Forum >> 155

Bianco29-04-2009 20:58:51 // 78229
Azt a biztit nézd meg,ami relé tetejlbe van dugva. Nekem kettő ilyen volt.... túl sok lehetőség nincs :-)
Inter156 (il mascalzone)29-04-2009 20:58:39 // 78228
Köszi! Valószínűleg a családom hanyagolva lesz hétvégén!Biztosíték vadász leszek:)))) Apróság de csípi az ember szemét:)))
Buksi29-04-2009 20:56:23 // 78227
Szerencsére nálam ilyen még nem történt! :-)
Inter156 (il mascalzone)29-04-2009 20:53:53 // 78226
A hétvégén lesz egy kis időm,de annyi biszti van,hogy végem lesz:((( Egyszer csak gondolt egyet és azóta nem nyit!!
Bianco29-04-2009 20:51:27 // 78225
Valószínűleg az, de annak több oka is lehet, hogy miért szállt el a biztosíték.
Nekem anno szerintem a legrosszabb történt.
Eltört a csomagtérajtóban a vezeték és állandóan letestelte a kiadott 12V-ot a kasztnira :-( Szerencsém volt, hogy nem égett le a verda.
Először sztem cseréld ki a biztit, aztán figyeld mit csinál.
Amennyiben sorozatosan újra kicsapja a biztosítékot ,húzd ki a gumiharmonikát a nyitott csomagtérajtóból vagy a kasztniból és nézd át a vezetékeket.
A sok nyitás-csukástól elszoktak törni.....
Ez sajna típushiba a 166-oknál is.
Buksi29-04-2009 20:44:38 // 78224
Könnyen előfordúlhat! Bár én nem sokat értek az elektronyossághoz! :-( :-))
Inter156 (il mascalzone)29-04-2009 20:40:55 // 78223
Srácok!Nekem meg meghalt a csomagtartó nyitó gombom a kesztyű tartóban! Viszont kattog a biszti táblánál!Jól sejtem BISZTOSÍTÉK???
Inter156 (il mascalzone)29-04-2009 20:36:49 // 78222
Tényleg érdekes így!!Szerintem is gratula,bejön:)))Pont az a rész az amivel nem sok mindent lehet kezdeni!(aki nem dohányzik) Nekem is van ott egy (trükk),majd lefényképezem:)))
Buksi29-04-2009 20:13:15 // 78221
Szép lett, gratula! Egy kicsit fura így látni egy 155 műszerfalát, de meg kell szokni! :-)
Stevke29-04-2009 20:07:25 // 78220
Voltam müanyagosnál megcsinálta a burkolatot,szerintem jó lett!
Holnap még lefújom feketére aztán kész ez a projekt is! :-)
Néhány kép a burkolatról!
Buksi29-04-2009 20:06:47 // 78219
Köszi! :-)
Remélem a kábelezéssel sem lesz gond és a nyárra tényleg elkészül az egész! :-)
A fék meg tuti, hogy levegős, mert a jobb első nyereg légtelenítőcsavarjánál szivárog az olaj! Annyira meg már nem tudom megtépni, hogy ne folyjon! De ha minden igaz, akkor Marklarnak van egy pár eladó nyerge! ;-)
Stevke29-04-2009 20:03:52 // 78218
Hello Buksi!
Gratula! Szép munka, igy már lassan nem kell izzadnod egy hosszú nyári napon :)
Fékekkel mi a helyzet?Sikerült megnézni,levegős még a rendszer,vagy egyéb gond van vele?
Buksi29-04-2009 19:36:01 // 78217
Nah Uraim!

Ma beszereltem a klíma hűtőt is és ezzel minden klíma tartozék a helyén van! Nem volt nagy mutatvány, rosszabbra számítottam! Először a zárhidat kellett levenni, aztán a hűtő szélén lévő műanyag keretből vágtam ki a csövek helyét! Ez gyárilag be volt jelölve, igazából csak ki kellett törni azt a kis részt! Aztán klíma hűtő a helyére, csövek beköt, zárhíd vissza és már kész is! :-) Most már csak a kábelekkel kellene kezdenem valamit, aztán jöhetne a rendszer feltöltése! :-))


