Forum >> 155

Ati7714-01-2011 20:59:34 // 109529
Réz az alsó réteg a155-ön is. Nekem az egyik szélén felpöndörödött, ezért le kellett szednem az egészet,na az nem volt egyszerű.
sprint8314-01-2011 20:47:38 // 109528
A 155-é nekem tökéletes, semmi hólyag ill. hiba nincs rajta, de szerintem az sem festett gyárilag hanem króm mint a Sprint-é. De majd megcáfolja valaki akié lepattogott és látszik az alap.
Goodboy14-01-2011 20:45:48 // 109527
akko gyere azt kapd le a q4 röl is ,parkolot adok :-)
Goodboy14-01-2011 20:44:07 // 109526
nagyo álloviz lett ez a topik, figyusz csak kölkök,az a 155 az is egy alfa v mi fene???
GTPeti14-01-2011 20:44:00 // 109525
Most látom csak, hogy Sprintről beszélsz. Akkor méginkább tartom a spekulációmat...
GTPeti14-01-2011 20:43:04 // 109524
Ha réz volt alatta, akkor az tényleg króm. Persze az lehet, hogy később áttértek az imitációra. Csak azért gondolom, mert a 156 pajzsa kifejezetten háklis a régimódi "oldószeres" waxokra. (Felpúposodik a "króm"réteg.) Ebből gondoltam, hogy ez nem valódi "fém"bevonat.
sprint8314-01-2011 20:40:04 // 109523
Szerintem is, ezért írtam, hogy soha nem lesz olyan ezekkel a króm hatású festékekkel mint a gyári.
TSiga ( I am the TSIG)14-01-2011 20:30:21 // 109522
Be van vonva rézzel valahogy. Arra pedig elektrolízissel viszik fel a krómot.
sprint8314-01-2011 20:24:53 // 109521
Amikor a Sprintet csináltam az egyik pajzsot lefestettem pirosra, mert elég csúnya volt a króm rajta. Azon úgy volt, hogy a króm alatt rézzel volt "alapozva" és szerintem azon nem króm festék volt.
TSiga ( I am the TSIG)14-01-2011 20:23:47 // 109520
Lehet. Nekem minden esetre egyszerűbb volt levenni a bölcsőt. Igaz, hogy én majdnem mindent kiszedtem a motortérből. Úgy könnyebb volt.
GTPeti14-01-2011 20:21:03 // 109519
(Én eddig úgy tudtam, hogy a pajzson is csak krómhatású festék van.)
sprint8314-01-2011 20:02:38 // 109518
Ahonnan szoktuk venni az autófényezési cuccokat ott is foglalkoznak ilyen króm hatású cuccal, tényleg húzós az ára. És sajna nem is tökéletes teljesen, felnin elment de a pajzson szerintem nem mutatna úgy mint a gyári króm.
Ati7714-01-2011 19:52:29 // 109517
Az elég húzós így elsőre.Abból párszor átfóliázom,igaz ,ha hetente újra kell csinálnom,lehet mást mondok majd! :))Azért tedd el egy biztos helyre a telefonszámukat. Biztos ami ziher.
Marklar15514-01-2011 19:32:31 // 109516
Jahh.
Kaptam ma egy telefon számot.
Chrom hatásu fényezést csinálnak. Valahol Komlón.? Felhívtam, s látatlanban 9-11e ft ot mondott a pajzsra...? Hmmmm
Marklar15514-01-2011 19:28:00 // 109515
Vagy nem a váltó volt:)))))))
Ati7714-01-2011 17:27:30 // 109514
Ciao. Mi a helyzet naptár ügyben? Tudni valamit?
András bácsi14-01-2011 17:26:29 // 109513
Te valószínűleg mágus vagy. :)
RoliQ414-01-2011 17:18:12 // 109512
nekem senki ne mondja hogy nem lehet ... bazz itthon a parkolóba kicseréltem a váltót két délután alatt... és semmi fényezetthez nem értem hozzám.. még kézzel se!:) a bölcső csavarjaihoz meg hozzá se nyúltam! erről ennyit!:)
SD14-01-2011 09:38:05 // 109511
Jóreggel Jóeste:)
Svéd14-01-2011 05:11:10 // 109510
Magyar a srác,holnap mondja meg,hogy mennyi lesz.
Marklar15514-01-2011 00:06:23 // 109509
Van még 2db fékrásegítőm:)))
De amilyen kelendő mostanában, be kell tartalékolnom asszem:)
süsnye14-01-2011 00:05:30 // 109508
cseréltél fékrásegítőt te is?
afri13-01-2011 23:55:28 // 109507
valahogy így! .-)
anno' az 1.8asomnál is ez volt a manőver!
süsnye13-01-2011 23:47:39 // 109506
főfékhengert kapsz is annyiért, fékrásegítőt nem ;)
Marklar15513-01-2011 23:25:09 // 109505
Semmi gond:)
Edyboy13-01-2011 23:10:21 // 109504
Bocs :)
Elfeledkeztem az inflációról :))
Marklar15513-01-2011 22:29:05 // 109503
Ha azt a pénzt amit kint elköltesz majd, megfelezed. Itthon oda adod egy 155 öt jól ismerő szerelőnek. Vagy egy fusizó jegyzőnek, akkor is előre köszönnének Neked...:)
Marklar15513-01-2011 22:24:46 // 109501
Hmmm.
Az SW-n új főfékhenger van.
22000ft volt.
(Új Wredestein téli gumik,vágott 284 es új Brembo tárcsák, új betétek, új Marelli vágott hátsó tárcsák, új betétek, új csapágyak...) Azt mégsem állt meg:/
Svéd13-01-2011 20:52:33 // 109500
lehet hogy igazad van,mert csak az elsö fékezésnél csinálta,utána semmi baj nam volt.
Svéd13-01-2011 20:48:07 // 109499
holnapután megy a szekér a szerelöhöz,kerékcsapágy csere,hengerfej,megnézi a fékeket,kicseréli a vizcsövet,amit még karácsony elött hoztam el Marklartól,csak én lusta voltam kicserélni,meg még ami akad esetleg,biztos hogy fájni fog megszabadulni sok sok eurotól,de muszáj lesz mert ha minden egyes útnál szállodában alszom rámegy a gatyám is.
TSiga ( I am the TSIG)13-01-2011 19:20:02 // 109498
A TSiga kinőtt a legoból, és ez maradt. De legalább nem unatkozik. :-DD
Én vagyok az "Üzemzavar Előállítás"

Fent levő bölcsővel levenni a váltót???
A manual szerint le kell venni.
Sokkal egyszerűbb levenni, vagy lelazítani a bölcsőt, mint rángatni, forgatni a váltót és közben vigyázni, hogy ne üsd oda semmi fényezetthez. Én a motorfelújításomnál - egyedül - levettem a bölcsőt, levettem a váltót. A kollégám segített csak visszatenni, mert pontosan kell feltenni, nem lehet paszírozni,
Buksi13-01-2011 14:31:04 // 109497
Sztem sokkal jobb lesz még így is, mint a rendes izzóval! :-)
Buksi13-01-2011 14:30:14 // 109496
Akkor mégis csak jól emlékeztem! :-DDD
süsnye13-01-2011 13:13:45 // 109495
:)
nézegettem én is a manualt, hogy hogyan kell kiszedni...
elvileg elég lenne az akksit és tartó keretet kivenni, meg persze a szívóágat lebontani a csonkig... ez mondjuk stimmel is sztem, mert főfékhenger cserénél elég is volt ez, csak a manual még az ABS egység lebontását is írja... :)
Goodboy13-01-2011 13:08:01 // 109494
héy hosszuember ,mivan ,menen akkor a csere??
Longman13-01-2011 12:27:37 // 109493
mikor tavaly szopatott a vas ezzel a fordulat ingadozással, az egyik tippem a rásegítő volt. ahogy néztem, nálam kb. a motort kellene először kivenni hogy ahhoz hozzáférjek :)
süsnye13-01-2011 11:58:30 // 109492
azt gondolom... :)
Edyboy13-01-2011 11:54:06 // 109491
Én kicseréltem egy bontottra.
Marklar 5k-ért adja :)
Viszont szopás kicserélni :(
Longman13-01-2011 11:18:18 // 109490
40%-al már nem olyan rossz :)
süsnye13-01-2011 11:01:20 // 109489
unixnál van

bendix: 92e HUF
bosch (főfékhengerrel együtt): 160e

nem is tudom.... vegyek egy tartalékot is? :))
süsnye13-01-2011 10:59:12 // 109488
hát, ha esetleg vki tud ilyet ajánlani, ne tartsa magában :)
Longman13-01-2011 10:57:17 // 109487
Pedig mintha vmi young/oldtimeres cikkben olvastam volna ilyesmiről, de nem emlékszem pontosan.
süsnye13-01-2011 10:54:08 // 109486
akkor az a fékrásegítő lesz...
én is ugyanezzel a problémával küzdök...
nemtom, h lehet-e ilyet felújíttani, de gyanítom, h nem... :(
SD13-01-2011 10:31:45 // 109485
Nem lehet hogy az oxid réteg ami a fékeden képződött a nyálas időben, az le kell fékezni előtte:)

Ettől függetlenül meg kéne vizsgálmányozni a vákum dobot:)
Svéd13-01-2011 05:18:30 // 109484
nem fullad,valami néha fütyül,de hogy a fék az vagy sem,nem tudom.
beero15512-01-2011 22:41:25 // 109483
pénteken vizem az autót...hasonló megoldás lesz mint nálad..belelesz forrasztva egy LED....igen ez is egyedi megoldás...azaz mégsem, mert elég sok embernek így csinálta már meg..
süsnye12-01-2011 22:15:48 // 109482
Lehet levegő vagy vákuum gond (likas membrán, likas cső (fékrásegítő és a szívócsonk között) ).
Bizonyos pedál állásban nem sípol? Mikor alapjáraton nyomod a féket nem kezd fulladozni a motor?
süsnye12-01-2011 22:13:42 // 109481
Te mit szíttá' megint Buksika? Senki nem beszélt rajtad kívül indexről.. :))
Svéd12-01-2011 20:58:41 // 109480
tegnap este,meg ma reggel az indulás utáni elsö fékezésnél,alig akart fogni a fékem,kajak taposni kellett hogy meg tudjak állni,azután minden rendben,fékolaj van rendesen.Levegös lenne?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.