Forum >> 155
Buksi23-06-2009 21:49:51 // 81229
Még nem! :-D
Whiteskull23-06-2009 21:45:03 // 81228
Mondtam már, hogy szép lett az autód? :)))))))))
Buksi23-06-2009 21:43:14 // 81227
Jaaah... :-DDD
gab5523-06-2009 21:39:52 // 81226
He-he! Külsőégésű motor rendel. :)
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:38:58 // 81225
Elteszem magam holnapra, mert nem tudok autóval menni :-(((
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:38:11 // 81224
Én meg mondom, hogy szép is! :-))))))))
Buksi23-06-2009 21:37:02 // 81223
Mondtam én, hogy ügyes vagy! ;-))))))))
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:35:33 // 81222
Hülye! Volt a garázs végében egy asztal, ott találtam hegesztőelektródát. Azt hajlítottam meg. Amúgy meg elektromos pákával forrasztottam egy ventilátor mellett. De nekem sem tetszett a szitu. Én levettem volna az egész tankot, csak nem volt helyem.
Thomika23-06-2009 21:19:43 // 81221
Jó kérdés! :))) Azért tényleg merész dolog forrasztgatni a benya fölött!
Thomika23-06-2009 21:12:14 // 81220
:)))) vmi rémlik még! :)
Buksi23-06-2009 20:48:51 // 81219
Van egy olyan érzésem, hogy sehogy! :-D
Fairlane23-06-2009 20:48:22 // 81218
Szép... :)
Az álmoskönyv szerint nyitott tank felett forrasztgatni nem jó ómen.... :D
A tankba esett cuccot hogy szedted ki?
Az álmoskönyv szerint nyitott tank felett forrasztgatni nem jó ómen.... :D
A tankba esett cuccot hogy szedted ki?
Buksi23-06-2009 20:47:04 // 81217
Majd mindjárt kapsz SD-től! :-DDDDD
Buksi23-06-2009 20:46:06 // 81216
Te rosszebb vagy, mint a Mekk mester! :-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 20:45:51 // 81215
Ja... :-P
Seriff23-06-2009 20:44:06 // 81214
Ebből nekem az jön le, hogy a 155 női autó :DDDDD
Fairlane23-06-2009 20:43:04 // 81213
Ezaz, ezért volt érdekes az 1 baros kérdés...
Amúgy valószínűleg a fagyálló is befolyásolja a forráspontot.
Amúgy valószínűleg a fagyálló is befolyásolja a forráspontot.
Gyozi15523-06-2009 20:39:26 // 81212
bazz nem unatkoztál :D
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 20:26:57 // 81211
Üdvöz!
Megint volt egy kis szervízelés. Mivel a hétvégi féknyereg meg minden csere után még mindíg xar volt a bal kézifék, ezért tegnap betettem egy új kézifékbowdent a bal kerékhez. Öröm, boldogság, mert fog mint a állat. Észrevettem viszont egy kicsike folyást a tank jobb oldalán. Azt ma néztem meg és utána még lett volna időm belejenteni a kocsit vizsgára a Mozaikba.
Innentől jött a cumi...
Ki kellett pakolni a csomagtartót. Már ez nem volt egyszerű. Levetten az AC feletti fedelet és beindítottam az autót. A motor felé mennő cső korűl szivárgott a benzin elég rendesen. Elkezdtem szétszedni. A benzinvezetékeket szorító anyá elkezdtem kitekerni, erre kitört a csavar a szivattyúház fedeléből. No, "sebaj", kivesszük az AC-t. Nem lehet nehéz mert már egy párat kiszedtem és flottul ment. Itt nem. A szorítgyűrű alig akart megindulni. Mire lejött, addigra én már tiszta ideg lettem. Lejött a gyűrű, az AC viszont nem jön ki. Kiderűlt, előbb ki kell venni a szintmérőt, mert csak úgy fér ki a pumpa. A szintmérő meg valami spec szerszámmal jön ki ami nincs. Persze akkor a tank felöli oldalon kell megtekerni, ehez meg félig ki kell emelni a pumpát. Ezzel sem lett volna baj, ha nem egy éles inox szalag fogná oda a pumpát a felső burkolathoz. Az egy szem csavart kitekertem, a kulcs meg persze egyszer bele is esett a tankba. Nagy nehezen kijött a pumpa!!! A felső burkolatot átfurtam és belűlre tettem egy fakötésű alátétem és egy gumigyűrűt. A másik, külső oldalra meg sziloplasztot és egy alátétet egy önzáró anyával együtt. Ezzel az AC kész.
