Forum >> 155
Zsoltyr28-06-2009 18:47:31 // 81428
Namerthogymiértne? Egyszerűen muszáj. :-)
Thomika28-06-2009 18:33:02 // 81427
Az gáz! De a lényeg, hogy holnap levizsgázzon a vas! :)
Dreco28-06-2009 18:15:50 // 81426
Köszi, hál isten magától megjavult egy óra pihi után.
gab5528-06-2009 15:41:45 // 81425
Lehet, hogy falsot szív, valahol a LMM után. EGR, kartergáz-visszavezetés csöveknél, ill. a cartársak itt azt mondták, hogy időnként a szívócső szokott elrepedni miután meg lett bolygatva az egész. Azonkívül próbáld meg, hogy többször beindítod, aztán leállítod, mert az alapjárati motornak kell egy kis idő, mire "beáll" a helyére (kapjon az is egy kis féktisztítót sztem).
TSiga ( I am the TSIG)28-06-2009 11:49:21 // 81424
Üdvöz!
Pöcs kivan... :-(((
Esik ez a nyavaja eső. Felkészítetem az autót a vizsgára. Direktszűrő, kormány kiszed.
Meg kéne még néznem az üzemanyagszint-jelzőt, mert mióta szétszedtem, azóta fekszik a mutató.
Pöcs kivan... :-(((
Esik ez a nyavaja eső. Felkészítetem az autót a vizsgára. Direktszűrő, kormány kiszed.
Meg kéne még néznem az üzemanyagszint-jelzőt, mert mióta szétszedtem, azóta fekszik a mutató.
Dreco28-06-2009 10:35:31 // 81423
Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhat magas alapjáratot??
A minap kitakarítottam a levegőcsövet, mert a direkt szűrő után nagyon koszos volt és a
pillangószelepet is letöröltem kívülről. Ezután ha 2500 alatt mentem vele és leszálltam a gázról visszadurrogott. Ma reggel levettem a pillangószelepet kitakarítottam, befújtam féktisztítóval, miután kiszáradt és kitöröltem visszatettem a durrogás abbamaradt, de az alapjárat 1800 ami kicsit talán sok. Az alapjárati motorhoz nem nyúltam, de ha leveszem a vezetékeit nem történik semmi, ugyan így az LMM-nél és a mellette lévő talán léghőmérséklet mérőnél sem. A pillangó szelep teljesen visszazár és a gázbowden sem feszes. HELP PLEASE!!!
A minap kitakarítottam a levegőcsövet, mert a direkt szűrő után nagyon koszos volt és a
pillangószelepet is letöröltem kívülről. Ezután ha 2500 alatt mentem vele és leszálltam a gázról visszadurrogott. Ma reggel levettem a pillangószelepet kitakarítottam, befújtam féktisztítóval, miután kiszáradt és kitöröltem visszatettem a durrogás abbamaradt, de az alapjárat 1800 ami kicsit talán sok. Az alapjárati motorhoz nem nyúltam, de ha leveszem a vezetékeit nem történik semmi, ugyan így az LMM-nél és a mellette lévő talán léghőmérséklet mérőnél sem. A pillangó szelep teljesen visszazár és a gázbowden sem feszes. HELP PLEASE!!!
Buksi28-06-2009 08:16:33 // 81421
Ezt pont te modod? :-DDDDD
Longman28-06-2009 02:16:21 // 81420
Telóim, rugókkal megvannak még.
Longman28-06-2009 02:15:13 // 81419
Volt.. Mi a terved vele? Csak nem v6-osítás? Nem szabad belevágni ilyen bonyolult műveletbe.. :DDDD
Zsoltyr28-06-2009 01:13:06 // 81418
Van valakinek eladó 2,5-es V6 blokkja kompletten váltóval, első futóművel együtt? Vagy komplett autó ilyen motorral külföldi papírokkal, vagy bontásra?
Thomika27-06-2009 23:44:47 // 81417
A termosztát nem olyan vészes megmozdulás, én most cseréltem! 12.000-ért tudok most hozni gyári Bahr márkájút! A cserét akár otthon meg lehet oldani.... A vízpumpa már macerásabb....Azt még nem bolygattam eddig....
