Forum >> 155
Marklar15531-08-2009 23:30:17 // 84057
Az egyik V6om meg is vehetnéd alkatrésznek:)))
Thomika31-08-2009 19:32:13 // 84056
Elöl tuti törve volt, mert ferdén állnak a lámpák a helyükön. A motorteret nézve, biztosan nem 74ezer van benne! Toronynál bal oldalon pici rozsdát lát a szemem :) vagy inkább :(
Amúgy nincs különösebb (képeken látszódó) probléma. 1500-al kéne bekínálnod, aztán ha 1700-ért elhozod, akkor még jó vagy!
Amúgy nincs különösebb (képeken látszódó) probléma. 1500-al kéne bekínálnod, aztán ha 1700-ért elhozod, akkor még jó vagy!
Fairlane31-08-2009 18:06:34 // 84055
Vételkor nekem is cirregett, azán pár nap mulva elmúlt - az órával együtt :)
Bontott Marki bácsitól....
Bontott Marki bácsitól....
Ceki15531-08-2009 18:04:31 // 84054
meg is fogom nezni.igaz faj a szivem erte de hulyeseget nem veszek.koszi a tippeket
Buksi31-08-2009 18:04:31 // 84053
Fárad a mókus! :-DDDD
SD31-08-2009 18:01:14 // 84052
Ha menetközben cirregést hallok a km-órából akkor kifog pusztulni a számláló??? Vagy még menthető??? lassan 220000km nem kéne elvesztenem:(:)
SD31-08-2009 17:59:01 // 84051
Lehet hogy 1.073.000km van benne?:D
De most viccen kívül, ez az autó egészen egybenlévőnek néz ki, elsőre nem csálék az elemek, ugyan a csomitetőn hátul van két pukli, de az apróság, a festés matt kicsit, a jobb lámpamosó nincs, olyat szerezni nehéz, kerék kukás, motor koszos de nem retkes, lehetne tisztább de nem vészes. Viszont hogy a dobbetét elől sértetlen?? Lehet ez az autó még szét sem volt törve??? Hát nagyon nézd meg, ha neked nem kell alkudd le 100k ért veszem:D de ebben legalább van 200k és utcán állt sokat, ami az általános állapotára nézve lehet nagyon rossz is meg átlagos is. A tulajt nézd meg nagyon, kérdezd meg mennyi ideje van nála (1 évnél kevesebb akkor vanvalami nyűgje nem feltétlenül nagy de akár, ha sok éve akkor is lehet de akkor nagyobb esély van rá hogy megkapta a kötelezőket), miért adja el? Miket cserélt rajta (a semmit nem kellett csinálni megint veszélyes szöveg, mert akkor majd neked kell, ha nagyonsokmindent, akkor meg miért?)
Alapvetően ha nem akarod napi szinten nyúzni, (és vagy van legalább mégsegyszer annyid mint a vételár) akkor jó vétel is lehet, de én nem hiszem hogy ez lenne a világ egyetlen megkímélt V6-osa, tudnod kell hogy kapott ez már meleget, hideget, de ha megcsinálod, és vigyázol rá jó is lehet.
Ha pl: tudja az előző tulajok listáját az sem baj, és mondjuk nem 40-en vannak:)
Meg a szokásos.
Nagy karambol, elől hátul, rozsda, olajfojás, kerék lógás kopogás, motorhang, olajfogyás, apróságok amik igénytelenséget láttatnak esetleg. Jól nézd meg sok 100-1000 eurod múlhat rajta.
