Forum >> A jövő Alfái
Kazes☻09-09-2019 15:48:09 // 22492
Ezt már Haleszék is elmondták korábban valamelyik videójukban, szvsz... ;)
RomeoOne09-09-2019 14:00:03 // 22491
GT Ɨ|ѯ11-08-2019 18:21:42 // 22490
Mild Hybrid Alfa Romeo Stelvio Spied On Test
oldrepublic19-07-2019 11:29:29 // 22489
Azt hiszem, erre vártak a fejlesztők a nagyobb ALFA modelleknél. Itt már sok hibrid elv beleférhet.
Sok hibrid megoldást tud majd támogatni ez a rendszer.
"az FCA (vagyis a Fiat-Chrysler konszern) is beadta igényét az újdonságra"
Sok hibrid megoldást tud majd támogatni ez a rendszer.
"az FCA (vagyis a Fiat-Chrysler konszern) is beadta igényét az újdonságra"
RomeoOne14-06-2019 12:45:23 // 22488
Ez a múlt heti Karotta Vlog, több topikba is beférne, de ide teszem: link
1:30-tól kb. villanyautós/nürburgring rekordos rész jön (Erőforrás alternatívák topik)
9:28-tól szól az FCA-ról (ez passzol ide)
10:17-től viszont mehetne a Tőzsde topikba is, meg lehet hallgatni, hogy egy a tőzsdén hogy tudnak rengeteg pénzt keresni részvényügyletekkel azok. Máshol is így csinálják ezt. Pl. mikor a Bitcoin annak idején 10ezer dollár fölé szúrt (és napokon belül elérte a 20ezret is), akkor a Winklevoss testvérek, akik anno a Facebook-tól kiperelt pénzt Bitcionba rakták (valószínűleg még valahol a pár száz dolláros árfolyam körül), elkezdték mondani ,hogy a Bitcoin megállíhatatlan, ki tudja hova fog még nőni az árfolyam. Mindenki beindult, egyből elkezdték venni a Bitcoin-t, ők pedig adták el nekik. Realizáltak egy hatalmas hasznot. Utána meg, ahogy megszűnt a hype, kiderült ,hogy nincs itt különösebb kereslet növekedés, bezuhant az árfolyam, és sokan buktak egy nagyot. Hát ilyen ez, ha valaki nem ért a tőzsdéhez :DDD
1:30-tól kb. villanyautós/nürburgring rekordos rész jön (Erőforrás alternatívák topik)
9:28-tól szól az FCA-ról (ez passzol ide)
10:17-től viszont mehetne a Tőzsde topikba is, meg lehet hallgatni, hogy egy a tőzsdén hogy tudnak rengeteg pénzt keresni részvényügyletekkel azok. Máshol is így csinálják ezt. Pl. mikor a Bitcoin annak idején 10ezer dollár fölé szúrt (és napokon belül elérte a 20ezret is), akkor a Winklevoss testvérek, akik anno a Facebook-tól kiperelt pénzt Bitcionba rakták (valószínűleg még valahol a pár száz dolláros árfolyam körül), elkezdték mondani ,hogy a Bitcoin megállíhatatlan, ki tudja hova fog még nőni az árfolyam. Mindenki beindult, egyből elkezdték venni a Bitcoin-t, ők pedig adták el nekik. Realizáltak egy hatalmas hasznot. Utána meg, ahogy megszűnt a hype, kiderült ,hogy nincs itt különösebb kereslet növekedés, bezuhant az árfolyam, és sokan buktak egy nagyot. Hát ilyen ez, ha valaki nem ért a tőzsdéhez :DDD
RomeoOne10-06-2019 22:21:27 // 22487
Tommi10-06-2019 22:20:19 // 22486
Valamelyik nap egy olasz alfás blogon azt olvastam, hogy esetleg a Hyundai lehet az új partner, ha már a Renault befuccsolt... Kíváncsi vagyok ez mennyire komoly hír...
droberto06-06-2019 11:45:41 // 22485
Sajnálom, kellene valami nagyon, de nem bánom, hogy nem jött össze, mert hiszem, hogy van ettől jobb megoldás is. Nem csípem a franciákat, bár tény, hogy egy német felvásárlásnál sokkal jobb lett volna. Bár ellenpéldaként ott a Lamborgini és a Ducati. (Csak hát a nemzeti szégyen)
Lassan körbeérnek, illetve már tényleg csak a a kínai tőke marad.
