Nem tudom, mit keresel, mi a gond?
Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 21:36:13 // 107529
Remélem, ez elég:

Nem tudom, mit keresel, mi a gond?
Nem tudom, mit keresel, mi a gond?
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 21:27:26 // 107528
A zsanér rögzítő imbusz csavarokhoz nem lehetett hozzáférni, csak olyan imbuszkulcscsal, amelyiknek a végét lehet mozgatni. Azzal viszont meg lehet egy óvatlan pillanatban karcolni a friss fényezést.
Ráadásul a csavarok tele voltak festékkel, tehát azt csak szemből lehet belekalapálni a kulcsot.
Viszont amikor anno cseréltem a BE sárvédőt, az A oszlopnál betömítettem karosszériatömítővel, tehát azt is le kellett vágni. Persze jól alaposan be volt tömítve... :-D
Ráadásul a csavarok tele voltak festékkel, tehát azt csak szemből lehet belekalapálni a kulcsot.
Viszont amikor anno cseréltem a BE sárvédőt, az A oszlopnál betömítettem karosszériatömítővel, tehát azt is le kellett vágni. Persze jól alaposan be volt tömítve... :-D
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 21:18:44 // 107527
Pukkadnál meg a medencédben! :-DD
atesssz13-11-2010 19:01:35 // 107526
Hali!!!
Valaki legyen szíves SOS-ben küldjön képet a 155-ös ablakmosófolyadék-tartályáról!!!
köszi!
Valaki legyen szíves SOS-ben küldjön képet a 155-ös ablakmosófolyadék-tartályáról!!!
köszi!
Buksi13-11-2010 16:31:51 // 107525
Sztem csak unatkozott! :-DD
afri13-11-2010 16:26:47 // 107524
de durva!! egy ajtócseréhez így szét kelljen kapni a kocsit! :-O
hm!
minden elismerésem!!! ;-))
hm!
minden elismerésem!!! ;-))
Buksi13-11-2010 16:17:26 // 107523
Jól elszórakoztál vele! :-)))
Azért jó lett! ;-)
Azért jó lett! ;-)
belus15513-11-2010 16:15:20 // 107522
belus155@freemail.hu-ra küldj,ha küldessz valamit!
belus15513-11-2010 16:13:43 // 107521
Már lekötöttem a kartert!De nem tudom levenni,mert elakad a bölcsőbe!Vagy csak türelmetlen vagyok?Sajnos megütötte a párom az alját,és megrepedt!
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 16:02:45 // 107520
Amúgy ment a mail!
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 16:00:08 // 107519
A leömlőt vedd le, utána jöhet le elvileg.
Nekem a 8v alól le kellett kötni a jobb kerékhez menő kihajtást és levenni az egyenes féltengelyt, mert útban van a karternek.
Hogyhogy leveszed? El van repedve?
Nekem a 8v alól le kellett kötni a jobb kerékhez menő kihajtást és levenni az egyenes féltengelyt, mert útban van a karternek.
Hogyhogy leveszed? El van repedve?
belus15513-11-2010 15:53:28 // 107518
Üdv mindenkinek!Szükségem lenne a segiségetekre!Hogy lehet a levenni a kartert a 16V Ts alól?Mert már előre látom,hogy nem egyszerü dolog!
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 15:47:18 // 107517
Íme a képek az ÚJ ajtómról:
Pár kép a tükörről:

Kezdődik a boncolás:

A tükör bekötése:

Lent az ajtó, és a rossz zsanérja:

Itt még minden rendben, csak becsukni nem lehet:

Szét kellett szedni a bal elejét:

Teljesen:

Már sötétben lett beállítva akkus lámpával:

Ma délelőtt:

A felső zsanért még kicsit kijjebb kell hozni, mert 1mm-rel bejjebb van.
Pár kép a tükörről:

Kezdődik a boncolás:

A tükör bekötése:

Lent az ajtó, és a rossz zsanérja:

Itt még minden rendben, csak becsukni nem lehet:

Szét kellett szedni a bal elejét:

Teljesen:

Már sötétben lett beállítva akkus lámpával:

Ma délelőtt:

