Kellene egy kis segítség:
Régebben olvastam, hogy valaki javította a fűtés vezérlő paneljét és tett fel képet egy megégett smd alkatrészről. Na most az enyémmel is ez történt, újra nem működik a ventilátor valószínűleg e-miatt. Kerestem a régi hozzászólások között de nem találtam meg, hogy ki írta. Jó lenne tudni, hogy milyen alkatrész volt ez. Elsőre én diódának nézném.

Buksi12-08-2010 03:49:14 //
103628
Rendben van! ;-)
Buksi12-08-2010 03:45:30 //
103627
Gyönyörű lett, gratula! :-)
Ránézésre a TD é is olyasmi.
26. után megtudom...:)
Jó.
A ferlén szinű olaszt úgy is lemondták.
Nekem így is jó lehet, mert regisztrálni akarják...:)
Bontani kár lett volna...
Nem értem én néhány dolog árképzését:)
Pl mi kerűlt 5 éve 128ft/db az ajtókárpit patent. Fi/lány külön-külön. 5 ös csomagokban.
400ft/db a bajusz léc tartó patent a hűtőmaszkban.
400ft/db az üvegeken lévő vezető műanyag.
1280ft/db napellenző tartó műanyag...
S van aki néha sokalja az árakat...
Épp tegnap beszéltem egy csókával. A fényező "haver" (Temprát "festette") mellett nyitottak Opel/Suzuki bontót. Az az Angliából (is) hozzák a kurrensebb cumókat.
Buzuki MH tető 16-20e ft!!! S viszik, mert törik. A 16K-s az olyan aminek a merevítésénél belűl szét van már rohadva...
155 mh tető áremelés lesz:) Most még 15k :)))
süsnye11-08-2010 21:38:59 //
103623
sztem 1x erről már beszéltünk: ;)
- rendszer feltölt (elvileg kb. 1l/perc sebességgel)
- kupak vissza
- beröffent, amíg a termosztát kinyit
- leállít
- kicsit hagyni hűlni
- feltölteni (kupak vissza)
- kicsit megint járatni
- leállítani és légteleníteni
majd még párszor érdemes párszor légteleníteni normál használat után, amíg nem csak víz jön a légtelenítő csavarnál
süsnye11-08-2010 21:31:52 //
103622
tényleg szép lett, gratula! :)
süsnye11-08-2010 21:26:31 //
103621
Estét!
Hazaértünk. Szerencsére minden rendben volt, bár asszem utazgatós, városnézős programokhoz nem a legjobb helyen volt a szállásunk (mindig nagyot kellett kerülni, h kiérjünk az attópályára), de más gond nem volt :)
155öt csak egyet láttam, de az szép volt ;))

Nagyon király lett !!!! Gratula !!!
Üdv!
Gondoltam megosztom veletek a végeredményt képekben:





