Forum >> 155
Fairlane03-11-2009 14:17:06 // 87207
Hm, pedig lejtőn csak a féket kell elengedni, azt indul :)
SD03-11-2009 14:16:53 // 87206
Megnéztem a köv évi biztosítás díjakat, mind majdnem a fele... alfa 100k helyett 60 puttony 60k helytt valami 40 vagy mennyi lesz?:) mi a tök? Itt valmai készülödik...
SD03-11-2009 14:15:07 // 87205
Nem, fog tudni vezetni teeeee:D
SD03-11-2009 14:14:33 // 87204
Vagy mindent megelőzendő sutomatát veszek:D Amúgy pont a váltókezelés nem is gond, néha beparázik a lejtőnindulásra de már egyre kevesebbszer, finomabban indul mint én.
Viszont a parkolás meg ezek még igen érdekes lenne ha egyedül elereszteném... Sok évet öregedek még én ezeken a reggeleken...:D
Viszont a parkolás meg ezek még igen érdekes lenne ha egyedül elereszteném... Sok évet öregedek még én ezeken a reggeleken...:D
Fairlane03-11-2009 14:14:04 // 87203
Mér, eltöröd a végtagjait, vagy mi? :D
SD03-11-2009 14:09:50 // 87202
a puttonyban van jelző:) hidegen nyiszorog a kuplung, aztán 80-nál már beőőőőőőő...
melegen meg meglágyul a motortartóbak ezért berrrr, indulásnál, meg melegen kezd el csörögni terhelésre a szonda miatt:D
De megy fűt fasza:) Igénytelen állatja... Néha emlékeztetni kell magam igen azért vettük hogy asszony ne a Piroskát tegye tönkre, igen erőss vagyok kibírom ezt a pár évet aztán már semmilyen autót nem fog tönkretenni:)
melegen meg meglágyul a motortartóbak ezért berrrr, indulásnál, meg melegen kezd el csörögni terhelésre a szonda miatt:D
De megy fűt fasza:) Igénytelen állatja... Néha emlékeztetni kell magam igen azért vettük hogy asszony ne a Piroskát tegye tönkre, igen erőss vagyok kibírom ezt a pár évet aztán már semmilyen autót nem fog tönkretenni:)
süsnye03-11-2009 13:59:41 // 87201
minden esetre nem hangzik jól ez az olajhőmérséklet dolog, vagy tényleg csak fos a gomba... vagy az óra...
dobd ki a *csába az egészet... csak mondd meg hova dobtad ;))
látod, látod SDnek csak igaza van... a suzuban nincs olajhőmérséklet kijelezve, azért ennyire önfeledten boldogok a suzu tulajok ;)))
dobd ki a *csába az egészet... csak mondd meg hova dobtad ;))
látod, látod SDnek csak igaza van... a suzuban nincs olajhőmérséklet kijelezve, azért ennyire önfeledten boldogok a suzu tulajok ;)))
süsnye03-11-2009 13:56:36 // 87200
ezt a hsz-t biztos most szúrtad be... ;))
Fairlane03-11-2009 13:53:05 // 87199
Meg maga is... :)
Fairlane03-11-2009 13:50:44 // 87198
Write only maga? :)))
#87156 --> niccsen olajhtőm E! :)
#87156 --> niccsen olajhtőm E! :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 13:44:25 // 87197
Nekem van hűtőm,az előszobában,az nem jó?
süsnye03-11-2009 13:38:29 // 87196
bár elvileg az 1.8 8V-be sztem nincs, de '95 hibridnél ki tudja ;)
SD03-11-2009 13:36:31 // 87195
Az egynyóc nem termel elég hot:)
Tényleg van-e olajhűtőd.
Meg aztán ki tudja megy e a mérőd?:)
Tényleg van-e olajhűtőd.
Meg aztán ki tudja megy e a mérőd?:)
süsnye03-11-2009 13:30:07 // 87194
s most akkor neked van olajhűtőd vagy nincs?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 13:25:28 // 87193
kicsit szarakszik a server.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 13:23:46 // 87192
Nekem hidegen is jól indul,bár én mindig indulás előtt kimegyek egy 10 perccel,és melegítem,csak utána indulunk el.A 64-ben volt olyan,hogy hidegben k..nehéz volt váltani,aztán olajat cseréltem a váltóban,olyat ami nehezebben dermed,most vaj puha a váltó hidegben is.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 13:22:46 // 87191
Nekem hidegen is jól indul,bár én mindig indulás előtt kimegyek egy 10 perccel,és melegítem,csak utána indulunk el.A 64-ben volt olyan,hogy hidegben k..nehéz volt váltani,aztán olajat cseréltem a váltóban,olyat ami nehezebben dermed,most vaj puha a váltó hidegben is.
