Forum >> 147

Csabo2208-07-2011 14:40:10 // 47232
Nem sokkal az előbb megérkezett az obd II-es diagnosztikai kábelem. 8 nap alatt ért ide kínából, ami felettébb meglepő eredmény. még jönnek mellé a DIP kapcsolók, amiből 1et majd beforrasztok, és indulhat a "vallatás" :)
Hori08-07-2011 13:12:07 // 47231
Csaba GT = Gáspár Csaba
Hori08-07-2011 13:09:43 // 47230
Alfatali a versenyen!
GEORGE08-07-2011 13:07:06 // 47229
Tomsics Gábor az egy itteni tag Piri néven :-)
Hori08-07-2011 13:06:12 // 47228
Hátralévő futamok:

VII. VIII. 2011. 08. 26-28. Autós Gyorsasági OB Pannóniaring
IX. X. 2011. 09. 16-18. Autós Gyorsasági OB Hungaroring
XI. XII. 2011.10. 14-16. Autós Gyorsasági OB Salzburgring (A)
Hori08-07-2011 13:04:07 // 47227
Azt nem tudom._.((
Hori08-07-2011 13:02:38 // 47226
Érdemes kimenni gyorsasági futamokra az alfásoknak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahol ilyen vasak mennek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajánlom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I. kategória - F csoport 1601-2000 ccm-ig

1 Gáspár Csaba ProexSport Kft. -Kalaschnikow Energy Team Alfa Romeo 156 S 2000
2 Nagy Norbert Unicorse SE / Főnix Motorsport EgyesAlfa Romeo 156 S 2000
3 Julius Koncek Juko&Company Racing Scuderia VauwhallVectra STC
4 Marian Rajnoha Juko&Company Racing Scuderia Honda Civic Typ-R
5 Schnobl Attila Sprint Motorsport Sport Egyesület Honda Integra Typ-R
6 Németh András Unicorse SE Alfa Romeo 155 D2
7 Strider Zoltán Unicorse SE Alfa Romeo
8 Tomsics Gábor PI-DO Racing Team Sportegyesület Alfa Romeo 156 TD
GEORGE08-07-2011 13:00:13 // 47225
A 156-al nem ők voltak a 2009-es Kalocsai gyorsulási versenyen?
GEORGE08-07-2011 12:56:53 // 47224
Az viszont új nekem, hogy az újabb kasznis 147-156-nál már van 250-275 lóerő a TS -ből.
Persze ezeknek csak az öntvényük egyezik az utcai verziókkal :-)
Hori08-07-2011 12:56:48 // 47223
Úgy van! Az volt az első autójuk. Most a 156-ossal megy. Ha nem felejtem el teszek fel egy kis hangot ezekről az autókról!
GEORGE08-07-2011 12:54:30 // 47222
Látásból ismerem őket, anno az egyik Pécsi Selénia rally ki volt állítva a kék 147-es :-)
Hori08-07-2011 12:52:33 // 47221
A Szomszédságunkban ilyenek az alfák :-))))))

http://www.gasparmotorsport.hu/

Ja és Ő a magyar bajnok!!!!!!!!!!
GEORGE08-07-2011 12:50:16 // 47220
Felejtsd el azokat a számokat és a hangja miatt vedd meg! :-)
Nekem is azért volt a 146ti-ben. ép leszartam, hogy buktam akárhány lovat, vagy jött még a hang kárpótolt mindenért, és nem éreztem, hogy emiatt szarabbul ment volna.....
LMM-et se cseréltem többször, mint bárki akinek soha sem volt ilyen szűrő az autójában.
A tisztításra viszont nagyon oda kell figyelni.
GEORGE08-07-2011 12:47:38 // 47219
Na igen az autódeltások nem csak a szűrőt cserélik ki és ők óvatosan 4-5-6 lóerőt ígérnek....viszont nagy eredményre akkor sem szabad számítani.
Szóval ha nem csak szűrőt cserélsz, hanem egy komplett szűrőrendszert akkor valóban más a helyzet, lehet azt mondani, hogy ott már nem fogsz veszteni semmit se, hanem hozhat pár lovat, amit persze az utcán úgy sem fogsz kiérezni.



