Forum >> 155
Geec12-07-2009 17:22:27 // 81979
Gondolom több tartalék gumicső készleted nincs a 16V-hez!? :)
Geec12-07-2009 17:18:38 // 81978
A klimakompresszor lehet ludas mert nem fujj eléghideget azóta, hogy szorul-e azt hogy lehetne kideriteni? A kuplungolást még nem néztem!
atesssz12-07-2009 17:12:18 // 81977
nem hát, hogy mennének rosszul :P
Marklar15512-07-2009 16:14:32 // 81976
Akár lehet az a fars: fékezésnél máshogy állnak a gumicsövek és, ha lyikas akkor pont...
Épp a múlt héten adtam el Lokfernek a 16V ét:)
Épp a múlt héten adtam el Lokfernek a 16V ét:)
Marklar15512-07-2009 15:54:58 // 81975
Marklar15512-07-2009 15:52:19 // 81974
De a TD-n egy JTD felirat nem olyan poén. Azon az 1,9 TD lenne a poén:)
Nem menek rosszúl azok a 2,5 TD-k
Nem menek rosszúl azok a 2,5 TD-k
SD12-07-2009 15:18:31 // 81973
Az alfavéhat mindenek felett? Ha nem veszed veszem én:)))
afri12-07-2009 14:04:02 // 81972
legközelebb ha mész gyorsulgatni arrafelé, szóljál ám, megyek én is!!! ;-)
afri12-07-2009 14:02:54 // 81971
Marklar nagyon meg akar szabadulni attól a V6-tól!!! :-DDD
nekem is nagyon nyomja!!! de marad akkor is a dedra!! hihi ;-)
nekem is nagyon nyomja!!! de marad akkor is a dedra!! hihi ;-)
SD12-07-2009 13:49:38 // 81970
MInd enesetre az biztos hogy valami hülyeség lehet, remélhetőleg nem komoly! :) Mert amúgy megy szépen gondolom, valami érzékelő, vagy segédberendezés csinálja a happárét.
SD12-07-2009 13:46:36 // 81969
Alap esetben ez azt is jelentheti hogy működik a féked, hiszen megnyomod és lassul az autó, és azzel a fordulat is csökken:D:D:D Bocs:D csak vicc volt:)
De reméljük hamar kiderül.
De reméljük hamar kiderül.
SD12-07-2009 13:45:20 // 81968
Gondolom ha kikuplungolsz akkor nem?
Márhogy lassítasz és mikor kinyomod a kuplungot lefullad?
Klímakompresszorod nem szorul?
Márhogy lassítasz és mikor kinyomod a kuplungot lefullad?
Klímakompresszorod nem szorul?
Geec12-07-2009 13:30:34 // 81967
Állóhelyzetben semmi, csak ha menetközben nyomod a féket akkor esik drasztikusan vissza a fordulat. A szelep tisztitás már megtörtént enni lehetne róla de semmi változás! :(
De azért nagyon köszönöm!
De azért nagyon köszönöm!
SD12-07-2009 13:22:31 // 81966
És állóhelyzetben is?
Van egy cső a fékszervó dobja és a szívócsonk között, keményebb műanyagból van, ha az hibás akkor pikk-pakk féknélkül maradhatsz. De azt nagyon éreznéd.
Igazából nekem 8V van, így kokrét csöveket nem tudok mondani:
de abból következtetve hogy amúgy jó az alapjáratod és csak fékre bólint, akkor nem az alapjárati motorban kell keresni a hibát.
Meg kéne nézned tüzetesen a szívóoldali mindenféle gumicsöveket, mert ott lehet valami nagy luk, mert nekem is szívott falsot de azért ilyet nem csinált.
érdemes egy folytószelep tisztítás, hátha nem zár vissza rendesen.
mindenképp azt javasolnám, ha kontaktspray-vel megtisztogatod a csatlakozókat, meg a szívócsöveket, alapjárati motort (a 16V-nek a légtömegmérője érzékeny azt nem tudom lehet-e tisztítani) akkor egy csomó más már kizárhatsz.
Én egyszer elfelejtettem visszadugni egy csövet a szívócsonkra, be sem akart indulni a gép, szóval simán lehet hogy egy nagyobb luk miatt felborul a nyomás és nincs alapjárat, az hogy pont fékezésnél jelentkezik az talán attól lehet hogy a fék pedál lenyomásával még változtat a szívócsőben lévő nyomásviszonyokon, és ezt már nem tudja korrigálni a rendszer.