Nagy kár lenne, ha nem lenne semmi, mert nincsenek olasz modellek, nincs Lancia és nincsenek eladások.
Nagyon sajnálom ezt, hiszen az előző században több évtizeden keresztül a Fiat volt a világ legnagyobb gyártója, nagyon jó műszaki tartalommal és azzal a kis plusszal, amit mi annyira szeretünk az olasz járművekben, iparban. :(
Lassan körbeérnek, illetve már tényleg csak a a kínai tőke marad.
Nagy kár lenne, ha nem lenne semmi, mert nincsenek olasz modellek, nincs Lancia és nincsenek eladások.
Nagyon sajnálom ezt, hiszen az előző században több évtizeden keresztül a Fiat volt a világ legnagyobb gyártója, nagyon jó műszaki tartalommal és azzal a kis plusszal, amit mi annyira szeretünk az olasz járművekben, iparban. :(
RomeoOne06-06-2019 11:07:58 // 22484
RomeoOne06-06-2019 10:15:00 // 22483
Na akkor erről ennyit. A fő oldalról szerintem le is lehet venni a Fiat-Renault backstage adást...
Fiat Walks Away From Renault Talks, Blaming French State
Fiat Walks Away From Renault Talks, Blaming French State
RomeoOne04-06-2019 15:02:04 // 22482
Macron Is Salvini's Best Friend Really - Bloombrg
The French have started meddling on the Fiat-Renault deal. Despite Macron’s pro-European dreams, he usually reverts to the national interest.
The French have started meddling on the Fiat-Renault deal. Despite Macron’s pro-European dreams, he usually reverts to the national interest.
Kazes☻28-05-2019 15:20:31 // 22481
Igen, részletes és még érthető is... az indok is. :)
RomeoOne28-05-2019 14:48:24 // 22480
Na itt egy jó alapos és hosszú gazdasági elemzés az FCA-Reanult egyesülésről. Ebben sztem benne van minden:
Két autógyártó rázta fel a világot: az egyik a túlélésért küzd, a másik taktikázhat
Két autógyártó rázta fel a világot: az egyik a túlélésért küzd, a másik taktikázhat
Giuntini28-05-2019 09:03:40 // 22479
Nagy szarban lehet az FCA... Autók nélkül nem is lehet részesedést szerezni.... Lehet hogy tényleg leválasztják az Alfát, és megy a kínaiaknak?
Béci Ɨ|ѯ27-05-2019 12:23:52 // 22478
RomeoOne23-05-2019 09:02:11 // 22477
RomeoOne06-05-2019 22:13:58 // 22476
Giuntini19-04-2019 20:26:25 // 22475
Ez csak az Alfa Club oldala. Ugyanolyan találgatások mennek ott is mint bárhol.
Giuntini19-04-2019 20:24:39 // 22474
Nem ezt írják! Elképzelhető hogy 2022-2023 környékére tolódik ki. Egyelőre 2021-re nincs realitása. De ezt az Alfánál nem lehet tudni...
RomeoOne19-04-2019 20:04:10 // 22473
Hírcsokor:
Alfa Romeo Giulia és Stelvio PHEV
Várhatóan 2021 közepén jönnek, 250 és 340 lóerős változatban lesznek elérhetőek. A 2.0T benzinmotorral lesznek párosítva a villanymotorok.
Magneti Marelli
Két héten belül eladják a japánoknak a céget.
Alfa Romeo GTV
2022-2023 környékén jöhet csak.
Alfa Romeo Giulia és Stelvio PHEV
Várhatóan 2021 közepén jönnek, 250 és 340 lóerős változatban lesznek elérhetőek. A 2.0T benzinmotorral lesznek párosítva a villanymotorok.
