Majd legközelebb, már elment...
de gyakran látom itt
Forum >> 145-146
Gergely06-01-2020 16:32:04 // 143455
Kazes☻06-01-2020 16:24:46 // 143454
Lőjél róla egy képet... menj le, akár... :D
Gergely06-01-2020 16:22:46 // 143453
Pedig egy gyönyörű szép 146 viseli ezt a rendszámot. Innen a 3-adikról legalábbis elég pengének látszik :)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2020 16:09:24 // 143452
Csak érdekességképpen, azóta is megy az autó folyamatosan. Rátettem egy preparált kiegyenlítő kupakot (félbevágott rugó van benne), így nem tudja felfújni magát, egyből kijön aminek ki kell. Így városi használatban most épp nem fogy a vize, és nem is nedves a kupak körül. A hengerfej csavarok utánhúzása óta nem bírok elszakadni attól a benyomástól, hogy simább a motor hangja. Ahányszor megyek vele, megállapítom magamban, csak hát nehéz ezt objektíven megítélni. :-)
Az, hogy egyszerű és tartós az már bebizonyosodott, de semmi sem örök. :-) Kicsit sok volt most a műszaki körüli mizéria és rá pár hétre ez a mostani probléma. Minden megjavítható, nyilván még mindig sokkal gazdaságosabb ezt megjavítani, mint lecserélni, csak egy napi autónál nem szabad hogy eljöjjön az a pont, amikor már én vagyok az autóért, nem ő értem. Egy hengerfej le-fel még épp belefér, de ha szétszedéskor kell még ez, kell még az, mégsem lesz jó, vagy épp rosszabb lesz, kell egy felújított hengerfej, az már nekem per pillanat sok.
Az, hogy egyszerű és tartós az már bebizonyosodott, de semmi sem örök. :-) Kicsit sok volt most a műszaki körüli mizéria és rá pár hétre ez a mostani probléma. Minden megjavítható, nyilván még mindig sokkal gazdaságosabb ezt megjavítani, mint lecserélni, csak egy napi autónál nem szabad hogy eljöjjön az a pont, amikor már én vagyok az autóért, nem ő értem. Egy hengerfej le-fel még épp belefér, de ha szétszedéskor kell még ez, kell még az, mégsem lesz jó, vagy épp rosszabb lesz, kell egy felújított hengerfej, az már nekem per pillanat sok.
Kazes☻06-01-2020 15:13:19 // 143451
Rendszámkereső nem találja...
Gergely06-01-2020 14:26:42 // 143450
MGF-862 köztünk vagy? :D
Kazes☻06-01-2020 12:47:01 // 143449
Hogy mik vannak... ilyenekről még nem mis hallottam... pedig pár autót már én is bütyköltem! :D
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2020 12:27:09 // 143448
Köszi a tapasztalatokat! Valahol egybecseng azzal amit a szerelőm mond. Most ott járunk, hogy leveszi a hengerfejet, viszek rendes tömítést, csavarokat, ő pedig letakarít mindent, megméri a furatokat, hogy nem feneklett e meg valamelyik csavar. Síkvonalzóval csekkoljuk a hengerfejet, ha lehet, a síkolást elhagyjuk most és visszatesszük.
marci9106-01-2020 11:45:36 // 143447
BUÉK utólag is mindenkinek! :) Kissé lemaradtam az ünnepek alatt, de itt vagyok ;)
Gyuri, lehet buta felvetés lesz, de amikor a Barkas VW motorját raktuk össze, elkövettem azt a nagy hibát, hogy a hengerfej pakolást kis zsírral bekentem, mondván tapadjon és tömítsen jobban. Aztán amikor nekem is nyomta fel a vizet teljesen váratlanul, mikor milyen kedve volt, elmagyarázta egy régi szaki, hogy a zsíros felületen hamarabb átjuthat a víz/gáz, ha nyomás alatt van. Csakis tiszta felületre, szárazon szabad feltenni. A másik jellegzetes hiba még, ha a hengerfej csavarok furatakit nem pucolják ki, az alján kis víz marad és hiába húzzák meg a csavart megfelelő nyomatékkal, kitart.
