Forum >> 155
Buksi05-11-2009 18:07:27 // 87407
Akkor viszont lehet, hogy ki kellene cserélned az alsó munkahengert is! Lehet az a lúdas! :-/
Buksi05-11-2009 18:06:52 // 87406
Jó világ van akkor! :-DDD
Buksi05-11-2009 18:06:06 // 87405
Akkor ha hideg van gyúts be! ;-)))
Zoli15505-11-2009 18:05:25 // 87404
Nem tudom mi lehet,mert tegnapelött mikor benyomtam a kuplungot elsőre volt,másodikra már nem nagyon aztán harmadikra már semmi,de aztán 1 fél óra múlva ugyanúgy visszajött és elsőre megint volt,aztán .....Apósom autószerelő és Szte az a papucsnál levő munkahenger mondta fel a szolgálatot,így hát ma kicseréltem és semmi változás,vagyis most még elsőre sincs kuplungom!Azért gondoltam,hogy esetleg levegő van benne és azért,de ahogy írtam fogalmam sincs hol kell kilevegőztetnem:S
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 18:05:19 // 87403
Nincs itthon:-))Szabad a pálya.......
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 18:04:43 // 87402
Na jó,de maradj a helyeden míg bemérnek:a szobában vagyok.:-))
Buksi05-11-2009 18:03:49 // 87401
Miért, annyira titkos? Nem akarod, hogy az asszony megtaláljon, mi? :-DD
Buksi05-11-2009 18:03:15 // 87400
Üsse kavics! :-D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 18:01:29 // 87399
Ha elárulnám meg kellene,hogy öljelek:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 18:00:45 // 87398
De meg ám:-))
Buksi05-11-2009 18:00:41 // 87397
Hol vagy te, Szibériában? :-D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 18:00:16 // 87396
Basszus olyan hideg van itt a gép előtt,hogy behoztam a sufniból egy darabka urániumot,(még békeidőből maradt),de az is megfagyott:-))
Buksi05-11-2009 18:00:15 // 87395
Ejjjjj, megelőztél! :-D
Buksi05-11-2009 17:59:33 // 87394
Ha alulról nézed a gépet, akkor az akksi tartó közelében kell lennie az alsó munkahengernek és azon találsz egy légtelenítő csavart! Ha jól tudom ott kell légteleníteni! :-)
De nem lehet, hogy a szerkezet halódott meg?
De nem lehet, hogy a szerkezet halódott meg?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 17:57:59 // 87393
Motorháztető alatt:-))
De tényleg,a váltó tetején van a másik munkahenger,azon van egy csavar 8-as kulcs,és ott tudod légteleníteni.
De tényleg,a váltó tetején van a másik munkahenger,azon van egy csavar 8-as kulcs,és ott tudod légteleníteni.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 17:56:20 // 87392
Na majd este megnézem,úgy is mennem kell el.
Zoli15505-11-2009 17:55:26 // 87391
Üdv mindenkinek!
Az történt velem,hogy kb 1 hete úgy vettem észre hogy néha-néha beesik a kuplungom.Aztán tegnapelőtt teljesen elmennt,na lényeg a lényeg kicseréltem az alsó utastérben levő munkahengert és most sincs kuplung.SZtem levegő lehet a rendszerben,de sajna fogalmam sincs hol tudom kilevegőztetni.Nagyon megköszönném ha esetleg valaki tudna dobni képet arról a levegőztetőröl úgy tuti megtalálom:D
Az történt velem,hogy kb 1 hete úgy vettem észre hogy néha-néha beesik a kuplungom.Aztán tegnapelőtt teljesen elmennt,na lényeg a lényeg kicseréltem az alsó utastérben levő munkahengert és most sincs kuplung.SZtem levegő lehet a rendszerben,de sajna fogalmam sincs hol tudom kilevegőztetni.Nagyon megköszönném ha esetleg valaki tudna dobni képet arról a levegőztetőröl úgy tuti megtalálom:D
Buksi05-11-2009 17:45:43 // 87390
Se tehenünk, se tyúkjaink, se ökrös szekerünk! Minékünk csak nyúlaink vannak! :-DD
SD05-11-2009 17:42:15 // 87389
Vicceskedik a fene, tehen kapott enni? tyukok mittójak?
Megenézték a pihacon a szekerét, elámultak a nagy gazdák mi, hogy micsoda hány ökrös fogat ez:)?
Nyugdíjas klubb után ne tessék hazafele száguldozni!!!