Magneti Marelli
Két héten belül eladják a japánoknak a céget.
Alfa Romeo GTV
2022-2023 környékén jöhet csak.
RomeoOne16-04-2019 22:08:46 // 22472
Azért valahova csak elköltenek rohadt sok pénzt azok, akik villany modellekkel állnak elő. És ennek csak kis része akkumulátor. Nagyobb része meg a programozók, akik az egyszerű kütyüből high-tech-et csinálnak. Na az a know-how, amire a Fiat is költhetné a pénzét.
Városi autójuk meg milyen van? Megnéztem, de nem tudok új Fiat 500e-t venni.
Városi autójuk meg milyen van? Megnéztem, de nem tudok új Fiat 500e-t venni.
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2019 20:02:39 // 22471
Milyen fejlesztés? Az elektromos hajtáson nem sok fejleszteni való van. Össze kell vásárolni hozzá a kész elemeket. Az akkumulátorban van a fejlesztés, azt meg szerintem jól érzik a Fiatnál, hogy nem a Li-Ion-ba kell a penzt ölni. Azt megtette a Tesla, mindenki más már lemaradásban van. De az is látszik, hogy a Li-Ion nem megoldás hosszabb távon és nagyobb mennyiségben. Sok még a kérdőjel a villanyautózás körül. Jelenleg városba jó, mashova nem. Városi elektromos autójuk meg eddig is volt, és amivel kijöttek koncepció, az nagyon jó.
Kazes☻16-04-2019 19:22:14 // 22470
GT Ɨ|ѯ13-04-2019 07:54:20 // 22469
RomeoOne12-04-2019 22:55:21 // 22468
Értem mire akarsz kilyukadni, de szerintem ez egy téves elképzelés. Hogy megvárják, míg kileng az inga, aztán mikor kezd normalizálódni, akkor ugranak be a villany iparba. Csakhogy addigra a többi már annyira előre lesz a fejlesztésben, meg a gyakorlatban ezen a területen, hogy esélye sem lesz az FCA-nak. Ez a Tesla-s dolog tűzoltás, amit R&D-re is költhetnének. Ez a pénz, amit a Teslába raknak fejlesztés helyett, olyan mint ha albérletet fizetsz a lakás törlesztő helyett. Az első kútba dobott pénz, a második esetben meg végül tiéd lesz, amiért fizetsz. Ha nem balf.szkodnának és már lenne legalább 2-3 hibridjük meg 1-2 full elektromosuk, akkor igazán versenyben lehetnének...
Kazes☻12-04-2019 22:37:14 // 22467
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2019 09:56:59 // 22466
Szerintem nem rossz húzás. A fejlesztés többen lenne, az eladási darabszámokat senki nem tudja garantálni, a Tesla meg pörög és van akkumulátor gyára. Kicsit azt jelzi, hogy nem annyira hisznek a Fiatnál a dicső elektromos jövőben. A jelenlegi akkumulátor technológia mellett legalábbis. Szerintem okos dolog a lítum akksi csatározásokból kimaradni, mert az egy erősen átmeneti megoldás. Építsenek gyárat ők is? Fizessenek ugyanennyit, vagy többet egy koreai vagy kínai akkumulátor gyártónak? Egy technológiáért, ami nem is új és hosszútávú jövője sincs? Maga az elektromos autó megépítése piskóta, nem ügy, technikailag nem igazán lehet lemaradni :- . Minden az akksik körül forog most.
Nekem szimpatikus a Fiat reális hozzáállása a témához. A kis városi autókat elektromosítja, az új koncepció autójuk is ez a kategória. Nem böszme suv-ba pakolnak nyolcszázmillió KW-os villanymotort értelmetlenül. A villanyhajtás jelenlegi terepe (ez így is marad jópár évig még) a város és a nem túl hosszú táv. Nekem az jön le, hogy emellett tették le a voksot, nem fognak közép kategóriás 500++ km-t igérgetős és soha meg nem futós "sportos utazóautót" fejleszteni feleslegesen.