De most viccen kívül, ez az autó egészen egybenlévőnek néz ki, elsőre nem csálék az elemek, ugyan a csomitetőn hátul van két pukli, de az apróság, a festés matt kicsit, a jobb lámpamosó nincs, olyat szerezni nehéz, kerék kukás, motor koszos de nem retkes, lehetne tisztább de nem vészes. Viszont hogy a dobbetét elől sértetlen?? Lehet ez az autó még szét sem volt törve??? Hát nagyon nézd meg, ha neked nem kell alkudd le 100k ért veszem:D de ebben legalább van 200k és utcán állt sokat, ami az általános állapotára nézve lehet nagyon rossz is meg átlagos is. A tulajt nézd meg nagyon, kérdezd meg mennyi ideje van nála (1 évnél kevesebb akkor vanvalami nyűgje nem feltétlenül nagy de akár, ha sok éve akkor is lehet de akkor nagyobb esély van rá hogy megkapta a kötelezőket), miért adja el? Miket cserélt rajta (a semmit nem kellett csinálni megint veszélyes szöveg, mert akkor majd neked kell, ha nagyonsokmindent, akkor meg miért?)
Alapvetően ha nem akarod napi szinten nyúzni, (és vagy van legalább mégsegyszer annyid mint a vételár) akkor jó vétel is lehet, de én nem hiszem hogy ez lenne a világ egyetlen megkímélt V6-osa, tudnod kell hogy kapott ez már meleget, hideget, de ha megcsinálod, és vigyázol rá jó is lehet.
Ha pl: tudja az előző tulajok listáját az sem baj, és mondjuk nem 40-en vannak:)
Meg a szokásos.
Nagy karambol, elől hátul, rozsda, olajfojás, kerék lógás kopogás, motorhang, olajfogyás, apróságok amik igénytelenséget láttatnak esetleg. Jól nézd meg sok 100-1000 eurod múlhat rajta.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)31-08-2009 17:50:54 // 84050
OK,most kedvezményesen vehetsz tőlem sapit,amit majd a facliftbe ölök.
Ceki15531-08-2009 17:42:57 // 84049
http://alfa-romeo-155.autobazar.eu/25-v6-id1022899.html
itt a link ha esetleg meg kiszurtok vmi hibat szoljatok.
ma mar nem er ra a tulaj de holnap megyek nezobe.
kivancsian varom a velemenyetek.
itt a link ha esetleg meg kiszurtok vmi hibat szoljatok.
ma mar nem er ra a tulaj de holnap megyek nezobe.
kivancsian varom a velemenyetek.
SD31-08-2009 17:40:46 // 84048
sapkábó!!! :)
SD31-08-2009 17:38:47 // 84047
amúgy a megvalósítás az eddigi ilyen irányú ferdültségek közül a legszebb, de mondom faceliftes maszk punktum!!! :)))
SD31-08-2009 17:37:28 // 84046
értem én:) de az alfa eredeti dizájnjával nehéz felvenni a versenyt, ilyen rácsot bármilyen autóra lehet tenni, alfa maszkot csak alfára:)))
de mondom ha egy facelift maszkba raksz ilyen rácsot feketére festve az pöpec lenne
mert a fceliftesnek a két oldalsó beömlője sűlyesztett, ott jól mutatna, így olyan kicsit háztáji tuning jellegű:) de nem akarom elrontani az örömöd, majd párnap múlva szedd le addig jó:D:D:D
de mondom ha egy facelift maszkba raksz ilyen rácsot feketére festve az pöpec lenne
mert a fceliftesnek a két oldalsó beömlője sűlyesztett, ott jól mutatna, így olyan kicsit háztáji tuning jellegű:) de nem akarom elrontani az örömöd, majd párnap múlva szedd le addig jó:D:D:D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)31-08-2009 17:27:10 // 84045
Venni-venni-mindig csak venni,de miből.??Na majd megnézem.Amúgy lehet,hogy ferdült vagyok de nekem tetszik.
