Forum >> 155
süsnye04-11-2009 10:20:46 // 87307
coolerhez 90 fokos??? akkor warmer nem? ;PP :))
RoliQ404-11-2009 10:11:36 // 87306
a coolerekhez amit használnak az akkor átmérő mint ami neked kell! ahhoz meg lehet kapni szilikon csövet amiből van 90 fokos meg amit akarsz:)
Longman04-11-2009 10:06:41 // 87305
Örülök hogy próbáltok segíteni!
Gondolom ilyenre gondoltok:

Ez szép és jó, de egy ilyen normál cső mint ez, vagy mint Maklárnak van az 40-50 körüli átmérőjű, vagy kisebb. Az enyémen van 2 "csücsök" is, bár azt még könnyű is rátenni..
Viszont az enyémnek ha jól emlékszem 67 vagy 72 a belsője, és ekkora az alapjárati motoron lévő csonk is amire ráhúzom. A kipuffos itt Miskolcon max. 60-as csővel foglalkozik. De ha szerzek is rendes csövet amit lehajlíttatok, még mindig kell több mint 70-es belső átmérőjű gumicső is amivel rögzíteni tudom. Na ilyen átmérőjű csövet 1 helyen találtam nagy nehezen, de ennek a külseje már 90 körüli! Képzeld el hogy néz ki 2 ekkora dunccsal.. :)
Gondolom ilyenre gondoltok:

Ez szép és jó, de egy ilyen normál cső mint ez, vagy mint Maklárnak van az 40-50 körüli átmérőjű, vagy kisebb. Az enyémen van 2 "csücsök" is, bár azt még könnyű is rátenni..
Viszont az enyémnek ha jól emlékszem 67 vagy 72 a belsője, és ekkora az alapjárati motoron lévő csonk is amire ráhúzom. A kipuffos itt Miskolcon max. 60-as csővel foglalkozik. De ha szerzek is rendes csövet amit lehajlíttatok, még mindig kell több mint 70-es belső átmérőjű gumicső is amivel rögzíteni tudom. Na ilyen átmérőjű csövet 1 helyen találtam nagy nehezen, de ennek a külseje már 90 körüli! Képzeld el hogy néz ki 2 ekkora dunccsal.. :)
Longman04-11-2009 09:57:46 // 87304
Már próbáltam.. nem lett fasza.. Ráadásul ennek nagyon vastag az átmérője, vastagabb mint a normál szívócsövek. Megcsináltuk fémből a csövet, de mindent végigjártam mire találtam akkora keresztmetszetű gumicsövet ami rámegy, és qrva drága volt.. És még szar is lett az egész, esztétikailag meg egy hányadék.
Boltban lehet kapni vastag kipuff csövet, de mire azt lehajtatom, meg szerzek rá normális gumitömlőt, majdnem annyiba van mint a gyári cső. Akkor meg inkább azt.. Azért a 28K-ból lejön még 40%.. :)
Boltban lehet kapni vastag kipuff csövet, de mire azt lehajtatom, meg szerzek rá normális gumitömlőt, majdnem annyiba van mint a gyári cső. Akkor meg inkább azt.. Azért a 28K-ból lejön még 40%.. :)
Fairlane04-11-2009 09:55:15 // 87303
Jah, én is innen közelíteném meg a dolgot :)
Marklarnak fém szívócsüve van....
Marklarnak fém szívócsüve van....
RoliQ404-11-2009 09:54:01 // 87302
ez lett volna a kövi kérdés:)
RoliQ404-11-2009 09:53:32 // 87301
nem lehetne csináltatni? fémbű? gondolok itt mondjuk olyasmire mint a cooler csövezés...
Longman04-11-2009 09:53:18 // 87300
pláne, 164-est ezer éve nem bontott..
Longman04-11-2009 09:52:47 // 87299
Ráadásul a 166, vagy a GTV-é is teljesen más..
RoliQ404-11-2009 09:52:45 // 87298
trencsikéknél sem?
Longman04-11-2009 09:52:04 // 87297
A világon sincs, csak a 12V-hez..
Longman04-11-2009 09:50:54 // 87295
Nem tömtem be mer most 28.000 Forintos szívócsövet kell vennem..
