Forum >> 155

Tony15507-05-2010 12:04:30 // 99581
Az enyém is ki szokott nyílni, ha csak úgy finoman csukom be, viszont ha F erőt alkalmazok, akkor még a Bosnyák téren is csukva marad:-) Buhera előtt érdemes lehet kipróbálni:-)
Longman07-05-2010 11:57:49 // 99580
Jah és a kép konkrétan Febi, kapaszkodj, 37.675 HUF :)
Longman07-05-2010 11:52:37 // 99579
Neeem, ez az a csapágy ami neked kellene "gyári" 155.
Csak arra akartam kilyukadni hogy ez ami az első képen van, meg ami az enyémbe való az teljesen más, és nem tudtam. És mivel a 155-é ilyen "egyszerű" így lehet helyettesíteni.
SD07-05-2010 11:44:41 // 99578
most akkor péntek van?
SD07-05-2010 11:33:01 // 99577
görkorisuli:)
Fairlane07-05-2010 11:24:31 // 99576
Ez most vmi véletlen kép, amit beraktál, vagy van valami pontos cikkszáma is a helyettesítőnek? :)
Fairlane07-05-2010 11:21:49 // 99575
áááááááááááá

igyál kávét :))
SD07-05-2010 11:17:16 // 99574
Ez a második milyen megijedt fejű?:D ilyen :O
Longman07-05-2010 11:12:29 // 99573
Akkor mégis tudod helyettesíteni, én voltam eltévedve!
Ugyanis ami a 155-ben ilyen:

Az a 164ben ilyen:


többet nem kell mondani, magárt beszélt gondolom. :)
Tentacle07-05-2010 11:02:33 // 99572
Nem azt mondtam, h ilyen sufni megoldás nem jó, csak a nemmegoldás (beszögelés, nyitva hagyás) nem érdekel :)
süsnye07-05-2010 10:58:34 // 99571
mellesleg, az én kesztyűtartó ajtóm is ilyen kórságban szenvedett, és a sufni megoldás bejött... vmi icike-picike kis, gömbölyített fejű lemezcsavart beletekertem a műa bütyökbe... így még állítható is ;))
süsnye07-05-2010 10:56:43 // 99570
"azalá esetleg beraksz valami alátétszerűséget, hoszabb csavarokkal, valami hosszú lemez vagy ilyesmi lenne jó gondolom, egy kifúrt vonalzó, vagy valami alu bax."

mert ez nem sufni megoldás.. :)))
Fairlane07-05-2010 10:48:22 // 99569
Mérne lenne?
Exalfával ugyanúgy lehet akár frissen is regelni, ittmaradni meg pláne....

Egyébként mi lett helyette? :)
SD07-05-2010 10:48:10 // 99568
Az hogy most nincs alfád nem azt jelenti hogy nem is lesz? Vagy hogy attól még lehetsz alfás, de persze ha megutáltad az más kérdés, biztosan törölnek ha megkéred. De miért adtad el?
Barclay07-05-2010 10:42:04 // 99567
Sziasztok!

Ezúton szeretném tudatni Minden Cartárssal,hogy sajnos meg kellett válnom a VAS-tól.
Jelenleg Komlón riogatja a forgalmat:(. Szóltam a srácnak aki megvette,hogy mielőbb regisztráljon itt a közösségben,és tessék szépen üdvözölni Minden Alfást akit meglát.
Köszönöm ,hogy tagja lehettem ennek a közösségnek.

Ma este törlöm magam,mivel jogosultságom nemigen van már itt lenni :(.

Sziasztok!!!!
Ricoe15607-05-2010 10:38:45 // 99566
Köszi.Átadom :)
Tentacle07-05-2010 10:22:43 // 99565
Kösz a segítségeket, majd megnézem közelebbről a dolgot. Egyelőre csak idegesitett, h ma reggel Marklar bontója felé mentem dolgozni (nem hozzá, csak arrafelé :)), és annyira szar arra az út, hogy be kellett csuknom párszor ...
Fairlane07-05-2010 10:17:02 // 99564
Szex helyett keksz, vagy mivan? :))
SD07-05-2010 09:59:03 // 99563
jaj most nem tudom mit kell izmozni?:D

e azt kész...:D
SD07-05-2010 09:57:58 // 99562
Én egy olyan sufni megloldás láttam egy autóban hogy meg volt hoszabbítva egy belecsavarozott fémdarabbal a kis beakadó füle, de igazából valószínüleg pl: azzal lehetne segíteni, hogy alul a zsanér résznél megnézed a csavarokat, azok a helyükön vannak-e, és vagy azalá esetleg beraksz valami alátétszerűséget, hoszabb csavarokkal, valami hosszú lemez vagy ilyesmi lenne jó gondolom, egy kifúrt vonalzó, vagy valami alu bax.
Fairlane07-05-2010 09:57:36 // 99561
Hümm....

Igazábol az sem tetszik, hogy amit hozzávaló, abból BREDA lenne15ért, amiről nemsok jót hallani :S

Lenne SKF 8888-ért


Meg Dayco 8985-ért
SD07-05-2010 09:55:34 // 99560
GTA szélesítés rendel:)
Longman07-05-2010 09:30:08 // 99559
Jah, emberkék!

