Forum >> Alfa-HiFi
Liquid26-03-2009 14:26:30 // 6277
olyat elég sokan szeretnének :) Sztem keress egy jóarcú univerzálisat, max kicsit sakkozni kell vele. Sztem az enyém egész jó lett, ha érdekel nézd meg a blogomban.
Kn[.]xX26-03-2009 14:11:29 // 6276
na ezt jól elírtam:) természetesen nem középkonzol, hanem könyöklő érdekel ! :):)
Kn[.]xX26-03-2009 14:08:43 // 6275
könyöklőm -sajnos- nincsen. egy szép gyári fekete bőrt pedig elfogadnék :) ha lenne egyértelmű h oda tenném. a középkonzolt nem szedném szét emiatt :) elég volt az izzócserénél..
ha vki tud ilyen középkonzolt írjon mindenféleképpen:)
ha vki tud ilyen középkonzolt írjon mindenféleképpen:)
Liquid26-03-2009 13:48:19 // 6274
van könyöklőd? én oda tettem a rádióm USB aljzatát, de nem rossz 5let a kesztyűtartó mögé, esetleg a középkonzol mögé beszerelni valahogy okosan :)
Kn[.]xX26-03-2009 13:07:24 // 6273
a hangváltóm az ajtókban van. elvileg még van ott hely ahol mondod, de nem lesz gond neki a meleg levegő? és ha jól tudom a fűtőradiátor is vhol arrafelé helyezkedik el. vagy rosszul tudom?:)
Kócosw26-03-2009 13:02:18 // 6272
kesztütarto möge fabrikalni valami tartot esetleg? nekem a hangvaltom pihen ott eldugaszolva belül..Burkolat möge felerösiteni vhogy..
?
?
Kn[.]xX26-03-2009 12:26:47 // 6271
sziasztok!
kérdés: szerintetek egy 156-osban hová érdemes a fejegységhez csatlakoztatott vinyót elhelyezni? őrültség a csomiba tenni? persze a ládától 'messze', a többi kütyü közé vhová. csak akkor az usb kábelt melyik oldalon (táp/rca/hangszóró vezetékek) vigyem?
ha mégsem csomi, akkor várom az ötleteket. kesztyűtartó ideiglenesen kilőve, mert abban így sincs sok hely. aztán még kitudja.. lehet az lesz.
kérdés: szerintetek egy 156-osban hová érdemes a fejegységhez csatlakoztatott vinyót elhelyezni? őrültség a csomiba tenni? persze a ládától 'messze', a többi kütyü közé vhová. csak akkor az usb kábelt melyik oldalon (táp/rca/hangszóró vezetékek) vigyem?
ha mégsem csomi, akkor várom az ötleteket. kesztyűtartó ideiglenesen kilőve, mert abban így sincs sok hely. aztán még kitudja.. lehet az lesz.
atesssz26-03-2009 09:35:40 // 6270
Sziasztok,
Eladó az alábbi adatokkal rendelkező szörny:
Blaupunkt Velocity VPw 300
300 mm (12) átmérőjű mélyhangsugárzó
Névleges impedancia: 2 ohm tekercsenként
IMC: Integrált mágnes rendszer a gyorsabb és hatékonyabb hűtésért
Mélyhangsugárzó: Rendkívül kemény és egyben könnyű szén-, vagy üvegszálból készült membránnal, amely torzulásmentes hangot és magas hangerőt biztosít
Foglalat: Masszív die-cast foglalat. Mágnesesség és rezonanciamentes, a gépkocsikba történő optimális beépítés biztosítása érdekében
Maximális teljesítmény: 3600 Watt
RMS (effektív teljesítmény): 1200 Watt
Rezonanciaszint: 93 dB
Frekvenciatartomány: 35 2500 Hz
Beépítési hosszúság: 181mm
Ajánlott doboz-méret (bass-reflex nyílással): 30 liter
Kiskereskedelmi ára: 89.900.-
Neked mennyit érne? Nagyon alkuképes az ár :)
elérhetőség: ajánlatokat privibe, vagy 70/565 98 40-ra várom
üdv Cartársak
Eladó az alábbi adatokkal rendelkező szörny:
