Forum >> 145-146
Föckös08-12-2006 21:33:21 // 25008
egy időben egy cromával jártam, ugyanezt produkálta, kb 2 kilcsi után rndben volt, de addig qkorica nehéz volt váltogatni.
De ettől sztem baja nem lehet:-)
Föckös08-12-2006 21:31:01 // 25007
az is lehet, h csak túl sűrű a váltóolajad
BFMSE08-12-2006 20:52:37 // 25006
QV es a TI valto nem egyforma.
BFMSE08-12-2006 20:47:41 // 25005
Lehet kuplung munkahenger, vagy fohenger. meg kell nezni, hogy nem folyik-e belole az olaj. Ha felpumpalod akkor jo lesz? Mert ha igen, akkor ez a baj.
szasza(SW)08-12-2006 20:17:56 // 25004
Két napot szorakoztam a generátor cserével de nem sikerült kivenni ma beszéltem a szerelömmel azt mondta 3E-ért kicseréli ha elöre tudom szorakozik vele a fene:(
108-12-2006 20:12:46 // 25003
A kuplungal hidegen sincs gond, a váltó mozog nehezebben a hidegben, de nem olyan vészesen.
Kau08-12-2006 20:05:14 // 25002
Ha beindítod az autót, utána mindegyik sebességfokozatba betudod tolni a váltót? Rükvercbe is? Mármint elsőre, reccsenés nélkül. Vagy egy kicsit meg kell mozgatni előtte? Mert akkor a kinyomócsapágy a gyanús. És fogadok, hogy a kuplungod se vaj puhán megy befele.
szasza(SW)08-12-2006 20:04:07 // 25001
igen QV TI egyforma mivel mind a kettő 2.0-es de a kisebb 1.4,1.6,1.8-é kisebb tárcsás én igy tudom:)
Willy08-12-2006 20:02:10 // 25000
Ja, meg a kuplung/váltó is ugyanaz.
108-12-2006 20:00:36 // 24999
Mármint motorikusan :-))))
Willy08-12-2006 19:59:52 // 24998
Meg gyakorlatilag is.
Willy08-12-2006 19:59:11 // 24997
108-12-2006 19:59:00 // 24996
Sztem nem csak elvileg...
Willy08-12-2006 19:57:23 // 24995
De Norbié elvileg ugyan olyan mint az enyém.
szasza(SW)08-12-2006 19:51:15 // 24994
Sziasztok!
Én úgy tudom nem egyforma a kuplung tárcsa mérete a kisebb motorokéval:)
Willy08-12-2006 19:45:05 // 24993
Nem tudok rá semmit mondani, én még nem tapasztaltam ilyet.
Az enyém kicsit akadozik, ezért kérdeztem rá a dologra.
108-12-2006 19:43:27 // 24992
Mivel még hideg volt, így egy csöppet nehezen járt/jár, de amint bemelegszik az egyész mechanika, utána már nincs gond. Ezért is ilyedtem meg akkor, mert előtte nem volt semmilyen jele.
Willy08-12-2006 19:41:39 // 24991
Érdekes... (mármint az hogy elmúlt)
És egyébként előtte akadozott a váltó egy kicsit vagy nem volt semmi baja?
108-12-2006 19:38:49 // 24990
Ja! És utána magától elmúlt. Persze azóta úgy váltok, mint ha nádszál lenne a váltóbot :-)
108-12-2006 19:37:27 // 24989
Hali Mindenkinek!
A verdám tegnap, a következőt produkálta: elindulás után, a sebességváltó egyesben volt és hiába nyomtam ki a kuplungot, nem volt hajlandó kiemelni, így váltani sem tudtam. Azt tudom, hogy a hideg váltóolaj miatt egy idegig nehezebben jár a váltó, de ez már 30 km megtétele után jelentkezett, úgy hogy semilyen erőltetés nem volt előtte.
A kérdésem, kuplung tárcsa, vagy kinyomócsapágy vagy mi lehet a ludas benne. Előreláthatólag mi fogja megadni magát, mire számítsak és nem utolsó sorban, egy 2.0-es mocinál ez mi pénzt jelent (már ha számít a motor nagysága)?
