Sziasztok!
Rádió beállítással kapcsolatban lenne kérdésem. Már sokadszorra produkálja azt az autó illetve a rádió, hogy estéről reggelre bekapcsol magától. Ezt be lehet állítani? (gyerek szokta nyomkodni), vagy csak olaszos légköri zavarok?, vagy feszültség ingadozás?
Forum >> 147
jandibandi26-03-2012 07:51:29 // 49082
Piritu - 1.000.00026-03-2012 07:20:16 // 49081
Pont az ilyen véleményekre gondoltam :-)
Indok mindig van, hogy miért NE a gyár által ajánlottat használjuk. (A takarékosságot hagyjuk, mert a sűrűbb cserével a megtakarított összeget kidobjuk az ablakon.) Mennyivel egyszerűbb lenne azt használni, mint variálni? Összeesküvés elméletet lehet gyártani, akár igaznak is hihető. Főleg, ha az ember magát akarja igazolni vele.
Egy dolog nincs mögötte: tapasztalat. Mármint az olajjal. Hány meg hány TS motor jár a gyári olajjal és mióta? Több ezer, több százezret. Szerintem több milliárdos nagyságrendű "teszt" km eredménye áll rendelkezésre.
Ehhez képest bármi mással csak a tesztegér szerepét játszod és egy későbbi tulaj esetleg emiatt szív. Te lehet hogy semmit sem veszel észre. A következményeket meg a Cartárs lentebb említette.
(Egy fuvaros autó alacsony fordulatú, kis fajlagos teljesítményű motorja pont nem jó példa, más világ. Ennyi erővel a Hoffer traktort is lehetne példának hozni.)
Részemről a téma lezárva, mindenki azzal teszi tönkre az autóját amivel akarja, de a későbbi tulajokkal nem árt közölni az ilyesmit.
Indok mindig van, hogy miért NE a gyár által ajánlottat használjuk. (A takarékosságot hagyjuk, mert a sűrűbb cserével a megtakarított összeget kidobjuk az ablakon.) Mennyivel egyszerűbb lenne azt használni, mint variálni? Összeesküvés elméletet lehet gyártani, akár igaznak is hihető. Főleg, ha az ember magát akarja igazolni vele.
Egy dolog nincs mögötte: tapasztalat. Mármint az olajjal. Hány meg hány TS motor jár a gyári olajjal és mióta? Több ezer, több százezret. Szerintem több milliárdos nagyságrendű "teszt" km eredménye áll rendelkezésre.
Ehhez képest bármi mással csak a tesztegér szerepét játszod és egy későbbi tulaj esetleg emiatt szív. Te lehet hogy semmit sem veszel észre. A következményeket meg a Cartárs lentebb említette.
(Egy fuvaros autó alacsony fordulatú, kis fajlagos teljesítményű motorja pont nem jó példa, más világ. Ennyi erővel a Hoffer traktort is lehetne példának hozni.)
Részemről a téma lezárva, mindenki azzal teszi tönkre az autóját amivel akarja, de a későbbi tulajokkal nem árt közölni az ilyesmit.
:Szájmon:QV:147:GT:26-03-2012 03:05:50 // 49080
Miééért kellett azokat a szép 17"-es felniket 16"-ra cserélni??
:Szájmon:QV:147:GT:26-03-2012 03:04:15 // 49079
Ha már ismerősök ismerősénél tartunk....
Én tényleg ismerek valakit, aki szinte csak tescóó és auchan olajat használ 3 autójába is (fuvarozó vállalkozó) költségtakarékossági okokból.
Soha semmilyen olaj problémája nem volt egyik autójával sem pedig tényleg sok sok éve csak azt használ és rengeteget autózik.
Természetesen ezzel nem a Tescóós olajakat istenítem mivel én sem tölteném őket az autómba nyugodt szívvel. De azért annyira nem rosszak mint amilyennek sokan beállítják....
A Tesconak nincs saját olajfinomítója ahol saját magának tudná gyártani az olcsó olajat, hanem készen veszi és csak felcímkézi....lehet hogy épp Castrolt vagy Seléniát rejt a címke?? :DDDDDD
A családban van aki forgalmazó cégnél dolgozott ugyh tudnék érdekes dolgokat mesélni arról, hogyan születik néhány tesco/auchan/cora/obi/baumax gazdaságos termék.... :DDDD
Egyébként én sose voltam nagy Selénia használó!