Kár lenne, ha megválnál tőle ennyi munka után :/ Szabadidőmben ismerősöm 2009-es 147-esét szoktam karbantartani, de bevallom, fejfájásom van attól az autótól. Ami a 46-ban egyszerű és tartós megoldás, az a 47-ben nehezen hozzáférhető és bonyolult. Most javítottuk a hátsó rugótányér törését, aminél megfejtettük, hogy a tányér vízkivezető furatát az ellentétes oldalra fúrták gyárilag, ezért áll meg benne a víz, nevetséges... Az pedig csak mellékes, hogy az enyémben a hátsó lengéscsillapító még olasz volt, ebben viszont már taiwan-i.
Gyuri, lehet buta felvetés lesz, de amikor a Barkas VW motorját raktuk össze, elkövettem azt a nagy hibát, hogy a hengerfej pakolást kis zsírral bekentem, mondván tapadjon és tömítsen jobban. Aztán amikor nekem is nyomta fel a vizet teljesen váratlanul, mikor milyen kedve volt, elmagyarázta egy régi szaki, hogy a zsíros felületen hamarabb átjuthat a víz/gáz, ha nyomás alatt van. Csakis tiszta felületre, szárazon szabad feltenni. A másik jellegzetes hiba még, ha a hengerfej csavarok furatakit nem pucolják ki, az alján kis víz marad és hiába húzzák meg a csavart megfelelő nyomatékkal, kitart.
Kár lenne, ha megválnál tőle ennyi munka után :/ Szabadidőmben ismerősöm 2009-es 147-esét szoktam karbantartani, de bevallom, fejfájásom van attól az autótól. Ami a 46-ban egyszerű és tartós megoldás, az a 47-ben nehezen hozzáférhető és bonyolult. Most javítottuk a hátsó rugótányér törését, aminél megfejtettük, hogy a tányér vízkivezető furatát az ellentétes oldalra fúrták gyárilag, ezért áll meg benne a víz, nevetséges... Az pedig csak mellékes, hogy az enyémben a hátsó lengéscsillapító még olasz volt, ebben viszont már taiwan-i.
Kazes☻05-01-2020 19:32:30 // 143446
Igen, de a rinyavas is odafogja két csavarral... tehát arra is vigyázz. :)
Shadin05-01-2020 19:24:18 // 143445
Oksa köszi! Az ajtó felől nem próbáltam még, a szélvédőnél, napellenzőnél képtelen voltam megbontani, így hagytam is a fenébe az egészet. Jobb hátul gond, még jó, hogy hosszú az ajtaja :-)
Kazes☻05-01-2020 19:18:26 // 143444
Nem szőnyegpadló... :D ...valami merev cucc. Ha huppog, akkor a közepén lévő ragasztó engedhet el. Nekem a felújítás után visszatéve is szépen visszaragadt. Próbáld meg az egyik ajtónak a gumitömítését felülről lehámozni (nem nehéz) és ott óvatosan benyúlva valamilyen ragasztót bejuttatni... ott már nincs más egyébként, csak a lemez és alulról a merev kárpit. A FL előttieknél ez a merev anyag van külön egy szivacsos kárpitanyaggal bevonva, aminél a szivacsos réteg megy tönkre/porlik el és a kárpitanyag lóg az ember fejére.
Shadin05-01-2020 16:21:54 // 143443
Ez a kárpit nem egy kvázi szőnyegpadló? Nekem az a majom csak vele, hogy elengedte a ragacs és "pattogó" hangot ad menet közben. Felnyomkodom akkor jó egy darabig, majd megint kezdi. Az is elég lehetne, ha valami fecskendő tűvel mögé nyomnék ragacsot? Nem tom :-(
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2020 15:18:17 // 143442
A 146 és a három gyerkőc megférnek, városban beférünk, el tudunk hozni-vinni bármit, funkcionális szempontból tökéletes.
