Forum >> 145-146
Alfafeeling02-02-2007 20:13:28 // 29358
ne nagyfiuskodj hogy van garázsod jó... :-)))))))))))))))
dfg (Tanárúr)02-02-2007 20:12:43 // 29357
Az enyém szerszámokkal együtt 1320 kg. mértem egy hiteles mázsán.
GEORGE02-02-2007 20:12:42 // 29356
valamelyik nap most már tényleg lemegyek megméretni a mázsán!
Elöbb megvárom, míg elkészül persze :-)
GEORGE02-02-2007 20:11:44 // 29355
Nekem más nem írt mailt :-)
Azt meg, hogy innen kibogózzam ne kívánja senki sem!
Alfafeeling02-02-2007 20:11:35 // 29354
akár mit csinálok 10 lityi de városban dugóban 11 lityi... mondjuk nyuzósan megyek...
dfg (Tanárúr)02-02-2007 20:11:27 // 29353
A legélvezetesebb egy fapados sprint, vagy egy hathengeres 75. A sprint olyan, mintha egy gördeszkán utaznál, a 75 meg hátsókerekes.
Youri02-02-2007 20:10:24 // 29351
Szerintem meg van.De nem kártya,hanem a gyári szervízkönyvébe van nyomtatva.Van egy elektronikus-,és egy mechanikus kód megadva.Nem úgy tűnik h "kamu " számok lennének...Remélem.Most egyben van a gyomrom.
GEORGE02-02-2007 20:10:13 // 29350
20-344-6255 csörgess meg elmondom :-)
Robi ( Sztanik )02-02-2007 20:09:12 // 29349
Vagyunk Ezeröten ?
Péntek van, kicsit lelassultam már.
Putyesz02-02-2007 20:08:44 // 29348
a hely kérdése nem érdekel!nem tom melyik az élvezetesebb?ki kéne próbálnom mindkettőt:)
Putyesz02-02-2007 20:03:53 // 29347
az igazság hogy tavasszal új autót veszek és most ezen filózok,GTV 2.0TS vagy 146TI
GEORGE02-02-2007 20:03:24 // 29346
Igen a váltó egy sarkalatos kérdés.
Azt tudom, hogy a 156 2,0TS 16V-ben hosszabb a váltó mint a 146ti és 145QV-ben.
hogy GTV milyen váltót kapott azt nem tudom....
V.-ben 5000-el 170 a ti és QV
V.-ben 5000-el 180 a 156 2,0 TS 16V
Putyesz02-02-2007 20:01:58 // 29344
george,nem tod milyen súlyú a gtv?
Youri02-02-2007 20:01:56 // 29343
Valaki tapasztalt már ilyet?Mennyire legyek ideges?(29336)
GEORGE02-02-2007 20:00:28 // 29341
Igen a GTv-ben is van ilyen moci.
A GTvili nem bírt lenyomni a pályán 220-nál is még mögöttem volt :-)
Putyesz02-02-2007 20:00:05 // 29340
a 8,5-öt a 146-ra mondod?
Robi ( Sztanik )02-02-2007 19:59:57 // 29339
Üdv mindenkinek !
Putyesz02-02-2007 19:59:17 // 29338
nem tom hogy megegyezik e a váltó!a 146 1260 kg körül van!a gtv-t nem tom
szasza(SW)02-02-2007 19:59:00 // 29337
A gyár szerint 8.5:)
KisP02-02-2007 19:56:02 // 29336
sztem a 146,az könnyebnek tünik.de vajh a váltó is ugyanaz-e?
Putyesz02-02-2007 19:53:10 // 29335
a gtv-ben is ugyanez a motor van,nem!?És melyik megy jobban ezzel a motorral?a 146TI vagy a GTV?ugytom a gtv 8,4 alatt van százon,a TI-t nem tom
KisP02-02-2007 19:51:13 // 29334
hú,mennyire igazad van!!!
Youri02-02-2007 19:50:47 // 29333
Igaziból én tisztában vagyok ezekkel,a kollégának próbáltam egyszerűsíteni.Persze nem ez a legnagyobb bajom:a de-i amore-zás után kimentem a kertbe takarítgatni a Drágámat.Hazafelé már kötélvégen...A CODE ikon nem alszik el,az autó nem indul.Letiltott az agya.Holnap derül ki h mi a gáz.Biztos nyugodtan fogok aludni...Na joccakát!!!
dfg (Tanárúr)02-02-2007 19:33:35 // 29332
És bocs a sok szövegért.
dfg (Tanárúr)02-02-2007 19:33:16 // 29331
Ja és még valami. Azt hiszem Vegának volt egy 192 lovas 1300 ccm-es Fiat Unoja. Hol van ehhez egy 1.9 pdtdi?
dfg (Tanárúr)02-02-2007 19:30:14 // 29330
Na skacok. Megérkeztem. Maradjunk abban, hogy a dieseleket lehet húzni, de csak a turbósokat. A benzineseket fizikai átalakítás nélkül csak pöckögetni lehet. Piri azt monddta max 6-7% teljesítménynövekmény. viszont, ha hozzányúlsz egy benzineshez, olyan élményeket ad, amit egy diesel soha. És még valami: megnézném én azt a passatot, egy ti, qv, vagy mondjuk egy vti ellen. annyi esélye lenne, mint féllábú embernek egy picsánrúgó versenyen. És pont a diesel fizikai korlátjában keresendő a bibi. míg ő 4800nál el kell, hogy váltsa, mert elfogy a nyomatékgörbéje, és LE eleve nincs, addig én vígan forgatom 7500-ig, a vti meg éppen 9200-ig. Aztán már harmadikban baszhatja a nagy nyomatékát. ültem olyan 2.5td a4 sline audiban, ami 250 Le volt. Hihetetlenül gyorsult, de csak egy pillanatig. aztán elfogyott az egyes. Nincs mese. A diesel teherautóba való. Hameg valaki azt mondja, hogy ő ült olyanban ami repesztett, akkor azt beültetném egy 155 q4-be. NA AZ MEGY!!! Ilyenkor jön, hogy de a diesel kevesebbet fogyaszt. baszik. ha hajtod az is zabál+ füstöl.
GEORGE02-02-2007 18:59:01 // 29329
18literrel mentem 815km :-)
GEORGE02-02-2007 18:57:21 // 29328
Direkt írtam, hogy nem én mentem vele! .-))
mikor a Blacky vontatta 2,2L/100km volt a fogyasztásom :-)))
tom16402-02-2007 18:56:32 // 29327
8 alatt?
Talán amikor Blacky vontatta, nem?
Vagy a scudo?
Bocs, de nem lehetett kihagyni....
GEORGE02-02-2007 18:51:01 // 29326
Tsztelt Youri és Andrewxy.
nem egészen olyan egyszerű ,hogy van 146ti vagy 145QV.
ti = Turismo Internazionale, ez csak 146-ban létezik
QV=Quadrifoglio Verde, ez csak 145-ben létezik.
A ti és a QV a csúcsváltozatokat jelöli a típusokon belül.
Ezek mind 2 literes Twin Spark 16V motorokkal szerelt verziók.
Az első szériát 150 lovassal, a második és harmadik szériát pedig a 156-ból ismert 2 literes motorral szerelték ezek pedig 155 lovasok.
utóbbiak rendelkeznek változó szívócsőhosszúságot vezérlő egységgel, innen a plusz 5 lovacska.
Továbbiakban ezekben az autókban feszesebb a futómű és 2cm alacsonyabbak gyárilag, mint az 1,4 1,6 1,8 -as társaik.
A 146ti-n és a 145QV is "nagy" fék van, elöre feltehető legkisebb felni 15-ös!!
A rendelhető extrák csak a Recaro sportülés, vagy a Momo bőrülés és a tempomat meg a napfénytető volt.
A többit tartalmazzák alapból.
hirterlen ennyi ami eszembe jut. :-)
GEORGE02-02-2007 18:17:09 // 29325
De lemegy 8 alá!!!!! Az enyém is evett már 8 alatt!!!
Semmi különös dolog nem kell hozzá, csak nem kell 100 fölé menni, és nem kell húzatgatni vigyorgásig :-)
Még mielött valaki megrökönyödne nálam sose evett 8 alatt, ezt a fogyit is Apám produkálta vele, de nem tudom hogyan Ő vele kell beszélni én nem ültem akkor az autómban :-)
András bácsi02-02-2007 18:08:18 // 29324
Az öreg tuningmesterek által faragott ladákban a lökettérfogat nem nagyon változott, max. a sürítést növelték. Plusz, fordulat, nagyobb szelepnyitási szögek, kovácsolt (volt hogy amerikai! ) dugók, zsugorhajtókar, szeleptuning.