SD29-04-2009 11:54:55 // 78216
jah tudom, azért kell hogy szép legyen:)
Stevke29-04-2009 11:09:01 // 78215
Na igen ez jó ötlet,viszem is magammal ha megyek érte!Egyébként máshol sajnos nincs elég hely a beépitéshez mert a fűtéspanel eléggé kilog tehát kőzépkonzolban max 10 cm mélységet lhet nyerni,és az kevés!
SD29-04-2009 10:52:44 // 78214
szélvédő plexi helyett gyerek:P

azt a sufni feltalálót:D szerencsétlen kölök...
SD29-04-2009 10:23:42 // 78213
Majd a műanyagoshoz is vidd a suhintóst mert ha ezt csúnyán csinálja meg az egész autódat elbaxhatja:) tehát kötelező neki szépen dolgoznia!
Elég feltűnő helyen van ahhoz hogy szépnek kell lennie! :)
Fairlane29-04-2009 09:19:44 // 78212
meggyőző érv.... :D
Stevke28-04-2009 22:41:48 // 78211
Hát a meleg talán nem gond,meglátjuk nyáron menyire melegszik fel!
A rosszarcuak talán nem piszkálodnak ha látják hogy nincs rajta előlap! :)
Ha mégis valaki hozzá nyúl akkor a pageres riasztó jelez aztán már ugrok ki az ablakon a suhintos ütővel aztán csapok rá olyat hogy megbánja hogy rápillantott az Alfámra!
Fairlane28-04-2009 22:11:15 // 78210
Ötletes :)

Két kérdés:
- egyrészt nem lesz ott nagyon melege a műszernek, ha nyáron pont oda süt a nap órákig?
- másrészt nincs nagyon szem előtt a rosszarcuaknak?
Buksi28-04-2009 21:21:03 // 78209
Remélem is! :-))
Azért óvatosan kellett mennem vele, mert fék egyenlőre csak mutatóban van rajta! :-( :-)
Zsolt15528-04-2009 21:19:56 // 78208
Én sem bírtam volna ki. Pöpec kis verda lesz, az már biztos! :-)))
Buksi28-04-2009 21:17:29 // 78207
Remélem aztán egy jó darabig nem lesz vele semmi gond! :-)
Buksi28-04-2009 21:16:57 // 78206
Így van! Pár kört azért mentem már vele! Nem bírtam ki! ;-))
Buksi28-04-2009 21:16:24 // 78205
Látom nem hallgattál rám! :-DDDD
De végül is nem lett rossz! Kíváncsi leszek még, hogy milyen műanyag házat csinál neki a szaki! Remélem passzolni fog a műszerfalhoz! Imádkozom érte! :-))))))))
Stevke28-04-2009 21:16:20 // 78204
Na lassan készen vagy vele!Szép az autó,nemhiába, a sok munkaóra meghozza gyümölcsét!!! :)
Zsolt15528-04-2009 21:11:05 // 78203
De legalább már a saját lábán áll! :-)))
Stevke28-04-2009 21:09:04 // 78202
Szép jó estét cartársak! Ma belevágtam az 1 dines navi átépitésébe, mert a gyári pozició nemigazán volt jó a kijövő lcd-nek,meghát látni sem lhetet igyhát nekiláttam! Már szinte kész vagyok vele, holnap viszem a müanyagoshoz egy burkolatot csináltatok,remélem jól megcsinálja!Na de azt majd hnap+ latjuk! :))))
Addig is néhány kép a szerelésről!



gab5528-04-2009 20:21:50 // 78201
Ööööö...jaaaa. Ezek után nehéz elhinni, hogy a fényezés, motor, váltó viszont faxa.
süsnye28-04-2009 20:11:58 // 78200
hát nemtom... nálam a precíz alvázfestés fogalmába nem passzol bele, hogy ráfestek a lepattogzott festékrétegre... a régi réteg alatt bármi lehet... ezek alapján már nem lennék meglepve, ha még cr-t sem kapott volna festés előtt. ;)
Buksi28-04-2009 19:56:12 // 78199
Hali! :-)

Már csak az van vissza, nemsokára bekerül! ;-))
Buksi28-04-2009 19:55:39 // 78198
Hát nem tudom, én ezt azért nem nevezném precíznek! :-((



Ha V6-ot akarsz, akkor el kell döntened, hogy spórolni akarsz az üzemanyagon vagy élvezni a V6-ot!? A kettő együtt sajna nem megy! ;-))
Azt meg nem tudom, hogy lenne a mocinak hülye dolgai, én nem hallottam ilyesmiről! :-)
enzo28-04-2009 19:44:40 // 78197
Hahó Skac. Hol a klíma hűtőd?
gab5528-04-2009 19:39:29 // 78196
A srác esküszik rá, hogy precízen lett az alja megcsinálva.
Kb 200 és 400e közötti összeget kéne hozzátennem a 155 árához, hogy meglegyen az összeg. Sztem az azért irreális. Vagy tényleg ilyen szinten mozognának már a Sprintek árai? (Arról nem is beszélve, hogy akkor mekkorát buknék az 55-ön)
Rengeteg pénz+ munka fekszik már az én kicsikémben ahhoz, hogy megváljak tőle.
Más.
A 155 V6ról azt hallottam, hogy vannak hülye dolgai a motornak, meg hogy baromi sokat eszik (városban 15+). Igaz ebből valami? Szeretnék eccer egy V6-ot a garázsomban tudni.
Buksi28-04-2009 19:35:38 // 78195
Nah, jelenleg így fest a verda! :-))
Kicsit nagyon poros már! :-(

Buksi28-04-2009 19:29:57 // 78194
Hát lehet, hogy a belső az gyönyörű, de az alját látva nem egy mester munka! :-(
BL28-04-2009 19:29:08 // 78193
A szelepfedélen kívül nincs sok különbség :P
gab5528-04-2009 19:19:34 // 78192
Sziasztok!
Ez anno egy soproni autó volt. Mennyit vadásztam rá mielőtt a 33-asomat vettem, de akkor nem találtam meg! Nem bírtam ki, hogy ne hívjam fel. Állítólag garis, felújított motor, AutoDelta bőr belső. A lefestett gátló szárra igazából nem kaptam választ. 1M körül az ára.
De azért megdobbant a szívem az autó látványától. :)
Már nosztalgiázom? Baxa+, +öregedtem :)
Buksi28-04-2009 19:01:55 // 78191
Bakker, ezt egyszerűen csak lefújták! :-((
Buksi28-04-2009 18:58:46 // 78190
Köszi! :-)
A LMM cserét nem örökítettem meg! :-( :-)) De itt van pár kép a TD LMM-éről! ;-))

Buksi28-04-2009 18:54:40 // 78189
De komoly! :-OO
Ilyen nekem is kell! :-))))
Buksi28-04-2009 18:53:02 // 78188
Az, hogy rohadjon meg, kell egy másik nyerget szereznem, mert még mindig pöttyen egy-két csepp olaj a légtelenítő csvar mellet! Ráhúzni jobban meg már nem tudom! :-(
Gyozi15528-04-2009 18:51:51 // 78187
az nem Q4 moci hanem Fiat Coupe :D
Buksi28-04-2009 18:51:36 // 78186
Köszi! :-)

Ma délután már ki is derült, hogy miért nem ment úgy a gép, ill. miért ingadozott az alapjárat! Marklartól szereztem egy 2.5 TD LMM-et és gondoltam jó lesz egy kis tuningnak! Hát nem lett jó! Ez volt a hiba forrása! Melegen még úgy ahogy elment vele fulladozva, de hidegen már alig akart beindúlni, meg egyből le is állt a gép! Visszaraktam a régi LMM-et és most már nagyon szépen "ketyeg" a moci! :-))
Egy hiba kipipálva! ;-))

Aztán meg egy aprócska ki olajtócsára lettem figyelmes az autó alatt! Na mondom faxa! Kiderült, hogy a kormányműhöz csatlakozó szervócsövek egyikénél szivárgott az olaj! Meghúztam a csavart, járattam egy kicsit a mocit, aztán holnap majd meglátjuk! :-)
Ill. remélem, hogy nem látom meg a tócsát megint! ;-)))
SD28-04-2009 16:15:04 // 78185
áááá

jól látom hogy le van fújva a teleszkóp szára is???

púder....

nem biztos hogy megy egy évet:)
süsnye28-04-2009 15:29:41 // 78184
lambda? húzd le és próbáld meg úgy mit reagál a gép
süsnye28-04-2009 15:23:32 // 78183
ez igen! ha a lakatolást is olyan precízen végezték el, mint az alvázvédelmet (utolsó kép), akkor talán 1 évet még megy ez a verda szétesés nélkül... :))
Tony15528-04-2009 12:52:53 // 78182
A Bosch oldalán rájöttem, hogy ez a Ricambi számot, jelzi ...167-ig, és ...168-tól, már csak azt nem tudom, hogy az mi:-)
SD28-04-2009 12:10:09 // 78181
Azt mindenképp várd meg, aztán írj hogy mi a helyzet:)

A V6-osítás azért alsóhangon 300k minimum, de pl ha megnézed Rolibaba gépét, ott egy Q4 motor lett a megoldás:))) De ez is minimum annyi.
ImO28-04-2009 11:48:31 // 78180
Longman után én is gondolkodom egy "V6-osításon", amelyhez az első lépés meg lenne téve, ha ki kellene venni a T.S.-t, de most sajna minden lóvét elment a gép rendbetételére. :-( Akkó várom, hogy mit mond a szerelő bá'. :-) Köszi a tanácsokat! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.