Igazad van hűvösebb időben és pl esőben is jobban megy a gép, ami a megváltozott levegő összetevőjének köszönhető.
De azért mert jobban megy hűvösebb-esős időben még nem lesz erősebb, hanem az optimális paramétereknek köszönhetően a motor jól tudja leadni azt ami benne van...


Ha azt akarjuk, hogy valóban többet tudjon egy adott motor, ahhoz hozzá kell nyúli.
Vez tengely, dugattyúk, compjuter üzemanyag és levegő rendszer így pl egy 2.0 TS 16V 155-ről 180 lóerőre emelkedik ha az előbb említett dolgokat kicserélik benne az Angol supertúrában használatos alkatrészekre.....egészen 210-220 lóerőig fel lehet húzni egy 2.0 TS 16V-t.......de akkor az már nem is lesz jó a mindennapokban.
Lássuk be, hogy egy direkt-szűrőtől nem kell csodát várni.....
Gondolom majd lehet megint jól megkapom, hogy milyen Qra okos vagyok, de azoknak azt üzenem, hogy nyugodtan ringassák magukat a tévhitben, hogy mennyivel erősebb lett a motorjuk egy direkt-szűrő felcsavarozásától :-)
:Szájmon:QV:147:GT:08-07-2011 12:44:37 // 47218
A K&N honlapján van egy számláló és ott Kb 11.46LE növekedést ír az én autómra...

