Forum >> 155

Marklar15502-07-2009 16:35:48 // 81629
Semmi extra. Trabantal soxor így váltottam. Amikor ráérőssen lusta voltam:)
Marklar15502-07-2009 16:33:36 // 81628
Relatíve mínden T moci "pénztemető" sok járulékos bizbaz van ami elromolhat.
Ügye a Tempra majdnem ilyen lett. 70k ért cakk-pakk elboltoltam a haverral. Aztán turbo felújítás 120k (mínden qka volt rajta) főtengely kellett volna. Dugók...
Szóval 300k körűl csak az alkatrész lett volna:(
A 12+ os fogyiról nem is beszélve. + ide már kevés lett volna a hűtöttre cserélt fék. Speres váltó, nagy kuplung....
Marklar15502-07-2009 16:30:34 // 81627
155 el már nem cuccolunk! :)
Marklar15502-07-2009 16:29:51 // 81626
ááá
Olvass vissza:)
Az is lancia moci. És Q4 nek hívják, mint a Tiéd...
Fairlane02-07-2009 16:12:39 // 81624
LOL :DDDD
Gyozi15502-07-2009 15:32:35 // 81623
bizony oda ......
Longman02-07-2009 14:58:30 // 81622
Erről az jutott eszembe, de ez csak poén nehogy komolyan vedd, hogy véletlen nem azt mondta hatötvenért helyett, hogy há' ötvenért??? :DDD

Viccet félretéve ha szándékodban áll eladni, akkor amennyiben valaki 650.000 Forintot kínál neked egy 1994-es 8V-s 155-ös Alfáért, akkor oda kell adni, most!!
BL02-07-2009 14:53:31 // 81621
A 4 hengeres motor is már cipőkanállal megy be a 155 motortérbe, te meg simán betuszkolnád a 20v-t ? :)
Az előnyök mellett mint fiatalabb motor, jobb tuningolhatóság, azt a hátrányt is figyelembe kell venni hogy az alkatrészellátottsága valószínűleg rosszabb mint a 16v változatnak.

A 400 pacis Görög Coupé tényleg szigorú, bár sztem az már túl sok egy elsőkerekes gépnek.
Kazes☻02-07-2009 14:46:10 // 81620
Jó kép. :)
SD02-07-2009 14:25:39 // 81619
400hp fiat coupe:) nem azért mondom de ez szól úgy mint egy VR6:))) áaztaq
SD02-07-2009 14:16:11 // 81618


őőőőőő:)))
MMVI02-07-2009 14:15:00 // 81617
Hát igen, ezzel számolni kell. De nemcsak a Q4-nél! Egyébként a kollégát nem szeretném lebeszélni turbós autóról, csak próbálom lancia irány helyett Alfa irányba terelgetni. Gondolom ez nem baj....:)))))
Bár pont tegnap láttam smart roadster turbot is....
SD02-07-2009 14:12:17 // 81616
így hirtelen amiből lehet válogatni:

Alfa 155: TS, V6 Q4, (75, 164, 166, GTV perverzebbeknek)
Lancia Dedra, Delta
Fiat Tempra, Tipo, Coupe

Mutass még egy márkát ahol ennyi gyári alkatrész áll rendelkezésre átalakíításra:)


Pl: egy 5hengeres Fiat Coupe moci turbós? ?? 20VT 155 ? :DD azbeszt:))) olyan még nincs:)))
MMVI02-07-2009 14:10:15 // 81615
Valakinek esetleg van infója a hétvégi tököli nagy olaszautó találkozóról? Én lehet kinéznék csak nem tudom mennyire lesz "nagy"?!:)
SD02-07-2009 14:09:11 // 81614
Hát végül is a 155 Q4-en ami plussz költésg az ennyi:

- turbós motor
- esetleg a hajtáslánc
- plussz a szerelők vérszeme

de bármilyen tuning autónál:

- szerelő vérszem az biztos
- hajtáslánc csak időkérdése
- ha meg turbó akkor ugyan az

a különbség talán ott van:

hogy egy eleve turbós autó ha még megy akkor mejd neked kell felújítanod, ha felújítoták akkor ki tudja hogy?

ha te raksz össze egy autót az biztos drágább mint venni egy épp még működőt de más ktegória is:)

nem uccsó sorban nagyon függ ez attól hogy kivel fogsz hozzá mert egy kétbalkezes szerelő az halál...