SD31-08-2009 17:27:02 // 84044
lehet csak odaképzelem, de a sárvédő belseje nem pirosklik a rozsdától? akkor ott akad lakatos munka bőven, ez olyan átlagos állapotú 200e km feletti futásteljesítménnyel rendelkező autó szerintem...
ami pozitív hogy nincsenek rajta bohóckerekek, akkor talán nem csapatták annyira, de 400-500k-nál nem ér többet az tuti, ha 1800 és amúgy pöpec és ez a vágyad, akkor OK
De itt egy full fényezés, kicsi lakatolás, és egy vezérlés csere már kapásból mégegyszer az autó ára:( a V6 szereti a pénzt:)
ami pozitív hogy nincsenek rajta bohóckerekek, akkor talán nem csapatták annyira, de 400-500k-nál nem ér többet az tuti, ha 1800 és amúgy pöpec és ez a vágyad, akkor OK
De itt egy full fényezés, kicsi lakatolás, és egy vezérlés csere már kapásból mégegyszer az autó ára:( a V6 szereti a pénzt:)
SD31-08-2009 17:23:20 // 84043
nem véletlenül grill a neve a külföldinyelvekben:D na tessék még ezen gondolkozni, és venni egy szép új Q4 maszkot Marklartól abban a rácsot tuningolni:)
SD31-08-2009 17:21:13 // 84042
igen a faceliftes maszk nekem is jobban tetszik:) abba lehet ilyen rácsot rakni de akkor is feketére festve ez igy olyan átmeneti megoldásnak látszik:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)31-08-2009 17:19:15 // 84041
Én is onnét vettem ki:-))
Na most tiszta frusztrált leszek napokig.
Na most tiszta frusztrált leszek napokig.
Ceki15531-08-2009 17:15:39 // 84040
ezt en is igy gondoltam,nekem sem hianyzik hogy szetrepuljon a motor.
Thomika31-08-2009 17:14:17 // 84039
itthon is kevés olyan V6 van,ami megér 500K-t. Inkább alatta lévő árban mennek el.
Thomika31-08-2009 17:13:08 // 84038
Mielőtt megveszed, szervizben nézesd át!! Ott meg tudják mondani mi lesz cserés rövid időn belül!! Vezérlésnél meg azonnal cseréj mindent, ha megvetted, mert senki nem tudja megmondani szétszedés nélkül, milyen állapotban vannak a görgők és a szíjak! Hiába hantázik a tulaj vagy bármelyik szerelő... cseréld ki, jobban jársz! Ha olyan friss még benne a cucc, akkor max. félre teszed a következő cserére! :)
Ceki15531-08-2009 17:12:47 // 84037
en is szeretnem megdumalni.azt mondta engedne az arbol ha jo lesz es 1 800 eur ert adna akkor megvennem.van egy csomo 1300 tol kezdodnek de azok dizelek,nekem meg benzin kell,meg lenne 1 700 ert egy 2,0 ts de az meg Kassan van.odaig meg nem megyek.
Thomika31-08-2009 17:09:11 // 84036
Sok az a 2000 euro! Én max 1500-1600-at adnék V6-ért! Sajnos 95 után már nem gyártották! :((((
Thomika31-08-2009 17:08:04 // 84035
Nekem a fritőzben van ilyen szűrő! :P :)))))))))))))))))))))))))))
Thomika31-08-2009 17:05:23 // 84034
rugalmasan, csörgess meg és megbeszélünk előre egy időpontot! Csüt. és péntek előre láthatólag szellősebb! Péntek este 6-tól nem jó.
Ceki15531-08-2009 17:01:08 // 84033
mennyinel kene szijat cserelni?100 000-120 000 .mert az biztos nem egyszeru munka.
Ceki15531-08-2009 16:58:29 // 84032
es igen megvedett.sertetlenul szaltam ki vagyis rugtam ki az ajtajat.pedig nem volt airbag sem.
Ceki15531-08-2009 16:56:01 // 84031
SD31-08-2009 16:54:47 // 84030
Hát legalább megvédett az is valami:(
74k hát akkor annak úgy kéne kinézni mit egy új autónak... ez nem elhihető kategória... egy 74e km-es autó olyan mint a szalon autó... alja, kasztni, minden...
Kép nincs róla? 2000eur nem kevés, annyiért már lehetne találni szépet, ha lenne de én régen nem láttam:( minden esetre drukkolok.