Blaupunkt Velocity VPw 300
300 mm (12) átmérőjű mélyhangsugárzó
Névleges impedancia: 2 ohm tekercsenként
IMC: Integrált mágnes rendszer a gyorsabb és hatékonyabb hűtésért
Mélyhangsugárzó: Rendkívül kemény és egyben könnyű szén-, vagy üvegszálból készült membránnal, amely torzulásmentes hangot és magas hangerőt biztosít
Foglalat: Masszív die-cast foglalat. Mágnesesség és rezonanciamentes, a gépkocsikba történő optimális beépítés biztosítása érdekében
Maximális teljesítmény: 3600 Watt
RMS (effektív teljesítmény): 1200 Watt
Rezonanciaszint: 93 dB
Frekvenciatartomány: 35 2500 Hz
Beépítési hosszúság: 181mm
Ajánlott doboz-méret (bass-reflex nyílással): 30 liter
Kiskereskedelmi ára: 89.900.-
Neked mennyit érne? Nagyon alkuképes az ár :)
elérhetőség: ajánlatokat privibe, vagy 70/565 98 40-ra várom
üdv Cartársak
Kn[.]xX25-03-2009 22:32:20 // 6269
köszi:) remélem szerencsém lesz:) nah de jó8. én mentem.
Kócosw25-03-2009 22:30:06 // 6268
sok szerencset reggel! ;) varjuk a fejlemenyeket...
Kn[.]xX25-03-2009 22:12:28 // 6267
hogy jártam ma hazafelé.. nem indult az autó. rá kellett bikázni, mert nem akart sehogyse indulni :( de már sejtem mi okozta. a rádiót úgy kötöttem be pár napja, h gyújtás nélkül is üzemeljen. ezzel talán nem is lenne gond, mert az előző is így volt. de! sztem valami vagy rosszul lett kötve, vagy csak összeért :( mivel eléggé sötét volt, de kivettem gyorsan a rádiót, így legalább ha reggel indulni fog, akkor már tudom, h tényleg azzal volt gond. szombaton úgyis megyek az autóhifi boltba, majd megmondják h is kellett volna kötnöm:) pedig sztem egyértelmű volt. no majd kiderül. reggel is, meg szombaton is, h mizu. köszi a válaszokat!
Wickey25-03-2009 14:19:13 // 6266
naja, az az igazán kultúr, mert akkor a mérővezetéken tuti nem lóg fogyasztó.
GTPeti25-03-2009 14:15:40 // 6265
...bár azért az sokkal jobb megoldás ha az ember közvetlenül az akkura aggat csipeszeket, és azoktól vezeti be a mérőkábelt. Pontosabb, márpedig a töltés vizsgálatakor pár száz mV bizony sokat elárul. (Egyértelműen, csak akkor, ha valódi műsszerrel és nem "krumplival" mérünk. :)
Wickey25-03-2009 14:04:41 // 6264
teljesen felesleges.
Ha sorra szaródnak el az égők, vagy folyton lemerül az akksi akkor kell egy töltést mérni. Akkor meg úgyis rendes multimétert használ az ember. Ha menet közben akarod csesztetni akkor meg vegyél egy 100forintos szivargyújtó csatlakozót meg 300 forintért egy multiméter mérővezetéket, gyógyitsd őket össze, és voilá máris van egy célkábeled amivel bármilyen autóban bármikor akár menet közben is meg tudod mérni a feszkót.
Ha sorra szaródnak el az égők, vagy folyton lemerül az akksi akkor kell egy töltést mérni. Akkor meg úgyis rendes multimétert használ az ember. Ha menet közben akarod csesztetni akkor meg vegyél egy 100forintos szivargyújtó csatlakozót meg 300 forintért egy multiméter mérővezetéket, gyógyitsd őket össze, és voilá máris van egy célkábeled amivel bármilyen autóban bármikor akár menet közben is meg tudod mérni a feszkót.
