Forum >> 155

Dreco27-07-2009 13:31:40 // 82707
Helló, egyik haveromnak is ilyen gondja volt a passattal. 4-500 k körül van egy turbó, ő tudott szerezni gyári selejtet 100 ér, de nem bírt ki 25k-t :S:S drága lesz az ndk-s vas.

Nekem olyan gondom lenne, hogy csak néha tudom berakni 2-be, de azt is sokadikra. Nem szinkron, hanem inkább nem húz rajta akkorát a kar. nem lehet állítani vmit a rudazaton vagy a kulisszán?? a többi sebesség jó.
Gyozi15527-07-2009 12:28:12 // 82706
nem biztos hogy a turbo, nekem sem az volt!
amúgy teljesen elment a nyomás?
SD27-07-2009 12:09:46 // 82705
Muteréknak kéne egy kombi 166 4kerekes:D Marklár építesz méh SW-ket?:D
SD27-07-2009 12:07:45 // 82704
Bázzz.... már hallom ahogy csámcsok a családi kasszán... és akkor 8éves kezd már csattogni a felfüggesztés, meg a PDTDI sem a csodás örökéletűségéről hírös. Mondjuk ez még bírja, 150k van benne, de tojáshéj a lábam alatt... De még az is lehet valami komoly nyűgje van, egy ideje mondom muternak öregszik ez a bálna... ja és klíma tölés is érett mert hibát jelez klíma panel, ha csak töltés...

ufff.


Kéne egy családi alfa Muteréknak:)))
Thomika27-07-2009 11:57:56 // 82703
Gondolom, 100-120K körül csak lesz benne a turbó javítás..
SD27-07-2009 11:32:19 // 82702
:D:D:D
SD27-07-2009 11:31:54 // 82701
Úgy néz ki tegnap egy 2001-es PD-szívódízel passattal jöttem haza.... mert a turbo az égi mezőkre távozot. (családi vas, ha beszarik mindig én vezetem mert velem haza jut)

Menet teljesítmények:

országút 80-90, nem gond tartani, bár néha az előttem haladó 1.2-es poló ellépett egy-egy gyorsításnál... :D
pálya 100, néha belekarcoltunk a 110-be, egyszer lendületből még egy kamiont is megelőztem, de a következő emelkedőn visszaelőzött:P

viszont 5litert evett az 1.9 (T)Di

a turbo az drága???
mért félek attól hogy amit nem tankoltunk bele, azt most ráköltjük alkatrészre???

éljenek a traktorok......... főleg a germán traktorok..
süsnye27-07-2009 11:29:03 // 82700
ahhoz képest ott leledzik a listában az izzító gyertya ikonja is ;)

egyébként a kannás ikon meg az izzító gyertya ikon is N.C., ami gondolom "Not Connected" -et jelent
Thomika27-07-2009 11:26:55 // 82699
Vmi hasonlóra gondoltam én is első körben:

1. Kurva meleg a motor ne tenyerelj rá!!

2. Az ajtó alsó része tele ment vízzel, így ne használd az elektromos ablakot

:PP
SD27-07-2009 11:24:08 // 82698
Az első a grill sütő. (nagyon ritka extra)
A második a pótüzemanyag kanna a csomagtartóban (ez is)

:D
Thomika27-07-2009 11:18:54 // 82697
Nem. Ez a 2.0 16V manualból van....
süsnye27-07-2009 10:52:44 // 82696
vaze, csinálj már arról erről az attóról egy oldalképet, egyszer sem láttam normálisan egy képen az elejét meg a hátulját :)
Riskes27-07-2009 10:02:59 // 82695
Alfa diesel tapasztalatom nincs sajnos, VW konszern gépeinél a gázolajszűrő alján van egy műanyag csavar amit ki kell tekerni és kicsit folyatni.
Marklar15527-07-2009 09:41:23 // 82694
Naa Azéé:)
atesssz27-07-2009 04:18:09 // 82693
de, igen, diesel.
hol ez a csap?
Riskes27-07-2009 01:00:50 // 82692
ez véletlenül nem a dízel verziókhoz van?
a gázolajszűrőnek ált. van ülepítő része amiből néha érdemes leengedni a kicsapott vizet.
Thomika26-07-2009 22:56:27 // 82691
no merthogy én üzemanyag olajszűrőt nem ismerek :P "Water in fuel oil filter"
Thomika26-07-2009 22:54:59 // 82690
Na most itt olaj és üzemanyagszűrő is lehet! ahogy olvasom ....
Thomika26-07-2009 22:53:31 // 82689
Itt a válasz a kérdésedre:



1. jelzés: Ha jól veszem ki, akkor a katalizátor túlhevült?! no majd kiderül...