Én a Seléniát egy, az Alfa Romeo által nagyon jól marketingelt dolognak tartom.
Szinte minden autó gyárnak van egy saját olajos pajtása akivel kölcsönösen jól járnak ha egymást ajánlják....pl mostanában a BMW a Castrol Edge 0w30-ra esküszik....miért nem Shell Helix Ultrára??? Ki érti ezt?? :DDD
Szerintem semmiben nem fog kárt szenvedni az az Alfa motor amit Castrol, Shell vagy Mol olajjal járatnak Selénia helyett (mint azt én is tettem az eddigi4 alfámnál) hisz lássuk be, egy jó motor élet tartalmát nem szabadna befolyásolnia annak, hogy milyen márkájú olaj van benne...
Én tényleg ismerek valakit, aki szinte csak tescóó és auchan olajat használ 3 autójába is (fuvarozó vállalkozó) költségtakarékossági okokból.
Soha semmilyen olaj problémája nem volt egyik autójával sem pedig tényleg sok sok éve csak azt használ és rengeteget autózik.
Természetesen ezzel nem a Tescóós olajakat istenítem mivel én sem tölteném őket az autómba nyugodt szívvel. De azért annyira nem rosszak mint amilyennek sokan beállítják....
A Tesconak nincs saját olajfinomítója ahol saját magának tudná gyártani az olcsó olajat, hanem készen veszi és csak felcímkézi....lehet hogy épp Castrolt vagy Seléniát rejt a címke?? :DDDDDD
A családban van aki forgalmazó cégnél dolgozott ugyh tudnék érdekes dolgokat mesélni arról, hogyan születik néhány tesco/auchan/cora/obi/baumax gazdaságos termék.... :DDDD
Egyébként én sose voltam nagy Selénia használó!
Én a Seléniát egy, az Alfa Romeo által nagyon jól marketingelt dolognak tartom.
Szinte minden autó gyárnak van egy saját olajos pajtása akivel kölcsönösen jól járnak ha egymást ajánlják....pl mostanában a BMW a Castrol Edge 0w30-ra esküszik....miért nem Shell Helix Ultrára??? Ki érti ezt?? :DDD
Szerintem semmiben nem fog kárt szenvedni az az Alfa motor amit Castrol, Shell vagy Mol olajjal járatnak Selénia helyett (mint azt én is tettem az eddigi4 alfámnál) hisz lássuk be, egy jó motor élet tartalmát nem szabadna befolyásolnia annak, hogy milyen márkájú olaj van benne...
Somez25-03-2012 15:24:25 // 49078
Köszi szépen a választ, én is maximum egy V-set tennék rá.
Bence25-03-2012 15:23:54 // 49077
Nekem is 91V volt a gyári. Simán mehet rá, nem kell W sztem.
Gegee25-03-2012 15:06:42 // 49076
Sok más sem megy 240-el. :)
Az autómon 205/55 R16 91V-van. Ezzel a mérettel jött ki a gyárból és a mai napig sem változtattam a méreten. Pedig a könyv szerint valóban az van, amit írtál. Mégis 91V-s volt rajta. :D Ami a könyvben van az végül is komolyan kell venni, de ez a gumi dolog nem komoly. Nyugodtan tedd csak fel a 91V-t.
Az autómon 205/55 R16 91V-van. Ezzel a mérettel jött ki a gyárból és a mai napig sem változtattam a méreten. Pedig a könyv szerint valóban az van, amit írtál. Mégis 91V-s volt rajta. :D Ami a könyvben van az végül is komolyan kell venni, de ez a gumi dolog nem komoly. Nyugodtan tedd csak fel a 91V-t.
Somez25-03-2012 13:12:26 // 49075
Sziasztok!
Gumivásárláshoz szeretném a segítségeteket kérni. 16"-os felnire veszek nyárigumit, az autó könyve szerint 205/55 R16 91W gumi kellene rá, ami 270 km/h maximális sebességhez való és ilyen sebességindexű gumi baromi drága. Én 91V-t néztem ki, ami 240 km/h-ig jó. Azt olvastam, hogy a sebességindex a gumi merevségét is jelenti, tehát nem ideális a gyár által előírt indexnél kisebbet választani, mert akkor megváltozik az autó menettulajdonsága. A W-t azért mégis túlzásnak tartom. Mi a véleményetek? Mondanom sem kell, hogy az 1.6 TS nem megy 240-nel még lejtőn lefelé sem :)
Köszönöm.