Nekem szimpatikus a Fiat reális hozzáállása a témához. A kis városi autókat elektromosítja, az új koncepció autójuk is ez a kategória. Nem böszme suv-ba pakolnak nyolcszázmillió KW-os villanymotort értelmetlenül. A villanyhajtás jelenlegi terepe (ez így is marad jópár évig még) a város és a nem túl hosszú táv. Nekem az jön le, hogy emellett tették le a voksot, nem fognak közép kategóriás 500++ km-t igérgetős és soha meg nem futós "sportos utazóautót" fejleszteni feleslegesen.
Kazes☻10-04-2019 20:16:13 // 22465
RomeoOne07-04-2019 14:42:58 // 22464
Na ez durva! Nem nagyon lesz ezek szerint elektromos flottája a jövőben az FCA-nak? Elég kétségbeesett lépésnek tűnik.
Euró százmilliókat fizet a Fiat, hogy a flottájába kerüljenek a Tesla elektromos autói
Euró százmilliókat fizet a Fiat, hogy a flottájába kerüljenek a Tesla elektromos autói
Kazes☻29-03-2019 20:07:35 // 22461
Piritu - 1.000.00028-03-2019 22:31:35 // 22460
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2019 11:11:35 // 22459
Remélem még nem volt: Tonale Concept
GT Ɨ|ѯ27-03-2019 19:55:39 // 22458
Alfa Romeo Tonale: a gyártási modell majdnem megegyezik a Genfi koncepcióval
GT Ɨ|ѯ27-03-2019 18:43:36 // 22457
ööööö....hát ez maradhat rajznak:-)
Tommi27-03-2019 14:27:54 // 22456
Elég szörnyen néz ki :)))
RomeoOne26-03-2019 21:33:45 // 22455
GT Ɨ|ѯ21-03-2019 18:21:26 // 22453
had vegyék-vigyék csak erősödjön meg a cég, addig meg Busso:-)
Kazes☻21-03-2019 09:15:48 // 22452
Szvsz teljesen jó! :)
Béci Ɨ|ѯ21-03-2019 08:31:10 // 22451
Sajnos most ez kell a népnek. Csak nehogy változzon a divat, mire egy csomó pénzt beleölnek a SUV-ok fejlesztésébe.
GT Ɨ|ѯ16-03-2019 16:02:24 // 22449
Tonale te drága:-)
2020 Alfa Romeo Tonale SUV – price, specs and release date
nem is rossz árazás:-)
2020 Alfa Romeo Tonale SUV – price, specs and release date
nem is rossz árazás:-)
Kazes☻16-03-2019 13:53:15 // 22448
Stef16-03-2019 13:45:36 // 22447
Ez pontosan olyan "komoly intelligencia hiánnyal küzdő (korlátolt) birkafejű bunkó és begyepesedett" hozzászólás volt, csak épp a másik oldalról. Akkor miben is különbözünk?
Jóízlésben? Kultúrában?
Miért nem lehet elfogadni, hogy az Alfán túl is létezik világ? Akinek az Alfa tetszik, az itt van. Akinek nem tetszik, nincs itt. Miért kell ezt csinálni?!
Elnézést, nem kötekedni akartam! :)
Szép napot!
Pfffffff.
Jóízlésben? Kultúrában?
Miért nem lehet elfogadni, hogy az Alfán túl is létezik világ? Akinek az Alfa tetszik, az itt van. Akinek nem tetszik, nincs itt. Miért kell ezt csinálni?!
Elnézést, nem kötekedni akartam! :)
Szép napot!
Pfffffff.
Tocsa16-03-2019 12:56:57 // 22446
Ezeket nem is vitatom! :)
Egyébként a németek olyan negatív kampányt folytatnak amilyet csak lehet az olasz autoipar ellen. Ennek is köszönhető a márka folyamatos lehúzása.
Látszik az is az utazóközönségen akiknek van pénzük a nevezett túlistenített német márkákra hogy elég komoly inteligencia hiánnyal küzdenek (korlátoltak) és mennek mint a birka a fejükbe súlykolt reklámok után. Itt Magyarországon főleg az újgazdag bunkók vesznek a nemes német márkákból meg a begyepesedett emberkék. Ez látszik az utakon való viselkedésből felelőtlen vezetésből notórikus szabály áthágásokból.
