ma E85öt tankoltam a V6ba!
11 liter 95öshöz 8 liter bioetanolt! :-)
mentem vele már 50 kilométert, de nem észlelek változást a teljesítményben sem, és másban sem! (gyorsan le is kopogom) :-)
remélem holnap reggel azért be fog indulni munkába menet!
Forum >> 155
afri18-01-2011 18:48:02 // 109629
afri18-01-2011 18:27:57 // 109628
majd megtudja mi a jó hang, mit szeretünk MI ezekben, ha kész lesz a V6osod, és beleszeret egyből a duruzsolásábal!!! hidd el nekem! ;-)
SD18-01-2011 18:24:29 // 109627
akkor talán valami szutyok van a tankban vagy, logikusan ezt két külön érzékelő intézné, mert a lámpa az alacsony benzinszintre indul a műszer meg a mennyiséget méri
de azt inkább el tudnám képzelni hogy egyáltalán nem világít
na majd valaki megmondja.
Én annyit mondanék hogy az üa szívattyú környékén kéne körbenézni, vagy a műszeregység csatlakozóinál, de lehet más zárlat is.
Esetleg ha felnyitod a csomiajtó nem alszik el? vagy ahogy mozgatod? Csak mert nekem mikor törött volt a kábel ami hátra megy az ajtóba, össze vissza villogtak a lámpák a műszetfalon. Néha működött anyitó néha nem, néha volt fényszóró visszajelzőm néha nem. Azóta mióta megcsináltam meg jó.
de azt inkább el tudnám képzelni hogy egyáltalán nem világít
na majd valaki megmondja.
Én annyit mondanék hogy az üa szívattyú környékén kéne körbenézni, vagy a műszeregység csatlakozóinál, de lehet más zárlat is.
Esetleg ha felnyitod a csomiajtó nem alszik el? vagy ahogy mozgatod? Csak mert nekem mikor törött volt a kábel ami hátra megy az ajtóba, össze vissza villogtak a lámpák a műszetfalon. Néha működött anyitó néha nem, néha volt fényszóró visszajelzőm néha nem. Azóta mióta megcsináltam meg jó.
Jupiter15518-01-2011 18:19:05 // 109626
A múltkor is stresszeltem magam, hogy ki fog fogyni, mert stabilan világított a lámpa, a mutató negyeden állt, úgyhogy tankoltam, 42 liter ment bele (60 literes a tank). Új a műszeregységem, és még nem ismertem ki, de a visszajelző lámpája nem százas szerintem
SD18-01-2011 18:04:55 // 109625
Egy kannát azért készíts be:) Vagy lökj rá benzint megtudod mennyi hiányzik valójában.
Olyatz hallottam hogy felntakadt a jelző és kifogyott, de hogy az teli mutat a lámpa meg világít.
Olyatz hallottam hogy felntakadt a jelző és kifogyott, de hogy az teli mutat a lámpa meg világít.
Jupiter15518-01-2011 17:09:13 // 109624
Urak,
gyors kérdés: tele tankkal kb. 280 km-t tettem meg eddig, a benzinmutató 3/4-en áll, de elkezdett világítani a lámpa. Eddig egy tankkal elment kb 500 km-t, mire világítani kezdett a lámpa, szóval, szerintem a mutató áll jól. Mi baja lehet a lámpának? Hogyan lehet megjavítani?
Előre is kösz a válaszokat!
gyors kérdés: tele tankkal kb. 280 km-t tettem meg eddig, a benzinmutató 3/4-en áll, de elkezdett világítani a lámpa. Eddig egy tankkal elment kb 500 km-t, mire világítani kezdett a lámpa, szóval, szerintem a mutató áll jól. Mi baja lehet a lámpának? Hogyan lehet megjavítani?
Előre is kösz a válaszokat!
szasza91118-01-2011 15:53:18 // 109623
Vettem egy uj turbonyomasmeröt, mert nem tetszett a regi, amit örököltem. Ez most Autogauge. Tudnátok esetleg ajanlani vkit, aki kicseréi a feher megvilagitasat zöldre? Gondolom ledet kell benne atforrasztani vagy mi. Help wanted!
