Forum >> 145-146

V.Tomi.145-146 🍀26-02-2019 19:03:11 // 142505
A TD-n még nekem is szétjött, de ez nem néz ki olyan jól :) lehet ez inkább törne úgy hogy nem is bántom.
Akkor marad a szívónál való lefalazas. Köszönöm a válaszokat ;-)
Még annyi hogy a TD-n nekem le volt falazva, de kivettem belőle amit lehet nem kellett volna. Lehetséges hogy a hideg indításhoz köze van hogy 0 fok alatt nehézkes az alapjárat egyenletes járása úgy az az első fél percben?
Most igaz a porlasztók bevizsgalason vannak, ha vissza kerülnek és belerakom a jókat, remélem lesz észrevehető változás. Ha nem akkor gondoltam még erre. Vagy kopott a motor aztán csak azért én itt kínlódok.
A szomszéd biztos nem díjazta reggel 5kor mikor úgy nézett ki az udvar mint ha felrobbant volna valami :)
Kazes☻26-02-2019 18:25:52 // 142504
Ja, igen... ilyenkor már szeretnek beletörögetni ezek a csavarkák... de hát Rudi ügyes, megoldja! :)))

Mondjuk nekem kijött... igaz, az Td volt. ;)
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2019 17:34:26 // 142503
Fönt a szívócsőnél egyszerűbb. Nekem alul a szelep le sem jött, nem erőltettem..
Kazes☻26-02-2019 17:10:42 // 142502
Szvsz rögtön a csonkon, vízszintesen, hogy már ne is kavarogjon ott a kipuff gáz... vagy akár le is szerelheted a szelepet.
V.Tomi.145-146 🍀26-02-2019 17:00:06 // 142501
JTD.
Kérdésem az lenne hogy az egr-t hol szokták lefalazni?
A vízszintes vagy a függőlegest szokták? (első kép)
Vagy a szívónál?
Kazes☻26-02-2019 13:34:51 // 142500
De szétrúgni tilos! ;)
Laciferi26-02-2019 13:04:11 // 142499
Na ezaz, ki kell hasznalni amig nem kell :D
Kazes☻26-02-2019 12:22:13 // 142498
AZ már igaz... aztán mehet kuplungozni! :D
Laciferi26-02-2019 12:20:36 // 142497
Amikor meg hasznalom, akkor legyen hasznalva :D
Kazes☻26-02-2019 12:18:17 // 142496
Használható szakasz az van, csak te nem használod a verdád...! :D
Laciferi26-02-2019 12:12:51 // 142495
Van nehany hasznalhato szakasz :D M2-n is mentem mar annyit :) nyilvan nem csucsidoben, csucsforgalomban :P
Kazes☻26-02-2019 11:49:16 // 142494
No, azt hogy'... főleg, ha elfogy a magyar út alóla... már 180-nál?! :P
;)
Laciferi26-02-2019 09:44:21 // 142493
Csakis az M3-on :D Mentem mar vele 211-et is :D de akkor eldurrant az agyam :P
V.Tomi.145-146 🍀26-02-2019 07:29:04 // 142492
Okes. Még megkerdem hátha lesz bontottan jó állapotú és jó árban, de ha nem akkor mindenképp megkernelek. Köszönöm szépen! ;-)
Coyote26-02-2019 05:46:08 // 142491
Ha kell akkor szólj és rendelek neked aztán elküldöm 😉
Kazes☻25-02-2019 20:10:30 // 142489
De csakis Németországban... ugye! :D

Nekem sajna még nem volt olyan állapotban, hogy 140-150-nél többet merjek próbálni... és mostanában amúgy sem jártam zárt pályán, vagy dajcslandon... ;)
Coyote25-02-2019 17:01:46 // 142488
Hátra 4500/db
V.Tomi.145-146 🍀25-02-2019 16:22:07 // 142487
Szia. Ha nem nagy kérés megtudnád lesni nekem is hogy mennyi lenne ugyanez a pórvédő lemez tárcsafékhez, csak hátra párban?
Érdekelne, mert ahova járok ott már nem tudtak adni...
Köszi
Laciferi25-02-2019 15:18:26 // 142486
Nalam 180-nal meg szeretne menni, de elfogy a magyar ut alola :D
Kazes☻25-02-2019 14:52:00 // 142485
Hehe... :D 110-el én szeretek vele menni...tartósan, mégha bírja is a többet... de ez jó. :)
Kazes☻25-02-2019 14:49:57 // 142484
Még ilyet...! :D
WarbiRunner (Gyuri)25-02-2019 13:57:25 // 142483
No én meg már elvonási tünetekkel küzdöttem, minimum 1000km-e és majd 2 hónapja nem voltam a regenerálós körön. A 159-cel hetente be kellett iktatni. Már rendesen hiányzott :-DDD
Úgyhogy a TD-vel ma arra jöttem haza. Az eleje tükörsima egyenes út, egy óvatos 140-et megnéztünk (hú de gyorsnak tűnik :-))), szép dinamikusan szaladt bele, tök jó erőben van. A sima szakasz után az út egyenes, de hullámos, döcögős. A 159-cel 80 fölött egyszerűen megsajnálom a technikát, nem esik jól gyorsabban jönni. Ezzel 100-zal úgy végigszaladtam, hogy ihaj. Aztán az első pár kanyarban fejben át kellett állni a puha futóműre, ami billen, majd betámaszt (amúgy sem forszíroztam nagyon) :-) Már fejből tudom a keresztbordákat, nagyobb hullámokat.. és olyan jól esett, hogy nem kell foglalkozni vele, csak kapcsolgatni, menni, kormányozni, nézni az erdőt :-)
és még mindig rácsodálkozok, hogy 110-nél mennyire halk ez az autó. Ilyet a jtd sose tudott.
Laciferi25-02-2019 13:51:19 // 142482
Sok a munka, plusz a kocsit otthon tartom videken en meg Pesten lakom :)
Kazes☻25-02-2019 13:14:37 // 142481
Jókat Alfázol te akkor...! :D
Laciferi25-02-2019 12:57:44 // 142480
Persze, ket hete be sem volt inditva, a nagy hasznalatban nem fog elfaradni :D
Kazes☻25-02-2019 12:56:15 // 142479
Az még messze van... kibírja addig egyáltalán?! ;)
Laciferi25-02-2019 12:39:50 // 142478
Marcius 26 ha minden igaz :)
Coyote25-02-2019 12:36:32 // 142477
Ha kell megnézetem hogy mennyiért tudnám beszerezni neked. Unix-Bárditol joval olcsobban tudom.
Kazes☻25-02-2019 12:09:42 // 142476
Így legalább már lágyítottál rajta egy kicsit...! :D

