Forum >> 145-146
Kazes☻05-04-2015 23:27:44 // 136405
Azt már akár fél lábon is... :)
Zsoltikj ૐ05-04-2015 23:20:11 // 136404
nekem meg már viszket a fenekem, de még max 3 hét mire alákerül az a 155 :)
Kazes☻05-04-2015 23:10:06 // 136403
Nekem csak sárga van, az is a kocsin... :)
Xixo05-04-2015 22:59:58 // 136402
Azért ha valaki talál otthon egy fehér indexet, akkor ne tartsa magába! :)
Xixo05-04-2015 22:48:41 // 136401
Na igen, szerencsére, de azért nem csinálnám újra. :)
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
Xixo05-04-2015 22:45:25 // 136400
Na jó, azért ne hasonlítsuk össze a két autót, ha az enyém árát rákölteném a mostani állapotra, akkor se biztos, hogy utolérnélek... ;)
Lőhetnél még képet a sajátodról!
Lőhetnél még képet a sajátodról!
Zsoltikj ૐ05-04-2015 22:34:10 // 136399
:) te legalább rendben lettél
William05-04-2015 22:03:52 // 136397
Nekem megérte, sőt még többet is, még úgy is, hogy sokmindent én csinálltam!
Xixo05-04-2015 21:49:54 // 136396
Natessék! Sötétben, eső után:
........
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
........
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 19:21:13 // 136395
én ezt freestyleban oldottam meg,nekem egy régi Croma tekerője van bent,sok variáció van erre a témára,nem biztos hogy pont ilyet találsz..
Kazes☻05-04-2015 18:03:48 // 136394
Esős kép is jó... :)
Xixo05-04-2015 17:55:03 // 136393
Arról nincs, mert mire lemostam a verdát elkezdett esni az eső... :(
De legalább pont kész lettem! :)
De legalább pont kész lettem! :)
Béci Ɨ|ѯ05-04-2015 17:18:28 // 136392
A Falken nagyon jó gumi, ne aggódj. Pl. azt még Japánban gyártják, ami nem hátrány.. :-)
Kazes☻05-04-2015 17:14:29 // 136391
Köszi! Azért gondolok az izzítókra, mert a téli -10 fokokban nem füstölt ennyire... viszont olyasféle patront nem is látok, szvsz azt már rég kiberhelte valaki. :)
Kazes☻05-04-2015 17:06:08 // 136390
Köcce és melyik típusé jó oda, ha már te túl vagy ezen megoldáson?! :)
Ferke05-04-2015 17:01:42 // 136389
Srácok, jött egy patent állapotú 145 1,6TS, ha esetleg kell valakinek valami, még mindene megvan, hibátlan motor, váltó, kívül nagyon szép, és a belseje is elég kulturált...mindene vihető,mert jtd kellett volna, a TS-sel sokat nem tudok kezdeni:)
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.
Ferke05-04-2015 16:50:47 // 136388
A gyógyult állapotról nincs fotó? Had' látszódjon már, hogy kitettem magamért!:))
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2015 16:17:19 // 136387
Hadd füstöljön :-) Nekem füstöl egy szürkét, aztán fehéret (előtöltés) majd fél perc és olyan hangja lesz, amilyen egy CR dízelnek soha az életben. Kicsit kemény fiatos kattogás, de olyan egyenletesen ketyeg, hogy ha megfeszülök se tud ilyet a jtd. Innentől tőlem füstölhet pirosat is indításkor :-) A ksb patronom évek óta konyec (biztos így jártál te is), bowdenes megoldásra meg nincs időm megoldani.
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
Kau05-04-2015 15:51:11 // 136386
Így már értem. Ennyiért a Falken, Hankook, Firestone mennek, ahogy néztem. Ettől olcsóbban Barum van illetve azok a kínai gumik, amik szóra se érdemesek...
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 15:18:21 // 136385
első körben multiméter szakadás vizsgáló opcióval,aztán ha valaki gyanús azt ki kell venni...
