Forum >> 145-146
Rumi15-12-2006 00:09:56 // 25158
Halesz!
Állj le! :p
Halesz15-12-2006 00:08:11 // 25157
No way. Ha ilyet terveznék, kérlek Titeket állítsatok le :)
Kau14-12-2006 23:23:07 // 25156
Na majd holnap utána olvasok a kézikönyvben. Az enyém 2000 jüliusában gurult ki a gyárból. Megvan még a szállítólevél is :)))
Seriff14-12-2006 23:18:53 // 25155
GT-t nem fogod ültetni tavasszal a 17es felnihez?;)
Seriff14-12-2006 22:55:21 // 25153
Mekkora az ültetés?
Én Bp-re nem merek betenni:(
BFMSE14-12-2006 22:53:37 // 25152
2000-2001 korul kezdtek euro 3-mas motorokat tenni az autokba. Szerintem 145/146-bol nem is volt euro 3-as.
Ha megnezed a 156-ban az euro 3-mas 2.0 TS motorok mar "csak" 150 lovasok.
ystuc14-12-2006 22:52:28 // 25151
Még berax egy toronymerevítőt, és akkor lesz igazán fantasztikus! Nekem elhiheted! :-)
BFMSE14-12-2006 22:50:36 // 25150
Nekem most ment tonkre a generatorom, es tenyleg eleg nagy szivas kiszedni. Aki ezt kitalalta...
Mennyiert szedtek ki vegul?
Pitta14614-12-2006 22:49:58 // 25149
Bocsi hogy nem a témához, de berakták az ültetőrugokat a kocsimba és muszáj megosztanom hogy : ÁLLAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igaz hogy alig tudok hazamenni az elcseszett fekvőrendőrök miatt,de kit érdekel?!
Aki szereti taposni neki annak kötelező! nem gondoltam volna hogy ekkora lesz a különbség a vezetési élményben mellesleg qrva jól néz ki!
Simonsan14-12-2006 21:53:51 // 25148
Nekem dettó. 80 fok környéke és jóóó meleget fúj télen:) Nyáron fix 90!
ystuc14-12-2006 21:17:04 // 25147
Nyáron ne csodálkozz, ha fűtés mellett elég egy poló is. Nekem fűtés nélkül is elég olyankor... ;-)
Kau14-12-2006 21:10:33 // 25146
Meg a nyarak is :))
ystuc14-12-2006 21:06:19 // 25145
Biztos hidegebbek a telek mostanában... :-P
Kau14-12-2006 21:00:55 // 25144
Szóval fix 90-nek kéne lenni a hőfoknak (Euro 3)? Régen annyi is volt. Pár perc után már le kellett tekernem a fűtést, mert egy szál pólóban is ellehettem volna. Most ingadozik 70-85 között. Jóval több idő kell, hogy letekerjem a hőfok szabályzót, de olyan meleget maximumon sem tud adni, mint korábban.
tipoatti14-12-2006 20:17:04 // 25143
Láttam ma egy ugyanolyan Zender-145-öst, mint amilyen Huszi barátomnak/cartársnak van, de ROSSO-ban! Nagyon komoly 16"-os ( amennyire láthattam, de jó nagyok voltak ) felniken. Bexarás gyönyörűűűű volt!!! :)
GEORGE14-12-2006 20:15:43 // 25142
Szerintem jó az a 88 fokos a QV-hoz is :-)
TIbor14-12-2006 19:56:45 // 25141
A 150 pacisén + egy cső van a másikhoz képest , nézd meg az unixon ott oda van írva a képre, melyik hány fokon nyit!
114-12-2006 19:49:49 // 25140
Na jó, de ezt ránézésre honnan állapítod meg?
TIbor14-12-2006 19:40:53 // 25139
150 pacis ti hez 83 fokos termo míg a 155 pacishoz 88 fokos termo való !
114-12-2006 19:33:07 // 25138
Hát anno, emlékeim szerint jó volt, aztán hirtelen jó idő lett és nem foglalkoztam vele....
Balage14-12-2006 19:30:50 // 25137
Off:
George: Még a januári emelés előtt megvenném a szükséges alkatrészeket, pl. féktárcsa, betét, stb. A szerelő elvileg hétfőn átnézi a kocsit, januárban úgyis műszaki, addigra meg akarom csinálni. Van jó ismerősöd, akinél még idén meg lehet venni a cuccokat? Nem fontos, hogy mindjárt kézben legyen, ráér elküldeni postán, vagy a húgom elmegy érte Pesten. Csak még idén ki tudjam fizetni.
GEORGE14-12-2006 19:30:26 // 25136
A legelejétől nem volt jó???
114-12-2006 19:30:05 // 25135
Amikor vettem, a boltos csóka motorszám szerint kereste ki.....tehát elvileg jónak kellene lennie.....de mégsem O.K.
szasza(SW)14-12-2006 19:29:14 // 25134
Sziasztok!
Másfél nap alatt cserélte ki a szerelö a generátorom az ár nem vészes .De szerintem ne áljón neki senki ha nem autószerelő mert ő is közben elmondot pár miatyánkot:DD
BFMSE14-12-2006 19:27:44 // 25133
Nekem is 80 alatt van, de ezek ilyenek. Nyaron picit melegebb.
GEORGE14-12-2006 19:27:15 // 25132
Akkor ki kell nézni Eper vagy más katalógus szerint a neked valót.
Irtak itt lejebb Euro 2 meg 3 dolgokat.
Nekem az eddgi autóimban álltalában fixre szokott beállni a hőfok.
A Scudoba példál változik 80 és 93 közt.
Pedig az már a legnagyobb Euro osztályú motorral van szerelve........fene tudja mi itt az igazság.
Egy tuti neked nem fújja a rendes meleget.
Tedi14-12-2006 19:26:17 // 25131
Csatlakozom a jó termosztátosok táborához :)
90 fok, se fel, se le :)
114-12-2006 19:25:10 // 25130
Az nem kifejezés.....30 km után is csak jóindulattal langyos a levegő...
114-12-2006 19:23:38 // 25129
Ahogy olvasom itt az igét, egyre inkább az a gyanúm, hogy nekem nem tipusazonos termosztát került bele anno....és emitt nem "dolgozik rendesen".
Mert nyit és zár is tulajdonképpen, csak gondolom, nem engedi megfelelő hőfokra melegedni a rendszert.
GEORGE14-12-2006 19:21:53 // 25128
Sajna a tiedet mikor néztem az igen csak langyi volt.
Gondolom most a hidegekben kevés is, igaz?
GEORGE14-12-2006 19:21:00 // 25127
Nekem fix 88'C áll kb egy mutatónyi vastagsággal a 90-es jelzés alatt.
Ezt stabilan tartja mind 130 mind akár 200 utazónál.
Nagyon jó meleget tud csinálni a fűtése az autóban :-)
ystuc14-12-2006 19:20:38 // 25126
De atied Euro3-as, az enyém még Euro2-es... :-) A magyarázatot lásd lentebb valahol. :-)
dfg (Tanárúr)14-12-2006 19:20:28 // 25125
Nálam meleg van, töltés nincs. azt hiszem ti jobban jártatok
Balage14-12-2006 19:19:37 // 25124
Nekem stabil 90. :-)
114-12-2006 19:17:41 // 25123
Hát ez az....már én sem tudom így, hogy mi is a tuti.....:-( márt hát ugye, azért, meleget kellen nyomnia de vadul így a hideg idő beköszöntével.
ystuc14-12-2006 19:15:13 // 25122
Nekem 80 fok alá egy picivel beáll, és onnan nem mozdul soha télen. És jó meleg van... Szerintem nekem jó a termosztátom, de ezek után már nem tudom mit higgyek...
114-12-2006 19:12:08 // 25121
CARtársak!
Azt hiszem én is termosztát problem elé nézek:-(((
Az idegesítő az egészben az, hogy februárban lett beletéve 25K-ért, egy vadonás új :-(( Kérdeztem is a szerelő csókát, hogy lehet ilyen!?...azt mondta előfordul...:-(((grrrrr
nekem több km után is, amikor elvileg már be van melegedve a moci, akkor is stabilan 70 fokon áll. Ennek következménye, hogy csak langyi levegőt fúj, ami egyre kevesebb hatásfokkal dolgozik az utastérben.....:-(
Tedi14-12-2006 15:39:38 // 25120
Nem nem, csak a gyerkőc szőke :))
Tackry14-12-2006 15:32:53 // 25119
Mondod ezt te...:))
Tedi14-12-2006 15:24:02 // 25117
Na szóval az utolsó két hsz-t én írtam, csak apu az én gépemről netezett és bejelentkezve maradt :))
Alfista14-12-2006 15:23:10 // 25116
A 98 utániak, a műanyag fedelesek már Euro3-asok, a fém fedelesek Euro 2-esek.
Alfista14-12-2006 15:22:43 // 25115
Hmm..én ezt nem tudtam, nekem Euro3-as motorom van :) Bocsessz
dfg (Tanárúr)14-12-2006 14:54:12 // 25114
feltettem a kigyókat az index fölé, erre hálából elment a töltésem. most megyek, leöntöm benzinnel, és felgyújtom...........................
Kau14-12-2006 13:43:32 // 25113
És az újabb TS-ek Euro 3-asok?
dfg (Tanárúr)14-12-2006 13:38:06 // 25112
Pontosan úgy értem. Olyan hülye az íve a hátsó ablaknak, hogy szerintem sűrűbben kell cserélni a kart, mint elől.
Csongor14-12-2006 12:16:45 // 25111
úgy érted, hogy ugyanolyan xar maradt a hatékonysága, mint előtte?
Rumi13-12-2006 23:33:38 // 25110
látom nem akarsz kikezdeni vele :)))
najó elfogadom a választ, de azért hozzátenném, hogy figyelembe véve Teddy...
itt asszem nem folytatom, mert megint le leszek tiltva
lényeg, hogy nem meglepő, hogy nekem lett igazam :DDD
Simonsan13-12-2006 23:20:57 // 25109
Köszönöm az infót mindkettőtöknek! :) Több szem többet lát, de most Neked lett igazad ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?