Kuplung kész van már?! ;)
Laciferi25-02-2019 11:37:49 // 142475
De, az Alfaaaaaaa :D :P
Kazes☻25-02-2019 11:22:16 // 142474
Neked semmi se jó...?! :D
Laciferi25-02-2019 11:14:37 // 142473
Ott meg kedvezmenyesen is minden draga :D
Kazes☻25-02-2019 09:24:07 // 142472
Vagy valakit, akinek van kedvezménye a zunixnál... :)
Laciferi25-02-2019 08:32:42 // 142471
Alexandrot keresd :)
marci9125-02-2019 08:09:12 // 142470
Első féktárcsákhoz beszerezhető valahonnan új porvédő lemez normális áron? Nemsokára cserélem a féktárcsákat és már elrozsdáltak, kézzel lehet hajtogatni, de bevallom, sokallom az Unix 5-10E Ft-os árát/ oldal egy kis lemezdarabért. Annak idején a Fiat Uno-nál is lekerült a teljesen szétrozsdált lemez és nem volt gondunk belőle.
DennisBeru24-02-2019 19:58:07 // 142469
THX 🙌🤝
Kazes☻24-02-2019 18:17:08 // 142468
Szvsz is fent jobban jársz. :)
DennisBeru24-02-2019 17:41:14 // 142466
Köszönöm a tippet, meglesem holnap?
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2019 17:39:51 // 142465
Fent a belső világításra középen? Ott kevesebb zajt és több beszédhangot szedne fel. A 159-ben is eleve a csilláron van. Igaz hogy jó gagyi, de erről inkább a Blue and Me tehet.. :-)
DennisBeru24-02-2019 16:55:50 // 142464
Köszönöm, valami ilyesmire gondoltam ránézésre... Akkor ha oda rakom a peremére a mikrofont nem tesz kárt. Vagy milyen megoldást javasoltok?
Coyote24-02-2019 16:48:45 // 142463
Elvileg a belső hőmérséklet mérő van ott.
DennisBeru24-02-2019 16:45:07 // 142462
Kicsi kerek rács mögött mi lapul? Mi a funkciója? Kihangosító mikrofont raknám oda, ha lehet... Mélyládát raktunk be ma, én a bizti tábláról vittem áramot.
Laciferi21-02-2019 16:06:29 // 142461
Olvasd el a blogomban nekem hogy volt :)
Kau21-02-2019 15:09:12 // 142460
Nem szokott gond lenni a katalizátorokkal. Nálam most 300 ezer km után is az eredeti van és nem csörög, nem zörög.
Kopp-kopp :)

Olyan kis flexibilis csövet érdemes beiktatni. Egy kipufogós kis pénzért berak egyet. Nem rázkódik úgy az egész rendszer.
marci9121-02-2019 12:14:50 // 142459
És az utána lévő katalizátor így közel 20 év és 170E km után hogy nézhet ki? Ellátja ilyenkor még rendesen a feladatát vajon?
Kazes☻21-02-2019 11:04:01 // 142458
Kb. Nekem sajna még ezt is kivágták korábban és úgy lett összehegesztve... csörög is a renccer... : /
marci9121-02-2019 10:38:30 // 142457
Lényegében akkor ez egy rezoncső előd lenne? Gondolom akkor ő nyikoroghat bemelegedés után.
Kazes☻21-02-2019 08:27:14 // 142456
Nem, ez nem a katalizátor. Ennek a helyén szokott lenni a rezoncső... de a benzineseknél láttam már ezt a megoldást és olyat is, aki kicserélte rezonra...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.