Jó napot!
Klímázni nem menő. Bal kezet kilógatni ablakon menő. :)))))))))))))
Jó estét. :)
Forum >> 155
norbee10-06-2009 13:20:07 // 80679
András bácsi10-06-2009 11:20:56 // 80678
Nem lehet, hogy ki-be kapcsol? Különben kéne jönni valami hidegnek. Ha kevés (vagy éppen sok) a gáz, akkor vagy be sem kapcsol, vagy a kompresszor védelme miatt leold.
Marklar15510-06-2009 10:42:02 // 80677
A villanyász nem pöcsöl ilyennel (legalább is 98% uk) Vagy pöcsöl, de 4k/h bérért:/
Ez is a csináld magad kategoria:)
Ez is a csináld magad kategoria:)
Marklar15510-06-2009 10:39:25 // 80676
Bele lehet passzentosítani, de pöcsölés...
Az egyik autóban zsír új volt. De nem állítható, Nahh inkább ezt raktam be magamnak leddel...
Az egyik autóban zsír új volt. De nem állítható, Nahh inkább ezt raktam be magamnak leddel...
Otto10-06-2009 10:30:53 // 80675
Mert az egy pöcs volt!
Ha nem tudok kezdeni valamivel valamit és nem tudom 100%-an megcsinálni, akkor nem kérek pénzt.
A másik, csak 80% ment bele...
Nem volt rendesen vákumolva, vagy átkúrt. Meddig vákumolta a rendszert?
Nekem egy órát hagyja mindig ismerősöm és soha semmi gond nem volt a feltöltéssel.(155;145)
Ha tömszelencét kell cserélni, akkor inkább egy MŰKÖDŐ bontandó klímából kell kiszedni a kompresszort!
Ha nem tudok kezdeni valamivel valamit és nem tudom 100%-an megcsinálni, akkor nem kérek pénzt.
A másik, csak 80% ment bele...
Nem volt rendesen vákumolva, vagy átkúrt. Meddig vákumolta a rendszert?
Nekem egy órát hagyja mindig ismerősöm és soha semmi gond nem volt a feltöltéssel.(155;145)
Ha tömszelencét kell cserélni, akkor inkább egy MŰKÖDŐ bontandó klímából kell kiszedni a kompresszort!
süsnye10-06-2009 10:26:48 // 80674
ez sajna típushiba... ha nagyon túlmelegedett, akkor lehetséges, h a foglalatra ráolvadt a hüvely, ez esetben nem valsz,m h ki tudod szerdni anélkül, h sérüljön a hüvely... nem már eltörött az egyik, azóta a foglalat elég nagy mozgástérrel rendelkezik és elég sűrűn kimegy az izzó, pl. most sem ég... :)
Thomika10-06-2009 10:23:06 // 80673
Dehogy kell!!! Legrosszabb esetben villanyász megcsinálja foglalatot, ha netán beleégett!!
Marklar15510-06-2009 10:22:39 // 80672
Jahh. Holnap épp egy jobbost kell még postázni valakinek...
Thomika10-06-2009 10:22:22 // 80671
De nekem csak egy van :(( Lemegyek lefotózom!! pár perc.....
afri10-06-2009 10:22:14 // 80670
ok! valahogy megpróbálom! hát nehogy má egy kis szaros égő miatt kelljen kicserélni mindent!!!! :-DD
Marklar15510-06-2009 10:22:04 // 80669
Lámpám van komplett. Az meg 10k
Thomika10-06-2009 10:21:43 // 80668
Aham, so akkor még lehet reménykedni,hogy nem kell kompresszort cserélnem?! Max elvinni rendes klímáshoz és feltöltetni? Amúgy mikor szervizben volt a vas még anno, akkor elhívtak egy mobil klímást, aki 10.000Ft-ot legombolt rólam amiért állítólag csak 80%-ra tudta feltölten ia rendszert, merthogy vmiért nem engedett többet... Na erre nem tudtam mit mondani. De most már asszem időszerű lesz megcsináltatnom, ha már 4 éve van klímás vasam ,akkor használjam is..... :)
süsnye10-06-2009 10:21:35 // 80667
tudomásom szerint a két cső közül az egyik a feltöltő cső, a másik pedig a nyomásellenőrzésre szolgál...
Marklar15510-06-2009 10:21:14 // 80666
Sokat játékgépezel:)))
Thomika10-06-2009 10:18:56 // 80665
fogóval óvatosan húz ki a lámpatestből, aztán ha a kezedben van, akkor a foglalatból könnyebb kiműteni! Nekem is bal oldalon van vmi gebasz, el is kell vinnem elektromos szervizbe!