RoliQ404-11-2009 09:50:51 // 87294
sztem ez a normális ha van olajhűtőd ha nincs:) hiszen az olajhűtőnek szélsőséges használat mellett van jelentősége! és akkor dolgozik is! de aki dugóban áll v pályázik és nem jó az olajhőmérséklet az érdekes!
Longman04-11-2009 09:48:45 // 87293
na, az enyém ugyanígy műkszik..
Fairlane04-11-2009 09:48:21 // 87292
"A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző.. "
-> ergo nem a lámpics rossz :)
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző.. "
-> ergo nem a lámpics rossz :)
Longman04-11-2009 09:47:28 // 87291
a pilács nem rossz, mer megyen a fékfolyadék hiányára a jelzés.. nem tudol olvasni, a zelőbb írtam.. A V6-nál ugyanaz a visszajelző mielőtt belekötnél.. :)
RoliQ404-11-2009 09:46:42 // 87290
is is azért írtam oda az időt az elején haladós utána m3 bevezető a nagy lajostól... :) ott már lassan haladós de utánna megint tudtam menni :)
Longman04-11-2009 09:45:38 // 87289
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, - eddig megvolt.. :D Szóval tekerni kell azt a baszást amiben a jeladó csatlakozója van.. Azt nem tudtam. Meg a benzincsövek bilincseit is ki kell cserélni mert elég gatyák..
SD04-11-2009 09:45:22 // 87288
igen ott van a racsni mellett mögött mittom, egy kis érintő kaccsoló, demég lehet rossz a pilács is.
SD04-11-2009 09:43:03 // 87287
és ez olyan áldogálós vagy menegetős verzió?
Fairlane04-11-2009 09:42:25 // 87286
A kézifék visszajelzőjének a kapcsolója asszem valahol a kézifékkar környékén van, próbáld meg ott megpiszkálni.
A benyaszintmérő valakinek a blogjában asszem benne van :)
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, és kurva nehezen letekered a műanyag kupakot. Utána valahogy felfele ki lehet legózni az egészet.
A benyaszintmérő valakinek a blogjában asszem benne van :)
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, és kurva nehezen letekered a műanyag kupakot. Utána valahogy felfele ki lehet legózni az egészet.
RoliQ404-11-2009 09:42:15 // 87285
adok támpontokat!
ma jöttem haza reggel !
beindult a gép 1 perc járatás és elindulás pár perc múlva a víz 87 fok az olaj meg még nincs 60fok aztán az is 60 fokos lett (reggeli forgalom) mire hazaértem az olaj olyan 80 fok körül volt! az adott út alatt kb 2 szer kapcsolt be a venti! ez kb 10km volt és fél óra!
ma jöttem haza reggel !
beindult a gép 1 perc járatás és elindulás pár perc múlva a víz 87 fok az olaj meg még nincs 60fok aztán az is 60 fokos lett (reggeli forgalom) mire hazaértem az olaj olyan 80 fok körül volt! az adott út alatt kb 2 szer kapcsolt be a venti! ez kb 10km volt és fél óra!
SD04-11-2009 09:42:10 // 87284
Betömted már a kipufogót? Mire visszamegyek úgy szóljon mint egy 166:))) vagy egy gtv:)
Longman04-11-2009 09:40:55 // 87283
Inkább villantózás..
Vagy fenekezés, de az már más téma.. :)
Vagy fenekezés, de az már más téma.. :)
Longman04-11-2009 09:39:13 // 87282
Az annya picsáját jelezgessen.. :)
SD04-11-2009 09:37:24 // 87281
az is csavarós bajonett záras asszem
hideg meg az anyagok tágulása per kontakt korrozió, evvan.
Nekem olaszban az aznapi 700-adik kilaméter után megszűnt a felső belső pilácsa a gombokban aztán másnap meg már volt...
mittom jelzett hogy mostmár pihenne?
tied meg jelez hogy hidege van:)
hideg meg az anyagok tágulása per kontakt korrozió, evvan.