Gumivásárláshoz szeretném a segítségeteket kérni. 16"-os felnire veszek nyárigumit, az autó könyve szerint 205/55 R16 91W gumi kellene rá, ami 270 km/h maximális sebességhez való és ilyen sebességindexű gumi baromi drága. Én 91V-t néztem ki, ami 240 km/h-ig jó. Azt olvastam, hogy a sebességindex a gumi merevségét is jelenti, tehát nem ideális a gyár által előírt indexnél kisebbet választani, mert akkor megváltozik az autó menettulajdonsága. A W-t azért mégis túlzásnak tartom. Mi a véleményetek? Mondanom sem kell, hogy az 1.6 TS nem megy 240-nel még lejtőn lefelé sem :)
Köszönöm.
Hédi24-03-2012 20:50:29 // 49074
Ez is lehet, de amíg az autóm hiba nélkül teszi a dolgát, addig bánja a fene :))))
Csabo2224-03-2012 20:48:05 // 49073
Én is kizárólag a Selénia AR 20k-t teszem bele már régóta, de ez a túlzott Selénia push nem teljesen biztos, h műszaki-szakmai megfontolásból származik. lehetséges h van a dologban némi pénzügyi ráhatás is...
Public Enemy24-03-2012 20:15:59 // 49072
Természetesen nem!
Tapasztalat viszont, hogy kevesebbet "csipegetnek" belőle az olajfogyasztásra hajlamos motorok, mint a 20K-ból!
Tapasztalat viszont, hogy kevesebbet "csipegetnek" belőle az olajfogyasztásra hajlamos motorok, mint a 20K-ból!
Hédi24-03-2012 19:35:43 // 49071
Ahogy mondod! :)
Sztem is felesleges kísérletezgetni mindenféle és -fajta olajjal, mikor a gyártó a Seleniát javasolja. Biztos vannak jobb finomságú, drágább, menőbb, nevesebb olajak is a piacon, de ebbe a motorba ez való.
11 éves lesz a bébikém júliusban, soha nem ette és soha nem csorgatta az olajat, csak Selenia volt beletöltve, soha más. Ezért, vagy azért, mert szerencsém volt, vagy azért, mert nagyon vigyázok rá és mindig figyelem a folyadékszinteket, de nekem sose kellett panaszkodnom, h baj lenne a motorral.
Sztem is felesleges kísérletezgetni mindenféle és -fajta olajjal, mikor a gyártó a Seleniát javasolja. Biztos vannak jobb finomságú, drágább, menőbb, nevesebb olajak is a piacon, de ebbe a motorba ez való.
11 éves lesz a bébikém júliusban, soha nem ette és soha nem csorgatta az olajat, csak Selenia volt beletöltve, soha más. Ezért, vagy azért, mert szerencsém volt, vagy azért, mert nagyon vigyázok rá és mindig figyelem a folyadékszinteket, de nekem sose kellett panaszkodnom, h baj lenne a motorral.
Kareszka198424-03-2012 19:01:30 // 49070
és a Racing megoldja az olajfogyit? :)
mreni24-03-2012 18:40:23 // 49069
ja csak idén a 3. motorgenerálom volt már meg múlthéten amiből egy 145 volt a többi offos,mind csapágyas és találd ki milyen olaj volt benne. :D
Lewes24-03-2012 18:35:06 // 49068
Na majd jövő7en kiokosítanak olajból rendesen. 59 ben is most jár le a periódus, akkor meggondolom mit teszek bele..
Piritu - 1.000.00024-03-2012 18:31:31 // 49067
Szerintem ez nem "eskü" kérdése. A sok "szakértő" mind azt hozza fel érvként, hogy semmi baja sincs az alternatív olajjal, mint ahogy Nálad sem. Aztán terjed az érv, mint a pletyka, hogy az ismerősöm ismerőse...
Nyomorult gyár nem véletlenül próbálkozik a sok felirattal.
(Mint mondtam a 146-TS-em gyári ajánlott olajjal, gyári csereperiódussal túl volt a negyedmillión, amikor utoljára láttam.)
Nyomorult gyár nem véletlenül próbálkozik a sok felirattal.
(Mint mondtam a 146-TS-em gyári ajánlott olajjal, gyári csereperiódussal túl volt a negyedmillión, amikor utoljára láttam.)
Lewes24-03-2012 18:23:54 // 49066
Első cserén kis zöldfülűként az került bele ( Seatba vitte ismerős, ott dolgozott ), az került bele, és maradtam annál, mivel különösebb problémát nem tapasztaltam, eddig. Nem tecsó vagy ósan gazdaságos, nem olvastam róla rosszakat. Itt is elég vegyes volt a felhozatal olaj ügyben, amellett h a Seleniara esküdtek sokan.
Lewes24-03-2012 18:18:46 // 49064
Okés, köszi, kereslek akkor csütörtökön.
mreni24-03-2012 18:13:48 // 49063
elméletileg tökéletes,igazából szerdán derül ki a dolog,de eddig jónak tűnik.
ha esetleg lenne valami változás mindenképp jelzem
ha esetleg lenne valami változás mindenképp jelzem
Piritu - 1.000.00024-03-2012 18:12:45 // 49062
Motorházat felnyitod piros címkén ez áll a tetőre ragasztva: Selenia.
Használatit kinyitod: Selenia, még fénykép is van róla.
Szervizfüzetet kinyitva szintén Selenia fényképpel.
Fedélzeti comp Service menüben szintén Selenia áll.
Bocs, de hogy kerül bele Castrol?
Használatit kinyitod: Selenia, még fénykép is van róla.
Szervizfüzetet kinyitva szintén Selenia fényképpel.
Fedélzeti comp Service menüben szintén Selenia áll.
Bocs, de hogy kerül bele Castrol?
Lewes24-03-2012 18:12:14 // 49061
A hétköznap délelőttök neccesek, nem tudom éppen hogy tudok elszabadulni, eléggé kiszámíthatatlan, délután jobb lenne. Ha csütörtökig tele vagy, akkor mondjuk szombat reggel felveszem a kocsit, mondjuk délelőtt jó lenne Neked, mittomén 9-10 körül?
mreni24-03-2012 18:07:08 // 49060
Majd személyesen elmondom,leírtam már ezerszer itt,megbeszéljük :)
Nekem leginkább délelőtt lenne jó hétközben,hétvégén végülis mindegy.
Szerdán délelőtt megyek Miskolcra egyébként,csütörtökig be vagyok táblázva fullra utána elvileg megoldható szinte bármikor.
Nekem leginkább délelőtt lenne jó hétközben,hétvégén végülis mindegy.
Szerdán délelőtt megyek Miskolcra egyébként,csütörtökig be vagyok táblázva fullra utána elvileg megoldható szinte bármikor.
Lewes24-03-2012 18:05:00 // 49059
Ok! A kocsi a csajomnál perpill Miskolcon, napközben, délután, hétvégén, vagy mikor aktuális Neked inkább? Úgy tervezek vele.
Mi ez a nagy Castrol utálat itt am? :)
Mi ez a nagy Castrol utálat itt am? :)
mreni24-03-2012 18:01:36 // 49058
aham,egyeztetünk egy időpontot és megbeszéljük/megnézzük a vasat,ha aktuális csinálunk egy rendes olajcserét is. csak ne castrollal,azt rühellem :D
Lewes24-03-2012 17:56:24 // 49057
Hmm.. képed alapján kérdezem, hogy szereléssel foglalkozol? Csak azért mert nincs távolság köztünk, ha lehet, szívesen megkeresnélek ezzel kapcsolatban, rövid eszmecserére. Am nincs semmiféle változó motorhang, se csörgés, zörgés, se teljesítmény csökkenés, fogyasztás teljesen normális ( 8,2 vegyes ) totál úgy üzemel mint bármikor, kivéve h zabálja az olajat.
mreni24-03-2012 17:44:30 // 49056
rossz helyre hordod... olyan nincs hogy nem lehet megállapítani az olajszintet,azt meg hogy megvárod amíg változik a hangja az autónak,ráadásul castrol-t öntesz bele nem kommentálnám...
Arról nem beszélve ha valóban 2 litert engednél le belőle már régen csapágyas lenne a motorod.