De mondom nekem 8V-m van, esetleg még megéri a szerelőműhely topicban egy kérdés, hogy 16V Ts fékezésre fullad.
Vagy hátha jön egy kolega aki tapsztalt már ilyet.
Van egy cső a fékszervó dobja és a szívócsonk között, keményebb műanyagból van, ha az hibás akkor pikk-pakk féknélkül maradhatsz. De azt nagyon éreznéd.
Igazából nekem 8V van, így kokrét csöveket nem tudok mondani:
de abból következtetve hogy amúgy jó az alapjáratod és csak fékre bólint, akkor nem az alapjárati motorban kell keresni a hibát.
Meg kéne nézned tüzetesen a szívóoldali mindenféle gumicsöveket, mert ott lehet valami nagy luk, mert nekem is szívott falsot de azért ilyet nem csinált.
érdemes egy folytószelep tisztítás, hátha nem zár vissza rendesen.
mindenképp azt javasolnám, ha kontaktspray-vel megtisztogatod a csatlakozókat, meg a szívócsöveket, alapjárati motort (a 16V-nek a légtömegmérője érzékeny azt nem tudom lehet-e tisztítani) akkor egy csomó más már kizárhatsz.
Én egyszer elfelejtettem visszadugni egy csövet a szívócsonkra, be sem akart indulni a gép, szóval simán lehet hogy egy nagyobb luk miatt felborul a nyomás és nincs alapjárat, az hogy pont fékezésnél jelentkezik az talán attól lehet hogy a fék pedál lenyomásával még változtat a szívócsőben lévő nyomásviszonyokon, és ezt már nem tudja korrigálni a rendszer.
De mondom nekem 8V-m van, esetleg még megéri a szerelőműhely topicban egy kérdés, hogy 16V Ts fékezésre fullad.
Vagy hátha jön egy kolega aki tapsztalt már ilyet.
Geec12-07-2009 12:14:46 // 81965
Ahogy mondod a pedál lenyomására megy el a fordulat, és igen 16v van! Mit nézzek meg szerinted elsőként?
Jorjie12-07-2009 12:13:11 // 81964
Szoktam látni ezt a gépet, szerintem TSak sima TD, az a JTD felirat (szerintem) csak poén lehet, mint a 3.0 V6-oson az 1.4i. :-D
SD12-07-2009 11:42:25 // 81963
Ha fékpedál benyomásra fullad le, akkor valami a vákum rendszerrel van. De ezt azért is nézd meg mert ha nem lesz vákum elmegy a féked!
Neked 16V van ugye?
Neked 16V van ugye?
SD12-07-2009 11:40:27 // 81962
Apám:D Így mulat egy magyar úr:)))
FúkuszST startautomatika... kutyafasza... :D Ki az aki vesz egy új sportos autót és gyorsulásra jár vele??? áááhh
Mert az hogy épít valaki magának és heppből lemegy megnézni mit lép. De kókusszal és akkor örül hogy meg tudta nyomni a start gombot:D:D:D?
Mai napig itt cseng a fülemben hogy pörgött fel a motorod, itt a garázsom előtt:)))
Nem gyengén feeling lehetett az a nap:)))
Én is finoman toltam Lilafüred és Eger között, 2006-ban Direkt vágtam bele a kanyarokba, na persze lightosan 3-as körül én is csak 2/3 méretű motorral és gázzal, és lendületből, veszéles volt hogy mit tudna az autó ha minden kanyarban visszavágnám kettesbe? De nem volt szívem:D:D
De jó dolog az:)))
Ejj az a V6!!! :)
FúkuszST startautomatika... kutyafasza... :D Ki az aki vesz egy új sportos autót és gyorsulásra jár vele??? áááhh
Mert az hogy épít valaki magának és heppből lemegy megnézni mit lép. De kókusszal és akkor örül hogy meg tudta nyomni a start gombot:D:D:D?
Mai napig itt cseng a fülemben hogy pörgött fel a motorod, itt a garázsom előtt:)))
Nem gyengén feeling lehetett az a nap:)))
Én is finoman toltam Lilafüred és Eger között, 2006-ban Direkt vágtam bele a kanyarokba, na persze lightosan 3-as körül én is csak 2/3 méretű motorral és gázzal, és lendületből, veszéles volt hogy mit tudna az autó ha minden kanyarban visszavágnám kettesbe? De nem volt szívem:D:D
De jó dolog az:)))
Ejj az a V6!!! :)
Geec12-07-2009 10:55:42 // 81961
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valakinek volt e már hasonló problémája mint most nekem.?