Nekem olaszban az aznapi 700-adik kilaméter után megszűnt a felső belső pilácsa a gombokban aztán másnap meg már volt...
mittom jelzett hogy mostmár pihenne?
tied meg jelez hogy hidege van:)
süsnye04-11-2009 09:36:50 // 87280
ha kapás van vágj be neki és kijön ;)))
SD04-11-2009 09:35:00 // 87279
na de ha mint hallottuk a hőmérő az alján van az ott visít alatta a jeges balkáni tundra (jó képzavar:D) akkor mi töktől melegedne föl???
Longman04-11-2009 09:33:26 // 87278
Ilyen hirtelen hidegtől meghülyülhetnek ezek már.. Nekem pl. megadta magát a benzinszintmérő, ill. vannak egyéb más X-Akta tünetek amik most hogy 0 fok van, szépen előjöttek..
A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
Eltűnt a beltér -és csomagtérvilágításom, de a kesztyűtartóé megy.
Valamelyik balos kp.motor, vagy azok csatlakozói szintén halottak.. :DDDD Szerinted..? :DDDDDDDDDDDDDDD
Erről jut eszembe az benzin szintmérő úszót hogy kell kiszerelni??
A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
Eltűnt a beltér -és csomagtérvilágításom, de a kesztyűtartóé megy.
Valamelyik balos kp.motor, vagy azok csatlakozói szintén halottak.. :DDDD Szerinted..? :DDDDDDDDDDDDDDD
Erről jut eszembe az benzin szintmérő úszót hogy kell kiszerelni??
SD04-11-2009 09:33:20 // 87277
szeritnem 60 fokon már ellátja a feladatát, mondjuk érezni is lehet 3000-4000 fölé nem szereti úgy forgatni de nem is kell.
ezért indulok én pályán mindig 110-körül aztán ahogy megvan az olajhő akkor indul az utánégető, akkor már könnyebben veszi a fordulatot, csendesebb, nem kell kínozni.
de ha neked segít a harman-karton rencer akkro erre a 20 kilcsire lehet hogy érdemes.
ezért indulok én pályán mindig 110-körül aztán ahogy megvan az olajhő akkor indul az utánégető, akkor már könnyebben veszi a fordulatot, csendesebb, nem kell kínozni.
de ha neked segít a harman-karton rencer akkro erre a 20 kilcsire lehet hogy érdemes.
Fairlane04-11-2009 09:32:40 // 87276
A globális felmelegedéstől, meg a stájner kristóftól, bazmeg, attól :)
SD04-11-2009 09:31:13 // 87275
és? az baj hát hideg van, gondolom nem forgatod szarrá? hát mitől melegedne föl?
Fairlane04-11-2009 09:30:09 // 87274
Selenia20K AR
Fairlane04-11-2009 09:28:51 // 87273
Oda esetleg, de mondom, városon kívül se igen akar feljebb menni. Reggelente az M0-n jövök 20 kilcsit, aztán végigállom a szentendreit befele, ekkor sem igen megy 60 fölé...
RoliQ404-11-2009 09:28:06 // 87272
milyen olajat használsz?
Longman04-11-2009 09:27:23 // 87271
Nem az a lényeg, nekem városban is bemelegszik az olaj még ilyen hidegben is 80-90 fokra is akár..
Fairlane04-11-2009 09:26:16 // 87270
Persze, ez is benne van....
De nyáron még jól/jót mutatott a műszer.
Akkor olyan 70-80 fok körül volt az olaj átlagos haladásnál, és 100 körül pályán, vagy erőltetésnél.
De nyáron még jól/jót mutatott a műszer.
Akkor olyan 70-80 fok körül volt az olaj átlagos haladásnál, és 100 körül pályán, vagy erőltetésnél.
SD04-11-2009 09:25:05 // 87269
vagymi ártani nem használ:D
SD04-11-2009 09:24:50 // 87268
Kartonozz akkor:) ha nem takarod le az egész hűtőt szerintem nem lesz baja:)
Használni meg nem árt:)
Használni meg nem árt:)
SD04-11-2009 09:23:23 // 87267
De szerintem a 60-fokos olaj városban szüttyögni tök ok nem?
