Forum >> 155
SD24-06-2009 11:40:51 // 81257
És melyik autóval mentek?
Thomika24-06-2009 10:58:20 // 81256
Majd rákoppintok az orrára, ha nagyon elanyagiasodna :P
SD24-06-2009 10:41:13 // 81255
Csak nehogy elbízza magát, meg az árait hogy ennyit emlegetjük:)))
Thomika24-06-2009 10:23:14 // 81254
Tegnap kommunikáltam vele, még Bulgáriában jártak! Én azt hittem repcsivel mentek, de ezek szerint autóval vágtak neki az útnak! A lényeg,hogy holnap este már elvileg elérhető lesz!
Thomika24-06-2009 10:10:53 // 81253
Vazze, Te is sík ideg lennél, ha letépnéd a lökőst a GTV-ről! :P
Thomika24-06-2009 10:08:45 // 81252
Az gáz! Részvét, Cartárs!
Fairlane24-06-2009 09:39:10 // 81251
Mér, legalább szakadt volna le rendesen, ripityára? :)
Seriff24-06-2009 09:28:54 // 81250
:S Az kevésbé jó :(
Longman24-06-2009 09:26:07 // 81249
Rajta maradt, csak csálén áll..
SD24-06-2009 09:22:05 // 81248
És persze lökös élkül még kevesebb ember kötekedik, kimondottan tartózkodóak, a sérült autókkal:)))
Mert azt nem tudják hogy a cica harapta le:)))
Mert azt nem tudják hogy a cica harapta le:)))
SD24-06-2009 09:20:41 // 81247
Én meg magyarázom neked:)
Tehülyevagy! benzin fölött forrasztópákával????:D
Viszont van egy kérdésem:) Fel-e vetted videóra ezt az egészet? :) Mert ha igen akkor életed hátralevő részében a jogdíjakból megélhetnél:))))
Egy hétre szabira megy a Marklár erre már mindenki kókányolásba kezd? :)
Sok sikert a vizsgához!!! :)
Tehülyevagy! benzin fölött forrasztópákával????:D
Viszont van egy kérdésem:) Fel-e vetted videóra ezt az egészet? :) Mert ha igen akkor életed hátralevő részében a jogdíjakból megélhetnél:))))
Egy hétre szabira megy a Marklár erre már mindenki kókányolásba kezd? :)
Sok sikert a vizsgához!!! :)
Seriff24-06-2009 09:19:49 // 81246
Relax. Akkor is k.rva jó a kocsid :)) no és persze lökös nélkül jobb a hűtés ;))
Longman24-06-2009 08:08:42 // 81244
UHHHH, na végre. Hát ez nagyon csúnya.. :D Csak vicceltem, ez,ez gyönyörű!! Azon a képen ahol szemből van fényképezve, mintha nem is a gyári lámpa lenne benne, olyan szépen kiadja a tagolását a lámpának. Szóval nagyon-nagyon brutál!! Gratula!!
Én meg tegnap leszakajtottam az első lököst, a kib*szott udvarunk kib*szott garázsfelhajtó padkáján, mert a sok kib*szott nem ott lakó elfoglalja az összes helyet, az ott lakók elől.. Fúú de mérges vagyok.
Én meg tegnap leszakajtottam az első lököst, a kib*szott udvarunk kib*szott garázsfelhajtó padkáján, mert a sok kib*szott nem ott lakó elfoglalja az összes helyet, az ott lakók elől.. Fúú de mérges vagyok.