A felső zsanért még kicsit kijjebb kell hozni, mert 1mm-rel bejjebb van.
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 15:34:40 // 107516
Gratula!
Várjuk a videót! :-DD
Várjuk a videót! :-DD
afri13-11-2010 15:28:56 // 107515
kész a verda! hihi!
holnap teszek fel vidit a hangjáról! ... űberállat!!! :-))
végre nem érzem magam traktorban! ... meg már csak a kipufogóvégeken jön ki a gáz, nem az orrán száján!
holnap teszek fel vidit a hangjáról! ... űberállat!!! :-))
végre nem érzem magam traktorban! ... meg már csak a kipufogóvégeken jön ki a gáz, nem az orrán száján!
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 15:16:53 // 107514
Köszi a levelet!
A listát nézve kiderűl, hogy a gomba a xar.
A vezérműtengelyeknek nincsenek csapágyai, de a tartóhelyek nem kopottak.
A hajtókar csapágyak újak és gyári alapméretesek.
A főtengelynek is megnéztem a csapágyait, azok is szépek.
Ha kopás lenne, akkor folyamatosan csökkenne az olajnyomás. Ez pedig egyik pillanatról a másikra történt.
A listát nézve kiderűl, hogy a gomba a xar.
A vezérműtengelyeknek nincsenek csapágyai, de a tartóhelyek nem kopottak.
A hajtókar csapágyak újak és gyári alapméretesek.
A főtengelynek is megnéztem a csapágyait, azok is szépek.
Ha kopás lenne, akkor folyamatosan csökkenne az olajnyomás. Ez pedig egyik pillanatról a másikra történt.
TSiga ( I am the TSIG)13-11-2010 15:00:03 // 107513
Kimértem a gombát, tényleg az a xar. Marklar szerint is az a rossz. Csak közlöm, hogy szerintem még a gyári!!! gomba van benne. A Fridcarnál találtam kb. 7500 Ft-ért. Igaz, hogy csak hétfőn lesz belőle valami, de akkor sem 13000 pénz.
Buksi13-11-2010 03:42:18 // 107512
Sztem a gomba lesz a lúdas! :-)
Ádi_390013-11-2010 01:21:55 // 107511
Egyesületbe nem lépek be...
atesssz12-11-2010 22:22:59 // 107510
ez egy VM specialista levele, igaz hogy dízelre írta, de sztem TS-eken is ugyanúgy lehet alkalmazni:
" Az olajnyomás elégedetlenségeit természetesen minden esetben javítja egy új szivattyú , de a valós hibát több más kopott alkatrész együttesen is okozhatja mint pl.: főtengely minden csapágya ; vezérmű tengely csapágyai ; nyomás szabályzó henger kopás ; főtengely nyugvócsapágy tartók...
Mivel ez a válasz feltételezem nem sokat segít ezért azt tanácsolom, hogy egy megbízható analóg (max 10bar nyomású) mérőórával a gyári gomba helyére építve egy hitelesítő mérést végezni. Az eredmény után egyeztessünk."
" Az olajnyomás elégedetlenségeit természetesen minden esetben javítja egy új szivattyú , de a valós hibát több más kopott alkatrész együttesen is okozhatja mint pl.: főtengely minden csapágya ; vezérmű tengely csapágyai ; nyomás szabályzó henger kopás ; főtengely nyugvócsapágy tartók...
Mivel ez a válasz feltételezem nem sokat segít ezért azt tanácsolom, hogy egy megbízható analóg (max 10bar nyomású) mérőórával a gyári gomba helyére építve egy hitelesítő mérést végezni. Az eredmény után egyeztessünk."