RoliQ404-11-2009 09:19:41 // 87266
nekem inkább nyáron volt gondol a túlmelegedéssel.. próbáltam csökkenteni a hőmérsékletet! nekem az olajhűtő a jobb oldalt van a kerék elött... ... kikaptam a ködlámpát 3 jól kitisztítottam a hűtőt kb 10 fokot lefaragtam az olajhőmérsékletből! ez fontos volt főleg "játszásnál"!
RoliQ404-11-2009 09:15:27 // 87265
én azt gondolom hogy ezek a különbségek autóink állapotától és az olaj minőségében keresendők! olykor a mérőműszer pontatlanságából fakadhat!
RoliQ404-11-2009 09:14:10 // 87264
ezt értem de ha minden normális lenne akkor az olajnak is megfelelő hőmérsékletűnek kéne legyen! jó persze értem én akinek nem melegszik fel az tegyen be karton hiszen elég baj az ha az olaj 60 fok alatt marad!
de mondjuk gondolkodtam azon.. hogy maga a mérő rossz mondjuk csal 10 fokot vagy ilyesmi! és akkor már máris jobb:) a termosztát okés dolgot meg úgy lehet vizsgálni hogy autópálya és ha 80-90 fokról visszahűl.. akkor nem zár teljesen és ha így van akkor veszíthet az olaj is a hőmérsékletéből!
de mondjuk gondolkodtam azon.. hogy maga a mérő rossz mondjuk csal 10 fokot vagy ilyesmi! és akkor már máris jobb:) a termosztát okés dolgot meg úgy lehet vizsgálni hogy autópálya és ha 80-90 fokról visszahűl.. akkor nem zár teljesen és ha így van akkor veszíthet az olaj is a hőmérsékletéből!
Fairlane04-11-2009 09:04:49 // 87263
Ok, de amit írtál a vízre vonatkozik, ami nálam látszólag okés.....
Nyilván gyári felszereltségként nem volt rendelhető karton :DD
És igen, nálam is 60 alól indul az oil, de normál használatnál nem is szárnyalja által....
Nyilván gyári felszereltségként nem volt rendelhető karton :DD
És igen, nálam is 60 alól indul az oil, de normál használatnál nem is szárnyalja által....
RoliQ404-11-2009 08:59:21 // 87262
azért valami lábast készíts oda:D
RoliQ404-11-2009 08:58:48 // 87261
szerintem meg úgy van ez kitalálva hogy nem kell karton! és ha minden szuperál termosztát stb akkor nem is kell! mert akkor minek kéne? hiszen ha zárva van a termosztát akkor teljesen mind1 hogy megy e hideg levegő a hűtőre vagy sem! ha meg nyit a termosztát akkor legalább hamarabb visszahűl , mert jó hideg vizet kap:)
Abarth04-11-2009 08:56:44 // 87260
Olyan vagyok mint a villám :)
RoliQ404-11-2009 08:54:31 // 87259
máskülönben nekem pl jóval 60 alól indul a mutató...! 10 perc múlva 60fok és a víz hamarabb melegszik fel mint az olaj! máskülönben meg ha 60 fok alatt is jó lenne akkor lenne 40 es osztás is :D de nincs!
Fairlane04-11-2009 08:53:48 // 87258
Hagyd, úgyse vinném el kiolvastatni csak azért, hogy hőfokot nézzek :)
Viszont a kartont kénytelen vagyok megvédeni :(
Tavaly télen is bent volt, ugyanígy az olajhőfok miatt (Ismétlem a vizem normál 90fok környékére beáll átlagos haladásnál a legnagyobb hidegben is)
Szemből nézve bal alulra raktam, a lökös alsó kivágásán keresztül fűztem be. Igazából nem is a hűtő alsó sarkának takarása használ, hanem a hűtő mellett beáramló levegőt fogja meg szerintem...
Viszont a kartont kénytelen vagyok megvédeni :(
Tavaly télen is bent volt, ugyanígy az olajhőfok miatt (Ismétlem a vizem normál 90fok környékére beáll átlagos haladásnál a legnagyobb hidegben is)
Szemből nézve bal alulra raktam, a lökös alsó kivágásán keresztül fűztem be. Igazából nem is a hűtő alsó sarkának takarása használ, hanem a hűtő mellett beáramló levegőt fogja meg szerintem...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
636
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?