Forum >> 145-146
Shadin17-09-2018 06:06:35 // 141455
Ha 159-esben ülnél akkor értenéd, de ez sem túl magas, padkára nem igazán állok fel vele, na meg az a gyári.
Kau16-09-2018 16:24:14 // 141454
Sose értettem, hogy azért a minimális különbségért miért kell 20-25 ezer ft plusszt kifizetni garnitúránként.
Kau16-09-2018 13:07:20 // 141452
Mindenki azt teszi ;)
Shadin16-09-2018 12:14:09 // 141451
Köszi! Ezek szerint az enyémre a spórolós /50-es verziót tették :-(
DennisBeru16-09-2018 12:11:41 // 141450
https://katalogus.hasznaltauto.hu/alfa_romeo/alfa_romeo-92
gradvolttomi16-09-2018 12:08:24 // 141449
195/55R15
Shadin16-09-2018 12:04:13 // 141448
Melyik a gyári gumiméret a 145 SE FL-hez?
195/50R15 v. 195/55R15?
195/50R15 v. 195/55R15?
DennisBeru14-09-2018 19:33:58 // 141447
Ja azt elfelejtettem írni, nekem is FL.
Shadin14-09-2018 19:12:22 // 141446
Engem is érdekel a téma, nekem is akad, de még át lehet tekerni azon a ponton. Lehet h már nem sokáig :-( Enyém FL
DennisBeru14-09-2018 19:02:04 // 141445
Üdvözlet! Szedte már szét valamelyikötök a fűtésboxhoz a 'verdát'. (146.1.6 TS) Egyszer már volt hasonló téma, a fűtés kapcsolót az utolsó két állásba nem lehet elfordítani, mert elakad. Pont az ablakfűtés lenne, ami ugye lassan aktuális lesz. Ötlet kellene a megoldáshoz, vagy ha más nem egy szaki aki látott már hasonlót ;)
Shadin13-09-2018 11:19:58 // 141443
Nem titok, bementem a Fiat Szabóhoz és ott rendeltem. Ricambi! Gyári vonal...
V.Tomi.145-146 🍀12-09-2018 23:33:00 // 141442
Van csatim persze, azért belemerek ebbe is abba is hogy működik vagy nem. Most a kábelok kicsit össze vissza vannak a képen , pont azokat igazitom, meg húzom bele védő csőbe ami nincs hogy esztétikus legyen.
Egyébként jó lenne tudni hogy mikor működik ez, vagy mindig, vagy lehet benne hőfok mérő. Nem láttatok valami leírást erről?
Egyébként jó lenne tudni hogy mikor működik ez, vagy mindig, vagy lehet benne hőfok mérő. Nem láttatok valami leírást erről?
Kazes☻12-09-2018 21:23:21 // 141441
Akkor még nem mondtad! :DDD
Kazes☻12-09-2018 21:22:26 // 141440
Ez külön darab, tehát el tud mozdulni a szűrőházon. :)
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2018 21:22:14 // 141439
Ezt mondom :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2018 21:21:51 // 141438
Sőt, ahogy a képen látom, ott pihen Neked is a csatlakozó jobboldalt, csak jelenleg nincs mibe dugni.
Kazes☻12-09-2018 21:21:47 // 141437
De van hozzá való plusz csatid is, ott lifeg?! :)
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2018 21:19:11 // 141436
Az enyémen a fűtőbetét (ha tényleg az) csatlakozója jobbra áll, a másik csati alatt/mögött. De amúgy abban is ilyen van.
V.Tomi.145-146 🍀12-09-2018 21:13:47 // 141435
Köszi. Hát ha működik akkor kicserelem
Kazes☻12-09-2018 20:31:31 // 141434
Sőt, talán a mi Td-nkben pont olyan is van! :)
Kazes☻12-09-2018 20:23:21 // 141433
Elméletileg, igen. Szvsz. :)
V.Tomi.145-146 🍀12-09-2018 20:15:26 // 141432
Kazes☻12-09-2018 19:32:55 // 141431
A "honnan"-t lehet tudni, vagy nem teszed közkinccsé, mert titok? Hátha másnak is kellene. :)
Shadin12-09-2018 19:19:19 // 141430
Csak kettőt, péntekre itt van.