Persze ekkor még nem voltunk sehol.
Az elmenő benzinvezeték kis csatlakozója természetesen műanyagbol van. Az meg természetesen el volt repedve, és onnan jött a benya. Sebaj, elővesszük a műanyagos tudásunkat és forrasztópákával összeolvasszuk. Mind eszt a csomagtartóban ülve- feküdve egy zseblámpa fényénél, mert a csomagartóvilágítása ehez elég gyenge. Nagy nehezen megforrasztom és azért a kezemet is sikerűlt megégetnem egyszer-kétszer (négyszer). Összerak, beindít.......xar.
Cső kiköt és ki akartam cserélni a visszafolyó csatlakozójára. Lecsíptem az elmenő csatiját. Nem kellett volna. Az elmenő cső és a visszafolyó cső is műanyag, tehát elég nehezen lehet belenyomni a csatiit, csak ha valamelyest megtágítod valamivel. Mondjuk belső- zeeger fogóval. Ha már kint a repedt csati, akkor szépen megcsináljuk. Ezen mondat alatt még két égési sebet értek a kezemen. A páka tehát nem vált be. Volt az irodában pillanatragasztó, ami jól fogja ezt a fajta műanyagot. De kívülről nem lehet megragasztani csak belülről. Ígyhát találtam egy darab zsugorcsövet, ami pont passzolt a csati belsejébe és elzárta a lyukat. Fogtam a zsugorcsövet és beleragasztottam a csatiba. Ez nem fog folyni többet. Legalább is amíg nem veszek egyet Marklartól. Már ha hazaengedik. Most már csak a csatit kellene visszanyomni a félmerev csőbe. A csövet kitágítottam annyira, hogy belemenyjen. Biztosításképp egy darab zsugorcsövet is rámelegítettem, hogy le ne csússzon.
Végre lehet menni a Mozaik utcába! Estig vizsgáztatnak, gy gondoltam, hogy 18.00 előtt is adnak időpontot. De csak 15.00-ig adnak. Ha már itt voltam, akkor rákérdeztem az extrákra. A direktszűrőt eltűrik, de nem szeretik. A kormányt szedjem ki a vizsga idejére. Nem bej ha ott vana a csomitartóban és utána rögtön átteszem, csak a vizsga alatt ne legyen fennt. A rugóval meg nem lesz gond, ha van műbizonylat, ami már van. Holnap autó nélkül megyek dolgozni, mert 24.00-kor lejár a műszakija a kocsinak. Telefonon is be lehetett volna jelentkezni, de akkor nincs papír, amit a yard orra alá tudok dörgölni, ha baxogat.
A kézifékem amúgy isteni lett, egyszerre fognak és nem gyengék. :-)))
Az Árpád-hídon visszafele persze megtalált egy 1.4 16V Thalia, de azért kipróbáltam a megkökányolt benzincsövet, mivel van egy poroltó a kocsiban... :-)))
SD!
Ezt magyarázd meg!
Megint volt egy kis szervízelés. Mivel a hétvégi féknyereg meg minden csere után még mindíg xar volt a bal kézifék, ezért tegnap betettem egy új kézifékbowdent a bal kerékhez. Öröm, boldogság, mert fog mint a állat. Észrevettem viszont egy kicsike folyást a tank jobb oldalán. Azt ma néztem meg és utána még lett volna időm belejenteni a kocsit vizsgára a Mozaikba.
