Forum >> 145-146
Kau22-11-2019 08:39:36 // 143305
Főtengely csapágyazás? Én még 1 cartársról sem tudok, aki csinálta volna. Persze biztos van ilyen is, mint minden típusnál. Bármi előfordulhat. Csak nem jellemző.
djhans22-11-2019 08:30:50 // 143304
Ne aggódj. A 145 1.4 TS motorjában 260 ezer van és semmi gondja.
marci9122-11-2019 08:08:05 // 143303
Jó kis cikk :) De a korrózióról tett kijelentés tényleg nem igazolja a valóságot. Biztos, hogy a padlón már itt is vannak meglepetések és ha már vágni, drótkorongozni kell, az bizony zsebbenyúlóssá fajul
.
Amúgy nekem szemet ütött ez a kijelentés:
"A másik, ennél is fájdalmasabb hiba, hogy a hajtókarok oldalirányban nagyobb holtjátékot kaptak, mint kellett volna, így a csapágyak rövidebb ideig bírják. Ráadásul a hajtókarok csavarjai is kinyúlnak idővel, így még gyorsabban elkezd kopni a rendszer. Nem nagy munka ezeket javítani vagy cserélni, elég alulról a kartert leszedve újabb, jobb minőségű csavarokat beletenni, illetve a főtengelyt újracsapágyazni."
Ez tényleg igaz? Mi ennek a jele és kb milyen futásnál jön elő? Én most tartok 185E-nél, 97E-el került hozzám és csak Selenia-t kapott.
.
Amúgy nekem szemet ütött ez a kijelentés:
"A másik, ennél is fájdalmasabb hiba, hogy a hajtókarok oldalirányban nagyobb holtjátékot kaptak, mint kellett volna, így a csapágyak rövidebb ideig bírják. Ráadásul a hajtókarok csavarjai is kinyúlnak idővel, így még gyorsabban elkezd kopni a rendszer. Nem nagy munka ezeket javítani vagy cserélni, elég alulról a kartert leszedve újabb, jobb minőségű csavarokat beletenni, illetve a főtengelyt újracsapágyazni."
Ez tényleg igaz? Mi ennek a jele és kb milyen futásnál jön elő? Én most tartok 185E-nél, 97E-el került hozzám és csak Selenia-t kapott.
Kazes☻21-11-2019 12:43:25 // 143302
Ez aztán tényleg jó tömörre sikeredett! :D
Gergely21-11-2019 12:43:00 // 143301
Egy összefoglalásnak ez elég is lenne az elejére :)
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2019 12:38:46 // 143300
Egy tömör cikket lehetett volna ebből írni. Valahogy így:
Tetszik a kis olasz vas, mi? Ne aggódj, biztos elromlik, mint minden huszonéves autó. Azért vedd meg nyugodtan, mert jár hozzá egy közösség. Segítenek jót venni, segítenek ha elromlik és nem tudod hogyan tovább. A többit megérted ha beülsz és vezeted.
Ennyi :-)
Tetszik a kis olasz vas, mi? Ne aggódj, biztos elromlik, mint minden huszonéves autó. Azért vedd meg nyugodtan, mert jár hozzá egy közösség. Segítenek jót venni, segítenek ha elromlik és nem tudod hogyan tovább. A többit megérted ha beülsz és vezeted.
Ennyi :-)
Gergely21-11-2019 11:13:16 // 143299
Laikusoknak elég lesz így is, csak nehogy véletlenül azért vegyen valaki majd inkább FL-est, mert az kevésbé rohad... :D
Kazes☻21-11-2019 11:02:32 // 143298
Igen, de sajna ez elmaradt. :)
Kazes☻21-11-2019 11:02:16 // 143297
Mindenki utál 2x szerelni... szvsz! :D
Kazes☻21-11-2019 11:00:31 // 143296
Nekem van mindkettő... és a FL előtti lényegesen jobb lemezileg, vagy védelmileg, mert nem tudja úgy megrágni a vas. Persze sajna nem hibátlan, mert előttünk már töve volt, de jobban bírja mindenképp.