Átesett a gépem egy motor felújításon. Összelett rakva faszán megyek vele és fékezéseknél visszaesik a fordulat és leáll a francba a motor! Beszéltek nekem fars levegő beszívásról +légtömegmérőről, alapjáratimotor elromlásról, Jövő héten begurulok vele valamilyen diagnosztikára dugják rá computerre. Most meglett emelve az alapjáratom így nem áll le fékezéseknél! Ha valakinek volt hasonló alig várom a tapasztalaitokat!
Érdeklődnék, hogy valakinek volt e már hasonló problémája mint most nekem.?
Átesett a gépem egy motor felújításon. Összelett rakva faszán megyek vele és fékezéseknél visszaesik a fordulat és leáll a francba a motor! Beszéltek nekem fars levegő beszívásról +légtömegmérőről, alapjáratimotor elromlásról, Jövő héten begurulok vele valamilyen diagnosztikára dugják rá computerre. Most meglett emelve az alapjáratom így nem áll le fékezéseknél! Ha valakinek volt hasonló alig várom a tapasztalaitokat!
Longman12-07-2009 00:38:30 // 81960
Jah és van benne rajtautomatika is a qvva anyját.. :) így könnyű :)
Longman12-07-2009 00:34:18 // 81959
Akkor jóccakát neked, megyek én is.
Marklar15512-07-2009 00:31:38 // 81958
Átneveztem és cd re írtam végre a görög képeket:)
Most meg szundi.
Jó azért az a V6 :))
Most meg szundi.
Jó azért az a V6 :))
Longman12-07-2009 00:27:45 // 81957
Jah azt elfelejtettem hogy a Civic mindkétszer beugrott.. :)
Longman12-07-2009 00:25:38 // 81956
Meg amúgy is, Te mit csinálsz ilyen későn itt? :)
Longman12-07-2009 00:25:01 // 81955
Hadd szokja csak, muszály tudnom mi bírja benne és mi nem. Meg egyébként is ennyit min. bírnia kell!!
Most nézem ez a Focus 2,5, 5 henger, 320NM már 1600 tól, 0-100 6,8. akkor az enyém mennyi lehet 7,2-7,5??? Egyre jobban tetszik.. :)
Most nézem ez a Focus 2,5, 5 henger, 320NM már 1600 tól, 0-100 6,8. akkor az enyém mennyi lehet 7,2-7,5??? Egyre jobban tetszik.. :)
Marklar15512-07-2009 00:15:08 // 81954
Szegény autó:)))
Longman12-07-2009 00:11:37 // 81953
No, írok egy kis beszámolót (á la 155ösösöösösössös-ös), mert ma végre arra mertem használni az autót, amire készült eredetileg. Megküttem, de nagyon! :)
Kezdődött hogy a kora esti órákban (olan7 körül) elindultam a Miskolc-Eger Bükkön keresztüli útvonalon, mivel ilyenkor már nem nagyon van forgalom. Végülis végig 3ban, 3-5000 közötti fordulaton csak annyira csapattam hogy a sávomból ne menjek át a szemköztibe, de így is elég kemény volt.. :) Élveztem. Kicsit agódtam hogy fogja bírni a forszírozott tempót hegynek tartósan felfelé, mivel normál üzemben is simán 90-100 fok szokott lenni az olajam. De valszeg ez erre van beállítva mert így használva beállt 105 fokra, és ott lecövekelt.. A víz fix 90 maradt. Nagyon ragad az útra egyébként, tényleg élvezet volt vele menni, néhol már direkt provokáltam, de egyszerűen nem akart alulkormányzott lenni. Azért mondhatni ön és közveszélyes tempóban közlekedtem.. :)
Aztán lenéztem a helyi utcai gyorsulási versenyre, ahol kis nézelődés után úgy döntöttem hogy beállok a rajthoz aztán meglátjuk mi jön. Hozzáteszem kb. 3 éve nem gyorsultam így élesben, ráadásul az autót sem ismerem, milyen fordulatról kell elengedni, stb.