Nagyon attól függ hogy mit produkál neked, hogy volt-e szétcsapva a motorja, megkapta-e a kötelező dolgokat...
Egy 74k-s pöpec 155 V6 szerintem milla körül lenne legalább, és versengenének érte a gyűjtők:D
de hajrá:) én is hegyezem már a fogam egy ideje egy V6-ra de TS-t nem cserélném el még egy Q4-re sem, na jó talán:D de szarra biztos nem.:D
74k hát akkor annak úgy kéne kinézni mit egy új autónak... ez nem elhihető kategória... egy 74e km-es autó olyan mint a szalon autó... alja, kasztni, minden...
Kép nincs róla? 2000eur nem kevés, annyiért már lehetne találni szépet, ha lenne de én régen nem láttam:( minden esetre drukkolok.
Nagyon attól függ hogy mit produkál neked, hogy volt-e szétcsapva a motorja, megkapta-e a kötelező dolgokat...
Egy 74k-s pöpec 155 V6 szerintem milla körül lenne legalább, és versengenének érte a gyűjtők:D
de hajrá:) én is hegyezem már a fogam egy ideje egy V6-ra de TS-t nem cserélném el még egy Q4-re sem, na jó talán:D de szarra biztos nem.:D
Buksi31-08-2009 16:52:35 // 84029
Jó, akkor nem árulom el! ;-))
Ceki15531-08-2009 16:47:20 // 84028
Allitolag csak 74 000 km van benne.Na ez az amit nehez elhinnem.a fogyasztasaval tisztaba vaok.a kasztnit megfigyelni nem lesz gond.na mindegy majd kiprobaljuk.2 000 eurot ker erte a tulaj de meg megdumalom vele.az 1,7 est meg ugy sikerult osszetornom hogy elaludtam vezetes kozben es sikerult kiegyenesitenem egy jobbos kanyart,utana mély arok es a kasztni KO.faj is erte a szivem.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)31-08-2009 16:42:45 // 84027
SD31-08-2009 16:36:41 // 84026
Az oldaladon nincs info, hogy sikerült elpusztítani a TS-t?
SD31-08-2009 16:36:10 // 84025
Hát ha már volt 155-öd tudod hol rohad, ha rohad, a motor, elég strapabíró, de szíjas, Marklárnak van hozzá alkatrésze, amúgy a TS költségeit szorozd be 1.5-el, mind fogyi, mind alkatrész árakban és kb. ennyi szerintem. Ha jó a motorja akkor jó ha nem akkor lesz vele meló. Ezek sem mai csirkék már.
A váltóját érdemes megfigyelni mert ilyen erő átvitelénél, már megfárad, idős korára.
De tuti feeling:)
A váltóját érdemes megfigyelni mert ilyen erő átvitelénél, már megfárad, idős korára.
De tuti feeling:)
Ceki15531-08-2009 16:18:47 // 84024
Sziasztok.tudnatok segiteni?ma lehet veszek egy 2,5 V6 155 ost.mire kell figyelnem,mert ezt a motort nem ismerem.1,7 ts volt a dragasag amig le nem zuztam.elore is kossz.
SD31-08-2009 13:19:40 // 84023
ha alacsony fordulaton dadog inkább a levegővel lesz gond, ha a benzin szar szerintem nagyon köhögne és fel sem pörögne.
ja a légmennyiségmérőt rázogatni, löttyel:)
de én a csövekre tippelek, persze lehet bármi más is, de az alacsony fordulati bizonytalanság tipikusan fals szokott lenni.
ja a légmennyiségmérőt rázogatni, löttyel:)
de én a csövekre tippelek, persze lehet bármi más is, de az alacsony fordulati bizonytalanság tipikusan fals szokott lenni.
gabor69631-08-2009 13:17:21 // 84022
Köszönöm szépen akkor ezeket megnézem hátha meggyógyul, esetleg 1 telitank alkalmával ilyen motortisztítót érdemes belelötyinteni a benyába? :)
SD31-08-2009 13:13:38 // 84021
egy légmennyiség mérő takarítás is elkélne, esetleg, azt csak is féktisztítóval vagy olyan oldószerrel ami nem hagy bevonatot, WD40 tilos!!!! mert az beragasztja...
kiveszed, befogod a végé, jó sokat fújsz bele és befogod a másik végét is, ki hoz egy csomó olajos trutyit.
kiveszed, befogod a végé, jó sokat fújsz bele és befogod a másik végét is, ki hoz egy csomó olajos trutyit.