Bár ezek után annak a motornak már úgy is vége...
Arról nem beszélve ha valóban 2 litert engednél le belőle már régen csapágyas lenne a motorod.
Bár ezek után annak a motornak már úgy is vége...
Somez24-03-2012 17:24:45 // 49055
Ne csodálkozz ezen. Nincs kultúrája ebben az országban annak, hogy a motort hidegen nem pörgetjük. Sajnos ha használtan veszel valamit, akkor ott mindig nagy a rizikó. Anyám is nyomja a sajátjának, nem törődve semmivel. Pár év után feladtam, hogy meggyőzzem őt ennek a helytelenségéről. Bár ahogy vezet, az autó hamarabb törik totálkárra, minthogy kinyírja a motort :D
Csabo2224-03-2012 14:11:21 // 49054
ciao
én nem kezdenék neki az újitgatásnak. beledobnék inkább 1 bontott motort azt csók.
amellett még mindig elcsodálkozok, h ilyen drasztikus olajfogyasztás tapasztalnak többek is a ts mociknál... lehet nekem szerencsém volt a vétellel, igaz, pont ott vizsgáltattam át vétel előtt ahova szervizelni hordták.
én nem kezdenék neki az újitgatásnak. beledobnék inkább 1 bontott motort azt csók.
amellett még mindig elcsodálkozok, h ilyen drasztikus olajfogyasztás tapasztalnak többek is a ts mociknál... lehet nekem szerencsém volt a vétellel, igaz, pont ott vizsgáltattam át vétel előtt ahova szervizelni hordták.
Lewes24-03-2012 13:47:26 // 49053
Akkor még ami felvetődik bennem, a vétel során a 108 ezer az nem annyi volt, meg h előtte mikor és hogy szervizelték az csak ők tudják, arról h mit kapott a kocsi azt megint ők tudják. Kezdettől fogva én álltam rá a 10es periódusra, mondom az még egészséges, ezen nem spórolunk. Amikor 9 körül vonyított bejelentkeztem, leengedték, leszaladt belőle mondom 3,5-4 liter úgy h 4,2-t töltöttünk rá. Ez nem hiszem, h már minimum szint alatti lenne. Az utolsó 2 cserénél jött ez a probléma, de az elsőre ráfogták, hogy meleg volt, klíma, autópálya, 4 ember csomagok stb, hogy ez normális ilyen közegben. Mondom lol, ha Ők mondják legyen úgy. Aztán jött az 59, így a 47 már keveset közlekedik. Na mind1, a felújítást szeretném megejteni.
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:41:03 // 49052
A-a
A leírtak alapján gyakorlatilag a megtett 60ezer km nagy részét kevés olajjal futottad...
Ha megvárod, hogy "sikítson" már régen kevés az olaj! Csak úgy nem megy el az olajnyomás. Kanyarban sem.
A szint sokkal fontosabb, mint hogy mikor cseréled le. (20 ezres csereperiódussal 250 ezer felett futott az első TS-em, utána már nincs róla infóm. Terméyzetesen CSAK Selenia ment bele.)
A leírtak alapján gyakorlatilag a megtett 60ezer km nagy részét kevés olajjal futottad...
Ha megvárod, hogy "sikítson" már régen kevés az olaj! Csak úgy nem megy el az olajnyomás. Kanyarban sem.
A szint sokkal fontosabb, mint hogy mikor cseréled le. (20 ezres csereperiódussal 250 ezer felett futott az első TS-em, utána már nincs róla infóm. Terméyzetesen CSAK Selenia ment bele.)
Lewes24-03-2012 13:28:02 // 49051
Az h én nem tudtam az 1 dolog. Szalonban sem sikerült a márkaszervizeseknek, full új olajnál mutatja a szintet beindítás előtt, onnantól meg se hidegen se melegen normális szintet nem lehet róla leolvasni. 159 nél ilyen gondom nincs. De hát biztos a hiba az én készülékemben van :D
Lewes24-03-2012 13:25:10 // 49050
A-a.. Szal mikor megvettem a kocsit 4 éve, 108e km-el, szartam a 20-as gyári periódusra, rögtön olajcsere, vezérléscsere stb első héten ezzel indítottam. Kb 150e km-ig 9000 nél sikított először, de csak kanyarban, gondolom mikor a viszkozítása már nem volt tökéletes. Ekkor lejött belőle kb 3,5 közel 4 litya. Az utolsó előttinél csinálta ezt az 5000 körüli vonyítást és most. 10-40es Castrol ment bele, rátöltés is ugyanezzel. Szal aligha én csináltam ki
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:21:18 // 49049
Ugye nem mondod komolyan, hogy a nívópálcával nem tudsz olajszintet nézni? :-O
Kb 380 ezret mentem TS motorokkal, sose jelentett problémát megállapítani a 4 közül egyiknél sem.
Kb 380 ezret mentem TS motorokkal, sose jelentett problémát megállapítani a 4 közül egyiknél sem.
Lewes24-03-2012 13:19:51 // 49048
Én is erre gondoltam, h átmenetileg utántöltök ha kell ha nem, de azért csak jó lenne felújítani motorikusan ezt-azt, hosszú távon kifizetődőbb, mint 10000 km alatt a + 3-4 litya olaj :)
Piritu - 1.000.00024-03-2012 13:19:00 // 49047
"visít h motor olaj nyomás alacsony" - Ha jól értelmezem amit írtál gyakorlatilag folyamatosan a minimum szint alatt közlekedsz. Gratulálok, így kell hazavágni egy TS motort. Ne csodálkozz, hogy kakukk lett.
Az olajszintet folyamatosan figyelve a maximumon kell tartani! Alap minden TS-nél. Akár tankolásonként nézni.
Az olajszintet folyamatosan figyelve a maximumon kell tartani! Alap minden TS-nél. Akár tankolásonként nézni.
Public Enemy24-03-2012 13:15:34 // 49046
Pedig az nem egészséges, ha a minimum alá megy az olajszint...
Ha mást nem, akkor is 2.500-anként töltsél rá inkább 1 litert, szvsz.!
Ha mást nem, akkor is 2.500-anként töltsél rá inkább 1 litert, szvsz.!
Lewes24-03-2012 13:10:35 // 49045
4,2 környékén szoktuk tölteni, valahogy úgy adja a gyári adat is. 5000 nél rátolok kb 1 litert, és mire elérek 10 ig, alsóhangon marad 2 litya benne. Nyilván eszi ez a típus, de ezt sokallom. Olajszint ellenőrzéssel meg nem tudom, hogy vagy vele, de ez a nívópálca 1 kalap szar, mindent ad csak olajszintet nem. A 159-ben csontra megmondom mennyi van. bár az nem is kajolja :)
Public Enemy24-03-2012 13:02:06 // 49044
2 liter jön le olajcserénél??? Szerintem 3L kell bele szűrővel, szóval az egy kicsit kevéske...Arra nem gondoltál, hogy két olajcsere között sűrűbben ellenőrizd az olajszintet!? Egy tipp: tegyél bele 10W60-as Selénia Racing-ot. És az olajszint mindig a maximum közelében legyen!! :-)
ChEff24-03-2012 12:53:30 // 49043
Típusiba. Ha jól tudom bowdenes a 147es váltója és ez áll be mikor nem húzza vissza. Nem feltétlenül kell cserélni, nekem megjavították. Új alkatrész vmi 45-50ezer...
Lewes24-03-2012 09:01:03 // 49042
Sziasztok!
1,6 TS 105 LE motor most már jelentősen zabálja az olajat, 10.000 a periódusom, és már 5.000 nél visít h motor olaj nyomás alacsony. Rá kell töltenem jelentősen. Ja és 10-es leengedésnél erős jóindulattal jön le 2 liter. Olajfolyás nyom nincs, nem füstöl, szelepfedél tömítés nem oldott meg semmit. Futott km 170e, a valóságban meg ki tudja :) Újított már fel közületek valaki emiatt motort, ha igen mik a várható munkák illetve összegek. Köszönöm!
1,6 TS 105 LE motor most már jelentősen zabálja az olajat, 10.000 a periódusom, és már 5.000 nél visít h motor olaj nyomás alacsony. Rá kell töltenem jelentősen. Ja és 10-es leengedésnél erős jóindulattal jön le 2 liter. Olajfolyás nyom nincs, nem füstöl, szelepfedél tömítés nem oldott meg semmit. Futott km 170e, a valóságban meg ki tudja :) Újított már fel közületek valaki emiatt motort, ha igen mik a várható munkák illetve összegek. Köszönöm!