Fairlane18-01-2011 12:48:52 // 109621
Illetve nálad, vagy az asszonynál? :))))))
Fairlane18-01-2011 12:48:32 // 109620
Eladtad, vagy mi? :)
SD18-01-2011 12:13:29 // 109619
Na mi van ma? Piroska nap:)))
Robiik18-01-2011 07:57:24 // 109618
Talán kötelezővé kéne tenni neki a vezetést :) igyál többször :P
Buksi18-01-2011 00:53:51 // 109617
Talán engedni kellene vezetni! ;-))
Marklar15518-01-2011 00:19:25 // 109616
Elkapta már:)
Tetszik neki a 145. Feketében. 1x éve van jogsija is, csak épp nem vezetett:(
Alfas pólói már vannak:)
Tetszik neki a 145. Feketében. 1x éve van jogsija is, csak épp nem vezetett:(
Alfas pólói már vannak:)
Marklar15518-01-2011 00:17:20 // 109615
áááá
B+ elkezdtem nézni a videokat, s mar a Stratosoknál tartok...:)))
Olyan is KELL:)
B+ elkezdtem nézni a videokat, s mar a Stratosoknál tartok...:)))
Olyan is KELL:)
GTPeti18-01-2011 00:16:07 // 109613
Krisztit elkapta-e már az Alfa-vírust?
A. Igen
B. Még nem
A jelek szerint B. Vagy A, csak még lappang. :)
A. Igen
B. Még nem
A jelek szerint B. Vagy A, csak még lappang. :)
Marklar15518-01-2011 00:02:29 // 109612
Kutya is volt a videóban...:)))
Valamelyik nap ilyen kipuffos videókat néztem...
Kriszti 5' alatt kifakadt...
"mit lehet ezeken a brunnyogásokon ennyit nézni...?"
:)))
Valamelyik nap ilyen kipuffos videókat néztem...
Kriszti 5' alatt kifakadt...
"mit lehet ezeken a brunnyogásokon ennyit nézni...?"
:)))
Marklar15517-01-2011 23:59:08 // 109611
Nem ez alapján választok autót:)))
Sajna néha élesben is kénytelen vagyok tesztelni:(
:)
De azok a kappák tényleg bogarásznak bennem:)
Szívó 20V jó alternatíva. S 200k ból lehetne egy hiányos turbos, meg egy lelakott 2,0 20V. 2in1. De ügye átiratás,vezérlés... Ez sem állna meg 500k ból. Meg attól függ, hogy mit lehetne kiárúlni...
Dilema-nálam is:)
Természetessen SW 155 maradna....
De a V6 meg most kerűl a nevemre, meg van bele motorom is...:)
Meg qrwa jó 5 leteim vannak rá...:)
Sajna néha élesben is kénytelen vagyok tesztelni:(
:)
De azok a kappák tényleg bogarásznak bennem:)
Szívó 20V jó alternatíva. S 200k ból lehetne egy hiányos turbos, meg egy lelakott 2,0 20V. 2in1. De ügye átiratás,vezérlés... Ez sem állna meg 500k ból. Meg attól függ, hogy mit lehetne kiárúlni...
Dilema-nálam is:)
Természetessen SW 155 maradna....
De a V6 meg most kerűl a nevemre, meg van bele motorom is...:)
Meg qrwa jó 5 leteim vannak rá...:)
Marklar15517-01-2011 23:53:50 // 109610
Most néztem őket... Azért az már nem az occo...
Tartok ezektől a 16V-s turbos technikáktól már így 1x évessen.
De,mint az OFF reklámban: kéne...:)
Tartok ezektől a 16V-s turbos technikáktól már így 1x évessen.
De,mint az OFF reklámban: kéne...:)
belus15517-01-2011 21:28:22 // 109608
Hitelt fizettem rá+jó pénzt kináltak érte!Nagyon jó autó!
Svéd17-01-2011 21:23:27 // 109607
Sajnos ennek itt ez az ára.:(Ezért nem lesz itt megcsinálva.
afri17-01-2011 21:19:11 // 109606
és már miért nincs???
belus15517-01-2011 20:46:18 // 109605
Nagyon jók a kappák benzines változatai!Nekem 2.4-es volt!Maximálisan meg voltam vele elégedve!
afri17-01-2011 20:34:30 // 109604
aazért elég meggyőző hangja van!! bár ezen vmi sportrendszer van, a szériának nincs ilyen brutál kipufhangja, viszont ha odalép neki az ember, vagy nagyobb fordulaton az utastérben is hasonlót lehet hallani! :-)
bocs az OFF-olásért! :-) csak hát na!
bocs az OFF-olásért! :-) csak hát na!
afri17-01-2011 20:19:20 // 109603
jólvan, végülis ha 400 lesz, akkoris ugyanúgy meg fogjuk venni!! :-)
TSiga ( I am the TSIG)17-01-2011 19:40:54 // 109602
A Kappában több az anyag és nagyobbak is az ütközési zónák..... :-PP
TSiga ( I am the TSIG)17-01-2011 19:37:45 // 109601
:-(((((((
Régen is három hatvan volt a benya, most is annyi... :-/
Régen is három hatvan volt a benya, most is annyi... :-/
afri17-01-2011 19:00:22 // 109600
SD17-01-2011 18:35:24 // 109599
ez a cikk olyan meglepett mint ha még sosem drágult volna:D hát különben mi lenne benne az üzlet?:D
én most is 390-ért tankolok:P de van biciklim is:P
én most is 390-ért tankolok:P de van biciklim is:P
afri17-01-2011 18:21:11 // 109597
szerdától üzemanyagáremelés!!!! :-/
benzina: +3
petrol: +5
Hajrá Magyarország!!!
bekaphatják!!!!!!!!!
itt ni
benzina: +3
petrol: +5
Hajrá Magyarország!!!
bekaphatják!!!!!!!!!
itt ni
Marklar15517-01-2011 17:49:28 // 109595
Mostanában nem néztem:)
afri17-01-2011 17:42:09 // 109594
a 4. képen az első lökös alsó részében azért láccódik az okosság! ;-)
afri17-01-2011 17:38:58 // 109593
van SW is turbósban a használtautón, és ráadásul benzin-gázos! ;-)
nekem nagy lenne a kombi, bármiből is!
nekem nagy lenne a kombi, bármiből is!
Marklar15517-01-2011 17:14:03 // 109592
szasza91117-01-2011 13:03:26 // 109591
altalaban en is etanollal jarok, nincs semmi gaz vele. tervszerü megelözö karbantartaskent az üa szüröt szoktam cserelgetni sürübben. ma reggel -2fokban 50% etanollal simán indult. mint ahogy mindig is...
Buksi17-01-2011 11:02:16 // 109590
Lesz mit rajta csinálni! :-)
Longman17-01-2011 09:41:59 // 109589
Egy igazi 'sleeper'.. :)
NaTo17-01-2011 09:36:15 // 109588
bocsi, a motortér kimaradt (a lényeg :))) ), nemsokára csinálok arról is fotókat!
NaTo17-01-2011 09:35:47 // 109587
155 képek az oldalamon! :)
Marklar15516-01-2011 23:42:32 // 109586
Én is nézegettem már a kappákat:)
Van a Használtautó 100k ért turbos hiányos.
Tudok egy 20V szívót 100k ért.
2in1... :)
De a 155 még mindíg nagyon tecc. Csak ügye a legfiatalabb annyi idős, mint a legöregebb kappa. Amúgy az SW abból is jobban tecc.
Van a Használtautó 100k ért turbos hiányos.
Tudok egy 20V szívót 100k ért.
2in1... :)
De a 155 még mindíg nagyon tecc. Csak ügye a legfiatalabb annyi idős, mint a legöregebb kappa. Amúgy az SW abból is jobban tecc.
Marklar15516-01-2011 23:38:07 // 109585
Téged szivatnak.
1000euro??? B+, majdnem annyi volt a cakk pakk generál a 8V-n. Igaz bontott, hüvelyekkel... (Az új hüvely/dugó ügye 60-70e/db)
Egy ilyen csak síkba köszörülés:
10 000ft gépmunka
10 000ft (kb) hf tömítés.
Új fagyálló/deszt víz 5-6000ft
Munkadíj kb 20 000ft
1000euro??? B+, majdnem annyi volt a cakk pakk generál a 8V-n. Igaz bontott, hüvelyekkel... (Az új hüvely/dugó ügye 60-70e/db)
Egy ilyen csak síkba köszörülés:
10 000ft gépmunka
10 000ft (kb) hf tömítés.
Új fagyálló/deszt víz 5-6000ft
Munkadíj kb 20 000ft
afri16-01-2011 21:26:56 // 109584
kösz az infót! ,-)
süsnye16-01-2011 20:59:50 // 109583
én ma bütyköltem...
Nem működött a balos tükörfűtés valamint nem jól mutat a külső hőm. szenzor. A fűtést sikerült megoldani, csak le volt csúszva az egyik saru a türkörnél, mert ki volt tágulva. Megkapartam kicsit, meg összébb nyomtam + wd40 és frankó. Viszont a hőm érzékelő valsz megadta magát, esetleg még kábel gond lehet (de ennek kis esélyt adok).
Nem működött a balos tükörfűtés valamint nem jól mutat a külső hőm. szenzor. A fűtést sikerült megoldani, csak le volt csúszva az egyik saru a türkörnél, mert ki volt tágulva. Megkapartam kicsit, meg összébb nyomtam + wd40 és frankó. Viszont a hőm érzékelő valsz megadta magát, esetleg még kábel gond lehet (de ennek kis esélyt adok).
sprint8316-01-2011 20:38:17 // 109582
Nekem is van egy ismerősöm ő is kb. 1.5 éve jár csak etanollal télen-nyáron és még benzin szűrőt se cserélt a kis suzukiba. Annyit vett észre, hogy hidegben kicsit tovább teker az önindító mire beindul, meg egy picit többet fogyaszt. És neki sincs átalakítva semmi.
NaTo16-01-2011 20:30:03 // 109581
AZt tudni kell az etanolról, hogy a benzin egyik adaléka, amit ha tisztán betöltesz vagy benzinnel komolyabb arányban elegyítve, akkor számolni kell erősebb maró/korrodáló hatásra. Valamit azt is hallottam, hogy az AC pumpánál elektromosan ívet húz... Versenybenzin pumpa ajánlott hozzá, és az üzemanyag szállító csöveket le kell cserélni etanol álló csövekre. Aztán ugye az etanol oktánszáma is jóval nagyobb mint a benziné, ezért ha ki akarod használni, akkor nagyobb előgyújtás kell (viszont így ha sima benzint tankolsz becsöröghet a motor), és etanolból valamivel többet kell a hengerekbe juttatni egy adott ütem alatt, tehát vagy nagyobb injektor fejek, vagy komputerben átírni, hogy tovább spriccelje az üzemanyagot. Úgy tudom, hogy a computer vezéről és előgyújtás állító kütyüt 50 ezer forint körül átulják, és némi pénzért szakszerűen be is szerelik. Amúgy kis mennyiségben (80-20% vagy 70-30% benzin javára) simán beletankolhatod, sokan járnak vele ilyen keverékaránnyal. Egyik alfás barátom 100%ban tankolja a 146-os boxerébe, és tökéletesen működik már több mint egy éve, átalakítások nélkül... :)
NaTo16-01-2011 20:17:42 // 109580
ja igen! Ami még eszembe jutott:
A 2.0 V6 turbo és a 75-ösöm 3.0 V6 leginkább abban különbözik, hogy ha a turbóval hirtelen kell megindulni, akkor az nem úgy megy. Először is, megfelelő fordulat kell, ha az alacsony, akkor vissza kell váltani (esetleg kuplungot rúgni, de azt csak verseny körülények között ugyebár :))) )
, és ha fordulaton is vagyok, a pedál nyomásától még várni kell egy-két másodpercet, mire a turbó felpörög, és megjön a nyomaték.
Na ez a 3.0 szívóban nem ilyen: Ott fordulattól függetlenül ha rálépsz a pedálra, az meglódul. Alacsony fordulaton is! A 75 America 2000-2500-ról már igen komolyat gyorsul. Ha meg eleve fordulaton vagyok vele (3500), akkor rögtön ránt, és tol előre :) Ez hihetetlen jó gázreakciót jelent, ami egy hirtelen kialakuló kis versenyben bizony el is döntheti a versenyt, de rövid távon mindenképp.
Szóval a turbós autóval előre kell kicsit gondolkozni, és ezt még meg kell szoknom :)
A 2.0 V6 turbo és a 75-ösöm 3.0 V6 leginkább abban különbözik, hogy ha a turbóval hirtelen kell megindulni, akkor az nem úgy megy. Először is, megfelelő fordulat kell, ha az alacsony, akkor vissza kell váltani (esetleg kuplungot rúgni, de azt csak verseny körülények között ugyebár :))) )
, és ha fordulaton is vagyok, a pedál nyomásától még várni kell egy-két másodpercet, mire a turbó felpörög, és megjön a nyomaték.
Na ez a 3.0 szívóban nem ilyen: Ott fordulattól függetlenül ha rálépsz a pedálra, az meglódul. Alacsony fordulaton is! A 75 America 2000-2500-ról már igen komolyat gyorsul. Ha meg eleve fordulaton vagyok vele (3500), akkor rögtön ránt, és tol előre :) Ez hihetetlen jó gázreakciót jelent, ami egy hirtelen kialakuló kis versenyben bizony el is döntheti a versenyt, de rövid távon mindenképp.
Szóval a turbós autóval előre kell kicsit gondolkozni, és ezt még meg kell szoknom :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
1107
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