Krisz15531-08-2009 13:13:14 // 84020
mikor érsz rá?
SD31-08-2009 13:11:24 // 84019
hidegen ne padlózd, amúgy is én 2000 fordulat de még 3000 alatt sem nyomok padlót mert nem ott kezd élni a motor, csak 3000 fölött van igazából értelme:)
falslevegő valószínüleg, valamelyik gumicső öregedett el és ezért a computer nem tud jó levegő, benzin keveréket beállítani, az alacsony fordulatszám tartomáynokban, le kéne ellenőrizni az összes csövet, mert ha a légmennyiség mérő után valami lukas akkor hiábba számol a gomjúter...
sok cső van a szívócson környékén keresd, van vagy 7db, főleg a nagy vastag hajlamos megkeményedni és elrepedni, így tizen sok éves korára, nekem is volt már vagy kettő ami lefittyedt a 4 év alatt.
Megnyugtatásodul közlöm valószínű hogy nem komoly probléma, de mielőbb orvosold! Mert egyrészt gáz, másrészt ciki, harmadrészt attól függetlenül hogy fentebbi fordulatokban megy zabálni fog, a rossz keverék miatt.
Mióta csinálja?
falslevegő valószínüleg, valamelyik gumicső öregedett el és ezért a computer nem tud jó levegő, benzin keveréket beállítani, az alacsony fordulatszám tartomáynokban, le kéne ellenőrizni az összes csövet, mert ha a légmennyiség mérő után valami lukas akkor hiábba számol a gomjúter...
sok cső van a szívócson környékén keresd, van vagy 7db, főleg a nagy vastag hajlamos megkeményedni és elrepedni, így tizen sok éves korára, nekem is volt már vagy kettő ami lefittyedt a 4 év alatt.
Megnyugtatásodul közlöm valószínű hogy nem komoly probléma, de mielőbb orvosold! Mert egyrészt gáz, másrészt ciki, harmadrészt attól függetlenül hogy fentebbi fordulatokban megy zabálni fog, a rossz keverék miatt.
Mióta csinálja?
Thomika31-08-2009 13:10:52 // 84018
Légtömegmérőt és pillangószelepet pucold ki! Jah és persze a légszűrődet cseréld, vagy szintén pucolás, ha még csak 1-2000-et mentél vele!
Thomika31-08-2009 13:09:08 // 84017
Vazze! Most már megvan jogsid! Beülsz és lejössz hozzám, megcsináljuk a vasadat!!
Thomika31-08-2009 13:04:52 // 84016
Hogy Veled mik történnek??!! :)))))))))
155Gábor31-08-2009 12:58:36 // 84015
Üdv szeretném segitségetek kérni !
Van egy 155 2.0 8V -em és ha induláskor vagy akármeik sebbeségben lepadlozom, illetve ha 2cm-nél nagyobb gázt adok 1400-1500 -as fordulattól akkor rángat meg dadog 2000 ig, utánna viszont megy mint az álat.
Meg tudnátok mondani mitől csinálhatja, illetve hogyan kell kijavitani?
Van egy 155 2.0 8V -em és ha induláskor vagy akármeik sebbeségben lepadlozom, illetve ha 2cm-nél nagyobb gázt adok 1400-1500 -as fordulattól akkor rángat meg dadog 2000 ig, utánna viszont megy mint az álat.
Meg tudnátok mondani mitől csinálhatja, illetve hogyan kell kijavitani?