Kazes☻21-11-2019 10:58:15 // 143295
Nam azt írtam, hogy pontos! :P Hanem, hogy jópofa... főként hangulatában! :)
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2019 10:56:30 // 143294
Jobb lett volna, ha előre megkérdezi az ős Alfásokat, szívesen segítettünk volna elkerülni a rengeteg tárgyi tévedést, és esetleg pár dolgot tudtunk volna hozzátenni, amire valóban figyelni kell. Egy alapos, jó cikk is lehetett volna belőle :-)
VKG231!!! (156+75)21-11-2019 10:38:32 // 143293
Igen, persze attól meg még jól néz ki :)))
Igen, szerintem a fikkantást a facebookhuszárokra hagyták :)))
Igen, szerintem a fikkantást a facebookhuszárokra hagyták :)))
VKG231!!! (156+75)21-11-2019 10:37:11 // 143292
Nem rossz az a felni valóban, akár a 75-re is el tudnám képzelni.. :)
A vezmódra meg igen, talán az a legjobb megállapítás, hogy annak az állapotától is fúgg, hogy elég lesz-e.
De én inkább betenném az újat ami tutira jó elég sokáig, mint hogy esetleg megint el kelljen hajítani a cuccot :)
De ez lehet, hogy az én hozzáállásom. Utálok 2x szerelni. :)
A vezmódra meg igen, talán az a legjobb megállapítás, hogy annak az állapotától is fúgg, hogy elég lesz-e.
De én inkább betenném az újat ami tutira jó elég sokáig, mint hogy esetleg megint el kelljen hajítani a cuccot :)
De ez lehet, hogy az én hozzáállásom. Utálok 2x szerelni. :)
Gergely21-11-2019 10:11:43 // 143291
Az ablaktörlő kapcsolójáról írtak sem pontosak, mivel a tekergetéssel nem ugyanazt érjük el, mint a kar mozgatásával. Valójában ez egy 3 fokozatú intervallum-kapcsoló.
Összességében azért szerintem rendben van a hangvétel és a megközelítés, de lehet érdemes lett volna futtatni itt egy kört a szöveget, mielőtt kijönnek vele :)
Összességében azért szerintem rendben van a hangvétel és a megközelítés, de lehet érdemes lett volna futtatni itt egy kört a szöveget, mielőtt kijönnek vele :)
127_sud21-11-2019 09:14:35 // 143290
Igen van pár pontatlanság a cikkben de nem mindenki ismeri részletesen a modellt vagy néz utána. Ez a 155-ös alufelni nekem is nagyon tetszik, nagyon jól áll a 145-nek. Úgy rémlik volt 14"-os is de tényleg csak a 155 "facelift" használta gyárilag.
Amiket leírtál azok mind tök igazak! Ami érdekes, hogy tényleg mintha a régebbi szériák nem rohadnának annyira. Nekem még gyakorlatilag nem volt lakatolva és 95-ös gyártás, persze tavasszal pár apróságot meg kell csináltatnom.
A vezérlésmódosító javítókészlet a rugóval és a műanyag betéttel néha azért elég jó, szoktam eladni ilyenből és van amikor nagyon tartós lesz vele. Ha hidegen és melegen is kopog akkor már nem sokat ér ez igaz.
Amiket leírtál azok mind tök igazak! Ami érdekes, hogy tényleg mintha a régebbi szériák nem rohadnának annyira. Nekem még gyakorlatilag nem volt lakatolva és 95-ös gyártás, persze tavasszal pár apróságot meg kell csináltatnom.
A vezérlésmódosító javítókészlet a rugóval és a műanyag betéttel néha azért elég jó, szoktam eladni ilyenből és van amikor nagyon tartós lesz vele. Ha hidegen és melegen is kopog akkor már nem sokat ér ez igaz.
VKG231!!! (156+75)21-11-2019 08:15:51 // 143289
Néhány hiba van csak.... jó sok.
Azt írja a cikk, hogy "A lámpákat lehetett variálni, megjelent a projektoros izzó", ami így ebben a formában is butaság (miféle projektoros izzó?), de a történeti tényállás is hiányos, hiszen a 145-146-ban egyféle lámpa volt, mind vetítőtükrös volt.