Kn[.]xX25-03-2009 13:52:16 // 6263
de azért örülnék ha lenne:)
amúgy meg ilyesmire gondoltam.
h ezt beszereljem, kell valami ezen és pár méter kábelen kívül?
tudom, hogy ahová teszem, meg idő, ami alatt beszereltetik:)
http://racing-shop.hu/belter/muszerek/feszultsegmero_pilot
viszont most mennem kell, este re. ciao
amúgy meg ilyesmire gondoltam.
h ezt beszereljem, kell valami ezen és pár méter kábelen kívül?
tudom, hogy ahová teszem, meg idő, ami alatt beszereltetik:)
http://racing-shop.hu/belter/muszerek/feszultsegmero_pilot
viszont most mennem kell, este re. ciao
Wickey25-03-2009 13:50:09 // 6262
nekem sincs nyugi, mivel USA, csak minden páratlan frekvencia :-)
Kn[.]xX25-03-2009 13:44:51 // 6261
egy hajszálon múlik az egész. ránézésre meg nem mondtam volna, h nem fog belemenni.. hétvégén megnézetem egy autóhifi műhelyben, ahová járok.. remélem ott meg tudják oldani, mert milyen már h nincs rádióm ennyi pénzért. :) tökciki
GTPeti25-03-2009 13:40:18 // 6260
Többféle antennacsatlakozó létezik. Lehet, kapni adaptert is, a jobb autóhifi boltokban.
(Bár ha csak egy hajszálon múlik, az lehet egy eltúlzott tolerancia miatt is... Vszínűsíthető, hogy nem az Alpine részéről.)
(Bár ha csak egy hajszálon múlik, az lehet egy eltúlzott tolerancia miatt is... Vszínűsíthető, hogy nem az Alpine részéről.)
Kn[.]xX25-03-2009 13:37:56 // 6259
a másik kérdésem pedig:
vettem ezt az alpine-t és nem tudom rádugni az antenna kábelét. egy hajszálnyival nagyobb az átmérője, mint a hely, ahová be kellene dugni. lehet vmi átalakítót kapni, vagy ti hogy oldanátok meg?
vettem ezt az alpine-t és nem tudom rádugni az antenna kábelét. egy hajszálnyival nagyobb az átmérője, mint a hely, ahová be kellene dugni. lehet vmi átalakítót kapni, vagy ti hogy oldanátok meg?
Kn[.]xX25-03-2009 13:36:46 // 6258
na ezaz. lehet h ez lesz a vége, de semmi előjele nem volt, mert mostanában h plusz fokok vannak mindig szépen indult. meg nem gyilkolom álló motornál zene, meg ilyenek. nem tudom mi lelte.. lehet kapni akku feszültség mérő műszert? jól írom? mondjuk olyat, ami mutatja mennyi a kapacitása még. és pl állandóra beszerelhető a motortérbe vagy vhová.
Kn[.]xX25-03-2009 13:34:48 // 6257
értem az összehasonlítást. ezekszerint nem az zabálta meg az aksit. de akkor mi? :( tegnap amikor indultam haza még minden ok volt. sőt asszem csodálkoztam is, hogy ilyen 'hidegben' milyen szépen indul. hazaértem leállítottam. délelőtt rádugtam a tegnap vásárolt vinyót, hogy kipróbáljam és aztán le is húztam. kb egy perc volt az egész. bevittem a házba. aztán indultam és eléggé lassan indult. persze elsőre, de a nagy hidegekben télen több nap (2-3) állás után nem indult így :\
GTPeti25-03-2009 13:34:25 // 6256
Mert haldoklik az akksid, pl. :(
Kn[.]xX25-03-2009 13:32:18 // 6255
kicsit kínai amit írtál, de végül is a lényeg ugyanaz. nem a vinyó miatt lehetett.. csak akkor tudnám miért :S köszi a választ!
GTPeti25-03-2009 13:28:39 // 6254
1 perc alatt? Semmiképpen sem. Egy USB-ről táplált HDD max 2,5 Wattot vehet fel. (Ugye egy normál helyzetjelző izzó 5W-os.)
Wickey25-03-2009 13:27:48 // 6253
Kizárt. Az USB feszkója 5V +-5% (4,75 - 5,25V). A unit load 100mA és egy buszra öt unit lehet max. csatlakoztatva. Ez max 500mA. Tehát ennyit eszik max. a kisvinyód. Az 2.5W. Ugye az pedig a mérési hiba kategóriába esik...