Fairlane03-11-2009 13:19:36 // 87190
De B+, nem a lightos bemelegítésről van szó....
Hétvégén mentem vagy 700 KM-t, azt csak pályán 160 körül mászott a hatvan fölé némileg az oil.... Sima úton, 100 körül alatta maradt.. e!
Hétvégén mentem vagy 700 KM-t, azt csak pályán 160 körül mászott a hatvan fölé némileg az oil.... Sima úton, 100 körül alatta maradt.. e!
SD03-11-2009 13:12:07 // 87189
Hátt próbára rakhacc oda valami kartonyt, aztán ágy látod mozdul-e:) Már az olaj hűtő elé.
gabor69603-11-2009 13:10:13 // 87188
Nah most ako mi a jó? ha meglexik vagy ha nem? :) Mert nekem se nagyon akarodzik, még nyáron 50C ban volt hogy felment 100 körülire de csak ha araszolgattam, de már régóta azt veszem észre hogy megsemozdul.
Longman03-11-2009 12:24:03 // 87187
Anno a TS-emen nekem sem melegedett igazán az olaj télen, pályán is csak épphogy ment fel valamivel 60 fölé..
A v6 viszont nem szarozik, ott melegszik az olaj rendesen, bár gondolom annak is van köze hogy az olajhűtő nem nagyon kap hűtést, még.. :)
A v6 viszont nem szarozik, ott melegszik az olaj rendesen, bár gondolom annak is van köze hogy az olajhűtő nem nagyon kap hűtést, még.. :)
SD03-11-2009 12:23:22 // 87186
Én szeretem az olajhűtőmet:))) Isten éltesse sokáig:))) Télen nem kell tiporni.
De szo-szo most a hétvégén hidegebb időben vagy 5 évvel idősebbnek éreztem az autót... mint amúgy mikor a pályán virgonckodunk rendesen bemelegedett béllel:)
De ilyenkor ennek megfelelően vezetem:)
De szo-szo most a hétvégén hidegebb időben vagy 5 évvel idősebbnek éreztem az autót... mint amúgy mikor a pályán virgonckodunk rendesen bemelegedett béllel:)
De ilyenkor ennek megfelelően vezetem:)
Longman03-11-2009 12:21:34 // 87185
Erre akartam kilukadni.. :)
Buksi03-11-2009 12:12:17 // 87184
Én az olajhűtő elé szoktam tenni kartont és az használ! :-)
Buksi03-11-2009 12:11:02 // 87183
Igen, az enyém is ilyen, mert benne van a rohadék olajhűtő! :-/
SD03-11-2009 11:36:43 // 87182
Valógan beugrott olajsugárral hűtött dugattyúk... igen, de akkor is később kell csak melegednie, mert az első feladata a surlódás csökkentése.
SD03-11-2009 11:35:51 // 87181
Van egy drágább megoldás: nem miusz húszról melegíteni a motort, hanem +5-ről és akkor nem keheskedik annyit:) Kapd elő a betonkeverőt azt épüljön a fal:)))
SD03-11-2009 11:34:04 // 87180
Hát hogy csinálod meg azt hogy ha egy gép szélsőséges körülmények közt működjön?
Nyilván a nagyobb para a szétolvadás, meg a felforrás, mint az elkopás hidegben. Egyértelmű hogy erre gyúrtak olaszék:)
Ha valaminek nyári 50fokban is kell működnie, meg téli 20-ban is akkor ott valami kell hogy csorbát szenvedjen..
És tegyük fel nem egy volga, aminek a motor olyan hogy cserépkályhák megirigyelhetnék, és erő/ccm arányban is kb azt tudja mint egy cserépkályha:D
Szóval érted:) Pörgős moci, vékony anyagok, kihegyezett teljesítmény, melegre optimalizálva, de hidegben is működő képes, csak körültekintőbben kell eljárni a melegítés tekintetében. Én amúgy a kartonlapban nem hiszek... Kitalálták azt a gyárban.
De az is igaz hogy a puttony hamarabb és jobban fűt:P
Szerintem lightos bemelegítés, és nem értdekel amíg melegszik jöhet a td-góf röfögve hogy letol nekem meg hideg a moci leszarom...
Nyilván a nagyobb para a szétolvadás, meg a felforrás, mint az elkopás hidegben. Egyértelmű hogy erre gyúrtak olaszék:)
Ha valaminek nyári 50fokban is kell működnie, meg téli 20-ban is akkor ott valami kell hogy csorbát szenvedjen..
És tegyük fel nem egy volga, aminek a motor olyan hogy cserépkályhák megirigyelhetnék, és erő/ccm arányban is kb azt tudja mint egy cserépkályha:D
Szóval érted:) Pörgős moci, vékony anyagok, kihegyezett teljesítmény, melegre optimalizálva, de hidegben is működő képes, csak körültekintőbben kell eljárni a melegítés tekintetében. Én amúgy a kartonlapban nem hiszek... Kitalálták azt a gyárban.