SD31-08-2009 12:38:20 // 84014
manual ríderek onair!!!
hát ahol kapja a 12V-ot a motor oda kell 12V-ot kötni, ez azért nem mindegy azért hogy hova mert lehet vele tüzet gyújtani és akkor nem 120fok lesz a vége:)
Ezért kérjük a magasságos hozzáértőket!
hát ahol kapja a 12V-ot a motor oda kell 12V-ot kötni, ez azért nem mindegy azért hogy hova mert lehet vele tüzet gyújtani és akkor nem 120fok lesz a vége:)
Ezért kérjük a magasságos hozzáértőket!
Krisz15531-08-2009 12:34:57 // 84013
szerelő hiába cserélt ki vmi szar patront ami szerinte hibás volt, a motor ugyanúgy melegszik tovább és 120ig meg sem áll.. na amíg nem lesz megjavítva hogy is kell direktbe kötni a hűtőt? de kb mintha gyp-seknek magyaráznátok hogy én is megértsem:D kössz
SD31-08-2009 12:18:23 // 84012
Olyan érzés hogy elbizonytalanodik a motor?
Elsőkörben nézd meg a csatlakozókat, meg a levegőcsöveket.
A csatikat érdemes megtisztítani, WD40, vagy Contact spray.
A levegő csöveket meg luk keresés célzattal.
De ha a tied 16V akkor inkább Légmennyiségmérő lesz, ami nem occsó de legalább drága és érzékeny...:(
De előtte nézd át a csüveket meg kábeleket, mielőtt vennél új valamit.
Elsőkörben nézd meg a csatlakozókat, meg a levegőcsöveket.
A csatikat érdemes megtisztítani, WD40, vagy Contact spray.
A levegő csöveket meg luk keresés célzattal.
De ha a tied 16V akkor inkább Légmennyiségmérő lesz, ami nem occsó de legalább drága és érzékeny...:(
De előtte nézd át a csüveket meg kábeleket, mielőtt vennél új valamit.
gabor69631-08-2009 12:08:18 // 84011
uhh :)
Inkább hidegen, és olyan 1700-2000rmp között de melegen is előferdűl és nem mindíg. Nem hinném hogy benya mert amikor kipróbáltam akkor is csinálta 1x de nem foglalkoztam vele különösebben :)
Inkább hidegen, és olyan 1700-2000rmp között de melegen is előferdűl és nem mindíg. Nem hinném hogy benya mert amikor kipróbáltam akkor is csinálta 1x de nem foglalkoztam vele különösebben :)
SD31-08-2009 12:03:33 // 84010
na még egy mára:
láttatok már koszos ferrarit? én még nem:D
Gyöszök a postáról, gyalog, erre lámpánál valami furcsa alapjárat üti meg a fülem, na mondom megint egy racinger, beragadt szivatóval, dob nélkül:D Nézek előrre nem látom hogy lenne valami autó ott, csak egy foltos stift meg meg pár furgon. Jó megyek előrébb, látom egy F360 ferka:D:D:D olyan lapos volt hogy nem láttam a mutykertől. Na akkor már értem a hangot:))) Ésss bazz koszos:D:D: hót mocsok por, amúgy fekete, mindkét abalak lahúzva. Nézek bele, és bazzeg ott ül benne a vajda:D:D:D vagy a fia:D
Ilyen putri ferrarit még nem láttam... lehúzott ablakkal cigizik benne a barnatalpú, aztán ment tovább egyenesen be abba az utcába ahol végig fekvőrendőrök... ferrarival fekvőrendőrözni??? inkább kerülök két tömböt... na ez se kubikos munkából kereste rá a dellát...
ezzz... ????
hova jutunk???
mért érzem úgy hogy ezt az autó mi vettük neki???
na jó ha nem közvetlenül, de mi fizettük be azt a pénzt amit kiosztottak segélynek és amit ennek a bandája beszedett uzsorakamatok címén, a fajtársaitól???
És ott dűleszti a seggét a ferrariban, és úgy használja mint a 190D mercit...