Kn[.]xX25-03-2009 13:21:40 // 6252
sziasztok!
megvettem és beszereltem az új alpine fejegységemet, ami usb-s. vettem hozzá egy 250es vinyót :) rádugtam és felismerte, sőt az összes könyvtárat beolvasta és szépen tette is a dolgát, ahogy kell.
a problémám viszont, hogy max 1percig volt rádugva (kipróbálásképpen) a fejre, az autó nem volt beindítva. mikor lehúztam róla, és kikapcsoltam a rádiót - indítanám az autót és elég lassan akart csak beindulni.
kérdésem tehát, hogy egy olyan usb-s vinyó, ami az usb-ről kapja a tápot is, az ennyire megzabálná az aksit álló motornál? van valami tippetek hogy oldódhatna meg a probléma?
köszi előre is
megvettem és beszereltem az új alpine fejegységemet, ami usb-s. vettem hozzá egy 250es vinyót :) rádugtam és felismerte, sőt az összes könyvtárat beolvasta és szépen tette is a dolgát, ahogy kell.
a problémám viszont, hogy max 1percig volt rádugva (kipróbálásképpen) a fejre, az autó nem volt beindítva. mikor lehúztam róla, és kikapcsoltam a rádiót - indítanám az autót és elég lassan akart csak beindulni.
kérdésem tehát, hogy egy olyan usb-s vinyó, ami az usb-ről kapja a tápot is, az ennyire megzabálná az aksit álló motornál? van valami tippetek hogy oldódhatna meg a probléma?
köszi előre is
Piritu - 1.000.00024-03-2009 19:50:13 // 6251
Gratulálok megismerted, hogy nem a Te kocsid!Lownoise kollégáé volt. :-))
GTPeti24-03-2009 19:16:15 // 6250
Ez az én autóm, a másik viszont nem. :)
(Az első képen látszik a hátsó szélvédő, ha megnézed. És mások a zsanérok is az SW ajtaján: alul vannak, nem oldalt.)
(Az első képen látszik a hátsó szélvédő, ha megnézed. És mások a zsanérok is az SW ajtaján: alul vannak, nem oldalt.)
GTPeti24-03-2009 09:42:22 // 6248
Bocs, de ez nem az én autóm, hanem egy Berlina. ;)
Piritu - 1.000.00023-03-2009 21:59:52 // 6247
Bocs, de ez a Te autód! :-))
GTPeti23-03-2009 20:32:30 // 6246
Az enyémben pedig akkor csodálkoztak, mikor hallották. Számomra a hifi erről szól, de nem ítélem el aki lelkesen farag. :)
Piritu - 1.000.00023-03-2009 20:24:53 // 6245
GTVili23-03-2009 18:54:23 // 6244
A készülő Fusion-Seat egy Show-Car......ebben a kategóriában nincs isten....csak sok LED....koax hangszórók....idióta fényezett műanyagok.......;-DDD
Luigiano23-03-2009 18:17:11 // 6243
van egy eladó Clarion mp3 fejegység.
adok-veszekben van kép
adok-veszekben van kép
GTPeti23-03-2009 10:12:02 // 6242
1. Sosem értettem minek jó egy csomagtartót ilyenformán kitölteni.
2. Nekem a Fusionnal való eddigi kapcsolataim alapján úgy tűnt, hogy egy jó (agresszív) marketingű china-import (*). Persze a népek meg veszik, mert amit ennyire nyomnak, az csak jó lehet.
(*: Anno a SAL kapcsán fejtegettem, hogy milyen érdekes, mikor az importőr méri le először a T/S paramétereket.)
2. Nekem a Fusionnal való eddigi kapcsolataim alapján úgy tűnt, hogy egy jó (agresszív) marketingű china-import (*). Persze a népek meg veszik, mert amit ennyire nyomnak, az csak jó lehet.
(*: Anno a SAL kapcsán fejtegettem, hogy milyen érdekes, mikor az importőr méri le először a T/S paramétereket.)