De az is igaz hogy a puttony hamarabb és jobban fűt:P
Szerintem lightos bemelegítés, és nem értdekel amíg melegszik jöhet a td-góf röfögve hogy letol nekem meg hideg a moci leszarom...
süsnye03-11-2009 11:11:27 // 87178
A kenés csak az egyik feladata az olajnak a sok közül. A hűtés szintén benne van a TODO listájában ;)
Egyébként a hőgomba nekünk a teknyőben van, nemde?
Egyébként a hőgomba nekünk a teknyőben van, nemde?
RoliQ403-11-2009 10:54:37 // 87177
nos nem tudom.. a víz nekem ugyanaz 87 fok ennyi nem kevesebb nem több:) (bár most nem tudom mert nem mér) de tavaly így volt:) olaj meg kb 10 fokkal kevesebb:) és kicsit késöbb melegszik be! a mediterrán autós dolog.. van benne valami! nekem se szereti a hideget nagyon nem! nekem... pl nehezebben indul be, "alig akar menni" míg be nem melegszik, váltani sem egyszerű! míg egy másik autó apám kis kalóza ugyanúgy teljesít mint melegben! bár más kategória más korosztály ... ki tudja! de Alfi nem szereti a hideget az biztos!:)
RoliQ403-11-2009 10:48:57 // 87176
én a pontosságára értem..:)
Fairlane03-11-2009 10:40:36 // 87175
A párhuzam jogos, de akkor az hogy van, hogy nyáron jók a hőfokok, télen nem?
Azt a magyarázatot nem fogadom el, hogy "mediterrán autó...." :P
Azt a magyarázatot nem fogadom el, hogy "mediterrán autó...." :P
SD03-11-2009 10:39:14 // 87174
Nekem az olaj szórakozik néha, nyár óta.. de pl: kegutóbb pályán beállt..
Ja ilyen info jellegű hpgy hide még nem csapasd vagy meleg mostmár lehet kb ennyire értelmesek. :)
De azért jó hogy van!:)
Ja ilyen info jellegű hpgy hide még nem csapasd vagy meleg mostmár lehet kb ennyire értelmesek. :)
De azért jó hogy van!:)
RoliQ403-11-2009 10:36:52 // 87173
egyébként meg ezek a műszerek nem mindig százasok!
RoliQ403-11-2009 10:36:08 // 87172
nekem mondjuk most nincs vízhőmérséklet mérőm vagyis baszik mérni! elkezdett ugrálni és lefeküdt! az olaj hőmérsékletből indulok ki most!
SD03-11-2009 10:32:21 // 87171
A régi dzsuva olaj nem kent és azért darálta magát a motor:) homokkal még fentebb menne:)))
SD03-11-2009 10:31:36 // 87170
Jó azért a 60 alatt az tényleg gáz.
Még álló helyzetben is:D
Még álló helyzetben is:D
RoliQ403-11-2009 10:30:41 // 87169
nah az meg a ló másikfele:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 10:30:41 // 87168
Na nekem meg mennem kell,majd jövök pár óra mulva.
RoliQ403-11-2009 10:30:05 // 87167
de azt nem írtad hogy a vízzel mi van...
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 10:29:24 // 87166
A 60-at eléri,csak feljebb ne mnagyon akar meni,a régi olajjal,ami tiszta dzsuva volt,azzal rögtön felment 90-ig.
RoliQ403-11-2009 10:28:57 // 87165
azzal nem lehetne ilyen gond..
RoliQ403-11-2009 10:28:19 // 87164
nekem miután elindultam kb 10 perc v 6km:) és 60 fok az olaj! ebben a hidegben!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 10:27:37 // 87163
Drága!shell 10w40
RoliQ403-11-2009 10:26:40 // 87162
az olajon biztos sok múlik!
RoliQ403-11-2009 10:25:31 // 87161
de ez így van... ott is kering... lehet is hogy fűt! de az előző motoromnál se volt soha 60 fok alatt az olajhőmérséklet!
SD03-11-2009 10:24:47 // 87160
Hát milyen olaj van benne?:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-11-2009 10:24:06 // 87159
Oké ,kidobom és átrakjuk a tiédet.Amugy felmegy lassan de kell vele menni sokat.Gondoltam tanácsolsz egy jobb olajat vagy valami,de hát mit is várhat az ember:-)))
SD03-11-2009 10:17:09 // 87158
Ezért nem kell pörgetni hidegen.
Viszont a turósnál a túróban is kering az olaj nem, ezért nyilván az is fűti?
Viszont a turósnál a túróban is kering az olaj nem, ezért nyilván az is fűti?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?