Gondolkoztam hogy talán replika, de ilyen magas alapjárat meg a gázadásra is csak ferka lehet...
Bazzzz????
(még jórégen láttam egy másik 355-öst de az replika volt, nagymuteromék felé lehetett belátni abba a kertbe ahol állt, egész jó minőségű volt, 3-4 mila egy olyan, láttam egyszer ugyan azt, a Gellért téren beállítva egy étterem elé, azt ott stírölte a száztagu:D kijöttek cigerettázni a szünetben még a hegedü meg a cimbalomütő is ott volt a kezükben. Na ezt ugyan azelőtt a kert előtt ahol állni szokott lekoccolta egy kopel corsa:D:D:D tolatott ki a gyerök, és nem látott hátra semmit, ezek a fierroból átépítettek ilyenek, azt megtalálta hátulról a kopel:P ez azért jó, mert ferrainak occsó, fierronak drága, viszont megjavíttatni egy vagyon:D)
jóestét
láttatok már koszos ferrarit? én még nem:D
Gyöszök a postáról, gyalog, erre lámpánál valami furcsa alapjárat üti meg a fülem, na mondom megint egy racinger, beragadt szivatóval, dob nélkül:D Nézek előrre nem látom hogy lenne valami autó ott, csak egy foltos stift meg meg pár furgon. Jó megyek előrébb, látom egy F360 ferka:D:D:D olyan lapos volt hogy nem láttam a mutykertől. Na akkor már értem a hangot:))) Ésss bazz koszos:D:D: hót mocsok por, amúgy fekete, mindkét abalak lahúzva. Nézek bele, és bazzeg ott ül benne a vajda:D:D:D vagy a fia:D
Ilyen putri ferrarit még nem láttam... lehúzott ablakkal cigizik benne a barnatalpú, aztán ment tovább egyenesen be abba az utcába ahol végig fekvőrendőrök... ferrarival fekvőrendőrözni??? inkább kerülök két tömböt... na ez se kubikos munkából kereste rá a dellát...
ezzz... ????
hova jutunk???
mért érzem úgy hogy ezt az autó mi vettük neki???
na jó ha nem közvetlenül, de mi fizettük be azt a pénzt amit kiosztottak segélynek és amit ennek a bandája beszedett uzsorakamatok címén, a fajtársaitól???
És ott dűleszti a seggét a ferrariban, és úgy használja mint a 190D mercit...
Gondolkoztam hogy talán replika, de ilyen magas alapjárat meg a gázadásra is csak ferka lehet...
Bazzzz????
(még jórégen láttam egy másik 355-öst de az replika volt, nagymuteromék felé lehetett belátni abba a kertbe ahol állt, egész jó minőségű volt, 3-4 mila egy olyan, láttam egyszer ugyan azt, a Gellért téren beállítva egy étterem elé, azt ott stírölte a száztagu:D kijöttek cigerettázni a szünetben még a hegedü meg a cimbalomütő is ott volt a kezükben. Na ezt ugyan azelőtt a kert előtt ahol állni szokott lekoccolta egy kopel corsa:D:D:D tolatott ki a gyerök, és nem látott hátra semmit, ezek a fierroból átépítettek ilyenek, azt megtalálta hátulról a kopel:P ez azért jó, mert ferrainak occsó, fierronak drága, viszont megjavíttatni egy vagyon:D)
jóestét
SD31-08-2009 11:46:54 // 84009
hidegen, melegen, magas fordulaton, alacsonyan? kevésbenzin, sokbenzin?
kontakt, fals, lmm, gyertyakábel, szutyokatankban stb. ? :)
részletesebb leírás kő a távgyógyításhoz:)
kontakt, fals, lmm, gyertyakábel, szutyokatankban stb. ? :)
részletesebb leírás kő a távgyógyításhoz:)
Taxi33™31-08-2009 11:38:21 // 84008
telefonfülkedesign puffasztott dízelfűnyíró Ez naggyon jó! :oDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
724
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?