Forum >> 155
NaTo27-06-2011 11:14:08 // 115479
	Indításnál elvileg gázt nem is kéne adni.
	
Buksi27-06-2011 11:12:33 // 115478
	Ha akadozik a pedál, akkor azt hiába fújkodod, ki kell cserélni a bowdent! Lehet, hogy ki van rojtosodva valahol a borítás alatt! oda meg hiába is fújsz bármit is! ;-)
A bowdentől sztem nem lehet ilyen jellegű problémája! Nálam a bowden tökéletes, mégis így indul!
	
A bowdentől sztem nem lehet ilyen jellegű problémája! Nálam a bowden tökéletes, mégis így indul!
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:50:24 // 115477
	Viszont a gázpedál akadozik, ha több órát áll a gép, de már azt is be WD40-eztem! Hogy már a gázbowdenre is gyanakszom.. vagy ez hülyeség? Semmi köze hozzá?
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:45:53 // 115476
	De az új akksival se akar indulni. :(
	
Buksi27-06-2011 10:45:30 // 115475
	Nekem van csere Ac-m, de asszem azzal is ugyanezt csinálja! :-/
	
Buksi27-06-2011 10:44:56 // 115474
	Ilyet nekem is csinál, de egy apró gázfröccs után nincs semmi gond vele! :-)
Asszem volt SD-nek is ilyen gondja!
	
Asszem volt SD-nek is ilyen gondja!
NaTo27-06-2011 10:42:23 // 115473
	Hát nem tudom. Az akksi ha szar, és nincs elég indítóáram, lehet hogy az AC-nek se jut elég áram.
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:34:25 // 115472
	Igen, teljesítményben semmiféle megtorpanást nem érzek. Csak az a poén, ha a szerelőnél van a kocsi, akkor nem csinálja és a srác már teljesen hülyének néz! :)
De amúgy lehet valami köze az aksinak az AC-hez (amit a storiba leírtam)?
	
De amúgy lehet valami köze az aksinak az AC-hez (amit a storiba leírtam)?
NaTo27-06-2011 10:30:56 // 115471
	Ha az AC teljesítménye lecsökkent (elöregedetet benne tömítés vagy bármi), akkor nem tudja a benzinnyomást elég hamar kitermelni. Nálam a nyomásmérő órán szépen látszott, hogy a szar AC-vel milyen nehezen és lassan épült fel az a 3.5 bár nyomás, mikor kicseréltük meg rögtön ott volt a nyomás. A haldokló AC ezek mellett szépen vitte a kocsit, csak 4-5000-es fordulatnál torpant néha kicsit, de ez turbós gép, itt már nagyon kell az üzemanyag magas fordulaton. Szóval lehet hogy nálad menetteljesítményben még nem érezni, de én az AC-re gyanakodnék.
	
afri27-06-2011 10:23:39 // 115470
	gyufa ...
csak vicceltem! ;)
lehet amit Nato mondott ... AC
	
csak vicceltem! ;)
lehet amit Nato mondott ... AC
T.a.m.a.s.27-06-2011 10:21:45 // 115469
	Nem kap elég benzint? De utána másodjára meg beindul.. Érdekes.
	