Megenézték a pihacon a szekerét, elámultak a nagy gazdák mi, hogy micsoda hány ökrös fogat ez:)?
Nyugdíjas klubb után ne tessék hazafele száguldozni!!!
SD05-11-2009 17:40:05 // 87388
Na de az nem így van, a fékrásegítésnek indítástól fogva kell mennie, de első fékezésre én is szoktam olyat érezni hogy kevésbé fog de az szerintem féktárcsa oxidáció nemtom.
Van ott egy csappanytyú szelep bax, az is lehez rosz, meg a tömítése, meg az egy kemény cső, nekem egyszer szerelés közben eltört, azt cserélni kellett.
De ez nem tréfa dolog. majd próbáld meg, hogy indítás után közvetlen első fékezésre hogy fog, addig ne is nyomd a pedált. De ne menj gyorsan. Lehet én is kipróbálom. Hogy fék nélkül kézifékkel kiállok azt utána az első féket mittom 30-ról nyomom és hogy hogy fog.
Van ott egy csappanytyú szelep bax, az is lehez rosz, meg a tömítése, meg az egy kemény cső, nekem egyszer szerelés közben eltört, azt cserélni kellett.
De ez nem tréfa dolog. majd próbáld meg, hogy indítás után közvetlen első fékezésre hogy fog, addig ne is nyomd a pedált. De ne menj gyorsan. Lehet én is kipróbálom. Hogy fék nélkül kézifékkel kiállok azt utána az első féket mittom 30-ról nyomom és hogy hogy fog.
Buksi05-11-2009 16:40:45 // 87387
Na ne vicceskedjél! :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 16:39:26 // 87386
Nem,rendesen teszi a dolgát,a csövet meg nemrég néztem meg mikor kuplungot cseréltem.
Arra gondoltam,hogy valamiért még nem jutott oda elég levegő,pedig mindig járatom indulás előtt.
Arra gondoltam,hogy valamiért még nem jutott oda elég levegő,pedig mindig járatom indulás előtt.
SD05-11-2009 16:37:24 // 87385
Kérdezd meg az uradat Tibit:)
SD05-11-2009 16:37:03 // 87384
igen inkább előbb mint később, nem szuszog fékezésnél?
Buksi05-11-2009 16:33:35 // 87383
Nah, elvesztettem a fonalat! :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 16:29:44 // 87382
De utána már volt fék rendesen.Ezért nem értem.Olyan volt amúgy.Na majd nézek valamit ott vidéken:-))
SD05-11-2009 16:27:52 // 87381
Anyuka a helyénmarad!
SD05-11-2009 16:27:16 // 87380
A vagy a vákumcsöved törött, vagy a fékrásegítődben a gumi bax el van szakadva, a dob-ban.
Egy szóval nincs fékrásegítésed, következés képp életveszély. Csere, Marklár már feni rád a fogát:)))
Olyan volt a fék mint mikor nem jár a motor nem?
Vagy valami Qva nagy falsod van, és ezért nincs vákum, vagy nemtom.
Egy szóval nincs fékrásegítésed, következés képp életveszély. Csere, Marklár már feni rád a fogát:)))
Olyan volt a fék mint mikor nem jár a motor nem?
Vagy valami Qva nagy falsod van, és ezért nincs vákum, vagy nemtom.
Buksi05-11-2009 16:26:49 // 87379
Há' mosmá' látom! :-D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)05-11-2009 16:24:05 // 87378
A 10 pontos kérdés,:ma majdnem beszálltam a kanyarba,mert ugye,elindultam,autó hideg,és mikor fékeztem volna csak egy kőkemény pedál volt amit nyomogattam,fékhatás nélkül.Aztán rendbe jött.
Ez vajon mitől lehet?
ABS nincs.
Ez vajon mitől lehet?
ABS nincs.
SD05-11-2009 13:49:31 // 87377
Néni! Há szemüge mé van? Azé hogy jobban lássa, na!
