Forum >> 145-146
Piritu - 1.000.00003-01-2020 12:43:58 // 143405
Ezzel ezzel a lehetséges hibáknak nagy részét ki is lehetne zárni. Ha újra szar lesz, akkor lehet a hengerfejen filozofálni.
Shadin03-01-2020 12:43:15 // 143404
Btw M6 v. M7 a motorod?
Shadin03-01-2020 12:41:53 // 143403
Értem én, követtem, pont azért írtam, hogy elsősorban ne a HF felújítás legyen a cél.
Fél napos hobbi a HF tömítés és a csavarok cseréje, én megpróbálnám. Pláne hogy azt írtad, minimális ellenállással tudtál húzni az egyébként funkcióját ellátni képtelen nyúlós HF csavaron.
Fél napos hobbi a HF tömítés és a csavarok cseréje, én megpróbálnám. Pláne hogy azt írtad, minimális ellenállással tudtál húzni az egyébként funkcióját ellátni képtelen nyúlós HF csavaron.
WarbiRunner (Gyuri)03-01-2020 11:54:44 // 143402
Az a bajom, hogy egyszer már pont ugyanez a baja volt, és logikailag sehogy nem áll össze, hogy mi a jó megoldás.
Két éve Selénia Rallyról hazafelé nyomta el az összes vizét. 80-nal ballagtunk haza, mert úgy nem nyomta. Aztán nem sokkal ezután még felment Pádisra. Kb 350km országút, benne 20perc 20%-os emelkedő nagy gázon. Nem kellett vizet tölteni neki. Ezután városban is kezdett fogyni a víz, puffadgatni a cső, melegedett is (myáron). Nem totóztam, hengerfej.
Le lett véve, nyomáspróbázva, új tömítésekkel összerakva. Erre pár hónappal elkezdett habos vizet nyomni. Visszavittem, utánhúzták a hf csavarokat. Tovább habzott, puffadt, így ment tavaszig. Sanyi barátom kimosta nekem az egész hűtőrendszert, amitől jó lett.
Az autó hibátlanul futott, megjártuk újra Pádist, és voltunk vele pár helyen a városon kívül is.
Most ősszel autópályán vittem műszkira. Mire hazajöttem, csupa rozsdás víz volt a kiegyenlítő környéke, es habzott. Elvágtam a kiegyenlítő sapka rugóját, így fél Bar-on nyit, szépen elengedi a gázokat és használható az autó. De ha meghajtom, majd megállok, böfögi fel a habos vizet.
Nincs logika, vagy én nem. értem. Ha a hengerfej nyomáspróbán nem vettek észre valamit, akkor az nem javult volna meg fél évre. És igazából senki semmilyen hibát nem talált már a legutóbbi hengerfej javításnál. sem. Mivel napi autó, full nincs kedvem kísérletezni vele...
És nincs ötletem, hogy ez mi a tököm lehet. Miért habzik?
Ugyanezt a hengerfejet visszatenni úgy érzem felesleges.
Két éve Selénia Rallyról hazafelé nyomta el az összes vizét. 80-nal ballagtunk haza, mert úgy nem nyomta. Aztán nem sokkal ezután még felment Pádisra. Kb 350km országút, benne 20perc 20%-os emelkedő nagy gázon. Nem kellett vizet tölteni neki. Ezután városban is kezdett fogyni a víz, puffadgatni a cső, melegedett is (myáron). Nem totóztam, hengerfej.
Le lett véve, nyomáspróbázva, új tömítésekkel összerakva. Erre pár hónappal elkezdett habos vizet nyomni. Visszavittem, utánhúzták a hf csavarokat. Tovább habzott, puffadt, így ment tavaszig. Sanyi barátom kimosta nekem az egész hűtőrendszert, amitől jó lett.
Az autó hibátlanul futott, megjártuk újra Pádist, és voltunk vele pár helyen a városon kívül is.
Most ősszel autópályán vittem műszkira. Mire hazajöttem, csupa rozsdás víz volt a kiegyenlítő környéke, es habzott. Elvágtam a kiegyenlítő sapka rugóját, így fél Bar-on nyit, szépen elengedi a gázokat és használható az autó. De ha meghajtom, majd megállok, böfögi fel a habos vizet.
Nincs logika, vagy én nem. értem. Ha a hengerfej nyomáspróbán nem vettek észre valamit, akkor az nem javult volna meg fél évre. És igazából senki semmilyen hibát nem talált már a legutóbbi hengerfej javításnál. sem. Mivel napi autó, full nincs kedvem kísérletezni vele...
És nincs ötletem, hogy ez mi a tököm lehet. Miért habzik?
Ugyanezt a hengerfejet visszatenni úgy érzem felesleges.
Shadin03-01-2020 11:12:49 // 143401
Én úgy vettem az enyémet, hogy amíg megy oké, azután elbontom, vagy mittudomén.
2 év alatt van egy millás 145-öm és még koránt sincs kész.
2 év alatt van egy millás 145-öm és még koránt sincs kész.
Shadin03-01-2020 11:11:14 // 143400
Shadin03-01-2020 11:00:09 // 143399
Én levenném a HF-et és cserélném alatta a tömítést és a csavarokat, lehúznám nyomatékra és vagy jó lesz vagy nem. Ez nem egy tétel, ill. idő és rosszabb biztosan nem lesz csak jobb, vagy jó.
Egyébként a HF javítás ~50k, az egész megáll 100 alatt otthon. Talán a méret miatt nem is síkolnám, de tudom ez már nagyon gány, ha már le van szedve. Bontott HF nyomáspróbázva a szétszedés előtt?
Egyébként a HF javítás ~50k, az egész megáll 100 alatt otthon. Talán a méret miatt nem is síkolnám, de tudom ez már nagyon gány, ha már le van szedve. Bontott HF nyomáspróbázva a szétszedés előtt?
djhans03-01-2020 08:46:42 // 143398
Egyébként röhej, hogy a 145 még 150 ért se kell senkinek. Van rajta 2 év műszaki. Motorja nem eszi az olajat, jó az aljával kell foglalkozni de nem halálos. 100-ért akarják de szerintem nem abba a kategóriába tartozik.
djhans03-01-2020 08:42:06 // 143397
Szia. Amennyi energiát és pénzt a karosszériára fordítottál kár lenne szegény autóért. Mindenképpen élnie kell. Én drukkolok nektek.
Kazes☻02-01-2020 19:12:40 // 143396
Szabvány szerint... de, ha valami kartonból vágottat akarnak rád sózni, azért kezdhetsz gyanakodni... vagy futni! :D
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 18:40:19 // 143395
Egyébként egy kérdés: a manual szerint valami PoliDur anyagból van a tömítés, ami polimerizálódik beépítés után. Ezt csak az eredeti tudja, vagy egy Ehlring/Reinz is ilyen anyagból van?
Kazes☻02-01-2020 17:32:23 // 143394
Láttam... időközben olvastam a blogját is...
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 16:48:00 // 143393
Kinyomtattam a manualból a meghúzási sorrendet, úgy csináltam végig. De igen ez újra. Nyilván, ezt a mostani hengerfejet még egyszer túl nagy rizikó visszatenni. Legutóbb nyomáspróbázták, azt mondták tökéletes, a tömítésnek lehetett hibája. Amin meg nem volt hiba. Szóval pont ez a bánatom, mutasson valaki egy olyan hengerfejet amit bátran feltehetek és jó lesz. Vagy olyan gépműhelyet, amelyik olyan munkát ad ki a kezéből, amivel tuti nincs szívás az első autópályás menet után. Mert elég biztos vagyok benne, hogy ez a hengerfej repedt volt, és most is az. A nyomáspróbán egyszerűen nem jött ki. Én azt nem hiszem el, hogy pontosan ugyanazok a tünetek csak úgy véletlenül jönnek elő újra. Inkább gonsolom azt, hogy meg sem lett javítva két évvel ezelőtt.
Aztán ott a másik kérdés, a blokk. Értem, hogy síkolják a hengerfejet, de ha a blokk illeszkedő felülete nincs rendben? Nem tudom, hogy mi a jó megoldás.
Nem is a ráfordítandó 150e Ft a szörnyű, hanem az, hogy erre megint nekem kellene rengeteg időt szánni, hogy az és úgy kerüljön az autóba, ahogy kell. Vagy újra berizikózok egy bontott hengerfejet, aztán vagy jó, vagy nem?
Aztán ott a másik kérdés, a blokk. Értem, hogy síkolják a hengerfejet, de ha a blokk illeszkedő felülete nincs rendben? Nem tudom, hogy mi a jó megoldás.
Nem is a ráfordítandó 150e Ft a szörnyű, hanem az, hogy erre megint nekem kellene rengeteg időt szánni, hogy az és úgy kerüljön az autóba, ahogy kell. Vagy újra berizikózok egy bontott hengerfejet, aztán vagy jó, vagy nem?
Kazes☻02-01-2020 16:14:20 // 143392
Ha már megveszed, úgyis a tiéd... arra mész, amerre csak akarsz! :D
Kazes☻02-01-2020 16:02:33 // 143391
Az, hogy most hol jár a nyomaték a meghúzásnál, talán mindegy is, merthogy a meghúzási sorrend fontosabb! A pakoláshoz szokott lenni egy ábra a sorrendről... ha úgy tudod meghúzni (mondjuk lehet már mindegy is), akár javíthat is, de ennyi használat és hibajel mellett úgy tűnik, hogy „újratábla”. :)
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 15:53:47 // 143390
Na látod, ezért... :-) Én a 146-ban a youngtimer napi használatát élvezem. Látod, értelmetlen összeg rárepült, hogy újszerű kinézetű régi autóval mehessek ki akár a hóba :-) Én az autó eltevést nem tudom értelmezni :-) Láttam, hogy inkább ez a célod a bokszival, szóval tiszta lekiismerettel nem tudtam volna (vagy tudnám) elhozni.
És nem bántam meg, hogy a saját zöldünket renováltuk, bár most van egy erős "sztori vége" érzésem. Nem kicsit vagyok lehangolt, még pár évet szántam ennek az autónak.
Most a szitáló havas esőben az erdőn keresztül is élmény volt előzgetni, kanyarogni, visszakapcsolni, érezni a mechanikát. Számomra élmény a régivágású műszerfalat nézni, és használni ezt az autót. Kicsit ez őrzi a fiatalságomat XD Beleülök és ugyanannak a huszonéves suhancnak érzem magam, aki anno csak szeretett volna ilyen autót. De nyilván egy elérhetetlen dimenzió volt akkor. Most kicsit megbicsaklott a dolog..
És nem bántam meg, hogy a saját zöldünket renováltuk, bár most van egy erős "sztori vége" érzésem. Nem kicsit vagyok lehangolt, még pár évet szántam ennek az autónak.
Most a szitáló havas esőben az erdőn keresztül is élmény volt előzgetni, kanyarogni, visszakapcsolni, érezni a mechanikát. Számomra élmény a régivágású műszerfalat nézni, és használni ezt az autót. Kicsit ez őrzi a fiatalságomat XD Beleülök és ugyanannak a huszonéves suhancnak érzem magam, aki anno csak szeretett volna ilyen autót. De nyilván egy elérhetetlen dimenzió volt akkor. Most kicsit megbicsaklott a dolog..
Kobela02-01-2020 15:23:27 // 143389
Hóba kivinni egy ilyen autót ... ezt meg sem hallottam :D :D még havat sem látott élete során akkor ne ezután keljen már szegénynek :)
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 15:19:23 // 143388
és=én
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 15:18:56 // 143387
Valamelyikőtök nem akarja tovább ápolgatni a TD lelkivilágát? Ma fél napot rászántam még, levettem a szelepfedelet, kértem kölcsön nyomatékkulcsot, bordás krova fejet, és maximális tudományossággal ellenőriztem a hengerfej csavarokat és magam. :-)) Nem volt egyenletes a lehúzás, de nem ez az autó baja. 5Nm-enként felmentem addig, amíg az első csavar meg nem mozdult, és így finoman egyformára húztam. Három csavaron tudtam még húzni. Nyilván fogalmam sincs, hogy a gyári 100Nm +2x90 fokhoz képest hol jár, viszont egyenletes. Annyit értem el, hogy szerintem simábban jár. Viszont ha meghajtom, nyomja a vizet, szóval ennyi, ezt el lehet még így használgatni, de előbb-utóbb szét kell szedni újra. Amihez már semmi motivációm :-( Megint a 2.4-et tenni napi használatba.. tök értelmetlen.
Tudom hülyeség itt feladni, de lehet megteszem, ha van olyan akit érdekel az autó így ebben az állapotában felújított kasznival, normális beltérrel, egyben lévő futóművel, vadi új fékrendszerrel. Elmegy bárhova amúgy, reggeli suli járatban simán gond nélkül működik még. Egyszerűen idő hiány. Ráment egy hasznosabb dolgokra is alkalmas fél napom, és tudom, hogy még sokat elvisz, ha alkatrész után kell nyomoznom, szerveznem, csinálnom. Most ezt nem tudom megtenni. :-(
Tudom hülyeség itt feladni, de lehet megteszem, ha van olyan akit érdekel az autó így ebben az állapotában felújított kasznival, normális beltérrel, egyben lévő futóművel, vadi új fékrendszerrel. Elmegy bárhova amúgy, reggeli suli járatban simán gond nélkül működik még. Egyszerűen idő hiány. Ráment egy hasznosabb dolgokra is alkalmas fél napom, és tudom, hogy még sokat elvisz, ha alkatrész után kell nyomoznom, szerveznem, csinálnom. Most ezt nem tudom megtenni. :-(
V.Tomi.145-146 🍀01-01-2020 09:06:13 // 143386
Boldog Új évet nektek is!!
Coyote31-12-2019 21:11:59 // 143385
Boldogságban, egészségben és sikerekben gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek.
🥂🥳🍀
🥂🥳🍀
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2019 20:58:07 // 143384
B. Ú. É. K.!! 🎉🍾
Kau31-12-2019 20:48:23 // 143383
Boldog Új Évet minden cartársnak és családjának! :)
DennisBeru31-12-2019 20:00:39 // 143382
BÚÉK Nektek Cartársak ;) 🥂
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2019 15:44:46 // 143381
Szia! Ha tudnád mennyit agyaltam én azon az autón XD
A 146 nagy kedvencem, és pont ilyen zöld a miénk is. A legegyszerűbb megoldás lett volna simán csak átülni bele, áttenni a négy gyári alufelnit, a gyári fabetéteket. Kb 10 évre megoldás lehetett volna. De azt vállalni, hogy az ember csak tárolja, megőrzi.. :-) Hátha akad ilyen vevő majd. Én önkritikát gyakoroltam és inkább a dízelt mentettem meg. Nem tudnám vállalni, hogy nem viszem ki az első hóba autózni egy jót az erdőben, hogy nem a 146 megy minden reggel. :-)
A 146 nagy kedvencem, és pont ilyen zöld a miénk is. A legegyszerűbb megoldás lett volna simán csak átülni bele, áttenni a négy gyári alufelnit, a gyári fabetéteket. Kb 10 évre megoldás lehetett volna. De azt vállalni, hogy az ember csak tárolja, megőrzi.. :-) Hátha akad ilyen vevő majd. Én önkritikát gyakoroltam és inkább a dízelt mentettem meg. Nem tudnám vállalni, hogy nem viszem ki az első hóba autózni egy jót az erdőben, hogy nem a 146 megy minden reggel. :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2019 15:30:54 // 143380
Köszi, haragudtam is, hogy visszatették a csavarokat.. egyszer vittem máshova az autót mint szoktam. Drága is volt, az eredmény sem jó :-( És még nem is mondatom, hogy szakszerűtlen, mert a leírás nem ír elő csavar cserét. Ez van.
A gond az, hogy ez a hengerfej már kétszer volt síkolva, és ha levesszük, harmadjára is újra mehet a gépműhelybe, már szerintem senki nem tudja, hogy hol jár leszedett anyag vastagságban. A csavarok egyébként le lettek húzva előírás szerint, az utánhúzás is meg volt, most mégis érzésre nagyon könnyen mozdultak a külsők. A szerelőmmel egyeztetek azért, hogy ő mit mond, kicserélhető e egyesével, egy próbát megérhet.. Precíziós mechanikáknál általában így járunk el pl csavar beragasztásnál. Minden esetre soha többet nem viszem máshova az autót..
A gond az, hogy ez a hengerfej már kétszer volt síkolva, és ha levesszük, harmadjára is újra mehet a gépműhelybe, már szerintem senki nem tudja, hogy hol jár leszedett anyag vastagságban. A csavarok egyébként le lettek húzva előírás szerint, az utánhúzás is meg volt, most mégis érzésre nagyon könnyen mozdultak a külsők. A szerelőmmel egyeztetek azért, hogy ő mit mond, kicserélhető e egyesével, egy próbát megérhet.. Precíziós mechanikáknál általában így járunk el pl csavar beragasztásnál. Minden esetre soha többet nem viszem máshova az autót..
Kobela31-12-2019 14:15:54 // 143379
Üdv ! Sajnos lehet el kell adnom 146-osomat , ha nem fogom tudni megoldani a fedett tárolását .. még nincs benne 80 ezer km de kizárólag olyannak adom aki megtartja eredeti állapotát, a használtautó.hu-n megtalálható a hirdetés.
Kazes☻31-12-2019 14:02:22 // 143378
Továbbá meg kellene nézni, hogy az 1,7-es hengerfejhez viszonyítva minden járat ugyanúgy van-e a blokkon, ill. a pakoláson átütve-lyukasztva stb.
Kazes☻31-12-2019 14:00:11 // 143377
Ahogy minden alkalommal cserél az ember ilyen esetben pakolást, vezérlést stb. úgy kell a csavarokat is. Ez is olyan, mint a turbócserénél új olaj, olajcserénél új szűrő stb. :)
Laciferi31-12-2019 13:49:32 // 143376
Szia! Sajnálom, de le kell venni és az összes csavart tömítéssel együtt újra kell cserélni ez az egyetlen módja, hogy jó legyen. Elég amatőr hiba, hogy új csavarokat nem raktak bele :( A másik amit meg kell nézni az a menetek, hogy ahova a csavarok mennek be jók e még a menetek, mert az is lehet valamelyik már meg van szakadva és nem tart csak egy bizonyos pontig. Az elég, hogy ilyen hibát produkáljon. Remélem segítettem! Buék :)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2019 13:36:10 // 143375
Srácok! A véleményetek érdekelne szerelős témában.
Az autóm újra hengerfejes tüneteket produkál, pont mint két éve. Akkor síkolás, nyomáspróba, szimmering cserék, tömítés + vezérlés csere volt. A nyáron erős hegymenetet is bírt, mindent bírt az első autópályás tartós terhelésig. Most ugyanúgy fújódik fel a rendszer.
A hengerfej co2 teszter nem színeződik el egyértelműen, sok próbából egyszer 'sikerült' kb nyélgázon. A dolgot bonyolítja, hogy habzik a hűtővíz. Közvetlen a hengerfej javítás után ezzel vissza is vittem, akkor a csavarokat utánhúzták, majd át lett mosva a hűtőrendszer, de nagyon :-) Akkor megjavult. Most megint habzik :-S
Szóval túlnyomás van, hab van, co2 teszt nem egyértelmű, és nyomja a vizet alapjáraton. Fordulaton lemegy a vízszint.
Az külső hengerfej csavarokra rátettem a dugókulcsot, egy kivételével mind mozdult viszonylag könnyen. Nyilván nem tekergettem, csak érzés szinten megmozdítottam a csavarokat, elég könnyen ment (befelé).
Szerintetek lehet e az, hogy a nem cserélt csavarok egyszerűen terhelés alatt fellazulnak?
Nem írja a csavar cserét a leírás, a szerelő nem is cserélte sajnos hengerfej javításkor.
Ki lehet ezeket ügyesen egyesével cserélni a hengerfej levétele nélkül?
99% biztos vagyok benne, hogy az első alkalommal sem kellett volna hengerfejezni, csak csavart cserélni.
Az autóm újra hengerfejes tüneteket produkál, pont mint két éve. Akkor síkolás, nyomáspróba, szimmering cserék, tömítés + vezérlés csere volt. A nyáron erős hegymenetet is bírt, mindent bírt az első autópályás tartós terhelésig. Most ugyanúgy fújódik fel a rendszer.
A hengerfej co2 teszter nem színeződik el egyértelműen, sok próbából egyszer 'sikerült' kb nyélgázon. A dolgot bonyolítja, hogy habzik a hűtővíz. Közvetlen a hengerfej javítás után ezzel vissza is vittem, akkor a csavarokat utánhúzták, majd át lett mosva a hűtőrendszer, de nagyon :-) Akkor megjavult. Most megint habzik :-S
Szóval túlnyomás van, hab van, co2 teszt nem egyértelmű, és nyomja a vizet alapjáraton. Fordulaton lemegy a vízszint.
Az külső hengerfej csavarokra rátettem a dugókulcsot, egy kivételével mind mozdult viszonylag könnyen. Nyilván nem tekergettem, csak érzés szinten megmozdítottam a csavarokat, elég könnyen ment (befelé).
Szerintetek lehet e az, hogy a nem cserélt csavarok egyszerűen terhelés alatt fellazulnak?
Nem írja a csavar cserét a leírás, a szerelő nem is cserélte sajnos hengerfej javításkor.
Ki lehet ezeket ügyesen egyesével cserélni a hengerfej levétele nélkül?
99% biztos vagyok benne, hogy az első alkalommal sem kellett volna hengerfejezni, csak csavart cserélni.
Laciferi29-12-2019 09:29:38 // 143374
Sajnálom :( Nyugdíjazod?
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2019 00:13:19 // 143373
De nem ezt akartam olvasni.. sajnálom :-(
Kazes☻28-12-2019 17:06:15 // 143372
Uh... racevétem... :(
Gergely28-12-2019 17:02:31 // 143371
A tárcsa elszabadult, vezérlésnek lőttek, szelepek cuppanóst nyomtak a dugattyúkra: a motornak sanyi.
WarbiRunner (Gyuri)28-12-2019 10:15:58 // 143370
Jajj.. mi történt?
Gergely27-12-2019 17:01:01 // 143369
Egy jó tanács a tádésoknak az új évre: nézzetek rá a vezérlés szíjtárcsájára a főtengely végén!! Nehogy úgy járjatok mint én... :(((
V.Tomi.145-146 🍀26-12-2019 23:53:23 // 143368
:D már csak a kormánnyal is megelégednék :D
Kau26-12-2019 16:23:41 // 143367
Meg kell kérdezni, nem-e bontja el, mert kellene belőle pár dolog :))))
Laciferi26-12-2019 15:44:57 // 143366
Nem rossz :)
V.Tomi.145-146 🍀26-12-2019 12:37:49 // 143365
Kis fekete 18ezerrel
V.Tomi.145-146 🍀26-12-2019 12:13:30 // 143364
V.Tomi.145-146 🍀24-12-2019 20:24:29 // 143363
Boldog karácsonyt!
Coyote24-12-2019 15:31:47 // 143362
Békés, Boldog, Szent Karácsonyt kívánok mindenkinek.
gradvolttomi24-12-2019 12:58:31 // 143361
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Kazes☻22-12-2019 11:18:22 // 143360
195/55 R15 84 V
Shadin22-12-2019 10:15:03 // 143359
Srácok! Tudja valaki mi a 2000-es 145 1.6 TS SE 15"-os gumimérete?
Shadin16-12-2019 09:05:19 // 143357
E10-ről van hiteles infó TS motorok tekintetében?
"The 2.0 JTS is NOT compatible with E10, seek out current standard up to E5 and use it, do not use E10. Essentially this applies to the 1.6, 1.8 and 2.0 TS, the JTS"
"The 2.0 JTS is NOT compatible with E10, seek out current standard up to E5 and use it, do not use E10. Essentially this applies to the 1.6, 1.8 and 2.0 TS, the JTS"
Kau13-12-2019 20:14:28 // 143356
Ezt hallottam én is. Nem is tudom, hogy lehet annyi használt autó női tulajtól, ha sose adják el :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?