A pálya nem tom hány méter, kb. a 3 végéig lehet elforgatni, szerintem 2-300 m lehet.
Tehát először jött egy Primera GT, szépen indítottak, 3000 környékén tartottam, kuplung fel és azonnal padló.. Na ezt nem szabad, kb. 3 méter csíkot húztam az aszfaltra, miközben tiltáson forgott a motor. Persze mindezt valami eszméletlen durva hang keretében. Kettesben szintén véletlenül tiltásba forgattam. Természetesen ennek ellenére adtam vagy 4-5 autót a végére a Primérának.
Utána megint véletlenül a Primera mellé kerültem, kb ugyanez volt, rajtom nagyon szar, tiltás itt már azért nem volt.
No én nem tudom miért biztos a hangjának köszönhetően, de mikor megint visszaértem az összes gyorsulós helyi menő szaladt (!) oda hogy menjek már vele is.. :)
Rögtön a legmenőbbet kaptam ki, 1-2 éves Focus STI, 225 Le, tudtam hogy kikapok (lehet nem hittem a győzelemben és ez is közrejátszott :)), a rajtot ugyanúgy elbasztam, de meglepetésemre ha 2 autót adott a végére. Ebből egy biztos hogy a rajtomból jött össze.
Utána egy Civic pályázott rám, mint utólag kiderült VTEC Vti, húzva olyan 180-190 Le körül van. A rajtnál (minő meglepetés) kaptam 1 autót, aztán azt tartottam. Vele mentem még egyet, felállás ugyanez, de csak fél autó. Javul a rajtom..:)
Eztán jött a 3. egy Passat, 1.8 T, gyári 150Le, de azt mondta az égig van húzva. Olyan 200 lovacskát kinéztem belőle, nagyon jól ment, a rajtot elbasztam, nagyon érdekes volt, elment vagy 1,5 autót, aztán 3ban visszavettem az 1. helyet. Ekkor kért egy második futamot, de ugyanez lett.. :P
Szóval gyakorlatlan vagyok, de az autó megy ahogy kell.. Meg vagyok elégedve.. :):P
Kezdődött hogy a kora esti órákban (olan7 körül) elindultam a Miskolc-Eger Bükkön keresztüli útvonalon, mivel ilyenkor már nem nagyon van forgalom. Végülis végig 3ban, 3-5000 közötti fordulaton csak annyira csapattam hogy a sávomból ne menjek át a szemköztibe, de így is elég kemény volt.. :) Élveztem. Kicsit agódtam hogy fogja bírni a forszírozott tempót hegynek tartósan felfelé, mivel normál üzemben is simán 90-100 fok szokott lenni az olajam. De valszeg ez erre van beállítva mert így használva beállt 105 fokra, és ott lecövekelt.. A víz fix 90 maradt. Nagyon ragad az útra egyébként, tényleg élvezet volt vele menni, néhol már direkt provokáltam, de egyszerűen nem akart alulkormányzott lenni. Azért mondhatni ön és közveszélyes tempóban közlekedtem.. :)
Aztán lenéztem a helyi utcai gyorsulási versenyre, ahol kis nézelődés után úgy döntöttem hogy beállok a rajthoz aztán meglátjuk mi jön. Hozzáteszem kb. 3 éve nem gyorsultam így élesben, ráadásul az autót sem ismerem, milyen fordulatról kell elengedni, stb.
A pálya nem tom hány méter, kb. a 3 végéig lehet elforgatni, szerintem 2-300 m lehet.
Tehát először jött egy Primera GT, szépen indítottak, 3000 környékén tartottam, kuplung fel és azonnal padló.. Na ezt nem szabad, kb. 3 méter csíkot húztam az aszfaltra, miközben tiltáson forgott a motor. Persze mindezt valami eszméletlen durva hang keretében. Kettesben szintén véletlenül tiltásba forgattam. Természetesen ennek ellenére adtam vagy 4-5 autót a végére a Primérának.
Utána megint véletlenül a Primera mellé kerültem, kb ugyanez volt, rajtom nagyon szar, tiltás itt már azért nem volt.
No én nem tudom miért biztos a hangjának köszönhetően, de mikor megint visszaértem az összes gyorsulós helyi menő szaladt (!) oda hogy menjek már vele is.. :)
Rögtön a legmenőbbet kaptam ki, 1-2 éves Focus STI, 225 Le, tudtam hogy kikapok (lehet nem hittem a győzelemben és ez is közrejátszott :)), a rajtot ugyanúgy elbasztam, de meglepetésemre ha 2 autót adott a végére. Ebből egy biztos hogy a rajtomból jött össze.