2. ami tuti: víz került az olajszűrőbe!!
atesssz26-07-2009 19:49:06 // 82688
Jó (lassan) estét!

Megosztom Veletek a mai napi tevékenységem autóra irányuló eseményeit :)
Először is összeraktam az ajtókárpitot, mert este, sötétben már nem tudtam visszarakni, és egyébként is rengeteget szoptam azzal, hogy jól nyisson a kilincs, de az a lényeg, hogy jó lett.

Először is vettem pár darab jól kinéző műszerfalvilágításhoz használt izzót, gondolván hogy kicserélem őket a digit klíma kijelzőben, és a műszerfalban:
szépen sorban:
1. 2. 3.

közben kiderült, hogy az autóm BiTurbós, hiszen találtam rajta még egy csigát: ... bár sajnos a teljesítményen nem érződött :)))


itt jönnek a kérdések sora. Valami szakértő megmondhatná, hogy mit jelentenek a következő check-lámpák:





Remélem tetszett a kis spontán beszámolóm :)
további szép estét!
Gyozi15526-07-2009 16:41:30 // 82686
uhh bazz :D

mindjéárt felteszem, feltéve ha meglelem a cd-t :D
SD26-07-2009 16:39:43 // 82685
Viszont ez elgondolkoztató, mert full jó 155SW-t lehet csinálni, emberi keretből:))) És azért csak nagyobb a respketje egy közeledő 155nek mint egy fiatnak:)))

És lehet bele pakolni, meg ninden:)))


Q4V6TISW155?? :)))
Marklar15526-07-2009 16:29:20 // 82684
Amit adtam UNO-st. Fent van már? :)
Marklar15526-07-2009 16:26:36 // 82683
Az övé amcsi kivitel:) 2,8 as. (asszem)
Dobhatnál képeket:)
Marklar15526-07-2009 16:25:11 // 82682
Kb úgy lesz:)
SD26-07-2009 12:30:03 // 82681
még sokk képett:)))
Gery8326-07-2009 12:22:40 // 82680
Lassan, de biztosan már össze fog állni. Csak még néhány egyedi alkatrész kérdése. :)
SD26-07-2009 12:17:00 // 82679
Egyszer öcsémmel összemértül a TS-t meg a polcvágent:)) hát egyértelmű volt:)))
SD26-07-2009 12:13:31 // 82678
Tegnap majdnem letolt egy mutyuki SXszét, (igaz baxáttal voltam..) de azért az évek meg a rutin, több nézőpontból is megbizonyosodhatott autója hiányosságairól:))) Egyszer nagy bátran le akart tolni (ez majdnem sikerült neki,lásd lent) Aztán meg mivel egy másik jó képességű kivágott elém még fékeznem is kellett akkor meg a féke bizonyúlt kevésnek, igaz meg is tapostam:))) had érezze szar az a fostalicska amivel itt ugrál:) amikor nagyon közeledett megkegyelmeztem és kicsit eresztettem még... valami hihetetlen mutyuki kultusz fejlődik ebben a kárpát pocsojában itt... De eggyik versenyző,hátulról támad, a másik jó képességű meg elől nem méri fel a lehetőségeit... még jó hogy figyeltem hátra is... arra leszek kiváncsi amikor annyi buzuki lesz hogy egymást törik majd:D

Viszont csodálkoztam hogy tud az rám jönni mikor lepadlóztam a pumpendűznit... aztán csak lemaradozott:) de utána meg hegyre fel már a két ikaruszt alig bírtam követni... lehet megint kifingott a légmennyiség mérő? ... 50k... éljen a német precizitás...