A segítségeket és felhomályosításokat előre is köszönöm mindenkinek.
BFMSE08-12-2006 19:10:20 // 24988
Ez a vez. tengely leszorito nekem is kellene, mert most allok modosito csere elott...
Mult heten kerdeztem senki nem tudott rola semmit :(
TIbor08-12-2006 15:18:05 // 24987
Na csak azért kérdem, mert akármelyi bárdiauto boltban kb 300 Ft-ért adnak Hella-t, én ezt használom nem annyira égett még ki egy sem! Csak ötletként mondtam, egy próbát talán megér!
Tedi08-12-2006 15:16:29 // 24986
Szóval meg kéne csináltatni a foncsorozást normálisan...mert most csak egy vészmegoldással lett rögzítve a lámpa :)
Köszi mindkettőtöknek a helpet!
Tedi08-12-2006 15:14:25 // 24985
Meg nem mondom Neked, valami noname akármit adtak. A balosban sem tudom, hogy milyen van, mert soha nem néztem. De az előfordulhat, sőt biztos, hogy a kettőben nem ugyanaz a márkáju van.
Apám 156-osa is csinált ilyet, a többezer HUF-os Hellát meg Tunsramokat ugyanúgy eldobta, mint az 550 HUF-os noname-et. Aztán neki abbamaradt :)
granturismo08-12-2006 15:14:18 // 24984
Lehet mechanikai rázkódás, vagy villogás miatt. Túlfesz nem valószínű mert azt máshol is előjönne.
TIbor08-12-2006 15:12:06 // 24983
Milyen minőségű izzokat használsz?
Ha azonos a két oldali akkor ez a lehetőség is kilőve, viszont pontosan ezért van kilőve szerintem a túlfesz is !
Tedi08-12-2006 15:06:31 // 24982
Kezd felmenni a pumpám :) Az autóm 2 hét alatt a harmadik jobbos tompított izzót használja el. Az elsőt még megértem, mert a foncsor kicsit elhagyta magát és lötyögött az egész belső lámpatest, de ezt a problémát orvosolták, most már nem mozog, mégis zabálja az izzókat. Mi lehet a gáz? Túlfeszkót kaphat?
Köszi előre is!
TIbor08-12-2006 15:04:51 // 24981
Hát kb 14 eFt párban, ez nam annyira sok, de azért mégsem adnék ki ennyi t feleslegesen, ha nem muszály !
granturismo08-12-2006 14:58:40 // 24980
Milyen árak vannak?
TIbor08-12-2006 14:18:26 // 24979
Na ez jól sikerült, pont írtam mikor a Tied megérkezett !
Azért kösz !
TIbor08-12-2006 14:17:20 // 24978
Szóval akkor jó lehet mindkét féléhez, minden nyom erre utal, de sajna annyira nem állok jól, ha nem jó az egyik akkor megvegyem a másikat is. Ezért értetlenkedek itt, de hálistennek tudtok segíteni.
Két forgalmazóval is beszéltem, az egyiknél bemondták pontosan azt a gyári számot amit én is tudtam, de az esetleges eltérésekre nem tudtak mit mondani, a másiknál kedden visszahívnak, hogy mi lett a nyomozás eredménye !
granturismo08-12-2006 14:12:06 // 24977
Persze ettől még lehet ilyen és akkor valóban nem jó Neked.
granturismo08-12-2006 14:09:47 // 24976
Hát megmondom őszintén én még olyat nem láttam ami csak 155 lovashoz való. Csak ilyen univerzálisat. Szerintem nincs is gyártó aki olyat csinálna hiszen saját magával szúrna ki. A gyári idomszer is univerzális. Mármint az Alfánál. Mert az 1.8-as VVT-s Fiat/Lancia motornál a bütyökszög is változott ott valóban 2 féle készlet van a ráncfelvarrás előtti és utáni motorhoz.
Aztán nem jó még ez az idomszer a 2.0JTS motorhoz, mert annak már valóban más a vezérlése.
Továbbá az 1.6 vezérlésrögzítője az nem jó a módosító nélkülis 105 lovas TS motorhoz.
TIbor08-12-2006 13:50:21 // 24975
Szia !