Kazes☻12-09-2018 16:07:50 // 141429
Nálad, mert végül csak berendelted a 10-es csomagot?! :)))
Shadin12-09-2018 16:05:45 // 141428
Lehet rendelni a hátsó zárhoz párosával is törős fejű csavart.
Kazes☻12-09-2018 07:54:45 // 141427
Nekem a hűtőnél van egy fekete relé. :P
A legegyszerűbb meg az aksiról behúz egy kábelt + a műszerfalhoz kapcsolóra és onnan vissza a ventihez, a csati előtt ráköti és kész. Ez gyújtás nélkül is üzemelni fog, tehát arra kell figyelni, nehogy úgy maradjon, mert akkor az aksit leszívja. :)
A legegyszerűbb meg az aksiról behúz egy kábelt + a műszerfalhoz kapcsolóra és onnan vissza a ventihez, a csati előtt ráköti és kész. Ez gyújtás nélkül is üzemelni fog, tehát arra kell figyelni, nehogy úgy maradjon, mert akkor az aksit leszívja. :)
V.Tomi.145-146 🍀12-09-2018 07:01:12 // 141426
Annyit tudok segíteni hogy a TDben a biztosíték táblán van a relé, az is a felső sor, asszem jobbról a második. Sárga relé.
A másik, ami nem garantált hogy itt is úgy van, de a TSnél pl. Úgy működik hogy ha negatívval vagy pozitívval kapcsolom a relét akkor más lesz gyújtáson mint gyújtás nélkül, meg fordul a pozitív és a negatív helye.
Ezt csak azért írom mert ha gyújtás nélkül ha bekötőd és működik, akkor gyújtással már nem fog csinálni semmit, mert pont a másik oldalon kellene lennie akár pozitív vagy a negatívnak.
Gond nem lesz csak az időd megy el. Legalábbis a TSnél így van. TDnél mondom nem garantált.
Nem tudom miért szeretnéd kapcsolósra kötni, de érdemes megnezni, kimerni hogy a motorvezerlo éppen negatívval vagy pozitívval vezérli a relét.
Ha esetleg viszel bele egy + kábelt akkor azért azt gondold át hogy a relének mikor adod a jelet, az vissza mehet a motorvezerlőre is. Lehet hogy nem csinál gondod, én kikerultem a TSnél hogy kapja vissza felé a jelet.
Bár már most így többre nem emlékszem, mert akkor kell tudni mikor csinálod.
Segítség képen úgye van a sima relé, amit ha kap jelet kapcsol (2 azonos láb megy kifelé) , meg van a 87-87A relé, fekete színű, az működik úgy is mint a sima, meg úgy is hogy ha kap jelet akkor kapcsolja ki a relét (itt már az egyikben mindig van kimenő jel, attól függ hogy éppen aktív a relé vagy sem) .
Ezt csak azért mondom hogy ha játszol vele akkor tudjad hogy van ilyen is.
Ha bonyolult lett akkor az csak a látszat, amúgy nem vész. Jó munkát! :)
A másik, ami nem garantált hogy itt is úgy van, de a TSnél pl. Úgy működik hogy ha negatívval vagy pozitívval kapcsolom a relét akkor más lesz gyújtáson mint gyújtás nélkül, meg fordul a pozitív és a negatív helye.
Ezt csak azért írom mert ha gyújtás nélkül ha bekötőd és működik, akkor gyújtással már nem fog csinálni semmit, mert pont a másik oldalon kellene lennie akár pozitív vagy a negatívnak.
Gond nem lesz csak az időd megy el. Legalábbis a TSnél így van. TDnél mondom nem garantált.
Nem tudom miért szeretnéd kapcsolósra kötni, de érdemes megnezni, kimerni hogy a motorvezerlo éppen negatívval vagy pozitívval vezérli a relét.