Gondolom h több benne a marketing de nem is nagyon zavar ha épp nem is növel semmit mert igazság szerint a hangja miatt venném...ugyanis az tényleg pokolian szép....
Csabo2208-07-2011 12:27:07 // 47217
Autodelta-nak van olyan direktszűrője, ami egy átalakitott légszűrő házat és egy textil (vagy szivacs vagy nemtom miféle anyag) betétet tartalmaz és ők erre vmi 4-5-6 lóerőt igérnek.
mellesleg ha hűvösebb van, lényegesen jobban megy a gép, mivel magasabb a levegő oxigén tartalma. bár ez nem a direktszűrő témába vág. viszont én az autodeltának elhiszem amit állit. igaz, nem olcsó, asszem 100 font környékén van az ára.
Hori08-07-2011 12:24:49 // 47216
Ha valaki tud segítsen!
Keresek a 2.0 TS-hez olajleeresztő csavart gyárit, lehet rossz is, csak mintának kellene, mert agyonhúzták már azt ami benne van és kéne nagyobbat csináltatnom.
Előre is köszi!
GEORGE08-07-2011 12:15:51 // 47215
egy direkszűrő nem hoz 5-10 lóerőt, sőt inkább vesztesz vele 2-3-at, de cserébe mesésen szól a TS 5500 felett, mikor átvált a szívócső vezérlésed :-)))
Viszont az átporzási értéke rosszabb a direkszűrőnek mint a gyári betét szűrőnek.
A versenysportban nem is cél, hogy több 100e fusson a motor...
A compjutered fix programmal bír és nem fog még 5-10 lóerőt adni neked mert "3L" több levegőt szív be a motor.......ha ez ilyen egyszerű lenne :.-)
Remélem már senki sem hiszi, hogy egy direkszűrővel és egy sportkipufogó rendszerrel hozzá lehet adni compjuter módosítás nélkül 10-20 lovat egy adott autó teljesítményéhez.
Hori08-07-2011 11:55:03 // 47214
Több levegő jut a motorba ami ilyen melegbe teljesítménynövelő hatású. Több oxigén tökéletesebb égés, kevesebb benzin. Mi a versenyautón próbáltuk hűteni a levegőt hogy több jusson be, de egy jó aquaspricc az nem egyszerű. Lóerőbe nem tudom mit dob rajt, de érezhetően dinamikusabb lesz, persze csak melegben. Egy komputer optimalizálás többet ér. A Calibrámon volt direktszűrő, olyat szívott hogy a motorháztető rezgett, és jó hangja is volt, persze azt nem féltettem. Ha nem sajnálod LMM-re a pénzt tedd be, szerintem élvezetes a hangja!
:Szájmon:QV:147:GT:08-07-2011 11:42:34 // 47213
akkor ezen még gyorsan gondolkodnom kell.....jövő7en megy szervizelésre a kocsi és többek közt a légszűrő is cserés lesz......ezért gondoltam h mi lenne ha nem gyári menne bele hanem valami szép hangot generáló valami.....
Az az 5-10lóerő amit hozhat egy sportlégszűrő az tényleg igaz vagy csak marketing?? :D
Hori08-07-2011 11:42:17 // 47212
Valami üvegtetős hmmmm........az tetszene! Holdfény bevilágít......nap ellen meg valami elhúzható napellenző....az lenne ám egy érzés!
Hori08-07-2011 11:39:45 // 47211
Nem bírom a napot, kapuzárási pánikom meg még nincs! :-DDDDD
Kareszka198408-07-2011 11:33:42 // 47210
nemcsak te, no para :)
te lassan abba a korba lépsz, amikor jöhet egy cabrio is a garázsba ;)
Hori08-07-2011 11:32:08 // 47209
Öregszem:-((((((((( de nagyon!
Gegee08-07-2011 11:28:42 // 47208
Jó itt. Nem zsúfolt, de azért van pár ember a városban. :) Közel van a Balaton, a Horvát tengerpart... kell ennél több? :D
Kareszka198408-07-2011 11:26:42 // 47207
legszebb évek :)
Hori08-07-2011 11:24:51 // 47206
12-26 éves koromig ott nyomtam.
Hori08-07-2011 11:22:27 // 47205
Annak idelyén Keszthely strand, este Malom disco, Colors, Lelle Üvegház, bunyó a Kaposváriakkal, Kanizsán a Cola disco, Maya presszó........fiatalság, bohóság!
Gegee08-07-2011 11:15:37 // 47204
Jó itt most is! :) Élet az nuku a városban. Főleg ilyenkor.. mindenki megy Balatonra. :) Hétvégén amilyen jó idő lesz, nekem is ott lesz a helyem. :)
Hori08-07-2011 11:05:43 // 47203
GEGEE-nek.
De szerettem Kanizsán lakni! Ifjúságom szép évei. Már csak ritkábban járok arra, mikor anyut meglátogatom.
Gegee08-07-2011 11:03:59 // 47202
Jaja.. extra. Én is meglepődtem. :) Ez még 2005 októberében volt. Ma már lehet, hogy alap.
Hori08-07-2011 11:02:28 // 47201