De esetünkben 155: egy turbós motor berakása kb egyenértékű egy nagyobb motorszereléssel, ha megvannak az alkatrészek. Sima cser, na jó nem sima, de csere:)))

Nem kell nagyon gyártani meg hasonlók, csak összeválogatni, de így is benne van párszáz k-ban az tuti mire össze áll.

Ha tudsz venni egy jó állapotú fél atutót az a legjobb akár külföldről egy turbós HF-et vagy egy Dedrát, vagy egy bármit, aztán abból csak ki kell venni a javát és bele rakni a 155-be:)))

de semmiképp nem lesz ocssó:) a vége:) de az is igaz hogy ha addigra prüszköl a turbó elől az igen nagy feeling lehet:)))
MMVI02-07-2009 14:06:10 // 81613
egyáltalán nem vagyok az olajkályhák ellen, de a kolléga nem is dízelt szeretne szerintem. Biztos eljön az az idő amikor majd dízelben kell gondolkodnom, de szerencsére még nem kell!:)
A non plus ultra a Q4, de azért van ott még GTV V6TB, 164/166VBTB, és szerintem 75-ösből is volt turbós. Csak 145-ösből nem volt sajnos:(
MMVI02-07-2009 13:59:37 // 81612
Eszem ágában sincs kötekedni, de pl. egy delta vagy dedra turbo fenntartása nem lesz egyszerűbb, mint egy Q4-é. Sőt...Arról nem is beszélve, hogy egy 155-ös ezerszer (na jó csak százszor) jobban néz ki, mint egy dedra.
Inter156 (il mascalzone)02-07-2009 13:51:42 // 81611
Ma voltam szerelőnél,mert az első lökhárítóm...kicsit lejjebb jött:))) A hétvégi taliról jöttünk haza a Mátrán keresztül és én barom,rákanyarodtam egy szimpatikus füves részre,ott akartam parkolni....aztán elkezdtünk süllyedni...na mondom ki innen gyorsan...a kerekek rögtön agyagosak,nyálkásak lettek és beástam magam rendesen...ki se tudtunk már jönni:((( A falubeliek mozgósitották egymást és nagy kinlódás árán kiszedték a gépet...vontatták,húzták,tolták és így lett szétcibálva az első lökösöm! A kocsi teteje is saras lett,tiszta ideg lettem...aztán elkapott minket egy felhő szakadás,ami lemosott ...a jég eső már nem hiányzott:)))) Nem kívánom senkinek így látni az autóját,hogy az alja a sárban:)))
SD02-07-2009 13:46:41 // 81610
Jó igaz lejtőn áll de én nem mernék végig gurulni ezen a vason a ferkával:D

Lendületbő kell menni:D
Inter156 (il mascalzone)02-07-2009 13:37:20 // 81609
Hát ...ez jó kérdés!! Az utcánkba nem tudnék végig menni vele,az tuti,annyira lent van az eleje:))))
SD02-07-2009 13:02:14 // 81608
mi nem stimmel a képen? :) volt ez utcán valaha??? vagy a kocsi köré építették a házat? :D

SD02-07-2009 13:00:24 // 81607
vagy ha nem gond a köbcenti akkor ez még egy megoldás ezér nem kövezünk meg mégha off is:)))
SD02-07-2009 12:58:07 // 81606
vagy ha van lé akkor egy 166 2.0 V6 TB vagy egy GTV:) de ezek már más árkategóriák és ha fel kell újítani zsebbenyúlós mint minden túrós.

de az is tuti hogy olyan autót többé nem találsz ami ennyi örömet okoz mint a 155 8V és ennyire kevéssel beéri:)

szóval jól gondod meg:)
SD02-07-2009 12:54:47 // 81605
Vegyé egy TD gófot:D:D:D

na jó nem:) de ha veszel mondjuk egy 2.0 V6 164-et?:) az a legoccsób turbós változat, és V6 is ami nem elhynagolható, de öreg és majdnem biztos hogy kell a motorján valamit javítani, nem uccsó sorban a design a 155-höz képest khmm. :)
afri02-07-2009 12:50:54 // 81604
hát igen, kérdeztem is tőle, hogy nincs-e turbós kocsija, esetleg számításba jöhet, de csak egy fiat temprája van!!! régebben szerettem volna egy Q4est, de olvasván itt egy-két cartárs ilyen gépéről, hát elég költséges, hiába élvezet vele minden perc! és az autó nekem szinte mindennapi használatban van!

és télleg, lehet nem tudom eladni többért, de azért mondta a csávó is, hogy gondoljam meg!!! :-) ő tud várni! (vmeddig)
BL02-07-2009 12:48:55 // 81603
Pontosan milyen turbós Alfára gondolsz T.esó ? :) ...olajkályha nem játszik.
Fairlane02-07-2009 12:45:53 // 81602
Főleg dízelre :))))
Fairlane02-07-2009 12:45:06 // 81601
Szerintemis! A büdös életbe többé senki nem fog ennyit ajánlani...

Nem egyszerű ilyen madarat találni :D
MMVI02-07-2009 12:34:38 // 81600
Szerintem rizikós lenne egy ilyen turbósítás. Ha amúgy is lenne érdeklődő a kocsidra add el, és vegyél egy komplett turbósat. De akkor már Alfa legyen!!!! Van azért pár lehetőség turbós Alfára is!!! Üdv.T.
SD02-07-2009 12:32:37 // 81599
hatötvenért azonnal add el:D:D:D veszel belőle két másikat:D

na jó igaz én sem biztos hogy odaadnám az enyémet annyiért... hiába ha alig ér 400-at:)
afri02-07-2009 12:25:59 // 81598
ma egy szoszszéd falubeli megvette volna az Alfámat! kérdezem mit kínál érte? erre ő -hogy 650et!! na mondom,majd gondolkodok! :-) persze úgyse adnám el most! most nem! először megnézem, mit lehetne kihozni ebből a "turbó-ügyből" !!! ;-)
afri02-07-2009 12:15:58 // 81597
húú SD, ha nem lennél ki kéne találni!!! :-DDDD ;-))


egyik haverom régebben azzal szórakozott (Ladája volt), hogy tolatott hátra nagyobb sebességgel, és aztán bevágta egyesbe menet közben, nagy gáz, kuplung ki, oszt' hadd füstöljön a kerék, egy idő múlva meg minden!! :-DD
SD02-07-2009 11:53:13 // 81596
:D az is jó lesz:) végül is kilincsel előre elhet:D
cac02-07-2009 11:42:22 // 81595
Már várom a "Kanyarodás kormányhasználat nélkül" cikküket! :)
Fairlane02-07-2009 10:14:27 // 81594
milyen emberek vannak, most komolyan.... :))
SD02-07-2009 10:06:39 // 81593
tehát így most feltaláltam az "antifékerőelosztót" (ami a megcsúszó kerékre adja a nagyobb fékhatást:D), és a "R"-akéta féket:D:D:D
SD02-07-2009 09:46:51 // 81592
én javaslom tesztelésre a féknélküli megállást:D

ha erről kaphatnánk egy cikket nagyon hálás lennék:P

biztos lenne is aki kipróbálja:

én úgy gondolom a váltót mondjuk 100km/h-nál R-be kapcsolva és finom kuplungolással, olyan 2000-es fordulaton meg lehetne állítani az autót.

Várom válaszukat.

Lehteséges veszélelyek:
- elég a kuplung
- ha túlzottan ráeresztjül felrobban a motor
- mivel csak az első kerekek fékeződnek megcsúszás veszély
- mivel a diferenciál mű adja át az útra az erőt az is elképzelhető, eltérő tapadásnál hogy z egyik kerpk megcsúszik a másik pedig semmit nem lassít, így az autó megprödül

Kérlyük olvasson ön is rendszeresen Totalcart ha tönkre szeretné tenni autóját!

:P:D:D:D barmok:D


ezt írta nekik valaki:D
SD02-07-2009 09:40:37 // 81591
esetleg aki mindenképp tönkre akarja tenni az autóját próbálgathatja a R-ben fékezést. tehát hátramenetben finoman ráereszteni a kuplungot és úgy lelassítani az autót:D:D:D
garantált a kuplung szag, és egy kis hiba és a motor is nyekken... :)
de jól jöhet fékhibánál, ez is legalább olyan fontos tudás lenne:D:D:D

kine próbálja senki!!!!!!!!!! :D
SD02-07-2009 09:38:42 // 81590
Jellemző hogy ide alfa kép kell:D:D:D:P

De nem is hülyeség... mondjuk én skodában még azt monom az ezerkettes motro, 40Le-vel elbírja ezt a játékot még a fogskerék is túléli gondolom.

De az is igaz hogy többször vettem észre ha rutinból váltok oda nem figyelve szerintem nem szoktam csak félig kinyomni néha a kuplungot, vagy háromnegyedig, és akkor érzem hogy maga "szippantja" a sebességet, az is valami ilyesmi fícsör lehet.

De ezért egy 2000-es mocin nem gyilkolnám ezzel a váltót, ténylegesen kuplung hibánál jól jöhet, de az meg valszeg kb úgy történne hogy kettesben elindulnék indítómotorral aztán úgy tovább:) Vagy tudja a tök.

De jó cikk:)
Fairlane02-07-2009 08:56:47 // 81589
ÁÁÁÁÁ SD, ezt neked :))

TC: qplung nélküli váltás HOWTO
Fairlane02-07-2009 08:51:36 // 81588
Durva, hogy ezeknek mennyire nincs áruk :)

Mennyire pénztemető egy ilyen T moci? Mondjuk a Q4-motorhoz képest?
Fairlane02-07-2009 08:49:54 // 81587
Nagy cucc, nekem is így dönthető a bőr.... :P
Mostanában cuccolásnál párszor jól jött :))
DESQE02-07-2009 08:40:03 // 81586
Sziasztok!
Turbósitással kapcsolatban csak anyit fűznék hozzá, hogy a 155-ből van 2.0 turbo, szerintem szerezz egy olyan mocit kompletten mindenestül és azt rakd bele! :)
Baráti üdv.: DESQE
SD02-07-2009 08:15:01 // 81585
ez a beszéd:)))

mit neked audi:D:D:D azt azzal mit csinálnál? mert hogy menni nem menne sose az tuti:D
SD02-07-2009 08:12:51 // 81584
Amilyen kiváncsi vagyok meg is néztem:D

De nem olvastam végig:P

Itt akadtam el:
1: 116i :D
2: "több mint egy éve van nálam" az sok? :D:D:D:D

:pause null
norbee02-07-2009 08:12:48 // 81583
Jóreggelt!

....

Jó estét! :D
Marklar15502-07-2009 02:08:25 // 81582
Hajrá:))
afri02-07-2009 01:06:11 // 81581
EZT pedig ki is tudnám próbálni, mit bír, hiszen itt van Egerben!!! :-))
Marklar15502-07-2009 01:03:50 // 81580
Tegnap ezért indúltunk:)
De SW dedra lett:) Nem vette fel a csávó a telefont:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.