Forum >> 155

SD16-07-2009 13:12:24 // 82179
3.0 12V nem forog úgy mint a 2.5 nem? :)
SD16-07-2009 13:11:42 // 82178
Nem állítólag nem kell fúrni semmit a hüvely külső mérete ugyan az, egyszerűen belepattintod, a 3.0-át a 2.5-be. De mivel marad a 2.5 főtengely ezért ugyan olyan pörgős marad:)
SD16-07-2009 13:10:15 // 82177
Van egy csóka, valami megszállott állat lehet, fogott egy 164 3.0.át nekiesett a flex-el és rárakott egy 33-as bódét, ezek után pedig meg is mutatta viedón milyet lehet vele autózni. Na ki találja meg először a linket.

Amúgy meg van mi a gond... Ma reggel Megint american hotrod-ot néztem, és ez van rám ilyen rossz hatással... pedig már gyógyulgattam de miért rakják oda 7-8-g tönkreteszik vele az egész napom:D:D:D
- elkések
- és ráadásul azon agyalok ....:D

kár hogy meghalt a csóka:((( elmentem volna hozzá építtetni egy autót 183 év mulva:(((
Longman16-07-2009 13:07:48 // 82176
magyarul fel kell fúrni a 2.5 öt a 3.0 dugóihoz?
Milyen pörgőssége van egy 2.5nek egy 3.0 hoz képest? Ez nem Ford Mondeo V6, hogy üresben padlógázzal kell egy perc míg felpörög 6000ig.. :))
Longman16-07-2009 13:05:20 // 82175
belerakni piroskába az alját, meg a tornyokat:) - bazzeg azóta ezen gondolkodom, de nem értem :)
SD16-07-2009 13:04:50 // 82174
A 2.8 12V úgy hallám előállítató egy 2.5 és egy 3.0-ból, előnye az hogy ha a 2.5 mociba belemegy a 3.0 dugó, hüvely, akkor megmarad a 2.5 pörgőssége, de 2.8 lesz.
Tehát főtengely, lökethossz marad 2.5, de a 3.0 méreteivel, így lesz 2.8:))))

Ez olyannyira tetszik hogy lassan annyit emlegetem mint az NTC-t:)))
Longman16-07-2009 12:54:24 // 82172
Bazzeg, menjél igyál egy KV-t!!
Mivan nincs semmi kommentezni való a Totalcaron???? :PPPPP
Longman16-07-2009 12:53:14 // 82171
Mert csak olyan egyszerű mókolni hozzá mi? Bár lehet csak én vagyok lemaradva.
Longman16-07-2009 12:52:20 // 82170
Nem, a hfben van..
SD16-07-2009 12:49:17 // 82169
Szívja ozt kész:)!! :D
SD16-07-2009 12:48:17 // 82168
Mai fájdalmas álmom:

Venni egy 164Q4-et szétvágni, belerakni piroskába az alját, meg a tornyokat:) piroskát megszélesíteni, a 2.5ös és 3.0-ás mociból mókolni egy 2.8-ast, aztán azt kompersszorosítani, vagy turbózni:)))
És kész a 155 DTM:))) ala hungaropannon népi nemzeti magyar hiphápp
Longman16-07-2009 12:46:32 // 82167
A V6 mikor falsot szívott az elején, simán lenyomkodott magáról csöveket, szerintem ha LMM rossz akkor ugrál az alapjárat meg ilyenek, de nem nyom le attól csövet magáról.
Benyacső ha el van szorítva akkor sem itt engedne el.
Fojtószelep jeladó potméter? - ettől meg szerintem pláne nem
SD16-07-2009 12:46:11 // 82166
Az a HF-ben van, nem a blokkban?
SD16-07-2009 12:45:40 // 82165
Persze utólag könnyű okoskodnom de miért nem mókoltál egy kaccsolót hozzá?:)
Longman16-07-2009 12:43:39 // 82164
A nyomás-gombáról beszélnek ami a hengerfejben van..
SD16-07-2009 12:43:27 // 82163
Ha bármit levág bárhonnan az nem teljesen üzemszerű működés:)

Ha torpan aztán kilő az még lehet LMM-is, gyújtókábelek ki vannak mérve? Benyarendszer dugulás??? A benzinszűrő bilincse hátul nem csípi a benyacsövet?