Na majd kiváncsi leszek hazafele mit produkál.. Ha nem lesz kraft akkor megint csere... 2 v. 3 éve volt...

Bezzeg a piroska, azz még autó:):)))
Gyozi15526-07-2009 12:07:37 // 82677
és amúyg hogy áll már a projekt?
Gery8326-07-2009 12:02:36 // 82676
Hja...
Lemosva, jó szögből, távolról. :D
Gyozi15526-07-2009 12:01:29 // 82675
hmm nem rossz :D
Gery8326-07-2009 11:59:45 // 82674
Vasárnapi idill.. :D

Goodboy25-07-2009 22:02:19 // 82672
örömmel látom,h müxik a lada gomba nálad is,igy azért csak barátibb mint a gyári nem???!!!!
TSiga ( I am the TSIG)25-07-2009 21:48:44 // 82671
Látom, kész lett a típus! Jó ez a csálinkázó kamera! Csak nem tudom, mikor vehetted fel? Mikor elmentél boré, vagy visszafele. De legalább van egy kis kanyargós út neked Eger előtt!
Gyozi15525-07-2009 19:48:47 // 82670
mivel ismét egyedül voltam, így nem volt más hátra mint előre, és feragasztottam a gépet a kormára :DDDD
SD25-07-2009 19:11:55 // 82669
add nekem!!!:) ez nagyon feeling:) Azt látom egy 4hengeres is tud jól szólni.)

A pedál-kamera egyedülálló!!:D
Gyozi15525-07-2009 17:44:53 // 82668
ez mindíg szuszog :D
Thomika25-07-2009 17:44:44 // 82667
Ehhh.. szépen szuszog a járgányod :))) vmi elhagyottabb részen kéne videó a rendes gyorsulásról! :)
SD25-07-2009 17:32:30 // 82666
ez így szuszog városi menetben is? :))))))) király, na ha legyütt a többi része nézemmm:)
SD25-07-2009 17:30:47 // 82665
gyáá:))) mekk nézem minnyá csakk fél óra mire elő gyün mert itt sovány a net... (Mátra)
SD25-07-2009 17:19:43 // 82664
Az kb jónak tűn, a gyárival hidegmotorral 4Bar,

meleg motorral, fordulaton 4 bar, alapon 2

a lényeg szerintem hogy mutasson valamit:)

Gratula:)
Riskes25-07-2009 13:37:14 // 82663
megvolt az első próba az új olajgombával. Olajfolyás nincs, 4 alátétet kapott egyenlőre a hosszabb szár miatt. Nyomás kérdés:
mennyi a gyári adat?
a LADA gombával jelenleg hidegen alapjárat 5 körül, melegen 3,5
fordulaton 5-8 között. finoman reagál minden gázadásra.
képek sajnos gagyik lettek.
Gyozi15525-07-2009 12:58:31 // 82662
Készlett....

Muhahaha :DDD

1:20tól érdekes, akkor sem nagyon durva(végig a faluban megyek) de nekem tetszik..... :DDD
Gyozi15525-07-2009 12:28:49 // 82661
Noh hát akkor elkezdem!!

Augusztus 16.-án Lecsós Party-s Alfa-Maserati találkozó Zsámbokon!!

- Marklar155
- Gyozi155
-
-
-
-
-
Otto25-07-2009 10:21:28 // 82660
Hasonló "szar olasz" nálunk is van az udvarban. :DDD
TSiga ( I am the TSIG)25-07-2009 09:20:52 // 82659
Te! Ez nagyon durva lesz!!! :-DDD
SD25-07-2009 08:51:48 // 82658
Marklar koma:) Mondok egy egszerűbb megoldást:) Az első sárvédőíven fel kell tölteni az övvonal csíkot vala mi yo anyaggal kis painting rá és vioszont látásra, nem kell semmi mást cerélni... :) (csak okosan hogy ne repedjen meg az első hézten:) (vag kell rá két műanyag első sárvédő, horony nélkül:)

aztán a csíkot, festéssel vagy matricával lehet pótolni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.