Forum >> 155

Tentacle27-07-2010 16:24:44 // 103129
300k-s Mazdája helyett ajánlgatod a 800k-s Puntódat, gondoltam leszel olyan nagylelkű, h azt a semmi kis 500-at elengeded ;)
Johnson27-07-2010 16:22:11 // 103128
Az első 20 méteren VERI a 30D-t:D
SD27-07-2010 16:20:02 // 103127
mit ő adja a 323-mat én meg virágföldet bele?:D vagy hogy?:)
Tentacle27-07-2010 16:16:44 // 103126
Szerintem cseréljétek el 1az1ben, árban nincs sok különbség, nem ? :)
SD27-07-2010 16:13:11 // 103125
És veri az 530-ast:))) (az első 20 méteren:D)
SD27-07-2010 16:04:02 // 103124
Esetleg van egy I-es Punto 55s 800k-ért:) Komplett felújítva új fénnyel GT optikával:) OZ kerekekkel 185-ös új gummákkal, na az néz ki valahogy, de mégis csak egy olcsó kis autó. Viszont nem félelmetes az 54 ló és 7 lityivel beéri városban kint meg 5-el:)
SD27-07-2010 15:58:12 // 103123
Miért az a legfélelmetesebb és mindent ver:)))
Johnson27-07-2010 15:57:06 // 103122
NA jó azért mindennek van határa!!!!!:D:D:D
SD27-07-2010 15:54:32 // 103121
Akkor viszont az ideális autó egy suzuki:)))
Johnson27-07-2010 15:49:58 // 103120
De tudod, hogy bátor ember templomban is mer fingani.;)
Johnson27-07-2010 15:48:56 // 103119
Ja hát igen. Mint egy konzervdoboz ami kapott 4 kereket és egy feltöltős motort.
SD27-07-2010 15:48:41 // 103118
Értem de hiába ha fos a furómű, fólia a kaszni, meg nincs fék:)
Johnson27-07-2010 15:47:34 // 103117
Nem dehogy!

Csak a nem nagy szám megnyilvánulásodra reagáltam.:D

De ez gyári motor nem mint a I-es golf HDPDTDDJTDSDI dízel motorral.:)
SD27-07-2010 15:47:08 // 103116
de te mondod hogy halálfélelmed van benne akkor mégsem lehet akkora szám:) tipikus kamikaze autó:)
SD27-07-2010 15:39:59 // 103115
höhöhöh:D:D:D rizsrakétás fostalicskás lettél:D:D:D?

akkor a következő autód I-es golf kéne legyen PDTDI motorral:D:D:D
Johnson27-07-2010 15:25:18 // 103114
Hát ez benne a szép! Ránézésre nem nagy szám. Pont ezt gondolta egyszer egy 156-os tulaj is. Aztán rájött, hogy nagy szám!:D
SD27-07-2010 14:58:41 // 103113
És mikor alapították a Mazdaklubbot a XIX században? akkor még szép lehetett:D Na jó nem gonoszkodom, alfára fel!!! :)
Értem én hogy megy de hiába így ránézésre nem valami nagy szám.
Johnson27-07-2010 14:49:27 // 103112
E a i!:D Főnököm fiának van egy E34 535-öse. 400.000-ért odaadja. De tegnap megláttam Domino Alfa-ját és újra elfogott az Alfafeeling;) Marklar kolléga vasáról meg nem is beszélve. Magyar Mazda Klub alapítójának a gépe volt. Nálunk meg a Meteornál vásárolta össze az autóhoz az alkatrészeket. Azért adom el mert kicsi és nincs benne biztonságérzetem. Az erejével nincs baj jobban gyorsul mint a szüleim 530D-je pedig az is megy.
Jupiter15527-07-2010 14:11:52 // 103110
Én inkább valami fargicsálásmentes megoldásra gondoltam :) És csak 13 centisre (JBL GTO508C)
SD27-07-2010 14:09:05 // 103109
Szép hosszú neve van:D És miért akarod lecserélni?:) Nem túr a bó, vagy mi?:)
Buksi27-07-2010 13:32:01 // 103108
Ettől félek én is! :-DD
Johnson27-07-2010 13:15:44 // 103107
Mazda 323 Gt Turbo 89' 1.6 16V DOHC 150le, 900kilo.
SD27-07-2010 13:08:55 // 103106
Mert milyen autód van most?:)
Johnson27-07-2010 11:54:36 // 103105
Természetesen rámarnék, ha annyiért el tudnám adni a mostani autómat.
SD27-07-2010 11:50:45 // 103104
ugybiz:):D
SD27-07-2010 11:50:30 // 103103
Eladó a Marklár bicolore-je, azt vedd, ha jót akarsz... :)
Fairlane27-07-2010 11:38:29 // 103102
Sztem teljesen komolyan kérdezte...... :P
Johnson27-07-2010 11:25:17 // 103101
Na sziasztok Cartársak!

Némi info-ra lenne szükségem erről az autóról: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_2.0_twin_spark_8v-3967004

Tényleg olyan jó ahogy kinéz? Nem Domino Cartársban nincs bizodalmam, egyszerűen csak infot gyűjtök, mert ez az autó komolyan érdekel.
Buksi27-07-2010 11:18:10 // 103100
Ez most vicc akart lenni? :-DDD
Buksi27-07-2010 11:17:53 // 103099
Ne izgasd fel magad! :-DDD
SD27-07-2010 11:16:32 // 103098
és a attót mikor fested?:)
SD27-07-2010 11:15:39 // 103097
Már kezdtem megrökönyödni:)
süsnye27-07-2010 11:14:07 // 103096
na azé'! ;))
Buksi27-07-2010 11:12:19 // 103095
De, azóta már lefestettem! ;-))))
süsnye27-07-2010 11:07:37 // 103094
vaze mijaza rozsda a vágás mentén? nem kezelted lee? :)
Buksi27-07-2010 10:58:44 // 103093
Sztem be! Én is beépítettem az enyémbe, igaz ki kellett vágni az elektromos ablakemelő konzoljából egy darabot, de jó lett! :-) Igaz, az enyém nem "szélestestű", de asszem az első ajtók azok egyformák! ;-))

Jupiter15527-07-2010 10:49:16 // 103092
Urak, egy gyors kérdés: szélestestű 155-ös elülső ajtajába kiemelőkeret nélkül beépíthető-e 57 mm szerelési mélységű hangszóró?
Köszi!
Buksi27-07-2010 10:03:02 // 103091
Na erre lecserélném az enyémet! :-)
Bilux27-07-2010 09:45:58 // 103090
inkább láncot :)
Bilux27-07-2010 09:44:35 // 103089
Az alsó olajpumpát hajt szerintem.
Tentacle27-07-2010 09:33:49 // 103088
1 kerék fogaskerekeken keresztül hajtja a veztengelyeket, a lenti meg balansz tengely esetleg ?
SD27-07-2010 09:26:02 // 103087
Érdekes az a felső kerék, ez is kétvezérműtengelyes motornak tűnik akkor mit keresne ott egy kerék...? És lent is van, mit tekerhet az?
Zsocy15527-07-2010 08:52:49 // 103086
Jó Reggelt Mindenkinek !

Ma reggel hazafelé jövet, már itt Magdolnatelepen a közért előtt állt egy bordó 155-ös kígyóval az index fölött FHT rendszámmal. Tudja vki ki ő ?
Tentacle27-07-2010 08:11:05 // 103085
A 155-ben nem láncos a vezérlés ? No meg elosztó sincs, DIS gyújtása van, nem ?
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2010 21:30:45 // 103084
Tényleg jó a TS 8V ahogy van:



87mm furat
84mm löket
külső szíjhajtás
titán hajtókar
szívótengely hajtotta gyújtás
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2010 20:49:29 // 103083
Csak műszakilag érdekel a dolog.:-D
Buksi26-07-2010 20:46:01 // 103082
Áááááá, jó az a 8V TS úgy, ahogy van! ;-))
Fairlane26-07-2010 20:43:52 // 103081
Szép, szép..... de minek? :)
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2010 20:41:16 // 103080
Most éppen agyalok a száraz karteres átalakításon. Van a külső olajpumpa, ami a lapos karter gyűjtőcsatornáiból elszívja az olajat és a köztes tartályba szállítsa. Az olajtartályból visszamegy a pumpába és onnan a szűrőbe és - ha van - az olajhűtőbe. Onnan a motorba. A pumpa 4 in 1 lenne, tehát 3 pumpakamra szívná az olajat a teknőből, 1 pedig nyomná a motorba.



A lényeg, hogy mivel egy tengelyen van a szívó és a nyomópumpa, ezért a közötte levő tartályban járó motornál meg lehet nézni az olajszintet. :-D

Ha csak simán beiktatnánk egy tartályt a nyomóágba, akkor az ellenőrzéskor az olaj kifolyna szerintem.

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.