András bácsi02-02-2007 18:05:12 // 29323
Hát a benyásnál is hamarabb szakad a dugattyú, minthogy elkérné a fizikai korlátot. Gyakorlatban és nem elméletben.
koz02-02-2007 17:18:47 // 29322
Végem van!!!! :)))
Atesz198702-02-2007 16:59:33 // 29320
Hát, mivel az autó pirosssszka, gondolom a belsejében i annak kéne dominálni...
Simonsan02-02-2007 16:41:53 // 29318
Azért bőrrel jól néz ki egy Alfa ;)
szasza(SW)02-02-2007 16:28:10 // 29317
A fújás egyszerűbb bár megoldható a matrica is de sok az iv ezért max szakember csinálja vagy többször nekiugrasz.A széleket alá lehet hajtani az nem látszik avval nincs gond ,az iveket max melgitésel talán, de nem tudom nem-e huzodik visza ha megfeszül mikkor kihül.Sok sikert hozzá!:)
beeep14602-02-2007 15:10:32 // 29316
:-)) Nem arra a pirosra, hanem úgy egyáltalán más pirosra, kékre, zöldre stb... :-)))))
Atesz198702-02-2007 15:01:32 // 29315
Ilyen volt a paintbe :PPPP Én inkább Alfa rossora gondoltam, mint a külseje. :)
beeep14602-02-2007 14:54:38 // 29314
GEORGE-nak le van fújva a középkonzolja, biztosan elmondja majd a tudnivalókat. Amugy neked bejön ez a piros szín oda? :-)))
TIbor02-02-2007 14:38:14 // 29313
Hát ha a vegyes azt jelenti, hogy 90%országút 80-120 km/h és 10 % város hajnalban villogó sárágnál, akkor elképzelhető a 7,5 , amúgy nem igazán !
Atesz198702-02-2007 14:37:30 // 29312
Üdv!
Arra gondoltam, hogy mivel a gépem kivülről gyönyörű, esetleg belülről is hozzálehetne nyúlni. Nem gondolok csúnya sportkormányra, vagy váltógombra, hanem csak egy kis színt szeretnék vinni az utastérbe. :)

Valami ilyesmire gondoltam, de nem kiröhögni, paintel hoztam össze. :) A lényeg, hogy a középkonzolt szeretném így megcsinálni, illetve az ajtókon a kilincs, és az ablakemelő-légbeömlő nyílást szeretném megcsinálni.
Kérdések: Honnan tudok normális krómot szerezni a beömlők, meg a számlálók köre (Lidlben volt, de khm... :D
A fontosabb, és nehezebb kérdés, hogy hogyan tudnám a piros színt megcsinálni? Elsőre a fújás ugrott be, de sztetek meg lehetne ezt szépen csinálni matricázással is? Ezesetben a matrica széleit a krómcsik takarná el. Mit gondoltok, megoldható?
Meg majd valahonnan szerzek bele piros üléshuzatot. :)
Arra gondoltam, hogy mivel a gépem kivülről gyönyörű, esetleg belülről is hozzálehetne nyúlni. Nem gondolok csúnya sportkormányra, vagy váltógombra, hanem csak egy kis színt szeretnék vinni az utastérbe. :)

Valami ilyesmire gondoltam, de nem kiröhögni, paintel hoztam össze. :) A lényeg, hogy a középkonzolt szeretném így megcsinálni, illetve az ajtókon a kilincs, és az ablakemelő-légbeömlő nyílást szeretném megcsinálni.
Kérdések: Honnan tudok normális krómot szerezni a beömlők, meg a számlálók köre (Lidlben volt, de khm... :D
A fontosabb, és nehezebb kérdés, hogy hogyan tudnám a piros színt megcsinálni? Elsőre a fújás ugrott be, de sztetek meg lehetne ezt szépen csinálni matricázással is? Ezesetben a matrica széleit a krómcsik takarná el. Mit gondoltok, megoldható?
Meg majd valahonnan szerzek bele piros üléshuzatot. :)
Doni02-02-2007 14:20:36 // 29311
Sziasztok,
Mondja meg nekem valaki legyen olyan kedves, hogy a 146-os face lift előtti lökhárítót és hűtőrácsot ki lehet-e cserélni az utolsó, face lift utánira kasztni átalakítás nélkül? (Nem tudnak érdemi infot adni az alkatrészesnél)
Köszi
Andrewxy02-02-2007 13:13:29 // 29310
én mentem, nektek további szép napot!! üdv...csáóóóóó
Andrewxy02-02-2007 13:08:45 // 29309
nem értettem akkor mér mondtad hogy könnyebb a qv, de most már ok...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
659
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?