Utána egy Civic pályázott rám, mint utólag kiderült VTEC Vti, húzva olyan 180-190 Le körül van. A rajtnál (minő meglepetés) kaptam 1 autót, aztán azt tartottam. Vele mentem még egyet, felállás ugyanez, de csak fél autó. Javul a rajtom..:)
Eztán jött a 3. egy Passat, 1.8 T, gyári 150Le, de azt mondta az égig van húzva. Olyan 200 lovacskát kinéztem belőle, nagyon jól ment, a rajtot elbasztam, nagyon érdekes volt, elment vagy 1,5 autót, aztán 3ban visszavettem az 1. helyet. Ekkor kért egy második futamot, de ugyanez lett.. :P
Szóval gyakorlatlan vagyok, de az autó megy ahogy kell.. Meg vagyok elégedve.. :):P
SD11-07-2009 23:48:43 // 81952
Hát érdekes lenne:))) Egy kormos JTD a kecses 155-be :D :D:D
Marklar15511-07-2009 23:12:56 // 81951
Mer vagy nem tudja, vagy nem akarja leírni, hogy mije van:)
SD11-07-2009 22:25:33 // 81950
A jettronic mint optikai tuning:)
2.5 akkó mé JTD? Ha 2.4 akkor miért 125ló
De vicces lenne egy MJTD 155:))) (természetesen q4)
2.5 akkó mé JTD? Ha 2.4 akkor miért 125ló
De vicces lenne egy MJTD 155:))) (természetesen q4)
Otto11-07-2009 21:49:18 // 81949
Valaki megetette.:)
Marklar15511-07-2009 21:36:34 // 81948
Ez meg miről beszél?155
Marklar15511-07-2009 20:51:05 // 81947
Mássz be a csomitartóba és a hátfalon lévő nyelvet csavard le. valószínű fedél is takarja. 2db 10es fejü csavar. De sikerűlhet a zárat is addig babrálni amig elengedi azt a nyelvet:)
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 20:30:39 // 81946
Kut eszembe, ettől a szövegtől Te tűnsz olyannak, mint aki behigítózott. :-)))
Sőt már van is egy V6-os epillátorod. :-)))
Sőt már van is egy V6-os epillátorod. :-)))
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 20:26:14 // 81945
Képek természetesen majd jönnek.
A teleje majd ilyen lesz. Kell a pajzsot is módosítani.

A teleje majd ilyen lesz. Kell a pajzsot is módosítani.

afri11-07-2009 19:55:12 // 81944
hm ... jó lesssssz!!!! ;-)
SD11-07-2009 19:29:59 // 81943
csak aztán nehogy beszívj a hígítótól aztán nem állsz meg körbe legyantázod a kocsit:))) Mr. Zagato az epillátor :)))
Majd képet kérünk:)))
Majd képet kérünk:)))
SD11-07-2009 19:28:33 // 81942
na az az anya csudi jó játék:D
Valóban ha hozzá akarsz férni felülről akkor szívósor le...
Én miután összeszereltem akkor jöttem rá egyszer hogy az nincs ott... hát valami szigetelőszalag meg drót meg ilyesmi megoldással raktam vissza, mert nem fért oda semmi más szerszám, már elkapta a menetet, akkor annyi hely van hogy meghúzd. De rákapatni nehéz mert nem fér oda a kezed...
Valóban ha hozzá akarsz férni felülről akkor szívósor le...
Én miután összeszereltem akkor jöttem rá egyszer hogy az nincs ott... hát valami szigetelőszalag meg drót meg ilyesmi megoldással raktam vissza, mert nem fért oda semmi más szerszám, már elkapta a menetet, akkor annyi hely van hogy meghúzd. De rákapatni nehéz mert nem fér oda a kezed...
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 18:10:38 // 81941
Üdvöz, T. Cartársak!
Nekiálltam az első lökös átalakításának.
Kipróbáltam a műgyantázást és egész jól ment. Igaz, hogy az első keverés kb. 2 perc után belekötött a tégelybe. Kicsit sok volt az edző. A legxarabb az volt, hogy hiába csináltam szabad ég alatt és enyhe szellő kíséretében, úgy megfájdúlt a fejem tőle, hogy még mindíg xar.