Otto10-06-2009 10:17:57 // 80664
Olaj a rendszerben van, a gázzal együtt szokták beletölteni/engedni.
Tesómnak, amit hoztunk Maserati kb 6-7 éve nem ment.Csodák csodájára a klíma hűt.:D
Szóval állásban tönkre nem mehet, de megvan az esélye, hogy a tömszelence kiszárad és elvész a gáz nagy része.
Tesómnak, amit hoztunk Maserati kb 6-7 éve nem ment.Csodák csodájára a klíma hűt.:D
Szóval állásban tönkre nem mehet, de megvan az esélye, hogy a tömszelence kiszárad és elvész a gáz nagy része.
Thomika10-06-2009 10:16:50 // 80663
Nem jó helyre viszed a vasat! :PP Amúgy meg járasd meg előtte pályán vagy országúton, hogy rendesen kiégjen a trutyi belőle!
Thomika10-06-2009 10:14:19 // 80662
Ez is házilag orvosolható pár perc alatt! :)
Thomika10-06-2009 10:13:14 // 80661
Nekem kattan, be is indul a kompresszor, oszt mégsem hút4 Azt tuom,,hogy kb. 80%-osra van csak feltöltve a rendszer! vmiért az én autómon csak 1 db betöltő cső jön fel a hűtő tetejéig. Azt mondták már szervizben ,hogy a másik részen csak egy csonk van, ott nincs cső! Ezt asszem orvosolni kell. viszont akkro lenne egy kérdésem: A klíma kompresszorban van olaj v vmi más cucc? Ha kb. 4 éve nem volt használva klíma, tönkre mehet a klíma kompresszor?
süsnye10-06-2009 10:10:31 // 80660
én is úgy emlékezem, h 3baron tartja a benyanyomást...
afri10-06-2009 10:10:08 // 80659
kezd összeállni a kép a klímáról nekem is, így bő 1 év után, amióta hozzám került a drágaszááág!! :-))
Thomika10-06-2009 10:09:49 // 80658
Amúgy szép napot Urak! :)
Marklar, ma megcsinálom az ígért képet a tükrökről!! Mert aztán este viszem kórházba a vasat! Remélhetőleg holnap estére már kész lesz!
Marklar, ma megcsinálom az ígért képet a tükrökről!! Mert aztán este viszem kórházba a vasat! Remélhetőleg holnap estére már kész lesz!
Thomika10-06-2009 10:08:38 // 80657
Mondtam már, hogy gyere erre felém vmikor, és akkor kérdezhetsz bátran! :)) A fékedet is elvileg meg lehet csinálni itthon, nem olyan vészes munka! Hátul legalábbis pár perces meló... elöl kicsit több idő!
afri10-06-2009 10:06:38 // 80656
Marklar155!!
Nincs véletlenül kallódóban egy balos lámpafoncsorod (vagy mi) ?? :-))
mert sehogy nem bírom kiszedni azt a g.e.c.i helyzetjelzőt! :-((
és hogy ez mit kóstál? :-)
Nincs véletlenül kallódóban egy balos lámpafoncsorod (vagy mi) ?? :-))
mert sehogy nem bírom kiszedni azt a g.e.c.i helyzetjelzőt! :-((
és hogy ez mit kóstál? :-)
süsnye10-06-2009 10:06:24 // 80655
miért baj az, ha büdös? zárt térben használod? ;P :)))
süsnye10-06-2009 10:04:42 // 80654
emlékeim szerint viszont nem... :)
Először is tiszázzuk az AUTO és a nem AUTO (alias manuális módot). AUTO módban, mint ahogy tapasztalt cartársunk, Otto is írta, a rendszer automatikusan szabályozza a beáramló levegő hőmérsékletét (belső terelőlapátok, klímakomp, ventillátor sebesség), annak érdekében, h elérje az általad beállított hőmérsékletet az utastárben. Ennek megállapítására használja azt a hőm érzékelőt pl. ami a kormány alatt van (lehet van máshol is, erre nem emléxem pontosan). A szabályozáshoz felhasználja paraméterként a kinti hőmérsékletet (balos tükörben lévő érzékelő) valamint befolyásolja az autó sebessége is.
Namost, AUTO módban akkor van, amikor a két kis led világít az AUTO gomb mellett valamint a ventisebesség fokozat kijelzőn AUTO feliratot látsz, nem pedig MANUAL-t.
