Forum >> 155

SD15-06-2009 11:40:16 // 80829
még amikor 33-ast akartam venni elvittem oda azt szétszedték a fél autót mire megtalálták a motorszámot:D
atesssz15-06-2009 11:03:28 // 80828
köszönöm :$

SD15-06-2009 11:01:47 // 80827
Nemtom, én ilyen off dolgokból néha a Posta autóhoz viszem a gépet:) Nagy alfafikázós hely, de mindig jót röhögök rajtuk ahogy csuklanak hogy jobb állapotban van mint a 3-éves céges skodák. mert amúgy skoda márkaszervíz.

Az Egressy úton van, a Hungáriáról lehet rákanyarodni. Mindig unatkozik ott pár szerelő, nekem ilyen fékmérés meg hasonlók mindig kijöttem eddig 3-4 e ft-ból. és van lézeres cuccuk:)
Lehet érdemes megkérdezni mennyi az állítás:)

De szereltetni ott tilos mert nem értenek az alfákhoz!
Jorjie15-06-2009 10:58:21 // 80826
Naoncíííp! :-))
atesssz15-06-2009 10:50:01 // 80825
igen? Nekem 5800-ért állítottak futómű csere után, igaz, a tag dolgozott vele vagy másfél órát, mire jó lett, d a végeredmény: jobb és bal oldalt: 0.0mm lett :)
3000-ért lézeres cuccal lövik be?
Thomika15-06-2009 10:41:38 // 80824
Bementem a közelünkben 2 helyre is, hogy szeretnék futóművet állíttatni. Azt hittme hanyatt vágom magam. Első hely azt mondja 5400Ft + áfa , ehh mondom, de felmentek az árak!! Na mnid1 innen tipli. Irány a 2. hely: ott még szebbet mondott a faszi 6900 Ft... So arra a következtetésre jutottam, hogy az összes hasonló cég tehet egy szívességet, kerítek vmi nem túl messze léőv rendes futóművest, aki 3000-ért megcsinálja ugyanazt! Sztem ez már pofátlanság amit csinálnak!!! Vagy rosszul gondolom?
Thomika15-06-2009 10:35:56 // 80823
Tényleg nem volt nagy mozgás.... Tegnap megint voltam versenyen a Ringen. Mikor mentünk parkolni, egy gyönyörű Sprint gurult mögöttem. Mivel offos verdával voltunk, nem kalimpáltam neki, de azért megcsodáltuk a gépezetet!
Thomika15-06-2009 10:29:27 // 80822
Bár az lenne! De sajna ma hétfő van....
Thomika15-06-2009 10:25:38 // 80821
Köszi! :) akkor asszem nem csinálok nagy ügyet belőle....
SD15-06-2009 10:13:00 // 80820
És kellemes hétvéét mindenkink, mámamá péntek van? :D
Buksi15-06-2009 09:34:03 // 80819
Nyóreggel! :-)

Hát nem sokat írtatok a hétvégén! :-)

NYóestét! :-D
atesssz14-06-2009 23:17:28 // 80818
köszi 8-)
SD14-06-2009 18:02:28 // 80817
szépp géppéjármű:)
afri14-06-2009 14:39:24 // 80816
szerintem te is meg tudod csinálni, nem egy nagy buli!! :-D
én is itthon cseréltem .. tök egyedül!!
sok sikert!! :-)
atesssz14-06-2009 10:45:16 // 80815
szépjóreggelt:)
Thomika14-06-2009 08:28:20 // 80814
A vez .módosító so k16V-s mociban 30-40K-ként behal. Sőt az új 147-esekben 20K alatt :P Tommi cartársnak is a vadi új 1,5éves autóján nemrég cserélték.... A hidrotőke tényleg csak 150-200 Ezrenként cserés, de a vez módosítóra érdemes odafigyelni. Különösebb bajod nem lesz belőle, leginkább xarul fog menni a verda! Egyébként az ára úgy 30-50K között mozog! Ha netán kell, utána kérdezek....
Thomika14-06-2009 08:24:45 // 80813
Kaatog vagy kerreg??!! Mert ha beindítás után pár mp-ig traktoros hangos hallasz, akkor vez.módosító csere jön hamarosan! Sajnos 16V-kben elég gyakori probléma...
Thomika14-06-2009 08:23:01 // 80812
Elvielg a futóműkereten van 4 csavar meg a csonkállványban fogja még egy nagy, ha jól emléxem! Ez alulról és oldalról könnyen hozzáférhető.
Thomika14-06-2009 08:21:55 // 80811
Remélhetőleg 1 hónapon belül. Most derült ki, hogy mindkét lengőkarom ismételten cserére szorul.... Megnézem a manualt, elképzelhető, hogy itthon is meg tudom csinálni!
Thomika14-06-2009 08:20:17 // 80810
Hagyd rá! :)) A végén még plusz Le-ket fog érezni miatta! :P
Thomika14-06-2009 08:19:28 // 80809
Meglehetősen! De Tőled már megszoktuk! :PPP :))))
Thomika14-06-2009 08:17:28 // 80808
Szép lett nagyon! sokat dob egy autó motorterén, ha fl van újítva minden cucc....De amíg minden jól műxik ,addig hozz nem nyúlok! :) A kormányművemen van hasonló tuning :) Kapott hengerfej csavarokat, hogy erősebb legyen, és egy szép csillogó anyát a tetejére :P :))))))))))))))
Thomika14-06-2009 08:13:59 // 80807
Hali!