Valami ilyesmi lesz az orr, ha elkészül:

Nekiálltam az első lökös átalakításának.
Kipróbáltam a műgyantázást és egész jól ment. Igaz, hogy az első keverés kb. 2 perc után belekötött a tégelybe. Kicsit sok volt az edző. A legxarabb az volt, hogy hiába csináltam szabad ég alatt és enyhe szellő kíséretében, úgy megfájdúlt a fejem tőle, hogy még mindíg xar.
Valami ilyesmi lesz az orr, ha elkészül:

afri11-07-2009 17:12:16 // 81940
most hogy leírtad ezt a csavarkilazulós dolgot, nekem is eszembe jutott egy tavalyi eset!
csak akkor nekem a klímakompresszor egyik csapágya mondta be az unalmast, az is csörgött már szépen, és akkor vettük észre a cserénél, hogy ez a csavar is teljesen kilazult, kilógott!!!
szólhattam volna ...!! ;-)
csak akkor nekem a klímakompresszor egyik csapágya mondta be az unalmast, az is csörgött már szépen, és akkor vettük észre a cserénél, hogy ez a csavar is teljesen kilazult, kilógott!!!
szólhattam volna ...!! ;-)
Riskes11-07-2009 16:52:58 // 81939
akkor az utastér felől támadok első körben.
zajforrás megvan, nagyon alattomos volt. 90% biztos voltam h utastérből jön pedig nem.
A generátort egy a blokkon átmenő csavar tartja, amiről lerázódott az anya ami a belső oldalon van, majd szép lassan kirázódott a csavar, egészen amig hozzáért a csavar feje a vázhoz az ékszijak között. ez rezonált szépen bizonyos fordulatokon, ahogy forgott mivel abzsolut nem feszült be. annyira szűk ugye a hely 155-ben a váz blokk között h csak akkor tünt fel a lógo csavar amikor már kint volt a feje teljesen.
most jöhet a javitás, ami elég nőgyógyászos lesz ugy érzem...
rohadtul nem lehet hozzáférni a belső részhez ahova fel kellene tenni egy csavart.
vagy lebontom a teljes szívórészt, vagy megpróbálkozok alulról de ahhoz meg nem ártana egy akna.
valakinek ötlet, hogy a legegyszerűbb?
zajforrás megvan, nagyon alattomos volt. 90% biztos voltam h utastérből jön pedig nem.
A generátort egy a blokkon átmenő csavar tartja, amiről lerázódott az anya ami a belső oldalon van, majd szép lassan kirázódott a csavar, egészen amig hozzáért a csavar feje a vázhoz az ékszijak között. ez rezonált szépen bizonyos fordulatokon, ahogy forgott mivel abzsolut nem feszült be. annyira szűk ugye a hely 155-ben a váz blokk között h csak akkor tünt fel a lógo csavar amikor már kint volt a feje teljesen.
most jöhet a javitás, ami elég nőgyógyászos lesz ugy érzem...
rohadtul nem lehet hozzáférni a belső részhez ahova fel kellene tenni egy csavart.
vagy lebontom a teljes szívórészt, vagy megpróbálkozok alulról de ahhoz meg nem ártana egy akna.
valakinek ötlet, hogy a legegyszerűbb?
SD11-07-2009 15:47:03 // 81938
a hátsó ülést max 4 csavar tartja, kettő az ülőlapot, de ezt enélkül is fel tudod hajtani de csak keveset, alatta pedig kettő a hátlapot, felül meg kiakad ha felfele húzod majd:)
vagy egy kis termetű lényt beküldesz a síalagúton keresztül, feltéve ha világít a szeme, és ért a szerszámokhoz:D
vagy egy kis termetű lényt beküldesz a síalagúton keresztül, feltéve ha világít a szeme, és ért a szerszámokhoz:D
SD11-07-2009 15:08:40 // 81937
A nyitást szerintem legegyszerűbben: kveszed a hátsó ülés, bent lebontod a kárpitot az ajtóról, azátn meghúzod azt a drótot amit a zár is húzna, ha kulcsal nyitnád:)
Műanyag zaj, nem lehet hogy a kérék darál valamit? dobbetét?
Állóhelyzetben is hallatszik? Kinyomott kuplugnál is vagy csak menetközben? Nem mind1:)
Műanyag zaj, nem lehet hogy a kérék darál valamit? dobbetét?
Állóhelyzetben is hallatszik? Kinyomott kuplugnál is vagy csak menetközben? Nem mind1:)
Riskes11-07-2009 14:08:47 // 81936
nem is rossz ötlet!
kiváncsi vagyok hány helyen szikrázna a szanaszét vagdalt vezetékköteg ha áramot kapna szegény gép :)
van 2 lehegesztett fejű csap a csomagtérzáron, azokat ha lefúrom ki lehet nyitni?
a nyitó motor bowdent huz, vagy direktbe a zárat nyitja?
Plusz egy hiba kérdés, ami nem tűnik komolynak de annál idegesitőbb...
motorféknél 2200-1500 között műanyagos zajok jönnek a kocsi jobb elejétől.
nem komoly kopogás inkább mintha valami villanymotor műanyag fogaskerekeket hajtana amik darálják egymást. a hang változik, mintha a zörgő alaktrész forogna és változna a fordulatszám.
1000km alatt erősödött a zaj és most már üresben gázadásra is hallani kicsit.
először úgy tünt az utastérből jön, délelőtt mentünk pár kört hogy közben feküdtem a jobb egy lábtérben, onnan ugy tűnt inkább a motortérből jön, a padlólemez környékén.
kezd megőrjiteni a dolog. gondoltam még lengéscsillapitora (kicsit folyat) ill valamelyik ékszijjal hajtott alkatrészre.
volt hasonló gondja bárkinek?
kösz!!!
kiváncsi vagyok hány helyen szikrázna a szanaszét vagdalt vezetékköteg ha áramot kapna szegény gép :)
van 2 lehegesztett fejű csap a csomagtérzáron, azokat ha lefúrom ki lehet nyitni?
a nyitó motor bowdent huz, vagy direktbe a zárat nyitja?
Plusz egy hiba kérdés, ami nem tűnik komolynak de annál idegesitőbb...
motorféknél 2200-1500 között műanyagos zajok jönnek a kocsi jobb elejétől.
nem komoly kopogás inkább mintha valami villanymotor műanyag fogaskerekeket hajtana amik darálják egymást. a hang változik, mintha a zörgő alaktrész forogna és változna a fordulatszám.
1000km alatt erősödött a zaj és most már üresben gázadásra is hallani kicsit.
először úgy tünt az utastérből jön, délelőtt mentünk pár kört hogy közben feküdtem a jobb egy lábtérben, onnan ugy tűnt inkább a motortérből jön, a padlólemez környékén.
kezd megőrjiteni a dolog. gondoltam még lengéscsillapitora (kicsit folyat) ill valamelyik ékszijjal hajtott alkatrészre.
volt hasonló gondja bárkinek?
kösz!!!
Gyozi15511-07-2009 12:51:12 // 81935
a kesztyűtartóba van egy gomb, azt nyomd meg :D
Riskes11-07-2009 12:48:29 // 81934
Üdv!!
megjött ma a donorautóm, sajnos eléggé kibelezve, pár dolog azért jó lesz.
kérdésem a kedves szakértőkhöz:
zárt csomagtartót hogy tudok kinyitni zártörés, flex nélkül?
kulcs nincs :)
a sibox nyitva van középen a hátsó ülésnél.
kösz előre is segitséget!
megjött ma a donorautóm, sajnos eléggé kibelezve, pár dolog azért jó lesz.
kérdésem a kedves szakértőkhöz:
zárt csomagtartót hogy tudok kinyitni zártörés, flex nélkül?
kulcs nincs :)
a sibox nyitva van középen a hátsó ülésnél.
kösz előre is segitséget!
Buksi11-07-2009 10:31:09 // 81933
Szép kis páros lesznek! :-DDDD
afri11-07-2009 10:17:28 // 81932
és majd mehetnek együtt a józsefvárosi piacra árulni az alfa-alkatrészeket!! ;-))
Buksi11-07-2009 10:13:07 // 81931
A japánok azt is adják hozzá! :-DDD
afri11-07-2009 10:05:08 // 81930
"Lenni hozzá kici kínai szofőr. Óccó, nem drága. Szokat veszel, óccóbb. Vezet nem tud, de eszik kevész. ..."
:-DD
:-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
1084
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