Buksi05-11-2009 13:34:48 // 87376
Jó' van na, megpillantottam! :-D
süsnye05-11-2009 12:28:14 // 87375
ott kéne lennie szerintem, legalábbis 1.8 8Vnél ott van... de ha nincs gomba, akkor mi van ott? csavar? :O
süsnye05-11-2009 12:26:57 // 87374
há' levagyol maradva, mint annak a rendje! vessék mán egy pillanytást a blogomra, meg a dátumra ;))
Buksi05-11-2009 12:14:57 // 87373
Te is itt vagy? :-D
Szétgyött mán az a tükör? :-DD
Szétgyött mán az a tükör? :-DD
SD05-11-2009 12:07:19 // 87372
SD05-11-2009 11:56:13 // 87371
apuka a helyén marad:D
avagy elkeseredett, kicsit petyüdt apuka bizonygatja feleségének van még belőle abból atűzből ami megismerkedésükkor volt, még ha nem is az asszonyt de a motor kapja, csak hamar fárad:D asszony kitartóan videózza, legalább így még átélheti:S
fúde mocsok vagyok:D
de asszem kell egy motor:D
avagy elkeseredett, kicsit petyüdt apuka bizonygatja feleségének van még belőle abból atűzből ami megismerkedésükkor volt, még ha nem is az asszonyt de a motor kapja, csak hamar fárad:D asszony kitartóan videózza, legalább így még átélheti:S
fúde mocsok vagyok:D
de asszem kell egy motor:D
Diesel05-11-2009 11:52:20 // 87370
Sziasztok lehet egy olyan kérdésem, hogy 2.0ts 8vbe az olajteknőben kéne lennie a hőfokjelado gombának?csakmert log egy lkábelem gomba nincs, de az olahőfokot sem méri semmi az ora szerint:S
süsnye05-11-2009 11:11:28 // 87369
hermafrodita szipírtyó... :))
Buksi05-11-2009 11:07:49 // 87367
Nem, nagypapa! :-DDD
SD05-11-2009 10:24:41 // 87366
Tudtam én te szipirtyó:D
Fairlane05-11-2009 10:24:16 // 87365
És nagymama vagy? :)
Buksi05-11-2009 10:20:58 // 87364
A saját nevemen van a gép, teeeeeee... :-DDD
Buksi05-11-2009 10:20:14 // 87363
De azóta már semmi gond nincs vele! :-)
SD05-11-2009 10:19:52 // 87362
Jól van nem büszkélkedj:) nekem összesen vagy 60-al lesz... igen qva drága a biztosítás, nem mindenki köthet vidéki nagymamára:D
SD05-11-2009 10:19:02 // 87361
lehet az olaj csak a tünet, de a rángatás valóban nem üzemszerű esemény, ha rendszeres, anak a végére kell járni.
SD05-11-2009 10:18:18 // 87360
Na ennek már lehet valami összeföggése, mert egy megfittyedő trafó ha ugrál az elektron, a hidegtől. lehet.
Buksi05-11-2009 10:09:00 // 87359
Nekem 2K-val lett rövidebb a negyedéves csekkem! ;-)
Buksi05-11-2009 10:07:14 // 87358
Sajna ez a szitu nálam is! :-(
sőt, amikor megvettem és hoztam haza a gépet 2004 februárban, akkor sem ment fel 60 fokig a mutató (akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó) és kinyomott kuplungnál le is fulladt a motor! De ez meg már azért volt, mert az egyik gyújtókábel össze volt égve a trafóval, szóval gyújtás probléma keletkezett gondolom én a nem megfelelő üzemhőmérsékletű olaj miatt, amitől rángatott! Nem megfelelő gyújtás, ill. ingadozó feszültség = összeégett trafó és kábel! Próbálok ésszerű magyarázatot találni a dologra, de eddig nem sikerült! Pedig ezek a valós tünetek! :-/
De mióta télen eltakarom kartonnal az olajhűtőt ezek a tünetek megszűntek! Rendszeresen figyelem a kábeleket is és semmi nyoma oxidációnak vagy égésnyomnak! :-)
sőt, amikor megvettem és hoztam haza a gépet 2004 februárban, akkor sem ment fel 60 fokig a mutató (akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó) és kinyomott kuplungnál le is fulladt a motor! De ez meg már azért volt, mert az egyik gyújtókábel össze volt égve a trafóval, szóval gyújtás probléma keletkezett gondolom én a nem megfelelő üzemhőmérsékletű olaj miatt, amitől rángatott! Nem megfelelő gyújtás, ill. ingadozó feszültség = összeégett trafó és kábel! Próbálok ésszerű magyarázatot találni a dologra, de eddig nem sikerült! Pedig ezek a valós tünetek! :-/
De mióta télen eltakarom kartonnal az olajhűtőt ezek a tünetek megszűntek! Rendszeresen figyelem a kábeleket is és semmi nyoma oxidációnak vagy égésnyomnak! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
627
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?