Thomika27-06-2009 23:41:43 // 81416
Amúgy ma majdnem mentünk este Szentendrére, csak asszonykám xarul volt, így lefújtuk a programot :( De legközelebb, ha arrafelé megyünk, és akkor éppen ráérsz, összefuthatunk! :)
Thomika27-06-2009 23:40:06 // 81415
Figyi, nézd meg a termosztátból kijövő nagy csövet, ami hűtő felé megy! Ha már elérte 90 fokot a víz, és tuti nyit a termosztátod, akkor forrónak kell lennie! Nem melegnek ,mert azt okozhatja a kipuff hője is! Ha nem forró, akkor sajna azon ritka eset lehet,hogy zárt állapotban szorult meg a termosztát! Aztán ha ez mégsem, akkor a rosszabbik eset jöhet szóba, az pedig vízpumpa! :( De az vszeg van Marklarnak bontva!
Krisz15527-06-2009 22:07:33 // 81414
megnéztem van elég víz, ma is normál tempó. időnként lányok előtt megpörgetve és 120... olajhőm jelző meg fekszik nyugisan. a víz meg 120 kb.. mennyire sürgős a javítás? párszázat még elgurul vele? most úgyse használom sokat napi max 10 km tényleg semmi azt is lassan. többnyire. szal vízpumpa vagy termosztát. és hogy jövök rá h melyik?
Thomika27-06-2009 16:22:53 // 81413
Mondtam :)) Örülök, hogy jobb lett! Tény, hogy nem egyszerű szétszedni, de megéri a fáradtság! ;)
Fairlane27-06-2009 13:48:18 // 81412
Igen, neked alulról a főtengelyt :P
Norc27-06-2009 09:52:05 // 81411
Kipucoltam este a lámpákat, nem is gondoltam volna hogy ekkora javulást hoz. Most szép fehéren világít. De volt vele szívás mire szétkaptam a lencsés részt, de megérte.
Ferri26-06-2009 20:12:56 // 81410
Esetleg nézd meg, hogy ütközésig mozdul-e a csap, ha a motor elzárja. Az összekötő rudacskán úgy emlékszem lehet állítani, ha a csavarját meglazítod. Lehet, hogy jó minden, csak valamikor cseréltek csapot, és nem figyeltek oda.
Buksi26-06-2009 19:46:15 // 81409
Áááááá neem! :-D
De azért nincs mit! ;-)))))
De azért nincs mit! ;-)))))
atesssz26-06-2009 18:55:49 // 81408
Hello!
Valakinek van eladó klímakompresszora 2.5 TD-re?
sűrgős
Valakinek van eladó klímakompresszora 2.5 TD-re?
sűrgős
Thomika26-06-2009 18:26:14 // 81407
8,5 liter megy bele a hűtőbe! :)
SD26-06-2009 17:56:41 // 81406
na ezt a vízmelegítős izét én is megtapasztalom:) köfi:)
mit is kell megfogni? ami olyan gyorsan forog vagy hogy? :D
mit is kell megfogni? ami olyan gyorsan forog vagy hogy? :D
SD26-06-2009 17:55:05 // 81405
Tuskóban vagy bármelyik boltban ilyen szürke nagy spray, sárga papír van rajta meg egy fék, sima eccerű max 1500 de jó nagy:)
Ugyan ebből vehetsz egy contact spray-t is, az jó a csatikra, vagy arra a WD40 is jó és az másra is pl ha nyikorog az ajtó vagy ilyesmi.
A féktisztító jól takarít minden olajos szennyeződést:) Én bírom jó kis erőszakos cucc de nem tesz tönkre semmit!
Ugyan ebből vehetsz egy contact spray-t is, az jó a csatikra, vagy arra a WD40 is jó és az másra is pl ha nyikorog az ajtó vagy ilyesmi.
A féktisztító jól takarít minden olajos szennyeződést:) Én bírom jó kis erőszakos cucc de nem tesz tönkre semmit!
cac26-06-2009 17:04:41 // 81404
Gondoltam feladom postán. Általában csak pár darab kell az embernek, az meg szépen belefér egy borítékba.
