Forum >> 147
lawyer29-07-2005 08:30:15 // 1482
Jó reggelt mindenkinek! Már most felforr az agyam a kocsiban! Tegnap 48 fokba szálltam be, és a dupla digit klíma menyjen az anyjába! LUKAS a KONDENZÁTOROM!!!! Minimum 50.000.- Ezt már nem bírom!
Cselentano29-07-2005 08:08:50 // 1481
jó reggelt
Ageee29-07-2005 07:39:20 // 1480
Részemről már rábólintottam, de akkor ezt még1* megerősítem!:)
Ageee29-07-2005 07:38:06 // 1479
Jó reggelt!!! Már megint én ébresztem a Társaságot:))
Ezek szerint a tegnapi nap mindenki számára horror volt... én is Bp-n ájuldoztam (szó szerint!) az olvadó aszfalton...
Na de ma!!! Egy kis meló hajnalban, aztán usgyí F1!!!:))))
Tommaso 15929-07-2005 00:10:37 // 1478
Jó éjszakát!
Tommaso 15929-07-2005 00:00:57 // 1477
A kérdés egyedül az,hogy rábólintottatok-e arra a 3-4 km es túrára a Lipicai ménehez??Ha igen,akkor összefoglalva felteszem ide,és utána Halesznak,ha nem akkor még mindig van ötletem!Pl.:kisvonat, Lillafüredtől, vagy Miskolctól Garadnáig! (bő fél óra oda)
Dexter28-07-2005 23:57:29 // 1476
Köszike! Jut eszembe, hogy állunk a tali végleges programjával?
Tommaso 15928-07-2005 23:52:53 // 1475
Megagratula!!!!
Dexter28-07-2005 23:51:26 // 1474
Pálinkás szép estét mindenkinek! Hát az én napom sem volt sima: korán reggel kelős, pályázattal időre városon átrohanós, munkahelyre visszasietős, holnap nincs a főnököm, ezért ma halálba basz***tós, későn végzős messzire focizni rohanós, és végül új üzlet beintós megbeszélős. De ami felüdülés: kaptam kölcsön egy brutál VIP jegyet a forma 1-re, még be is hajthatok a vip úton. Csak pont a versenyre nem én megyek vele,hanem a tulaj. Röviden ennyi :))))
Tommaso 15928-07-2005 23:31:39 // 1473
A mai napot én is nagyon élveztem:- reggel 8-kor 29 fok-ra ébredős,utána munkából majndnem elkéső, 35 fokban kemnce előtt pizzát sütős,rendelésfelvételkor hülye emberekkel beszélgetős, 50 fokos autóba ki-be ugrálgatós, dugóban nem klímás autóban majdnem megbolondulós,és mostantól keddig NEMDOLGOZÓS!!:)))))))))))))))))))
Tommaso 15928-07-2005 22:40:36 // 1472
Szaisztok!Szíjcsere=MAX 60 ezer!Én semmi esetre sem mennék vele többet,hiába ír a gyár 120.000 HÜLYESÉG!!!!Nekem 55000 nél cserélték egy hosszú út előtt,és szt mondta a szerelőm,hogy a feszítőgörgő már teljesen szét volt nyílva!!!!tehát igazából a szíj lehet,h kibírná a 120.000-et,de a görgők nem!Végeredmény u.az!!
GEORGE28-07-2005 20:45:33 // 1471
Bandi azt mondja ha mondjuk szíj csere után 2000-3000 km-el valamiért mégis csak meg kell bontani a vezérlést, akkor már ne sporolj a szíj árán, hanem azt is cseréltesd újból ki!
Ez javalott lépés, de ha bevállalós vagy akkor rakd vissza azt amit addig használtál!
GEORGE28-07-2005 20:42:15 // 1470
Hidd el barátom nagyon sok szíjszakadás van:-(((
A saját Tipomon is tapasztalhattam, utcasarkon befordulok 2-esben ráengedem a kuplungot és csattttt ...ennyi!
Van amikor "csak"átugrik ilyenkor valamivel olcsóbb a javíttatás! :-(
De abszolut nem ritka a szíj szakadás jelenség, és örülj neki, hogy neked még nem volt!
Ageee28-07-2005 18:48:56 // 1469
hurrá, még 1 lány!!:))))
ráadásul színben az én autóm ikertesója van Nálad:)))
iratkozz fel légyszi a 834-es hsz listájára és copyzd be egy hsz-ben ide!:)
András bácsi28-07-2005 17:13:30 // 1468
Úgy látom nem értessz! Ezt próbálom magyarázni, hogy hülye, aki ezen spórol! A 'la sufniszerelők.
lufci28-07-2005 17:09:22 // 1467
Én is!!! Jönnék!!! Jövök.
Szegi28-07-2005 16:45:22 // 1466
A szíj ára töredéke az összes költségnek,nem nagyon lehet vele spórolni.
András bácsi28-07-2005 16:31:51 // 1465
Megnyúlni nem szokott, csak megkopnak a fogak és hirtelen terhelésváltáskor átugorhat.
Van úgy, hogy ezen spórolnak, mondván, hogy jó az még. Ha pl. fordítva teszik vissza, akkor más terhelést kap, és úgy viselkedik, mint a gumi szálszakadásnál. Meg tanítottak valami olyasmit, hogy, ami egyszer feszítve volt, azt már ne rakd vissza.
A görgő csapágy hamarabb hal meg, mint, hogy elkopjon. Általában.
lawyer28-07-2005 16:22:26 // 1464
Bocs, de én műszaki analfabéta vagyok. Ha jól értem most, hogy ugyanazt a szíjat rakta vissza a szerelő, nagyobb eséllyel szakad el, nyúlik meg?
Szegi28-07-2005 16:01:56 // 1463
Lehet,hogy nem szakad el,csak megnyúlik a szíj és átugrik,az eredmény ugyanaz
Slowfeet28-07-2005 15:53:04 // 1462
Már nem azér, de szíjszakadás nekem fura, én azér cserélek, mert a görgők vannak elkopva....hm???
Szegi28-07-2005 15:49:36 // 1461
Ha van rá pénz,akkor 10 ezrenként is cserélheted,csak felesleges:)
GEORGE28-07-2005 15:35:43 // 1460
Ebben is melld állok ha már egyszer megbontanak egy vezérlést tök mindegy miért akkor a szíj ára már nem számíthat!!!!!!!!!!!!
András bácsi28-07-2005 15:27:21 // 1459
Régebben vitatkozott valaki velem, de továbbra is azt mondom, hogy megbontott vezérlés esetén hülyeség a már egyszer fent lévő szíjat visszarakni. Más kérdés az egy-két ezer km. utáni levétel, de már az sem az igazi. Szvsz felesleges kockázat az a pár ezer Ft plusz kiadás.
Csöri28-07-2005 15:24:14 // 1458
Több embernek, többek közt Adrinak is 60 e alatt szakadt el a vez.szíj.
Amikor eladtam a TS 147-et 52e km volt benne, és már is cserélték a vezérlést.
Fő a biztonság.
GEORGE28-07-2005 15:03:10 // 1457
Én is olvastam ilyent!
De a szíj életartama nagyban függ attól is milyen fordulaton pörög a moci hányszor rakod neki vissza stb stb stb...most ne részletezzük én a 120ezret soknak tartom mindazonáltal, hogy biztos volt olyan Alfa amelyik megfutotta a 120ezret egy szíjjal.
De ugye vannak ellen pédák is a 40 pár ezer kilométert szíjszakadásokról is igaz??? ( pl.: Adri tudom neki 1,6-sa van de akkor is elszakadt neki :-((( )
Szóval szerintem 80ezernél ne menjetek többet egy szíjjal sose.......
Gabriel28-07-2005 14:58:27 // 1456
Mellesleg 2.0 TwinSpark karnatartásánál 120 ezer Km után írja (én sem hittem el).
"Replace toothed timing drive belt"
Gabriel28-07-2005 14:52:28 // 1455
fő a biztonság, inkább gyakrabban csere mint motor repair :-)
Gabriel28-07-2005 14:48:33 // 1454
Na látod vannak itt tippek. Az általános a 70-80 ezer OFF-os gépeknél.
GEORGE28-07-2005 14:33:36 // 1452
személy szerint nem megyek vele többet mint 80ezer Km....jobb a békesség :-)))
Szegi28-07-2005 14:19:49 // 1451
Én 80-nál cseréltem vezérműszíjat. Az a 60 és a 100 között van:)))
Gabriel28-07-2005 13:58:31 // 1449
No mi is lesz akkor a 147-es találkozóval? Akkor pontosítsuk le a programot, hogy Halesz kirakhassa a főoldalra a Találkozókhoz.
Gabriel28-07-2005 12:51:13 // 1448
Lehet, hogy megvan valahol de most nincs több időm megnézni. Szamosiék oldalán van egy fórum ahol maga a mester válaszol a kérdésekre. Lehet ott hamarabb választ kapsz a kérdésedre.
Gabriel28-07-2005 12:50:05 // 1447
Igen közben megnéztem. Hááát nem tudok válaszolni. A Service CD menüje így néz ki:
Ha a saját motoromat választom, azaz 2.0 TS felkínálja a Maintenance azaz karbantartás menüt ahol felsorolja a cseréket (közte az vezérműszíjjat is - Timing System alatt):
Viszont ha kiválasztom a te gépedet ott nincs karbantartás pont:
Ha a saját motoromat választom, azaz 2.0 TS felkínálja a Maintenance azaz karbantartás menüt ahol felsorolja a cseréket (közte az vezérműszíjjat is - Timing System alatt):
Viszont ha kiválasztom a te gépedet ott nincs karbantartás pont:
joe7528-07-2005 12:17:14 // 1446
JTD 16V érdekelne. Köszi.
Gabriel28-07-2005 12:11:16 // 1445
Csak 147-re van CD-m de a motorok ugyanazok szerintem. Viszont 2 választási lehetőség van 1.9 JTD vagy 1.9 JTD 16V. Akkor melyik is van neked? Bocsi de nem nagyon van időm nézni az oldaladat.
joe7528-07-2005 11:30:01 // 1444
Azt megköszönném!
Gabriel28-07-2005 11:24:39 // 1443
Megnézzem neked a Service CD-n? :-)
joe7528-07-2005 11:23:00 // 1442
Nem tudom. Az 1.3 Mjet motornál pl. 250e km-ig nem kell szíjat cserélni. De nem tudom mi a szitú pontosan az 1.9 Mjet-nél....
Gabriel28-07-2005 11:22:44 // 1441
És 1000 :-)
Gabriel28-07-2005 11:18:48 // 1440
Sziasztok! Nincs valakinek kipróbálásra 147-es navigátorához bármilyen CD-je? A GPS topicban akarná Wadarr kipróbálni kompatibilis e a 166 navigátorával. Kösz.
TarP28-07-2005 11:14:46 // 1439
És mivel 16 szelep rugóját kell mozgatni, így a nagyobb terhelés miatt hamarabb is fárad el a szíj.
12 szelep a jó kompromisszum :)
Gabriel28-07-2005 11:12:16 // 1438
Ilyenkor szidja az ember a 16 szelepet :-) Nekem offos régi gépen volt ugyanez. Elszakadt a vezérműszíj erre a dugattyúk beleütöttek 3 szelepbe amik meggörbültek. 8 szelepből 3, ha 16 lett volna akkor ez már 6 nem? :-)
joe7528-07-2005 10:51:23 // 1437
Én 60k.-nál megcsináltatnám. Sajnos tudunk példát 147-re ahol a lánynak elszakadt 50k-nál. Az Esztergomi találkozón.....:(
Csabee28-07-2005 10:46:26 // 1436
milyen tipusban???
Ts- ben 60 -70 felé
V6 ban 80 - nál!
lawyer28-07-2005 10:45:51 // 1435
Mi a véleményetek, mikor aktuális a vezérműszíj csere? 60-70, vagy 100 ezernél?
Csabee28-07-2005 10:43:52 // 1434
sajna hasonló eset hetente min. 1 * előfordul:(((
a büdösköcsögöük:((((((((8
Gabriel28-07-2005 10:39:43 // 1433
Egyszer ilyen nekem is volt, simán jött átt a sávomba és ha nem fékezek le keresztülmegy rajtam a nagy kerekeivel, ráadásul nem is látott és ment tovább :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?