Attól pedig hogy valamit sokan vesznek még nem jelenti azt hogy jó is!
Na de az is tény hogy az Alfa nem kapott sosem olyan anyagi támogatást és figyelmet
mint a bajor márka. Olaszország mindig is szegényebb ország volt de ahhozképest még mindig élen vannak a stílusban és divatban a szépérzékük miatt. Az meg enyhe túlzás hogy golfkategória lenne az Alfa . Nem nevezném népautónak. Ne is legyen sosem az!
A lényeg hogy van egy csomó más márka is amihez lehet hasonlítgatni és kit érdekelnek a németek. :)
Elnézést nem kötekedni akartam! :)
Szép napot!
Egyébként a németek olyan negatív kampányt folytatnak amilyet csak lehet az olasz autoipar ellen. Ennek is köszönhető a márka folyamatos lehúzása.
Látszik az is az utazóközönségen akiknek van pénzük a nevezett túlistenített német márkákra hogy elég komoly inteligencia hiánnyal küzdenek (korlátoltak) és mennek mint a birka a fejükbe súlykolt reklámok után. Itt Magyarországon főleg az újgazdag bunkók vesznek a nemes német márkákból meg a begyepesedett emberkék. Ez látszik az utakon való viselkedésből felelőtlen vezetésből notórikus szabály áthágásokból.
Attól pedig hogy valamit sokan vesznek még nem jelenti azt hogy jó is!
Na de az is tény hogy az Alfa nem kapott sosem olyan anyagi támogatást és figyelmet
mint a bajor márka. Olaszország mindig is szegényebb ország volt de ahhozképest még mindig élen vannak a stílusban és divatban a szépérzékük miatt. Az meg enyhe túlzás hogy golfkategória lenne az Alfa . Nem nevezném népautónak. Ne is legyen sosem az!
A lényeg hogy van egy csomó más márka is amihez lehet hasonlítgatni és kit érdekelnek a németek. :)
Elnézést nem kötekedni akartam! :)
Szép napot!
Jorjie14-03-2019 17:11:53 // 22445
Halesz13-03-2019 14:33:19 // 22443
Sajnos, amíg abból a "stílustalan szutyokból" olyan mennyiséget adnak el, hogy az FCA-nál álmodni sem mernek róla, addig bizony viszonyítási pont a 3er.
Ez pont ugyanaz, hogy a Giulietta pedig a nem véletlenül Golf-osztálynak becézett szegmensben versenyzett / versenyez...
Ráadásul pont a BMW és a Mercedes az, ahonnét az FCA felvállaltan vásárlókat akar átcsábítani - lásd például az amerikai reklámjaikat.
Alfa Rajongók vagyunk, de azért szeretünk objektívek maradni, követjük az autóipar történéseit, hogy tudjuk, mik a trendek, mit vesznek a vásárlók, mivel kell versenyeznie hőn szeretett márkánknak - különben semmi értelme.
Tonale: igen, szuper a formaterv, mi is így gondoljuk! Ugyanakkor ennek az autónak minél előbb a szalonokban a helye, reméljük, hogy jövőre Genfben már a szériaváltozatot mutatják be!
Ez pont ugyanaz, hogy a Giulietta pedig a nem véletlenül Golf-osztálynak becézett szegmensben versenyzett / versenyez...
Ráadásul pont a BMW és a Mercedes az, ahonnét az FCA felvállaltan vásárlókat akar átcsábítani - lásd például az amerikai reklámjaikat.
Alfa Rajongók vagyunk, de azért szeretünk objektívek maradni, követjük az autóipar történéseit, hogy tudjuk, mik a trendek, mit vesznek a vásárlók, mivel kell versenyeznie hőn szeretett márkánknak - különben semmi értelme.
Tonale: igen, szuper a formaterv, mi is így gondoljuk! Ugyanakkor ennek az autónak minél előbb a szalonokban a helye, reméljük, hogy jövőre Genfben már a szériaváltozatot mutatják be!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?