Van még két vékony cső a szívócsonk alján, azt is nézd meg nekem egyszer az volt elrepedve, és megy le, egy vékonycső a baloldali fekete olaj bigyózó karter mittommiből, a blokk felé ha az le van jőő-ve akkor ott csapja ki az olajat és szíja a falsot.
Fojtószelep jeladó potméter?

Elég nehéz így távolról megállapítani, nekem a szerelőm egy napig kereste az okot anno, mondjuk az nem átlagos eset volt:) És előtte már én betömtem minden lukat:)

Azt mondanom sem kell ha egy bilincs nem tart az szart sem ér, a levegő kis helyen befér... Nem kell eltörni semmit, de meg kéne fognia rendesen. A 4db szívó-gumi-ágy vagy mi a tök is, rendes bilincseket vegyél azok a roppantós szarok nem érnek semmit:)

NEmtom mi lehet még?
süsnye16-07-2009 12:42:08 // 82162
melyik olajgomba?
Longman16-07-2009 12:41:56 // 82161
Te Buksi, láttam az OFF-os topicban, hogy talákoztál egy Ferrarival meg egy 147-el. Nem akarok nyalis lenni, tényleg úgy gondolom, hogy Ferrari ide vagy oda, a 3 autó közül a 155 volt a legbrutálisabb.. Teljesen komolyan!

Mikor lefényeztettem az előzőn a lökösöket, én is sokáig rendszám nélkül jártam, mennyivel jobban néz ki.. Állítólag vastag összegre büntetnek érte. :)
Longman16-07-2009 12:37:59 // 82160
Erről az én "okosságom" jutott eszembe amit a tetőablakommal csináltam:
Ami eredetileg benne volt, az egy hibátlan darab volt, csak a kapcsoló nem volt meg hozzá, a gyári olyan 22-24.000 Forint. Egy kapcsoló!!
Bontva esélyem sem volt találni, főleg mivel 2 féle (Webasto és Inalfa) volt belőle. Aztán Maklárhoz került egy 155,ami tetőablakos volt. Persze nem az a fajta ami az enyémben volt. :) Egy 10-esért megszámította az egészet. Persze a kédere mint utólag kiderült, már szart sem ért, vettem hát újat, 5 vagy 7000 HUf volt? Nem baj nyugtattam magam hogy még így sem rossz.. De az ablak körüli rész szét volt rohadva nem kicsit, vagy 2 héttel ezelőtt szedtem szét újra, és csináltam meg. Festékért, rozsdamaróért, csiszolóért, alapozóért fizettem vagy 5.000-et.
Felbillenni kezdetektől nem billen, csak egy kis kézi segítséggel, nem tudom úgy beállítani hogy ne akadjon meg. Megakadni ugyan megakad a tömítésben, oszt mégse 100%-os a tömítettsége.. A középső végállást nem ismeri, magyarul nem áll meg a billenés és a hátranyitás közt középen az alaphelyzetében.

Ezzel csak azt akartam szemléltetni, hogy inkább gyűjtögessél vagy 2 hónpaig, és vegyél egy gyári gombát! :)
süsnye16-07-2009 12:33:37 // 82159
"mert amikor gázon fullad, akkor levágja LMM és a levegőszűrő közötti fémgyűrűről a takaró gumigyűrűt. Ilyenkor kb centis rés tátong ott"