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 15:16:59 // 136384
hát jahh a nem problémás típusoknál ki szoktam szedni aztán akksitöltőről lecsekkolom hol pirít...a TD-ből ki lehet szedni,ez nem gáz... általában... igen a dúsító nem hátrány,nekem is be van kötve bowdennel a műszerfal alá...az elektromos termosztát ház általában nem működik jól,a tipoé a mechanikus patronosban meg a patron szokott kihalni...szóval az a tuti ha bekötöd bowdennel nekem is úgy vagyon...
Kazes☻05-04-2015 14:39:17 // 136383
Tehát akkor egyenként ki köll venni és rákötni valami voutot, mondjuk 12-t és meg is van? :)
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 13:57:33 // 136382
hát a helyén max kimérni hogy szakadt-e...de attól nem tudod hogy jóhelyen pirít-e?(a végén)
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
Kazes☻05-04-2015 13:52:57 // 136381
Cartársak!
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
William05-04-2015 11:37:50 // 136380
Hú ennek tetszik a mintája😉 205/40r17- es méret! Hidjétek el nincs olyan nagy választék ebben a méretben( legalább is ami kapható) én sem pont Falkent akartam, de ez bizonyult a legjobbnak ár érték arányban! Hát nem olcsó!
Kau05-04-2015 11:14:16 // 136379
William05-04-2015 09:11:25 // 136378
Most vettem 2 darab Falken gumit és darabja volt 26000 huf! Hát nem olcsó az biztos.
Xixo05-04-2015 00:05:27 // 136377
Xixo05-04-2015 00:02:42 // 136376
No igen, sok nagy felnit látni lenyűtt xar gumikkal. Az olyan szomorú.
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
William04-04-2015 23:19:46 // 136375
Hát az biztos, hogy lent van nagyon, de azért szép😄 szerencsére sem nekem sem ismerőseimnek nem okozott galibát😉 a nagyobb felni!
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2015 23:19:13 // 136374
Azt is nézd, hogy a 16-os mérettel 205-ös gumi fog felmenni. A 195/50r16 határ eset... Az eredeti kérdés 1.4-re vonatkozik, arra tuti nem tennék 205-ös gumit. Igazából a sajátomra sem :-)
HaNGyA04-04-2015 22:40:53 // 136373
William!
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2015 22:27:59 // 136372
Nekem a 14-esnél komfortosabbnak tűnik a 15. A full komfort opció az a 185/60r15. Télinek ilyen van a jtd-n. Télen ugye nem szempont a kanyarsebesség...ami amúgy nem olyan rossz, mert az ET miatt nagyobb a nyomtávom. Nyáron a gyári méretre szavazok, 195/55r15. Az, hogy mennyire vezeti meg a nyomvályú, az az ET-től is függ. Sőt...
William04-04-2015 22:23:57 // 136371
Nagyon jól beszélsz😉! Az tény, hogy sokan fikázzák a nagy kerekeket, de közben ők is akarnának ha nem annyiba kerűlne mint amennyibe kerűl! Egy biztos mindenkinek más tetszik és másra szán kevesebb vagy nagyobb összeget. Az autó alja viszont nincsen lejebb! Minél nagyobb a kerék annál magasabban van az autó hasa.
HaNGyA04-04-2015 21:49:16 // 136370
Szia Mindenki!
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
Kazes☻04-04-2015 21:14:44 // 136369
Tetőcsomagtartót 146-ra lehet kapni, vagy esetleg nem akar valaki itt eladni? :)
William04-04-2015 19:55:56 // 136368
Kicsit túlzól😉😉😉azért annál több kell, hogy reccsenyen! A komfortot illetően meg nem a 15 éves gyári futóművet kell terhelni és nem lesz gond😉!
1pityu38904-04-2015 18:15:22 // 136367
175/65r14 (gyári lemezfelni) Illetve 195/55r15 (Gyári alufelni) Használom. A 14-es nagyon kényelmes jól csillapítja az úthibákat,nyomvályúkat meg sem érzem a kormányon. A 15ös Érezhetően jobb az úttartása,de rossz úton érezhető negatív külömbség van a ballonosabb gumuihoz képest,a nyomvályúkat is jobban megérezni a szélesebb gumi miatt. 15ös felninél nagyobb teljesen felesleges! Jól néz ki de egy padka,villamos sin és reccs! Én amondó vagyok a gyári méret a leg jobb!! Futóművet sem terheli jobban,csapágyakat sem,az ember veséje is megmarad.