Ugyanebben a mondatban az "Innentől a rohadásra is kevésbé volt hajlamos" kijelentést így tizenév távlatából konkrétan cáfolnám, úgy látom, hogy a faceliftes 45-46-ok sokkal hajlamosabbak nagyon rondán megindulni, de az is tény, hogy a korukból adódóan + 4-5 év még bennük van a FL előttiekhez képest...
"a 146-tal együtt. A két változat a B oszlopig teljesen megegyezik, onnan is csak a tetővonal miatt vannak változások."
Ezt még valószínűleg az sem mondaná, aki valaha képen látta a két autót. A két első ajtó annyira más, hogy még vonalaiban sem hasonlít, az A oszlopot szerette volna írni a cikk szerkesztője - legalábbis ha jóindulatú akarok lenni. Márpedig miért ne lennék?! :)
"Francesca Pack Sport nevezetű felszereltségi szintet kapta, amihez hozzátartoznak sportos ülések, a bőr kormány és a lyukacsos Alfa-felnik."
Lehet jogos megállapítás, de a cikkben szereplő autón lévő felni 155-ösről származik szerintem.
Az egyik képaláírásnál ez szerepel: "Az 1,6 literes motort meg lehetett vásárolni 105 lóerő teljesítménnyel is, abban az esetben nem volt benne a vezérlésmódosító"
Ez így konkrétan nem igaz a 145-146-155-156 esetében, hiszen 105 lóerős TS csak a 147-eshez létezett. Volt viszont 103 lóerős a 45-46-ban, ami 1.4-es volt.
vezérlésmódosító ügyben meg ne már felújítókészletezzünk, mikor a javított verziójú elmegy 100 ezret simán, a felújítókészlettel meg semeddig se lesz jó :) Ok jó esetben párezer km-t elketyeg :)))) De ha már megbontod a vezérlést, akkor jó lesz megint :))))
Azt írja a cikk, hogy "A lámpákat lehetett variálni, megjelent a projektoros izzó", ami így ebben a formában is butaság (miféle projektoros izzó?), de a történeti tényállás is hiányos, hiszen a 145-146-ban egyféle lámpa volt, mind vetítőtükrös volt.
Ugyanebben a mondatban az "Innentől a rohadásra is kevésbé volt hajlamos" kijelentést így tizenév távlatából konkrétan cáfolnám, úgy látom, hogy a faceliftes 45-46-ok sokkal hajlamosabbak nagyon rondán megindulni, de az is tény, hogy a korukból adódóan + 4-5 év még bennük van a FL előttiekhez képest...
"a 146-tal együtt. A két változat a B oszlopig teljesen megegyezik, onnan is csak a tetővonal miatt vannak változások."
Ezt még valószínűleg az sem mondaná, aki valaha képen látta a két autót. A két első ajtó annyira más, hogy még vonalaiban sem hasonlít, az A oszlopot szerette volna írni a cikk szerkesztője - legalábbis ha jóindulatú akarok lenni. Márpedig miért ne lennék?! :)
"Francesca Pack Sport nevezetű felszereltségi szintet kapta, amihez hozzátartoznak sportos ülések, a bőr kormány és a lyukacsos Alfa-felnik."
Lehet jogos megállapítás, de a cikkben szereplő autón lévő felni 155-ösről származik szerintem.
Az egyik képaláírásnál ez szerepel: "Az 1,6 literes motort meg lehetett vásárolni 105 lóerő teljesítménnyel is, abban az esetben nem volt benne a vezérlésmódosító"
Ez így konkrétan nem igaz a 145-146-155-156 esetében, hiszen 105 lóerős TS csak a 147-eshez létezett. Volt viszont 103 lóerős a 45-46-ban, ami 1.4-es volt.
vezérlésmódosító ügyben meg ne már felújítókészletezzünk, mikor a javított verziójú elmegy 100 ezret simán, a felújítókészlettel meg semeddig se lesz jó :) Ok jó esetben párezer km-t elketyeg :)))) De ha már megbontod a vezérlést, akkor jó lesz megint :))))
Kazes☻20-11-2019 23:21:24 // 143288
Hangosítsd fel a zenét! ;)
Kis Martin20-11-2019 23:08:07 // 143287
Ugyanitt: ahogy megjött a hűvösebb idő, elkedtek zörögni különböző elemek a kocsin (néha az ajtó, a hátsó ablak, ilyen-olyan szirszarok nyiszegnek). Van erre valami pro tipp?