milyen fémgyűrű, meg gumigyűrű? :) nem vágom :)
SD16-07-2009 12:27:54 // 82158
Vagy ma este esetleg, vagy jövőhéten, be tudom hozni a XIII kerbe majd, vagy nálam a III-ban lehet lesni. Esetleg a XXII-be tudom eljuttatni.
Riskes16-07-2009 12:07:41 // 82157
mikor-hol lehetne megnézni?
Riskes16-07-2009 12:06:13 // 82156
mivel az olajgomba javitás nem járt sikerrel, új módszer után néztem, természetesen stilszerűen maradva a legalja kategóriában
Goodboy kollega ajánlására utánajártam a lada olajgombának és sikerült is egyet beszerezni. (1500 Ft boltban az új :)
a csavaros része nagyobb átmérőjű mint a gyári Alfa.

Gányolt már valaki ilyesmit?
úgy nézem ha a menetet leesztergáltatom a szár még mindíg elég erős marad hozzá hogy rá lehessen vágni a menetet.(oroszok jó szokás szerint csöppet túlméretezték, ill. mivel a gombán fel van tüntetve h 12-24V valószínűnek tartom ha kamaz - zil vonalban is szolgálhatott a műszer, talán még valamelyik korai szojuz-ban is :)

másik verzió a közdarab gyártás lenne, de ezt kevésbé tartom jó ötletnek, a műszer alapból is elég nehéz, az erőkart hosszabbítva nőne a közdarab blokkba tekert részén a törés veszélye, ill. lehet hogy nyomás szempontjából számít a hozzáadott hossz?
SD16-07-2009 11:59:11 // 82155
Én azért cserélem mert én azt a sötétebb szövetűt raktam fel, csak még a hátsókat lusta voltam:D de ha elviszed legalább ráveszem magam:D
SD16-07-2009 11:58:13 // 82154
Írtam az oldaladra is 4db 5k egyet nem adnék el külön akkor mit csinálok a többivel?:D
Riskes16-07-2009 11:55:00 // 82153
jól néz ki valóban
mennyiért válnál meg a sofőroldalitól, hol lehetne megnézni-átvenni?
SD16-07-2009 11:52:18 // 82152




milyen ügyesen felraktam a falra a piroskát mi?:D

Na ilyen, igazából hibátlan mindnek a műbőr része:)
BMW forever!!!!!!!!16-07-2009 10:31:54 // 82151
Nekem volt TD-m.Amig jó addig kurva jó.utánna egy kalap pénz......
Norc16-07-2009 10:26:06 // 82150
Köszi. Este jönnek megnézni az enyémet, és utánna ha elviszik, folyt.köv. Már most sjanálom szegényt eladni, de futózni nem akarok benzinnel :( viszont az alfához ragaszkodok makacsul, így td a kiszemelt kategória. :)
Marklar15516-07-2009 10:21:39 // 82149
Igen olyasmi... Modósító nincs benne...
Ha nem füstől, azért nem olyan rosz az:)
Norc16-07-2009 10:04:15 // 82148
És ezeknek a mi kell a vezérlés cseréhez,szíj görkők, vízpumpa? Ezekben van vezmódosító? A csipeltekkel foglalkozzak, vagy hanyagoljam az afféle gépeket?
Marklar15516-07-2009 09:58:22 // 82147
Mínt mínden 155 nél.
Azért a 2,5TD hez sem lehet nagyon odaférni.
Szíjjak, olajakat... egyből cseréld.
Vezettem ilyet jólmegy.
De ehhez csak egy LMM em van 10k ért:)
Marklar15516-07-2009 09:52:30 // 82146
Nem villanyo:(
De azt már elkunyizta a haver a Dedrába. van helyette alcantra dönthető szett.
De az 20k
Norc16-07-2009 09:45:24 // 82145
Sziasztok.
Egy kis infó kéne, valószínű lecserélem szeretett alfimat, egy 155 2.5 td-re mire figyeljek ezeknél? És van egy jelentkező ami csipelt (szoft átírással) azzal szabad foglalkozni? És mibe fáj egy 155 elejének az átfújása?
SD16-07-2009 08:51:58 // 82144
SD16-07-2009 08:47:36 // 82143
Fairlane16-07-2009 08:32:48 // 82142
Villamosszéket Buksinak!!! :))))
Gyozi15516-07-2009 05:13:43 // 82141
nem, ezt a mail-ból másoltam ki a képet...
Buksi16-07-2009 03:59:08 // 82140
Csinálj légyszi az első és hátsó ülésekről is egy képet! Köszi! :-))
Buksi16-07-2009 03:54:25 // 82139
Na megnézted, hogy elektronyos-e az ülés?
Buksi16-07-2009 03:52:35 // 82138
Nagyon komoly lesz! :-))
Marklar15515-07-2009 23:42:29 // 82137
Jahh. Aztán a fénykép után kb 3' múlva eldurrant a hűtő. Víz 130+ fok...
Marklar15515-07-2009 23:06:19 // 82136
Megjött:)
jól néz ki ebben a színben... Szoszó.
A V6 motor meg tényleg egy műremek...
Ha pénteken hozom a másik V6 ot, akkor lesz egy V6 szettem eladó.
Az egyiket nem szeretném darabonként eladni.
Az A oszlopnál/padlónál elvágva, sárvédők, lökösök, lámpák nélkűl.Szóval egy 155 eleje, benne V6 motor váltó, bőlcső, kábelköteg,fék, futómű műszerfal...
Ezt egyben kb 120e ftért.
Ha van rá érdeklődő:) ?
Marklar15515-07-2009 22:59:06 // 82135
Nahh.
A fax kivan a lakatosokkal.
Megvolt mára beszélve az sw/155 projekt.
10h kor sehol senki a műhelyben + vagy 5-6 autó tolong...
Elakarta halasztani, de én meg nem.
Így neki álltam magam:)
Holnap csak a szakmunkára (sárvédő tartók felhegesztése/ sárvédők felragasztása illesztésére megyek vissza:)
Szeríntem jól fog kinézni. Főleg fényezés után.
Amúgy érdekes, hogy az SW forgalija szerínt az szűrke. Én ződnek látom, s a ződ elemekkel sem üt nagyon el...?
cac15-07-2009 22:39:30 // 82134
Jaja, tudom merre van a katalizátornál a szonda. Nagyjából az első kerék szélének a vonalában emlékeim szerint.

Kiszedtem a könyökcsövet, és teljesen épnek látszik. Annyira merev, hogy nem hajlítható.
Az első képen jól látható a fékolajtartály melletti nagy semmi. :(



Azért tartom mondjuk furának a fals szívást, mert amikor gázon fullad, akkor levágja LMM és a levegőszűrő közötti fémgyűrűről a takaró gumigyűrűt. Ilyenkor kb centis rés tátong ott. Gázzal ezután nem lehet menni, de benzinnel vígan...meg sem érzi. Ezek után egy szemmel nem látható likat nem tartanék gyanúsnak.
Egyébként pont Te írtad, hogy ha nagy gázra nem rángat, akkor tuti fals levegő lesz. Mint kiderült, sajna arra is rángat. Megtorpan a kocsi, nem emelkedik a fordulat. Ha kicsit várok, akkor meg egy rángatás után kilő a kocsi.

Köszi, hogy próbálsz segíteni! :)
SD15-07-2009 21:23:56 // 82133
Úgy is meg tudod találni a szonda kábelét ha megpróbálod követni a kipuf irányából.

A katalizátor elején a felső felén van betekerve.

Mag a agy vastag cső lehet ám úgy repedve hogy nem látod, mennyire kemény az?
SD15-07-2009 21:00:55 // 82132
azért szívócső mert jó sokáig szívhatsz mig megjön a cső:P :( :)
SD15-07-2009 21:00:08 // 82131
te egy word documentumban tartod az internetes címeket? :)
Gyozi15515-07-2009 20:46:00 // 82130
hm ok legyen az :D

jól hangzik....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.