NaTo27-06-2011 10:18:33 // 115468
	Ugyan ez volt a jelenség nálam, mikor haldoklott a benzinpumpa! Beröffent, aztán le is állt egyből. Mondjuk nekem úgy volt, hogy ha gázzal tartottam, akkor utána szépen helyreállt, de minden egyes indítás után lefulladt. Utána nem volt gond vele. Mióta kicseréltem az AC-t, ez a probléma megszűnt.
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 09:32:52 // 115467
	Sziasztok!
Kellene egy kis segítség, hogy mi baja lehet az 55-ömnek! A probléma az, hogy ha több órát áll az autó, akkor az első indításnál beröffen, majd visszaesik a fordulat és lefullad, még a gázadás se segít. Következő indításnál minden OK! Amikor Kertecstől megvettem, akkor is ilyen problémával küzdöttem, de egyszer tavaly augusztusban indítottam volna és semmi, se óra, se riasztó, semmi. Megmozgattam az aksisarukat, utána jó volt, és akkor láttam, hogy nagyon el vannak koszolódva a saruk, megcsiszolgattam, és utána kb fél évig ez a nem indulás előse jött.
Most tavasszal egyre többször csinálta, gondoltam hátha csak ismét meg kell csiszolni a sarukat, de nem segített rajta, sőt már akksit is cseréltem, kitisztítottam az alapjáratszab. motort, a LMM-t is. De semmi változás.
Aki tud segítsen!
Köszönöm!
	
Kellene egy kis segítség, hogy mi baja lehet az 55-ömnek! A probléma az, hogy ha több órát áll az autó, akkor az első indításnál beröffen, majd visszaesik a fordulat és lefullad, még a gázadás se segít. Következő indításnál minden OK! Amikor Kertecstől megvettem, akkor is ilyen problémával küzdöttem, de egyszer tavaly augusztusban indítottam volna és semmi, se óra, se riasztó, semmi. Megmozgattam az aksisarukat, utána jó volt, és akkor láttam, hogy nagyon el vannak koszolódva a saruk, megcsiszolgattam, és utána kb fél évig ez a nem indulás előse jött.
Most tavasszal egyre többször csinálta, gondoltam hátha csak ismét meg kell csiszolni a sarukat, de nem segített rajta, sőt már akksit is cseréltem, kitisztítottam az alapjáratszab. motort, a LMM-t is. De semmi változás.
Aki tud segítsen!
Köszönöm!
Buksi27-06-2011 08:53:08 // 115466
	Sztem senkit nem érdekel a szexuális életed! :-DDD
	
Marklar15527-06-2011 00:55:11 // 115465
	Csak megemlíteném, hogy bicolore még mindig eladó. Kell vele foglakozni. 299000ft ért is vihető... Ha valakit érdekel akkor nem titkolok el semmit. Holnap napközben Barlangászok, ha nem venném fel:)
	
Marklar15527-06-2011 00:53:09 // 115464
	Gratula...
Remélem a bordó ex tulaja nem verte át Ricsit! :)))
	
Remélem a bordó ex tulaja nem verte át Ricsit! :)))
Marklar15527-06-2011 00:52:09 // 115463
	Jajj.
Még mindig vagy -300 hsz em van hátra.
Csak megemlítem, hogy:
1708km re 133,3L benyát fogyasztott az SW
Az meg 7,8L es átlag.
Szerintem ez qrwa jó.
2 fő csomagokkal. Végig autópálya, autóút. 100-120km/h s átlag sebességgel.
(kolégám 1,2 es Thaliával volt 4fő)
kb 150km kisvárosi forgalom. S kb 40-50km es dugó "szimuláció"
fizető kapuk elött dugó+ az autópályán araszolás baleset miatt...
	
Még mindig vagy -300 hsz em van hátra.
Csak megemlítem, hogy:
1708km re 133,3L benyát fogyasztott az SW
Az meg 7,8L es átlag.
Szerintem ez qrwa jó.
2 fő csomagokkal. Végig autópálya, autóút. 100-120km/h s átlag sebességgel.
(kolégám 1,2 es Thaliával volt 4fő)
kb 150km kisvárosi forgalom. S kb 40-50km es dugó "szimuláció"
fizető kapuk elött dugó+ az autópályán araszolás baleset miatt...
Buksi26-06-2011 23:56:07 // 115462
	Nekem is csak azért ennyi, mert a haverom foglalkozik ezzel! ;-))
	
Buksi26-06-2011 23:55:32 // 115461
	És a gazdáik is! :-)
Jól néznek ki így együtt! ;-))
	
Jól néznek ki így együtt! ;-))
Edyboy26-06-2011 23:48:14 // 115460
	Nekem meg egy darab volt 10 k vagy 4 éve  :(
	
Edyboy26-06-2011 23:47:19 // 115459
	
	
Buksi26-06-2011 22:35:27 // 115458
	Nálunk a 4-et csinálják ennyiért! :-D
	
Papamaci26-06-2011 22:23:21 // 115456
	Felétek drágán dolgoznak:DDD Vagy igen szar volt a felnid..
	