(Értem miért történik, de nem tudom mit tegyek ellene )
(Értem miért történik, de nem tudom mit tegyek ellene )
Kis Martin20-11-2019 22:03:03 // 143286
Berci nagyon összeszedetten megírta ezt a cikket.
Mondjuk figyelmeztettem is, hogy alapos legyen, mert az "ősalfások" szétszedik 😀
Amúgy a totalcar szerkeztőségben felkapták a fejüket többen is, hogy igen, egy ilyen jópofa autó egy kellemes vérfrissítés lesz. :)
Ha valakit érdekel:
Márciusban vásároltam meggyűrűzött, rendbe rakott motorral, felújított kuplunggal, és kaptam hozzá két garnitúra alufelnit, egy jó garnitúra nyári, meg egy jó téligumi szettet. Azóta vezérlés, olaj,(amit nem eszik!), egy kerékcsapágy, egy féltengely gumiharang, illetve egy abs szenzor volt amit kért.
Az előző tulajnál 3 hónapot állt, és azért lett eladó, mert a felesége használta, aki sajnos elhagyta az amúgy nagyon szimpatkus előző gazdit. Rozsda a kasztnin szerencsére nincs, de a padlólemez elég gatya, a tűzfal is látott már szebb napokat (nyáron ki lesz lakatolva, 2020 novemberben műszakis lesz).
Fél év alatt 8000km lett belerakva, sajnos csak előző hétig nagyobb gond nélkül, ugyanis mire beértem a gyakornoki helyemre tejeskávé lett a hűtőfolyadékból... 😭
Jövőhéten viszont rendbe lesz rakva, a vezmod fel lesz újítva (ezzel ha megvagyok be fogok számolni róla). Mire Francesca betölti a 20. évét (dec.9) már újra falni fogjuk a km-eket.
Ja, és nem, nem 10-15 percig melegítem, csak szimplán megvárom amíg lekókad az alapjárat, és utána gurulhatunk. :)
A többi kissebb, nagyobb, és szépséghibával pedig szépen lassan haladunk, így egyetem mellett amit kell megkap, a többi meg... amikor telik rá.
Remélem jöttök majd a kékesi talira! 😊
Mondjuk figyelmeztettem is, hogy alapos legyen, mert az "ősalfások" szétszedik 😀
Amúgy a totalcar szerkeztőségben felkapták a fejüket többen is, hogy igen, egy ilyen jópofa autó egy kellemes vérfrissítés lesz. :)
Ha valakit érdekel:
Márciusban vásároltam meggyűrűzött, rendbe rakott motorral, felújított kuplunggal, és kaptam hozzá két garnitúra alufelnit, egy jó garnitúra nyári, meg egy jó téligumi szettet. Azóta vezérlés, olaj,(amit nem eszik!), egy kerékcsapágy, egy féltengely gumiharang, illetve egy abs szenzor volt amit kért.
Az előző tulajnál 3 hónapot állt, és azért lett eladó, mert a felesége használta, aki sajnos elhagyta az amúgy nagyon szimpatkus előző gazdit. Rozsda a kasztnin szerencsére nincs, de a padlólemez elég gatya, a tűzfal is látott már szebb napokat (nyáron ki lesz lakatolva, 2020 novemberben műszakis lesz).
Fél év alatt 8000km lett belerakva, sajnos csak előző hétig nagyobb gond nélkül, ugyanis mire beértem a gyakornoki helyemre tejeskávé lett a hűtőfolyadékból... 😭
Jövőhéten viszont rendbe lesz rakva, a vezmod fel lesz újítva (ezzel ha megvagyok be fogok számolni róla). Mire Francesca betölti a 20. évét (dec.9) már újra falni fogjuk a km-eket.
Ja, és nem, nem 10-15 percig melegítem, csak szimplán megvárom amíg lekókad az alapjárat, és utána gurulhatunk. :)
A többi kissebb, nagyobb, és szépséghibával pedig szépen lassan haladunk, így egyetem mellett amit kell megkap, a többi meg... amikor telik rá.
