortérbe,ami egy olasz digó sportkocsinál nem elöny
TSi egy fos
TDI vel is vannak gondok
a VW szerintetek hagyná hogy legyen Tjet ,meg Multijet?
beletenné az Alfákba a sok fos VW motort,
ahogy az Audi is csinálja a Lambóval
oda is VW blokkok kerülnek szépen lassan a motortérbe,ami egy olasz digó sportkocsinál nem elöny
Andy03-12-2013 12:14:15 // 20616
Szentségtörés ide, fócvágen oda, mégis náluk lehet a megoldás kulcsa. ;))
Van náluk ambíció, mindent lefedő kínálat és nem utolsó sorban pénz is. Ha akkor eladták volna a márkát mikor útóljára felreppent a hír, már régen lenne középkategóriás szedán, meg nagykocsi, meg SUV, meg normális motorpaletta etc...
A többi süketelés meg teljesen lényegtelen, a halál az halál, bármilyen formában jön. :(
Van náluk ambíció, mindent lefedő kínálat és nem utolsó sorban pénz is. Ha akkor eladták volna a márkát mikor útóljára felreppent a hír, már régen lenne középkategóriás szedán, meg nagykocsi, meg SUV, meg normális motorpaletta etc...
A többi süketelés meg teljesen lényegtelen, a halál az halál, bármilyen formában jön. :(
Tedi03-12-2013 11:44:59 // 20615
Tényleg ez a beceneve :))
Amúgy igazat adok Andy-nek, még, ha ezzel el is árulom magam :))) Amióta írom ezeket a szarokat, csak azt látom, hogy a pofájuk jár, de a kezük nem nagyon. Csak nézik a melót, de nem csinálják. Vannak mindenféle hangzatos tervek, a valóság meg lófasz. Ennek ellenére azt gondolom, hogy szentségtörés lenne a dojcsoknak eladni. Tudom, hogy magam ellen beszélek, de ezt még nekem emészteni kell.
Amúgy igazat adok Andy-nek, még, ha ezzel el is árulom magam :))) Amióta írom ezeket a szarokat, csak azt látom, hogy a pofájuk jár, de a kezük nem nagyon. Csak nézik a melót, de nem csinálják. Vannak mindenféle hangzatos tervek, a valóság meg lófasz. Ennek ellenére azt gondolom, hogy szentségtörés lenne a dojcsoknak eladni. Tudom, hogy magam ellen beszélek, de ezt még nekem emészteni kell.
.......................03-12-2013 11:37:08 // 20614
" fekete pulcsissal " :)
Andy03-12-2013 11:33:58 // 20613
Pedig sajnos nagyon afelé tendál a történet. Lufasz lesz itt nem fellendülés. Hasonló nehézségekkel küzdő autógyártócégek sora jön ki a válságból azzal, hogy MINDEN szegmenst lefedő palettával rendelkezik. A FIAT meg semmit nem tud kínálni.
Van az 500- széria, a Grande (ha van még egyáltalán) meg az ámerika telekjáró.
Fing az egész. Alfából dettó a kínálat, levitézlett, elhasznált Mito, meg Juliska. Lancia sincs csak az Y meg a Delta. Ez kisautó és alsó közép kategória.
Thema meg a Voyager szintén az ámerikai elhordott ruha, Europai piacon esélytelen.
A motorkínálat meg...
Fasz és hazudozó ez a brigád a fekete pulcsissal az élen. :(
Van az 500- széria, a Grande (ha van még egyáltalán) meg az ámerika telekjáró.
Fing az egész. Alfából dettó a kínálat, levitézlett, elhasznált Mito, meg Juliska. Lancia sincs csak az Y meg a Delta. Ez kisautó és alsó közép kategória.
Thema meg a Voyager szintén az ámerikai elhordott ruha, Europai piacon esélytelen.
A motorkínálat meg...
Fasz és hazudozó ez a brigád a fekete pulcsissal az élen. :(
tipoatti03-12-2013 09:39:26 // 20612
:( Vicc. Szánalom. Semmi megint... Már régen el kellett volna adni az egész brand-et a fauvénak - hátha fricc barátaink pont úgy tudnák "elrontani", mint a Lamborghinit. ;) Tényleg itt lenne az ideje véget vetni a negyedszázados FIAT-érának, mielőtt kanálisba kerül a márka. UFF. NE legyen igazam!
dyRo02-12-2013 08:44:15 // 20611
Most nem azért, de ez az egész "újratervezzük az Alfa stratégiát", meg "új koncepciót dogozunk ki" ahol az első konkrétum időpontja valamikor 2-3 év múlva lesz, nálam már kezdik a bicskanyitogató kategóriát elérni. Szánalmas és siralmas is egyszerre.