NaTo26-06-2011 22:09:14 // 115455
	mennyibe került? én görgőztettem 2 felnit, és 12 000 pénz volt.
	
NaTo26-06-2011 21:38:12 // 115454
	Úgy menjen ahogy a gyárban megtervezték! :) Vagy fonjatok rá még párat :)
	
sprint8326-06-2011 20:42:11 // 115453
	Az enyémek jól sikerültek, nem ráznak. Mondjuk meg is kérték az árát.
	
sprint8326-06-2011 20:37:41 // 115452
	Foltozgatni amúgy sem tudnám az öntvényt elég kínos hegeszteni, főleg az ilyet:)
Ma már le homok szórtuk az újakat, meg le is festettem. Esztergáltunk hozzá karimákat is a csövekre. Délután már a kocsi alatt voltam, kitalálni, hogy melyik cső hogy menjen.:)) Hely az nem sok van természetesen.
	
Ma már le homok szórtuk az újakat, meg le is festettem. Esztergáltunk hozzá karimákat is a csövekre. Délután már a kocsi alatt voltam, kitalálni, hogy melyik cső hogy menjen.:)) Hely az nem sok van természetesen.
NaTo26-06-2011 20:32:08 // 115451
	Holnap jelenésem van a gumisnál. Faszán kigörgőzték és centírozták az első 2 kereket... azóta is üt mint az állat 100km/h-tól... A mai gumisok nagy részének gőze nincs az egyensúlyozásról, és a tömegekről. A dinamikához kb. annyit értenek, mint én a szövőszékhez.... Találnom kell egy olyan gumist, aki tényleg tud felnit javítani, és kiegyensúlyozni.
	
NaTo26-06-2011 20:03:07 // 115450
	Aha, akkor valszeg az lesz! Cseréld le ha tudod, ne foltozgasd, az a biztos!
	
sprint8326-06-2011 12:14:02 // 115449
	Olyan a hang mint amikor csak egy tű hegynyi lyukon fúj ki. Biztos, hogy ez mert ha szelep lenne az már kiadta volna magát. Mióta nálam van az autó hallom ezt a hangot. Majd csinálok fényképet a leömlőről ami rajta van. Tiszta lyukacsos rozsda vert az egész. Nem olyan sima öntény rozsda van rajta, hanem sok helyen jó pár mm-es kráterek vannak rajta. A sprintnek is pont ilyen hangja volt, ott is kicseréltem és el is múlt szépen a hang. Szerintem vékony már a fala és azért hallatszik ilyennek.
	
NaTo26-06-2011 11:53:20 // 115448
	Te, milyen az a csörgő hang? Mert nekem is csörgő hanggal kezdődött amikor a Giuliettán leszakadt az egyik szelep, és szétverte a dugót! Cicergéssel indult, és egyre jobban hallottam, csillingelő, csörgő hang a motorból... jó pár napig erősödött, nem hirtelen történt.
A szelepekből használtakat raktak vissza a felújítás után, és nem tudta a szaki, hogy ezek nátriumhűtésű szelepek, és hogy nem szabad belőlük levenni...
	
A szelepekből használtakat raktak vissza a felújítás után, és nem tudta a szaki, hogy ezek nátriumhűtésű szelepek, és hogy nem szabad belőlük levenni...
NaTo26-06-2011 11:49:43 // 115447
	Azt kéne megnézned, hogy állóhelyzetben nem folyik el valahol a hűtővíz? Ha nem , akkor a kipufogón távozik... ez a rosszabb hír. Kipufogóból fehér gőz látszik, ha nagyon eszi a vizet a motor. Nézd meg az olajat is, mert azon is látszik ha víz kerül bele...
	
süsnye26-06-2011 11:45:11 // 115446
	hűha, részvét... :(
egyébként meg üdv a klubban...
ami pedig a vizet illeti én is sokat küzdöttem anno ezzel (blogban is olvasható. :) ). Bár nem olcsó, de sztem jó lesz, ha a HFnél kezditek a dolgot, egyébként meg tényleg sok mindentől lehet.
Nekem pl. a hűtő tele volt vmi lerakódással, nemtom mit töltöttek bele. :) azt cserélni kellett. De emellett a vízpumpa is ratyi volt, a HF tömítés is szar volt valamint a folytószelepben lévő vízjárat is el volt dugulva... és emellett máig előfordul, h ülepszik le vmi genya a kiegy tartály aljára, pedig jó párszor át lett öblítve...
Szal sajnos az sem biztos, h egy dolog okozza...
	
egyébként meg üdv a klubban...
ami pedig a vizet illeti én is sokat küzdöttem anno ezzel (blogban is olvasható. :) ). Bár nem olcsó, de sztem jó lesz, ha a HFnél kezditek a dolgot, egyébként meg tényleg sok mindentől lehet.
Nekem pl. a hűtő tele volt vmi lerakódással, nemtom mit töltöttek bele. :) azt cserélni kellett. De emellett a vízpumpa is ratyi volt, a HF tömítés is szar volt valamint a folytószelepben lévő vízjárat is el volt dugulva... és emellett máig előfordul, h ülepszik le vmi genya a kiegy tartály aljára, pedig jó párszor át lett öblítve...
Szal sajnos az sem biztos, h egy dolog okozza...
Fairlane26-06-2011 10:53:28 // 115445
	Na, meséljen kend, milyen alfákokat látott horvátiában?
Defektet sikerült kapni? :)
	
Defektet sikerült kapni? :)
Fairlane26-06-2011 10:51:55 // 115444
	A múltkori kuplungozásnál én is lefestettem az enyémeket feketére. Haveról kaptam vmi maradék hőálló festéket.
Hát sajna mégsem volt hőálló, mert az első egy-két napban állóhelyben szépen füstölt, utána meg hetekig büdös volt :) Most, hogy melegebbek vannak, egy-egy tempósabb M0 után néha még mindig érzem a szagát :) Pech....
	
Hát sajna mégsem volt hőálló, mert az első egy-két napban állóhelyben szépen füstölt, utána meg hetekig büdös volt :) Most, hogy melegebbek vannak, egy-egy tempósabb M0 után néha még mindig érzem a szagát :) Pech....
sprint8326-06-2011 10:11:54 // 115443
	12 V leömlők. Elvileg a hengerfejen ugyanott vannak a furatok, a kanyarok másak meg az a rész ahol egybe megy a 3 cső. De nagyobb a keresztmetszete is mint a 2.5nek. Meg sokkal jobb állapotú.
	
Buksi26-06-2011 10:00:46 // 115441
	Gratula! :-))
Nem is tudom hogy bírja ennyi ideje veled az asszonyod!? :-DDD
	
Nem is tudom hogy bírja ennyi ideje veled az asszonyod!? :-DDD
Buksi26-06-2011 09:59:44 // 115440
	Hát ezt nem hiszem el! Rohadt nagy átb@szás volt ez az autó! :-((((
	
NaTo26-06-2011 08:28:37 // 115438
	Kisebb kálvária után sikeresen túl vagyunk egy egyszerű klímaszíj + görgő cserén.
Felbátorodtam, és hirtelen felindulásból beépítettem a turbónyomás szabályzó szelepet. :)
Este kigurultam kipróbálni... mit mondjak.
mivel ez most nem elektronikusan szabályozott nyomás, csak mechanikusan, ezért a töltőnyomás hőmérsékletfüggő is. Akár 2-3 tized nyomáskülönbség is lehet téli/nyári hőmérsékletek változásánál. mindenesetre este lehűlt a levegő, és 13 fok-ban már 1-esben is kb. 1 bár a töltés padlógázon. Az egyes nagyon hirtelen leforog, kettesben a zsír új Toyo sportgumik vinnyognak :) 3-ban tapad meg stabilan. Tovább nem nagyon tudtam tesztelni, mert a hátsó felnikkel gáz van, és 90-100 körül rázza a kocsit. Szóval hidegben nem is nagyon mertem padlógázt adni, mert állat módjára kezd tépni.
tecccccik :))))
	
Felbátorodtam, és hirtelen felindulásból beépítettem a turbónyomás szabályzó szelepet. :)
Este kigurultam kipróbálni... mit mondjak.
mivel ez most nem elektronikusan szabályozott nyomás, csak mechanikusan, ezért a töltőnyomás hőmérsékletfüggő is. Akár 2-3 tized nyomáskülönbség is lehet téli/nyári hőmérsékletek változásánál. mindenesetre este lehűlt a levegő, és 13 fok-ban már 1-esben is kb. 1 bár a töltés padlógázon. Az egyes nagyon hirtelen leforog, kettesben a zsír új Toyo sportgumik vinnyognak :) 3-ban tapad meg stabilan. Tovább nem nagyon tudtam tesztelni, mert a hátsó felnikkel gáz van, és 90-100 körül rázza a kocsit. Szóval hidegben nem is nagyon mertem padlógázt adni, mert állat módjára kezd tépni.
tecccccik :))))
Longman26-06-2011 06:13:03 // 115437
	Hát ez nem semmi.. És a vízpumpát kicseréltétek? Nem ott fossa a vizet?
Milyen színű fagyálló van benne? Mert ha pl. a piros, azért kereshetnél nyomokat.
Fehér füst vagy ilyesmi? Ha ennyire forralja, valami más tünetnek is lenni kell!
És amúgy ilyenkor gőzölög is, annyira felforr?
	
Milyen színű fagyálló van benne? Mert ha pl. a piros, azért kereshetnél nyomokat.
Fehér füst vagy ilyesmi? Ha ennyire forralja, valami más tünetnek is lenni kell!
És amúgy ilyenkor gőzölög is, annyira felforr?
Longman26-06-2011 06:06:09 // 115436
	Hőálló ezüst jó rá, de még jobb a cinkspray
E..
Ez milyen 3.0 leömlő? Mert nem 24V ahogy látom. Az nem menne fel, meg másmilyen is a formája ettől..
A 12V-vel lehet hogy stimmel?
	
E..
Ez milyen 3.0 leömlő? Mert nem 24V ahogy látom. Az nem menne fel, meg másmilyen is a formája ettől..
A 12V-vel lehet hogy stimmel?
Marklar15526-06-2011 00:49:06 // 115435
	Szerencsétlenek... :)))
	
Marklar15526-06-2011 00:48:10 // 115434
	Hmm.
Abban a Dedrában is ilyen motor van, csak nem TS... Meg 300k lett ráköltve...
	
Abban a Dedrában is ilyen motor van, csak nem TS... Meg 300k lett ráköltve...
Fairlane25-06-2011 23:03:35 // 115432
	Drakula :)
Múltkor még gyökérkezeltél, most meg pán marcival incselkedsz? Gazdag lesz a fogorvos :)
	
Múltkor még gyökérkezeltél, most meg pán marcival incselkedsz? Gazdag lesz a fogorvos :)
Thomika25-06-2011 23:01:12 // 115430
	Már az 5.??!!! Gratula!! :)) Lassan jöhetne már a kicsi SD!!!
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
354
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 