Esetleg majd a köv Amore-talin odaadom. Már csak 312-öt kell aludni. :D
Esetleg majd a köv Amore-talin odaadom. Már csak 312-öt kell aludni. :D
cac26-06-2009 17:02:26 // 81403
Isten vagy! köszi! :)
Buksi26-06-2009 16:36:37 // 81402
gab5526-06-2009 16:10:44 // 81400
Aha, persze... Aztán hozd lécci el! Mondom a címet: Sopron... :D
Norc26-06-2009 16:04:53 // 81399
Kitartó kis gólya :)
cac26-06-2009 15:04:45 // 81398
cac26-06-2009 15:04:04 // 81397
Felüdülésképp itt egy 5 perces, jópofa Pixaros cucc: http://www.clipfish.de/video/3061143/partly-cloudy-pixar/
Fairlane26-06-2009 14:52:52 // 81396
Hát, ha úgyis nemrég vetted a verdát, akkor esetleg egybekötheted rögtön hűtővíz cserével is. Ki tudja mi van benen. Ha cserélsz, az alublokk miatt nitrát és foszfátmentes fagyállót vegyél. Olyan 5-6 liter hűtővíz kell bele összesen asszem.
Legjobban leengedni talán úgy lehet, ha leveszed a hűtő alsó vastag csövét. Tökéletesen nem ürül le, esetleg egy kanna desztvizet fel lehet áldozni az átmosáshoz. Utána feltöltéskor légteleníthető a cucc, van egy kis műanyag csavar, ha szemben állsz a kocsinak, bal oldalt a hűtő tetején, belülről.
Próbálj olyan termosztátot venni amihez jár tömítés. Az enyémhez nem volt, én a papírdobozából vágtam ki, és finoman megzsíroztam, így ment alá... De ha van kéznél vmi motorba való pasztád, az is jó lehet szerintem.
Legjobban leengedni talán úgy lehet, ha leveszed a hűtő alsó vastag csövét. Tökéletesen nem ürül le, esetleg egy kanna desztvizet fel lehet áldozni az átmosáshoz. Utána feltöltéskor légteleníthető a cucc, van egy kis műanyag csavar, ha szemben állsz a kocsinak, bal oldalt a hűtő tetején, belülről.
Próbálj olyan termosztátot venni amihez jár tömítés. Az enyémhez nem volt, én a papírdobozából vágtam ki, és finoman megzsíroztam, így ment alá... De ha van kéznél vmi motorba való pasztád, az is jó lehet szerintem.
cac26-06-2009 14:48:41 // 81395
Még nem, mert először a fényszórók alatti takarólécet kéne rögzítenem. Van oldalanként 3-3 gömbölyű végű tüske a takarólécen, amik bepattannak a kaszniba passzított kis perselyekbe. Na ezekből nekem oldalanként már csak 1 van. Gondolkoztam valami oldásmentes rögzítésen, de sanszos a hűtőcsere (csak még nem vettem rá magam), és akkor le kell bontani az elejét...annak meg nem egészséges ha az fix.
Szóval nem egyszerű az élet. :)
Lehet, hogy kissé zagyva a dolog, majd lefényképezem jól. De ha már úgyis megyek féktisztító sprayért, akkor megnézem azt is. Hozzak Neked is? :)
Szóval nem egyszerű az élet. :)
Lehet, hogy kissé zagyva a dolog, majd lefényképezem jól. De ha már úgyis megyek féktisztító sprayért, akkor megnézem azt is. Hozzak Neked is? :)
Riskes26-06-2009 14:39:23 // 81394
jövő héten kicserélem, biztosan nem egészséges a 60 fok.
Mennyi víz folyik el ha leszedem? Érdemes leengedni előtte?
gyári tömítéskészletet kell a cseréhez vagy jó valami univerzál tömítő anyag összerakni?
Mennyi víz folyik el ha leszedem? Érdemes leengedni előtte?
gyári tömítéskészletet kell a cseréhez vagy jó valami univerzál tömítő anyag összerakni?
Fairlane26-06-2009 14:13:39 // 81393
Hát igen, ez elég termosztátgyanús...
Hidegen indítsd el az autót nyitott motortérrel, majd fogd meg kézzel a termosztát és a hűtő közti vastag gumicsövet. Ha indulás után rögtön langyosodni kezd, akkor cserés a termosztát. Elvileg előbb a motorblokkban keringő víznek kéne elérni a kívánt hőfokot, és a termo csak ezután nyitná a hűtő körét...
Az olajhőfok a vízzel van összefüggésben, ha a víz nem áll be normálra, akkor az olaj sem fog. Ezek a 60-70 fokok elég messze vannak az üzemi hőmérséklettől, én a helyedben utánajárnék, mert ilyenkor nagyobb a fogyasztás, fokozott a kopás, nem ugyanaz a kenés stb....
Elvileg ami elromolhat az el is romlik :) de igazából a műszerek ha nem babrálják őket nem olyan fogyó dolgok itt.
A hűtőventi gombája a hűtőben van, ha szembeállsz az autóval jobboldalt alul.
A vízhőmérő gombája valahol a termosztát környékén lakik.
Hidegen indítsd el az autót nyitott motortérrel, majd fogd meg kézzel a termosztát és a hűtő közti vastag gumicsövet. Ha indulás után rögtön langyosodni kezd, akkor cserés a termosztát. Elvileg előbb a motorblokkban keringő víznek kéne elérni a kívánt hőfokot, és a termo csak ezután nyitná a hűtő körét...
Az olajhőfok a vízzel van összefüggésben, ha a víz nem áll be normálra, akkor az olaj sem fog. Ezek a 60-70 fokok elég messze vannak az üzemi hőmérséklettől, én a helyedben utánajárnék, mert ilyenkor nagyobb a fogyasztás, fokozott a kopás, nem ugyanaz a kenés stb....
Elvileg ami elromolhat az el is romlik :) de igazából a műszerek ha nem babrálják őket nem olyan fogyó dolgok itt.
A hűtőventi gombája a hűtőben van, ha szembeállsz az autóval jobboldalt alul.
A vízhőmérő gombája valahol a termosztát környékén lakik.
Riskes26-06-2009 13:31:35 // 81392
én is termosztát kell hogy cseréljek, valószinűleg
nemrég vettem a gépet, de még 70 fokot sem éri el a víz normál üzemben. Pesten dugóban klímával ment fel 1x 90-ig de azonnal visszahűlt amint tempózni kezdtünk
Olaj még 60at sem éri el,alig mozdul ki.
a mostani hűvös időben éjszaka inkább 60 a víz is....
(persze hozzátartozik a dologhoz h max 3,000 es fordulaton használom, lassan megy az átszokás az 1.6 szívódízel II-es golfról fordulatszám terén:)
az óra vagy a műszer romlott már el valakinek? tud csalni?
a hűtőventilátor óra szerint 90nél már bekapcsol (gondolom külön gombára van kötve)
nemrég vettem a gépet, de még 70 fokot sem éri el a víz normál üzemben. Pesten dugóban klímával ment fel 1x 90-ig de azonnal visszahűlt amint tempózni kezdtünk
Olaj még 60at sem éri el,alig mozdul ki.
a mostani hűvös időben éjszaka inkább 60 a víz is....
(persze hozzátartozik a dologhoz h max 3,000 es fordulaton használom, lassan megy az átszokás az 1.6 szívódízel II-es golfról fordulatszám terén:)
az óra vagy a műszer romlott már el valakinek? tud csalni?
a hűtőventilátor óra szerint 90nél már bekapcsol (gondolom külön gombára van kötve)
gab5526-06-2009 13:19:33 // 81391
Azt nem is írtad, hogy sikerült-e találni olyan műanyag rögzítőt a STOP-ban.
gab5526-06-2009 13:17:14 // 81390
1000 környékén, de inkább egy picit több sztem normál ár. Ha naon faszát veszel akkor talán 2000. A japcsi cucc az 8000 volt, de nem én vettem, és a 1/10-ét sem használtuk el.
Azért most egy kicsit parázok, hogy egy ilyen agresszív anyag nem baxott-e szét ott benn olyant is, amit nem kellett volna. Egyelőre úgy néz ki, hogy nem. Végülis kimondottan erre való.
Azért most egy kicsit parázok, hogy egy ilyen agresszív anyag nem baxott-e szét ott benn olyant is, amit nem kellett volna. Egyelőre úgy néz ki, hogy nem. Végülis kimondottan erre való.
cac26-06-2009 13:09:49 // 81389
Köszi a választ!
Úgy néz ki szétkapom hétvégén a gépsárkányt, és átnézek mindent.
Ezt az olaj, víz témát vágom, mert egy időben nagyon fogyott a vizem, és paráztam, hogy hengerfejes lesz. Milyen árig okés ez a féktisztító spray? Bemegyek venni, de nem akarom, hogy valami gagyit sózzanak rám sokért.
Úgy néz ki szétkapom hétvégén a gépsárkányt, és átnézek mindent.
Ezt az olaj, víz témát vágom, mert egy időben nagyon fogyott a vizem, és paráztam, hogy hengerfejes lesz. Milyen árig okés ez a féktisztító spray? Bemegyek venni, de nem akarom, hogy valami gagyit sózzanak rám sokért.
gab5526-06-2009 13:02:27 // 81388
Ha mindezek mellé még az olajad is beszürkül, akkor szinte biztos, hogy a víz belefolyik az olajba. Ez kb. a hengerfejnél vagy az olaj-víz hőcserélőnél lehetséges
gab5526-06-2009 12:59:54 // 81387
Épp tegnap tisztítottuk ki az enyémen a fojtószelepházat+ a környéken lévő összes cuccot (EGR, alapjárati motor, stb.). A hideg motornál 2000 körüli megtorpanás teljesen eltűnt. Valami japcsi spray volt az eszköz. Belefújtuk, aztán fémtiszta lett az egész fojtószelepház. Csak qrva drága cucc. A féktisztító teljesen jó.
A fehéres-barnás trutyi miatt nézd meg, hogy az olajbeöntő kupak alatt is van-e ugyanilyen trutymó. Ha igen, akkor víz vagy pára kerül az olajba. Ha ez csekély mennyiségű, akkor nem gáz, de ha sok van benne, akkor általában hengerfej tömítés csere a megoldás.
A fehéres-barnás trutyi miatt nézd meg, hogy az olajbeöntő kupak alatt is van-e ugyanilyen trutymó. Ha igen, akkor víz vagy pára kerül az olajba. Ha ez csekély mennyiségű, akkor nem gáz, de ha sok van benne, akkor általában hengerfej tömítés csere a megoldás.
Fairlane26-06-2009 12:23:29 // 81386
Nemtom, nekem termosztátcsere óta beáll 90re télen is, normál tempó mellett.
Ilyenkor, melegben fölé kúszik 1-2 mutatóhegynyivel...
Ilyenkor, melegben fölé kúszik 1-2 mutatóhegynyivel...
SD26-06-2009 12:08:41 // 81385
Nekem csere után ugyan olyan maradt:P Vagy ez is szar vagy nemtom....
82-nél nyit, aztán ott is marad kb... Persze ha forgatnám rendesen biztos nem így lenne:D
Ha nyitva marad akkor bazilassan melegszik be:)
82-nél nyit, aztán ott is marad kb... Persze ha forgatnám rendesen biztos nem így lenne:D
Ha nyitva marad akkor bazilassan melegszik be:)
SD26-06-2009 12:05:51 // 81384
A trutyi nembaj, a motor nem új már, de azért a vizet figyeld, mert ha sárgás fehéres az lehet vízpára is. De valamennyi normális. De jobb ha inkább barnás. Áltában megszilárdul, menetközben takony:)
A hőfok nekem sem áll be 90-re, cseréltem termosztátot, mindegy 80-fölött már jó:) Ha tolom neki akkor felmegy 90-re de tovább nem úgyhogy elfogadtam:) De valóban van neki hűtés mert adott esetben kellhet is, nagyrészt meg tarcsiban van:)
Az LMM takarítás inkább azért fontos hogy a torlólap ne ragadjon be, szépen menjen végig. Erre a célra a legjobb ha féktisztítóval jól belefújsz aztán a két végét befogva rázod, meg fogsz lepődni van benne minden:) Az érzékelőjére vigyázz:)
WD40 NEM JÓ erre a célra, olyan oldó kell ami nem teszi tönkre, és nem hagy bevonatot maga után:) Tehát féktisztító. Ezzel megtakaríthatod a csövet is, meg a szelepet.
Ha bőgázra jó akkor lehet fals lesz, reméljük, az az egyszerűbb:)
A télen kartonpapírozást más is használja, én télen nem tolom neki:)))
A hőfok nekem sem áll be 90-re, cseréltem termosztátot, mindegy 80-fölött már jó:) Ha tolom neki akkor felmegy 90-re de tovább nem úgyhogy elfogadtam:) De valóban van neki hűtés mert adott esetben kellhet is, nagyrészt meg tarcsiban van:)
Az LMM takarítás inkább azért fontos hogy a torlólap ne ragadjon be, szépen menjen végig. Erre a célra a legjobb ha féktisztítóval jól belefújsz aztán a két végét befogva rázod, meg fogsz lepődni van benne minden:) Az érzékelőjére vigyázz:)
WD40 NEM JÓ erre a célra, olyan oldó kell ami nem teszi tönkre, és nem hagy bevonatot maga után:) Tehát féktisztító. Ezzel megtakaríthatod a csövet is, meg a szelepet.
Ha bőgázra jó akkor lehet fals lesz, reméljük, az az egyszerűbb:)
A télen kartonpapírozást más is használja, én télen nem tolom neki:)))
cac26-06-2009 11:58:06 // 81383
Én mindig be vagyok állva. :D
Fairlane26-06-2009 11:45:31 // 81382
vagy hogy be van állva félúton....
termosztátcsere is érik :))
termosztátcsere is érik :))
cac26-06-2009 11:34:21 // 81381
Emlékeim szerint bő gázzal nem rángat. Egyébként pöccre indul. Régebben gázzal pölö pumpálni kellett gyújtáskor a gázpedállal. Most gyönyörű szépen indul magától az indítómotor 3. körülfordulása környékén.
A légmennyiségmérő takarítás miből áll? Az arany érzékelőnek adjak valami kis oldó hatású folyadékot (sebbenzin, aceton, stb)?
Egyébként az az egész bordázott, nem flexibilis műanyag cső, ami az LMM után van, tele szokott lenni ilyen fehéresbarnás trutyival, amit a kartellgáz hoz fel. Az a gyanúm, hogy néha túlhűtött a motor, pl 20km-es távon nem megy 70 fölé a víz (lejtőnek lefelé megyek a Balcsihoz). Persze visszafelé szépen beáll 90-re (emelkedőnek felfelé). Télen el szoktam barikádozni elől a levegő útját, de nyáron azért ez nem lenne túl jó ölet. Lehet, hogy korábban nyit a termosztátom?
A légmennyiségmérő takarítás miből áll? Az arany érzékelőnek adjak valami kis oldó hatású folyadékot (sebbenzin, aceton, stb)?
Egyébként az az egész bordázott, nem flexibilis műanyag cső, ami az LMM után van, tele szokott lenni ilyen fehéresbarnás trutyival, amit a kartellgáz hoz fel. Az a gyanúm, hogy néha túlhűtött a motor, pl 20km-es távon nem megy 70 fölé a víz (lejtőnek lefelé megyek a Balcsihoz). Persze visszafelé szépen beáll 90-re (emelkedőnek felfelé). Télen el szoktam barikádozni elől a levegő útját, de nyáron azért ez nem lenne túl jó ölet. Lehet, hogy korábban nyit a termosztátom?
SD26-06-2009 10:36:09 // 81380
Azt is nézd meg hogy nagy gázra és kisgázra ugyan úgy rángat-e?
Indulni nem indul nehezen?
Alacsony fordulaton rángatást tipikusan okozhatja fals levegő mint mondta Ferlén kollega:)
- nagy vastag cső LMM után, és ennek csatlakozásai
- alapjárati motorhoz vezető
- szívócsonk alatt átmenő hosszabb cső, ami az olajlepárló izé meg a vastagcső között van
- a szívócsonkra megy két vákumcső alulról ezek is hajlamosak repedni, aztán dadog
- van egy vastagabb a szervó, és a szelep tája között de ha azzal lenne bajod nem lenne féked:)
- aztán a hengerfej és a szívó közötti műanyag gyűrűk
- a HF és a olajlepárló közötti vastagabb kb. egy "átlagos magyar fax" méretű gumicső
ezek mindegyikén tud falsot szívni, ami nem gyó, fogyasztás szempontjából sem
aztán húzogasd szét a csatikat, és fújkáld meg
LMM takrítás stb
ha ez sem akkor szét kell borítani a vezérlést, és megnézni minden a helyé van-e
Indulni nem indul nehezen?
Alacsony fordulaton rángatást tipikusan okozhatja fals levegő mint mondta Ferlén kollega:)
- nagy vastag cső LMM után, és ennek csatlakozásai
- alapjárati motorhoz vezető
- szívócsonk alatt átmenő hosszabb cső, ami az olajlepárló izé meg a vastagcső között van
- a szívócsonkra megy két vákumcső alulról ezek is hajlamosak repedni, aztán dadog
- van egy vastagabb a szervó, és a szelep tája között de ha azzal lenne bajod nem lenne féked:)
- aztán a hengerfej és a szívó közötti műanyag gyűrűk
- a HF és a olajlepárló közötti vastagabb kb. egy "átlagos magyar fax" méretű gumicső
ezek mindegyikén tud falsot szívni, ami nem gyó, fogyasztás szempontjából sem
aztán húzogasd szét a csatikat, és fújkáld meg
LMM takrítás stb
ha ez sem akkor szét kell borítani a vezérlést, és megnézni minden a helyé van-e
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