Remélem jöttök majd a kékesi talira! 😊
Kazes☻20-11-2019 20:56:40 // 143285
Jópofa kis iromány! :)
127_sud20-11-2019 16:04:52 // 143284
Friss Totalcar Alfa Romeo 145 teszt!
Használtteszt Alfa Romeo 145 1,6 TWIN SPARK
Használtteszt Alfa Romeo 145 1,6 TWIN SPARK
127_sud20-11-2019 16:03:06 // 143283
Lehet amit kaptál Impergomot az "thermoplastic" anyagú, a 156-os Alfa gyári féltengely gumiharangja is egy kemény műanyag jellegű volt gyárilag. Legalábbis nekem, nagyon jól bírta pedig elsőre nem úgy gondolná az ember. A Fiat Pandánk kormánymű gumiharangja is ilyen volt és soha nem volt vele baj.
Gergely19-11-2019 13:04:45 // 143282
Sziasztok!
Kissé leülni látszik a fórum ezért fellendíteném :)
Eladnám az autómat, elsősorban alkatrészdonor jelleggel, hogyha valaki szükségét érzi betárazni alkatrészekből.
Ha valakit érdekel, privátban jelezze lehetőleg szombatig :)
Kissé leülni látszik a fórum ezért fellendíteném :)
Eladnám az autómat, elsősorban alkatrészdonor jelleggel, hogyha valaki szükségét érzi betárazni alkatrészekből.
Ha valakit érdekel, privátban jelezze lehetőleg szombatig :)
marci9106-11-2019 14:06:52 // 143281
Aki esetleg a kormányművön tervezi lecserélni a gumiharangot, annak üzenem, hogy nehogy rendeljen az autóhoz való, Imperium méretazonos darabot. Tiszta merev műanyag az egész, garantáltan kiszakadna rövid időn belül. Helyette vettem inkább SKF univerzálisat, ez valamivel drágább de még gumiból van. Hihetetlen mennyi silány alkatrészt eladnak.
HaNGyA04-11-2019 14:43:52 // 143280
misike7604-11-2019 14:33:06 // 143279
Eddig nem csinálta. Pár hónapja cserélni kellett, mert az előző letérdelt. De ha jól van így, akkor jól van így🙂
Kazes☻04-11-2019 14:22:43 // 143278
Ahogy Pósalaky úr mondta - Ugorgyunk! :)
V.Tomi.145-146 🍀04-11-2019 13:51:33 // 143277
Mindegyik FL verziósba ilyen. Régebben volt már róla szó, de konkrétan nincs rá válasz hogy miért is
misike7604-11-2019 13:41:32 // 143276
djhans03-11-2019 06:54:13 // 143275
Sziasztok. Most 180-ért vihető a 145 1.4 TS
usefulengine31-10-2019 19:39:26 // 143274
Hali, lehet off de lenne egy komplett ülésszettem 146-ba. Szürke szövet. Mindegyik jó állapotban kivéve a sofőrön látszik egy kicsit az idő nyoma. Akit érdekelne annak küldök képet privátban. 10.000ft.
Kazes☻31-10-2019 18:53:54 // 143273
Na, vééégreee... grat! Sok boldog km-t kívánok néki! :)
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2019 14:12:28 // 143272
Gratula Nektek! Sok balesetmentes élménykilométert neki :-)
Kau31-10-2019 13:25:23 // 143271
V.Tomi.145-146 🍀27-10-2019 15:44:37 // 143270
Sziasztok!
Számomra érdekes dologra bukkantam.
JTD óra csoport hátulján izzókat cseréltem, és a hátoldalán volt két fehér színű foglalat, ami csak egy vak dugó volt végülis.
Kíváncsiságból tettem bele rendes izzókat, majd gyújtás után ami nekem két hiba az autón, az abs és a légzsák, azok ki sem gyulladtak még ellenőrzés képpen sem. Most vissza került a sima vak foglalat bele, csak érdekelne hogy így oldották meg hogy amelyikben nem volt légzsák és abs, hogy ne dobja fel hibának ami nincs is benne? Mert egyszerűbbnek találom én legalább is hogy maga izzó se legyen abba ami nincs is felszerelve. Kíváncsi vagyok ti mit szóltok hozzá, vagy tudjátok miért van ez így. Igaz a hiba lámpát könnyen el tudom tüntetni, csak inkább nem mert attól még nem lesz jó :D
Számomra érdekes dologra bukkantam.