Összeraktam teljesen, közben még lecseréltem a szervóban az olajat, ez valahogy kimaradt a motor összerakásnál. Most már szépen csendben teszi a dolgát az is. A szelep hang 99%ban eltűnt, olyan szépen duruzsol ahogy egy V6-hoz illik:))
Megvolt ma a teszt út is vele, minden tökéletes. A szélvédőn is végre tökéletesen ki lehet látni.
Majd csinálok jobb minőségű képeket hétvégén ha jó idő lesz.
Buksi11-08-2010 15:56:33 //
103618
Ez egyenlőre még titok! ;-)))))
cac11-08-2010 15:22:47 //
103617
De ettől még bubis marad, nem?
Nálam az meg halál, mert a reduktort hűtővízzel melegítem, és abba nagyon be tud állni az ájer. :)
cac11-08-2010 15:20:38 //
103616
:)))) kabbbe :)
SD11-08-2010 15:13:17 //
103615
a korai kiömlés nem jó:D
afri11-08-2010 15:06:31 //
103614
nekem amikor felmegy 90fokra, akkor leállítom a kocsit, és szépen lefolyik a víz, ahová kell, majd utánatöltök! :-)
SD11-08-2010 12:04:31 //
103613
És hol voltatok?:) szép:)
SD11-08-2010 12:03:24 //
103612
Tegnap vgy 3db 155-öst láttam a városban:)
höhö
Egy kis fekete műanyag csavart keress. ha szemben állsz az autóval/hűtővel, akkor balkéz felől a felső sarokban belül.
De télleg nem mindegyiken van....
cac11-08-2010 11:10:08 //
103610
Köszi!
Akkor simán felforrt a víz. Utánanézek annak a csavarnak...bár szerintem az enyémen nem lesz.
Azért, mert a HF szélén a gombánál még csak ~90 fokos a víz, belül már forrhat, és akkor az ki fogja nyomni a vizet. Nem véletlenül zárt rendszerű a hűtés (nagyobb nyomáson ugye magasabb hőfokon kezd forrni a víz). Légtelenítéshez elég amit csináltál, azzal kiegészítve, hogy a hűtő felső részén van egy csavar (legalábbis az enyémen van), azon engedd ki a levegőt, esetleg az egészet ismételd meg kis autókázás után, ha nem vagy biztos a dologban.
cac11-08-2010 10:16:46 //
103608
Szevasztok!
Hűtőrendszer légtelenítési kérdésem lenne. Igazából nekem sosem sikerült jól megcsinálni. :)
Szóval...eddig úgy csináltam, hogy álló helyzetből feltornásztam a vizet nyitott kiegyenlítőtartály mellett 80 körülre. Akkor már nyitott a kis kör (elméletileg) így elkezdtem utántölteni bele a vizet. Mivel itt már kéne, hogy forogjon a víz, gondolom a levegő már távozik belőle.
Igen ám, de 90 körül eddig mindig hirtelen megemelkedett a vízszint, és bugyogva kiöntött a tartályból.
Ez most mi? Korai forrás? :) Vagy rossz a hőmérő, és amikor 90-et mutat, gyakorlatilag már 100 fokos?
Vagy ennyire teli van böszöm nagy buborékokkal?
Az a villámos fotó nagyon jó lett!
Na csak nem raktál bele valami rendes motort is, hogy kell ekkora fék. ;)
Dozer11-08-2010 08:23:12 //
103605
Ezzel a véleménnyel egyetértek... 5-6 bar-t kellene, hogy mutasson. Meg kellene méretni műszerrel a nyomást... lehet, hogy ez nem pontos.
Olajnyomás nem vmi sok ...
Szia !
Te nem Ottó-tól vetted a Piroskát ?
Amikor 155-öt akartam venni, de még csak nézegettem az autókat akkor Ottó-ét is kinéztem, de amikor összejött a pénz, akkor már nem találtam.
Jól néz ki a Piroskád !
Dozer11-08-2010 06:34:36 //
103602
Jó reggelt Cartársak!
Tegnap összejátszottam a hátsó fékem, új tárcsák, új betétek... aztán nagy igyekezetemben elszakítottam a kézifékkötelem.... ÁÁááááááááá komolyan mondom eret vágok magamon ha ez így megy tovább...
Buksi11-08-2010 03:50:15 //
103601
Azzal is meg kell állni valahogy! :-DDD
Buksi11-08-2010 03:49:16 //
103600
Nagyon szép képek! :-)
Csinos vagy abban az Alfás törölközőben! :-DDD
Buksi11-08-2010 03:48:05 //
103599
Nézegettem már én is, tényleg sok variáció létezik! Na, de majd meglátjuk! :-)
Buksi11-08-2010 03:47:09 //
103598
Az az! Mindig is olyat szerettem volna! :-DDDD
Kap majd egy szép festést és kész is! :-)
Egyébként 40K volt! :-)
Buksi11-08-2010 03:45:10 //
103597
Hogy nehezebb legyen az autó! :-DD
RoliQ410-08-2010 23:21:29 //
103596
16v be van klíma kompresszorom ha valakit érdekelne:)
Most miért neked Brembo nyereg a zetorra? :-DDD
Ezekhez a csövekhez már volt szerencsém...
Sajna ennyi az ára.
afri10-08-2010 21:31:27 //
103593
a kis kuláák ... :-))
afri10-08-2010 21:31:04 //
103592
uhh , de király lehetett ott! hol is voltatok pontosan?? :-)
én azért nem mertem volna ott hagyni, olyan lennt!! (8.kép) :-))
Meg 2 BAR oilnyomással is :)))
Longman10-08-2010 21:03:31 //
103589
végülis ha úgy nézzük nem olyan drága.. nekem Arno 40 vagy 50-ért ajánlotta egy éves betétekkel..
Longman10-08-2010 21:01:30 //
103588
össze lehet válogatni. a lényeg hogy milyen felfogatása van a kompresszoron..
egyébként most néztem Eperbe, a vékony kasznishoz is 4 féle cső variáció van, 2 a V6hoz 2 a TShez.
de tökmindegy mert a hollanderek egyforma méretűek..
Hát... mérsékelten okos dolognak hangzik.... :)
Ez olyan kamu féknyereglemez, amit az eredeti féknyergedre lehet ráragasztani, hogy nagyobbnak láccon, ugye? :P
Lehet még ezen kézimunkázni....
Mennyibe fájt, ha nem titok? :)
Longman10-08-2010 20:49:05 //
103585
Hát minek ez neked? :)
Buksi10-08-2010 19:30:00 //
103584
Majdnem elfelejtettem! Megérkeztek a Brembo-k! ;-))


na ez már majdnem annyi. szar csapágyakkal azért nagy bátorság volt
Buksi10-08-2010 17:35:59 //
103582
Ezt ugye most a hosszas manual és cikkszámok böngészése után mondod? :-))))
Longman10-08-2010 17:31:56 //
103581
na mondjuk ezt még megkérdem..
Longman10-08-2010 17:31:37 //
103580
ugyanaz
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.