Thomika24-06-2009 07:53:42 // 81243
Amúgy reggelt Urak! :)
Elcs...tt egy idő van! Kinéztem negyed 7kor az ablakon, és full köd volt! Alig lehetett látni vmit! :((( Ez kiakasztó június 24-én :(((
Elcs...tt egy idő van! Kinéztem negyed 7kor az ablakon, és full köd volt! Alig lehetett látni vmit! :((( Ez kiakasztó június 24-én :(((
Thomika24-06-2009 07:52:19 // 81242
De ha sokat fogsz a jövőben kísérletezni a nyitott tank fölötti forrasztgatással, lehet,hogy nem sokáig leszel olyan szép! :P
Buksi24-06-2009 03:49:22 // 81241
Naná, hogy persze! ;-)))
Buksi24-06-2009 03:49:06 // 81240
Elég nagy igényeid vannak! :-DDDDD
Edyboy24-06-2009 01:31:34 // 81239
Még én sem mondtam de most mondom :)
Remélem eljössz majd Tokodra vele :)
Remélem eljössz majd Tokodra vele :)
Whiteskull23-06-2009 22:06:54 // 81238
Szállás, napi 2-szeri meleg kaja, majd az útra 2 napi hideg élelem.Ezek az igényeim. :DDDD
Buksi23-06-2009 22:05:38 // 81237
Persze, gyere nyugodtan! :-DD
Whiteskull23-06-2009 22:02:52 // 81236
Na csak azért! Már majdnem megijedtem. :))))))))))))
De az is jó, ha beugorhatok megnézni ha arra járok. :))))))))
De az is jó, ha beugorhatok megnézni ha arra járok. :))))))))
Buksi23-06-2009 22:01:17 // 81235
Így, ahogy mondod! Ha esik az eső akkor nem megyek sehova! :-)))))))))))))
Whiteskull23-06-2009 21:59:21 // 81234
Ez komoly? Talira is jössz vele? :)))))))))
Gondolom csak akkor ha szép napsütést mondanak előre egy hónapra. :)))))))
Gondolom csak akkor ha szép napsütést mondanak előre egy hónapra. :)))))))
Buksi23-06-2009 21:58:20 // 81233
Akkor majd az egyik talin megmutatom, hogy megy is a gép! ;-)))))))
Whiteskull23-06-2009 21:56:52 // 81232
Jól van mondom. Szép lett. :DDDDDD
Mé szivatnálak. Nincsenek ilyen hajlamaim. :))))))))))
Egyébként meg a képeken nem látszik, hogy megy is. :DDDD
Mé szivatnálak. Nincsenek ilyen hajlamaim. :))))))))))
Egyébként meg a képeken nem látszik, hogy megy is. :DDDD
Buksi23-06-2009 21:52:02 // 81231
Mondjad! :-)))))
Most szívatsz? Persze, hogy megy! :-)))))
Most szívatsz? Persze, hogy megy! :-)))))
Whiteskull23-06-2009 21:50:39 // 81230
Akkor mondom. :))))))))))))
Ja, és egyébként megy is? :DDDDDD
Ja, és egyébként megy is? :DDDDDD
Buksi23-06-2009 21:49:51 // 81229
Még nem! :-D
Whiteskull23-06-2009 21:45:03 // 81228
Mondtam már, hogy szép lett az autód? :)))))))))
Buksi23-06-2009 21:43:14 // 81227
Jaaah... :-DDD
gab5523-06-2009 21:39:52 // 81226
He-he! Külsőégésű motor rendel. :)
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:38:58 // 81225
Elteszem magam holnapra, mert nem tudok autóval menni :-(((
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:38:11 // 81224
Én meg mondom, hogy szép is! :-))))))))
Buksi23-06-2009 21:37:02 // 81223
Mondtam én, hogy ügyes vagy! ;-))))))))
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 21:35:33 // 81222
Hülye! Volt a garázs végében egy asztal, ott találtam hegesztőelektródát. Azt hajlítottam meg. Amúgy meg elektromos pákával forrasztottam egy ventilátor mellett. De nekem sem tetszett a szitu. Én levettem volna az egész tankot, csak nem volt helyem.
Thomika23-06-2009 21:19:43 // 81221
Jó kérdés! :))) Azért tényleg merész dolog forrasztgatni a benya fölött!
Thomika23-06-2009 21:12:14 // 81220
:)))) vmi rémlik még! :)
Buksi23-06-2009 20:48:51 // 81219
Van egy olyan érzésem, hogy sehogy! :-D
Fairlane23-06-2009 20:48:22 // 81218
Szép... :)
Az álmoskönyv szerint nyitott tank felett forrasztgatni nem jó ómen.... :D
A tankba esett cuccot hogy szedted ki?
Az álmoskönyv szerint nyitott tank felett forrasztgatni nem jó ómen.... :D
A tankba esett cuccot hogy szedted ki?
Buksi23-06-2009 20:47:04 // 81217
Majd mindjárt kapsz SD-től! :-DDDDD
Buksi23-06-2009 20:46:06 // 81216
Te rosszebb vagy, mint a Mekk mester! :-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 20:45:51 // 81215
Ja... :-P
Seriff23-06-2009 20:44:06 // 81214
Ebből nekem az jön le, hogy a 155 női autó :DDDDD
Fairlane23-06-2009 20:43:04 // 81213
Ezaz, ezért volt érdekes az 1 baros kérdés...
Amúgy valószínűleg a fagyálló is befolyásolja a forráspontot.
Amúgy valószínűleg a fagyálló is befolyásolja a forráspontot.
Gyozi15523-06-2009 20:39:26 // 81212
bazz nem unatkoztál :D
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2009 20:26:57 // 81211
Üdvöz!
Megint volt egy kis szervízelés. Mivel a hétvégi féknyereg meg minden csere után még mindíg xar volt a bal kézifék, ezért tegnap betettem egy új kézifékbowdent a bal kerékhez. Öröm, boldogság, mert fog mint a állat. Észrevettem viszont egy kicsike folyást a tank jobb oldalán. Azt ma néztem meg és utána még lett volna időm belejenteni a kocsit vizsgára a Mozaikba.
Innentől jött a cumi...
Ki kellett pakolni a csomagtartót. Már ez nem volt egyszerű. Levetten az AC feletti fedelet és beindítottam az autót. A motor felé mennő cső korűl szivárgott a benzin elég rendesen. Elkezdtem szétszedni. A benzinvezetékeket szorító anyá elkezdtem kitekerni, erre kitört a csavar a szivattyúház fedeléből. No, "sebaj", kivesszük az AC-t. Nem lehet nehéz mert már egy párat kiszedtem és flottul ment. Itt nem. A szorítgyűrű alig akart megindulni. Mire lejött, addigra én már tiszta ideg lettem. Lejött a gyűrű, az AC viszont nem jön ki. Kiderűlt, előbb ki kell venni a szintmérőt, mert csak úgy fér ki a pumpa. A szintmérő meg valami spec szerszámmal jön ki ami nincs. Persze akkor a tank felöli oldalon kell megtekerni, ehez meg félig ki kell emelni a pumpát. Ezzel sem lett volna baj, ha nem egy éles inox szalag fogná oda a pumpát a felső burkolathoz. Az egy szem csavart kitekertem, a kulcs meg persze egyszer bele is esett a tankba. Nagy nehezen kijött a pumpa!!! A felső burkolatot átfurtam és belűlre tettem egy fakötésű alátétem és egy gumigyűrűt. A másik, külső oldalra meg sziloplasztot és egy alátétet egy önzáró anyával együtt. Ezzel az AC kész.
Persze ekkor még nem voltunk sehol.
Az elmenő benzinvezeték kis csatlakozója természetesen műanyagbol van. Az meg természetesen el volt repedve, és onnan jött a benya. Sebaj, elővesszük a műanyagos tudásunkat és forrasztópákával összeolvasszuk. Mind eszt a csomagtartóban ülve- feküdve egy zseblámpa fényénél, mert a csomagartóvilágítása ehez elég gyenge. Nagy nehezen megforrasztom és azért a kezemet is sikerűlt megégetnem egyszer-kétszer (négyszer). Összerak, beindít.......xar.
Cső kiköt és ki akartam cserélni a visszafolyó csatlakozójára. Lecsíptem az elmenő csatiját. Nem kellett volna. Az elmenő cső és a visszafolyó cső is műanyag, tehát elég nehezen lehet belenyomni a csatiit, csak ha valamelyest megtágítod valamivel. Mondjuk belső- zeeger fogóval. Ha már kint a repedt csati, akkor szépen megcsináljuk. Ezen mondat alatt még két égési sebet értek a kezemen. A páka tehát nem vált be. Volt az irodában pillanatragasztó, ami jól fogja ezt a fajta műanyagot. De kívülről nem lehet megragasztani csak belülről. Ígyhát találtam egy darab zsugorcsövet, ami pont passzolt a csati belsejébe és elzárta a lyukat. Fogtam a zsugorcsövet és beleragasztottam a csatiba. Ez nem fog folyni többet. Legalább is amíg nem veszek egyet Marklartól. Már ha hazaengedik. Most már csak a csatit kellene visszanyomni a félmerev csőbe. A csövet kitágítottam annyira, hogy belemenyjen. Biztosításképp egy darab zsugorcsövet is rámelegítettem, hogy le ne csússzon.
Végre lehet menni a Mozaik utcába! Estig vizsgáztatnak, gy gondoltam, hogy 18.00 előtt is adnak időpontot. De csak 15.00-ig adnak. Ha már itt voltam, akkor rákérdeztem az extrákra. A direktszűrőt eltűrik, de nem szeretik. A kormányt szedjem ki a vizsga idejére. Nem bej ha ott vana a csomitartóban és utána rögtön átteszem, csak a vizsga alatt ne legyen fennt. A rugóval meg nem lesz gond, ha van műbizonylat, ami már van. Holnap autó nélkül megyek dolgozni, mert 24.00-kor lejár a műszakija a kocsinak. Telefonon is be lehetett volna jelentkezni, de akkor nincs papír, amit a yard orra alá tudok dörgölni, ha baxogat.
A kézifékem amúgy isteni lett, egyszerre fognak és nem gyengék. :-)))
Az Árpád-hídon visszafele persze megtalált egy 1.4 16V Thalia, de azért kipróbáltam a megkökányolt benzincsövet, mivel van egy poroltó a kocsiban... :-)))
SD!
Ezt magyarázd meg!
Megint volt egy kis szervízelés. Mivel a hétvégi féknyereg meg minden csere után még mindíg xar volt a bal kézifék, ezért tegnap betettem egy új kézifékbowdent a bal kerékhez. Öröm, boldogság, mert fog mint a állat. Észrevettem viszont egy kicsike folyást a tank jobb oldalán. Azt ma néztem meg és utána még lett volna időm belejenteni a kocsit vizsgára a Mozaikba.
Innentől jött a cumi...
Ki kellett pakolni a csomagtartót. Már ez nem volt egyszerű. Levetten az AC feletti fedelet és beindítottam az autót. A motor felé mennő cső korűl szivárgott a benzin elég rendesen. Elkezdtem szétszedni. A benzinvezetékeket szorító anyá elkezdtem kitekerni, erre kitört a csavar a szivattyúház fedeléből. No, "sebaj", kivesszük az AC-t. Nem lehet nehéz mert már egy párat kiszedtem és flottul ment. Itt nem. A szorítgyűrű alig akart megindulni. Mire lejött, addigra én már tiszta ideg lettem. Lejött a gyűrű, az AC viszont nem jön ki. Kiderűlt, előbb ki kell venni a szintmérőt, mert csak úgy fér ki a pumpa. A szintmérő meg valami spec szerszámmal jön ki ami nincs. Persze akkor a tank felöli oldalon kell megtekerni, ehez meg félig ki kell emelni a pumpát. Ezzel sem lett volna baj, ha nem egy éles inox szalag fogná oda a pumpát a felső burkolathoz. Az egy szem csavart kitekertem, a kulcs meg persze egyszer bele is esett a tankba. Nagy nehezen kijött a pumpa!!! A felső burkolatot átfurtam és belűlre tettem egy fakötésű alátétem és egy gumigyűrűt. A másik, külső oldalra meg sziloplasztot és egy alátétet egy önzáró anyával együtt. Ezzel az AC kész.
Persze ekkor még nem voltunk sehol.
Az elmenő benzinvezeték kis csatlakozója természetesen műanyagbol van. Az meg természetesen el volt repedve, és onnan jött a benya. Sebaj, elővesszük a műanyagos tudásunkat és forrasztópákával összeolvasszuk. Mind eszt a csomagtartóban ülve- feküdve egy zseblámpa fényénél, mert a csomagartóvilágítása ehez elég gyenge. Nagy nehezen megforrasztom és azért a kezemet is sikerűlt megégetnem egyszer-kétszer (négyszer). Összerak, beindít.......xar.
Cső kiköt és ki akartam cserélni a visszafolyó csatlakozójára. Lecsíptem az elmenő csatiját. Nem kellett volna. Az elmenő cső és a visszafolyó cső is műanyag, tehát elég nehezen lehet belenyomni a csatiit, csak ha valamelyest megtágítod valamivel. Mondjuk belső- zeeger fogóval. Ha már kint a repedt csati, akkor szépen megcsináljuk. Ezen mondat alatt még két égési sebet értek a kezemen. A páka tehát nem vált be. Volt az irodában pillanatragasztó, ami jól fogja ezt a fajta műanyagot. De kívülről nem lehet megragasztani csak belülről. Ígyhát találtam egy darab zsugorcsövet, ami pont passzolt a csati belsejébe és elzárta a lyukat. Fogtam a zsugorcsövet és beleragasztottam a csatiba. Ez nem fog folyni többet. Legalább is amíg nem veszek egyet Marklartól. Már ha hazaengedik. Most már csak a csatit kellene visszanyomni a félmerev csőbe. A csövet kitágítottam annyira, hogy belemenyjen. Biztosításképp egy darab zsugorcsövet is rámelegítettem, hogy le ne csússzon.
Végre lehet menni a Mozaik utcába! Estig vizsgáztatnak, gy gondoltam, hogy 18.00 előtt is adnak időpontot. De csak 15.00-ig adnak. Ha már itt voltam, akkor rákérdeztem az extrákra. A direktszűrőt eltűrik, de nem szeretik. A kormányt szedjem ki a vizsga idejére. Nem bej ha ott vana a csomitartóban és utána rögtön átteszem, csak a vizsga alatt ne legyen fennt. A rugóval meg nem lesz gond, ha van műbizonylat, ami már van. Holnap autó nélkül megyek dolgozni, mert 24.00-kor lejár a műszakija a kocsinak. Telefonon is be lehetett volna jelentkezni, de akkor nincs papír, amit a yard orra alá tudok dörgölni, ha baxogat.
A kézifékem amúgy isteni lett, egyszerre fognak és nem gyengék. :-)))
Az Árpád-hídon visszafele persze megtalált egy 1.4 16V Thalia, de azért kipróbáltam a megkökányolt benzincsövet, mivel van egy poroltó a kocsiban... :-)))
SD!
Ezt magyarázd meg!
Imyx23-06-2009 18:30:50 // 81210
Az a hibatároló jelző nekem akkor világított, amikor sima 95-ös benzint tankoltam bele (2xMOL, 1x Luk Oil.) Három alkalommal próbáltam ki a 95-öt, a motor nehezen indult be, volt, amikor be se indult, szerintem egy henger nem is ment. Carrera, vagy jobb minőségű benzintől teljesen megszűnt nálam ez a dolog. Inter155 kollégánál folyamatosan világít, a teljesítmény megvan nála, ott más lehet a probléma. Ha rángat, és időnként felvillan, akár percekig, akkor üzemanyag, szerintem.
Sok örömet a vashoz! :-).
Sok örömet a vashoz! :-).
SD23-06-2009 18:06:28 // 81209
Még szép:) Kölönben hamar elforrna a víz:) de akkó nem egy bar kell legyen benne?
atesssz23-06-2009 18:03:57 // 81208
hehe, a w60-as lassan váldó/difi olaj :D:D
Nekem OMW Bixxol 10W40 van benne. Menet közben 3 bar körüli a nyomásom. Következő alkalommal kipróbálom a Selénia TurboDiesel 10w40-et
Nekem OMW Bixxol 10W40 van benne. Menet közben 3 bar körüli a nyomásom. Következő alkalommal kipróbálom a Selénia TurboDiesel 10w40-et
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?