JTD óra csoport hátulján izzókat cseréltem, és a hátoldalán volt két fehér színű foglalat, ami csak egy vak dugó volt végülis.
Kíváncsiságból tettem bele rendes izzókat, majd gyújtás után ami nekem két hiba az autón, az abs és a légzsák, azok ki sem gyulladtak még ellenőrzés képpen sem. Most vissza került a sima vak foglalat bele, csak érdekelne hogy így oldották meg hogy amelyikben nem volt légzsák és abs, hogy ne dobja fel hibának ami nincs is benne? Mert egyszerűbbnek találom én legalább is hogy maga izzó se legyen abba ami nincs is felszerelve. Kíváncsi vagyok ti mit szóltok hozzá, vagy tudjátok miért van ez így. Igaz a hiba lámpát könnyen el tudom tüntetni, csak inkább nem mert attól még nem lesz jó :D
kékalfa 15625-10-2019 21:48:52 // 143269
Sziasztok.
Lenne valakinek egy zöld jobb elsö sárvédöje 46-ra?
Köszönöm
Lenne valakinek egy zöld jobb elsö sárvédöje 46-ra?
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)25-10-2019 14:24:57 // 143268
Olyan :-)
Kazes☻25-10-2019 14:08:21 // 143267
Mint az ezüstön volt?
WarbiRunner (Gyuri)25-10-2019 14:02:12 // 143266
Viszont egy dologból nem engedek, gyári leszerelhető mehet rá csak (ami Ellebi márkájú). Így elég nehéz ügy lesz :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-10-2019 13:51:02 // 143265
Nekem most lehetne feltenni, 2 hét múlva műszakizik. Majd meglátom, igazából a muszáj dolgokra sem találok szerelőt, pedig nem bonyolult dolgokat kellene csinálni. Lényegében a féket kéne átnézni hátul, elöl cserélni a nagy fékre , plusz egy külső féltengelycsukló csere. Minden más műszaki képes és halasztható.
marci9125-10-2019 09:13:47 // 143264
Én is fontolgatom már jó ideje a vonóhorgot :) Amúgy a miskolci NKH vizsgaállomást tudom ajánlani bárkinek, teljesen korrektek és szólnak mindenről időben. A felújított Barkas kisbuszom tervdokumentációs motorcsere után ott volt szigorított vizsgán és a kekeckedés csak viccelődés szintjén ment, nagyon kellemes csalódás volt.
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2019 16:30:51 // 143263
Áhh ennyit egy ilyen izéért? Ennél sokkal érdekesebb vasak közt turkálunk sokkal kevesebbért. :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2019 16:29:18 // 143262
Oks.
Laciferi24-10-2019 15:37:52 // 143260
Ha tudsz rá vevőt esetleg vihetik :) 400 alku nélkül. Két garnitúra alufelnivel és gumival.
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2019 15:30:11 // 143259
Persze, tudom. Akinek kell, annak viszont nem Ti kell, ezt is tudom :-) Egy vonóhorgos használós autó kell nekik. Szerintem még inkább egy pickup :-)
Laciferi24-10-2019 15:22:26 // 143258
De egy jó Ti-t sem kapni ennyiért :) Nézd meg mit költöttem már rá, most 60 ezer meg 20-ért egy műszaki nem nagy pénz
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2019 15:21:23 // 143257
Értem :-) De nem én döntök ez esetben. A vonóhorgot rárakni is vagy 60-70e Ft plusz újra műszaki. Ezt itt Hajdú-Biharban senki nem fogja berizikózni. Itt a műszaki vizsga minősíthetetlen szívás...
Laciferi24-10-2019 15:10:28 // 143256
Enyém elviszed 400-ert :) Nem lukas az alja, levehető vonóhorgot rárakjátok aztán csókolom :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
564
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?