Elkezdtem haverom mellett (Vittorio) "üvegszálazni".
Ha valakinek kellene 155re bármi szóljon, mivel itt az enyém mindent le lehet arról mintázni, nem kell utazgatni..

Pl. neki az oldalábn látható az utolsó képeken az általa készített komplett első-hátsó lökös, küszöb, stb.
Longman07-05-2010 09:22:54 // 99558
Nekem 23K-40% volt.. :S
Én is gyűjtögettem már rá egy éve. :)

Konkrét indokot nem tudok igazán, talán amit te is mondasz a hőterhelés, meg én úgy gondolom nem véletlenül van benne ilyen "bonyolult" csapágy..
Az tény hogy megmutattam a szerelő kollégáknak 10ből 10en vezérlés alkatrésznek gondolták, nem is láttak még olyat hogy ilyen csapágy lenne hosszbordás-szíj oldalon..

Arra emlékszem hogy a helyettesítő görgő közepét mi is hekkeltük.
Én terveim szerint jövő héten cserélem ki, ha addig ráér és lent lesz a helyettesítő, többet tudok róla majd mondani.
Fairlane07-05-2010 09:21:56 // 99557
Ha elfáradt, eltört valami füle, akkor csere :)

Asszem becsukott állapotban alulról, a lábtér felől vannak csavarok, azokon próbálj húzni, ha lazák. Talán ha kevésbé lötyög, nem nyílik ki.
Tentacle07-05-2010 09:16:32 // 99556
Cartársak!

Van valami bevált javítási mód arra, hogy ne nyíljon ki mindig a kesztyűtartó magától rázós úton ?
(Szögeld be, szedd le az ajtót, hagyd nyitva, stb. megoldások nem érdekelnek :))
Fairlane07-05-2010 09:12:59 // 99555
Van valami különös oka, hogy nem ajánlod helyettesiteni?

Épp a bárdit túrom megint.....
Műanyag görgőből lenne ilyesmi méret aminek 8-as közepe van. Jó lehet ez a fém helyett?
Unix vagy vmelyik másik asszem hoz műanyagost is a V6hoz...

Igazábol ami elgondolkodtat az a hőterhelés, azaz hogy leállitás után nyitott géptetővel állt az autó kb fél órát, mire kiszedtük a feszítő maradékait, és még akkor is kurva melegek voltak a darabok, úgy, hogy ugye maga a görgő már nem forgott, meg előtte az autó sem volt különösképp meghajtva

Az eredeti ugye 20-as közepü, de van benne egy persely, ami 8as csavarra szűkíti.
Csak fájdalmas alaphangon 15 rongy egy fos csapágyért....
Longman07-05-2010 08:48:24 // 99554
nekem most vmi helyettesítő van benne, de már nem emlékszem hogy pontosan miből való, ha jól rémlik vminek a vezérmű feszítője.
az eredetit is megvettem már, bent figyel a kocsiban csak be kéne vmikor építeni.
én nem ajánlom egyébként a helyettesítést.
nekem annyi bonyolítja majd a cserét, hogy 2009 februárban mikor kb. 1 hónapja használtam a kocsit, az egyik vezető görgő is szétrobbant benne. oda is helyettesítő lett téve, de csak találomra mert ugye nem tudtuk milyen méretű volt mert teljesen megsemmisült vmiért az eredeti. olyat venni meg nem lehet, csak a feszítő cserélhető..
Fairlane07-05-2010 08:37:05 // 99553
Eredetiben sztem nehéz ilyent lelni, mert akinek van az csak felnivel együtt adja....

Jobb autósboltokban, alufelni-árudában, nagyobb gumisnál érdemes érdeklődni, méret szerint lehet kapni ilyen kupakokat...
Fairlane07-05-2010 08:35:40 // 99552
Reggelt.

Ócsó V6....
Ricoe15607-05-2010 08:33:38 // 99551
Skacok!
Egyik cimbimnek a Fiatján Speedline felni van és közepet keres hozzá.Nincs valakinek eladó?
Fater (Norbi)07-05-2010 07:37:52 // 99550
Az EUR zóna csődjének jelei:



Nagy a gond a német bankrendszerrel, mert az ottani szabályok szerint a bankok adóssága 20 évre kitolható ( azaz hiába van most 50 mrd EUR minusza, csak 20 év múlva kell neki vele foglalkoznia, addig akár nyereségesnek is nevezhetik).
Még a végén kiköltözöm az oroszokhoz -olcsóbb a benzin és ott is van alfa..., igaz egy terepjáró változat kellene...
Buksi07-05-2010 03:40:23 // 99549
Szóval akkor minden gyertyának le lehet tekerni azt a kis kupakját? :-)
SD06-05-2010 23:37:52 // 99548
Nem mondasz lehetetlent, lehet lesz mégis 500ft-os benya...
De ami engem aggaszt hogy globális szinten gyak újabb hitelekből egyensúlyozik a pénz piac ami csak rövid távú kitolása a jelenlegi rendszer csődjének, és ha további kivárásra kényszerülnek a gazdasági szereplők olyan dominó effektus indulhat el amibe egész eu belebukhat, akkor viszont nagyon gogom utálni amcsikat... Mert az azt jelenti hogy tüneti kezeléssel a válság végkicsengését kitolta a perifériàkra, és ezen is jót keres, mi meg itt pusztulunk, ez remélem nem következik be...
afri06-05-2010 22:23:52 // 99547
hétvégi Material Center Kupa a Hungaroringen
Németh Andrissal :-)
Fairlane06-05-2010 22:18:34 // 99546
És valóban nem..... Olyan faszom csapágy, aminek a külső gyűrűje egyben maga az öntött feszítő.