Először is köszi az infót, kezd tisztulni a kép. Ha jó értettelek azt írtad, hogy a 150 lovasét rá lhet tenni a 155 lesre, mert a bütyök tetején megfogja, a "soványabb " bütyköt is .
A gondom az, hogy az enyém a 150 lovas a szerszám pedig a 155 leshez való, szóval a vékonyabb bütyökre valóval kellene megfogni a dagi bütyköt, s ez így már nem biztos, hogy menne, hiszen ha az idom passzentos a vékony bütyökhöz (miért ne lenne az ) akkor a vastagabbra egyszerűen nem megy rá !Nem ?
granturismo08-12-2006 09:34:17 // 24974
Írtam mailt.
András bácsi08-12-2006 09:19:29 // 24973
Valami ilyesmit válaszoltam neked én is mailben, csak kevésbé szakszerűen.
granturismo08-12-2006 09:17:38 // 24972
Szia Tibor. A vezérműtengelyek máshogyan vannak fokolva, de a tengelyek benyitása azonos, ezért a 150 lovas rögzítőjét rá lehet tenni, a bütyök tetején megfogja a tengelyt csak két oldalt nem ér hozzá teljesen. A max benyitási pont az azonos fokon van mind a 2 fajta tengelyen csak a 155 lovas tengely bütyke "soványabb".
Ez nem a teljesítménynövelés hanem a Bosch 1.5.5 befecskendező rendszer sajátossága miatt van. Egyébként az 1.5.5-el szerelt 1.6 TS motorokon is át van fokolva a szívó tengely, ott sincs változás a teljesítményben, de ott is ugyanaz a rögzítő van mindkét fajta motorhoz. Ami egyébként eltérő mint az 1.8-2.0 rögzítője.

Ez nem a teljesítménynövelés hanem a Bosch 1.5.5 befecskendező rendszer sajátossága miatt van. Egyébként az 1.5.5-el szerelt 1.6 TS motorokon is át van fokolva a szívó tengely, ott sincs változás a teljesítményben, de ott is ugyanaz a rögzítő van mindkét fajta motorhoz. Ami egyébként eltérő mint az 1.8-2.0 rögzítője.

TIbor08-12-2006 08:47:28 // 24971
Goerge, Bandi!
Küldtem a mailetekre üzenetet néhány adattal, mert ide nem tudtam csatolni!
Ha lesz időtök pillantsatok rá, aztán ha még több időtök lesz nálam még mindíg elkél a segítség !
András bácsi08-12-2006 07:59:28 // 24970
Már legalább ketten így tudjuk.
TIbor08-12-2006 07:53:32 // 24969
OK! Köszi !
Nagyon várom az infó, az alkatrész elég hamar meg lenne, ha tudnám jó- e hozzá!
Ha tudom valahogy idevarázsolom a két motor vezérlési értékeit !
GEORGE08-12-2006 07:21:58 // 24968
Én úgy tudom, hogy a változószívócsó miatt van az 5 lóerős töblet.
De utána fogok érdeklődni......
ystuc08-12-2006 07:16:12 // 24967
Ja... Úgyhogy írni kéne valamit...
Naptár van eladóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!
:-)
dfg (Tanárúr)08-12-2006 06:19:54 // 24966
A topic aktivitása: 0
Seriff07-12-2006 19:00:15 // 24965
toto07-12-2006 17:55:09 // 24963
ystuc 2006-12-07 15:34:43 // 24960
Ja!!!Válasz erre:))))
toto07-12-2006 17:54:00 // 24962
Szia!!!
Én kérnék még 1-et!!!Hol tudom át venni?
ystuc07-12-2006 17:39:48 // 24961
Hát, ezt sosem lehet tudni... :-)))
Mint mondtam, piaci érték alatt van mélyen!! :-) Nagyon mélyen!!
dfg (Tanárúr)07-12-2006 17:31:41 // 24960
Ha összefutunk, akkor átveszek még egyet. Csak pusztán azért, hátha felmegy mégjobban az ára. ;)
ystuc07-12-2006 15:47:03 // 24959
Nem. Elővételben volt olcsóbb, most már enyi. :-) És még így is mélyen a piaci érték alatt vagyunk!! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
687
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?