AngeloDivina04-04-2015 16:27:14 // 136366
Szerintem 15 az ízléses és ahogy előttem is írták, a komfort sem vész el...
Béci Ɨ|ѯ04-04-2015 13:11:31 // 136365
A 14 szerintem nem mutat rajta, 15"ból a legszebbek a gyári QV felnik szerintem. A 16" már/45-ös gumival van, arra vigyázni kell, meg elvesz egy kicsit a komfortból is. Cserébe nagyon jól néz ki. Továbbá akár a 17" is rámegy... :-)
NT Kundi04-04-2015 09:32:17 // 136364
145alá 14, 15, 16os alufelni? melyik a legjobb választás??
Xixo01-04-2015 19:00:09 // 136363
Van, csak lusta voltam írni. Panaszkodni bezzeg tudtam! :)
Na a helyzet az, hogy a sárvédő cserés, ha minden igaz lesz fehér. Az ajtó még kérdéses, az lehet csak javítva lesz. Habár az még lenne is itthon csak fújatni kéne. Majd meglátjuk. A két kerék oké, kicsit karcos lett, de az marad is olyan, téli felninek tökéletes, görgőzni, gumizni nem kell.
A futómű be lett állítva, az emberünk szerint 50ezer km után talán látható lesz egy kis elnyalás a gumin, mert görbült a csonkállvány is. Ha lesz bontott majd cseréljük. Én 50ezret kb 5év alatt megyek el, azt is téli-nyári gumi cserével ergó 10 év alatt kopna el, addig meg bőven kiöregszik.
Egy fehér index kéne még, de az sehol sincs. :( Az átlátszó nem annyira jön be, de ha nincs más az lesz. Tényleg az oldalindexbe milyen izzó kell??
A biztosító már fizetett is, így hogy okosba lesz megcsinálva még marad is rajta egy kis gázolajra való! :) Szal ez eggyel szerencsésebb történet volt, mint a tiéd.
Na a helyzet az, hogy a sárvédő cserés, ha minden igaz lesz fehér. Az ajtó még kérdéses, az lehet csak javítva lesz. Habár az még lenne is itthon csak fújatni kéne. Majd meglátjuk. A két kerék oké, kicsit karcos lett, de az marad is olyan, téli felninek tökéletes, görgőzni, gumizni nem kell.
A futómű be lett állítva, az emberünk szerint 50ezer km után talán látható lesz egy kis elnyalás a gumin, mert görbült a csonkállvány is. Ha lesz bontott majd cseréljük. Én 50ezret kb 5év alatt megyek el, azt is téli-nyári gumi cserével ergó 10 év alatt kopna el, addig meg bőven kiöregszik.
Egy fehér index kéne még, de az sehol sincs. :( Az átlátszó nem annyira jön be, de ha nincs más az lesz. Tényleg az oldalindexbe milyen izzó kell??
A biztosító már fizetett is, így hogy okosba lesz megcsinálva még marad is rajta egy kis gázolajra való! :) Szal ez eggyel szerencsésebb történet volt, mint a tiéd.
Totti 14601-04-2015 09:03:42 // 136362
:O. Ilyen csak a filmekben van! :D
Zsoltikj ૐ31-03-2015 23:00:42 // 136361
valami új hír a géppel kapcsolatban?
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2015 11:35:35 // 136360
Olyankor mi van, amikor a kuplung pedál nem jön vissza?
A TD-vel jártam így reggel. Egy busz bekanyarodott előttem váratlanul keresztbe, egy erősebbet kellett fékeznem. Csak azt éreztem, hogy valamit elbénáztam a kuplungolással, mert ugrott az autó mint a bakkecske mikor 2-esben ráengedtem. Aztán kerestem a pedált, hopp benn maradt.
Viszont működött, csak vagy 2 centit mozgott. Ha benyomtam oldott, ha kiengedtem hajtott, szóval működött, csak extrém rövid pedálúttal.. Visszapiszkáltam a lábammal a pedált a helyére...és azóta jó. WTF?
Itthon megnéztem, a folyadék szint rendben.