Kat. már rég nincs benne, so az nem okozhat problémát. Sztem a középdob lesz, Marklartól vettem bontva, elvileg azt mondta a kipuffos is,hogy egy darabig jó.... Ezekszerint mégsem....
gab5514-06-2009 00:10:02 // 80806
Az igazat megvallva én sem mertem még kipróbálni az 55-ben, de ha beleszagolsz az ilyen tisztító adalékokba, akkor tisztán érezni a nitrót. Sok ismerősöm használja ezt a módszert, és egyiknek sem volt még emiatt gondja. A Punto I-nek nem ártott, az biztos. Igaz, érezhető változást sem okozott (bár nem volt gondja az injektornak, csak kipróbáltam, hogy milyen. Öööö... Nem sokkal ezután eladtuk).
cac13-06-2009 23:34:56 // 80805
Így van, helyi vagyok :). Köszi az ötletet! Jövő héten be is szerzek mindent.
Én sokszor hónapokig csak gázzal mentem, lehet, hogy az is elég, ha benyával meghajtom 120-szal. A higító elsőre nekem is vadnak hangzik. :)
SD13-06-2009 22:46:45 // 80804
Ez elég erőszakos szernek hangzik, nem teszi tönkre?
gab5513-06-2009 22:29:23 // 80803
Most nézem bakker, hogy Te meg veszprémi vagy! Akkor elég eccerű. Nekem 200 km.

A legfaxább üa. tisztító, hogy belevágsz 3dl nitro higítót egy teli tank benyába, azt' hadd szóljon. A csodaszerekben is az van.
gab5513-06-2009 22:25:39 // 80802
Injektortisztító: a Spuri nevű akármi egész jó. Én is szoktam használni, mert sztem ezek legfeljebb megelőzésre használhatók. Ha a lerakódást nem oldja a benzin, ill. benya mellett le tudott rakódni, akkor nincs erre csodaszer.
Rögzítő bolha: Veszprémben a Stop autósboltban sikerült vennem 70/db áron olyan bolhát, ami a fényszórók feletti műanyag fedelet rögzíti. Esetleg érdemes rákérdezni. Korábban egész Sopront körbejártam, de sehol nem volt semmi ilyen cucc. Ebbe a boltba meg Rover cuccokért ugrottunk be, aztán ott figyelt az asztalon egy ilyen bolhácska.
SD13-06-2009 13:50:06 // 80801
Marklár az embered, de most asszem nyaral, majd kersd meg.

Kevés benzinnél is hajlandó rángatni:)
cac13-06-2009 13:44:09 // 80800
Köszi! :)
Azért majd csak visszakerül a gáztartály. Nyáron a 300 feletti benzinárnál tankolom majd a jó kis 170-es lpg-t. Egyébként nem is gondoltam volna, hogy ilyen böszöm nagy csomagtartója van a 155-ösnek. :)

Ma is mentem vele, és rángatósat játszott. Öntök bele egy kis 95-öst, mert elég alacsony a szint, meg lehet, hogy bevállalok valami injektor/üzemanyag-rendszer tisztító adalékot. Van valakinek tapasztalata ezügyben?

Jut eszembe nem tudjátok véletlenül hol lehet kárpitrögzítéshez fekete kis műanyag stifteket venni? Illetve a fényszórók alatti díszléc rögzítéshez is kéne a kasznihoz csatlakozó kis bazz, amibe bepattan a díszléc tüskéje.

További szép napot!
SD13-06-2009 13:25:37 // 80799
a láncos moci egészen más konstrukció, ott már inkább a korából adódóan szokott kijönni ez-az, de maga a vezérlésmodósító, meg a lánc az kb a motorral egy ideig bírja.

De nekm is volt cserélve:) Akkor 30k-t hagytam ott a szervízben, mert egy kis alátét elszabadult, és lötyögött a vezmód, ettől néha rántott egy qv nagyot, és megmarta a láncot is, de így ment több mint 10.000km-et aztán végre rájöttünk mi a gond. Csere és kész:)
Mindenesetre én örülök hogy nem az autópályán mondjuk 160-nál robbant szét a motor:) Hanem a sasszemű szerelőm kiszúrta mert mondtam neki hogy valami nem ok:)
De ment az autó mint a mérgezett egér, egyet nem szeretett ha finoman akartam vele közlekedni:D Azóta meg mint a kezesbárány:)



Ez is már vagy két éve volt, sok mindent megéltünk már:) De sosem bántam meg hogy őt választottam:)
SD13-06-2009 13:12:24 // 80798
nagy gratula:) mi is veled örülünk!!! :) mondtam volna csak már nem mertem hogy dobd ki a fenébe azt a gáz szettet, nem bojler ez!!! :D

De akkor magadtól is rájöttél:)

Hidegen nekem is rángat, az elsőgázadásra általába köhhent egyet aztán ok:) Fel kell éledni a gépnek, addig nem is erőltetem elvégre nem mai csirke:)))

Akkor most nagy az öröm:)))
cac13-06-2009 11:30:33 // 80797
Nekem láncos a moci. Vittem a vezerlőtengelyeket (mert a módosítás adta be a kulcsot), és így volt 15k a munkadíj.
cac13-06-2009 11:29:08 // 80796
Szerintem a rövid választ mondom: nem. :)
Szerintem megcsinálom az általam írt tesztet. 8 injektorból kiválasztom a 4 legjobbat, aztán azt rakom vissza.

Ja Urak! Megy a verda!!! Kikaptam a gázt, átcseréltem a benzin pumpát, és láss csodát, majd fél éves állás után pöccre indult.
Jövőhéten lemosom, aztán rakok fel róla képecskéket. Most nagyon boldog vagyok! :)
Mondjuk alacsony fordulaton az elején rángatott, illetve egyszer pukkant is egyet a kipufogó. Szerintem, ha szerelőnek mondanám az lenne a válasz, hogy most tanul be a lamdba szonda (mert az új).
SD13-06-2009 10:26:47 // 80795
ha nem hajtod elképzelhető hogy 60 fok környékén marad. A lényeg hogy az első osztás a 60 fok amikor áll akkor az alatt fekszik kicsit, mikor mész és melegszik akkor ha már megmozult és nem fekszik akkor mér. Ha lent fekszik a jel alatt akkor nem müxik, és valóban közlekedés, normális állapotban 70-80 foknak kéne lennie.

Nekem volt 110-is:) igaz akkor koppon ment már egy ideje:)
gab5512-06-2009 23:29:34 // 80794
'stét az Uraknak!
Ilyen időben nekem kb. 80 ig megy fel az olaj, igaz addig eltelik egy kis idő. Mire eléri a víz a 80-at, addig az olajhőmérő is megmozdul. Ha nem, akkor nézd meg a karter hátranyúló részénél, hogy nem csúszott-e le a szenzorról a vezeték!
Ha szeretnéd egy kicsit elodázni a vezérléscserét, akkor sztem nézesd meg valakivel a görgőket, hogy nem kopottak-e, mert sokszor az okozza a szíjszakadást. Érdemes időnként ránézni.
Krisz15512-06-2009 22:08:22 // 80793
annak a mérője meg sztem nem is működik vagy ez olyan olaj h fél óra alatt se melegszik 60nál feljebb:)
SD12-06-2009 22:06:21 // 80792
a víz kilencven foknál is fontosabb hogy az olaj melegebb legyen mint 60:)))
SD12-06-2009 22:05:38 // 80791
Indulásnak jó hozzálállás:)
Krisz15512-06-2009 21:59:46 // 80790
köszi szépen a segítséget:) olajat néztem, az tele van rendesen, hűtővizet ma töltöttem, 90 fok alatt meg eszembe se jut pörgetni:) szal mi barátok leszünk:) télre tervezem h beállok egy garázsba (haverom felajánlotta az övét) szétszedem az egészet és újra összerakom minden kis hibát kijavítva. szal latyakban bkv lesz:D
SD12-06-2009 21:53:01 // 80789
hallottunk már nem egy elszakadt vezérlésről, legutóbb egy opelos haveromnak szakadt le igaz neki a vadi új, de az más tészta, kopelnél úgy látszik a gyári alkatrész is szar... az gariba lesz intézve...

ha jó viszonyban vagy az ex tulajjal akkor kérj el minél több számlát, hogy miket cserélt, ez arra is jó lehet ha mondjuk később egy szervízben le akarnának húzni hogy ezt meg azt kell cserélni, neked meg megvan a számla hogy az még nem aktuális...

ilyet is hallottunk már

de ezt azért mondom hogy sok boldog kilométert tehess meg a gépeddel, mert ez két tipikus olyan pont amin beszívja pár friss apfatulaj:(
1: nem időben cserélt vezérlés, hidegen taposás, és kevés olaj vagy forralt hűtővíz
(tudomásul kell venni ez nem dévóticco hogy tolja neki az ember aztán megy míg be nem sűl, ezek kihegyezett, művészien megalkotott motorok, és autók, ezért több törődést odafigyelést igényelnek mint egy ugyanennyi köbcentiből, kétharmad ennyi erőt kihozó gép)
2: lehúzós hozzá nem értő szerelők, akik visszaélnek azzal hogy az ember szereti az autóját, és legtöbbször sajnos nem is értenek hozzá csak alkatrészt tudnak cserélni, nem pedig rájönni a hiba valós okára... ha van..

ha bármi kell gyári alkatrészre is van akinek van itt kedvezménye, tudunk szerezni, és szerelőt is tudunk ajánlani:)

olaj szint legyen rendben, víz legyen benne, hidegen ne taposd, meg úgy általában ésszel, és akkor barátok lesztek:)
Krisz15512-06-2009 21:40:27 // 80788
olyan atombiztos infó lesz h csak na. ismerem persze mert üzembentartóival vettem úgy óccóbb vót és nem volt akkor épp papír azt később intéztük szal telefonálgattunk bőven. elvileg vannak számlák a javításról, csak nincs nálam:s az is nála maradt és emailben küldi tegnap beszéltem vele. majd beírok mik lettek cserélve de volt több nem két forintos számla is köztük.. habár ilyet bárki tud nyomtatni. de utánajárok. nem akarok 300k-s javítást
Buksi12-06-2009 21:39:53 // 80787
Kíváncsi leszek rá! :-))
SD12-06-2009 21:39:02 // 80786
hát most rá fog kerülni a két cucc a TS-re:) és remélhetőleg még az évezredben a V6 is kitisztul:)
SD12-06-2009 21:38:12 // 80785
ja ismered? az egy fokkal jobb:) de akkor sem tudod milyen szerelő rakta össze, gögőt is cserélt-e, garannciát is nehézkes érvényesíteni

mielőbb cseréld, de persze józan ész határain belül tolható, de ha nincs atombiztos infó hogy mikori akkor szerencsejáték
Buksi12-06-2009 21:37:53 // 80784
Aztán tessék ám dokumentálni is a történteket! :-)))
Krisz15512-06-2009 21:32:19 // 80783
na akkor holnap kiszedem belőle az igazságot.
SD12-06-2009 21:30:12 // 80782
nem akarlak paráztatni, mert nem ismerem az előző gazdát, de ezt nem lehet megmondani, szíjas TS motornál, szíj, feszítőgörgő, amúgy mint minden motornák olaj, szűrő stb.

Ezeket szeretik elspórolni a hanyag tulajok...

lehet hogy az eladás előtt cseréte de az is lehet hogy már túlvan a megengedett km-en, ha leszakad akkor belever a szelepekbe, elgörbólnek, törnek, és lehet szétszedni az egész motort, ami qva drága mulatság:(

én mindenkép azt mondanám cseréld, mert jobb a nyugalom mint a para, mert utólag már késő.

de mondom ha megbízol az előző tulajban akár annyira hogy rábíznál 300k-t és azt mondta cserélte akkor elmehet még nyáron de

nem könnyű mert bennevan 50-100k-ban a csere, de akkor egy jó darabig azzal nem lesz gond.
Krisz15512-06-2009 21:21:34 // 80781
igen tudom... cserélve lesz de nyár végéig nem terveztem. majd akkor. addig remélem kihúzza. vagy hülyeség?
SD12-06-2009 21:19:19 // 80780
Hát gondolhatod most vérszemetkaptam:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.