TSiga ( I am the TSIG)12-11-2010 21:43:37 // 107509
Jöhet, jöhet!
Mondjuk én is a gombában reménykedem.
A Bárdinál és az Unixnál IS egyaránt 13405 Ft a Facet olajgomba.
Mondjuk én is a gombában reménykedem.
A Bárdinál és az Unixnál IS egyaránt 13405 Ft a Facet olajgomba.
atesssz12-11-2010 21:27:01 // 107508
Ha ez vígasztal, óra szerint hidegen alapjáraton van 3 bar, üzemmeleg motorral fordulaton 1500-2000 0.5 bar.
Lehet a gomba szarakodik, vagy az olajjárati cső piszkolódott el. Kaptam erről egy mailt, amiben felvetnek pár lehetőséget. Érdekel?
Lehet a gomba szarakodik, vagy az olajjárati cső piszkolódott el. Kaptam erről egy mailt, amiben felvetnek pár lehetőséget. Érdekel?
TSiga ( I am the TSIG)12-11-2010 21:23:05 // 107507
Hali!
SOS!!!
Ma jöttem haza, és azt vettem észre, hogy valami nem stimmel az olajnyomásommal.
Ha leállítom, ugye kigyullad a kis kanna a műszerfalon. Ha beindítom, akkor a kanna elalszik de az olajnyomás mutatója 0 bar-t mutat. 4000-es fordulaton sincs 3.8bar-nál több. Holnap megnézem, hogy hidegen mit mutat. Mondjuk van még egy műszerfalam, hátha a mutató ment ki. De most bújom a manualt, és talán a nyomásmérő gomba a xar.
Ja!
Fent van a szép új ajtóm. Kiderült, hogy nem lehet a zsanérok tartócsavarjaihoz rendesen hozzáférni, ezért le kellett vennem a küszöbborítást, a BE sárvédőt, és a lökhárítót. Hosszas mériscskélés és alátétezés után sikerült 95%-osra feltenni az ajtót. Néha szemerkélt az eső, de már nem volt visszaút. A legszebb, hogy 2-kor kezdtem és fél 9-kor fejeztem be.
SOS!!!
Ma jöttem haza, és azt vettem észre, hogy valami nem stimmel az olajnyomásommal.
Ha leállítom, ugye kigyullad a kis kanna a műszerfalon. Ha beindítom, akkor a kanna elalszik de az olajnyomás mutatója 0 bar-t mutat. 4000-es fordulaton sincs 3.8bar-nál több. Holnap megnézem, hogy hidegen mit mutat. Mondjuk van még egy műszerfalam, hátha a mutató ment ki. De most bújom a manualt, és talán a nyomásmérő gomba a xar.
Ja!
Fent van a szép új ajtóm. Kiderült, hogy nem lehet a zsanérok tartócsavarjaihoz rendesen hozzáférni, ezért le kellett vennem a küszöbborítást, a BE sárvédőt, és a lökhárítót. Hosszas mériscskélés és alátétezés után sikerült 95%-osra feltenni az ajtót. Néha szemerkélt az eső, de már nem volt visszaút. A legszebb, hogy 2-kor kezdtem és fél 9-kor fejeztem be.
Longman12-11-2010 20:20:44 // 107506
Már nincs meg.. fogalmam sincs kinek adtam. A méreteit sajna pláne nem.
a tököm tele van már ezzel a felni vásárlással.. pedig holnap Bp-n le akarnám tudni..
a tököm tele van már ezzel a felni vásárlással.. pedig holnap Bp-n le akarnám tudni..
sprint8312-11-2010 20:05:49 // 107505
Szerintem elfér rendesen. Nekem nem tudom mekkora az ültetés mértéke de így néz ki a gyári méretű kerékkel. Nem olyan kicsi szerintem ez az ültetés.