A TD-vel jártam így reggel. Egy busz bekanyarodott előttem váratlanul keresztbe, egy erősebbet kellett fékeznem. Csak azt éreztem, hogy valamit elbénáztam a kuplungolással, mert ugrott az autó mint a bakkecske mikor 2-esben ráengedtem. Aztán kerestem a pedált, hopp benn maradt.
Viszont működött, csak vagy 2 centit mozgott. Ha benyomtam oldott, ha kiengedtem hajtott, szóval működött, csak extrém rövid pedálúttal.. Visszapiszkáltam a lábammal a pedált a helyére...és azóta jó. WTF?
Itthon megnéztem, a folyadék szint rendben.
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2015 10:31:33 // 136359
Mennyire kombinálhatók ezek a váltók? Eleve ha bele lehet mókolni az 1.4-es utolsó fokozatát a tiedbe, vagy egy 1.4-es váltóba az 1.6-os végáttételét, az már sokat változtat, 130 helyett 137-tel fog menni az autó 4000-nél.
Ha meg pl a 2.0 TS váltójába kerül be az 1.4 utolsó fokozata, akkor már 145-tel megy 4000-nél. Szerintem ez az utóbbi pont jó is lenne.
Pár km/h-t nagyobb kerékkel is lehet nyerni. Bár az órád ugyanannyit fog mutatni, csak kevesebbet csal :-)
Ezeknél hosszabb váltót én tuti nem raknék alá.
Ha meg pl a 2.0 TS váltójába kerül be az 1.4 utolsó fokozata, akkor már 145-tel megy 4000-nél. Szerintem ez az utóbbi pont jó is lenne.
Pár km/h-t nagyobb kerékkel is lehet nyerni. Bár az órád ugyanannyit fog mutatni, csak kevesebbet csal :-)
Ezeknél hosszabb váltót én tuti nem raknék alá.
1pityu38929-03-2015 17:03:02 // 136358
Eleinte engem is zavart hogy majdnem 4000 forog 130nál főleg hogy diesel kocsiból űltem át az 1,6ts-be. Egy 6os váltó nem lenne rossz de ha passzol is elég ritka. Esetleg egy nagyobb kerékméret pl 195/55r15 helyett egy 195/65r15 ha befér ezzel csökkenne a fordulat valamennyire. én 3 év után beletörődtem 90-120 között használom így afogyasztás sem olyan rémes 90-nél igen kellemes akár 7alá is megy picivel. 120nál olyan kerek 7-vagy 7,2 viszont 140-es tempónál bőven 8l felett eszik talán közelebb a 9l-hez.
Béci Ɨ|ѯ29-03-2015 17:01:35 // 136357
A tapasztalatok szerint a 156-ra se megy fel, ezért nem hinném hogy a 145-re felmenne.
HaNGyA28-03-2015 19:58:54 // 136356
Szia Mindenki!
Továbbra is jár az agyam a kissé rövid 5. fokozatunkon...
Az 1.4-es váltó áttétele számításaim szerint nem ejtene lényegesen többet az 1.6-hoz képest.
Viszont, a már fészliftes166-os csatahajó 2.0 TS motorjához 6 fokozatú váltott passzintottak a gyárban!
Az áttételei I. 3.5, II. 2.235, III. 1.52, IV1.156, V. 0.971, VI. 0.86...
Elég hasonlatosak a fokozatok és van egy ráadás is! :-)
Látott már valaki ilyen váltót élőben?
Csereszabatos lehet esetleg a miénkkel?
Továbbra is jár az agyam a kissé rövid 5. fokozatunkon...
Az 1.4-es váltó áttétele számításaim szerint nem ejtene lényegesen többet az 1.6-hoz képest.
Viszont, a már fészliftes166-os csatahajó 2.0 TS motorjához 6 fokozatú váltott passzintottak a gyárban!
Az áttételei I. 3.5, II. 2.235, III. 1.52, IV1.156, V. 0.971, VI. 0.86...
Elég hasonlatosak a fokozatok és van egy ráadás is! :-)
Látott már valaki ilyen váltót élőben?
Csereszabatos lehet esetleg a miénkkel?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?