Vazze, egy könyöklő extra? Igaz én csak distinctive felszereltségűt láttam eddig, de amiket néha írtok...... nem gondoltam volna.
Hori08-07-2011 10:56:44 // 47200
Forrasztottuk, de olyan vékony és kicsi a felfogatási pontja, hogy szinte lehetetlen a javítás, illetve kézügyesség és türelem kérdése. Én nem akartam vele sokat babrálni, így fél év után végleg behalt. (elfogyott a műanyag amit vissza lehetett volna forrasztani)
Hori08-07-2011 10:53:37 // 47198
Jó ilyen melegbe, mert több levegő jut a motorba, és ez érezhetően jobban megy, de az LMM-nek odavág rendesen!
fisch08-07-2011 10:15:50 // 47197
Akkor szinte ingyen van :S Kicsit off, de párom Twingojában olyan masszívak a gombok, hogy szándékosan sem tudnám kitörni őket. :) Lehet, hogy a dizájnolás idején úgy vannak vele, hogy elég annyi anyag oda, de be kéne kalkulálni azt is, hogy a műanyag öregszik és később már nem biztos, hogy tartós lesz a megoldás. Ráadásul ezek olyan gombok, amit az ember relatíve sokat használ.
Szétszedted amúgy? Van esély a javításra? Gondolok itt ragasztásra, vagy bármi egyéb megoldásra...
Kareszka198408-07-2011 10:03:38 // 47196
de a felfogatási pontok megvoltak
Kareszka198408-07-2011 10:02:51 // 47195
tudtommal nem, én anélkül vettem...
Gegee08-07-2011 10:02:27 // 47194
Nekem sem volt. A póén az, hogy ezt extraként lehetett kérni. Én kértem, csak kihagyták, én hülye meg rábolintottam. :) Ma már nem így tenném.
Hori08-07-2011 09:54:02 // 47193
Gyárilag nem volt benne könyöklő?
Hori08-07-2011 09:53:19 // 47192
Nekem nem fóliázott az ablakom, mégis eltört az emelő gombja. Javítottuk, fél év múlva cseréltem, mert újra eltört. Nagyon vékony a műanyag.
Karosszériás cimbim ingyen adott egyet aminek meg az elektronikája halt meg, így most a kettőből van egy jó!
Amúgy azt hiszem olyan 40-50 ezer az új! :-(((
fisch08-07-2011 09:43:27 // 47191
Sziasztok,
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem mostmár a második ablakemelő gombom ment tönkre. Télen fóliáztattam az autót. Akkor az anyósülés felöli adta meg magát. Persze csak hetekkel később vettem észre, így nem mehettem vissza, hogy vazze mit csináltatok vele. Csak lefelé működött, visszafelé semmi. Most az én oldalamon is elhalálozott. Már érezni lehetett, hogy nagyon lötyög. Úgy gondolom, hogy valami eltörhetett mindkettőben. Holnap szétszedem, aztán meglátjuk, hogy javítható-e. Biztos vagyok benne, hogy mindkettő a fóliás számlájára írható, mert én soha nem erőltettem őket. Csak ugye lassabban mozognak az ablakok, mint régebben és biztos azt hitte, ha jobban nyomja a gombot, akkor gyorsabban lemegy az üveg...Bár azt sem értem, hogy fóliázásnál minek lehúzni őket. Na mindegy, most szívhatok vele...Találkoztatok esetleg hasonló problémával? Ha vannak tippjeitek a javításra, akkor pls. Köszi :)
Piritu - 1.000.00008-07-2011 07:12:36 // 47190
Kb egy éve valamelyik topikban csináltunk egy listát, ahol egyértelműen kiderült, hogy korai LMM elhalálozások a sport légszűrőre voltak visszavezethetők. Volt, aki 3x is cserélt emiatt. Túlolajozva szinte azonnali LMM cserét jelent. (A nagyvad topikban most is keresnek gyári légszűrőházat, hogy visszaalakítsák az autót.)
:Szájmon:QV:147:GT:08-07-2011 01:36:13 // 47189
Van valakinek sport légszűrője?? jó?? nem jó??? tapasztalatok???
Kareszka198407-07-2011 23:27:27 // 47188
nekem egy 1970-es Fiat 124-esem volt 9 évig :P
Csabo2207-07-2011 23:26:15 // 47187
Már kicserélte egy utángyártott kartámaszra. de a kólásüveg elég frappáns volt tőle. kénytelen volt bevetni efféle trükköket, mivel előző kocsija egy 1.6os automata szivatós karbis pug 205 volt :D az megtanitotta a problémák könnyed áthidalására
Kareszka198407-07-2011 23:23:27 // 47186
:D fotót!!! :D
Csabo2207-07-2011 22:35:33 // 47185
1ik cimbi egy 2,5l-es üditős palackkal oldotta meg a kocsijában a kartámasz kérdését :)
Gegee07-07-2011 19:23:20 // 47184
Tee... beteg! :D
Kareszka198407-07-2011 19:12:22 // 47183
igy van :) puszi :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.