A nyári kerekem 16" és ET 37 az is gond nélkül elfér a 215ös gumikkal.
Nincs gyári első rugód? Vagy nem tudod mekkora a gyári? Az enyém 370 mm nyugalmi állapotban kivéve.

A nyári kerekem 16" és ET 37 az is gond nélkül elfér a 215ös gumikkal.
Nincs gyári első rugód? Vagy nem tudod mekkora a gyári? Az enyém 370 mm nyugalmi állapotban kivéve.
Longman12-11-2010 19:53:55 // 107504
akkor 6x15 ET 43 nem olyan jó?
sprint8312-11-2010 19:51:36 // 107503
6.5 X 15nél a gyári ET 37. Nekem ilyen acél felnik vannak, gyáriak. A papírforma is ekkorát ír. A 16"nál ír 41et.
Longman12-11-2010 19:33:16 // 107502
De nem 43 a gyári ET? vagy mennyi?
Longman12-11-2010 19:32:25 // 107501
Egy ilyen cserére én is benevezek. A múltkor 2 padlógáz után beesett a kuplungom. De aztán helyre is jött rögtön.
Remélem nem holnap Bp felé(vagy vissza, vagy ott) fogja elfosni magát, Murphy kedve szerint..
Remélem nem holnap Bp felé(vagy vissza, vagy ott) fogja elfosni magát, Murphy kedve szerint..
sprint8312-11-2010 19:18:19 // 107500
Tökéletes lett a kuplungom a munkahenger kicserélése után. Még a gyári volt benne. Annyira bele volt rohadva a konzolba alig lehetett kivenni. Átugrott a karmantyú a holtponton és az összes olajat kinyomta 2 pedál nyomásra. Sokkal hamarabb fog az újjal, szinte rögtön. Nem tudom majd meddig bírja, Cifam márkájú olasz cucc. De legalább olcsó volt, kis kedvezménnyel 4500 Ft. Nem szoktam ilyen cuccokat venni, inkább a nevesebb gyártókat, de erre kíváncsi leszek. Bosch lett volna a másik választás amit tudtam volna de az 12 lett volna. Majd kiderül, hogy milyen lesz.
Thomika12-11-2010 18:57:46 // 107499
Ha jót akarsz, elkerülöd a biztosítási egyesületeket! Ha téged kár ér, fizetni akarsz?
Thomika12-11-2010 18:55:56 // 107498
Nekem az ET 35-tel sincs semmi gond, de van aki bajlódott már ezzel is. 35-38-40-41 Et még nem gáz. Efölött már nagyon bent van.
Longman12-11-2010 16:22:25 // 107497
Bazz, 31 ET-vel van acélfelni a bontóban.. :S
Longman12-11-2010 11:07:55 // 107495
Tehát az alá ne menjek?
Thomika12-11-2010 10:35:34 // 107493
38-as ET-vel jobban jársz ültetésnél!!
BL12-11-2010 10:05:37 // 107492
B3 és a Köbe egyesületi módon működik mint anno a Máv, én lehet hogy mást választanék :)
RoliQ412-11-2010 09:34:17 // 107491
így fogok tenni:) köszi:)
Longman12-11-2010 09:25:37 // 107490
Na onnantól kezdve parasztvakítás hogy nem kell kiszerelni a fényszórót.
Ilyet én is csinálok egyébként, csak picit komolyabban.
Lámpát ki kell hozzá venni, aztán többlépcsős művelet. Bemattult E39 BMW, és Passat lámpák szoktak többségben lenni.
Ezeket simogatva - azaz lámpát nem kiszerelve - nem lehet már normálisan megcsinálni.
Ilyet én is csinálok egyébként, csak picit komolyabban.
Lámpát ki kell hozzá venni, aztán többlépcsős művelet. Bemattult E39 BMW, és Passat lámpák szoktak többségben lenni.
Ezeket simogatva - azaz lámpát nem kiszerelve - nem lehet már normálisan megcsinálni.
Gyozi15512-11-2010 09:20:40 // 107489
jah meg B5-be lépek, Te?
Gyozi15512-11-2010 09:19:44 // 107488
én bementem a köbéhez, és ott számolták ki, nem neten néztem, neten nekem is több, de ott azt mondták hogy 18/év
BL12-11-2010 09:13:01 // 107487
Hogy a pékbe lett neked 18, én ha minden kedvezményt kihasználok akkor se lesz kevesebb 27-nél :)
süsnye12-11-2010 09:00:39 // 107486
jah, és mégvalami, leengedés előtt legyen fullra nyitva a fűtéscsap, tehát leengedés előtt úgy álltsd le az autót, hogy az nyitva van...
süsnye12-11-2010 08:58:56 // 107485
leengeded, aztán feltöltöd... ;)
Én a radiátor menetirány szerinti bal oldalán, alul szoktam leengedni a rendszert.
Utána a bekevert cucc mehet bele, elvileg 1L/perc sebességgel. Ha tele van, elindítod, felmelegíted, megvárod, míg a termosztát kinyit, leállítod, hagyod kicsit hűlni, feltöltöd megint, majd megint elindítod, ezután én menni is szoktam vele egy kört, majd leállítom és megvárom míg kicsit hűl, aztán a radiátor tetején (meneirány szerinti jobb oldalon) van a légtelenítő csavar. Ott légtelenítek, és ha kell utána töltök. Ez utóbbi légtelenítős-utántöltéses mókát még utána is el szoktam játszani normál használat mellett, mert nekem sztem olyan még nem volt, h első légtelenítésre sikerült légteleníteni a rendszert...
Ha melegen légtelenítesz, kezedre vigyázz! ;)
Én a radiátor menetirány szerinti bal oldalán, alul szoktam leengedni a rendszert.
Utána a bekevert cucc mehet bele, elvileg 1L/perc sebességgel. Ha tele van, elindítod, felmelegíted, megvárod, míg a termosztát kinyit, leállítod, hagyod kicsit hűlni, feltöltöd megint, majd megint elindítod, ezután én menni is szoktam vele egy kört, majd leállítom és megvárom míg kicsit hűl, aztán a radiátor tetején (meneirány szerinti jobb oldalon) van a légtelenítő csavar. Ott légtelenítek, és ha kell utána töltök. Ez utóbbi légtelenítős-utántöltéses mókát még utána is el szoktam játszani normál használat mellett, mert nekem sztem olyan még nem volt, h első légtelenítésre sikerült légteleníteni a rendszert...
Ha melegen légtelenítesz, kezedre vigyázz! ;)
Gyozi15512-11-2010 07:32:11 // 107484
szerintem nézd meg a KÖBE-nél is, nekem 18/év a Q4-re.......
TSiga ( I am the TSIG)12-11-2010 07:19:49 // 107483
Ami késik, nem múlik :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)12-11-2010 07:18:39 // 107482
Majd veszek a biciklimre :-D
Buksi12-11-2010 03:41:53 // 107480
Akár élőben is megnézhetetd! :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
713
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas