Forum >> 155

Longman12-07-2009 00:27:45 // 81957
Jah azt elfelejtettem hogy a Civic mindkétszer beugrott.. :)
Longman12-07-2009 00:25:38 // 81956
Meg amúgy is, Te mit csinálsz ilyen későn itt? :)
Longman12-07-2009 00:25:01 // 81955
Hadd szokja csak, muszály tudnom mi bírja benne és mi nem. Meg egyébként is ennyit min. bírnia kell!!

Most nézem ez a Focus 2,5, 5 henger, 320NM már 1600 tól, 0-100 6,8. akkor az enyém mennyi lehet 7,2-7,5??? Egyre jobban tetszik.. :)
Marklar15512-07-2009 00:15:08 // 81954
Szegény autó:)))
Longman12-07-2009 00:11:37 // 81953
No, írok egy kis beszámolót (á la 155ösösöösösössös-ös), mert ma végre arra mertem használni az autót, amire készült eredetileg. Megküttem, de nagyon! :)

Kezdődött hogy a kora esti órákban (olan7 körül) elindultam a Miskolc-Eger Bükkön keresztüli útvonalon, mivel ilyenkor már nem nagyon van forgalom. Végülis végig 3ban, 3-5000 közötti fordulaton csak annyira csapattam hogy a sávomból ne menjek át a szemköztibe, de így is elég kemény volt.. :) Élveztem. Kicsit agódtam hogy fogja bírni a forszírozott tempót hegynek tartósan felfelé, mivel normál üzemben is simán 90-100 fok szokott lenni az olajam. De valszeg ez erre van beállítva mert így használva beállt 105 fokra, és ott lecövekelt.. A víz fix 90 maradt. Nagyon ragad az útra egyébként, tényleg élvezet volt vele menni, néhol már direkt provokáltam, de egyszerűen nem akart alulkormányzott lenni. Azért mondhatni ön és közveszélyes tempóban közlekedtem.. :)

Aztán lenéztem a helyi utcai gyorsulási versenyre, ahol kis nézelődés után úgy döntöttem hogy beállok a rajthoz aztán meglátjuk mi jön. Hozzáteszem kb. 3 éve nem gyorsultam így élesben, ráadásul az autót sem ismerem, milyen fordulatról kell elengedni, stb.
A pálya nem tom hány méter, kb. a 3 végéig lehet elforgatni, szerintem 2-300 m lehet.
Tehát először jött egy Primera GT, szépen indítottak, 3000 környékén tartottam, kuplung fel és azonnal padló.. Na ezt nem szabad, kb. 3 méter csíkot húztam az aszfaltra, miközben tiltáson forgott a motor. Persze mindezt valami eszméletlen durva hang keretében. Kettesben szintén véletlenül tiltásba forgattam. Természetesen ennek ellenére adtam vagy 4-5 autót a végére a Primérának.
Utána megint véletlenül a Primera mellé kerültem, kb ugyanez volt, rajtom nagyon szar, tiltás itt már azért nem volt.
No én nem tudom miért biztos a hangjának köszönhetően, de mikor megint visszaértem az összes gyorsulós helyi menő szaladt (!) oda hogy menjek már vele is.. :)
Rögtön a legmenőbbet kaptam ki, 1-2 éves Focus STI, 225 Le, tudtam hogy kikapok (lehet nem hittem a győzelemben és ez is közrejátszott :)), a rajtot ugyanúgy elbasztam, de meglepetésemre ha 2 autót adott a végére. Ebből egy biztos hogy a rajtomból jött össze.
Utána egy Civic pályázott rám, mint utólag kiderült VTEC Vti, húzva olyan 180-190 Le körül van. A rajtnál (minő meglepetés) kaptam 1 autót, aztán azt tartottam. Vele mentem még egyet, felállás ugyanez, de csak fél autó. Javul a rajtom..:)
Eztán jött a 3. egy Passat, 1.8 T, gyári 150Le, de azt mondta az égig van húzva. Olyan 200 lovacskát kinéztem belőle, nagyon jól ment, a rajtot elbasztam, nagyon érdekes volt, elment vagy 1,5 autót, aztán 3ban visszavettem az 1. helyet. Ekkor kért egy második futamot, de ugyanez lett.. :P
Szóval gyakorlatlan vagyok, de az autó megy ahogy kell.. Meg vagyok elégedve.. :):P
SD11-07-2009 23:48:43 // 81952
Hát érdekes lenne:))) Egy kormos JTD a kecses 155-be :D :D:D
Marklar15511-07-2009 23:12:56 // 81951
Mer vagy nem tudja, vagy nem akarja leírni, hogy mije van:)
SD11-07-2009 22:25:33 // 81950
A jettronic mint optikai tuning:)

2.5 akkó mé JTD? Ha 2.4 akkor miért 125ló

De vicces lenne egy MJTD 155:))) (természetesen q4)
Otto11-07-2009 21:49:18 // 81949
Valaki megetette.:)
Marklar15511-07-2009 21:36:34 // 81948
Ez meg miről beszél?155
Marklar15511-07-2009 20:51:05 // 81947
Mássz be a csomitartóba és a hátfalon lévő nyelvet csavard le. valószínű fedél is takarja. 2db 10es fejü csavar. De sikerűlhet a zárat is addig babrálni amig elengedi azt a nyelvet:)
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 20:30:39 // 81946
Kut eszembe, ettől a szövegtől Te tűnsz olyannak, mint aki behigítózott. :-)))
Sőt már van is egy V6-os epillátorod. :-)))
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 20:26:14 // 81945
Képek természetesen majd jönnek.

A teleje majd ilyen lesz. Kell a pajzsot is módosítani.
afri11-07-2009 19:55:12 // 81944
hm ... jó lesssssz!!!! ;-)
SD11-07-2009 19:29:59 // 81943
csak aztán nehogy beszívj a hígítótól aztán nem állsz meg körbe legyantázod a kocsit:))) Mr. Zagato az epillátor :)))

Majd képet kérünk:)))
SD11-07-2009 19:28:33 // 81942
na az az anya csudi jó játék:D

Valóban ha hozzá akarsz férni felülről akkor szívósor le...

Én miután összeszereltem akkor jöttem rá egyszer hogy az nincs ott... hát valami szigetelőszalag meg drót meg ilyesmi megoldással raktam vissza, mert nem fért oda semmi más szerszám, már elkapta a menetet, akkor annyi hely van hogy meghúzd. De rákapatni nehéz mert nem fér oda a kezed...
TSiga ( I am the TSIG)11-07-2009 18:10:38 // 81941
Üdvöz, T. Cartársak!
Nekiálltam az első lökös átalakításának.
Kipróbáltam a műgyantázást és egész jól ment. Igaz, hogy az első keverés kb. 2 perc után belekötött a tégelybe. Kicsit sok volt az edző. A legxarabb az volt, hogy hiába csináltam szabad ég alatt és enyhe szellő kíséretében, úgy megfájdúlt a fejem tőle, hogy még mindíg xar.

Valami ilyesmi lesz az orr, ha elkészül:

afri11-07-2009 17:12:16 // 81940
most hogy leírtad ezt a csavarkilazulós dolgot, nekem is eszembe jutott egy tavalyi eset!
csak akkor nekem a klímakompresszor egyik csapágya mondta be az unalmast, az is csörgött már szépen, és akkor vettük észre a cserénél, hogy ez a csavar is teljesen kilazult, kilógott!!!

szólhattam volna ...!! ;-)
Riskes11-07-2009 16:52:58 // 81939
akkor az utastér felől támadok első körben.


zajforrás megvan, nagyon alattomos volt. 90% biztos voltam h utastérből jön pedig nem.
A generátort egy a blokkon átmenő csavar tartja, amiről lerázódott az anya ami a belső oldalon van, majd szép lassan kirázódott a csavar, egészen amig hozzáért a csavar feje a vázhoz az ékszijak között. ez rezonált szépen bizonyos fordulatokon, ahogy forgott mivel abzsolut nem feszült be. annyira szűk ugye a hely 155-ben a váz blokk között h csak akkor tünt fel a lógo csavar amikor már kint volt a feje teljesen.

most jöhet a javitás, ami elég nőgyógyászos lesz ugy érzem...
rohadtul nem lehet hozzáférni a belső részhez ahova fel kellene tenni egy csavart.
vagy lebontom a teljes szívórészt, vagy megpróbálkozok alulról de ahhoz meg nem ártana egy akna.

valakinek ötlet, hogy a legegyszerűbb?
SD11-07-2009 15:47:03 // 81938
a hátsó ülést max 4 csavar tartja, kettő az ülőlapot, de ezt enélkül is fel tudod hajtani de csak keveset, alatta pedig kettő a hátlapot, felül meg kiakad ha felfele húzod majd:)

vagy egy kis termetű lényt beküldesz a síalagúton keresztül, feltéve ha világít a szeme, és ért a szerszámokhoz:D
SD11-07-2009 15:08:40 // 81937
A nyitást szerintem legegyszerűbben: kveszed a hátsó ülés, bent lebontod a kárpitot az ajtóról, azátn meghúzod azt a drótot amit a zár is húzna, ha kulcsal nyitnád:)

Műanyag zaj, nem lehet hogy a kérék darál valamit? dobbetét?
Állóhelyzetben is hallatszik? Kinyomott kuplugnál is vagy csak menetközben? Nem mind1:)
Riskes11-07-2009 14:08:47 // 81936
nem is rossz ötlet!
kiváncsi vagyok hány helyen szikrázna a szanaszét vagdalt vezetékköteg ha áramot kapna szegény gép :)

van 2 lehegesztett fejű csap a csomagtérzáron, azokat ha lefúrom ki lehet nyitni?
a nyitó motor bowdent huz, vagy direktbe a zárat nyitja?

Plusz egy hiba kérdés, ami nem tűnik komolynak de annál idegesitőbb...

motorféknél 2200-1500 között műanyagos zajok jönnek a kocsi jobb elejétől.
nem komoly kopogás inkább mintha valami villanymotor műanyag fogaskerekeket hajtana amik darálják egymást. a hang változik, mintha a zörgő alaktrész forogna és változna a fordulatszám.
1000km alatt erősödött a zaj és most már üresben gázadásra is hallani kicsit.
először úgy tünt az utastérből jön, délelőtt mentünk pár kört hogy közben feküdtem a jobb egy lábtérben, onnan ugy tűnt inkább a motortérből jön, a padlólemez környékén.
kezd megőrjiteni a dolog. gondoltam még lengéscsillapitora (kicsit folyat) ill valamelyik ékszijjal hajtott alkatrészre.

volt hasonló gondja bárkinek?

kösz!!!
Gyozi15511-07-2009 12:51:12 // 81935
a kesztyűtartóba van egy gomb, azt nyomd meg :D
Riskes11-07-2009 12:48:29 // 81934
Üdv!!

megjött ma a donorautóm, sajnos eléggé kibelezve, pár dolog azért jó lesz.

kérdésem a kedves szakértőkhöz:

zárt csomagtartót hogy tudok kinyitni zártörés, flex nélkül?
kulcs nincs :)
a sibox nyitva van középen a hátsó ülésnél.

kösz előre is segitséget!
Buksi11-07-2009 10:31:09 // 81933
Szép kis páros lesznek! :-DDDD
afri11-07-2009 10:17:28 // 81932
és majd mehetnek együtt a józsefvárosi piacra árulni az alfa-alkatrészeket!! ;-))
Buksi11-07-2009 10:13:07 // 81931
A japánok azt is adják hozzá! :-DDD
afri11-07-2009 10:05:08 // 81930
"Lenni hozzá kici kínai szofőr. Óccó, nem drága. Szokat veszel, óccóbb. Vezet nem tud, de eszik kevész. ..."

:-DD
Buksi11-07-2009 09:41:28 // 81929
Nyugi, onnét is fognak hívni, ne aggódj! :-DDDDDDDD
Marklar15511-07-2009 09:15:33 // 81928
Azt mondta, hogy este vissza hív. De még nem tette meg...
Pedíg megoldanám a dolgot:)
Marklar15511-07-2009 09:14:29 // 81927
Nézd meg az oldalamon a kéket:)
Marklar15511-07-2009 09:13:22 // 81926
japánból még nem hívtak:)
Buksi10-07-2009 18:34:00 // 81925
Valami ilyesmi! :-DD
ystuc10-07-2009 18:32:10 // 81924
International Marklar Company.
:-D
Buksi10-07-2009 18:30:17 // 81923
Bakker, már a világ másik végén is ismernek?? Ez ám a nem semmi! :-DD
De azért ne bízd el magad! :-DD
Buksi10-07-2009 18:27:30 // 81922
Ott elég 2 perc is! :-DDDDDDDDD
Inter156 (il mascalzone)10-07-2009 18:17:44 // 81921
Csak nem egy jobb kormányos?Érdekes lehet...én még nem láttam:))))))
Marklar15510-07-2009 16:46:21 // 81920
Épp szerelgetek, mikór hívnak.
Angliából:)
Volna egy97es 1,8 16v je. Hazajönne vele, de nem akarja már vissza vinni.
Micsoda dilema! :)
SD10-07-2009 14:51:58 // 81919
Azta:DD:D:D na ezt még nem láttam:D

Terméék van, mint a ragéta, fújja a fehé füstö!!!
Fairlane10-07-2009 13:25:39 // 81918
SD10-07-2009 13:06:58 // 81916
Ma péntek van? :)
Marklar15510-07-2009 09:59:43 // 81915
Csak a lepedőn...:-PPP
Marklar15510-07-2009 09:59:18 // 81914
Természetessen:)
Buksi10-07-2009 03:55:16 // 81913
Nem lehetek mindig gyors! :-DD
Buksi10-07-2009 03:52:23 // 81912
A fene sem gondolta volna, hogy ennyire el lesz rohadva! :-(
Jarlaxl09-07-2009 23:37:05 // 81911
Ez remek hír, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy a motor kezdi megadni magát, bár adok még neki egy esélyt... :) Jah, csomagtartóvilágításod van esetleg? mert az még kéne nekem... Az öreg akitől vettem, az ilyen apróságokra nem volt valami igényes... :)
Marklar15509-07-2009 23:27:35 // 81910
Ha a motor megadná magát, akkor van. Ha a mechanika, akkor az is:)))
Csomagtér szigetelés az jó:) Csak ne nedvszívóval:)
Jarlaxl09-07-2009 23:25:14 // 81909
Délután ott takarítottam, mert olyan volt mint egy madárfészek... :) Mondjuk adok neki egy kis WD40-et az még soha nem ártott. Mert amúgy szakadó esőben mentem az autópályán, nem lassan, és egyszer csak megállt, aztán elidult, de felül állt meg...Azóta megint jó lett, de nemszeretnék újra így járni. Hát ennyi segítség után már biztos menni fog az a fránya kábel, aztán már csak a csomagtartót kell leszigetelnem, mert nem bírom ha oda nem illő rezgések rontják az összhangot.
Köszönöm a segítséget!!! ;)
Marklar15509-07-2009 23:16:55 // 81908
Nincs mit. Csak megelőztem Buksit:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.