Innentől jött a cumi...
Ki kellett pakolni a csomagtartót. Már ez nem volt egyszerű. Levetten az AC feletti fedelet és beindítottam az autót. A motor felé mennő cső korűl szivárgott a benzin elég rendesen. Elkezdtem szétszedni. A benzinvezetékeket szorító anyá elkezdtem kitekerni, erre kitört a csavar a szivattyúház fedeléből. No, "sebaj", kivesszük az AC-t. Nem lehet nehéz mert már egy párat kiszedtem és flottul ment. Itt nem. A szorítgyűrű alig akart megindulni. Mire lejött, addigra én már tiszta ideg lettem. Lejött a gyűrű, az AC viszont nem jön ki. Kiderűlt, előbb ki kell venni a szintmérőt, mert csak úgy fér ki a pumpa. A szintmérő meg valami spec szerszámmal jön ki ami nincs. Persze akkor a tank felöli oldalon kell megtekerni, ehez meg félig ki kell emelni a pumpát. Ezzel sem lett volna baj, ha nem egy éles inox szalag fogná oda a pumpát a felső burkolathoz. Az egy szem csavart kitekertem, a kulcs meg persze egyszer bele is esett a tankba. Nagy nehezen kijött a pumpa!!! A felső burkolatot átfurtam és belűlre tettem egy fakötésű alátétem és egy gumigyűrűt. A másik, külső oldalra meg sziloplasztot és egy alátétet egy önzáró anyával együtt. Ezzel az AC kész.
Persze ekkor még nem voltunk sehol.
Az elmenő benzinvezeték kis csatlakozója természetesen műanyagbol van. Az meg természetesen el volt repedve, és onnan jött a benya. Sebaj, elővesszük a műanyagos tudásunkat és forrasztópákával összeolvasszuk. Mind eszt a csomagtartóban ülve- feküdve egy zseblámpa fényénél, mert a csomagartóvilágítása ehez elég gyenge. Nagy nehezen megforrasztom és azért a kezemet is sikerűlt megégetnem egyszer-kétszer (négyszer). Összerak, beindít.......xar.
Cső kiköt és ki akartam cserélni a visszafolyó csatlakozójára. Lecsíptem az elmenő csatiját. Nem kellett volna. Az elmenő cső és a visszafolyó cső is műanyag, tehát elég nehezen lehet belenyomni a csatiit, csak ha valamelyest megtágítod valamivel. Mondjuk belső- zeeger fogóval. Ha már kint a repedt csati, akkor szépen megcsináljuk. Ezen mondat alatt még két égési sebet értek a kezemen. A páka tehát nem vált be. Volt az irodában pillanatragasztó, ami jól fogja ezt a fajta műanyagot. De kívülről nem lehet megragasztani csak belülről. Ígyhát találtam egy darab zsugorcsövet, ami pont passzolt a csati belsejébe és elzárta a lyukat. Fogtam a zsugorcsövet és beleragasztottam a csatiba. Ez nem fog folyni többet. Legalább is amíg nem veszek egyet Marklartól. Már ha hazaengedik. Most már csak a csatit kellene visszanyomni a félmerev csőbe. A csövet kitágítottam annyira, hogy belemenyjen. Biztosításképp egy darab zsugorcsövet is rámelegítettem, hogy le ne csússzon.
Végre lehet menni a Mozaik utcába! Estig vizsgáztatnak, gy gondoltam, hogy 18.00 előtt is adnak időpontot. De csak 15.00-ig adnak. Ha már itt voltam, akkor rákérdeztem az extrákra. A direktszűrőt eltűrik, de nem szeretik. A kormányt szedjem ki a vizsga idejére. Nem bej ha ott vana a csomitartóban és utána rögtön átteszem, csak a vizsga alatt ne legyen fennt. A rugóval meg nem lesz gond, ha van műbizonylat, ami már van. Holnap autó nélkül megyek dolgozni, mert 24.00-kor lejár a műszakija a kocsinak. Telefonon is be lehetett volna jelentkezni, de akkor nincs papír, amit a yard orra alá tudok dörgölni, ha baxogat.