Ez adta meg magát, szétugrott, a golyók kitudja merre vannak.... Természetesen a szíjak is megreszelődtek :S
Amúgy 6PK975 és 4PK675 a klímás V6 szíjak....

Namost a görgő helyett kéne valami gazdaságos megoldás.... Ladáé vajon nem jó bele? :))
Fairlane06-05-2010 22:14:48 // 99545
Naezaz, le kell annak jönnie :)
süsnye06-05-2010 21:58:01 // 99544
persze, mert most az eu a fekete piac.... mindenki szabadul az eurotól... és az EUR/USD árfolyam már majdnem elérte a több, mint 3 éves mélypontját...
nem lesz ennek jó vége...
nem beszélve arról. hogy ha nem megy le az usd árfolyam, akkor nagyot fog ugrani az, egyébként sem alacsony üzemanyag ár :(
süsnye06-05-2010 21:52:43 // 99543
gyúrni kéne még kicsit lehet, nem? :P
Buksi06-05-2010 20:40:03 // 99542
Értem! Akkor nincs több kérdésem! :-DD
Illetve még annyi, hogy a nyereg és a tartó konzol közé kell egy vastagabb alátét is! Ahogy a képen? :-)

A NGK gyertyás kérdésemhez nincs esetleg valami hozzáfűznivalód? :-DD
Gery8306-05-2010 20:36:13 // 99541
Mert könnyebb szerelni.
Csupán ennyi.
Buksi06-05-2010 20:34:08 // 99540
Aham... és miért jobb ez a tőcsavar? :-)
Buksi06-05-2010 20:33:19 // 99539
Donornak tényleg jó lenne! :-)
Gery8306-05-2010 20:33:07 // 99538
Olyan fék ez is.
Az alsó csavar, ami az agyhoz rögzíti a konzolt, az lesz nálunk kiváltva ezzel a tőcsavarral.
afri06-05-2010 20:30:49 // 99537
jááá gyerekeeek!
ma mittaláltam, vagyis már régóta felfigyeltem rá, csak ma mentem el megnézni, mert feltünt, hogy már vagy fél éve 1 helyben áll!
egy 155ös donorról van szó, (elvileg) "2.5 V6os" széleskasztnis! :-))P
németországból lett behozva, überbrutál ültetéssel (ez is lett a veszte)!
itt van egyébként a "szomszéd" faluban, azt nem mondom meg hol, nehogy vmelyikőtök lecsapjon rá! :-DDD ezt én akarom magamnak!

az a baj, hogy a gazdája németben dolizik, de holnap este tán jön haza! így a hétvégén beszélek is vele! a szomszédja mondta, hogy V6os, meg hogy kurvára megy/ment! így csak kívülről tudtam szemügyre venni, nameg ablakon keresztül!!
rozsdafoltot nem láttam rajta, belseje is hogy mitnemondjak, de jobban egybevan, mint az enyémben (egyébként fekete kárpitozás van benne) és ha jól láttam, manuális klímás, de ebben nem vagyok biztos!!
állítólag 1 éve 200Kért árulta, még "jó állapotban"! szerintem meg tudok vele eggyezni vmi szaré-húgyé árért! sajnos csak tréleren lehet vinni, mert a bal első torony felszakadt (az említett ültetés miatt)!!

még a végén nehogy átalakítsan komplett széleskasztnissá az enyémet, ... meg klímássá, sőt még a kárpitozást is beleértve!! :-))) ;-D
TSiga ( I am the TSIG)06-05-2010 20:30:01 // 99536
Nem vagyok Buski, de ez állati :-D
Oldalról is kéne egy kép a tárcsa-nyeregről.
Buksi06-05-2010 20:29:55 // 99535
Ez most akkor hogy is van? :-D
Gery8306-05-2010 20:24:07 // 99534
Buksinak:

TSiga ( I am the TSIG)06-05-2010 20:05:54 // 99533
Ez piros. Hőálló piros a motiptól. 300°C-ig jó.
A gyertyatakaró polírozott, majd krómozott.
A bowdenvezető meg randa.
Buksi06-05-2010 19:10:46 // 99532
Egy kérdés! Az NGK gyertyáknak miért nem lehet letekerni azt a kis kupakját? Ugyanis ha az rajta van, akkor nem lehet ráhúzni a gyújtókábelt! De ha nem lehet letekerni, akkor meg minek írják, hogy jó a 155 8V-be????

A kép csak illusztráció! :-))))

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.