Kócosw22-03-2009 21:44:39 // 6241
egykep küszöbpoilert megneztem volna...
akar elvitelre is :)))
akar elvitelre is :)))
GTVili22-03-2009 21:39:58 // 6240
Kiállítók természetesen lesznek,de általában a helyszinen nem lehet vásárolni....csak kivisznek pár terméket bemutatni....lehet hogy lesz egy-két eladó cucc......de nem jellemző.
Kócosw22-03-2009 21:36:36 // 6239
ott a shown lesznek kiallitok is? lesz lehetöseg vasarolgatni vmiket? nem tudod veletlenül?
GTVili22-03-2009 19:28:49 // 6237
Még nincs...a képet tegnap csináltam.Még le kell fényezni és be kell építeni....az április 11-13.-i Carstyling Show-ra készül el....
Buksi22-03-2009 18:08:11 // 6236
A végeredményről is vannak képek? :-))
GTVili22-03-2009 11:54:44 // 6234
Ez a Fusion új demo-autója......és a Roxy rádió,úgynevezett Roxy-Taxi-a....
Szeját lejon Kupra.......szénné tunigolva....
Szeját lejon Kupra.......szénné tunigolva....
GTVili22-03-2009 11:51:41 // 6233
Kócosw22-03-2009 11:42:33 // 6232
nekem volt MNC csövem,az farostbol volt,es jo minösegü volt..A legelsö erösitöm MNC volt,es nagyon jo volt...
de sajnos igazat kell neked adjak,a mai minösegük =0
de sajnos igazat kell neked adjak,a mai minösegük =0
Piritu - 1.000.00022-03-2009 11:26:59 // 6231
Ha már itt tartunk, tegnap az egyik győri hifisnél láttam "gyári" MNC zárt subládát. Üresen hangszóró nélkül volt pár ezer Ft. Szemrevételeztem, hátha használható...de amit láttam elborzasztott és örökre messze hajtott mindentől, ami MNC. A láda teteje műanyagból (!) volt, kézzel lehetett nyomogatni ki-be. Nem lehetett "merev" falú dobozról beszélni. Tényleg ennyivel olcsóbb a műanyag, mint a farostlemez?
Kócosw22-03-2009 10:34:31 // 6230
bizot összecsavartak a 2-öt :)) igy lett 2*10 böl 20 :))
nemcsoda ha vibralnak...pl egy kondit lattam a rendszerbe epitve..2 ekkora nyomonal,ket erösitönel elkelne mar 2 ,vagy egy nagyobb...
sipolas ilyen kabelezes mellett ??kötelezöen hozzatartozik a sipolas az ilyen munkahoz...
a kebolek minösege sem tünik a legjobbnak..
ezert irtam,kabelezes nelkül meg jois lenne..
kivancsi lennek a ladat hogy mereteztek? :)))
az enyem pl igy nezett ki beepites utan...
nemcsoda ha vibralnak...pl egy kondit lattam a rendszerbe epitve..2 ekkora nyomonal,ket erösitönel elkelne mar 2 ,vagy egy nagyobb...
sipolas ilyen kabelezes mellett ??kötelezöen hozzatartozik a sipolas az ilyen munkahoz...
a kebolek minösege sem tünik a legjobbnak..
ezert irtam,kabelezes nelkül meg jois lenne..
kivancsi lennek a ladat hogy mereteztek? :)))
az enyem pl igy nezett ki beepites utan...
GTVili22-03-2009 09:40:46 // 6229
Ráadásul rengeteg egyéb hibát elkövettek......elölről 10-es kábellel indultak....de 20-asal értek hátra....????????
A monitorok össze-vissza vibráltak....közepes hangerőnél már pulzált az összes kijelző.....ja és persze sípolt és búgott az összes hangszóró....
A monitorok össze-vissza vibráltak....közepes hangerőnél már pulzált az összes kijelző.....ja és persze sípolt és búgott az összes hangszóró....
Kn[.]xX22-03-2009 09:31:49 // 6228
tehát kell egy kapcsoló, na erre voltam kíváncsi:) mert anélkül (magától) honnan tudná? az ok, h a fejből már csak olyan jel jön, de hogy jut el pont az pont a ládához, na erre voltam kíváncsi, és gondoltam volt egy kapcsolóra, de akkor tényleg ezt kell keresnem/megnéznem és beállítanom rajta. köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?