A kézifékem amúgy isteni lett, egyszerre fognak és nem gyengék. :-)))
Az Árpád-hídon visszafele persze megtalált egy 1.4 16V Thalia, de azért kipróbáltam a megkökányolt benzincsövet, mivel van egy poroltó a kocsiban... :-)))
SD!
Ezt magyarázd meg!
Imyx23-06-2009 18:30:50 // 81210
Az a hibatároló jelző nekem akkor világított, amikor sima 95-ös benzint tankoltam bele (2xMOL, 1x Luk Oil.) Három alkalommal próbáltam ki a 95-öt, a motor nehezen indult be, volt, amikor be se indult, szerintem egy henger nem is ment. Carrera, vagy jobb minőségű benzintől teljesen megszűnt nálam ez a dolog. Inter155 kollégánál folyamatosan világít, a teljesítmény megvan nála, ott más lehet a probléma. Ha rángat, és időnként felvillan, akár percekig, akkor üzemanyag, szerintem.
Sok örömet a vashoz! :-).
Sok örömet a vashoz! :-).
SD23-06-2009 18:06:28 // 81209
Még szép:) Kölönben hamar elforrna a víz:) de akkó nem egy bar kell legyen benne?
atesssz23-06-2009 18:03:57 // 81208
hehe, a w60-as lassan váldó/difi olaj :D:D
Nekem OMW Bixxol 10W40 van benne. Menet közben 3 bar körüli a nyomásom. Következő alkalommal kipróbálom a Selénia TurboDiesel 10w40-et
Nekem OMW Bixxol 10W40 van benne. Menet közben 3 bar körüli a nyomásom. Következő alkalommal kipróbálom a Selénia TurboDiesel 10w40-et
gab5523-06-2009 17:36:52 // 81207
Igen.
Amúgy ilyen dolgoknál alapvetően túlnyomásról beszélünk. :)
Amúgy ilyen dolgoknál alapvetően túlnyomásról beszélünk. :)
Buksi23-06-2009 17:25:51 // 81206
Köszi, de Buksi vagyok! :-DDDDDDDDDDDDD
SD23-06-2009 17:23:50 // 81205
Egy bár az egy atmoszféra?
Buksi23-06-2009 17:20:49 // 81204
Akkor húzzál bele! ;-))))))))
norbee23-06-2009 17:20:43 // 81203
A kis Öveges professzor... :)))
gab5523-06-2009 17:11:42 // 81202
Erre most nem válaszolok. Legalábbis, érdemi választ nem. :)
Fairlane23-06-2009 17:02:14 // 81201
1 baron forr 100 fokon :)
gab5523-06-2009 16:34:18 // 81200
A hegymenet bele van tervezve a motor és az egyéb alkatrészek tűrésébe. Azzal viszont nem kell számolni, hogy valaki 200 km-en keresztül 1-2-ben forgatja a szerpentinen tiltásig. Rövid távon belefér, ezért van az,hogy 120 fokig elmehet a vízhőmérséklet és csak utána jön a piros lámpa. Azt mondjuk nem tudom, hogy hány fokon forr az 1bar nyomású víz.
gab5523-06-2009 16:23:29 // 81199
Nekem is csak az utca végég van 5 bar fölött. Ősszel lesz olajcsere, akkor 10W-40-et fog kapni. Nem jó a 10W-60 télen, sokat kell melegíteni hidegindítás után.
cac23-06-2009 16:08:18 // 81198
Nekem is az volt benne, amikor vettem. Állítólag felesleges a 4 pólus.
norbee23-06-2009 15:22:28 // 81197
Beru néni az a Csillagok Háborújában volt. :)
Thomika23-06-2009 14:57:25 // 81196
Nincsenek a mediterrán klímához szokva :P :))))) Az olasz vas meg bezzeg elmegy hidegben is! :)
Thomika23-06-2009 14:55:34 // 81195
Aham ! Én Beru gyertyákat fogok beletenni amint megadja magát az utolsó garnitúra Golden Lodge. 1500-ért hoznak 4 pólusú gyertyát, az állítólag 50-60Ezret el fog bírni!