A Giulia viszont sajnos nem az. Hátul középen lényegében nincs ülés, az egy négy személyes autó. Nálunk a lábtér még mindegy, szóval egy Giulia sajnos használhatatlanabb számunkra mint a 159.
Sokáig azt a verziót erőltettem, hogy a bonyolultabb autót frissítsük.De nincs mire. Vagyis nincs Alfa amire lehetne. A Stelvio van, de sehogy nem barátkozok vele. Nekem sajnos nagyon nem tetszik. Értem az előnyeit, de akkor sem. :-) Szóval a 159 csere patt helyzet lett.
A 146 helyett egy Giuletta lenne az egyetlen Alfa amivel javítani tudnánk a flottánkon értelmesen, nem vagyonokat beleölve, és hosszú távon. Egy Tipo még jobb lenne, de egyikőnk sem hajlandó egyelőre elengedni az Alfázást.
A Giulia viszont sajnos nem az. Hátul középen lényegében nincs ülés, az egy négy személyes autó. Nálunk a lábtér még mindegy, szóval egy Giulia sajnos használhatatlanabb számunkra mint a 159.
Sokáig azt a verziót erőltettem, hogy a bonyolultabb autót frissítsük.De nincs mire. Vagyis nincs Alfa amire lehetne. A Stelvio van, de sehogy nem barátkozok vele. Nekem sajnos nagyon nem tetszik. Értem az előnyeit, de akkor sem. :-) Szóval a 159 csere patt helyzet lett.
A 146 helyett egy Giuletta lenne az egyetlen Alfa amivel javítani tudnánk a flottánkon értelmesen, nem vagyonokat beleölve, és hosszú távon. Egy Tipo még jobb lenne, de egyikőnk sem hajlandó egyelőre elengedni az Alfázást.
Kau05-01-2020 13:54:35 // 143441
Már sokan ahhoz az időhöz értünk, hogy kéne másik kocsi.
De!
A 145/146 olyan olcsón megy, hogy ennyit nekünk is megér! :)
Arról nem beszélve, hogy a szervizelése még így is mennyivel olcsóbb. Az új autóknál dobálóznak a több százezres javítási és alkatrész árakkal. Nekünk annyiból kijön egy másik autó.
Nekem pl. megvan 17 éve. Adjam el 200 ezerért? Több mint 2 milláért vettem és ráköltöttem még egy tízest. Több közös élményem van már vele, mintsem 200-ért odaadjam valakinek.
Gondolkoztam Giuliettán, de eddig sikerült lebeszélnem magam. A 170 lovast néztem először, de egyre többször hallom, hogy a Multiair rész még gyerekcipőben jár és könnyen bele lehet szaladni 2-300 ezres tételbe. A 120 ló nekem már kevés. A 235 meg 3 millától indul. És ugye már azok is 9-10 évesek.
Így autózgatok a 146-al, amíg megy. Aztán, ha elgurul a gyógyszer, jöhet a Giulietta. Ha a sors is úgy akarja... :)
De!
A 145/146 olyan olcsón megy, hogy ennyit nekünk is megér! :)
Arról nem beszélve, hogy a szervizelése még így is mennyivel olcsóbb. Az új autóknál dobálóznak a több százezres javítási és alkatrész árakkal. Nekünk annyiból kijön egy másik autó.
Nekem pl. megvan 17 éve. Adjam el 200 ezerért? Több mint 2 milláért vettem és ráköltöttem még egy tízest. Több közös élményem van már vele, mintsem 200-ért odaadjam valakinek.
Gondolkoztam Giuliettán, de eddig sikerült lebeszélnem magam. A 170 lovast néztem először, de egyre többször hallom, hogy a Multiair rész még gyerekcipőben jár és könnyen bele lehet szaladni 2-300 ezres tételbe. A 120 ló nekem már kevés. A 235 meg 3 millától indul. És ugye már azok is 9-10 évesek.
Így autózgatok a 146-al, amíg megy. Aztán, ha elgurul a gyógyszer, jöhet a Giulietta. Ha a sors is úgy akarja... :)
Kazes☻05-01-2020 13:03:45 // 143440
Én is átestem már rajta, nem olyan nagyon gáz... csak a régit levakarni a hordozófelületről... de én sajna kicsit megszívtam, mert nem valami jó ragasztót kaptam és helyenként már visszaengedte az elmúlt pár év alatt.
gradvolttomi05-01-2020 12:34:28 // 143439
Sziasztok,
Követem itt a 3 gyerkőc, 146 eladós történetet, most már hozzá is szólok, mivel valamennyire hasonló cipőben járok, jártam.
166 nem pótolható, max Giulia. Majd...
145 amennyiért elvinnék, annyiért nem adom, annál sokkal jobban megszerettük, szintén nem pótolható.
Úgyhogy vettünk egy Multiplát, "ennyinkvanrá" alapon.
Gyuri, családi kedvezményes izében nem gondolkodtatok? Nálunk alapban kizárt hogy valami 'új dácsiába'.....
Követem itt a 3 gyerkőc, 146 eladós történetet, most már hozzá is szólok, mivel valamennyire hasonló cipőben járok, jártam.
166 nem pótolható, max Giulia. Majd...
145 amennyiért elvinnék, annyiért nem adom, annál sokkal jobban megszerettük, szintén nem pótolható.
Úgyhogy vettünk egy Multiplát, "ennyinkvanrá" alapon.
Gyuri, családi kedvezményes izében nem gondolkodtatok? Nálunk alapban kizárt hogy valami 'új dácsiába'.....
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2020 11:39:52 // 143438
Persze, ez ezen múlik. Az ilyen textillel vacakolós dolgokat én nem szeretem csinálni, valószínűleg ennek megfelelő lett volna az eredmény is. :-)
127_sud05-01-2020 11:31:33 // 143437
Ebben is lehet valami de én szívesen foglalkozom ilyennel. És nekem nagyobb macera elvinni az autót vagy csak a kárpitot mint itthon megoldani. Két kárpitos által megcsináltat láttam ismerősöknél és azt kell mondjam az enyém se lett rosszabb. És nem azért mert olyan nagyon ügyes vagyok. Persze ha nincs helye az embernek meg kedve akkor vigye el szakemberhez. Amúgy a régi szivacs leszedéshez is megvan a megfelelő technológia. Nekem 4 éve van fenn és tök jó.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2020 11:17:54 // 143436
Én kárpitossal megcsináltattam, ez pont az a meló amit lehet érdemesebb szakira bízni. Bár azt sem mondom, hogy 100%-os lett, de kárpittal pepecselni, szép legyen, ne gyűrődjön, ne koszolódjon munka közben, aztán ne váljon le újra.. Te tudod XD
127_sud05-01-2020 10:57:08 // 143435
A Dodi Kft-nél vettem a Népszínház utcában, van többféle színű tetőkárpit anyag a rendes szivacsos hordozóval. Ott vettem a ragasztó sparyt is, ajánlom őket mindenkinek. Főleg sötét autóknál a nyári kánikula miatt a "normál" ragasztó elengedhet (pl. Motip).
127_sud05-01-2020 10:53:16 // 143434
Én megcsináltam az enyémet házilag, elég jó lett. Meg kell venni a gyárival egyező anyagot méterben és a hozzá való jó ragasztót (magas főfokot is bírja).
Shadin05-01-2020 09:38:49 // 143433
Skacok! Tetőkárpitot ragasztott már (újra) vissza valaki?
Laciferi05-01-2020 08:14:37 // 143432
Akkor meg el is dőlt a kérdés magadban, csináltasd meg a 146-ot és tartsd meg. Olyan árak vannak, hogy lehidalsz, végül az egyedi színű Ti-m is csupán 350-ért ment el, egyszerűen csak ha totál patika akkor lehet érte kérni tobbet. Te is ráköltöttél már vagy egy milliót a zöldre, szépen rendbe rakattad, óriási bukta lenne, ahogy nekem is az volt, meg a vétel ára sem jött vissza nekem sem. Tied ráadásul dizel, ami manapság nem népszerű, plusz hengerfej probléma gyanús, ha így akarod eladni még 300-at se adnak érte sajnos, hiába makulátlan a kasztnid, sajnos ez ilyen, én már raforditanam azt a 100-150-et a helyedben és megmaradna a kis Tádé aki már amúgy is a szívedhez nőtt :)
WarbiRunner (Gyuri)04-01-2020 15:10:25 // 143431
A csak nézegetni az évente 12-15e km. :-) Tudom nem sok. A másik meg megy évente 7-8e-t zömmel városban. Lehet luxusnak is nevezni, de egy autóval nagyon komplikált lenne megoldani a dolgainkat. Nem mondom, hogy lehetetlen, de nem éri meg. Én inkább termelő eszköznek nevezném az egyiket, még ha áll is sokat. Lehet válogatósságnak is nevezni, de azt igencsak megtapasztaltam, hogy nem mindegy, hogy milyen állapotban szállok ki az autómból több száz km után. Nem mindegy, hogy egy 20 órás átszállásos repülőút után még lazán hazamegyek vele a reptérről. Ezek nyilván nem közvetlen forintra váltható előnyök, de végeredményben minden amivel én kipihentebb, munkakészebb állapotban maradok, végül forintra váltódik. Ez ilyen. :-) Biztos elkényelmesedett egy alak vagyok, de egy Debrecen Pécs után nem fáradtan szállok ki, hanem ott pár óra gondolkodós munka után még haza is jövök. Itthon nem beájulok, hanem még este normális állapotban kerülök elő otthon.
Ezért is tartom az értelmes megoldásnak a 146 cseréjét egy benzines Giulietta-ra. Az lenne a "fő" autó, ami megy minden nap, nem sok baj van vele, mégis Alfa. Nem beszélve a biztonságról, valahol ez is szempont, nem hátrány, ha a családom egy biztonságosabb fémdobozban mozog városban/városon kívül.
Szóval kezd körvonalazódni.
A 146-ot elviszem, megnézzük azt a tömítést, de nagyon arra az elhatározásra jutottam, hogy a napi rutinból kivonjuk, kell egy modernebb utód, ami használati tárgyként funkcionálisabb. A többit meglátom. Tárolgatni autót nem szeretek, nincs is hol, de persze hiányozni hiányozna a 146.
Ezért is tartom az értelmes megoldásnak a 146 cseréjét egy benzines Giulietta-ra. Az lenne a "fő" autó, ami megy minden nap, nem sok baj van vele, mégis Alfa. Nem beszélve a biztonságról, valahol ez is szempont, nem hátrány, ha a családom egy biztonságosabb fémdobozban mozog városban/városon kívül.
Szóval kezd körvonalazódni.
A 146-ot elviszem, megnézzük azt a tömítést, de nagyon arra az elhatározásra jutottam, hogy a napi rutinból kivonjuk, kell egy modernebb utód, ami használati tárgyként funkcionálisabb. A többit meglátom. Tárolgatni autót nem szeretek, nincs is hol, de persze hiányozni hiányozna a 146.
Kazes☻04-01-2020 13:03:02 // 143430
Meg a Stelvio! :D
Kazes☻04-01-2020 13:00:52 // 143429
Jajjj... hát így csúnyább, az biztos...! : /
Laciferi04-01-2020 12:40:09 // 143428
Ejj de válogatós vagy, luxusban egy 159 csak nézegetni az igen :p :)
WarbiRunner (Gyuri)04-01-2020 11:35:35 // 143427
Hát... soroljam? 159 Tbi-be teljesen értelmetlen átülni. Van egy 159-cem, amiről biztosan tudom a km-ét, tudom, hogy újszerű, és nincsenek rejtett bajai. Beülök, megyek vele. Városban meg max a dpf hiányától jobb, attól még ugyanakkora, hosszú orrú tank, ugynúgy bevágja a 12l-t, sokkal előréb bnem vagyok, de legalább autópályán is zabálna :-) Nem látom értelmét, ennél jobb a két autós modell :-)
Giulietta? Tökéletes. Csak nem a 159 helyett. Hanem a 146 helyett. Ez egy lehetséges tervem. A 159 megmarad továbbra is arra amire való, autópályán pihentető gyors utakra, családdal beférünk, nagyot meg már nem bukok rajta ha bármi lesz is vele. Látva az árakat nem nagyon fizetné meg senki az állapotát, használati értékét, egy kalapba menne a kintről hurcolt lomokkal. Max hengerfejes lesz. Két hosszú út között felőlem... a napi autó, az ne legyen hengerfejes. :-)
Giulia? A másik terv, de valahogy nem akar passzolni az az autó. Előrébb azzal sem vagyok, mint a 159-cel, csak legalább 9-10 millát még rálapátolok. És akkor bebetonoztam a helyzetet, mert nyilván nem fogom cserélgetni semmire, miután milliókat értékvesztek rajta, onnantól azt kell használni és kész. Hátul nem tud beülni a három gyerek, szóval értelmetlen 10 milla lenne. Második autó meg kell a logisztikához. Megtartanám mellé a 146-ot, megjavítva.. és pontosan az történne mint most. A 146 menne minden nap, és lenne egy szép 13 millás kerti díszem, ami pár hetente megy 500km-t.
Gt? Ajtaja sincs elég és 156 platform, azt én kerülöm :-)
Szóval a Ződnek lassan ideje menni. Vagy nyugdíjba egy garázsba, vagy a háztól másik gazdihoz. Mivel ragaszkodunk a két Alfához, az egyetlen értelmes változat a 146-ot lecserélni egy 1.4-es Giulietta-ra. Vagy még tényleg pár évet adni a 146-nak. C terv nincs már.
Giulietta? Tökéletes. Csak nem a 159 helyett. Hanem a 146 helyett. Ez egy lehetséges tervem. A 159 megmarad továbbra is arra amire való, autópályán pihentető gyors utakra, családdal beférünk, nagyot meg már nem bukok rajta ha bármi lesz is vele. Látva az árakat nem nagyon fizetné meg senki az állapotát, használati értékét, egy kalapba menne a kintről hurcolt lomokkal. Max hengerfejes lesz. Két hosszú út között felőlem... a napi autó, az ne legyen hengerfejes. :-)
Giulia? A másik terv, de valahogy nem akar passzolni az az autó. Előrébb azzal sem vagyok, mint a 159-cel, csak legalább 9-10 millát még rálapátolok. És akkor bebetonoztam a helyzetet, mert nyilván nem fogom cserélgetni semmire, miután milliókat értékvesztek rajta, onnantól azt kell használni és kész. Hátul nem tud beülni a három gyerek, szóval értelmetlen 10 milla lenne. Második autó meg kell a logisztikához. Megtartanám mellé a 146-ot, megjavítva.. és pontosan az történne mint most. A 146 menne minden nap, és lenne egy szép 13 millás kerti díszem, ami pár hetente megy 500km-t.
Gt? Ajtaja sincs elég és 156 platform, azt én kerülöm :-)
Szóval a Ződnek lassan ideje menni. Vagy nyugdíjba egy garázsba, vagy a háztól másik gazdihoz. Mivel ragaszkodunk a két Alfához, az egyetlen értelmes változat a 146-ot lecserélni egy 1.4-es Giulietta-ra. Vagy még tényleg pár évet adni a 146-nak. C terv nincs már.
Kau04-01-2020 09:17:18 // 143426
Kazes☻04-01-2020 01:11:48 // 143425
Laciferi03-01-2020 23:06:42 // 143424
159 tbi, Giulietta, Giulia? :) Gt esetleg? :)
DennisBeru03-01-2020 22:04:46 // 143423
Üdv. Sajnos nem értek a karosszéria dolgokhoz (se) két küszöböt szeretném cseréltetni. Egy szerelő csak ígérget, egy nem ért rá eddig, holnap beszélek vele újra. Ha nem találok itt a közelben, esetleg tudtok valakit aki csinált már 146-on és elvállalja? Dunaújvárosban lakom, de 100 km nem akadály, ha nem arany áron dolgozik, és jó munkát végez rövid időn belül....
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 20:42:59 // 143422
No és milyen is az a rendes benzines Alfa? Én nem jöttem még rá, hogy mibe kéne átülni, ami nek értelme is van. Anyagilag és funkciókat is tekintve. :-)
Laciferi03-01-2020 17:50:42 // 143421
Jah kérem adjad elfele aztán vegyél egy rendes Alfa benzinest :) A TD-t meg tedd el hobbira :)
Kazes☻03-01-2020 16:38:04 // 143420
A kis krampusz nem jó tanácsadó...! :P
;)
;)
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 15:58:27 // 143419
Így van, amelyik már zöld, az kész :-)
Piritu - 1.000.00003-01-2020 15:53:36 // 143418
Töltöd az e-Alfákat? :-)))
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 15:43:33 // 143417
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 15:42:23 // 143416
Hosszabb utakra. Közte meg csak ott ácsorog a tető alatt. :-) Mindent amire alkalmas. Egy dpf-es nagy dízellel nem fogok napi városozni. Pár hónapra muszáj volt, nagyon nem az ő terepe, bár kényelmes az automata váltó miatt. Inkább nem nyírom ki. Szóval mindkét autó dróton lóg itthon. Az egyik, hogy meleg motorral induljon, a másik, hogy le ne merüljön :-) Tudom, hogy hülye megoldás..
Laciferi03-01-2020 15:22:57 // 143415
Akkor minek neked egy 159-es? :D
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 15:20:52 // 143414
És akkor mivel járunk? Ez benne a marhaság, hogy ez a fő autó :-) Ma még csak egyszer vitték a csajok, de egy óra múlva beülök, és én megyek vele. És ma még nem volt suli.
Áll a helyén, rádugva az előfűtő csati, vízhőfok mire kell 40-en, várja a boarding-ot :-)
Áll a helyén, rádugva az előfűtő csati, vízhőfok mire kell 40-en, várja a boarding-ot :-)
Laciferi03-01-2020 14:58:23 // 143413
Miert nem intezel neki egy fel eves pihenot, forgalombol ideiglenes kivonassal? :) Addig nem fizetsz ra, nem erzel kesztetest hasznalni, neha beinditod picit, letakarod, majd majus korul eloveszed ujra a dolgokat? :) Hagyj idot magadnak. En sajnos nem tudtam megtenni, hogy a Gt melle megtartsam a kis 146-ot, amit sajnalok, de szerintem meg legalabb egy Gt ara belement volna abba a kocsiba, hogy olyan legyen amilyen egy ilyen autonak lennie kell. Turelem es penz kerdese a dolog, nekem mindketto elfogyott a kekkek kapcsolatban, de ha neked csak a turelmed van fogytan, akkor erdemes lenne leulnod, atgondolnod, szerintem borzasztoan hianyozna neked ez a kis auto. Ha anyagi helyzeted megengedni akkor szerintem itt mar ne add fel :) Ja es BUEK :)
Shadin03-01-2020 14:37:33 // 143412
Vegyél mellé pár szép kertitörpét :-(
Én még mindig nézegetem Patesz képeit ill. az a háttérképem is :-(
Nem tudom szépíteni, geci szép autó :-(
Album
Én még mindig nézegetem Patesz képeit ill. az a háttérképem is :-(
Nem tudom szépíteni, geci szép autó :-(
Album
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 14:09:32 // 143411
Köszi :-) Most rezeg a léc, ha valaki bekopogtat érte, lehet elengedem. Örökké semmi sem tart, előbb utóbb át kell ülni ebből az autóból is. Adunk neki még két évet, meg még kettőt..örökre ezt nem lehet csinálni. Az autóparkunk amúgy is egy masszív patthelyzet már legalább egy éve. Egy 24. évébe lépő autó az alapköve, ettől várjuk a megbízható napi működést, ez nem romolhat el és kész, ez a default autó.
A másik őfelsége meg a dpf-je és a pöppet alacsony építése miatt suli járatra inkább nem használatos, városban nem igazán mozgatjuk. Úgyhogy ott lóg a töltőn most is vagy három hete. Brutál szép, ilyen drága kerti díszem még nem volt XD De hogy akkor most melyik a hobbi autó, az már nekem sem világos :-)
A másik őfelsége meg a dpf-je és a pöppet alacsony építése miatt suli járatra inkább nem használatos, városban nem igazán mozgatjuk. Úgyhogy ott lóg a töltőn most is vagy három hete. Brutál szép, ilyen drága kerti díszem még nem volt XD De hogy akkor most melyik a hobbi autó, az már nekem sem világos :-)
Shadin03-01-2020 13:49:02 // 143410
Annyit beletettél, ez már csak egy HF. Ne itt add fel.
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 13:28:00 // 143409
Lehet igazad van és még ez is megérne egy próbát. A külső csavarsoron tudtam húzni, de megnéztem, azt eleve csak 32Nm-re kell lehúzni. Ezek a csavarok nem voltak cserélve, de ezek max olajfolyást okozhatnának így belegondolva. . A belsők viszont nem tudom, remélhetőleg cserélték, de leírás szerint nem cserélendő, tehát nem nyúlós csavarnak kéne lenni. A belső csavarokon a 100Nm meg volt, és innen kell még 2x90 fokot húzni. Ezt leellenőrizni nem tudtam, csak annyit, hogy három csavar 135Nm-nél megmozdult, a többinél lekattant a kulcs. 140-re lehúztam az egészet, feljebb nem erőltettem.
A tömítés szerintem rendben, a múltkor sem volt valódi hibája. Szóval tényleg lehet, hogy a csavarokkal van valami.
Innen vagy az az út, amit te javasolsz, vagy bontott hengerfej, síkolva, rendbetéve és úgy újra összerakni.
A vicc, hogy a csajok most jöttek vissza vele. Egy gramm víz nem jött ki.. en meg utálom a rejtélyeket.
A tömítés szerintem rendben, a múltkor sem volt valódi hibája. Szóval tényleg lehet, hogy a csavarokkal van valami.
Innen vagy az az út, amit te javasolsz, vagy bontott hengerfej, síkolva, rendbetéve és úgy újra összerakni.
A vicc, hogy a csajok most jöttek vissza vele. Egy gramm víz nem jött ki.. en meg utálom a rejtélyeket.
Shadin03-01-2020 12:54:42 // 143408
Shadin03-01-2020 12:52:45 // 143407
Pontosan.
Shadin03-01-2020 12:52:22 // 143406
Mindegy is.
Reinz csavarok és tömítés ~15k
Reinz csavarok és tömítés ~15k
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?