Amennyiben az ECON gombot megnyomod, attól még marad AUTO üzemmódban, de nem használja a klíma kompresszort (ezért economy, mert nem engedi használni->nem növeli a fogyasztást). Tehát ez esetben pl. ha pl. bent 27fok van, kint meg 25 és 22re akarsz szabályozni ECON-AUTO módban, nyilván sosem fogja tudni megoldani, mivel 25C-s levegőt tud csak kintről beszívni. Ilyenkor van az, h a hőmérséklet kijelző először villogva a kinti hőmérsékletet kezdi el muatatni (EXT felirattal), majd továbbra is ezt mutatja, csak villogás nélkük, jelezve, h kéne egy kis matek-fizika korrepetálás ;)
Amennyiben AUTO módban, de ECON nélkül használod, akkor is leállíthatja a rendszer a kompresszort, emlékeim szerint ha 7-10 másodpercig nem nincs rá szükség, akkor kilövi.
De megjegyzem a klíma működése ill. az egész szellőztető/klíma rendszer paneles ellenőrzési módszere le van írva a manualban ;)
Először is tiszázzuk az AUTO és a nem AUTO (alias manuális módot). AUTO módban, mint ahogy tapasztalt cartársunk, Otto is írta, a rendszer automatikusan szabályozza a beáramló levegő hőmérsékletét (belső terelőlapátok, klímakomp, ventillátor sebesség), annak érdekében, h elérje az általad beállított hőmérsékletet az utastárben. Ennek megállapítására használja azt a hőm érzékelőt pl. ami a kormány alatt van (lehet van máshol is, erre nem emléxem pontosan). A szabályozáshoz felhasználja paraméterként a kinti hőmérsékletet (balos tükörben lévő érzékelő) valamint befolyásolja az autó sebessége is.
Namost, AUTO módban akkor van, amikor a két kis led világít az AUTO gomb mellett valamint a ventisebesség fokozat kijelzőn AUTO feliratot látsz, nem pedig MANUAL-t.
Amennyiben az ECON gombot megnyomod, attól még marad AUTO üzemmódban, de nem használja a klíma kompresszort (ezért economy, mert nem engedi használni->nem növeli a fogyasztást). Tehát ez esetben pl. ha pl. bent 27fok van, kint meg 25 és 22re akarsz szabályozni ECON-AUTO módban, nyilván sosem fogja tudni megoldani, mivel 25C-s levegőt tud csak kintről beszívni. Ilyenkor van az, h a hőmérséklet kijelző először villogva a kinti hőmérsékletet kezdi el muatatni (EXT felirattal), majd továbbra is ezt mutatja, csak villogás nélkük, jelezve, h kéne egy kis matek-fizika korrepetálás ;)
Amennyiben AUTO módban, de ECON nélkül használod, akkor is leállíthatja a rendszer a kompresszort, emlékeim szerint ha 7-10 másodpercig nem nincs rá szükség, akkor kilövi.
De megjegyzem a klíma működése ill. az egész szellőztető/klíma rendszer paneles ellenőrzési módszere le van írva a manualban ;)
cac10-06-2009 10:03:30 // 80653
Nekem 3 bar rémlik. Csak azért kérdeztem, mert állítólag van ennél gyengébb is.
Marklar15510-06-2009 09:48:28 // 80652
Mittom hány bár...
Ha valamelyik autóban új volt, akkor új...:)
Ha valamelyik autóban új volt, akkor új...:)
Marklar15510-06-2009 09:47:24 // 80651
Neked tutti nem volt:)))
Gyerek fényező kabinod volt:)
Gyerek fényező kabinod volt:)
cac10-06-2009 09:35:35 // 80650
Köszi, van a donorkocsiban. Egyre inkább kezdem azt hinni, hogy bestbuy volt az az autó. :)
Egyébként jó ár a 10k. A bárdiban asszem 18-ért vettem anno. Ez hány bar-ral nyom? Bontott?
Egyébként jó ár a 10k. A bárdiban asszem 18-ért vettem anno. Ez hány bar-ral nyom? Bontott?
krisz3310-06-2009 09:30:06 // 80649
hogy volt e gyerekszobám meg ilyenek :))
Marklar15510-06-2009 09:25:20 // 80648
Helyesbítek. Univerzális hegesztőhöz:)
Aki a tükör cuccosokat is hegeszti:)
Aki a tükör cuccosokat is hegeszti:)
Marklar15510-06-2009 09:24:38 // 80647
Mit kérdezzek? :)
SD10-06-2009 09:15:59 // 80645
főleg mert nem aluból van:)
krisz3310-06-2009 09:10:39 // 80644
Hi miért nem kérdezel? mielött cselekszel :)
cac10-06-2009 09:04:07 // 80643
százötvenötösösös-ös, Marklar155:
Köszi a gyors válaszokat! ::sör::
Gyanús is volt, mert gondoltam, ha már szivattyú, akkor kéne valami csőnek is lennie ott, amibe pumpálja a naftát. A lelkem romantikusabb része ódzkodott attól a nagy fedéltől. :)
Akkor úgy néz ki, hogy szétdőlt valami bent, mert olyan érzés, mintha a belső falon akadna meg valami.