Thomika23-06-2009 14:51:42 // 81194
A 8V-k többségén asszem van! Legalábbis nekem van! sokat számít ám! Főleg tempósan autópályán! 100 környékére elmászik néha, de fölé nem megy!!
Thomika23-06-2009 14:48:36 // 81193
Nekem 10W 40 Selénia volt mindig a gépben. Míg jó volt a nagynyomású jelzőm ,addig alapjáraton 1,5-2 bar volt, fordulaton 3,5-4 bar. 5bar-ig elvileg jó, ha fölötte van, akkor az tartósan nem jó!
Thomika23-06-2009 14:45:11 // 81192
Hali! ilyen melegedés nekem si volt, konkréten nem volt elég víz a rendszerben! Ezt ellenőrizd! rosszabb esetben bexart a vízpumpád, és nem kering a víz, vagy pedig (és ez nagyon ritkán lehetséges) pont zárt állásban xar be a termosztátod! De a víz legyen sztem az első ellenőrzési pont :)
SD23-06-2009 14:18:46 // 81191
Valóban elképzehető hogy az általad említett benzin, is hozzájárulhat. És az is igaz hogy nem szokás helyben tiltáson járatni az autót:) Mert az menésre van kitalálva. És némiképp rosszul tolerálja a rendszer ha terhelés mellett nincs menetszél.
De ha csak a menetszélhez képest sok benzin is felforralná, akkor hegynek felfele is melegedne az meg azért nem jellemző, főleg ha 1-2ben akár megy az ember azért nagyrészt 50-60 között halad az autó, tehát van menetszél.
És valóban elenyésző lehet a súrlódás egyéb erőhatás nélkül, mert úgy illesztettek minden alkatrészt hogy a lehető legjobb tömítést adja de a lehető legkevesebb súrlódással. De mivel viszonylag keveset tekergődzik az ember szerpentinen ezt valószínüleg elintézték annyival hogy hagytak rá némi tartalékot.
De a kenés megváltozása, illetve az extra erők, szerintem azért dobhatnak némi pluszt a rendszernek:)
De ha csak a menetszélhez képest sok benzin is felforralná, akkor hegynek felfele is melegedne az meg azért nem jellemző, főleg ha 1-2ben akár megy az ember azért nagyrészt 50-60 között halad az autó, tehát van menetszél.
És valóban elenyésző lehet a súrlódás egyéb erőhatás nélkül, mert úgy illesztettek minden alkatrészt hogy a lehető legjobb tömítést adja de a lehető legkevesebb súrlódással. De mivel viszonylag keveset tekergődzik az ember szerpentinen ezt valószínüleg elintézték annyival hogy hagytak rá némi tartalékot.
De a kenés megváltozása, illetve az extra erők, szerintem azért dobhatnak némi pluszt a rendszernek:)
gab5523-06-2009 13:44:30 // 81190
Érdekes levezetése ez a dolgoknak.
Sztem eccerűen: nagy gáz- nagy teljesítmény- sok benzin az égéstérben- sok keletkező hő- kis sebesség a szerpentinen- kis hőleadás a kis sebességű hűtőlevegő miatt.
Ugyanezen okok miatt szoktak a motorok felforrni gumiégetéskor.