Ha esetleg viszel bele egy + kábelt akkor azért azt gondold át hogy a relének mikor adod a jelet, az vissza mehet a motorvezerlőre is. Lehet hogy nem csinál gondod, én kikerultem a TSnél hogy kapja vissza felé a jelet.
Bár már most így többre nem emlékszem, mert akkor kell tudni mikor csinálod.
Segítség képen úgye van a sima relé, amit ha kap jelet kapcsol (2 azonos láb megy kifelé) , meg van a 87-87A relé, fekete színű, az működik úgy is mint a sima, meg úgy is hogy ha kap jelet akkor kapcsolja ki a relét (itt már az egyikben mindig van kimenő jel, attól függ hogy éppen aktív a relé vagy sem) .
Ezt csak azért mondom hogy ha játszol vele akkor tudjad hogy van ilyen is.
Ha bonyolult lett akkor az csak a látszat, amúgy nem vész. Jó munkát! :)
Kazes☻11-09-2018 22:23:39 // 141425
Mit tettél tönkre?! :)
Gergely11-09-2018 22:20:24 // 141424
Srácok!
Szeretném, ha direktben kapcsolható lenne a venti a kocsimban.
Valaki tud esetleg ebben segíteni, hogy mit hova forrasszak/kössek?
De jó részletesen kellene, mert nem vagyok egy villanyász... :D
Szeretném, ha direktben kapcsolható lenne a venti a kocsimban.
Valaki tud esetleg ebben segíteni, hogy mit hova forrasszak/kössek?
De jó részletesen kellene, mert nem vagyok egy villanyász... :D
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 16:11:05 // 141423
Eljössz, és megbeszéljük, hogy melyik kinek az ablakemelője :-DD
Remélem lesz időm kiszedni, még van egy hónapom :-) Úgyis most lomolok, renoválok, átrendezek, racionalizálok, ilyenek. Szóval köbméter szám hajítom ki a "jó lesz még valamire" lomokat, 600 éves alkatrész katalógusokat, ócska elektronikákat.
Remélem lesz időm kiszedni, még van egy hónapom :-) Úgyis most lomolok, renoválok, átrendezek, racionalizálok, ilyenek. Szóval köbméter szám hajítom ki a "jó lesz még valamire" lomokat, 600 éves alkatrész katalógusokat, ócska elektronikákat.
Kazes☻11-09-2018 15:15:29 // 141422
Különben meg a zablakemelőmet ki ne rakd! ;)
Laciferi11-09-2018 15:08:00 // 141421
Ezt is a hires Brit tudosok allapitottak meg? :D
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 14:51:44 // 141420
Látod miről maradtál le... nekem megtanították a tér-idő elméletet:
ha jó az idő, az emberek lemennek a térre :-DDD
ha jó az idő, az emberek lemennek a térre :-DDD
Kau11-09-2018 14:35:43 // 141419
Jól írjátok. Az idővel van baj. Nekem se volt idő az egyetemre :)))
Amúgy meg be is van borulva :)
Amúgy meg be is van borulva :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 14:16:17 // 141418
Jól írod, az idővel van a baj. Egyetem mellett (néha helyett?) nekem is volt bőven. Akkor pénz szűkösen volt, de lelkesen toltam én is a Wartburg projektemet. Az jó móka volt, sokat is tanultam belőle (pl. hogy soha az életben többet nem tuningolok nem típus azonos motorcserével :-))). Ott is volt motor/váltó átépítéstől a fényezés előkészítésig minden. Akkor még nem zavart, hogy a posta autónál valami fényező tanoncok fújták telibe a vasat. Az összhatás jó volt, az apró hibák nem érdekeltek :-) A ráfordított idő mindegy volt, játék volt, buli volt.
Most nem így van már, az időm másra kell :-)
Szóval hajrá, amíg teheted, és van hozzá lendület! Ha elkészül, szívesen megnézném a gépet, régen sokat álmodoztunk egy "körablakos" buliBarkasról a haverokkal :-D
Most nem így van már, az időm másra kell :-)
Szóval hajrá, amíg teheted, és van hozzá lendület! Ha elkészül, szívesen megnézném a gépet, régen sokat álmodoztunk egy "körablakos" buliBarkasról a haverokkal :-D
Kazes☻11-09-2018 13:30:30 // 141417
Én pont most jöttem vissza a méhből. :) Bözsi régi ajtaja, aztán a múltkorról itt maradt 156 ajtók, konzervek, rossz szögek, vasak, rossz aksik mind mentek... lett egy kis zsozsó is belőle. :)
A fát én is szeretem, de már egyre ritkábban dolgozok vele... pedig anno még egy gitárt is építettem magamnak. Persze néha egy-két bútort összerakok, miután lapszabászaton levágatom, de különben semmi komoly. :)
A kis kedvenc típusunkról meg (mily meglepő) egyetértünk. Sajna ez van/lesz már velük.
A fát én is szeretem, de már egyre ritkábban dolgozok vele... pedig anno még egy gitárt is építettem magamnak. Persze néha egy-két bútort összerakok, miután lapszabászaton levágatom, de különben semmi komoly. :)
A kis kedvenc típusunkról meg (mily meglepő) egyetértünk. Sajna ez van/lesz már velük.
marci9111-09-2018 12:55:38 // 141416
Én ugyan már nem tanultam ki a kasztnizás mesterségét, de édesapám és egy barátja 30 éves rutinnal bírnak. Velük kasztniztuk ki becsületes munkával a Barkas kisbuszom bódéját is, amihez hát hogy is mondjam finoman, semmi nem volt és közel állt az állapota ahhoz, hogy feladjuk. Ha nem is 100%-os tökéletességgel, de mindent meglehet oldani, csak az idővel van a baj. Amikor egy elemet kalapálni kell fél napon keresztül, az mind idő és pénz. Egy-egy elemet, ívet megkaptam feladatként én is, amire délutánjaim mentek rá (egyetem mellett még megteheti az ember).
Én azt mondom, hogy egy küszöböt is inkább hajtson meg egy jó szaki kevésbé esztétikusan, de legyen vastagabb (0.75) lemezből és legyen végig varrva, ne csak itt-ott. Na meg ugye a küszöbnél a belső él a lényeg, amit úgyis helyben kell lehajtogatni. Az egy 20 éves autónál oda lesz és ha a szaki nem becsületes, ő nem fogja visszaépíteni (csak a belső él visszaépítés egy nap általában), hanem rávágja az új külsőt, jól néz ki és már 1-2 év múlva drasztikus állapot fog fogadni.
Én azt mondom, hogy egy küszöböt is inkább hajtson meg egy jó szaki kevésbé esztétikusan, de legyen vastagabb (0.75) lemezből és legyen végig varrva, ne csak itt-ott. Na meg ugye a küszöbnél a belső él a lényeg, amit úgyis helyben kell lehajtogatni. Az egy 20 éves autónál oda lesz és ha a szaki nem becsületes, ő nem fogja visszaépíteni (csak a belső él visszaépítés egy nap általában), hanem rávágja az új külsőt, jól néz ki és már 1-2 év múlva drasztikus állapot fog fogadni.
V.Tomi.145-146 🍀11-09-2018 11:49:07 // 141415
Hát csak az a lényeg hogy legyen mivel foglalkozni :)
Én is szeretek fával dolgozni, azért is azt választottam. Bár sokszor mondták már hogy pályát tévesztettem mert inkább már az autóval foglalkozók.
Egyébként látványosan fogynak ezek a típusok, úgy lesz tényleg ahogy írtad. Hahun is egyre kevesebb van. Meg a bontósok is át állnak inkább fiatalabbak típusokra.
Ezért is akarok én ennél a típusnál maradni, mert már kifut.
Én is szeretek fával dolgozni, azért is azt választottam. Bár sokszor mondták már hogy pályát tévesztettem mert inkább már az autóval foglalkozók.
Egyébként látványosan fogynak ezek a típusok, úgy lesz tényleg ahogy írtad. Hahun is egyre kevesebb van. Meg a bontósok is át állnak inkább fiatalabbak típusokra.
Ezért is akarok én ennél a típusnál maradni, mert már kifut.
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 11:25:10 // 141414
Fával jó dolgozni, nagyon szeretem :-) Nagyapámtól tanultam amit tanultam, kb úgy művelem mint Te a kasznizást :-) Ha megunom a sok alu és műanyag alkatrészt, rozsdamentes csavart, elektronikát, valamit tákolok fából, hogy helyreálljon az egyensúly :-) A műhelyem egy régi vályog házikó, felújítva. Az ablakát senki nem vállalta úgy, hogy az eredetihez hasonló legyen. Esténként napszítta tetőlécből martam ki. Az eredeti keretet is meghagytam és ahol kellett, cseréltem benne darabokat. Sikerült nagyjából restaurálnom :-) Ilyennel inkább elszórakozok, mint hogy autót szabdaljak :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 11:17:18 // 141413
Ehhez mázli is kell, már alkatrésznek sem könnyű használhatót szerezni. Aztán a maradékot még tárolni is kell valahol. Két rossz ajtóm és egy használható géptetőm van itt pluszban, de útban van mindenhol. Egy hónap múlva rakom ki, lomtalanítás lesz az utcában. Szerintem a 145/46 hobbi autó korba lépett erősen. Elérték azt a kort, ahol kétfelé válik az újuk. A szerencsésebb darabokra valaki vagy rengeteg időt, vagy pénzt fordít és megmaradnak még, a többinek pár év rövid hanyatlás néz ki, egy, max két áttolt műszaki, aztán vége.
V.Tomi.145-146 🍀11-09-2018 10:53:57 // 141412
Ez csak akkor éri meg ha otthon megtudod magad csinálni az egész küszöb cserét.
Ha kasznis kellene akkor én sem dolgoznék a keze alá
Ha kasznis kellene akkor én sem dolgoznék a keze alá
V.Tomi.145-146 🍀11-09-2018 10:44:13 // 141411
Hát lehet.
V.Tomi.145-146 🍀11-09-2018 10:37:27 // 141410
Persze, csak hát ha van idehaza akkor miértne :)
A gyári ha jól vágod ki akkor passzol, meg az egyéb ívek is. Tökömse kínlódna hajtogatással, csak ha muszáj lenne. Mi vagyok én, kasznis? :DDD
Én fával tanultam meg dolgozni :) csinálunk fából :D
Nem, de én így azért jobbnak láttam. Csak ötleteltem és a vastagság is biztos ugyan az.
A gyári ha jól vágod ki akkor passzol, meg az egyéb ívek is. Tökömse kínlódna hajtogatással, csak ha muszáj lenne. Mi vagyok én, kasznis? :DDD
Én fával tanultam meg dolgozni :) csinálunk fából :D
Nem, de én így azért jobbnak láttam. Csak ötleteltem és a vastagság is biztos ugyan az.
Kazes☻11-09-2018 10:35:30 // 141409
De ilyen eddig kb. csak te vagy. :D
Kazes☻11-09-2018 10:34:59 // 141408
Ahhoz csak egy élhajlító kell... vagy az se, csak egy pár nagyobb szögvas. No, de kalapálni... oda kell a tudomány és a bugi a kezébe a szakinak! :)))
V.Tomi.145-146 🍀11-09-2018 10:31:25 // 141407
Hát csak akkor éri meg ha úgy is veszel alkatrész autót vagy pedig van már mert mondjuk sokminden kell a verdahoz. Csak egy ötlet :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2018 08:39:35 // 141406
Én úgy tudom, hogy egy jo kasznis sablont készít és lehajtja ha kell. Nekem ezt mondta a kasznisom, hogy ha nincs küszöb hozzá, így oldja meg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?