Lassan valami civil elégedetlenségi demonstrációt kellene szervezni, mert szépen eltűnik az egyetlen márka, amit magunkénak érezhetünk.
Mondjuk nem tudom mivel lehetne őket lépésre kényszeríteni, mert az hogy bojokottáljuk az alfát sokat nem jelenet, mert amúgy se adnak el valami sok autót...
Lassan valami civil elégedetlenségi demonstrációt kellene szervezni, mert szépen eltűnik az egyetlen márka, amit magunkénak érezhetünk.
Mondjuk nem tudom mivel lehetne őket lépésre kényszeríteni, mert az hogy bojokottáljuk az alfát sokat nem jelenet, mert amúgy se adnak el valami sok autót...
Buksi30-11-2013 23:48:05 // 20610
A számból vetted ki a szót! :-)
vm30-11-2013 20:07:54 // 20609
Mondjuk ez a legóvatosabb kifejezéssel is odabaszós ;-)
Dömpi (il dottore)30-11-2013 20:03:05 // 20608
GTPeti30-11-2013 19:36:47 // 20607
3er vagy A4? Ki tudja...
Kazes☻30-11-2013 19:35:24 // 20606
És vajon mi lehet az alap, egy hándöj?! :)
GTPeti30-11-2013 19:32:59 // 20605
(Ott kezdődik a dolog, hogy az Alfa - szerencsére - nem nagyon használ osztott ablakot a hátsóajtókon.)
GTPeti30-11-2013 19:32:02 // 20604
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 21:19:38 // 20603
OFF Az király, mert aki Golfot akar, az Golfot fog venni szerintem :D ON
GTPeti09-11-2013 21:15:20 // 20602
OFF a Pug-hoz
...mert szerintük ettől majd venni fogják a (Golf-rajongó) népek. Szerintük. B) ON
...mert szerintük ettől majd venni fogják a (Golf-rajongó) népek. Szerintük. B) ON
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 21:03:31 // 20601
Na igen. De a 4C élőben nagyon durván lapos, legalábbis van olyan szög, ahonnan videóról igazán dögnek tűnik... Nekem tetszik :)
OFF Viszont, hogy a Peugeot 308-asból miért kellett Golfot csinálni, azt nem értem ON
OFF Viszont, hogy a Peugeot 308-asból miért kellett Golfot csinálni, azt nem értem ON
BeeGee09-11-2013 20:16:39 // 20600
Nem szép, szerencsére a vetélytársak is rondák, bárhonnan jönnek :)
Évek óta egyre csúnyább autók születnek, és ez még az olaszokra is igaz...
Évek óta egyre csúnyább autók születnek, és ez még az olaszokra is igaz...
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 19:18:24 // 20599
OFF Igen, de sajnos amik elfogadhatóak, azokon tipikusan nem olasz csajok vannak, mert mind a 4 szőke :D ON
GTPeti09-11-2013 18:58:03 // 20598
OFF Remélem csináltál képeket. :) ON
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 18:52:38 // 20597
Basszus, átruccanva Triesztbe többször is az volt az érzésem, hogy nem ezen a bolygón vagyok... :D
GTPeti09-11-2013 18:49:57 // 20596
OFF Az észak-olasz nők tényleg elég komolyan néznek ki. Csak figyeltem anno. Sokkal lengébben öltöznek, mint pl. No-ban. ON
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 18:30:55 // 20595
Nekem meg némelyik kisgyermekes anyuka is tud tetszeni... Kicsit megzavarodtam :D Főleg, akik esetleg 500-ast használnak. És mondjuk olaszok.
Na jó, leszállok a földre, menyasszonyom van :D (Nem kisgyermekes és nem olasz. :D )
Szóval: Lehet, hogy ők a célcsoport, de ez a forma egyszerűen nem szép. A Multipla is bejön valakinek (sőt, szerintem is tök király), de szép attól még nem lesz szegénykém...
Na jó, leszállok a földre, menyasszonyom van :D (Nem kisgyermekes és nem olasz. :D )
Szóval: Lehet, hogy ők a célcsoport, de ez a forma egyszerűen nem szép. A Multipla is bejön valakinek (sőt, szerintem is tök király), de szép attól még nem lesz szegénykém...
VKG231!!! (156+75)09-11-2013 18:28:38 // 20594
Bármi lehet, de az 500L helyett akkor is Panda. 500L helyett meg valami olyan, amibe akkor tényleg bele lehet férni, mert szerintem ekkora autóban nincsenek csodák. Bár hozzátenném, hogy nem ültem még ilyenben.
GTPeti09-11-2013 18:22:10 // 20593
Srácok, az 500L, nem baj, hogy nekünk nem tetszik. Nem is mi vagyunk a célcsoport, hanem gyerekes anyukák, akik jó esetben addig 500-at használtak, de praktikusabb egy 5 ajtós. Elég, ha nekik tetszik. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?