Egy motor hőtermelésének elenyészően kis részét (talán 5-8%-át) adja a súrlódás, java része abból jön, hogy az égéstérben egy benzin nevű anyagot égetünk el, amely elég tekintélyes hőtermeléssel jár.
A pályán a vizet a nagy sebesség miatt intenzíven hűtötte a levegő, de a nagy teljesítmény (és hőtermelődés) miatt a hőcserélő már nem tudott annyi hőt elvonni az olajból, ezért volt jó idő az olajtérben. De ez nem gáz, tudnak Csizmaországban motort tervezni+ építeni, megtalálják a fiúk a kellő arányokat.
Télleg: olasz autópályán a dugóban miért csak csak német autókért jött az autómentő?
Sztem eccerűen: nagy gáz- nagy teljesítmény- sok benzin az égéstérben- sok keletkező hő- kis sebesség a szerpentinen- kis hőleadás a kis sebességű hűtőlevegő miatt.
Ugyanezen okok miatt szoktak a motorok felforrni gumiégetéskor.
Egy motor hőtermelésének elenyészően kis részét (talán 5-8%-át) adja a súrlódás, java része abból jön, hogy az égéstérben egy benzin nevű anyagot égetünk el, amely elég tekintélyes hőtermeléssel jár.
A pályán a vizet a nagy sebesség miatt intenzíven hűtötte a levegő, de a nagy teljesítmény (és hőtermelődés) miatt a hőcserélő már nem tudott annyi hőt elvonni az olajból, ezért volt jó idő az olajtérben. De ez nem gáz, tudnak Csizmaországban motort tervezni+ építeni, megtalálják a fiúk a kellő arányokat.
Télleg: olasz autópályán a dugóban miért csak csak német autókért jött az autómentő?
cac23-06-2009 12:40:58 // 81189
No...a kis nyomozásom eredménye. Egyrészt nem Bosch FR70C+, hanem FR7DC+. Kissé dzsuvás volt a gyertya no.
Másrészt a Bosch online termékválasztó szerint ezek a gyertyák jók a 155-öshöz:
Bosch Szuper 4 FR 56
Bosch Szuper FR 5 DC
Bosch Kettos platina FR 5 KI 332 S (LPG gázos kocsikhoz)
Harmadrészt egy Bosch offline termékkatalógus szerint meg:
WR7DC+
WR5DC+
Szóval van itt minden. :)
Másrészt a Bosch online termékválasztó szerint ezek a gyertyák jók a 155-öshöz:
Bosch Szuper 4 FR 56
Bosch Szuper FR 5 DC
Bosch Kettos platina FR 5 KI 332 S (LPG gázos kocsikhoz)
Harmadrészt egy Bosch offline termékkatalógus szerint meg:
WR7DC+
WR5DC+
Szóval van itt minden. :)
SD23-06-2009 12:34:05 // 81188
köszi a bizalmat:D
mivel sokat rizsázok így sietek viszont így meg néha nem jön ki:D
mivel sokat rizsázok így sietek viszont így meg néha nem jön ki:D
cac23-06-2009 11:58:02 // 81187
Ha nem javítottad volna ki magad, azt hittünk volna, hogy csak májerül szlengeskedtél. :))
SD23-06-2009 11:51:29 // 81185
ja a biomechanikus kézifék az nekem is ismert jelenség... :)))
csak az a rossz hogy úgy veszem észre motorhangra aktivizálódik, és nem valós veszélyhelyzetre... ez meg milyen dolog... ??? tehát azonosítja a motorhangot a vigyázz az alfás állat férjem megint baromkodik... pedig??? nem is:)
csak az a rossz hogy úgy veszem észre motorhangra aktivizálódik, és nem valós veszélyhelyzetre... ez meg milyen dolog... ??? tehát azonosítja a motorhangot a vigyázz az alfás állat férjem megint baromkodik... pedig??? nem is:)
SD23-06-2009 11:45:39 // 81184
Igen van a 8V-n olajhűtő, azt hiszem a 2.0-án, legalább is nekem még megvan:)
Nekem páján volt 110C az olaj, de a víz nem ment 90-fölé, de ez padló üzemmódban, folyamatos Vmax-on :)
Szerpentinen azért megy fel szerintem, mert extra erők hatnak a motorra: ugye egyenes vonalú mozgásnál, minden a helyén forog a főtengely, kering az olaj, víz aztán kécc.
De ahogy elkezdesz kanyarogni, főleg ha magas fordulaton tolod neki:
- az olaj lögybölődik ide-oda, tehát más lesz a kenés, elégséges mert azért ki van találva a motor, de azért nem olyan mint piacra menet, másnaposan:)))
- mivel a főtengely ebben az esetben pörgettyűnek felfogható ha kitéríted "nyugalmi állapotából" akkor olyan erők ébrednek amik amúgy nem, ez extra súrlódáshoz, ergo hőtermelődéshez vezet, ugyan így a dugattyúkkal, és minden mozgó alkatrésszel.
- tehát pl: egy izmos kanyarban nyilván azok a G-k hatnak a motor forgó alkatrészeire is és ezzel több mozgási energia alakul súrlódás következtében hővé.
Tehát végeredmény nem szabad semmit csinálni és akkor nem romlik el:D:D:D
NEM
csapatni kell mert az király!!!! :)))) (de ésszel:)
Nekem páján volt 110C az olaj, de a víz nem ment 90-fölé, de ez padló üzemmódban, folyamatos Vmax-on :)
Szerpentinen azért megy fel szerintem, mert extra erők hatnak a motorra: ugye egyenes vonalú mozgásnál, minden a helyén forog a főtengely, kering az olaj, víz aztán kécc.
De ahogy elkezdesz kanyarogni, főleg ha magas fordulaton tolod neki:
- az olaj lögybölődik ide-oda, tehát más lesz a kenés, elégséges mert azért ki van találva a motor, de azért nem olyan mint piacra menet, másnaposan:)))
- mivel a főtengely ebben az esetben pörgettyűnek felfogható ha kitéríted "nyugalmi állapotából" akkor olyan erők ébrednek amik amúgy nem, ez extra súrlódáshoz, ergo hőtermelődéshez vezet, ugyan így a dugattyúkkal, és minden mozgó alkatrésszel.
- tehát pl: egy izmos kanyarban nyilván azok a G-k hatnak a motor forgó alkatrészeire is és ezzel több mozgási energia alakul súrlódás következtében hővé.
Tehát végeredmény nem szabad semmit csinálni és akkor nem romlik el:D:D:D
NEM
csapatni kell mert az király!!!! :)))) (de ésszel:)
gab5523-06-2009 11:23:45 // 81183
Az olaj-víz hőcserélő miatt túl nagy különbség nem szokott lenni a folyadék hőmérsékletek között a 16 szelepeseken. (A 8v-n van olajhűtő?) Nekem a csúcs az volt, amikor 95-100 volt a víz, és 110 az olaj. Állandó 2-3, szerpentin, 5 fok külső hőmérséklet.
De úgy istenigazából nem hajtottam szarrá, mert a jobb1-en "be volt húzva a biomechanikus fék" ("...már megint hülye vagy... ne menj olyan gyorsan... meg fogunk halni") :D
De úgy istenigazából nem hajtottam szarrá, mert a jobb1-en "be volt húzva a biomechanikus fék" ("...már megint hülye vagy... ne menj olyan gyorsan... meg fogunk halni") :D
SD23-06-2009 11:11:04 // 81182
Látod azokat a piros foltokat a falon? :) Kötekedő gyalogosok voltak:)))
Gyozi15523-06-2009 10:55:28 // 81181
nincs bocsánat :D
SD23-06-2009 10:38:16 // 81180
A képminpőségért bocs de egy sokat megélt telefon az elkövető:D többek közt karcos az optika:D :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
1180
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas