Forum >> 155

Thomika27-06-2011 13:47:47 // 115504
Nem hát, de továbbra sem füstöl!!!!!!!
Thomika27-06-2011 13:41:31 // 115503
Az szép....
Thomika27-06-2011 13:40:45 // 115502
Ma 2x500m-t kénytelen voltam. :( Innen már csak a szerviz lesz 5 felé.
süsnye27-06-2011 13:32:39 // 115501
ajajj... s most így használtad?
NaTo27-06-2011 13:31:59 // 115500
Fura a szorulás amit írsz. Nekem egy 75 Americán volt már főtengelytörésem! :) (volt már nekem minden ha belegondolok:) )
Az úgy nézett ki, hogy az előző tulaj szakadt hardytárcsákkal járt, és a kardán minden gázadáskor elvételkor ütött egy nagyot a főtengelyen ugyebár. Először csak néha pici kopogást hallottam, aztán idővel a kopogás erősödni kezdett. Ráadásul csak melegen volt ez a hang. Kardánra gyanakodtunk, de aztán kiderült, hogy a főtengely eltört. 2 db-ba jött ki úgy, hogy azzal a törött főtengellyel még előtte lementem Debrecenbe... Ott már csörgött csattogott, de levitt! Na az csúnya mutatvány volt.
Ez már a leégett 75-ösöm után volt. Emlékszem az akkori szerelő barátom mondta, hogy ez hihetetlen ami velem megtörtént már. Ő ismer olyan embert, akinek kigyulladt minden előjel nélkül a kocsija és leégett, és ismer egy olyan fószert is, akinek a főtengelye eltört. Na de olyat rajtam kívül nem ismer, akinek mindkettő meg volt. :)
hja kérem, szopni tudni kell...
Thomika27-06-2011 13:29:11 // 115499
Nem szokásom senkit átverni!!! Mindig elmondom ha rumli van!
Thomika27-06-2011 13:28:23 // 115498
A szép ex autóm :))
NaTo27-06-2011 13:26:42 // 115497
tegnap cserélgettem téli/nyári felnliket, hogy lássam melyikkel van a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, csak az egyik guminál van némi torzulás, ütés. Azzal sokat kezdeni nem lehet. Kiderült továbbá, hogy a kis 5mm-es nyomtávszélesítők miatt nem tud központosítani a gyűrű középen, nem fekszik fel teljesen. Ezeket kivettük, és máris simábban fut a gép. Még mindig nem tökéletes, de ez már valszeg az a gumi ütése lesz.
Thomika27-06-2011 13:24:30 // 115496
Álló helyzetben nem folyik a hűtővíz. de simán lelevegősödik a rendszer. Az olajon eddig nem vettem észre, de ez is vizsgálva lesz.. A legvalószínűbb ok, hogy anno leszedték a hf-et, nem lett síkolva, tömítést pláne nem cseréltek, és most eddig bírta...De sajnos, az az érzésem ,itt komolyabb gond lesz, az előbbi leírt mai produkciója alapján... Ez a megszorulás nálam nem jó jel!
Thomika27-06-2011 13:21:55 // 115495
Gyanítom, nálam is több dolog van... pár napon belül kiderül mit kell csinálni...
NaTo27-06-2011 13:21:33 // 115494
hujj nem hangzik túl jól...
Thomika27-06-2011 13:19:22 // 115493
Na jó nagyot!

Ma viszem este kórházba a vasat. Kíváncsi leszek.... Ma előadta, hogy 3x nem akart beindulni, olyna volt, mintha megszorult volna főtengely! indítok.. egyből megakad, minden lámpa elhalványul. 4-re sikerül beindítani, 2-3 hengerezik kb. 3 percig, majd nagyjából helyreáll. Csattog,kerreg hidegen mint egy dízel fos népautó....
NaTo27-06-2011 13:15:39 // 115492
Nem lehet, hogy az az X5-ös bimmer csak játszott veled? :)
NaTo27-06-2011 13:11:02 // 115491
Semmiképpen ne zárjuk ki az AC-t! én szóltam :)
Mellesleg lehet még üzemanyagnyomás szabályzó hibája is.
T.a.m.a.s.27-06-2011 13:08:27 // 115490
??
Nagy csomópont? A testkábelek pucolása OK! ;)
Tentacle27-06-2011 13:00:24 // 115489
Ja az elfelejtettem viszont, hogy szerintem sem kap üzemanyagot ilyenkor, de nem az AC-t tartom felelősnek a problémáért.
Tentacle27-06-2011 12:54:04 // 115488
Enyém detto ugyanezt csinálja. Nem tudom miért, annyira nem is idegesít, de van évente 2-3 olyan eset, hogy nem akar beindulni (persze pont apósomnál, aki nem rajong az olaszokért, kivéve a ferrarit :)). Akkor olyan 30 rövid gyors egymás utáni indítózás után nagynehezen beindul, majd magához tér, és aztán teljesen jól megy a motor. Én az AC-t kizárnám, ha az nem szállítana rendesen, akkor nemigen kergetném a gödöllői emelkedőn 170nel az X5-ös bimmert a dombon kifelé ....
Fairlane27-06-2011 12:33:19 // 115487
Nézd meg illetve pucold meg a testkábeleket a motortérben.
Főleg a nagy csomópontot, ami az akksi negatívját viszi át a vázra.
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:51:07 // 115486
;)
Kösz a segítséget!
NaTo27-06-2011 11:49:54 // 115485
mondom, én ugyan ezt tapasztaltam, amíg nem volt tökéletes AC-m!
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:24:36 // 115484
De az alapjárat jó szokott lenni, ha másodjára már beindul.
Buksi27-06-2011 11:21:33 // 115483
Lehetséges, de én még gyanakszom az alapjárati motorra is! :-)
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:20:34 // 115482
Szóval akkor AC gyanús..
A héten úgyis megy az alfa szerelőhöz, akkor mondom neki, hogy mi a helyzet.
Buksi27-06-2011 11:18:33 // 115481
Ez nem gefolyásolja az indítást! Ahogy NaTo is mondta, indítózáskor nem is kell gázt adni! ;-)
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:16:42 // 115480
Azért fújtam be, mert 2-3 gázpedál lenyomás után már simán jár a pedál, meg hát, hátha csak ez a baja
NaTo27-06-2011 11:14:08 // 115479
Indításnál elvileg gázt nem is kéne adni.
Buksi27-06-2011 11:12:33 // 115478
Ha akadozik a pedál, akkor azt hiába fújkodod, ki kell cserélni a bowdent! Lehet, hogy ki van rojtosodva valahol a borítás alatt! oda meg hiába is fújsz bármit is! ;-)
A bowdentől sztem nem lehet ilyen jellegű problémája! Nálam a bowden tökéletes, mégis így indul!
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:50:24 // 115477
Viszont a gázpedál akadozik, ha több órát áll a gép, de már azt is be WD40-eztem! Hogy már a gázbowdenre is gyanakszom.. vagy ez hülyeség? Semmi köze hozzá?
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:45:53 // 115476
De az új akksival se akar indulni. :(
Buksi27-06-2011 10:45:30 // 115475
Nekem van csere Ac-m, de asszem azzal is ugyanezt csinálja! :-/
Buksi27-06-2011 10:44:56 // 115474
Ilyet nekem is csinál, de egy apró gázfröccs után nincs semmi gond vele! :-)
Asszem volt SD-nek is ilyen gondja!
NaTo27-06-2011 10:42:23 // 115473
Hát nem tudom. Az akksi ha szar, és nincs elég indítóáram, lehet hogy az AC-nek se jut elég áram.
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:34:25 // 115472
Igen, teljesítményben semmiféle megtorpanást nem érzek. Csak az a poén, ha a szerelőnél van a kocsi, akkor nem csinálja és a srác már teljesen hülyének néz! :)
De amúgy lehet valami köze az aksinak az AC-hez (amit a storiba leírtam)?
NaTo27-06-2011 10:30:56 // 115471
Ha az AC teljesítménye lecsökkent (elöregedetet benne tömítés vagy bármi), akkor nem tudja a benzinnyomást elég hamar kitermelni. Nálam a nyomásmérő órán szépen látszott, hogy a szar AC-vel milyen nehezen és lassan épült fel az a 3.5 bár nyomás, mikor kicseréltük meg rögtön ott volt a nyomás. A haldokló AC ezek mellett szépen vitte a kocsit, csak 4-5000-es fordulatnál torpant néha kicsit, de ez turbós gép, itt már nagyon kell az üzemanyag magas fordulaton. Szóval lehet hogy nálad menetteljesítményben még nem érezni, de én az AC-re gyanakodnék.
afri27-06-2011 10:23:39 // 115470
gyufa ...





csak vicceltem! ;)

lehet amit Nato mondott ... AC
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:21:45 // 115469
Nem kap elég benzint? De utána másodjára meg beindul.. Érdekes.
NaTo27-06-2011 10:18:33 // 115468
Ugyan ez volt a jelenség nálam, mikor haldoklott a benzinpumpa! Beröffent, aztán le is állt egyből. Mondjuk nekem úgy volt, hogy ha gázzal tartottam, akkor utána szépen helyreállt, de minden egyes indítás után lefulladt. Utána nem volt gond vele. Mióta kicseréltem az AC-t, ez a probléma megszűnt.
T.a.m.a.s.27-06-2011 09:32:52 // 115467
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség, hogy mi baja lehet az 55-ömnek! A probléma az, hogy ha több órát áll az autó, akkor az első indításnál beröffen, majd visszaesik a fordulat és lefullad, még a gázadás se segít. Következő indításnál minden OK! Amikor Kertecstől megvettem, akkor is ilyen problémával küzdöttem, de egyszer tavaly augusztusban indítottam volna és semmi, se óra, se riasztó, semmi. Megmozgattam az aksisarukat, utána jó volt, és akkor láttam, hogy nagyon el vannak koszolódva a saruk, megcsiszolgattam, és utána kb fél évig ez a nem indulás előse jött.
Most tavasszal egyre többször csinálta, gondoltam hátha csak ismét meg kell csiszolni a sarukat, de nem segített rajta, sőt már akksit is cseréltem, kitisztítottam az alapjáratszab. motort, a LMM-t is. De semmi változás.

Aki tud segítsen!
Köszönöm!
Buksi27-06-2011 08:53:08 // 115466
Sztem senkit nem érdekel a szexuális életed! :-DDD
Marklar15527-06-2011 00:55:11 // 115465
Csak megemlíteném, hogy bicolore még mindig eladó. Kell vele foglakozni. 299000ft ért is vihető... Ha valakit érdekel akkor nem titkolok el semmit. Holnap napközben Barlangászok, ha nem venném fel:)
Marklar15527-06-2011 00:53:09 // 115464
Gratula...
Remélem a bordó ex tulaja nem verte át Ricsit! :)))
Marklar15527-06-2011 00:52:09 // 115463
Jajj.
Még mindig vagy -300 hsz em van hátra.
Csak megemlítem, hogy:
1708km re 133,3L benyát fogyasztott az SW
Az meg 7,8L es átlag.
Szerintem ez qrwa jó.
2 fő csomagokkal. Végig autópálya, autóút. 100-120km/h s átlag sebességgel.
(kolégám 1,2 es Thaliával volt 4fő)
kb 150km kisvárosi forgalom. S kb 40-50km es dugó "szimuláció"
fizető kapuk elött dugó+ az autópályán araszolás baleset miatt...
Buksi26-06-2011 23:56:07 // 115462
Nekem is csak azért ennyi, mert a haverom foglalkozik ezzel! ;-))
Buksi26-06-2011 23:55:32 // 115461
És a gazdáik is! :-)
Jól néznek ki így együtt! ;-))
Edyboy26-06-2011 23:48:14 // 115460
Nekem meg egy darab volt 10 k vagy 4 éve :(
Edyboy26-06-2011 23:47:19 // 115459
Tesók:))))

Buksi26-06-2011 22:35:27 // 115458
Nálunk a 4-et csinálják ennyiért! :-D
G-Burt26-06-2011 22:34:31 // 115457
videóóóóót:D
Papamaci26-06-2011 22:23:21 // 115456
Felétek drágán dolgoznak:DDD Vagy igen szar volt a felnid..
NaTo26-06-2011 22:09:14 // 115455
mennyibe került? én görgőztettem 2 felnit, és 12 000 pénz volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.