Lewes24-03-2012 08:57:12 // 49041
Szia!
Nekem egyáltalán nem tette vissza középállásba, 1-2, 3-4, 5-R között maradt, tehát ha 2ből 3-ba váltottam, akkor ezt az utat kézzel tettem meg, tehát 2 ből üres, behúz 3-4 közé, és fel 3. Váltókulissza csere megoldotta. Most meg talán túl laza is. Árat nem tudok már, kb 3 éve volt, de nem rémlik hogy nagy horror lett volna.
Nekem egyáltalán nem tette vissza középállásba, 1-2, 3-4, 5-R között maradt, tehát ha 2ből 3-ba váltottam, akkor ezt az utat kézzel tettem meg, tehát 2 ből üres, behúz 3-4 közé, és fel 3. Váltókulissza csere megoldotta. Most meg talán túl laza is. Árat nem tudok már, kb 3 éve volt, de nem rémlik hogy nagy horror lett volna.
Bence19-03-2012 19:34:11 // 49040
sziasztok!
Nektek a váltókar mennyire jár könnyen? Nekem középállásba szinte egyáltalán nem húzza vissza a rugó. 2esből 3asba váltáskor szinte nekem kell középre terelni a kart és néha roppan is egyet a kulisszában vmi. Nektek mik a tapasztalataitok ezügyben?
Nektek a váltókar mennyire jár könnyen? Nekem középállásba szinte egyáltalán nem húzza vissza a rugó. 2esből 3asba váltáskor szinte nekem kell középre terelni a kart és néha roppan is egyet a kulisszában vmi. Nektek mik a tapasztalataitok ezügyben?
Trifoglio19-03-2012 14:23:12 // 49039
Köszi mindenkinek. Valószínű akkor Prog. nincs kétzónás dig. klíma, se tempomat. :(
Köszi: )
Köszi: )
147jtd19-03-2012 14:09:58 // 49038
mivel manuál klímád van ezért prog. lesz az.
http://www.kelet-pest.hu/alfa-romeo/alfa-romeo-147/Alfa-Romeo-147-katalogus.pdf
http://www.kelet-pest.hu/alfa-romeo/alfa-romeo-147/Alfa-Romeo-147-katalogus.pdf
Csabo2219-03-2012 14:08:34 // 49037
Progression-be ha jól tudom, nem lehetett kétzónás automata (dupla digit) klimát, illetve tempomatot rendelni.
E kettőn felül még általános különbség szokott lenni a fedélzeti computer. Meg talán az 5ajtós modelleknél a hátsó ajtók ablakemelője.
E kettőn felül még általános különbség szokott lenni a fedélzeti computer. Meg talán az 5ajtós modelleknél a hátsó ajtók ablakemelője.
Trifoglio19-03-2012 09:53:10 // 49036
Köszi. :) sajna nálam nem :( Más tipp?
Kareszka198419-03-2012 09:00:40 // 49035
nálam a forgalmiban írja :)
Trifoglio19-03-2012 08:56:58 // 49034
Hali. Lehet buta kérdés de tudjátok mi az észrevehető különbség a 147 1.6 Ts Distinctive és a Prog. között? Gondolom felszereltség, de honnan tudhatnám meg hogy az enyém melyik eredetileg. Köszi. ( a papírjaiban sehol nem találok róla infót. )
Csabo2218-03-2012 09:29:39 // 49033
ciao
nekem van könyvem, amit már próbáltam scannelni, viszont olyan vastag, h roppant nehézkes a művelet. azon felül a lap közepéhez közel eső részeket csak úgy lehet scannelni, ami miatt szinte el kell törni a ragasztását. én maszek módon lefényképeztem a szükséges oldalakat és feltöltöttem ide :)
de ha meg tudod oldani, h ne törjön el, én odaadom.
nekem van könyvem, amit már próbáltam scannelni, viszont olyan vastag, h roppant nehézkes a művelet. azon felül a lap közepéhez közel eső részeket csak úgy lehet scannelni, ami miatt szinte el kell törni a ragasztását. én maszek módon lefényképeztem a szükséges oldalakat és feltöltöttem ide :)
de ha meg tudod oldani, h ne törjön el, én odaadom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
479
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?