Köszi a gyors válaszokat! ::sör::
Gyanús is volt, mert gondoltam, ha már szivattyú, akkor kéne valami csőnek is lennie ott, amibe pumpálja a naftát. A lelkem romantikusabb része ódzkodott attól a nagy fedéltől. :)
Akkor úgy néz ki, hogy szétdőlt valami bent, mert olyan érzés, mintha a belső falon akadna meg valami.
Marklar15510-06-2009 08:57:15 // 80642
Volt egy repedésnek indúlt balos kilincsem.
Elvittem az aluhegesztőhöz. Hátha...
De nem...:(
Szóval kilincs felújítás nemlétezik:(
Elvittem az aluhegesztőhöz. Hátha...
De nem...:(
Szóval kilincs felújítás nemlétezik:(
Marklar15510-06-2009 08:55:37 // 80641
Ezért van nekem led a helyzetjelzőben. Annak nincs annyi hője, hogy elégesse a foglalatot...
Marklar15510-06-2009 08:54:08 // 80640
1 motor van benne. A többi a mechanika. Vagy nincs meghúzva a kar, vagy szétesett a mechanika. Ha szétesett, akkor vagy összepattibtható még, vagy kuka az egész. (elég ratyi műanyag van ott is)
Szóval komplett mechanikám még van. De csak 25. e után...
6k
Szóval komplett mechanikám még van. De csak 25. e után...
6k
Marklar15510-06-2009 08:47:55 // 80639
Meg 10k-ért is volt:)
SD10-06-2009 08:46:57 // 80638
de ahoz hogy ki tudd venni a szívattyút, előbb ki kell venni a szintjelzőt, és az tényleg bajonettzáras amúgy :)
Marklar15510-06-2009 08:46:26 // 80637
Nem mentettem el:)
De, ha jobban megnézed, akkor látszania kell. Ha nem látod, akkor tudnod illik, hogy ott van...:)))
De, ha jobban megnézed, akkor látszania kell. Ha nem látod, akkor tudnod illik, hogy ott van...:)))
Marklar15510-06-2009 08:45:15 // 80636
Előszőr a színtjelzőt tekerd ki. Utána a nagy karikát. Az lehet, hogy csak kalapálva fog megindúlni...
SD10-06-2009 08:42:32 // 80635
amit rángatsz az a benyaszintjelző:) Az egész ami a rátekerős gyűrűvel van, az a punypa:)
cac10-06-2009 08:39:25 // 80634
Jóreggelt Uraim!
No kikaptam a gáztartályt a csomagtartóból, és megtaláltam a benzinpumpát, de ismét elakadtam. Tudniillik nem akar kijönni. :)
Ugye arról a kör alakú valamiről van szó, aminek a zöld aljzatú csatlakozójáról már lehúztam a kábelt? Olyan mintha bajonettzáras lenne, de hiába forgatom el, a végpontban csak a belső része enged el. A szélénél lévő mintha akadna alul.
Vagy ezt az egészet (amin vannak a benzincsövek) együtt kell kikapni?

No kikaptam a gáztartályt a csomagtartóból, és megtaláltam a benzinpumpát, de ismét elakadtam. Tudniillik nem akar kijönni. :)
Ugye arról a kör alakú valamiről van szó, aminek a zöld aljzatú csatlakozójáról már lehúztam a kábelt? Olyan mintha bajonettzáras lenne, de hiába forgatom el, a végpontban csak a belső része enged el. A szélénél lévő mintha akadna alul.
Vagy ezt az egészet (amin vannak a benzincsövek) együtt kell kikapni?

Krisz15510-06-2009 06:54:29 // 80633
jó reggelt! neked is:)
ma bkv-val megyek szóval nem rajtam múlik
ma bkv-val megyek szóval nem rajtam múlik
Krisz15510-06-2009 06:53:38 // 80632
a jobb oldali nekem is bele van olvadva. gyengébben is világított. csak aztán ki akartam szedni nem volt azzal gond kijött, csak az új izzó már nem ment vissza hanem beleesett a búrába. jólvan látom nem vagyok egyedül ezzel a problémával egyáltalán nem is tudod kiszedni onnan? nekem kijött ha egy picit bátran húztam
Atis15510-06-2009 06:51:47 // 80631
Jóóóó reggeeeeelt, Car társak!
Baleset mentes, szép napot mindenkinek.
Baleset mentes, szép napot mindenkinek.
Buksi10-06-2009 04:10:45 // 80630
Meg is akarom hagyni! ;-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas